Provocare
![]() ![]() ![]() |
Provocare
bygy007 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|||
ovidiusv |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 August 12 ![]() |
Pai este un filtru de benzina de asta micut de hartie intre pompa si carburator dar ne gandeam la o sita la iesire din rezervor ca sa nu ne trezim ca se infunda furtunul de tur(conducta de cupru)
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca ai ca in poza eu zic ca nu ai probleme turul se infunda mai greu , la carburator e problema
This post has been edited by bygy007: 6 Aug 2012, 19:14 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ovidiusv |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 August 12 ![]() |
exact ca cel din imagine e. eu zic ca se infunda pentru ca e a 2 a conducta(prima a fost infundata in 500-700 km de mers dupa montarea rezervorului) care se pune pe rezervorul acesta(rezervorul a fost schimbat deoarece avea o spartura pe undeva si pierdea benzina asa am inteles). Ma gandesc ca este mizerie etc etc in rezervor si acesta este motivul. Dar oricum acu e desfundata si maine poimaine luam un alt rezervor si il montam pentru a nu mai fi probleme.
This post has been edited by ovidiusv: 6 Aug 2012, 19:26 |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#35
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Cu rezervorul e simplu: cu masina pe rampa sau pe elevator, montezi un filtru decantor fix la iesirea din rezervor.
http://images3.okr.ro/auctions.v3/215_300/...752-215_300.jpg De preferat ar fi sa faci si un fel de scut decantorului, dintr-o tabla tapana. Cu bateria e mai greu. Decat sa risti un scurt sau ceva fire parlite, mai bine o impingeti sa porneasca si oha. This post has been edited by Club12TRS: 8 Aug 2012, 09:11 |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
kxz |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
Man, bafta la drum. Lasa bateria asa, io am mers cernauti botosani, fara alternator, doar pe baterie, care era varza. Dupa 10 km nu mai putea sa aprinda nici un bec din bord, dar motorul functiona. Mai ales ca sunteti 3, impingeti mai bine si decat doua electromotoare. Pune filtru pe furtunul dintre rezervor si conducta care duce la compartimentul motor, si drum bun.
|
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
Chitu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 3 July 12 ![]() |
kxz Foarte bine zis! Sunt de acord cu tine
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1976
|
|
ovidiusv |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 August 12 ![]() |
Am inceput sa ne pregatim de drum.. Am schimbat aseara rezervorul si am mai adaugat un filtru de benzina chiar la iesirea din rezervor(rezervorul vechi era plin de mizerii si incepuse sa rugineasca inauntru).. Astazi ii vom schimba anvelopele cu unele mult mai bune si vom aerisi franele(ea a stat in garaj din 2009 pana anul trecut si scapa lichid de frana pe la un furtun de la pompa dar defectiunea a fost remediata) nivelul la lichid e full din cate ne aducem aminte.. Trebuie sa facem rost de o cheie de portiera ceva pentru ca avem busonul original dar nu reusim sa il deschidem sa il punem la rezervor
![]() Intrebare: rezervorul vechi avea 2 contacte pe sonda gen suruburi iar rezervorul care lam luat a venit cu sonda lui si are un fel de mufa doar pentru 1 contact.. stiti ce si cum sa leg sa mearga sonda? Sonda veche nu mai indica deloc si de asta am luat la "pachet" |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
depistezi care fir este indicatia sondei , punind cele 2 fire pe rind la masa cu contactul pus (trebuie sa arate plin ) si il legi cu cel de rezervor
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
kxz |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
daca acum ai frane ok, nu aerisi. nu poti verifica nivelul de lichid dupa aceea si la o aerisire cam poti pierde destul de mult.
|
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
ovidiusv |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 6 August 12 ![]() |
La a 2 cel mult a 3 pedala te da cu capul de bord asa sunt franele:)) vrem sa aerisim franele pentru ca a ramas odata fara lichid tasnea la o imbinare intre pompa si un furtun. Acum problema e remediata si in ultimele 3 saptamani nu a pierdut deloc lichid de frana. Vrem sa facem aerisirea pentru siguranta noastra si oricum cel cu BMW e de accord sa deschidem capota sa vedem cat lichid de frana e si sa adaugam dupa aerisire daca mai e nevoie. Inca nu am gasit cheie care sa se potriveasca la busonul original
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Pai nu schimbati si bateria cu ocazia asta?
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu stiu cum ati rezolvat, dar in cazul in care era nevoie de a doua baterie, solutia cu legarea la blocul de lumini, era cea mai buna. Nu prezenta pericol decat in cazul in care ati fi dat la cheie pana bateria de sub capota s-ar fi golit, caz in care sarcina ar fi cazut in mare masura pe cea de-a doua, si ar fi incalzit firele, care nu sunt mai subtiri decat unele ce se folosesc la redresor. Deci, a doua baterie , o incarca pe prima timp de 10-15 min, dupa care poti da la cheie, fara grija, pana simti ca tinde sa scada turatia, dupa care e risc de topire a izolatie la firul ce vine la bloc. Inca 5-10 min, si poti da din nou la cheie. Nu e adevarat ca, electromotorul ia sute de amperi. Nu are nici 1Kw, ceea ce inseamna ca e sub 100A. Iarna e cu totul altfel, cand uleiul e gros... Deci, la cat de priceputi sunteti (doar aveti Dacie), eu am toata speranta ca ati trecut cu bine. As vrea sa si scrieti aici, cum a fost. Daca ati auzit la radio, "Daciotii" ajunsese saptamana trecuta, in Turcmenistan, si au plecat parca, din Germania. Toti uitati sa faceti o comparatie, cand va ganditi la un drum lung. In jurul casei, cati km faceti fara sa umblati la masina 1000-2000? De ce n-ar tine si la un drum dintr-o bucata, acelasi parcurs? Vorbesc de interventii minore, nu sa schimbi setul motor, pe drum.
Nu uitati sa spuneti cum a fost drumul, chiar de ati pierdut. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Aha si eu astept , am avut si eu ideea cu blocul de lumini ,dar nefiind sigur % la /%nu m-am pronuntat ,oricum eu faceam asa sau tregeam un fir de la electromotor de sub masina!
N-as mai vrea sa fac experiente ,dar am ramas cu gaz mult in butelie ,si as vrea sa-l consum ,fara sa montez tot inapoi,umblu pe drumuri de tara local , vreau sa cuplez doar electrovalva de pe butelie la cind pun contactul ,si un furtun de gaz direct in mixerul de pe corpul,de sub ,clapeta,fiind vara ,cred ca merge momentan?!Bineinteles pun si robinetul ala de gaz de pe furtun care limiteaza cit trebuie! Moderator edit: Fara off-topic, ok? This post has been edited by bucatzel: 15 Aug 2012, 15:48 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
DaciaFWE |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 219 Joined: 22 October 09 From: Constanta ![]() |
ce se mai aude?
|
--------------------
Dacia / Seat LEON
1310 TX/ 2004 TDI
1984
- CT-05-FWE Cred ca am ramas in anii '90 ca tractoarele
Cand rezolvam problemele cu pumnii si picioarele |
|
Danut 88 |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
A-ti plecat, a-ti ajuns, a-ti facut ceva? Nu spune-ti nimic? O poza la masina se poate?
This post has been edited by Danut 88: 24 Aug 2012, 21:26 |
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:41 |