probleme cu caldura, dacia "97
![]() ![]() ![]() |
probleme cu caldura, dacia "97
awoktu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1997
|
|||
paul-tm |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Daca e vorba de aeroterma originala.Normal ca ai nevoie de aeroterma originala , o sa ai geamuriile inghetate daca nu merge.
Am un vecin care si-a montat aeroterma pe polita din partea dreapta.Si caldura in masina era, dar geamuriile ii cam inghetau deaorece nu ii prea sufla la pabriz aeroterma clasica, pe grilajul de la parbriz era numa praf depus de-a lungul timpului. Ce sa se mai chinuie vecinu meu sa curete. Eu mai bine prefer sa imi sufle pe parbriz.Oricum stau cu geaca pe mine.Dar volanu e rece rau dimineata ![]() E ieftina o aeroterma clasica dezmembrari maxim 20 roni, noua cam 70 roni. Bafta . Sau pune si aeroterma clasica si pe cea de straina si atunci nu mai ai treaba ![]() This post has been edited by paul-tm: 22 Jan 2010, 09:46 |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
repari aeroterma clasica sa sufle numa pe parbriz(sunt multe topicuri pe tema aia ,daca cauti gasesti ) si aeroterma suplimentara o legi la iesire din caloriferul original al masini si vei avea caldura de stai in tricou
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Alexio |
![]()
Post
#4
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Uite daia a ajuns Dacia un gunoi mondial... ca se repara de la dezmembrari si remat.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
schimba aeroterma, cu una functionala(noua, sh nu conteaza). atat timp cat aerul nu este dirijat spre parbriz, poti sa o dai pe aia suplimentara la maxim, ca tot cu razuitorul si carpa in mana o sa stai.
deci cel mai bine inlocuieste aeroterma defecta si ai grija sa cureti de frunze caloriferul daca are asa ceva si sa deschida bine clapetele alea (la picioare si parbriz). daca ai vizibilitate buna o sa ai impresia ca e si caldura. crede-ma. asa pateam si eu pana mi-am pus de cn. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
jipai |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 25 November 08 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 berlina
1997
- bz-80-noi
|
|
tab` |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
am si eu o intrebare legata de aeroterma nu o mai am pe aceea a unei dacii clasice si am in torpedo una de pe un aro cred
![]() |
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
ghitza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai cum sa creasca ca doar nu merge pe benzina
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Minel |
![]()
Post
#9
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Orice consumator adaugat in plus creste consumul de carburant .
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
corect. orice consumator creste consumul de carburant.
la cn, daca tii pe treapta 1 sau 2(eu oricum mai mult de atat nu dau niciodata), acul la incarcare nu se misca deloc, nici la relantiu. cu aeroterma cealalta(clasica), daca o porneam, scadea acul ca si cand aveam faza scurta aprinsa. un unchi de-al meu, mecanic, mi-a zis, ca daca mergi cu faza lunga aprinsa(ex meu 4 faruri) creste consumul cu 1-1,5%. asa au invatat ei la scoala acuma 30 de ani si scrie si in cartea tehnica cica(sau manualele lor). |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
om_bland |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Caloriferu longitudinal ( care sufla acldura pe la grila ) poate sa fie infundat cu mizeria ce se depune in timp , eu iti recomand sa curati caloriferu sau sa-l schimbi
![]() ![]() |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mare atentie la cele perdelute(alea din fata caloriferului , pt a ajunge la ele demontati grila) daca nu sint in regula nu veti avea niciodara caldura
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Si eu aveam probleme cu caldura si dezaburirea si era din cauza acelor perdelute cum spune si bygy007.Le-am inlocuit cu musama de bucatarie, acum totul e ok .
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
uite si utiliatea elv! pe timp de iarna este excelent.
azi, la -16 grade cat imi indica termometrul, am pornit masina si cat am pus-o pe drum acul la apa era in dreptul la 40grade. dupa 3 km deja era la 80.(mers prin localitate). in masina super bine(dat si pe recirculare). chiar am dat geaca de pe mine ca era ca in casa. binecuvantat fie elv si aeroterma cn. This post has been edited by pirvumark: 23 Jan 2010, 17:47 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
mai76 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 February 09 ![]() |
Va salut! Uitati ce problema am- azi am demontat caloriferul masinii pentru a-l curata. Dupa ce l-am pus la loc numai am caldura la geamuri, doar la picioare. Care sa fie cauza?
|
--------------------
Dacia
Berlina
1995
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
@mai76>De care bord ai cn sau scoica? Daca ai bord scoica si e vorba de caloriferul de afara dintre grila si parbriz cred ca ti-au ramas blocate''paletele''(nu stiu cum se numesc exact) care directioneaza aerul spre parbriz.
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
ghitza |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am mai scris pe un topic si cred ca MInel stie ca si el are sau avea asemenea problema:
am caldura nu ma plang doar ca la viteze mia mari de 40 la ora imi intra aer rece pe sub bord direct pe picioare.este un aer rece de imi ingheata papuci.nu inteled pe unde ca nu am nici o gaura sau alte prostii. precizez ca cele 2 supape vacumatice mici sunt schimbate si am caldura in toate partile doar cand selectez de ex:picioare-parbriz sau picioare nu vine la picioare doar o adiere de aer caldut in rest merge brici peste tot cum selectez.ce sa fie oare si daca ati patit careva rog mult sa scrie ca sincer mor cad tre sa ma duc un drum mai lung. |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
aerul rece fiind dens la viteza intra pe la grila se baga pe sub calorifer, nu are timp sa se incalzeasca
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Minel |
![]()
Post
#19
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ghitza @ 23 Jan 2010, 21:40) am mai scris pe un topic si cred ca MInel stie ca si el are sau avea asemenea problema: am caldura nu ma plang doar ca la viteze mia mari de 40 la ora imi intra aer rece pe sub bord direct pe picioare.este un aer rece de imi ingheata papuci.nu inteled pe unde ca nu am nici o gaura sau alte prostii. precizez ca cele 2 supape vacumatice mici sunt schimbate si am caldura in toate partile doar cand selectez de ex:picioare-parbriz sau picioare nu vine la picioare doar o adiere de aer caldut in rest merge brici peste tot cum selectez.ce sa fie oare si daca ati patit careva rog mult sa scrie ca sincer mor cad tre sa ma duc un drum mai lung. Si daca dai pe recirculare tot rece iti vine aerul ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ghitza |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
da minel si pe recirculare vine frig.pe unde intra ca eu nu imi dau seama.doar la viteze de peste 40 sa zic asa simt frigu.dar la parbriz ii perfect si la celelalte selectari doar cand pun la piioare adie doar
precizez ca nu este nici o alta gaura decat in afara de cele 2 de la aeroterma ce au contact cu exterioru,nu am nimic pe acolo spart sau rupt sau lipsa.eu nu pot sa inteleg de unde aerul rece pe picioare.sa fie de la supapa cea dubla oare? This post has been edited by ghitza: 23 Jan 2010, 23:27 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ATM |
![]()
Post
#21
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Poate ca totusi panoul de foc are vreo gaurica neastupata complet, de exemplu pe unde trece cablul de ambreiaj...pe frigul asta si o neetanseizare minuscula face ditai frigu' in masina, cand prinde viteza si se face vaju in compartimentul motor...
PS. Paletii aia de dirjare ai aerului se numesc voleti. Sta-le-ar in gat alora de l-au proiectat... |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
eu parca ti-am mai zis o data sa verifici traseul aeratorului din stanga.
dai jos capacul ala din plastic pe unde ai acces la cutia cu sigurante(si in mers baga mana pe acolo si vezi daca nu cumva simti curent). daca nu, ar mai fi izolatia aia din burete sau ce-o fi ea(care vine pusa pe instalatia electrica, la trecerea din compartimentul motor spre cabina). vezi sa nu lipseasca. aia ar putea fi singura gaura mai mare prin care ar patrunde aerul in cabina. la cn chiar nu mai ai pe altundeva. doar daca nu ai podeaua rupta(desprinsa). si inca ceva: se simte si la pasager? |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
ghitza |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pirvumark:mss de idei dar nu enici unde gaura.izolatia de burete e acolo la locul ei,de bagt mana am bagat si nu este NICI o gaura va asigur ca mia mancat zilele cat am cautat si eu.la pasager fff putin se simte doar pe partea mea.fluxul de aer rece bate de sub bord direct pe pedala de acceleratie si frana(doar la viteze mari simt frigul asta) la mers prin oras nu simt.
Azi ma jucam eu cu parghiile de la selector si cand puneam pe picoare-parbriz sau picioare se aude un fasait slabut cred ca in nuca selectorului.o sa ma uit sa vad oate e de acolo.(la picioare cand pun doar adie putin nu e un jet de aer cald) si mss baieti p[t sfaturi.astept indrumari ca eu nu ii dau de cap.sa fie oare capsula aia mare dusa? uite idu meu(crisan_claudiu) 24 Jan 2010, 20:49: nimei nimic? ![]() This post has been edited by ghitza: 24 Jan 2010, 19:49 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Minel |
![]()
Post
#24
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Mai , eu nu inteleg rationamentul tau ....atat timp cat capsulele functioneaza corect si dirijeaza aerul in functie de comanda care o dai tu ( si o dirijeaza corect ) cum sa suspectezi acele capsule ....
![]() La mine dupa ce am schimbat radiatorul ( il aveam pe cel original 60 % infundat si nu l-as fi schimbat daca nu incepea sa si curga ) aveam o caldura de nici nu puteai sa stai in masina ,dupa ce am schimbat radiatorul cu unul NOU de Asam sau ce-o fi fost , a costat 50 lei anul trecut in iarna am observat ca se intampla chestia asta ..... ![]() Precizez ca si acum am caldura in ea si am bine dar nu ca inainte ,ca sa numai pomenesc ca la picioare mumu , nimic ,....... aici ii si dilema .... ![]() This post has been edited by Minel: 24 Jan 2010, 20:35 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
mai76 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 February 09 ![]() |
Revin tot eu cu raspunsul ca poate mai pateste cineva ca mine si sa stie ce sa faca - caloriferul nu era montat in pozitia corecta. Dupa ce l-am prins bine la locul lui si am pus bine si clemele de prindere, am rezolvat problema (precizez ca are bord scoica)!
|
--------------------
Dacia
Berlina
1995
|
|
ghitza |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
mai minel fii atent ca mai scriu odata poate intelege la tine.am spus ca am doar cele 2 capsule mici noi.cea mare nu o am schimbata si deasta suspectez eu ca ea e de vina.cand dau pe picioare-parbriz sau numai picioare ,sau in fata -picioare la picioare doar adie caldura nu vine jet ca si la restul comenzilor(parbriz,in fata ).am caldura de nu am aer dar vine frig pe piciorul de pe acceleratie.deci de lucrat nu mai lucreaza ca mam uitat la ea nu misca nimic si fasaie in ea slabut dar fasaie.eu o sa o schimb zilele astea dar sa nu schimb si sa fie tot asa.in corpul aerotermei nu am umblat niciodata de cand o am,poate o fi cum zice "MAI76".ma omoara frigul la picioare cand merg cu ea.sper sa intelegi si sa ii dau de cap.mss
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tab` |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
deci,am rezolvat problema cu caldura am pus alt calorifer si baga caldura(am dat o tura sa vad cum baga cand e motorul cald),mai am o intrebare eu plec dimineata la 8 si merg in jur de 5 km,in timpul asta abea se ridica putin apa si nu mi se dezabureste geamul mentin ca maine e prima zii cand merg cu caloriferul acesta(dimineata),daca il dau pe aer cald si el baga rece(pt k e motorul rece)mi se dezabureste parbrizul pana se incalzeste apa?...nu stiu daca m-am facut inteles.imi cer scz daca am scris ceva gresit,si app nu vreau sa pun carton in fata la radiator...multumesc
![]() This post has been edited by tab`: 25 Jan 2010, 19:38 |
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#28
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Pai daca apa e rece ce sa faca aerul rece?
E logic ca nu se va dezaburi. Daca nu folosesti carton in fata nu vei avea caldura! Termostat ai? la fel daca nu ai termostat pauza caldura |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
tab` |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
am termostat imi baga caldura in masina dar dupa o anumita perioada,exclus cartonul mi sa spus de la un mecanic(dirigintele)k supraincalzesti motorul,ms oricum
|
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
ghitza, tu ziceai parca despre faptul ca iti vine rece nu?
ai schimbat cumva radiatorul de caldura la aeroterma? daca da, ai mai pus la loc cauciucul ala care vine roata pe radiator? cred ca de fapt la tine aerul de afara are loc pe langa radiator(in carcasa aerotermei) ori are burete si nu l-ai pus la loc, ori a avut si s-a mancat, ori cauciuc si nu l-ai pus cand ai facut transferul> |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:23 |