Relanti, Prea mic?
![]() ![]() ![]() |
Relanti, Prea mic?
alinpop |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 18 October 12 ![]() |
|
||
--------------------
audi
a4
1999
|
|||
Kanutza_77 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
marestel putin, trebuie sa stea pe la 800 rotatii. mie personal imi place putin mai ridicat. consumul este insesizabil la diferenta de turatie...
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
Kenji CN4 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 8 September 12 ![]() |
eu zic ca l-ai reglat corect trage socul sa stea la 900 si la rece pana se incalzeste si las-o asa ca e perfect eu m-am chinuit de multe ori sa reglez ralantiul la perfect da nu mi-a iesit niciodata a mea fara soc tras nu sta la ralanti moare direct deci....
|
--------------------
Dacia
1310 L CN4
1999
- BV05DKY
|
|
alinpop |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 18 October 12 ![]() |
Deci se pare ca nu am scapat de problema cu udatul bujiilor. Acum 5 minute veni la masina cu gandul de a o scoate la o tura. Din pacate se pare ca batranica nu voia aceasta plimbare. Din nou bujie uda..prima (pornind d la volan) Deja simt ca ma apuca toti draci.. Buji ude dar nu miros a benzina. Momentan snt la ea incerc sa o resuscitez pentru a o aduce la viata..( sunt pe mobil)
Ceva pareri de ce uda bujiile? In ciuda eforturilor mele de a o resuscita se pare ca batranica nu vrea si nu vrea.. Acum curat bujia cu pricina, o pun, dau la cheie, porneste direct in 3... Nu sunt eu prea bun la mecanica dar dupa cum arata joja nu inseamna ca este cam mult ulei? This post has been edited by alinpop: 22 Jan 2013, 20:58 Attached thumbnail(s) joja1.jpg ( Size: 307.62k ) Number of downloads: 527 joja2.jpg ( Size: 180.82k ) Number of downloads: 573 joja3.jpg ( Size: 242.45k ) Number of downloads: 562 |
--------------------
audi
a4
1999
|
|
cata_unu1 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 29 June 12 ![]() |
E prea bogata in amestesc, benzina multa, avans mare.
*strange surubul cu arc de pe carburator pana da sa moara apoi desfa 2 ture jumatate. This post has been edited by cata_unu1: 22 Jan 2013, 21:07 |
--------------------
Dacia
1310 rat style
'97
- bv XX cia
|
|
alinpop |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 18 October 12 ![]() |
Poi si daca este amestecul de benzina prea mare cum de statea la relanti in doar 600 rotatii?
Imi este teama sa nu il dereglez iara carburatoru.. <span class='edit'>22 Jan 2013, 22:56:</span> Am fost iara la masina.. da chiar daca este 11 noaptea..trebuie sa o fac cat mai repede sa mearga.. Pana acuma mai era cum era..adica uda o bujie=scos frumos + curatat+ montat la loc. Acum am curatat pe cea care era uda....si surpriza o uda pe alta in secunda 2.... nu mai inteleg nimic. A si parca se simte putin miros de benzina pe bujie... This post has been edited by alinpop: 22 Jan 2013, 22:56 |
--------------------
audi
a4
1999
|
|
cata_unu1 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 29 June 12 ![]() |
Bujia ta e neagra nu?
Din cauza ca are prea multa benzina, nu poate motorul sa o arda pe toata, si se "uda" . *de unde esti? This post has been edited by cata_unu1: 22 Jan 2013, 23:24 |
--------------------
Dacia
1310 rat style
'97
- bv XX cia
|
|
alinpop |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 18 October 12 ![]() |
Da bujia este neagra.
Targujiu Gorj Si ce anume este recomandat sa fac?... daca micsorez relantiul cred ca nu imi mai sta nici la 800 cand e motoru cald.. Dar din moment ce relantiul este mic, cum ii vine benzina prea multa? This post has been edited by alinpop: 22 Jan 2013, 23:43 |
--------------------
audi
a4
1999
|
|
Andyno |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
ce treaba are relatiul cu ca i vine prea mult benzina?
toata treaba la tine este din avans si aer sau plutitor futut... cand o pornesti ii dai multe pedale? la rece zic...\ ceva de genul pateam si eu cu masina acum vro 7 ani cand nu ma pricepea la reglat.. nu statea la realnti, se ineca, dadea in nas...s a uitat tata la surubul de la aer, a misca putin de el si masina mergea ca noua. de unde esti? This post has been edited by Andyno: 22 Jan 2013, 23:50 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
libarca |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Tre sa fii atent la mai multe chestii cand reglezi ralantiul, nu doar la surubul de sub carburator!Trebuie sa te asiguri ca nu sunt probleme cu el inainte de reglaje, jiclorul de benzina de sub cotul de plastic sa fie in regula , calibrat inca, fara deformatii pe con, si strans bine, surubul cu arc regleaza amestecul, si nu benzina pura! Daca prin el trece amestec nasol poti sa invarti de el cat vrei ca nu faci nimic!La fel de importanta este reglarea clapetei de acceleratie!Ea trebuie sa fie inchisa la finalul reglajului, cand ai turele dorite, orificiile de progresiune sa fie deasupra ei si nici una sub influenta aspiratiei!Motorul trebuie sa mearga doar cu amestecul ce vine pe surubul cu arc care are iesire in interior sub clapeta!Astfel te asiguri si sa nu vina benzina pe ciocul de papagal, pe unde ar trebui sa vina doar cand apesi acceleratia.Cauta reglajul in cartea lui mondiru, vezi regimurile de exploatare ale carburatorului, exista cu poze si explicatii, intelege cum sta treaba in carburator si dupa regleaza!
Daca zica ca sta si la 600 de ture inseamna ca e ceva de motorul ala, si n-ar trebui sa intampini mari probleme din partea lui daca faci cum trebuie! Nu neglija nici partea electrica, sa nu fie o scanteie una ba, daca ai incredere in bujii si restul instalatiei , pun-te pe carburator! This post has been edited by libarca: 22 Jan 2013, 23:51 |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(alinpop @ 22 Jan 2013, 23:41) Da bujia este neagra. Targujiu Gorj Si ce anume este recomandat sa fac?... daca micsorez relantiul cred ca nu imi mai sta nici la 800 cand e motoru cald.. Dar din moment ce relantiul este mic, cum ii vine benzina prea multa? vezi de bujii ca se duc , si fisele ... alea de la URZICENI . ![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
alinpop |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 18 October 12 ![]() |
Andyno- Dupa cum spuneam nu ma prea pricep la mecanica decat lucruri de baza.. pana acum nu am intampinat nici o problema si deasta nu mi-am batut capul.
Pedale la rece mai mult de 2-3 nu ii dau, dar de multe ori chiar deloc. Eu credeam ca toata treaba cu carburatoru pentru a face motoru sa functioneza cat mai rotund este din cele 2 suruburi ( benzina si aer) Si de udat bujiile de 5 ani de cand este a tatalui meu nu a udat nici macar o bujie, le schimbam mai mult de forma. A inceput sa ude bujiile dupa primul ei drum ceva mai lung, acum vreo 1 saptamana cam vreo 250km dar fara sa o fortez sau ceva de genul asta. Sunt din targujiu gorj. libarca- Deasta ma mir si eu, nu credeam ca dacia mea ( de altfel cam galagioasa, galeria de evacuare cred eu ca este de vina, fiind singura parte din evacuare neschimbata) M-a lasat cu gura cascata cand am vazut ca sta la rece in 600 de ture iar motorul abea daca se auzea, dar se pare ca am facut mai mult rau decat bine. Bujiile nu cred ca au nici o problema, au fost schimbate in urma cu maxim 2 luni, scanteie dau. Am sa ma pun pe citit dar nu cred ca voi reusii eu sa ii dau de capat.. sincer credeam ca l-am dereglat eu cand am umblat la cele 2 suruburi de aer/benzina.. Porneste motoru dar merge in 3, scot flansa si descopar care bujie nu merge, curat bujia o pun la loc pornesc motoru si surpriza uda alta bujie si merge tot in 3.. Babaq139QMB2- La fise tocmai acum ma uitam pe internet sa vad daca gasesc in tg jiu de urziceni sau tesla am inteles ca sunt bune. Buji cred ca am sa cumpar maine un set nou dar dupa cum spuneam nu cred sa fie de la ele.. This post has been edited by alinpop: 23 Jan 2013, 00:09 |
--------------------
audi
a4
1999
|
|
Andyno |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
nu are cum sa i dea de cap ptr ca nu se pricepe..si chiar si cu indicatii dupa forum este destul de complicat..
pana cand nu te duci la un mecanic si vezi ce face ala nu ai de unde sa inveti.. scriem un roman pana schimbi tot motorul si nu i dai de cap...sunt sigur ca este ceva minor.. eu mai pateasc cate o data, cand trec dupa gpl pe benzina...ii dau pe benzina in turatie, intra pe benzina si daca nu o accelerez si merg putin cu ea se ineaca de numai ai ce sa i faci...cred ca baga pompa prea tare benzina cand ajunge in carburator si nu are timp sa o arda pe toata. This post has been edited by Andyno: 23 Jan 2013, 00:09 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
alinpop |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 18 October 12 ![]() |
Probabil ca ai dreptate, singurul care ii poate da de cap este un mecanic.
Dar se poate deregla singur carburatorul sa ii vina dintr-o data mai multa benzina? singurele lucruri la care s-a umblat fiind amestecul de aer/benzina. |
--------------------
audi
a4
1999
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
hehe azi tre sa ma duc la cumparat de fise , ca alea de la 1 , 3 si 2 , 4 mucificate deh de urziceni si aia centrala TESLA made in usa , mare kkt de fise ... zici ca are razboiul stelelor sub capota , 900 in toamna acum praf de turatii ... poate se intelege ceva din ce am eu acum pe masina de facut .
![]() This post has been edited by Babaq139QMB2: 23 Jan 2013, 00:22 |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
cata_unu1 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 29 June 12 ![]() |
Regleaza avansu prima data, e o metoda aici pe forum cu becul.
Dupa asta stragi surubul cu arc pana da sa moara si desfaci 2 ture jumate. Apoi reglezi relantiul. Si vezi daca la accelerarea brusca tinde sa se inece, sau da sa moara. This post has been edited by cata_unu1: 23 Jan 2013, 00:58 |
--------------------
Dacia
1310 rat style
'97
- bv XX cia
|
|
maho |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
alinpop |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 18 October 12 ![]() |
Am sa ma duc acum la masina.
Curat frumos toate bujiile, si apoi reglez surubu cu arc si apoi relantiul. La avans nu ma bag, nu consider ca eu daca desfac ceva la el sunt in stare sa il mai fac la loc si sa mai si mearga asa mai bine stau in banca mea. maho- Da uleiul este pana la dunga aceea rosie, adica deasupra de ultimul semn al jojei.. benzina nu este pentru ca nu miroase a benzina decat la bujii iar antigel nu cred sa fie. This post has been edited by alinpop: 23 Jan 2013, 09:59 |
--------------------
audi
a4
1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu regla cu numarat de ture, in nici un caz 2 ture jumate desfacut de cand da sa moara;neaparat cu motorul cald cauti maximul din surubul orizontal, reduci din oblic ,repeti pana ai ralanti stabil la 900
This post has been edited by krapcarasu: 23 Jan 2013, 10:17 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
cata_unu1 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 29 June 12 ![]() |
De ce sa nu desfaca 2 ture jumatate???
Uite cum porneste a mea cu reglajul ala Porneste foarte bine si la rece, bujiile au o culoare buna, masina trage, nu da in nas la accelerare. Nu vad unde e problema daca eu am "descoperit" ca asa merge bine motorul de 1.4. Am mai reglat si altele si tot cam asa. |
--------------------
Dacia
1310 rat style
'97
- bv XX cia
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
fiecare motor e diferit, la multe poate sa fie corect , la multe altele nu, regland asa in general va fi amestecul prea bogat, 2,5 ture de la inchis complet merge ca punct orientativ (nu de cand da sa moara), dar de ce sa umblam cu ture cand e usor sa reglam corect?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
alinpop |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 18 October 12 ![]() |
De nu tot frecai la motor pana ramasai fara benzina..:| oricum trebuia sa plec la scoala.
Relantiul il facui sa stea cat de cat bine. Prima bujie (din spre volan) cand dau la contact o uda imediat, imi adusai aminte ca prima bujie avea (daca nu ma insel) in loc de 1 saiba (de aceea pe filet)avea 2. Si cand pusai inca o saiba ramasai fara benzina.. ![]() Cand termin scoala cumpar frumos 2-3 litri de benzina si ma apuc din nou de mesterit.. Vreun ajutor prin Tg jiu nimic nimic? Va salut.. |
--------------------
audi
a4
1999
|
|
Andyno |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
chiar nu ai pe nimeni care sa se uite putin la masina? sa nu o farami de tot.
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
alinpop |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 18 October 12 ![]() |
Ar fi taicamiu.
Care vine in oras cam sambata duminica. Pana la urma daca vad ca nu am ce sa ii fac oricum probabil ca el o sa o faca. Doar ca ma gandeam ca o pot repara eu.. Sunt mai multe la mijloc deasta voiam sa o fac eu pana vine el..taicamiu este mai ''dificil''. This post has been edited by alinpop: 23 Jan 2013, 11:44 |
--------------------
audi
a4
1999
|
|
cata_unu1 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 29 June 12 ![]() |
Platina ai verificat-o?
|
--------------------
Dacia
1310 rat style
'97
- bv XX cia
|
|
alinpop |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 18 October 12 ![]() |
Platina am schimbato odata cu bujiile. Porneste la sfert de cheie dar doar in 3 buji. Am reglato sa stea in 800 rotatii dar imi uda o bujie. O face neagra si miroase a benzina.. Verificai carburatoru si nu prea cred ca de la el imi uda bujiile.. Si totusi nimeni de prin tgjiu sau apropiere? Fac cinste normal. Doar doar sa o repar.
This post has been edited by alinpop: 23 Jan 2013, 14:20 |
--------------------
audi
a4
1999
|
|
cata_unu1 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 29 June 12 ![]() |
Probabil chiuloasa ta are o problema, la supape in zona pistonului 1, sau fisele ori bujia nu este buna.
|
--------------------
Dacia
1310 rat style
'97
- bv XX cia
|
|
alinpop |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 18 October 12 ![]() |
Bujia am si schimbato cu alta dar tot pe prima o uda. De la fise nu stiu ce sa zic, dupa ce curat bujia pornesc motoru cu bujia scoasa din motor si bagata in fisa si da scanteie. La chiuloasa nu stiu ce sa zic. Am sa ma interesez sa gasesc un mecanic dar nu prea stiu vrun mecanic bun.
|
--------------------
audi
a4
1999
|
|
pcostica |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
verifica jocul la supapele de la cilindrul respectiv.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
alinpop |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 18 October 12 ![]() |
Pot sa spun ca sunt in culmea fericirii.
Dupa ce venii de la scoala, luat frumos bidonu in mana si o plimbarica pana la peco.. Venit la masina, dat o cheie, 3 bujii...wow...atat de neasteptat.. scos bujie curatat...pornit...la fel 3 buji.. bag nasu prin sculele de prin masina....dau de vreo 3 bujii dintre care 2 le mai incercasem aseara dar pe una nu, asta fiind si cam prafuita si murdara..zic de ce nu, o iau o curat putin montez, dau o cheie siiiii se trezeste bestia la viata si chiar in 4 bujii Deci cred ca mai aveam putin si il pupam pe vecinu ce trecea pe langa mine de fericire. Fusai la o tura de vreo 10-15 km si merge brici..deci.. ce sa fac? ca nu vreau sa ma lase cand imi este lumea mai draga, ce bujii imi recomandati sa cumpar? |
--------------------
audi
a4
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:05 |