Cum poti face economie de carburant !, Puteti face multe economii...
![]() ![]() ![]() |
Cum poti face economie de carburant !, Puteti face multe economii...
Korben_Dallas |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|||
hash |
![]()
Post
#272
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Ehei, cu 'uzura soferului' putem filozofa: unul care merge mai mereu constant, in acelasi regim de viteza (80-90) se uzeaza mai putin decat unul care 'o calca', ajunge din urma coloane, depaseste, se enerveaza - trairi mai intense decat celalalt, puls accelerat, adrenalina
![]() In fond, 100 k km ma costa 6.000 euro cu motorina, sau 10.000 cu benzina (am exagerat un pic) - mare economie 4 k euro, ca suta aia de mii eu de exemplu o fac in 10 ani .. economie de 400 de euro pe an, mama ce mai economie, imi iau o perehe de adidasi in fiecare luna din astia 10 ani .. mai simplu e sa sofez cum am placere in ziua respectiva - ma stresez mai putin. Daca vrea calul ovaz, ii dau si gata. Benzinarii sunt pe toate drumurile. (si motorina tot de la 'benzinarie' o luati ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
SYL |
![]()
Post
#273
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(Korben_Dallas @ 6 Jun 2006, 09:06) Si la bietul motor nu te-ai gandit, asa-i? La viteza asta in a V-a aveai probabil 1600-1800 rpm cel mult!!! 80 la ora este totusi o viteza la care motorul este in sarcina si la turatii joase nu cred ca e foarte fericit Faci economie de carburant dar pierzi la uzura motorului La viteza aia are cam 2000 rpm, si stai linistit ca nu e o turatie deloc joasa, mai ales pt un diesel (care are cuplul maxim cam la cea turatie)....deci stai linistit, chiar a protejat motorul. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#274
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(hash @ 6 Jun 2006, 13:09) Subscriu intru totul Nervii mei sunt mai scumpi decat carburantul pe care il cere obiectul cumparat pe banii mei Dar ca sa nu fim offtopic, eu cred ca ramane cum am stabilit: sa facem economie, dar NU cu orice pret |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
Trofin Liviu |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 17 May 06 ![]() |
QUOTE(Korben_Dallas @ 6 Jun 2006, 13:21) Subscriu intru totul Nervii mei sunt mai scumpi decat carburantul pe care il cere obiectul cumparat pe banii mei Dar ca sa nu fim offtopic, eu cred ca ramane cum am stabilit: sa facem economie, dar NU cu orice pret Si ce ma sfatuiti sa fac?Masina merge frumos, motorul toarce, drumurile sunt nasoale. Noroc ca am un casetofon beton care mai repara atmosfera monotona. Vreau sa mentionez metoda de calcul a consumului. Eu alimentez numai cu canistra care este gradata si verificata si pun pana cand chiar nu mai incape. Am luat hotararea de a proceda astfel pentru ca atunci cand am vazut ce se lasa pe fundul ei m-am ingozit. Facand asa cand schimb filtrul acesta este mult mai curat. Voi continua sa merg economic pentru ca intotdeauna am mers asfel si nu am stricat nici un motor(am permis din 07-1996) si enorm de multi Km de facut cu un buget tare mic. Am remarcat ca atunci cand merg mai repede merg mai des la service ptr. bucse pivoti, etc. etc. si prefer sa merg mai incet dar mai mult. |
--------------------
Renault
Megane
2007
- Cl-02-xxx
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#277
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(Trofin Liviu @ 7 Jun 2006, 08:10) Voi continua sa merg economic pentru ca intotdeauna am mers asfel si nu am stricat nici un motor(am permis din 07-1996) si enorm de multi Km de facut cu un buget tare mic. Măi omule, eu sau noi ne exprimăm doar opiniile, nu îți criticăm modul de a conduce P.S. Am verificat aseară: la 70 km/h in treapta a V-a am 1550 rpm (Astra 1,7TDI) La drum intins nu are nimic in acest mod, dar daca vreau sa fac o depasire trebuie sa ii dau a patra sau chiar a treia ![]() |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
Maximus Decimus |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 5 May 06 ![]() |
A patra ca e diesel si trebuie sa cada in cuplu. La a treia probabil ca ai deja 3000 si nu te mai ajuta.
|
--------------------
Peugeot
407
- B-03-LOG GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(Maximus Decimus @ 7 Jun 2006, 10:13) A patra ca e diesel si trebuie sa cada in cuplu. La a treia probabil ca ai deja 3000 si nu te mai ajuta. E turbodiesel si ii place la porcu' De la 2500 rpm in sus nu ai mai zice ca e un diesel Te baga in scaun ca un benzinar Desigur, atata vreme cat functioneaza turbocompresorul ![]() |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
SYL |
![]()
Post
#280
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(Korben_Dallas @ 7 Jun 2006, 09:05) Măi omule, eu sau noi ne exprimăm doar opiniile, nu îți criticăm modul de a conduce P.S. Am verificat aseară: la 70 km/h in treapta a V-a am 1550 rpm (Astra 1,7TDI) Asa o fi la Astra, dar la SLZ e turatie ceva mai amre la 70-80, undeva spre 2000 care e o turatie excelenta pt un diesel. Liviu, deci in concluzie tu mergi ca si pana acum ca e f bine: consumul mic, vizite mai mici la service, stress mai mic, nu t elua dupa ce zic toti vitezomanii. ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(SYL @ 7 Jun 2006, 12:24) Măăăă răule! Viteza legală în Republica Capitalistă Română e 90 km/h, acolo unde gropile o permite ![]() Acolo eu, de fapt Astra, are cam 2000 rpm Și sunt întru totul de acord că fiecare conduce cum se simte bine și sigur pe el Eu nu știam că dieselul la Dacia e așa turat ![]() |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
NoDacia |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 10 June 06 ![]() |
QUOTE(Maximus Decimus @ 7 Jun 2006, 09:13) A patra ca e diesel si trebuie sa cada in cuplu. La a treia probabil ca ai deja 3000 si nu te mai ajuta. haide mai ..... eu la 70 la ora mereu dau a treia .... a 4-a doar daca depasesc in gluma asa... vad ca am unde sa depasesc.... dar a 3-a e o necesitate la 70 la ora. .. |
--------------------
BMW
320d
2001
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#283
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Hai, c-am citit pana aici si m-am mai lamurit si nu prea cu cateva chestii, dar o treaba n-o-nteleg: in frana de motor consumul de benzina e zero ? Ma refer la un motor pe injectie ! La ala pe carburatie stiu cum sta treaba. Am citit ceva de calculatorul care sesiseaza cuplu negativ ... nu stiu ce ... dar parca nu prea are cum aiba consum zero la relanti, adica nu intra deloc benzina in camera de ardere ? Sau cum vine asta ?
Poate ma aberez, dar nu-i aceeasi situatia cu aceea in care opresc eu motorul din cheie ? N-am incercat situatia asta, gandindu-ma la ambreiaj si la transmisie si la ce s-ar putea intampla pe acolo ... |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
klaus |
![]()
Post
#284
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#285
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Pai si atunci, klaus sa nu ma bati
![]() Eu te cred cand spui ca se taie injectia, dar nu cumva acest lucru se intampla pentru o scurta perioada de timp, pentru ca apoi sistemul sa se autoregleze pentru un consum mic sau foarte mic, ce-o fi insemnand si ala ... ? This post has been edited by mao: 11 Jun 2006, 16:02 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
os |
![]()
Post
#286
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Consumul este exact 0 (nul, nada niente) in regimul aratat.
Intr-un topic mai vechi era chiar si povestea unui fornumist care a facut incercarea (la o masina cu injectie, mai veche). |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
DragosP |
![]()
Post
#287
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
@mao:
Injecția este tăiată în frână de motor (la mpi-urile de pe DSN/SLZ/LGN) până la aprox 1.500 rpm, după care este din nou pornită, lucru care de altfel se și simte, în acea zonă de turație mașina având un mic "zvâc", semn că intră din nou benzină-n cilindri. Iar motorul "merge" rotund pentru că este antrenat de mașină prin intermediul transmisiei, și n-are cum altfel. Și, așa cum a arătat și klaus în link-ul de mai sus, prin OBD se vede cum consumul instantaneu este 0. Din păcate, fiind singur în mașină, n-am putut fi atent la ce turație începe iar injecția de combustibil. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
cristi.r |
![]()
Post
#288
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
@DragosP: Multumesc pentru lamuriri, ai fost mai mult decat explicit !
@klaus: asemenea @os: asemenea Eram fixat pe ideea acelor smucituri pe care le induce motorul atunci cand ori n-are scanteie, ori n-are benzina !!! Scuze daca am devenit enervant pentru cineva !!! Am stat mai bine si m-am gandit ca acele smucituri nu apar decat la mentinerea constanta sau la cresterea vitezei. In cazul decelerarii, motorul moare pur si simplu ... hai ca ma duce capul ![]() This post has been edited by mao: 11 Jun 2006, 19:10 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
cristidb |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Experiment facut de mine cu ceva timp in urma: La 90km/h in treapta 4, in frana de motor, am luat contactul. Nu s-a simtit nimic. Am pus din nou contactul, nu s-a simtit decat un rateu destul de puternc in evacuare (benzina nearsa ajunsa acolo). Nici un fel de smucitura.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
Muttley |
![]()
Post
#290
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Offtopic: poti sa pierzi toba la faza asta
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SYL |
![]()
Post
#291
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(DragosP @ 11 Jun 2006, 17:40) Injecția este tăiată în frână de motor (la mpi-urile de pe DSN/SLZ/LGN) până la aprox 1.500 rpm, după care este din nou pornită, lucru care de altfel se și simte, în acea zonă de turație mașina având un mic "zvâc", semn că intră din nou benzină-n cilindri. Acelasi lucru e valabil si pt motoarele romanesti pe injectie, Nova GTi spre exemplu. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#292
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Si la EEBIO; cind electrovalva redescide circuitul se simte, discret, nu chiar un zvic, dar o mica accelerare.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
silb_ro |
![]()
Post
#293
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 February 06 From: Bucuresti ![]() |
si stilul de condus mi se pare f. important pt. consum. nu poti avea performanta si consum redus
![]() |
--------------------
Renault
Clio II Bicorp
2002
|
|
Mae |
![]()
Post
#294
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
e clara treaba cu geamurile deschise creste consumul cand e vb de viteza. ce e asa greu de inteles- in oras unde mai mult stai nu creste consumul.
pe cand daca dai drumul la ac atunci si cadn stai pe loc consumul este mai mare. deci in oras de preferat e sa mergi cugeamul deschis( daca sutn 40 de grade atunci...) la drum intins semerita mai mult ac(doar ca nu mai trage masina asa bine) bagatzi aer condtitionat-( mai ales cala viteza nu prea potzi sa mergi cu geamurile prea deschise) |
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
A/C-ul creste consumul cu 1% pe ora ! Deci mergi o ora cu A/C-ul pornit si dai in plus 3,5 RON , crezi ca nu se merita ? Deci in afara de inconvenientul ca nu mai are aceeasi putere masina si acea dif de consum , altceva nu este !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
hobber |
![]()
Post
#296
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 February 14 ![]() |
Salutare,
Am vazut pe net discutii despre un dispozitiv magnetic care ajuta la economisirea combustibilului. Practic, teava de alimentare cu combustibil trece printre niste magneti neodim de mare putere si teoria spune ca se produce o orientare a moleculelor de combustibil intr-un mod care imbunatateste arderea si reduce consumul. Intrebarea mea este daca a testat cineva acest dispozitiv magnetic si a remarcat o economie de carburant. M-ar interesa si solutia pe care a folosit-o. Intreb deoarece am un magazin online unde vand magneti neodim si ferita si pot sa construiesc un astfel de dispozitiv sau pot sa le aduc de afara. Dar doar daca, intr-adevar, sunt eficiente si reduc consumul de combustibil. Spor la mesterit! |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
incearca si poate ne spui si noua rezultatul
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
paul_p |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(hobber @ 5 Jul 2014, 20:42) teoria spune ca se produce o orientare a moleculelor de combustibil intr-un mod care imbunatateste arderea si reduce consumul. Care teorie spune asa ceva? QUOTE(hobber @ 5 Jul 2014, 20:42) La fel de eficient este si dispozitivul care se baga in soclul brichetei si care actioneaza in modul urmator: 1.Sistemul de Stabilizare Hyper Voltaic oferă o tensiune stabila de lucru asigurand functionarea óptima si eficienta a tuturor componentelor electronice din masina si in conditii de accelerare, semnalizare, pornire/oprire aer conditionat sau rádio,alte actiuni, chiar daca masina este uzata. Reduce cu 5-8% consumul de combustibil. Reduce emisiile de carbon (CO, CO2 și HC) si îmbunătățeste performanțele masinii. Pornirea masinii este mai usoara. Un dispozitiv la fel de bun, pe care il recomand tuturor celor ce vor sa foloseasca magneti pentru reducerea consumului de combustil. This post has been edited by paul_p: 6 Jul 2014, 01:11 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
serios?
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
paul_p |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 6 Jul 2014, 01:44) Ar putea da impusluri alternatorului ca sa bage tensiune constanta? Uite, am gasit un dispozitiv similar, cu o prezentare care explica principiul de functionare al mirificului dispozitiv: Universal – se potriveste oricarei masini Eficient – economisesti combustibil pana la 75% Usor de folosit – doar conecteaza-l la priza si economiseste. CUM FUNCTIONEAZA? Componentele sistemului electric al masinii interactioneaza una cu alta. Pentru a obtine performante sporite de la masina, aceasta trebuie sa posede un circuit electric periferic perfect curat. Multe masini dezvolta dezechilibre electrice de-a lungul timpului datorita cererilor diverselor accesorii sau din cauza uzurii normale a bateriei sau a altor parti componente. Modul de functionare al Fuel Mirific Shaver permite stabilizarea instanta a sistemului electric al masinii, rezultand un consum efiencientizat si performante mai bune. Unul din beneficiile stabilizarii sistemului electric al masinii, este ca bujiile, respectiv,injectorul vor oferi scanteie mai puternica , furnizand o combustie mai buna.Asta va creste puterea masinii,va duce la scaderea consumului si in plus la emisii mai putin poluante. Aceasta tehnologie revolutionara ofera posesorului o modalitate de a economisi bani la pompa si de a ocroti pe cat posibil si mediul inconjurator. Mai mult, nu exista taxe de instalare. Doar conecteaza Fuel Mirific Shaver in adaptorul pentru bricheta si un led albastru te va anunta ca Fuel Mirific Shaver functioneaza, iti va reaminti ca reusesti sa economisesti bani! This post has been edited by paul_p: 6 Jul 2014, 21:36 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 07:24 |