mazda 3, 1.6CD 116 cp si neagra
![]() ![]() |
mazda 3, 1.6CD 116 cp si neagra
Macione |
![]()
Post
#151
|
||
Membru cu RS Group: Members Posts: 820 Joined: 17 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) DSCN0456.jpg ( Size: 206.8k ) Number of downloads: 600 DSCN0481.jpg ( Size: 231.1k ) Number of downloads: 638 DSCN0483.jpg ( Size: 297.9k ) Number of downloads: 623 |
||
--------------------
Nissan
Renault CLIO/RS
Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016
- B 169 RRS
|
|||
AndreiMR |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
@Catalin: Tu te tot legi de cei 120 cp. Nu ai inteles ca motorul asta a fost proiectat pentru varianta de 165 cp si apoi modificat in sensul de a oferi mai putina putere? Asta din ratiuni fiscale, pentru tarile unde impozitul se calculeaza in functie de puterea motorului. Nu au scos un motor de 2.0 si 120 cp de sine statator. E aceeasi poveste ca la 2.0 TDI de 110 cp, sau ca BMW 116i. Ala nu era penibil? Motor de 2.0 si vreo 120 cai? Sau pentru ca era BMW se accepta?
![]() This post has been edited by Synyster: 16 Jul 2013, 09:26 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#153
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Ce-ti mai place sa scoti din context
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
Macione |
![]()
Post
#155
|
Membru cu RS Group: Members Posts: 820 Joined: 17 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Pana una, alta Catalin ai condus vreo Mazda 3? Sau vreo Mazda in general?
|
--------------------
Nissan
Renault CLIO/RS
Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016
- B 169 RRS
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#156
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
6. Mi-au plăcut în mod deosebit butoanele de comandă pentru încălzirea scaunelor. M-am simțit ca-n fosta mea Nova. GTi.
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Macione |
![]()
Post
#157
|
Membru cu RS Group: Members Posts: 820 Joined: 17 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca judeci o masina dupa modul in care arata 2 butoane. Macar ti-a placut cum se conduce? Ce generatie de Mazda 6?
|
--------------------
Nissan
Renault CLIO/RS
Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016
- B 169 RRS
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#158
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Hai să lămurim un lucru. Sunt fan mașini japoneze. Mi-ar place să aibă motoare și transmisii în pas cu vremea. Niciun producător japonez nu le are, tot ce vând e vechi. Fiabil, dar vechi.
Mazda. Mazda au progresat mult la design-ul exterior. Din păcate interiorul e mult în urmă. Pentru mine la o mașină contează în primul rând ansamblul motor - transmisie, apoi interiorul, și în ultimă instanță exteriorul. În plus, Mazda a tot împărțit platforme cu Ford, iar eu nu agreez așa ceva. Si eu sunt in cautarea unei viitoare mașini, am mers și merg pe la toți dealerii, mărcile japoneze sunt în capul listei, iar cele germane în coadă, dar, din păcate, momentan, balanța înclină spre nemți. Era vorba de generația anterioară de Mazda 6. Aia are butoane urâte. Asta noua le are doar amplasate aiurea. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#159
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
De inovativi ce sunt tot imprumuta platforme de la Ford.
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
cdadan |
![]()
Post
#160
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Marty |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(Marty @ 15 Jul 2013, 14:55) QUOTE(vijelie @ 15 Jul 2013, 15:05) Nu stiu daca prin 95-96 (cand mai functiona motorul 2.0i de Passat, 120 CP) isi punea cineva problema de "taxe mai mari, RCA mai scump, consum mai mare" Ia sa facem un calcul simplu: 2013-10=2003. Motorul ala s-a pus inclusiv pe Passat-ul B5, deci... se pare ca motorul ala mai functiona si prin 2005, tot viu era... QUOTE Dar de o bijuterie numita Laguna cu motor de 1.8i si 90 de cai, ai auzit?This post has been edited by Marty: 16 Jul 2013, 10:27 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
Marty |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#164
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Din cate stiu eu a existat 2,0 cu 8V pe Passat B5 si B5.5 cu vreo 115-120 CP. Un prieten de-al meu a fost sofer pe asa ceva la un minister. Masina foarte silentioasa dar imi zicea ca e cam mancacioasa.
Platformele Ford nu-s ale mai nasoale din industrie, din cate stiu sunt chiar apreciate pentru tinuta de drum. De exemplu Focus 1 ii cam dadea rusine Golfului 4 la tinuta de drum. Pe de alta parte sunt destul de rigide si zgomotoase caci sunt facute pentru tari cu drumuri bune. Cataline, tu zici fiabil dar vechi, altul zice vechi dar fiabile, depinde ce te intereseaza. This post has been edited by dizzy: 16 Jul 2013, 10:39 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
cdadan |
![]()
Post
#165
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#166
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(Synyster @ 16 Jul 2013, 10:25) 116i e 1.6 de 136cp in oferta actuală. Adică benzinar turbo de ~1600cmc care produce fix aceeași putere cu senzaționalul motor Mercedes turbo diesel de ~2200cmc montat pe E Class. This post has been edited by C a t a l i n: 16 Jul 2013, 10:48 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Nu stiu pe ce principiu merge valvetronicul, stiu ca la Mazda e controlata electronic...dar cred ca doar pe admisie. Din cate stiu doar la Fiat e controlata electronic si pe evacuare.
@Catalin: Pana acum vreun an doi era motorul de 2.0. Intr-un final au luat 1.6-le comun cu PSA? Mazda nu are un astfel de parteneriat si nici resursele financiare ale BMW pentru a dezvolta 100 de motoare. De aia au 2.0 de 120 cai This post has been edited by Synyster: 16 Jul 2013, 10:43 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
cdadan |
![]()
Post
#168
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Synyster @ 16 Jul 2013, 11:40) Nu stiu pe ce principiu merge valvetronicul, stiu ca la Mazda e controlata electronic...dar cred ca doar pe admisie. Din cate stiu doar la Fiat e controlata electronic si pe evacuare. Pai valvetronicul deschide supapele cand vrea si cat vrea, atat pe admisie cat si pe evacuare. De aceea s-a renuntat la vanos (admisie si evacuare variabile) fiindca vanosul ramasese fara obiectul muncii. La fel de inutila ar fi si o evacuare "lunga", d-aia am intrebat. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#169
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(dizzy @ 16 Jul 2013, 11:36) Platformele Ford nu-s ale mai nasoale din industrie, din cate stiu sunt chiar apreciate pentru tinuta de drum. De exemplu Focus 1 ii cam dadea rusine Golfului 4 la tinuta de drum. Corect, Focus 1 a fost o referință în materie de șasiu. Dar de atunci au mers numai în jos. Actualul Focus e dezastru. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#170
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
QUOTE(Marty @ 16 Jul 2013, 10:31) Ford detine de vreo 30 de ani niste actiuni la Mazda, da' lasa, e bine asa: Mazda imprumuta de la Ford! ![]() Si galbejitii stiu sa faca masini, deaia fiecare masina are cate ceva de la altii, in mare masura de la europeni. Carisma cu cutie de reno... ![]() Singura marca japoneza care imi place cat de cat e Toyota si asta pentru ca in mare parte sunt nevoiti sa conceapa masini pentru americani, adica masini solide si confortabile. Restu' e cancan |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#171
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Apropo, pe plasticul din care e făcută cheia la Mazda 6 asta nouă, scrie Mitsubishi. Probabil tot așa, din lipsă de resurse financiare.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
argon |
![]()
Post
#172
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Nu fi asa sigur de soliditatea Toyotelor...eu am 2 exemple de masini de la ei cu mari probleme, de fiabilitate si probabil si de conceptie. Cu una din ele am ramas in drum de 2 ori deci...
Mazda adusa in Europa se fabrica doar in Japonia, exceptie facand modelul pick-up BT ![]() ![]() This post has been edited by Synyster: 16 Jul 2013, 11:20 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
argon |
![]()
Post
#174
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ma refeream la alea pentru sua, si el zicea de Toyota. Mazdele de pe piata de acolo sunt facute in Japonia?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Foloseau niste fabrici Ford pentru a asambla modelele pentru SUA. Dupa ruperea colaborarii cu Ford nu stiu care mai e situatia. Probabil ca tot acolo se fabrica...e mai economic asa.
LE: Se pare ca nu mai produc nimic in SUA This post has been edited by Synyster: 16 Jul 2013, 11:27 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
corbex |
![]()
Post
#176
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Mazdele respinse de pe piata americana sint revopsite in Turcia si vindute in Europa de Est sub marca Reno.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 16 Jul 2013, 10:06) Si eu sunt in cautarea unei viitoare mașini, am mers și merg pe la toți dealerii, mărcile japoneze sunt în capul listei, iar cele germane în coadă, dar, din păcate, momentan, balanța înclină spre nemți. si tot dai dume de astea cu motorul aspirat de 1,6 de la bmw. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#178
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Schimbă-ți ochelarii...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Macione |
![]()
Post
#179
|
Membru cu RS Group: Members Posts: 820 Joined: 17 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Motorul ala de la BMW numai aspirat nu e
|
--------------------
Nissan
Renault CLIO/RS
Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016
- B 169 RRS
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#180
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
This post has been edited by C a t a l i n: 16 Jul 2013, 13:35 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 00:58 |