DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cum se curata injectoarele?

Nicu
post 11 Jun 2004, 08:30
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 10 July 03
From: Bucuresti




4) Daca ai injectoarele infundate si poti demonstra ca nu e din vina benzinei ci din alta cauza, a se vedea tevi de benzina proaste (cazul meu), desfundarea se face pe garantie. Insa nu prea gasesti service care sa accepte ca e masina de vina. Ei zice ca e benzina, fara sa faca nici o analiza a benzinei si fara sa se uite in rezervor si in filtru, ca ii doare in cot :evil: .

3) Daca masina nu mai are putere dar motorul merge "rotund" inseamna ca ai toate injectoarele partial obturate cu gume din benzina si atunci se recomanda o spalare la service cu solutie, fara demontarea rampei injectoarelor. Acest caz e cel mai des, ca asta-i benzina noastra cea de toate zilele.
Daca ai insa un singur injector infundat sau doua injectoare (chiar si partial cu o mizerie) atunci o sa remarci ca motorul nu mai merge rotund la relanti si trepideaza destul de tare. In acest caz scoti cite o fisa de la bujii si vezi ce se intimpla cu motorul. Daca nu e nici o schimbare sau schimbarea e f mica atunci acel cilindru are injectorul cel putin partial infundat. Daca turatia scade mult si motorul vibreaza si mai tare atunci acel cilindru e bun. La acest tip de infundare se recomanda desfacerea injectoarelor si spalarea lor la o masina cu ultrasunete (service).

2) Dupa ce ai spalat injectoarele, daca e cazul, poti sa pui o sticla de solutie de curatat inj la ~3000 km

1) Ma abtin sa fac recomandari in acest sens.


--------------------
:) Cool messing the settings!:)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 11 Jun 2004, 09:51
Post #32


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




da din pacate nu am atata experienta sa spun daca motorul merge "rotund" sau nu smile.gif ... eh o sa ii pun p-astia la revizie sa vada.


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 14 Jun 2004, 02:04
Post #33


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pai un motor merge rotund cand nu simti vibratii la relanti si daca dechizi capota il auzi. Daca are un zgomot uniform, e clar ca merge rotund. Pe urma, poti sa pui mana in fata tobei de esapament si sa vezi daca scoate gaze cu intermitenta sau regulat. Daca scoate gaze cu intermitenta e clar ca motorul mere in mai putini cilndri decat in mod normal. Iti mai poti da seama scotand pe rand cate o fisa de la bujii. Daca motorul merge mai prost, cilindrul respectiv functioneaza. Daca nu, e clar ca ai un defect la respectivul cilindru.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VAG-fan
post 5 Sep 2009, 23:35
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 1 September 09






--------------------
xxx xxx xxx - numar - tabla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freelancevoyager
post 13 Nov 2009, 23:00
Post #35


Diesel specialist


Group: Members
Posts: 46
Joined: 13 November 09
From: Ploiesti




Ce implică curățarea injectoarelor ?

Dupa demontarea de pe motor și marcarea acestora pașii care se fac într-o astfel de operație sunt:
Înaintea curățării în tancul ultrasonic 1. inspecția vizuală pentru a observa eventualale fisuri, urme de loviri, starea conectorului electric.
2. curățare și degresare externă.
3. testul de impedanta – verificarea rezistenței interne (la 70 grade celsius și la 25 grade celsius), și compararea cu valorile producătorului, descoperirea unui eventual defect la bobină.
Testele hidraulice se efectuează pe un echipament ce permite vizualizarea și măsurarea parametrilor injectorului (atomizare, tip flux, măsurări volumetrice, inchidere injector, reacție solenoid-dead time la deschidere si inchidere).
Injectoarele se montează pe rampa aparatului de testare unde sunt simulate condițiile de pe motor (700–9900 rpm, timpi diferiți de deschidere a injectorului).
Se verifica:
4. testul de închidere (etanseitate)– depistarea unor posibile scurgeri la presiunea de lucru +2 bari când injectorul nu este activat.
5. testul pentru vizualizarea modului de pulverizare (atomizare) în regim liber și pulsatoriu.
6. testul volumetric de curgere în regim liber și pulsatoriu.
7. testul de reacție solenoidală.
8. curățarea în tancul ultrasonic se bazează pe următorii 3 factori:
A. fenomenul de cavitație – care apare la propagarea ultrasunetelor în lichide.
B. utilizarea unui detergent special și într-o anumită concentrație în concordanță cu natura materialului ce trebuie înlăturat (detergent special pentru curatat injetoare –materiale feroase, asigura protectie la coroziune).
C. încălzirea lichidului din tancul ultrasonic și menținerea la o temperatură constantă pe întreg ciclul de curățare. Injectoarele pe durata unui ciclu de curățare sunt supuse unor secvențe de activare alternând deschiderea continuă cu deschiderea în regim de impulsuri la diferite frecvențe. 9. după curățarea cu ultrasunete injectorul este supus unui flux invers de lichid pentru eliminarea impurităților rămase în interiorul acestuia și eliminarea lichidului de curățare rămas în injector. Testele 4,5,6, se repetă după curățarea în tancul ultrasonic.

Datele obținute la testele după curățarea cu ultrasunete se compară cu parametrii originali de producție ai injectorului.

Baza de date cuprinde parametrii a peste 1800 tipuri de injectoare.

Diferențele între volumele pulverizate de către injectoarele curățate, măsurate în ambele regimuri de funcționare nu trebuie sa depășească 4% pentru motoarele obișnuite și 1% pentru motoarele de competiție.

Injectorul se echipează cu o-ringuri noi din NBR, FILTRE NOI, pintle-caps noi unde este cazul.

La finalizarea testelor se eliberează un raport tehnic în care sunt trecute înregistrările tuturor testelor.

Cu ultrasunete se pot curăța cu rezultate foarte bune jigloare de carburator indiferent de tipul carburatorului, bujii.

De asemenea dispunem de testere:
-pentru diagnoza profesionala dedicate pentru marcile: OPEL, SAAB, VW, AUDI, SKODA, SEAT si alte modele;
- pentru tesatarea sistemelor de aprindere clasice sau electronice in vederea depistarii deteriorarii izolatiei (asa-numita “punere la masa”, sau “furt de curent”) al fiselor si bobinelor.



Cei interesati dati PM pentru detalii. Sunt din Ploiesti.
Prefer contactarea pe mail pentru ca nu sunt disponibil permanent in tara, lucrez 3 cu 3 saptamani in strainatate, si doar asa putem programa curatarea in perioada optima.



--------------------
Opel Astra H 2005
0745.767.363
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:17
Forum Renault