Temporizator pe dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
Temporizator pe dacia 1300
lucman72 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 January 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Lucman
|
|||
RaduMan |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni ![]() |
subscriu multumirilor.
Cea mai completa si mai simpla schema (de pana acum) ![]() |
--------------------
VW
Touran
2004 Trendline NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
|
|
Ov |
![]()
Post
#63
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
hai ca m-am intors, ma bucur ca v-am multumit.
Aveti grija la cartea de la editura tehnica, una scoasa prin 98-99, ca acolo m-am uitat eu sa fiu sigur de schema, si m-am scarpinat vreo ora pana sa-mi dau seama ca era schema gresita IN CARTE. Daca o faceati ca in carte, va lua foc temporizatorul (era un scurt p'acolo), dar i-am dat de cap (si dupa ce mi-am dat seama, am dat pagina am mai gasit scheme de break si papuc si alea erau bune, asa ca m-am kinuit ca fraieru' ![]() Multa bafta si astept vesti despre functionarea temporizatoarelor. P.S. Cineva avea un temp. stricat, nu da banii pe unul nou ci repara-l, e un rahat de montaj inauntru, care te costa max 70 de mii daca schimbi TOATE piesele. totusi recomand temporizator de tip nou (ala care nu are cursa intreaga ci 4 pozitii presetate si intarziere stergere cand dai stropire) e mult mai marfa |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Ov ai raspuns cel mai la obiect. Multumiri. Ai scris despre un temporizator tip nou, cu 4 pozitii.. asta tzicaie cand il rotesti din pozitie in pozitie? Tot asa se leaga ca cel din schema? Cam cat costa asta nou?
|
-------------------- |
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#65
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Ai grija cu expresia la obiect:)
Este gresit folosita pt ca nu are grad de comparatie. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
![]()
Post
#66
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
?
|
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#67
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
da, temporizatorul nou tacane in 4 pozitii si e mult mai marfa si mai destept (baga o intarziere intre spalatul parbrizului si pornitul stergatoarelor ca sa nu se zgarie geamul) si costa tot atat, eu l-am luat acu 1 luna si am dat 230 mii pe el. Model vechi nici nu mai aveau. Oricum cele 4 pozitii sunt f bine reglate si e mult mai comod in utilizare. Se leaga ca cel vechi, conectorul este identic si notatile idem.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
ai vreo poza cu el?
|
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#69
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
arata la fel ca ala vechi
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
pai si atunci cum le deosebesc? ce pret are?
|
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#71
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
io am fost la mag cand l-am luat pe al meu si aveau doar model nou, nu aveau vechi, cred ca nu se mai fac. Ca sa il deosebesti, il iei in mana, il rotesti si daca are 4 pozitii (adica se opreste butonul in pozitii bine definite) e tip nou. Daca se invarte ca un potentiometru simplu (o sa aiba un tacanit la inceput cand se inchide un contact) adica cursa este lina, fara hopuri (ca butonul de volum de la radio) inseamna ca e tip vechi. Eu am dat pe al meu 230.000 lei.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
mersi
|
-------------------- |
|
lucman72 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Vreau sa va zic ca am montat sambata manetuta si temporizatorul. Schema e super meseriasa, a mers din prima. Tkx Ov |
-------------------- Lucman
|
|
Ov |
![]()
Post
#74
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ai pus temp. d'ala nou?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
lucman72 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu, de ala vechi cred, l-am gasit prin boxa aruncat intr-un sertar.
![]() Porneste imediat cand tragi de maneta si are 3 curse presetate. |
-------------------- Lucman
|
|
Ov |
![]()
Post
#76
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
da, e d'ala vechi
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
lucman72 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 January 03 From: Bucuresti ![]() |
E bun si ala, dar am observat ca are intervalul totusi prea mare intre actionari, chiar si cand e dat la minim....
|
-------------------- Lucman
|
|
Ov |
![]()
Post
#78
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
se poate manari, dar mai bine il lasi asa.
Daca totusi vrei sa-l manaresti, desfa-l si mai pune o rezistenta in serie/paralel cu potentiometrul, nu pot sa-ti zic o valoare, dar calculeaza si tu astfel incat valoarea finala rezultata sa nu fie mult mai mare/mica cu valoarea initiala a potentiometrului (val. pot. e trecuta pe el, sau masoara si tu cu un ohmetru intre pinii din extremitati unde ai practic cursa maxima). |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
lucman72 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 January 03 From: Bucuresti ![]() |
cred ca il las asa cum e, e mai sigur
![]() |
-------------------- Lucman
|
|
mrc0268 |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 January 04 ![]() |
pe pagina 3 a acestui topic e o schema BUNA
|
-------------------- |
|
driverx |
![]()
Post
#81
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Am Dacie 1300 cu buton pentru stergatoare langa robinetu de caldura
INtrebare: cam cat m-ar costa sa imi pun maneta la volan, temporizator dar si pompa de apa, ca a mea e de picior pe pedalier. Cat de greu e de modificat toate acestea...unde se pune pompa (la 1310) ca sa stiu unde sa o pun...e greu de scos pompa veche? Multumesc anticipat ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Ov |
![]()
Post
#82
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu cred ca te costa o avere, in jur de 6-700 de mii. Pompa veche din cate stiu eu e prinsa in 2 suruburi si iese instantaneu (oricum, nici nu trebuie s-o scoti, poti s-o lasi acolo).
Pompa noua se pune in compartimentul motor. Daca, chiar vrei sa faci o inginerie, pastreaza borcanul vechi de apa (cu toate ca parca e fff mic la primele modele de 1300) si cumpara doar motorasul pe care il legicu ceva de borcan in partea de jos, dar sa stea in picioare (motorasul) ... |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
driverx |
![]()
Post
#83
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ov,
Thanx pentru raspuns. Vrei sa spui ca cele trei piese...maneta, pompa, temporizator costa doar 6-700k lei? Hmm... ma asteptam la mai mult... hmm..ce frig ii...ce nevoie as avea de spalare ca lumea a parbrizului...dar sper ca in primavara fac si asta... ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Ov |
![]()
Post
#84
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
maneta e vreo 150
temporizatorul 250 pompa nu poate sa fie mai mult de 2-3 sute |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
driverx |
![]()
Post
#85
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Hmm.....ce pacat ca e frig....
Thanx anyway... :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Mihi |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 March 04 From: Oradea ![]() |
Niste probleme care pot aparea....
1. Are o piulita cu care fixezi releul pe bord... e din plastic si se strica foarte usor. 2. Tiha de care invarti e si ea f. fragila si te trezesti dac nu esti atent ca ai rupt-o. 3. Ai grija sa nu legi plusul de la releu inainte de contact ca sa nu porneasca stergatoarele dupa ce ai coborat din masina. Succes ![]() |
-------------------- Tre sa mearga... Ce dracu ca doar e masina...
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
driverx, pacat ca esti din cj...
In targ in vitan am gasit maneta cu 35.000(noua adusa de la pitesti).Cred ca avea cel putin 100 de buc. Motorasul 100-150.000 si poti gasi si de masina straina. Temporizatorul cred ca tot cam la fel..Nu stiu ca de-ala nu mi-am pus... |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
driverx |
![]()
Post
#88
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
marius-gabriel,
Eh, numai acum am vazut ca mi-ai raspuns. Noah, acum 3 sapt mi-am pus pana la urma. Maneta 60k lei, pompa 300k lei, modelul ala care nu se baga in sticla. Celalalt nu avea nici un sistem de prindere. M-a costat mai mult decat as fi vrut, dar merita a naibii de mult :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
ptr. driverx:
nu schimbi si duzele de stropire? |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
driverx |
![]()
Post
#90
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Din cauza lor am inceput sa fac toate astea. Intai am schimbat duzele mele de metal cu unele de plastic de 1310. Dar astea au furtune mai groase, gaura mai mare, si nu ducea pompita, astfel m-am hotarat sa ma smecheresc
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 13:00 |