Nu sta la relanti
![]() ![]() ![]() |
Nu sta la relanti
Mjeefo |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Racer Group: Members Posts: 78 Joined: 5 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
00' Break ; 1310 L 97' ; 1410 TXL
- TL LIV CT MAV CT CFG Dacia este in sufletele noastre.
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#2
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Incearca sa cureti jiglerul de relanti,s-ar putea sa ai ceva mizerie acolo care tot il blocheaza.
Ai filtru de benzina inainte de pompa si dupa? Daca cureti jigleorul si tot nu functioneaza recomand sa-ti speli carburatorul. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
verifica daca trage aer fals
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Mjeefo |
![]()
Post
#4
|
![]() Racer Group: Members Posts: 78 Joined: 5 February 07 ![]() |
Pe unde sa traga aera fals? filtru de benzina numai ce l-am schimbat si era super mizerabil, plin de rugina si altele....
|
--------------------
Dacia
1310
00' Break ; 1310 L 97' ; 1410 TXL
- TL LIV CT MAV CT CFG Dacia este in sufletele noastre.
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#5
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
aer fals poate sa traga pe la supapa care este montata in tulumba de la servo-frina sau furtunul care sa vine de la servofrina la stutul din chiuloasa sa fie terminat.Copt in ultimul hal.Am patit-o la masina unui amic, nu-i statea deloc relantiul, si cind am strins un pic furtunul s-a multimplicat prin divizare.Succes.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
sau la orice imbinare sub clapeta de acceleratie, saracesti din carburator amestecul cat sa nu moara, dai cu un spray de pornire la imbinari, inclusiv furtunul cu diuza si garnitura dintre galerie si qlasa, unde se tureaza, pe acolo trage
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
geopsi |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
probleme am avut o carca de genul asta, chiar eram satul. Baga si tu niste aditivi, mergi o vreme si o sa vezi ca se curata bine carburatorul si pentru 20-30 de lei la un plin sti ca nu ai probleme. eu am bagat pana acum casite, wynns, metabond, nu am stat sa curat carburatorul si alte prostii pentru ca dureaza mult si dupa tre sa il si nimeresti sa mearga iar. Daca scot acuma sita de la carburator sau de la pompa sau filtrul vezi benzina limpede fara rugina sau mai stiu eu ce. Cu aerul fals e cam aiurea mie mi se rupsese aproape de tot furtunul ala de la servo frana si mergea foarte bine motorul, frana era mai nasol de folosit dar nu e mare diferenta!
This post has been edited by geopsi: 3 Apr 2010, 09:44 |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#8
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
geopsi,nu mai da omului indicatii proaste.
Ideal ar fi sa-ti cureti carburatorul demontandu-l,il segmentezi si cureti cu decarbusol sau il fierbi(cauta pe forum).Daca e rezervorul murdar curata-l.Pune filtru decantor inainte de pompa si filtru de unica folosinta dupa. geopsi faptul ca tie ti-a mers masina cu furtunul de aer de la servo rupt ![]() Daca trage aer fals pe la servo gatuieste furtunul la iesire din galerie cu un patent sa te convingi. Poate trage si pe la capsula vacuumatica daca e sparta.Scoate furtunul,vezi cum merge,pune degetul pe gaura de la furtun sa vezi daca se schimba ceva. Deasemenea poate trage aer fals si pe la clapeta de acceleratie sau sub pata calda.Poti verifica cu un spray pulverizand in zonele respective sa vezi daca creste acceleratia.Daca pe acolo trage aer,schimba garniturile sau foloseste un silicon rosu pt temperatura. Jiclerul de relanti l-ai verificat?E posibil sa-ti traga mizerii in carburator din rezervor daca nu ai filtru corespunzator pe pompa de benzina.Cand iti oscileaza relantiul opreste si curata jicleorul,pune-l la loc si vezi daca asta e pb.In acest caz va trebui sa speli rezervorul si sa pui filtre corespunzatoare pe pompa de benzen. Verifica si diuza din furtunul care pleaca spre pata calda/galerie. This post has been edited by Paulorossi: 3 Apr 2010, 15:58 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
geopsi |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
Nu dau indicatii proaste numai ca intre a sta o zi fara masina si dupa sa nu il mai nimeresti la loc si a baga un aditiv... Nu mai imi spune mie ca e pe forum aia si aia ca le stiu cu mult dinaintea ta si fi sigur ca am citit deja, multe le-am si incercat. Faza cu curatatul carburatorului e mare consumatoare de timp si daca ai mizertie in rezervor o faci degeaba 100% ca ti se infunda si in primii 10km deci, sincer dupa mine e prea mult timp pierdut. Si filtrele cam la fel sunt, eu au si din ala in sticluta de decantare si cu toate astea mai gaseam mizerii la ala din intrarea in carburator. pentru ~0.1 lei pe litru in plus bag benzina a mai ieftina + aditv, de regula metabond care dupa ce l-am testat mi-am dat seama ca nu are rost sa il compar cu aia de prin metro, sellgros.
Cu aerul fals e alta treaba, ca daca nu verifici poti regla motorul si sa mearga brici si asa numai ca iti afuma bujiile, eu m-am trezit ca se rupsese bucata aia de plastic care face legatura intre servo si furtun, mai multe. duza din aia de intra aerul de la qloasa carb->galerie nu am si nici nu cred ca o sa pun pentru ca oricum merge si asa. Daca as sta sa curat carb si sa o bibilesc asa zi de zi de mesc cand as mai merge? Sa fim seriosi, nu e masina de curse sa ii faci nush ce dupa fiecare cursa. Mai am o octavia noua nu ridic capota decat de 2 ori pe an, o data cand bag lichid de parbriz de iarna si o data la revizie. Daca ar fi sa stau toata ziua sa mesteresc la masina cred ca m-as duce cu autobuzu mai bine! |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#10
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Nu am pus sub semnul intrebarii cunostintele tale,stai linistit.Faptul ca tu crezi ca le stii pe toate,mult mai multe decat altii si de mult timp,...
![]() ![]() PS: nu ne intereseaza octavia ta,vrei sa-ti povestesc de golful meu , ![]() |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Leo0608 |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
parca zicea si maatliii (Muttley)
![]() ![]() This post has been edited by total: 4 Apr 2010, 14:54 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
george 07 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
si alta treaba, fara intentia de a jigni pe cereva nu se pune filtru dupa pompa de alimentare, mai bine le pui pe amindoua inainte de pompa .
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
Minel |
![]()
Post
#13
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#14
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Eu am decantor inainte de pompa si de unica folosinta dupa pompa.Merg de 3 ani asa fara probleme.Au si altii de pe forum la fel.Fiecare cum considera.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
george 07 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
pana la pompa trage, dupa pompa este (putina) presiune, am intalnit filtru care curgea la imbinare (nu stiu sigur cauza probabil presiunea, oricum era nou )
This post has been edited by george 07: 5 Apr 2010, 09:55 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si dece nu spui si motivul pentru care nu se pune dupa pompa? Ca asa credeti voi? Sau va temeti ca pompa areo asa presiune incat sparge tot? Pompa nu poate baga, decat atat cat poate arcul de la membrana sa impinga. La aspiratie, cama antreneaza parghia pompei, deci e o presiune foarte mare pe cama daca ai bloca membrana, iar la refulare, arcul de sub membrana impinge cat poate si el, ca daca cuiul poanto inchide si returul e infundat, parghia pompei nici nu mai atinge de cama. De aceea chestia cu retur infundat=consum mare, e vrajeala atat timp cat CUIUL INCHIDE PERFECT, ba mai mult se evita si uzura camei.Rusii au fost prosti cand n-au pus retur? Si au ajuns si in cosmos.
Instabilitatea relantiului, poate fi si din furtunul de la epurator, care baga condens in carburator si, ingheata pe centrator si clapeta. Nu regla relantiul din clapeta, ci din jiclorul de ralanti si surubul de amestec. Ideea e sa fie cat mai mult posibil inchisa clapeta de acceleratie, chiar acolo unde se intepeneste pe difuzor, daca ai da-o prea mult spre zero. Ii reglezi surubul, atat cat sa nu se intepeneasca la revenire.In rest ralantiul se fixeaza di ce-am zis mai sus. Asa-i carburatorul construit, si nu admit contraziceri nefondate. Daca-ti circula sangele vioi, ia un pet de-o jumate, gaureste-i capacul TOTDEAUNA de la interior catre exterior, pune putina benzina in el, si in timpul mersului motorului, da-i la baza carburatorului. Daca se schimba mersul sau se opreste, trage aer fals. La aer fals, nu e relantiu instabil, ci e prea turat, ne putand-ul cobora la normal. Fa proba cu o diuza mai mare , si mai mare, si-ai sa vezi ca-i creste turatia, incat nu vei putea s-o cobori la normal. Sau porneste fara diuza, dar tine degetul la furtun, dandu-i cate putin aer, departandu-l in lateral, simuland o diuza variabila. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
george 07 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
@BOA "Si dece nu spui si motivul pentru care nu se pune dupa pompa? Ca asa credeti voi? Sau va temeti ca pompa areo asa presiune incat sparge tot? " nu ca nu are asa presiune (oricum la presiune intra pe pauza) dar filtrul pina-n pompa are rolul de a nu lasa sa patruda impuritati in pompa , si tot odata este mai sigur din cauza calitatii filtrelor (am intalnit caz care curgea de nou, ce sa-r intampla daca nu a-r curge la proba de montaj si dupa ce inchizi capota a-r ceda si face putina baie la motor) asta este motivul sustinut de mine dar fiecare face cum crede ca-i mai bine .
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si daca nu-s de calitate, de ce le mai cumparati? Doar sa-i faceti cu bani? Decantor inainte de pompa si atat. Nu de plastic, ci metalic, cu filtru de bronz spongios, prin care nu trece nici apa. Cum arata? Pot sa v-arat. Daca toate tampeniile nu lea-ti mai cumpara, si-ar pune si ei un semn de intrebare, si ar aduce ceva bun in magazine.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
george 07 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
colegu eu nu cumpar am un decantor mostenire (de Carpati benzinar pe disculete care se spala exact cum spui tu nu trece nici apa) eu vorbesc ce intampin la diversi prieteni .
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
ghitza |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
da-le si lor atunci un sfta bun sa nu mai cumpere mizerii
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#21
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 5 Apr 2010, 18:40) Instabilitatea relantiului, poate fi si din furtunul de la epurator, care baga condens in carburator si, ingheata pe centrator si clapeta. Nu regla relantiul din clapeta, ci din jiclorul de ralanti si surubul de amestec. Ideea e sa fie cat mai mult posibil inchisa clapeta de acceleratie, chiar acolo unde se intepeneste pe difuzor, daca ai da-o prea mult spre zero. Ii reglezi surubul, atat cat sa nu se intepeneasca la revenire.In rest ralantiul se fixeaza di ce-am zis mai sus. Asa-i carburatorul construit, si nu admit contraziceri nefondate. Daca-ti circula sangele vioi, ia un pet de-o jumate, gaureste-i capacul TOTDEAUNA de la interior catre exterior, pune putina benzina in el, si in timpul mersului motorului, da-i la baza carburatorului. Daca se schimba mersul sau se opreste, trage aer fals. La aer fals, nu e relantiu instabil, ci e prea turat, ne putand-ul cobora la normal. Fa proba cu o diuza mai mare , si mai mare, si-ai sa vezi ca-i creste turatia, incat nu vei putea s-o cobori la normal. Sau porneste fara diuza, dar tine degetul la furtun, dandu-i cate putin aer, departandu-l in lateral, simuland o diuza variabila. Si daca nu poti regla relantiul decat cu ajutorul clapetei de acceleratie?Ce faci?Modifici sectiunea jigleorului de relanti? Chestia cu aer fals,am observat ca la cald daca scot furtunul de la capsula vacuumatica din carburator creste turatia,deci am amestec bogat la relanti,poate e normal ca amestecul la relanti sa fie mai bogat.Oricum ar trebui sa dau o gaura mai mare,probabil de 2,5 mm diametru in pata calda sa mai saracesc amestecul. This post has been edited by Paulorossi: 6 Apr 2010, 10:24 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Geopsi,Iti merge carburatorul si cu furtunele alea rupte pentru ca iti baga carburatorul benzina la greu,cu ele intregi cine stie cat consuma! Asa mai baga niste aer in plus si mai echilibreaza amestecul.Dar asta nu e o solutie de imitat! Tocmai datorita principiului "merge si asa"cu care s-au construit Daciile avem noi probleme pe care Renault 12 nu le avea.
Ii dau dreptate lui PH-06-BOA ca returul infundat nu influenteaza cine stie ce consumul,mai ales daca nivelul e reglat economic la baza planului inclinat de pe peretele din fata al carburatorului.De altfel carburatorul de Dacia a fost montat dealungul timpului si la alte masini care n-au retur.Returul mentine insa o circulatie de combustibil prin pompa si astfel o pastreaza mai rece cand motorul merge mult la ralanti pe canicula.Astfel se evita mai bine blocajul cu vapori.Cu filtrul dupa pompa cei de la ITP m-au certat considerand ca o defectiune acolo poate arunca benzina pe motor si nu putem spune ca e ceva imposibil.Daca e pus inainte,pompa trage aer fals si suntem avertizati prin faptul ca moare motorul. Si sigur ca la ralanti amestecul e ceva mai bogat.Dar se regleaza din surubul de amestec(cel caruia unii ii spun"de aer").Daca insa jiclorul de ralanti are debit prea mare,cum se deschide putin clapeta de acceleratie,benzina curge garla prin orificiile de progresie(nereglabil) si consuma de rupe.Tipic asta se intampla cand se pune saiba(cine sta sa-i regleze grosimea?)la portjiclorul de ralanti.Asa ca marirea debitului prin duza e o rezolvare doar in cazul unui jiclor de ralanti cu debit doar cu putin mai mare decat normal.CONTROL : dupa reglajul ralantiului se deschide clapeta de accelaratie strangand cam 3x180 grade surubul ce regleaza pozitia ei.turatia trebuie sa creasca,insa amestecul trebuie sa fie ceva mai sarac decat la ralanti.Ne convingem de asta slabind putin jiclorul de ralanti;turatia trebuie sa creasca putin prin imbogatirea amestecului. Mai avem si consumul de control:5,5 l la 100km la 40...50km/h,treapta a lV-a,viteza stabilizata. |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#23
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Culmea,nu pot regla relantiul doar din surubul de amestec relanti.Trebuie sa jonglez si cu cel care deschide clapeta,destul de mult.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu cumva chiar merge inecat? Ia uita-te in difuzor cu motorul pornit, si clapeta trebuie sa fie uscata la relanti, chiar si pe la 2000 de ture.
Eu spuneam de furtunul de la epurator, adica cel care duce de la capacul culbutorilor, la T-eul de la carburator. Ala baga condens si gaze, care nu prea-i plac motorului, desi el le scoate. E ca si cand te-ai intoarce cu nasul, la fund. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#25
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Cum inecat?
Motorul merge perfect.De ce ar fi clapeta umeda la relanti sau pana in 2000 ture?Doar daca am supapa de la gascan cu probleme. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Dar e normal sa se lucreze intr-o masura si din surubul de ralanti,clapeta trebuie sa lase si nitel aer pentru amestec.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#27
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Conform manualului relantiul se regleaza atat din surubul de amestec relanti cat si din surubul clapetei de acceleratie.Nu inteleg de ce ar trebui reglat numai din surubul de amestec.Oricum la mine nu este posibil doar daca maresc sectiunea jigleorului de relanti.
This post has been edited by Paulorossi: 7 Apr 2010, 09:55 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Si daca se mareste jiclorul la un motor care merge bine ,ce mai vanzari fac benzinariile pe seama noastra!
This post has been edited by Tudor Badescu: 7 Apr 2010, 11:02 |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
geopsi |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
QUOTE(Tudor Badescu @ 6 Apr 2010, 12:05) Geopsi,Iti merge carburatorul si cu furtunele alea rupte pentru ca iti baga carburatorul benzina la greu,cu ele intregi cine stie cat consuma! Asa mai baga niste aer in plus si mai echilibreaza amestecul.Dar asta nu e o solutie de imitat! Tocmai datorita principiului "merge si asa"cu care s-au construit Daciile avem noi probleme pe care Renault 12 nu le avea. Ii dau dreptate lui PH-06-BOA ca returul infundat nu influenteaza cine stie ce consumul,mai ales daca nivelul e reglat economic la baza planului inclinat de pe peretele din fata al carburatorului.De altfel carburatorul de Dacia a fost montat dealungul timpului si la alte masini care n-au retur.Returul mentine insa o circulatie de combustibil prin pompa si astfel o pastreaza mai rece cand motorul merge mult la ralanti pe canicula.Astfel se evita mai bine blocajul cu vapori.Cu filtrul dupa pompa cei de la ITP m-au certat considerand ca o defectiune acolo poate arunca benzina pe motor si nu putem spune ca e ceva imposibil.Daca e pus inainte,pompa trage aer fals si suntem avertizati prin faptul ca moare motorul. Si sigur ca la ralanti amestecul e ceva mai bogat.Dar se regleaza din surubul de amestec(cel caruia unii ii spun"de aer").Daca insa jiclorul de ralanti are debit prea mare,cum se deschide putin clapeta de acceleratie,benzina curge garla prin orificiile de progresie(nereglabil) si consuma de rupe.Tipic asta se intampla cand se pune saiba(cine sta sa-i regleze grosimea?)la portjiclorul de ralanti.Asa ca marirea debitului prin duza e o rezolvare doar in cazul unui jiclor de ralanti cu debit doar cu putin mai mare decat normal.CONTROL : dupa reglajul ralantiului se deschide clapeta de accelaratie strangand cam 3x180 grade surubul ce regleaza pozitia ei.turatia trebuie sa creasca,insa amestecul trebuie sa fie ceva mai sarac decat la ralanti.Ne convingem de asta slabind putin jiclorul de ralanti;turatia trebuie sa creasca putin prin imbogatirea amestecului. Mai avem si consumul de control:5,5 l la 100km la 40...50km/h,treapta a lV-a,viteza stabilizata. acuma iti dai serama ca nu il tin asa, doar ca sesizasem asta si am ramas surprins ca nu e asa mare tragedie cum spun unii. Verifica sa nu ai nush ce aer fals ca de asta merge prost. la mine mergea brici, il reglasem asa. bine acuma nu imi mai trage, nici nuprea mai merg cu ea. Eu am mers o groaza fara nici un filtru in plus pus(deci ala de la pompa si ala de la intrarea in carb) si apoi l-am pus ca l-am primit de la un unchi si asa am sesizat cum ramaneau mizeriile in el. Parerea mea e ca sa il pui inainte de intrarea in pompa e oarecum justificat ca eviti sa intre in pompa niste mizerii dar e cam aiurea ca tre sa cauti alt furtunas mai lung... Ideea e ca si cu el si fara el tot se trangeau niste chestii negricioase in filtrul de dinainte de carburator. Oricum fiecare face ce vrea. O singura data am facut operatiunea aia cu lasatul in decarburol dupa aia suflate jigloarele, 90% cam o porcarie pentru ca mai mult de 3-4000 km nu duce si iar isi schimba mersul... acuma fiecare alege calea, fie pierde zile intregi fie baga un aditiv. Faza e ca pana nu incerci nu ai de unde sa sti, dar cum decarburolul e 5 lei si un flacon de metabond 100 de lei si lumea nu gandeste cat vine in plus pe litru si ca se merita sta sa frece la carburator o zi intreaga ![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#30
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Tudor Badescu @ 7 Apr 2010, 10:58) Si daca se mareste jiclorul la un motor care merge bine ,ce mai vanzari fac benzinariile pe seama noastra! Glumeam desigur.Nu am intentie sa-l maresc ![]() geopsi fiecare gandeste in felul lui.Tie ti-a fost lene sa dai rezervorul jos,sa-l cureti sa dai jegu si molul din el.Te asigur ca daca curatai rezervorul si pompa de benzina si dupa aia curatai carburatorul +montaj pahar decantor inaintea pompei eventual filtru de unica dupa pompa nu mai aveai probleme.Ce ai facut tu nu te scapa de probleme definitiv,o sa vezi.Acuma depinde si ce benzina folosesti,calitatea ei,etc. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 06:14 |