DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> mazda 3, 1.6CD 116 cp si neagra

Macione
post 16 Jul 2013, 09:23
Post #151


Membru cu RS


Group: Members
Posts: 820
Joined: 17 June 09
From: Bucuresti




Deocamdata ne dam cu parerea si la asta suntem cei mai buni. O sa fac drive-test cu noua Mazda 3 cand o sa fie posibil acest lucru si o sa ma conving daca merita sau nu sa imi schimb masina.
Si niste poze din plimbarea de sapt trecuta

This post has been edited by Macione: 16 Jul 2013, 09:32


Attached thumbnail(s)
DSCN0456.jpg ( Size: 206.8k ) Number of downloads: 600
DSCN0481.jpg ( Size: 231.1k ) Number of downloads: 638
DSCN0483.jpg ( Size: 297.9k ) Number of downloads: 623


--------------------
Nissan Renault CLIO/RS Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016 - B 169 RRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 16 Jul 2013, 09:25
Post #152


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




@Catalin: Tu te tot legi de cei 120 cp. Nu ai inteles ca motorul asta a fost proiectat pentru varianta de 165 cp si apoi modificat in sensul de a oferi mai putina putere? Asta din ratiuni fiscale, pentru tarile unde impozitul se calculeaza in functie de puterea motorului. Nu au scos un motor de 2.0 si 120 cp de sine statator. E aceeasi poveste ca la 2.0 TDI de 110 cp, sau ca BMW 116i. Ala nu era penibil? Motor de 2.0 si vreo 120 cai? Sau pentru ca era BMW se accepta? smile.gif

This post has been edited by Synyster: 16 Jul 2013, 09:26


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 16 Jul 2013, 09:34
Post #153


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(Synyster @ 16 Jul 2013, 10:25)
motorul asta a fost proiectat pentru varianta de 165 cp si apoi modificat in sensul de a oferi mai putina putere?
*




Uite Dane, asta era inovația!


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 16 Jul 2013, 09:37
Post #154


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Ce-ti mai place sa scoti din context smile.gif


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Macione
post 16 Jul 2013, 09:38
Post #155


Membru cu RS


Group: Members
Posts: 820
Joined: 17 June 09
From: Bucuresti




Pana una, alta Catalin ai condus vreo Mazda 3? Sau vreo Mazda in general?


--------------------
Nissan Renault CLIO/RS Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016 - B 169 RRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 16 Jul 2013, 09:40
Post #156


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




6. Mi-au plăcut în mod deosebit butoanele de comandă pentru încălzirea scaunelor. M-am simțit ca-n fosta mea Nova. GTi. radmasa.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Macione
post 16 Jul 2013, 09:57
Post #157


Membru cu RS


Group: Members
Posts: 820
Joined: 17 June 09
From: Bucuresti




Daca judeci o masina dupa modul in care arata 2 butoane. Macar ti-a placut cum se conduce? Ce generatie de Mazda 6?


--------------------
Nissan Renault CLIO/RS Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016 - B 169 RRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 16 Jul 2013, 10:06
Post #158


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Hai să lămurim un lucru. Sunt fan mașini japoneze. Mi-ar place să aibă motoare și transmisii în pas cu vremea. Niciun producător japonez nu le are, tot ce vând e vechi. Fiabil, dar vechi.
Mazda. Mazda au progresat mult la design-ul exterior. Din păcate interiorul e mult în urmă. Pentru mine la o mașină contează în primul rând ansamblul motor - transmisie, apoi interiorul, și în ultimă instanță exteriorul.
În plus, Mazda a tot împărțit platforme cu Ford, iar eu nu agreez așa ceva.

Si eu sunt in cautarea unei viitoare mașini, am mers și merg pe la toți dealerii, mărcile japoneze sunt în capul listei, iar cele germane în coadă, dar, din păcate, momentan, balanța înclină spre nemți.


Era vorba de generația anterioară de Mazda 6. Aia are butoane urâte. Asta noua le are doar amplasate aiurea.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 16 Jul 2013, 10:24
Post #159


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




De inovativi ce sunt tot imprumuta platforme de la Ford. white_flag.gif


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 16 Jul 2013, 10:24
Post #160


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(dizzy @ 16 Jul 2013, 09:58)
Prin introducerea evacuarilor lungi scade fenomenul de refulare a gazelor provenite din evacuare in alti cilindrii. Asta ajuta fenomenul de mai sus si scade noxele.
*


Un lucru mi-a scapat, ce distributie are motorul asta?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Jul 2013, 10:27
Post #161


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(Marty @ 15 Jul 2013, 14:55)
Mai erau acu' vreo 10 ani un motor VAG 2.0i, stiu ca era un Passat cu motorul asta.
*

QUOTE(vijelie @ 15 Jul 2013, 15:05)
Nu stiu daca prin 95-96 (cand mai functiona motorul 2.0i de Passat, 120 CP) isi punea cineva problema de "taxe mai mari, RCA mai scump, consum mai mare"

Ia sa facem un calcul simplu: 2013-10=2003. Motorul ala s-a pus inclusiv pe Passat-ul B5, deci... se pare ca motorul ala mai functiona si prin 2005, tot viu era...

QUOTE
Despre putere stiu doar ca bijuteria numita Cielo avea cam 90 CP la 1500 cmc.
*

Dar de o bijuterie numita Laguna cu motor de 1.8i si 90 de cai, ai auzit?

This post has been edited by Marty: 16 Jul 2013, 10:27


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 16 Jul 2013, 10:27
Post #162


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




QUOTE(cdadan @ 16 Jul 2013, 11:24)
Un lucru mi-a scapat, ce distributie are motorul asta?
*



Lant...variabila si pe admisie si pe evacuare

This post has been edited by Synyster: 16 Jul 2013, 10:28


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Jul 2013, 10:31
Post #163


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(R E M U S @ 16 Jul 2013, 10:24)
De inovativi ce sunt tot imprumuta platforme de la Ford. white_flag.gif
*

Ford detine de vreo 30 de ani niste actiuni la Mazda, da' lasa, e bine asa: Mazda imprumuta de la Ford! god_hand.gif

This post has been edited by Marty: 16 Jul 2013, 10:31


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 16 Jul 2013, 10:36
Post #164


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Din cate stiu eu a existat 2,0 cu 8V pe Passat B5 si B5.5 cu vreo 115-120 CP. Un prieten de-al meu a fost sofer pe asa ceva la un minister. Masina foarte silentioasa dar imi zicea ca e cam mancacioasa.
Platformele Ford nu-s ale mai nasoale din industrie, din cate stiu sunt chiar apreciate pentru tinuta de drum. De exemplu Focus 1 ii cam dadea rusine Golfului 4 la tinuta de drum. Pe de alta parte sunt destul de rigide si zgomotoase caci sunt facute pentru tari cu drumuri bune.

Cataline, tu zici fiabil dar vechi, altul zice vechi dar fiabile, depinde ce te intereseaza.

This post has been edited by dizzy: 16 Jul 2013, 10:39


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 16 Jul 2013, 10:36
Post #165


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Synyster @ 16 Jul 2013, 11:27)
Lant...variabila si pe admisie si pe evacuare
*


Mai exact? Gen vtec sau gen valvetronic? E clar ca-i mai evoluata decat aia cu fulie defazoare de la reno, dar depinde cat de ...


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 16 Jul 2013, 10:40
Post #166


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(Synyster @ 16 Jul 2013, 10:25)
BMW 116i. Ala nu era penibil? Motor de 2.0 si vreo 120 cai? Sau pentru ca era BMW se accepta?  smile.gif
*



116i e 1.6 de 136cp in oferta actuală. Adică benzinar turbo de ~1600cmc care produce fix aceeași putere cu senzaționalul motor Mercedes turbo diesel de ~2200cmc montat pe E Class.

This post has been edited by C a t a l i n: 16 Jul 2013, 10:48


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 16 Jul 2013, 10:40
Post #167


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Nu stiu pe ce principiu merge valvetronicul, stiu ca la Mazda e controlata electronic...dar cred ca doar pe admisie. Din cate stiu doar la Fiat e controlata electronic si pe evacuare.

@Catalin: Pana acum vreun an doi era motorul de 2.0. Intr-un final au luat 1.6-le comun cu PSA? Mazda nu are un astfel de parteneriat si nici resursele financiare ale BMW pentru a dezvolta 100 de motoare. De aia au 2.0 de 120 cai

This post has been edited by Synyster: 16 Jul 2013, 10:43


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 16 Jul 2013, 10:53
Post #168


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Synyster @ 16 Jul 2013, 11:40)
Nu stiu pe ce principiu merge valvetronicul, stiu ca la Mazda e controlata electronic...dar cred ca doar pe admisie. Din cate stiu doar la Fiat e controlata electronic si pe evacuare.
*


Pai valvetronicul deschide supapele cand vrea si cat vrea, atat pe admisie cat si pe evacuare. De aceea s-a renuntat la vanos (admisie si evacuare variabile) fiindca vanosul ramasese fara obiectul muncii. La fel de inutila ar fi si o evacuare "lunga", d-aia am intrebat.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 16 Jul 2013, 11:03
Post #169


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(dizzy @ 16 Jul 2013, 11:36)
Platformele Ford nu-s ale mai nasoale din industrie, din cate stiu sunt chiar apreciate pentru tinuta de drum. De exemplu Focus 1 ii cam dadea rusine Golfului 4 la tinuta de drum.
*




Corect, Focus 1 a fost o referință în materie de șasiu. Dar de atunci au mers numai în jos. Actualul Focus e dezastru.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 16 Jul 2013, 11:11
Post #170


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




QUOTE(Marty @ 16 Jul 2013, 10:31)
Ford detine de vreo 30 de ani niste actiuni la Mazda, da' lasa, e bine asa: Mazda imprumuta de la Ford! god_hand.gif
*




Si galbejitii stiu sa faca masini, deaia fiecare masina are cate ceva de la altii, in mare masura de la europeni. Carisma cu cutie de reno... radmasa.gif

Singura marca japoneza care imi place cat de cat e Toyota si asta pentru ca in mare parte sunt nevoiti sa conceapa masini pentru americani, adica masini solide si confortabile.

Restu' e cancan


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 16 Jul 2013, 11:13
Post #171


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Apropo, pe plasticul din care e făcută cheia la Mazda 6 asta nouă, scrie Mitsubishi. Probabil tot așa, din lipsă de resurse financiare.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Jul 2013, 11:17
Post #172


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(R E M U S @ 16 Jul 2013, 12:11)
marca japoneza care imi place cat de cat e Toyota
*



Bine ai zis, marca japoneza, ca si majoritatea nu are nimic japonez in rest. Ca si Subaru de exemplu, care face in Indiana masini de la zero inclusiv motoare, doar numele a ramas japonez.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 16 Jul 2013, 11:18
Post #173


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Nu fi asa sigur de soliditatea Toyotelor...eu am 2 exemple de masini de la ei cu mari probleme, de fiabilitate si probabil si de conceptie. Cu una din ele am ramas in drum de 2 ori deci...

Mazda adusa in Europa se fabrica doar in Japonia, exceptie facand modelul pick-up BT wink.gif Nu prea vezi Valeo si alti furnizori dubiosi pe ele. Daca un constructor are fabrica in Sudan nu inseamna ca iti aduce tie masina de acolo. Mai era un destept care zicea ca Mazda e marca chinezeasca, ca a vazut el pe net ca au fabrici acolo. La fel ca toti ceilalti constructori auto rolleyes.gif

This post has been edited by Synyster: 16 Jul 2013, 11:20


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Jul 2013, 11:22
Post #174


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ma refeream la alea pentru sua, si el zicea de Toyota. Mazdele de pe piata de acolo sunt facute in Japonia?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 16 Jul 2013, 11:25
Post #175


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Foloseau niste fabrici Ford pentru a asambla modelele pentru SUA. Dupa ruperea colaborarii cu Ford nu stiu care mai e situatia. Probabil ca tot acolo se fabrica...e mai economic asa.

LE: Se pare ca nu mai produc nimic in SUA

This post has been edited by Synyster: 16 Jul 2013, 11:27


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Jul 2013, 11:26
Post #176


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Mazdele respinse de pe piata americana sint revopsite in Turcia si vindute in Europa de Est sub marca Reno.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 16 Jul 2013, 11:59
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(C a t a l i n @ 16 Jul 2013, 10:06)
Si eu sunt in cautarea unei viitoare mașini, am mers și merg pe la toți dealerii, mărcile japoneze sunt în capul listei, iar cele germane în coadă, dar, din păcate, momentan, balanța înclină spre nemți.
*


si tot dai dume de astea cu motorul aspirat de 1,6 de la bmw.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 16 Jul 2013, 12:59
Post #178


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Schimbă-ți ochelarii...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Macione
post 16 Jul 2013, 13:25
Post #179


Membru cu RS


Group: Members
Posts: 820
Joined: 17 June 09
From: Bucuresti




Motorul ala de la BMW numai aspirat nu e


--------------------
Nissan Renault CLIO/RS Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016 - B 169 RRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 16 Jul 2013, 13:35
Post #180


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06






This post has been edited by C a t a l i n: 16 Jul 2013, 13:35


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 00:58
Forum Renault