Amortizoare
![]() ![]() ![]() |
Amortizoare
david79 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|||
cristimm |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Da, poti.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
dandrei |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 December 04 ![]() |
Sal.Un singur lucru ma enerveaza la solenza ...e prea moale fratilor.Adica am facut comparatie intre renault megane sedane,citroen c3, si solenza ...cele mai duri arcuri sau amortizoare le avea c 3...solenza si megane daca teai lasat putin pe ele intra in pamant...
|
--------------------
dacia
solenza
2004 1,4 mpi
- bxxxxx
|
|
lorenzo |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 14 July 05 ![]() |
Pedrov
Avem cam aceiasi problema si la mine acelasi fenomen aceiasi parte.Problema este bucsa amortizorului cea care face legatura cu puntea/ Problema 1 bucsa respectiva nu o vei gasi nicaieri. Problema 2 cica ar merge ceva de brat inferior de berlina daca esti adeptul improvizatiilor Problema 3 amortizorul este in jur de 1 mil Deci omule ai de ales improvizatia care o gasesti intr-o discutie de pe forum sau milionul si uite asa platim bani aiurea pt ca idioti astia nu au considerato o consumabila. Succes ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Confort
- bv 07 xna
|
|
nebunu |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 11 February 05 From: Ploiesti ![]() |
ma eu nu mai inteleg nimic. dipa ce am citit acest forum am ramas cu impresia ca Castrol racing syntetic 10w60 e cea mai buna alegere(indiferent de pret) dar dupa o scurta privire pe www.carbibles.com nu am mai inteles nimic.
adica 0w 30, 0w40, 5w40 ar fii mai bine decat 10w 40 adica 10w 60 e si mai prost decat 10w 40. lamuriti-ma si pe mine ca trebuie sa fac revizia de 10 000km si nu stiu ce sa cumpar. indiferent de bani vreau cel mai bun pe care il stiti. va rog mult sa ma lamureasca si me mine. |
--------------------
dacia
solenza scala
- PH 78 TEA
|
|
JohnDoe1 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
QUOTE(nebunu @ 1 Nov 2005, 02:53) ma eu nu mai inteleg nimic. dipa ce am citit acest forum am ramas cu impresia ca Castrol racing syntetic 10w60 e cea mai buna alegere(indiferent de pret) dar dupa o scurta privire pe www.carbibles.com nu am mai inteles nimic. adica 0w 30, 0w40, 5w40 ar fii mai bine decat 10w 40 adica 10w 60 e si mai prost decat 10w 40. lamuriti-ma si pe mine ca trebuie sa fac revizia de 10 000km si nu stiu ce sa cumpar. indiferent de bani vreau cel mai bun pe care il stiti. va rog mult sa ma lamureasca si me mine. In afara de faptul ca nu prea inteleg ce legatura are uleiul indiferent de ce marca este el, cu amortizoarele, am o alta mica problema. Tot imi caut de vreo 4 luni niste amortizoare pt slz; bineinteles ca nu vreau sa imi fac tunning, adica sa imi iau kit cu arcuri scurte si amortizoare super speciale. As fi vrut sa imi iau monroe pe ulei; pe la toate magazinele pe unde am fost mi-au spus ca nu imi recomanda sub nici o forma amortizoare pe gaz, pt ca sasiul de la slz e cam subred si e posibil ca intr-un an sa o adun de pe jos la gropile de prin buc. Asa ca am zis ca sa-mi iau amortizoare monroe pe ulei, asa cum am inteles ca sunt si astea originale. Insa pe orice magazin am intrebat mi s-a zis ca monroe nu mai fabrica codul respectiv care mergea pe slz si ca tot ce se aduce se aduce este blistein, care sunt fabricate in romania si pot sa-mi iau cu conditia ca trebuie sa fiu constient ca or sa ma tina mult mai putin decat cele originale; adica concluzia a fost ca cele blistein sunt f proaste. Am intrebat la Pitt Stop pe mihai bravu si mi s-a zis ca ei ar putea sa imi aduca monroe pe ulei, fabricate in state, da r pretul este prohibitiv; aprox 7 mil bucata. Adica la pretul asta sunt deja kit-uri cu tot cu arc la alte firme, presupun ca nu m-am interesat de asta... Asa ca intreb si eu aici pe forum; Imi poate da cineva o sugestie sau eventual daca cineva care si le-a schimbat cu monroe pe ulei, imi poate da o adresa a vre unui magazin? eventual pret? cod? |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|
seba3621 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 11 October 05 From: Timisoara ![]() |
Eu am schimbat unul pe spate in garantie (a picat dupa 27000km
![]() Cod gasesti in manualul de reparatii sau in catalogul de piese de schimb. |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4mpi
Clima 2004
- TM 36 xxx
|
|
JohnDoe1 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
QUOTE(seba3621 @ 7 Nov 2005, 14:09) Eu am schimbat unul pe spate in garantie (a picat dupa 27000km ![]() Cod gasesti in manualul de reparatii sau in catalogul de piese de schimb. ok; daca poti sa intrebi cat costa un set complet(2 fata si 2 spate) daca au monroe; eu pe unde am intrebat au zis ca monroe nu mai fabrica codurile pt solenza; Am fost sambata si la Heba si s-au uitat aia la mine ca la felul 14, cand am intrebat de amortizoare de solenza. Am eu asa o presitire ca o sa ajung tot la alea facute la sibiu |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|
Asi |
![]()
Post
#39
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
cautati la diferite firma .. koni, monroe, bilstein, amortizoare pentru calibra ca alea merg pe spate.
pe fata am inteles ca sunt de renault 21 si marti zice de renault 11 .. nu stiu ce sa zic... poate sa confirme cineva de la ce alta masina se mai potriveste pe solenza? |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
robert.s |
![]()
Post
#40
|
De la munte Group: Members Posts: 125 Joined: 19 April 04 From: Campulung Muscel ![]() |
QUOTE(JohnDoe1 @ 7 Nov 2005, 14:09) ok; daca poti sa intrebi cat costa un set complet(2 fata si 2 spate) daca au monroe; eu pe unde am intrebat au zis ca monroe nu mai fabrica codurile pt solenza; Am fost sambata si la Heba si s-au uitat aia la mine ca la felul 14, cand am intrebat de amortizoare de solenza. Am eu asa o presitire ca o sa ajung tot la alea facute la sibiu Nu stiu daca iti mai foloseste informatia dar poate ca o vor citi si altii : Amortizoarele de SLZ se fabrica in Cehia , sunt Monroe si se importa in continuare ca piese de schimb . Treaba cu Bilstein e spusa de dealeri ca sa isi vanda amortizoarele Bilstein la care au margine mai mare de profit . Eu am cumparat saptamana trecuta 2 pt. spate cu 850000 buc. (amortizoarele erau bune pe tester dar troncaneau din cauza uzurii bucselor).Am 52k Km. This post has been edited by robert.s: 2 Dec 2005, 15:48 |
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004 Decat pieton mai bine cu masina murdara ...
|
|
BGV |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
[quote=robert.s,2 Dec 2005, 16:47]
Eu am cumparat saptamana trecuta 2 pt. spate cu 850000 buc. (amortizoarele erau bune pe tester dar troncaneau din cauza uzurii bucselor. De unde le-ai luat ?Testerul cat costa si unde ? |
--------------------
DACIA
LOGAN
2012,laureate
- GVB RENAULT GRAND SCENIC,2005,AUTOMAT
|
|
Ghidioneanu |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 3 June 03 From: IS ![]() |
De cateva luni observasem scartaieli si apoi troncaneli in partea din spate a Solenzei mele dragi . Raportez constiincios la Caremil Iasi cu ocazia reviziei de la 60 000 km , si mi se raspunde ca la verificarea puntii spate s-a gasit o pietricica ce ar fi dat zgomotul , s-a dat jos piatra . Merg , se accentueaza troncanelile si scartaielile si la 70 000 km raportez din nou , se face testul de amortizoare , iese bun . Ma cert , insist , pana la urma am schimbat amortizoarele , 235 lei noi , fara spaga , ca nu merita . S-a facut liniste in masina !
|
--------------------
Ford
Focus
2007, 1,8 TDCI 115 cp
- IS-xx-xx Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon |
|
robert.s |
![]()
Post
#43
|
De la munte Group: Members Posts: 125 Joined: 19 April 04 From: Campulung Muscel ![]() |
[quote=BGV,2 Dec 2005, 20:56]
[quote=robert.s,2 Dec 2005, 16:47] Eu am cumparat saptamana trecuta 2 pt. spate cu 850000 buc. (amortizoarele erau bune pe tester dar troncaneau din cauza uzurii bucselor. De unde le-ai luat ?Testerul cat costa si unde ? [/quote] Din Pitesti , o firma , ceva cu Auto tehno plus sau cam asa ceva ... Testul mi l-a facut un prieten la servici la el ...ideea e ca testerul sa fie pe un program standard , pentru ca pe sport orice SLZ iese ca are amortizoarele varza (sub 20%) ... |
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004 Decat pieton mai bine cu masina murdara ...
|
|
robert.s |
![]()
Post
#44
|
De la munte Group: Members Posts: 125 Joined: 19 April 04 From: Campulung Muscel ![]() |
QUOTE(Ghidioneanu @ 4 Dec 2005, 00:56) De cateva luni observasem scartaieli si apoi troncaneli in partea din spate a Solenzei mele dragi . Raportez constiincios la Caremil Iasi cu ocazia reviziei de la 60 000 km , si mi se raspunde ca la verificarea puntii spate s-a gasit o pietricica ce ar fi dat zgomotul , s-a dat jos piatra . Merg , se accentueaza troncanelile si scartaielile si la 70 000 km raportez din nou , se face testul de amortizoare , iese bun . Ma cert , insist , pana la urma am schimbat amortizoarele , 235 lei noi , fara spaga , ca nu merita . S-a facut liniste in masina ! Confirm faza cu linistea ! E remarcabila diferenta ... |
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004 Decat pieton mai bine cu masina murdara ...
|
|
Zoloft |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 4 March 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BGV @ 2 Dec 2005, 20:56) [De cateva luni observasem scartaieli si apoi troncaneli in partea din spate a Solenzei mele dragi . Raportez constiincios la Caremil Iasi cu ocazia reviziei de la 60 000 km , si mi se raspunde ca la verificarea puntii spate s-a gasit o pietricica ce ar fi dat zgomotul , s-a dat jos piatra . Merg , se accentueaza troncanelile si scartaielile si la 70 000 km raportez din nou , se face testul de amortizoare , iese bun . Ma cert , insist , pana la urma am schimbat amortizoarele , 235 lei noi , fara spaga , ca nu merita . S-a facut liniste in masina ! Pai si pana la urma de care sunt ? Cele de fabrica ? Sau Monroe ? Aveti idee la DNS ce fel de amortizari mai bune sa pun dar sa pastrez rigiditatea si nici sa nu-mi vand casa ![]() |
-------------------- |
|
valioglu |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Rigiditatea suspensilor nu este cel mai bun lucru. Daca suspensia pare foarte rigida, nu inseamna ca masina e foarte stabila. Astfel, la denivelari pierde foarte usor contactul cu solul, pt ca oscilatiile rotii sunt puternic franate de amortizor, iar drumurile romanesti nu sunt foarte plane. In acelasi timp, sunt afectate mult mai puternic articulatiile (bucsi - pivoti), care primesc socurile mult mai direct, dar si caroseria care suporta tensiuni mult mai puternice (solenza neavand o rigiditate torsionala de invidiat). Sa nu uitam ca oscilatiile de o anumita frecventa afecteaza puternic si anumite componente pentru care nu exista piese de schimb, adica discurile intervertebrale ale coloanei voastre.
Este posibil ca un mare producator sa gaseasca o combinatie mai buna de arcuri si amortizoare pt solniza, decat cele oiginale, dar pana atunci.... |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
balamuc |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 November 05 ![]() |
QUOTE(valioglu @ 26 Dec 2005, 14:53) Rigiditatea suspensilor nu este cel mai bun lucru. Daca suspensia pare foarte rigida, nu inseamna ca masina e foarte stabila. Astfel, la denivelari pierde foarte usor contactul cu solul, pt ca oscilatiile rotii sunt puternic franate de amortizor, iar drumurile romanesti nu sunt foarte plane. In acelasi timp, sunt afectate mult mai puternic articulatiile (bucsi - pivoti), care primesc socurile mult mai direct, dar si caroseria care suporta tensiuni mult mai puternice (solenza neavand o rigiditate torsionala de invidiat). Sa nu uitam ca oscilatiile de o anumita frecventa afecteaza puternic si anumite componente pentru care nu exista piese de schimb, adica discurile intervertebrale ale coloanei voastre. Este posibil ca un mare producator sa gaseasca o combinatie mai buna de arcuri si amortizoare pt solniza, decat cele oiginale, dar pana atunci.... Asa este. Eu cu DSN-ul meu cand trec peste un damb mic am senzatia ca sunt in caruta. De multe ori ma mai injura astia din spate ca franez prea mult cand trec peste o linie de tramvai sau o mica denivelare, insa nu-mi place deloc senzatia pe care o am in ea. Basca ca se zguduie din toate incheieturile. Interesant e ca face 4 ani in februarie. Pana acum un an si jumatate nu am simtit treaba asta. Acum incep sa ma urc pe pereti deja. Eu cred ca am si amortizoarele praf si mie frica sa ma gandesc cat ma costa schimbatul lor. ![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
- B Dacia SN Europa feb 2002, 48.000km.
Modificari fata de dotarile din fabrica: inchidere, alarma, boxe+casetofon, turometru, ceas de bord, bricheta, bord albastru + multa valoare sentimentala :) |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
1.Sfat pentru tipul cu problema cu uleiul : cauta ca s-a discutat ( 10 w 40 Dacia e ok sau Castrol , Mobil , Elf dar sa fie 10 w 40 , nu te baga la alte prostii ca nu e bine ) !
2. Dupa cate stiu eu , amortizorele pe gaz sunt mai dure decat cele pe ulei . Un compromis ar fi sa fie mixt , adica ulei-gaz ( stiu sigur ca exista , dar putin mai scumpe ) . Daca pe spate pui gaz si mergi cu ea goala , ami ales iarna , mai bine ii pui si patine si vei avea o veritabila sanie . Pe fata ma gandesc ca ar merita pe gaz pentru ca ar mentine distanta la sol mai constanta si nu ar mai atinge cu scutul sau spoilerul marginile gropilor , dar pentru spate trebuie cu siguranta ceva mai moale , care sa tina aderenta pe sol cat mai bine , deci pe ulei ar fi ok . Pretul de 17.500.000 reglabile ( dar numai pe tarie si nu pe inaltime si fara arcuri incluse in pret mi se pare monstruos de mult !!! ) 3.Nu schimbati amortizoarele daca nu sunt curse , pentru ca acel joc este din bucsa si oricat de carpeala se spune ca ar fi , e mai ok decat sa dai banii pe unele noi , stock si sa faca si alea poate mai rau dupa un numar mai mic de km . Inlocuiti bucsa aceea si mai vedeti dupa treaba asta . Eu am deja un sfert de Dacie 1300 pe balcon , tata mai are inca o jumatate de Skoda 120 , daca mai fac depozit si pentru piesele de Solenza , cred ca imi deschid magazin in fata blocului de piese sh. Tocmai de asta am preferat ceva mai de Reno , ca sa nu mai fac stocuri de piese ... dar se pare ca unora le face placere acest lucru . Pentru cei care deschid pur si simplu un topic cu un subiect care a fost discutat si paradiscutat , un mic warn ar fi indicat . La fel si pentru cei care intreaba intr-un topic de amortizoare , fara nici un fel de raspuns sau referire la topicul in care este , despre cu totul altceva ( a se vedea , intrebare despre ulei in topic de amortizoare ... e adevarat ca exista ulei in amortizoare , dar nu 10w40 ). Bafta ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
B-53-SDP |
![]()
Post
#49
|
![]() 1.6 16v E5 + GPL Group: Members Posts: 489 Joined: 12 March 06 ![]() |
Am si eu o intrebare: si-a schimbat cineva de curand amortizoarele ? Ma intereseaza cam cat costa un amortizor. Am vazut preturile spuse de voi pe aici da cred ca s-au schimbat intre timp
Multumesc |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
|
|
JohnDoe1 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
Nu mai cita postul anterior
eu le-am schimbat acum 3 sapt, cu amortizoare in ambalaj dacia; pe ele scrie monroe. Sunt pe ulei, si au costat 1,2 mil bucata cele pe fata si 900 mii bucata cele pe spate plus manopera. This post has been edited by b64chr: 28 Mar 2006, 13:44 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|
B-53-SDP |
![]()
Post
#51
|
![]() 1.6 16v E5 + GPL Group: Members Posts: 489 Joined: 12 March 06 ![]() |
Nu mai cita postul anterior
Mersi mult de informatie ca trebuie neaparat sa le schimb si eu ca sunt varza rau cele de pe fata multumesc mult This post has been edited by b64chr: 28 Mar 2006, 13:45 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
|
|
JohnDoe1 |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
Nu mai cita postul anterior
Ca si informatie suplimentara, oricum asta e valabila doar in cazul meu, pot spune ca astea noi sunt mult mai proaste decat cele vechi. Adica valseaza ca o barca, fata de cele originale. Iar unul de pe spate deja a inceput sa scartie; Partea proasta e ca nu le mai am nici pe cele vechi, din motive de prostie. Adica le-am aruncat ca imi incarca balconul aiurea. In fine, am ajuns la concluzia ca piesele de schimb sunt varza, chiar daca sunt de origine. This post has been edited by b64chr: 28 Mar 2006, 13:46 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|
dragosn |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 23 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut.
Am si eu o problema despre care am mai citit, insa nu m-am edificat. Am un zgomot ciudat pe spate. Cand apas pe portbagaj sau tre peste o groapa se aude un scartait. M-am uitat la amortizoare si nu sunt scurse. Daca ma duc la un service (mai am o luna garantie) ar trebui sa mi le schimbe chiar daca nu sunt scurse ? |
-------------------- |
|
JohnDoe1 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
Dar esti sigur ca scartaitul este de la amortizoarele spate? Pt ca ar mai fi posibil sa fie de la tecile de la arcuri, sau de la parghia repartitorului de frana.
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|
luk2388 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 1 February 06 ![]() |
am cumparat eu cu 1 milion astazi pt spate
si maine le montez si va spun si daca sunt bune apropo de amortizoare am citit ca cineva le-a schimbat si deja scartie : DE CE NU LE SCHIMBI CA AU GARANTIE? |
--------------------
dacia
solenza scala
- bv-88-tdk
|
|
luk2388 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 1 February 06 ![]() |
amortizoarele spate '' de origine'' sunt monroe E1002001 k11 b05 se gasesc in targ la ovidiu cel cu prelata galbena si costa 100 ron bucata
|
--------------------
dacia
solenza scala
- bv-88-tdk
|
|
Trofin Liviu |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 17 May 06 ![]() |
Incep sa ma lase amortizoarele. Au numai 20000km. Primele au tinut 66000. Am pus tot de uzina. De ce, doar conduc foarte calm?
|
--------------------
Renault
Megane
2007
- Cl-02-xxx
|
|
pit-bull |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.182 Joined: 9 October 05 From: Banat ![]() |
Am 34.000 si exact 2 ani ce sa zic cand apesi pe masina amortizoarele de spate scartie ingrozitor in masina se aude mai tare afara mai incet, poate sa fie tecile de arcuri duse sau ce oare(exclus bancheta haionul...)? dar totusi cred ca sunt amortuzioarele ce sa zic cel din dreapta spate a fost schimbat in garantie la 10.000 si acum parca tot ala face mai tare..
Oare ce piese sunt astea trebuie in fiecare an schimbate... deja ma lasa rece. |
--------------------
DACIA
Solenza
2004 Confort Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris |
|
Trofin Liviu |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 17 May 06 ![]() |
QUOTE(pit-bull @ 22 Jun 2006, 23:15) Am 34.000 si exact 2 ani ce sa zic cand apesi pe masina amortizoarele de spate scartie ingrozitor in masina se aude mai tare afara mai incet, poate sa fie tecile de arcuri duse sau ce oare(exclus bancheta haionul...)? dar totusi cred ca sunt amortuzioarele ce sa zic cel din dreapta spate a fost schimbat in garantie la 10.000 si acum parca tot ala face mai tare.. Oare ce piese sunt astea trebuie in fiecare an schimbate... deja ma lasa rece. Vezi ca scartaitul nu e neaparat de la amortizoare. Am patit la fel si puteai sa juri ca ele scartaiau. Am bagat vaselina la bieletele de directie.Nimic. Si am dat cu vaselina la capetele de bara(am bagat si ulei), si pe sub bara de torsiune. am scapat dar cum se duce vaselina ma necajesc din nou. (asta era pe fata). Pe spate am dat cu vaselina pe la punti, acolo nu m-am bagat. Mecanicul meu imi zice ca multi dau voit vina pe amortizoare. |
--------------------
Renault
Megane
2007
- Cl-02-xxx
|
|
Marty |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
pit-bull, vezi ca e tija de la repartitor. Da-i cu vaselina de parca ai da de la altu' si vezi daca mai face.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:58 |