DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu presiunea de ulei, Presiune aproape "lipsa"

Luca_Stanciu
post 22 Aug 2005, 10:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 22 February 05




Salutare!
Pana acum stateam bine cu presiunea de ulei dar de la un timp imi facea figuri, imi scade presiunea pana la prima linie....dar aseara a fost mai aiurea mi-a scazut mai jos de prima linie aproape de rosu. Uleiul si filtrul nu leam schimbat de aproape 1 an si sambata am mai completat putin).
Aveti fro' idee de la ce sa fie ?
Si ma i este ceva se strange cam multa benzina in corpul carburatorului (am vazut deasupra clapetei de acceleratie o gramada de benzina) asta ce mai este ? (cui pontou...., nivelul...)


--------------------
Logan 1,4 MPI 2006 Laureat Polonia - DB-98-RAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Aug 2005, 10:13
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Depinde si cati km ai facut in anul acela...apropo..uleiul se schimba la nr de km, nu la ani wink.gif

E recomandat ca daca circuli sub termenul de schimbare intr-un an sa-l schimbi oricum ca-si pierde proprietatile in timp..deaia te intreb cat ai circulat cu vechiul ulei..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luca_Stanciu
post 22 Aug 2005, 10:25
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 22 February 05




Sorry... am omis sa mentionez ca nu cred ca am facut 5000 si i-am bagat si ulei bunicel Panter


--------------------
Logan 1,4 MPI 2006 Laureat Polonia - DB-98-RAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 22 Aug 2005, 10:31
Post #4


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.451
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




panter nu e un ulei bunicel. Schimba-l ca i-a venit vremea.

Eu am o alta problema la a mea. Am presiune prea mare, adica la relanti cu motorul cald este ~2,5 - 3 bari si in sarcina e la maxim. M-am uitat la tacheti si zboara ulei pe acolo, deci nu cred ca e infundat vre-un canal de ungere care ar cauza o supra-presiune in circuitul de jos.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 22 Aug 2005, 10:36
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




@Ov, tu ai presiune mare?
Eu am la relanti 4,5 si in sarcina aproape de rosu...si sunt foarte multumit.
Daca trece pe rosu e problema...cum am eu si tu e foarte bine.

This post has been edited by Devils: 22 Aug 2005, 10:36


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 22 Aug 2005, 10:40
Post #6


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Devils

Ce ulei ai? 20w50? Am avut si eu si nu imi scadea sub 4 nici cu uleiul incalzit bine. Acuma am 15w40 si cam la 2.5-3 sta

Mai, poate omul a pus ceva sintetic. Luca_Stanciu, ce ulei ai pus si ce indicativ are?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 22 Aug 2005, 10:41
Post #7


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.451
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




o presiune prea mare poate insemna un canal de ungere pe la axa cu came infundat. D-asta ma uit cu rezerva wink.gif

driverx: am 20w50, s-ar putea sa ai dreptate

This post has been edited by Ov: 22 Aug 2005, 10:42


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Aug 2005, 10:45
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Ov @ 22 Aug 2005, 10:41)
driverx: am 20w50, s-ar putea sa ai dreptate
*



OV pune 15w40..o presiune prea mare in timp duce la uzura rotilor zimtate din angrenajul pompei de ulei!!

Daca esti sigur ca sonda e buna, si ai presiune prea mare cu 20w50 pune linistit 15w40.
20W50 e bun la Dacie numai daca motorul e deosebit de uzat...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 22 Aug 2005, 10:46
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




QUOTE(driverx @ 22 Aug 2005, 12:40)
Devils

Ce ulei ai? 20w50? Am avut si eu si nu imi scadea sub 4 nici cu uleiul incalzit bine. Acuma am 15w40 si cam la 2.5-3 sta

Mai, poate omul a pus ceva sintetic. Luca_Stanciu, ce ulei ai pus si ce indicativ are?
*


Uleiul este 20w50, dar nu stiu sa iti spun exact cum ii zice numai daca ma duc sa ma uit pe cutie...in orice caz am dat pe el 48 de lei si era set de 4 l + filtru.

This post has been edited by Devils: 22 Aug 2005, 10:47


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luca_Stanciu
post 22 Aug 2005, 11:06
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 22 February 05




Tot 20W50 am si eu, poate i-a sunat ceasul si tre schimbat. Dar tot este ciudat sa scada asa brusc...


--------------------
Logan 1,4 MPI 2006 Laureat Polonia - DB-98-RAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Aug 2005, 11:21
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




fa o proba..cu motorul la relanti scoate joja si capacul de ulei(ala de plastic)
Daca stropeste inseamna ca e presiune si sonda e de vina.
Incearca sa o schimbi si vezi atunci.
Uleiul oricum ar trebui schimbat..Panter nu e ulei..e untdelemn..e mai bun Lubrifinul sau cel de Peco..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 22 Aug 2005, 11:45
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Iti miroase uleiul a benzina? Sa nu cumva sa se diluat in asa hal....ca parca spuneai ceva si de benzina pe acolo....


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 22 Aug 2005, 11:46
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




20W50 e foarte bun si nu strica nimic. Eu pun doar iarna 15W40. Sondele de presiune au o calitate indoielnica. Ar putea sa arate mai mult. Eu am 2 la relanti si 4,5- 5 in sarcina cu uleiul cald (elf 20W50).


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Aug 2005, 11:50
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(cristidb @ 22 Aug 2005, 11:46)
20W50 e foarte bun si nu strica nimic. Eu pun doar iarna 15W40. Sondele de presiune au o calitate indoielnica. Ar putea sa arate mai mult. Eu am 2 la relanti si 4,5- 5 in sarcina cu uleiul cald (elf 20W50).
*



La mine cu 20w50 facea ca un diesel, se simtea ca se chiunuie, mai ales la relati.
Daca motorul e in stare buna si merge vara cu 15w40 cu presiune corespunzatoare de ce sa-l chinui cu 20w50??sa-i faci jocuri si sa-i grabesti uzura?
20w50 e pentru motoare foarte uzate.....cand 15(20)w40 nu mai face fata sa tina presiunea la limitele prescrise.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 22 Aug 2005, 11:58
Post #15


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Deci

1) Ulei dus blink.gif
2) Pinion delcou dus ... neaparat verificat ... ca de obicei asa ramai subit fara presiune prea mare, sau deloc
3) Benzina in ulei. Daca iar apare dintr-o data, sigur vei gasi crater in membrana pompei. Se schimba membrana/pompa


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Aug 2005, 12:00
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(driverx @ 22 Aug 2005, 11:58)
Deci

2) Pinion delcou dus ... neaparat verificat ... ca de obicei asa ramai subit fara presiune prea mare, sau deloc

*



Driverx, cum se poate verifica pinionul de la delco, si cum iti dai seama ca e dus?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata23
post 22 Aug 2005, 21:17
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 July 05
From: Tg-Jiu




trebuie sa dai delcoul jos si sub el este un pinion, il scotio si verifici starea danturii, vezi ca e una si in interior care angreneaza pompa de ulei.

Edit: Cred ca trebuie tinut cont si de pozitia pinionului, sa-l pui inapoi la fel, eu asa am facut cand am schimbat la cineva pt ca nu mai avea presiune deloc, dar nu sunt sigur ca conteaza.

This post has been edited by cata23: 22 Aug 2005, 21:24


--------------------
Dacia Nova - GJ-03
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 22 Aug 2005, 22:44
Post #18


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




presinue normala cat tre sa fie?la ulei 10w40 la relantiu?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simon
post 22 Aug 2005, 23:52
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 735
Joined: 30 October 04




QUOTE(Luca_Stanciu @ 22 Aug 2005, 10:06)
imi scade presiunea pana la prima linie....dar aseara a fost mai aiurea mi-a scazut mai jos de prima linie aproape de rosu.
Si ma i este ceva se strange cam multa benzina in corpul carburatorului
*



Nu ai spus ce motor ai si cit de veche este masina dar pot sa-ti spun ca la mine cind aveam berlina, in 16 ani, nu a avut niciodata mai mult de 1.5-2 la presiunea de ulei cind era calda. Rece, urca la 6. Din cauza aceasta mi-au schimbat in garantie bloc motor si arbore cotit dar fara folos. Despre pompe ulei nu mai spun.
Presiunea de ulei a fost totdeauna o boala la berline. Pe linga altele wink.gif


--------------------
Renault Megane III 2009 Dinamique 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luca_Stanciu
post 23 Aug 2005, 10:22
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 22 February 05




Cred ca se rezolva ... am vorbit cu mecanicul meu si mi-a spus ce are (este convins) PINIONUL DE LA DELCOU aia cica este buba.
Schimbul de ulei oricum era propus pe saptamana asta.
Tot respectul pentru voi in special pentru DRIVERX.
Daca gaseste si altceva va anunt.


--------------------
Logan 1,4 MPI 2006 Laureat Polonia - DB-98-RAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Aug 2005, 01:43
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(tragedy @ 22 Aug 2005, 11:50)
20w50 e pentru motoare foarte uzate.....cand 15(20)w40 nu mai face fata sa tina presiunea la limitele prescrise.
*



Asta de unde ai scos-o ? vara se subtiaza prea tare 15W40...
Si mie imi sta bine presiunea la ralanti, numai ca dupa ce i-am dat 170km/h cateva minute, aproape imi statea pe rosu la ralanti, din cauza ca s-a incalzit f tare uleiul si s-a subtiat.(apa era peste 90 grade)

Probabil tu mergi cu 120 maxim, si e normal sa nu ti se subtieze uleiul.

Nu mai da sfaturi aiurea, in cartea tehnica scrie clar : VARA 20W50
Nu vreau sa te contrazic, dar vino cu argumente tehnice...nu ca asa ti se pare tie ca e bine, sau ai auzit pe la colt.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Aug 2005, 01:48
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Luca_Stanciu @ 22 Aug 2005, 10:06)
Salutare!
Pana acum stateam bine cu presiunea de ulei dar de la un timp imi facea figuri, imi scade presiunea pana la prima linie....dar aseara a fost mai aiurea mi-a scazut mai jos de prima linie aproape de rosu. Uleiul si filtrul nu leam schimbat de aproape 1 an si sambata am mai completat putin).
Aveti fro' idee de la ce sa fie ?
Si ma i este ceva se strange cam multa benzina in corpul carburatorului (am vazut deasupra clapetei de acceleratie o gramada de benzina) asta ce mai este ? (cui pontou...., nivelul...)
*



Nu-ti face probleme, daca vrei neaparat fa-i un schimb de ulei, dar daca aveai benzina in ulei ti se aprindeau becurile alea rosii, ca scadea presiunea prea mult. Ti-a scazut din cauza caldurii de afara, ulei slab si racirea proasta de la dacie. Schimba-i doar pinionu si pune 20W50, in mers sa ai presiune, la ralanti poate sa stea jos, becurile sa nu se aprinda.

This post has been edited by andu911: 24 Aug 2005, 01:50


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Aug 2005, 06:16
Post #23


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(andu911 @ 24 Aug 2005, 01:43)
Asta de unde ai scos-o ? vara se subtiaza prea tare 15W40...
Si mie imi sta bine presiunea la ralanti, numai ca dupa ce i-am dat 170km/h cateva minute, aproape imi statea pe rosu la ralanti, din cauza ca s-a incalzit f tare uleiul si s-a subtiat.(apa era peste 90 grade)

Probabil tu mergi cu 120 maxim, si e normal sa nu ti se subtieze uleiul.

Nu mai da sfaturi aiurea, in cartea tehnica scrie clar : VARA 20W50
Nu vreau sa te contrazic, dar vino cu argumente tehnice...nu ca asa ti se pare tie ca e bine, sau ai auzit pe la colt.
*




Cu 1310 mergi cu 170?? laugh.gif laugh.gif
As vrea sa stiu cum ai reusit performanta.
Aici e vorba de Dacie, si cu 15w40 i-am dat 130 viteza de croaziera pe autostrada de la Pitesti la Fetesti(exluzand Bucurestiul) si presiunea a stat la maxim pe tot parcursul.
Nu am avut probleme cu caderea presiunii cu motorul incins la relanti niciodata.
Si nu am motorul uzat..a mers cu Aral toata viata lui.
Cu ulei 20w50 la relanti scade, si motorul parca nu mai trage asa bine la viteze mari, cel putin in cazul meu.
A..si iarna ii pun 5w40 si nu papa o picatura.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Aug 2005, 10:07
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(tragedy @ 24 Aug 2005, 06:16)
Cu 1310 mergi cu 170??  laugh.gif  laugh.gif
As vrea sa stiu cum ai reusit performanta.
*



Motorul are vreo 2000 km si doar cu benzina cu plumb, cu Fara pb nu sare de 160

This post has been edited by andu911: 24 Aug 2005, 10:08


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Aug 2005, 10:34
Post #25


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(andu911 @ 24 Aug 2005, 10:07)
Motorul are vreo 2000 km si doar cu benzina cu plumb, cu Fara pb nu sare de 160
*




Andule..te credeam om serios..ar cam trebui sa verifici si tu vitezometru' ala ca a luat-o prin balarii.
Cu motor nou sau nu , cu orice fel de benzina, Dacia 1310 cu motor de 1400 nu trece de 150..sub nici o forma..revino cu picioarele pe pamant..numai pe Oltcit Club am citit ca au ajuns la 180 cu Oltcit stock..dar aici suntem de Daciclub....imi place sa cred ca e un forum realist... excl.gif
Si asa la peste 130 la ora te ia frica...apropo..viteza maxima constructiva e 142 km/h

This post has been edited by tragedy: 24 Aug 2005, 10:35


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 24 Aug 2005, 10:40
Post #26


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(andu911 @ 24 Aug 2005, 11:07)
Motorul are vreo 2000 km si doar cu benzina cu plumb, cu Fara pb nu sare de 160
*



Altu cu vitezometrul stricat.... wacko.gif unsure.gif blink.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Aug 2005, 13:40
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




probabil aveti dreptate, nu am mania contrazicerii, era vorba de subtierea uleiului la viteza maxima...stay on topic


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marian_2004
post 24 Aug 2005, 23:02
Post #28


membru


Group: Members
Posts: 71
Joined: 7 August 05




Daca va bagati nasul prin motor, si demontati baia de ulei, verificati supapa limitatoare de presiune de la pompa. Cred ca si cele noi au asa ceva, eu vorbesc de modelul de pompa de la 1300.

Are o bila si un arc. Daca presiunea creste peste o anumita valoare (4,5 kgf) , bila invinge forta acului si se ridica. Astfel da drumul la ulei inapoi in baie (pompa lucreaza "cu pierdere") . Cand presiunea scade sub limita, arcul impinge bila inapoi si astupa gaura. Pompa nu mai lucreaza cu pierdere...

De ce va zic sa verficati asta? Pentru ca pe acolo se aduna murdarie, si daca intre bila si gaurica ei a intrat mizerie, sau daca arcul e rupt/slabit, pompa pierde ulei pe acolo si nu mai poate baga presiune. Si puteti voi sa tineti motorul si la 5000 ture, tot 0,7 kgf baga, ca la relanti, daca e deschisa supapa aia. Verificati-o.

Puteti verifica si pinioanele pompei, sa nu fie uzate. Daca dintre corpul pompei si pinioane este mai mare de 0,2, este posibil sa nu mai bage ulei din cauza uzurii. Luati o lera si verificati.

Pentru cei care nu stiu, dar ii mananca pielea sa se bage, pompa de ulei, in afara de cele 3 suruburi care o tin fixata de blocul motor, mai are inca (5?) suruburi , pe corpul ei. Daca le desfaceti, aveti acces la pinioane si la supapa limitatoare de presiune. Si, bineinteles, aveti si ocazia de a cumpara o noua pompa. Don't worry... it's cheap... 20 dolars.


--------------------
Dacia 1300 '82
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
superino
post 2 Sep 2005, 21:29
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 2 September 05




QUOTE(argon @ 24 Aug 2005, 10:34)
Andule..te credeam om serios..ar cam trebui sa verifici si tu vitezometru' ala ca a luat-o prin balarii.
Cu motor nou sau nu , cu orice fel de benzina, Dacia 1310 cu motor de 1400 nu trece de 150..sub nici o forma..revino cu picioarele pe pamant..numai pe Oltcit Club am citit ca au ajuns la 180 cu Oltcit stock..dar aici suntem de Daciclub....imi place sa cred ca e un forum realist... excl.gif
Si asa la peste 130 la ora te ia frica...apropo..viteza maxima constructiva e 142 km/h
*



Si eu am mers cu dacia mea cu 160 , putin chiar peste 160, cel putin asa indica. Depinde cat de capabila este masina, daca are directia si rotile reglate calumea ca sa nu tremure prea tare.

Si eu presiunea mica la ulei, cateodata scade si mi se cam aprinde ledul rosu , arata cam asa:


DSC03592_.jpg
DSC03592cropped.jpg



e ok?

This post has been edited by superino: 2 Sep 2005, 21:36


--------------------
Dacia 1310 - bc-96-zce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luca_Stanciu
post 5 Sep 2005, 07:19
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 22 February 05




Masina avea o singura problema : Avansul prea mic si incingea uleiul (intradevar pornea cam greu, tragea cam greu). Oricum uleiul tre si el schimbat ca este dus, acum scade presiunea dar nu mai scade sub prima gradatie iar cand o accelerez creste.


--------------------
Logan 1,4 MPI 2006 Laureat Polonia - DB-98-RAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st May 2024 - 08:41
Forum Renault