punte cu discuri dacia 1310, pot gasi
![]() ![]() ![]() |
punte cu discuri dacia 1310, pot gasi
SiloS |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|||
cristigeo69 |
![]()
Post
#32
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
totusi nu inteleg de ce sa fac atatea probleme cu ITP-ul...chiar nu va inteleg...
This post has been edited by cristigeo69: 16 Jun 2006, 14:32 |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
Si d-atunci si pana acum ce s-a mai intamplat cu puntea aia??
Bodel cateva intrebari: Fuzeta cum o montezi?? ea daca are rulmenti drepti axul de la dacie e conic, deci problema. Calaretul cum il fixezi?? iar suporul de la dacie(tabla aia groasa, rotunda) e fixata cu 4 suruburi destul de aproape de ax, mai ai loc si de calaret? |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
bodel |
![]()
Post
#34
|
![]() rege`n tara orbilor Group: Members Posts: 217 Joined: 2 April 04 From: Bucuresti ![]() |
O sa revin cu poze cand o sa reusesc sa la postez
This post has been edited by bodel: 11 Dec 2006, 14:47 |
--------------------
dacia
1410 Sport
1989
- B 25 RLR Low Rider Sport
|
|
bodel |
![]()
Post
#35
|
![]() rege`n tara orbilor Group: Members Posts: 217 Joined: 2 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
1410 Sport
1989
- B 25 RLR Low Rider Sport
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
mai ai pus poze dar tot nu m-am prins.
cu rulmentii cum ai facut?? ceva piese facute la strung sunt sau numai dupa alte masini?? |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
latinoo |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
ai putea sa ne dai ceva mai multe detalii ?
|
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#38
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
super bodele:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
aia e puntea cu care a fost echipata Dacia sport de cand a iesit pe portile fabricii!
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#40
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
dacia sport pt raliu
![]() |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
cannavaro |
![]()
Post
#41
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(ABG @ 16 Jun 2006, 14:22) La ITP e o mare problema. Daca masina are cea mai mica modificare fata de cea de uzina, trebuie omologata. Daca ai pus carb. dublucorp pe 1.3 sau 1.4, trebuie omologat, altfel nu trece ITP-ul. Asta e noua legislatie. O stiu pentru ca am fost de curand la inspectie. In plus, iti face si un album foto al masinii. (te respinge la ITP daca si vede ce se intampla - puntea e mai greu de scos in poze, mai ales spatiul dintre ea si roata ... ![]() si se omologheaza asa ceva? Adica are rost sa trec de la 3 la 4 prezoane? Nu vreau sa fac asta doar ptr. design, vreau sa nu am probleme la r.a.r. apoi. This post has been edited by cannavaro: 15 Nov 2007, 02:26 |
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Cam grea partea cu omologarea. Prin 2005 am mai discutat cu cineva de la RAR Pitesti si m-a pasat frumos catre producator. Adica sa fac o solicitare in care sa cer aprobarea de modificare. Cu aceasta aprobare in manuta trebuia sa merg la tov de la RAR si sa fac omologarea. Am facut aceasta solicitare dar nici pana in ziua de azi nu am rpimit un raspuns oficial. Neoficial mi s-a spus ca nu se aproba asa ceva din motive de securitate, in caz de accident investigatorii de la asigurari(si nu numai) putanduse lega oricand de aceste modificari si sa le declare cauza accidentului, chiar daca nu au nicio legatura. Acest raspuns neoficial mi l-a dat directorul departalentului de omologari din DACIA (apropo, lucrez in uzina si acest lucru nu m-a ajutat cu nimic).
Acum nu mai stiu prea multe despre ce urmeaza in procesul de omologare dar am inteles ca este mai greu ca inainte sa faci o omologare, mai ales la componente de siguranta, presupene teste dinamice care s-ar face numai la RAR Bucuresti, multe acte si multi bani(cca 300RON numai o amarata de cerere prin care sa iti spuna daca poti sa faci modificarea dupa care alti bani pentru teste existand foarte mari posibilitati sa nu treci testele) parerea mea, este mai usor sa faci modificarea decat sa rezolvi toate actele si cheltuiala poate fi mai mare cu taxele decat cu piesele necesare. Sper ca nu v-am descurajat ![]() ![]() |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#43
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
si-atunci WRC SGM GRS BNZ si alte nume etc... cum fac cand vine ziua de revizie?
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Singura solutie pe care o vad la ei ar fi folosirea PCR-ului (pile cunostinte si relatii).
Daca gresesc sa ne spuna si noua cum au rezolvat problema. ![]() ![]() |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
MECCA |
![]()
Post
#45
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#46
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
eu am observat la cineva discuri de dacie montate pe punte de dacie. ce model de renault are etriere cu frana de mana ?
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
bodel |
![]()
Post
#47
|
![]() rege`n tara orbilor Group: Members Posts: 217 Joined: 2 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MECCA @ 17 Nov 2007, 14:21) butucul pe care sunt prinse discurile au fost obtinute prin taierea tamburului original de la masina??? Uita-te pe prima pagina si o sa gasesti pozele cu fuzetele care sunt facute din unele de remorca semi usoara fara sistem de franre. Au ceeasi rulmenti ca tamburii. doar ca trb dat un plan drept si cele 6 gauri de prindere a discului; toate operatiunile le-am facut intr-un atelier de matriterie dotat cu masina de coordonate. Ca rezistenta fuzetele originale au fost gandite ptr o sarcina de 450kg asa ca nu se pune problema, Dacia nu are raportul de greutate pe axe 50\50. Asi fi bucuros sa vad ca ii sunt de folos aceste detali si sa mai faca cineva asa ceva. |
--------------------
dacia
1410 Sport
1989
- B 25 RLR Low Rider Sport
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(bodel @ 19 Nov 2007, 01:21) Uita-te pe prima pagina si o sa gasesti pozele cu fuzetele care sunt facute din unele de remorca semi usoara fara sistem de franre. Au ceeasi rulmenti ca tamburii. doar ca trb dat un plan drept si cele 6 gauri de prindere a discului; toate operatiunile le-am facut intr-un atelier de matriterie dotat cu masina de coordonate. Ca rezistenta fuzetele originale au fost gandite ptr o sarcina de 450kg asa ca nu se pune problema, Dacia nu are raportul de greutate pe axe 50\50. Asi fi bucuros sa vad ca ii sunt de folos aceste detali si sa mai faca cineva asa ceva. Mie imi e de folos ce ai spus tu dar am nevoie de tamburii de remorca ca de gauri as gasi eu in toata Braila sa imi dea 12 gauri This post has been edited by vali vtk: 19 Nov 2007, 22:08 |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Poti folosi si tamburii de dacie, si prinzi discul in 3 surburi, fara nici o problema.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
SGM.MYKE |
![]() ![]()
Post
#51
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Poate nu intereseaza pe multi, dar am vorbit cu cineva de la RAR, cum ziceam mai sus si mi-a spus ca nu s-a schimbat nimic la capitolul acordul producatorului, deci este nevoie de acest acord, daca nu riscam sa ramanem fara talon, daca ne prind in trafic cu asa ceva.
![]() Pe langa asta am intrebat si de faruri ce se intampla daca le schimbam cu altele (gen golf IV) acolo este si mai rau, ramanem fara permis ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#52
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Si-mi permit sa adaug ca franarea cu tamburi e mai eficienta decat cea cu disc. Discul are doar avantajul ventilarii. Si e si trendu' de asa natura
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Prinderea discului in trei suruburi e un fel de ruleta ruseasca cu rotile masinii. Poate te linistesc daca iti spun ca am vazut disc de BMW seria 7 rupt de jur imprejur deasupra suruburilor de prindere in tambur?
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#55
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Se poate calcula solicitarea la forfecare suportata de suruburile de prindere a discului.
In functie de incarcarea puntii spate se determina forta normala pe roata. Asta inmultita cu coeficientul de aderenta (se considera maximul dat de asfalt) da forta de franare. Se face produsul asteia cu raza rotii si se obtine momentul de franare. Asta se imparte la raza cercului purtator al suruburilor de prindere si la 3 (numarul de suruburi), rezultatul fiind forta de forfecare aplicata unui surub. De aici incolo e RM elementar. Nu stiu de ce am impresia ca nu prea o sa tina... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Trebuie sa iei in considerare si ca rezistenta la forfecare se modifica cu temperatura, si aici cred ca e diferenta critica. In plus ceea ce a m relatat eu mai sus e socant pentru ca in loc sa se foarfece suruburile (cinci in cazul bmw-ului) s-a rupt discul de jur imprejur. Nu-mi explic cum s-a intimplat, dar in nici un caz nu ma incurajeaza sa ma joc cu frinele.
Pe de alta parte, un comentariu de facut la eficienta relativa a discurilor fata de tamburi este ca in cazul discului se poate aplica o forta mai mare de frinare ceea ce compenseaza pentur eventuala diminuare a suprafetei de contact. E greu de apreciat la ochiometru aicea, si ceea ce facem noi e doar sa vorbim discutii atita vreme cit nu dispunem de cifre reale. Eu inclin totusi sa cred ca eficienta frinarii pe discuri e mai buna. Sigur ca e si o componenta de moda aicea, dar constructorii de masini nu sunt chiar atita de inrobiti de gustruile cumparatorului (care sunt mai degraba interesati de alte dotari ale masinii decit de frine-la care multi nici nu se uita/pricep) |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
Cam vechi topicul dar sa-l aducem umpic la viata....
Attached thumbnail(s) DSC00551.JPG ( Size: 824.64k ) Number of downloads: 2304 DSC00552.JPG ( Size: 698.71k ) Number of downloads: 2573 DSC00553.JPG ( Size: 829.99k ) Number of downloads: 2588 DSC00548.JPG ( Size: 714.69k ) Number of downloads: 2568 DSC00556.JPG ( Size: 885.43k ) Number of downloads: 2620 DSC00604.JPG ( Size: 897.13k ) Number of downloads: 1317 DSC00609.JPG ( Size: 875.09k ) Number of downloads: 1305 DSC00610.JPG ( Size: 849.81k ) Number of downloads: 1469 |
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
Dead-Angell |
![]()
Post
#58
|
![]() Sustinator Anarchy Group: Members Posts: 311 Joined: 15 October 08 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia1310
Berlina
1998
|
|
klausy78 |
![]()
Post
#59
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 72 Joined: 11 September 08 From: Galati ![]() |
Florinel tare postul tau : scurt si la obiect ! Dupa ce si-au dat multi cu parerea despre fortele care actioneaza ,despre forfecarea prezoanelor,etc, tu vii si ne "omori" cu pozele tale. Discurile de unde le-ai luat ? Sa inteleg ca ai patru prezoane si la rotile din fata ?
|
--------------------
dacia 1410 break
cu motor in stea
1995
- GL 01 ZEX
|
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
so`....puntea spate de Dacia 1300 luata de la dezmembrari....tamburi mici R18,luati de la Focsani (pt realizarea butucilor)...discuri spate de R 18 Turbo,initial am vrut sa adaptez de Logan,dar nu-mi permiteau sa montez roti mai mici de 15`inchi,iar in cazul de fata am sa bag roti pe 14` inchi...etrierele sunt de Vw passat modelul din `96,impreuna cu tot cu port-etrierele...iar placa care se prinde de punte este din tabla groasa de 8 mm luata de la un centru de fier-vechi
![]() |
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:32 |