DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

48 Pages « < 22 23 24 25 26 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ungaria

xennna
post 30 Aug 2007, 14:51
Post #691


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 20 June 06




Daca tot vorbim de hoti si Budapesta, si pe mine au vrut sa ma faca la un semafor.
Era duminica dimineata in Budapesta pe la ora 8 aproape de iesirea din oras spre RO. Strazile aproape pustii. Am prins semafor rosu si m-am oprit bineinteles. Din sens contrar statea la semafor o masina de-a lor de politie. Se face verde si plec, politaii intorc masina lor in intersectie in fata mea si imi fac semne pe geam sa ii urmez. Imi dau seama ca am pana pe dreapta spate si imediat dupa intersectie ma opresc. Se dau politaii jos ma dau si eu imi cer actele . Le dau actele si ma duc sa vad ce e cu roata, urmat de politai. Bineinteles nu stiau decat limba lor de care n-am habar, dar totusi incercau ei sa-mi explice ceva. M-am apucat sa scot toate bagajele din portbagaj (aveam Cielo atunci) sa scot roata de rezerva sa o inlocuiesc, cu politaii langa mine. Am schimbat roata mi-au dat actele cu cateva indicatii si abia dupa aceea au plecat si politaii.
Pe drum ma tot intrebam oare ce aveau de s-au comportat asa ciudat.
Cand am ajuns la primul "Gummiservice" mi-am dat seama ce s-a intamplat la semafor.
Maradona va spune ceva; era sa fiu victima acestui mod de jaf in sensul ca la semafor cat asteptam culoarea verde, un hot ordinar mi-a taiat cauciucul cu un stilet sau ceva foarte taios si nu foarte lat, cam 1 cm, urmand ca dupa ce voi opri sa fac pana, sa ma atace. Cauciucul era taiat din lateral la mijlocul distantei pe latime si prima reactie a celui de la vulcanizare a fost sa gesiculeze cu un cutit in mana.
Oricum eram pus in garda de problema cu hotii din Budapesta si am blocat preventiv usile din interior cat am traversat orasul, ca altfel ma lucrau direct la semafor; aveam o camera de luat vederi pe bancheta din spate si geanta sotiei cu bani si toate actele.
Rememorand aceasta intamplare (s-a petrecut acum 3 ani) tin sa le multumesc acelor politai unguri; ei au vazut ce s-a intamplat la semafor si m-au protejat.
Deci mare grija in Budapesta; blocati usile din interior, nu treversati orasul noaptea sau dis de dimineata, nu lasati lucruri de valoare la vedere si mai sunt si altele pe care le stiti si voi.


--------------------
Ford, Mercedes Mondeo, A-klasse 2001,2003 - bt12ros
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 2 Sep 2007, 19:46
Post #692


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




si in STAU / Blocaj pe M0 ce sa faci?

Evitati pe cat posibil M0 in perioada asta ca au lucrari la greu si se opoate sta chiar si 2 ore pentru circa 10 km


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 2 Sep 2007, 21:27
Post #693


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Din pacate horror stories ca cea de mai sus se cam repeta cu Budapesta. Nu numai aici pe forum, cunosc si eu personal un caz in zona aeroporturilor la un semafor. Tipul a fost scos din masina de doi skinheazi si a incasat cativa pumni pentru ca era in masina cu numere de Bihor. I s-a explicat "Budos olah (aprox. roman borat) data viitoare stai acasa". A inteles perfect ce i se spune pentru ca e UNGUR.

Numitorul comun este ca se intampla pe strazi relativ goale masinilor cu numere romanesti. Respectiv nu in dopuri de circulatie. Si oricum nu trebuie exagerat, sansele sa patesti asa ceva sunt totusi foarte slabe. E o pata oribila pe fata unui oras altfel mult mai civilizat.

Fara sa am pretentia ca nu pot fi contrazis, cred ca M0 e sigur. La fel si majoritatea Budapestei.

Unele cartiere nu. Greu de spus care, dar indivizii dubiosi trebuie sa ii depistezi singur. Usile blocate sunt oricum o idee buna peste tot. De Maradone din pacate te poti feri greu daca nu cunosti bine semnele de identificare ale politiei locale.

In sfarsit... e usor de vorbit aici, ideea e ca faptul ca stii de asemenea lucruri te face mai atent si poti evita asemenea situatii.


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 3 Sep 2007, 09:01
Post #694


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Eu am fost la Budapesta cu masina, si pentru ca ai mei dragi colegi erau obositi dupa cursuri si preferau sa se monteze cu niste palinca de la Cluj sau cateva beri pe la terasele din centrul orasului, eu am plecat singur cu masina prin oras, insotit de GPS. Intr-o seara am ajuns pe Vaci uca si incantat de limita de viteza de 70 km/h si de unda verde continua a semafoarelor am mers sa vad pana unde pot merge pe rosu... Am mers cam 10 km, ce-i drept era seara, deci traficul f lejer. Oricum am ajuns la periferie, asta e clar.
In rest m-am plimbat prin centrul orasului si a fost ok, nu m-am lovit de nici o situatie neplacuta. E drept ca am mers cu usile incuiate si am cascat ochii in jurul meu, dar oricum...


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
khris
post 3 Sep 2007, 13:34
Post #695


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 8 May 06




QUOTE(eugeniuz2004 @ 2 Sep 2007, 20:46)
si in STAU / Blocaj pe M0 ce sa faci?

Evitati pe cat posibil M0 in perioada asta ca au lucrari la greu si se opoate sta chiar si 2 ore pentru circa 10 km
*


Putem afla mai exact pe unde se lucreaza?


--------------------
Peugeot 307 SW 2005 - -----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 3 Sep 2007, 15:12
Post #696


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




"Csomopont"-ul dintre Csepel si M7. Largesc intersectia si fac poduri de traversare, se ingusteaza la o banda dar nu am prins niciodata blocaj. Poate la ore de varf. E anuntat clar inainte de Csepel deci daca vezi dop poti iesi din M0 acolo si intri pe inelul interior. Desi nu prea cred ca merita pentru ca si localnicii gandesc asa deci va fi si ala full...


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 4 Sep 2007, 11:14
Post #697


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




din pacate nu e anuntat si inainte de a se intra pe inelul M0 asa cum fac inainte de lucrari pe autostrada (anuntandu-te cu cel putin 1 - 2 KM inainte ca vei intalni lucrari).

Insa blocajul prins de mine sambata incepand cu ora 13 (ora locala) a fost de toata frumusetea pentru ca nu era nici un picior de politist sau vreun semafor care sa dirijeze cat de cat traficul. Probabil cu vreuna din aceste metode de dirijare s-ar fi circulat mult mai bine si nu mi-ar fi luat circa 2 ore sa trec de M0. Ciudat ca pe sensul spre Viena era trafic fluid. Doar sensul spre Romania era blocat. Si o gramada de masini cu romani venind din concediu.

Intrebarea mea referitoare la ce faci pe M0 era mai mult retorica pentru ca mi-e greu sa cred ca in marea aia de masini aveau cum sa vina la tine si sa iti ia ceva... desi niciodata sa nu spui niciodata.


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 4 Sep 2007, 12:03
Post #698


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




pentru cine doreste sa ocoleasca Budapesta venind dinspre Viena, postez o solutie (probabil unii dintre voi o stiu) de ocolire in caz ca M0 este blocata:

Cum vii dinspre Viena, pe M1, nu intri pe M0 ci mergi inainte pe M1 catre centru.
Treci de Etap, treci de intersectia cu M7, iar dupa Tesco, prima iesire de pe autostrada este catre "Lagymanyosi hid" (sau ceva de genul asta, rog pe bh07xyk sa ma corecteze daca n-am scris bine). Iesi pe acolo, si mergi numai drept, urmand acest "Lagymanyosi hid" pana ce, la un moment dat, apare un indicator cu M3, 3, etc... catre stanga. Virezi stanga spre M3 si urmezi indicatoarele cu M3 (se merge numai drept), iar dupa vreo 3-4 semafoare apare o serie de indicatoare cu M5, care te scot din Budapesta catre Szeged.

Eu am folosit de 2 ori aceasta solutie, cand intrarea din M1 pe M0 era complet blocata, si de fiecare data mi-a luat cam 25-30 de minute de la intersectia M1-M0 pana la intersectia M0-M5. Avand in vedere ca, mergand legal (80-90kmh) pe M0 se fac cam 20-25 de minute cand drumul este liber, cred ca e o solutie destul de avantajoasa. Mie mi-a spus-o un prieten din Budapesta.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 4 Sep 2007, 17:51
Post #699


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




interesanta solutia si mai bine ar fi niste detalii si mai clare mai ales pentru inclus ca puncte intermediare intr-un GPS


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 4 Sep 2007, 20:51
Post #700


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Lagymanyosi Hid (hid = pod) este chiar pe inelul interior. Variante descrisa de sandman este excelenta si pentru M3 si pentru M5. Pentru M3 este chiar de dorit.

Am marcat unde iesi din M1 inainte de centru. Apoi, patratul mic verde este chiar sub Podul Lagymanyosi. Harta e de pe viamichelin.com, poti intra si da zoom sa iti iei nume de strazi ca sa le pui intermediare in GPS.

budapesta.gif


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 7 Sep 2007, 10:13
Post #701


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




eu am gasit cautand azi mai multe informatii despre plata vignetei din ungaria situl
http://www.autopalyamatrica.hu/usr_site.ph...t=keret_aak.htm

Se poate plati cu un card international direct vigneta pe perioada dorita si chiar in avans existand posibilitatea de a alege data la care sa inceapa. Mie mi s-a parut o modalitate foarte usoara de a plati vigneta. Personal am sa incerc sa platesc saptamanile urmatoare sa vad daca functioneaza. In asa fel scapati de timp pierdut la cozi si stres ca va inseala la cursul de schimb.

This post has been edited by ViperRS: 7 Sep 2007, 10:18


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 7 Sep 2007, 10:37
Post #702


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




ce mi s-a parut interesant este faptul ca ocoleste si centrul...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
khris
post 13 Sep 2007, 12:00
Post #703


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 8 May 06




@ViperRS

Ai reusit sa platesti cu cardul pe pagina de web de mai sus?
Cu aceasta modalitate de plata nu mai lipesti nimic in geam...banuiesc ca daca te opreste politia le arati detaliile primite prin e-mail in urma achizitionarii online a vignetei.

In alta ordine de idei am sa plec si eu catre Viena pe traseul Valea lui Mihai - M3- Budapesta- M1 -Viena
Am sa vin cu impresii personale despre traversarea Budapestei.


--------------------
Peugeot 307 SW 2005 - -----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 28 Sep 2007, 21:41
Post #704


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




Am fost in Ungaria saptamana aceasta. Matrica este tot 1530 forinti. Atentie insa, de la 1 octombrie se trece la tariful de extrasezon, adica mai ieftin.

Am fost placut impresionat ca autostrada care pleaca de la Szeged ajunge mai nou pana la aeroportul Budapesta.

Ce nu mi-a placut este ca a aparut ghiolbanime si pe la ei pe autostrada. Faceau flash-uri in prostie, desi eu mergeam regulamentar. S-o fi extins si balcanismul, nu numai UE.


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 28 Sep 2007, 21:53
Post #705


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




De curiozitate, Regulamentar inseamna 130 pe banda a doua? La ce anume te referi?


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 29 Sep 2007, 19:39
Post #706


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




Pe scurt, regulamentar ar fi:
- sa nu treci pe banda a doua daca tai cuiva (care merge mai repede) calea si
- sa revi pe banda intai imediat dupa depasirea celor care merg mai incet.
Pe langa asta intr-adevar, fiindca era noapte, nu am depasit nici viteza legala de 130 pe ora.

Nici un regulament nu spune ca la 130 pe ora nu poti depasi (pe banda a doua) TIR-uri care merg cu 100-110, prin simplul fapt ca ar putea veni unul cu 180-200 din spate.

Dupa stiinta mea, banda de langa ax nu se foloseste la viteze de sub 120-130 pe ora decat in cazul autostrazilor cu 3 benzi pe sens.


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 30 Sep 2007, 01:48
Post #707


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




de ce ti se pare normal sa mergi cu mai putin de 120 pe banda de langa ax (ultima banda) daca sunt 3 sau mai multe benzi pe sens?


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 30 Sep 2007, 22:29
Post #708


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




Poate ultima fraza am formulat-o cam complicat. Am vrut sa spun ca in cazul autostrazilor cu 2 benzi pe sens se poate circula pe banda de langa ax cu 120-130 km/h (care este de obicei viteza legala pe aceste drumuri). Pe autostrazile cu 3 benzi (sau mai multe) pe sens, mi se pare normal ca pe banda de langa ax sa nu mergi mai incet de 120-130 km/h.

Revenind on-topic, M5 din Ungaria are 2 benzi pe sens.


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 1 Oct 2007, 08:49
Post #709


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Pe toate autostrazile din lumea asta, ultima banda este pentru depasiri. Daca ai 2 benzi pe sens si coloana de tiruri care merg cu 110 pe banda 1, tu le depasesti cu 120 sau 130, iar din spate vin baietii cu 180, tu incurci circulatia si tb sa te muti pe banda 1.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 1 Oct 2007, 11:05
Post #710


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




... imediat ce ai posibilitatea Sandman_, nu ispiti lumea la lucruri necugetate ! biggrin.gif

"Fortarea" intrarii pe banda din dreapta este dreptul exclusiv al bizonilor nostri autohtoni, nu le lua privilegiul !

Altfel, la parasirea benzii 1 pe autostrada, watch your back, man ! Unii circula al naibii de tare, mai ales la Germanica bicycle.gif



--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 1 Oct 2007, 13:10
Post #711


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Prin Ungaria foarte rar am vazut pe careva sa depaseasca cu mai mult de 10-15 km/h viteza legala pe autostrada (130). La fel si in Austria. Cei care mergeau cu viteza mai mare erau in general romani si foarte multi aveau numar de Bucuresti. sad.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 1 Oct 2007, 13:29
Post #712


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Amin, Amdeus! aplauze.gif
Eu n-am vrut sa aprind spirite, da' poate or fi fost masini de firma sau leasing 04.gif , iar cei de la volan erau italieni constiinciosi care si-au inmatriculat masina in Romania biggrin.gif !


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 1 Oct 2007, 13:37
Post #713


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




eu am vazut multe masini cu nr de germania care mergeau cu mult peste limita maxima de viteza.
\

ps: mare atentie unde opriti pe autostrada in ungaria, ma refer la parcari. fiti foarte atenti ca se fura masini. am fost atacat acum o luna si politia ungara nu a miscat nici un deget. 112 mi-a inchis telefonul in nas de 10 ori la rand. sfatul meu e sa parcati in locurile mai aglomerate si eventual cu benzinarii.

hotii stiau romaneste.daca erau sau nu erau romani nu pot sa stiu.am scapat cu bine pana la urma.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 1 Oct 2007, 13:51
Post #714


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Ei asta-i foarte interesant, te rugam da-ne detalii, unde, cand, in ce imprejurari etc, n-am mai auzit de multa vreme de-astea !


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 1 Oct 2007, 14:13
Post #715


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




era 2 dimineata ma intorceam din cehia si aproape de szeged am oprit la marginea autostrazii sa ma odihnesc in parcare.eram foarte obosit si conduceam si conduceam singur.mai eram cu inca o persoana de sex feminin in masina.
-cobor din masina si incui usile. ma asez pe o banca aflata in parcare . langa mine era o masina de familie gen opel zafira cu nr de franta cu multi copii si cativa adulti. galagie joaca coca cola etc. observ totul in liniste incercand sa ma odihnesc. vad aproape de mine un tigan care dadea tarcoale. se uita cu foarte mare atentie la francezi.
- ma ridic si merg la masina , iau o sticla cu apa si beau. tiganul intra in vorba cu mine: " esti roman? da sunt roman " " ce faci? de unde vii? am fost plecat......" nu i-am dat prea multe detalii. in acest timp apare un individ destul de solid cu o sticla in mana la o distanta de vreo 20 de metrii de noi. intreba ceva intr-o limba nedefinita. il intreb daca stie engleza si imi spune " nao portughesh " si tot intreba ceva care numai portugheza nu era ( stiu si eu putin portugheza ).din spatele nostru apare inca unu care tipa la asta" alo colega! " si imi face mie semn sa vin spre ei. mi s-a parut extrem de dubios si ma urc in masina blochez usile pornesc motrul si plec.
-eram extrem de obosit si opresc in urmatoarea parcare.
-cat stateam in masina in aceasta noua oprire in parcare cu usile incuiate si geamul meu deschis 4 cm doamna de langa mine imi arata un tip care dadea tarcoale si imi spune
" pe ast al-am vazut si in parcarea trecuta , purta sosete albe peste pantofi si dadea tarcoale masinii , cand m-a vazut s-a ascuns dupa un tir care era in fata noastra parcat" il observ pe individ si imi dau seama ca era tipul care strigase" alo colega ! "
- omul cu sosete albe peste pantori se simte privit si alearga spre masina mea incepand sa loveasca cu pumnii in geamul meu si cu picioarele in tabla usii stragand intro romaneasca stricata si latrata " pleaca daishi PLEACA ! " eu ma sperii si pornesc motorul dau in marsarier si vreau sa plec din parcare. in acest timp omul cu sosete albe urla intr-una ca sa plec si lovea masina cu picioarele si geamurile cu pumnii ( interesant e ca nu mi-a indoit tabla - lucru foarte usor de facut cu picioarele ) .
- in acest moment formez 112 si constat cu stupoare ca mi se bareaza apelul.
- cand a vazut ca plec omul cu sosete albe face semne unora care statea la aprox 50 de metrii distanta langa un mercedes sprinter(microbuz alb) care s-au urcat in microbuz si au venit in spatele meu. pe el il vad ca se urca intr-o masina neagra generatia anilor '87-89 marca saab.
- imi aduc aminte ca de la budapesta incoace ma tot depaseise acea masina.o remarcasem pentru ca sunt fan al saaburilor . din pacate nu reusesc sa identific din ce tara era numarul. cred ca bulgaria.
- ma sperii foarte foarte tare vazand ca saabul si microbuzul vin dupa mine( inca nu ioesisem pe autostrada) si intorc brusc .
-ala cu sosete albe opreste saabul deschide portbagajul ( cred ca sa nu i se vada numarul) si o ia la fuga (pieton) dupa mine prein parcare.cand ajungea aproape de masina lovea in tabla sau spoiler,il lasam sa ma ajunga din urma si apoi demaram brusc.in tot acest timp tineam claxonul apasat.
-s-au trezit foarte multi din cei care dormeau in masini si se uitau.
-prea multi martori si cele doua masini(saab si sprinter) pleaca cu scart de roti pe autostrada. euraman in parcare si tot sun la 112 care la un moment dat imi raspunde si spun : " vb engleza?vb germana? va rog am nevoie de ajutor(in engl.) am fost atacat Raspuns: nem,maghiar." si imi inchideau telefonul.de 10 ori mi s-a inchis telefonul in nas.

This post has been edited by han_1.6 mpi: 1 Oct 2007, 14:23


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 1 Oct 2007, 14:38
Post #716


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Mda. Pacat ca se intampla asa ceva intr-o tara care se vrea civilizata (ma refer la treaba cu 112). Pe de alta parte, nu stiu cate persoane de la 112 din Franta sau Austria vorbesc engleza, dar cred ca macar ar incerca sa rupa 2-3 cuvinte...

Bine ca ai reusit sa scapi de ei. Eu, in general, incerc sa evit sa opresc pentru mai mult de 5 minute intr-o parcare fara benzinarie pe autostrazile din Ungaria.
De dormit nu se prea pune problema, insa eu fie plec odihnit din Viena, fie ma opresc la Timisoara sau Arad sa dorm, deci nu am nevoie de sederi prea lungi in Ungaria.

QUOTE(Amedeus @ 1 Oct 2007, 12:10)
Prin Ungaria foarte rar am vazut pe careva sa depaseasca cu mai mult de 10-15 km/h viteza legala pe autostrada (130). La fel si in Austria. Cei care mergeau cu viteza mai mare erau in general romani si foarte multi aveau numar de Bucuresti.  sad.gif
*



Inseamna ca n-ai prea circulat prin Ungaria... Alearga ungurasii cu A6/8, BMW 5/7, si alte masini puternice de nu apuci sa-i numeri. Cei cu numere de A merge de obicei linistiti, insa nemtii alearga si ei fara prea mari probleme


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 1 Oct 2007, 19:44
Post #717


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Regretabil incidentul cu 112, oare cum ar reactiona la noi !?
Brr, da stiu ca ai trait momente nasoale!
Am recitit de mai multe ori postul tau si tot nu prea am inteles "atacul", parca aveau intentia sa te goneasca de acolo, mai degraba, decat sa te atace propriu-zis.
Nu stiu cat de intamplator v-ati reintalnit in a doua parcare dar, din descriere, parca aveau impresia ca tu-i urmaresti pe ei, stricandu-le planurile.
Desigur, in asemenea situatii este greu de facut analize logice, bine ca ai scapat teafar si fara pagube!
Probabil lectia trebuie sa fie: locuri cat mai populate - benzinarii luminate.
Eu n-am avut nevoie niciodata sa opresc prin parcarile din Ungaria, in special pe autostrada, fiind in apropierea granitei dar nu se stie niciodata.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 1 Oct 2007, 20:33
Post #718


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




QUOTE(Amedeus @ 1 Oct 2007, 13:10)
Prin Ungaria foarte rar am vazut pe careva sa depaseasca cu mai mult de 10-15 km/h viteza legala pe autostrada (130). La fel si in Austria. Cei care mergeau cu viteza mai mare erau in general romani si foarte multi aveau numar de Bucuresti.  sad.gif
*



Confirm, cei mai multi care depaseau cu mult viteza erau cu numere de B si IF, urmati la mica distanta de cei cu D.

Cel care mi-a dat puternic flash-uri a fost un Peugeot Partner cu numar H. Venea cu peste 180. Nu l-am vazut de la mare distanta, caci autostrada facea o usoara curba spre stanga. M-a impresionat tocmai pentru ca nu ma asteptam la un asemenea comportament, in general se conduce prudent si politicos in Ungaria.

Cateva sfaturi pentru incepatori. Daca primiti flash-uri:
- NU puneti frana. De obicei derbedeii care fac flash-uri nu pastreaza nici distanta
- NU va grabiti sa trageti dreapta inainte de a va asigura ca e libera banda (din dreapta)
- NU intrati intre doua TIR-uri aflate aproape unul de altul. Nu e sigur ca cel din spate va frana ca sa va permita intrarea. Cu riscul de a mai primi cateva flash-uri, mai bine depasiti si urmatorul TIR.

Ceea ce mi-a placut este ca motociclistii de mare viteza, am vazut doi care aveau vreo 200, semnalizau permanent stanga. Este foarte buna ideea pe timp de noapte, mai ales daca mai si ploua. Devin vizibili de la mare distanta.

Parcari nu am folosit, caci sunt doar vreo 150 de km de autostrada intre Szeged si Aeroportul din Budapesta.

This post has been edited by bendix: 1 Oct 2007, 20:34


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 1 Oct 2007, 22:42
Post #719


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




@adi_ar: probabil ideea era sa ii sperie putin, sa-i dezorienteze...

@bendix: hai, nu trebuie sa subliniezi cat de mult va plac voua, banatenilor, bucurestenii. Nu stiu cat de des ai circulat prin Ungaria, mai ales intre Budapesta si Gyor (pentru ca de la Budapesta spre Szeged nu se aventureaza asa multi austrieci sau germani, insa si ungurii merg tare, mai ales pe M0, unde merg cu 100-120 lejer, si dau flashuri. Spre deosebire de unguri, romani, bulgari, sarbi, germanii doar semnalizeaza dreapta ("manevra" preferata si de mine), mai ales pentru ca in Germania, Austria si probabil si alte tari flashurile constituie contraventie amendata destul de serios.
Iar mie mi-au dat mai multe flashuri tuaregii, icscincii, cayenii sau A8-urile de TM si AR decat masinile cu numere de B si IF.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 1 Oct 2007, 22:55
Post #720


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




@sandman
"Inseamna ca n-ai prea circulat prin Ungaria."
radmasa.gif
Hm... poate nu cat tine, dar din '90 incoace (cand M5 avea doar 30 km si se circula gratis smile.gif ) pot spune ca am umblat ceva. Daca intr-o zi ai vazut un A6 care mergea cu 200 km/h, nu trebuie sa generalizezi. Se respecta limitele de viteza mai mult decat la noi. Pe M0 e mai usor sa depasesti limita legala (cu limitarea aia de 80 km/h), chiar si eu am contribuit o data la banii de buzunar al politailor sad.gif .

This post has been edited by Amedeus: 1 Oct 2007, 23:12


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
48 Pages « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 07:04
Forum Renault