RECONDITIONARE 3 MOTOARE DACIA 1300 SI UNUL R 12 TS, RECONDITIONARI
![]() ![]() ![]() |
RECONDITIONARE 3 MOTOARE DACIA 1300 SI UNUL R 12 TS, RECONDITIONARI
tunderbird |
![]()
Post
#61
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Ov |
![]()
Post
#62
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Vorbeam de motor. Evident ca ridicata. Am impresia ca o vopsea lucioasa daca este expusa la temperatura ridicata se matuieste. Prin urmare mai bine folosesti de la inceput vopsea mata
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
cata_unu1 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 29 June 12 ![]() |
http://www.casameasaratoga.ro/cumpara/vops...d-400ml-1865807
Deci? Ramane principiul prin care cu o vopsea lucioasa nu respira motorul? Sau cum era.. |
--------------------
Dacia
1310 rat style
'97
- bv XX cia
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#64
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Asta cu respiratul este o aberatie.
Nu ma credeti, veniti sa va arat motoare industriale de puteri inzecite, care functioneaza la regimuri termice extrem de dure (static, in desert sau in sala masinilor la vapoare sau platforme marine), vopsite cu vopsea lucioasa, vopsea care nu se matuieste din cauza caldurii. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
BTL gordini |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 355 Joined: 11 November 10 ![]() |
Se pare ca au raspuns colegii mei si le multumesc.
![]() Eu mai vin cu mici adaugari : - daca ai posibilitatea sableaza blocul motor si ai mult de castigat,iti pun eu poze cu motorul care il reconditionez acuma si vezi cum arata un bloc motor sablat. Referitor la tablita cu seria poti sa faci in felul urmator : iei un burghiu de 2 sau de 3 si dai gaura exact in mijlocul nitulul (aluminiu) lasand din inertie ca masina de gaurit sa merga ca sa iti dai seama cand ajungi la blocul motor( sa nu-l gauresti)apoi cu un burgiu mai mare frezezi si capatul nitului,operatiune care dureaza max.5 min. 10 Apr 2013, 07:57: poze.. 10 Apr 2013, 08:00: s,d 10 Apr 2013, 08:02: ult.. This post has been edited by BTL gordini: 10 Apr 2013, 07:02 Attached thumbnail(s) P1010155.JPG ( Size: 4.67mb ) Number of downloads: 2073 P1010157.JPG ( Size: 4.16mb ) Number of downloads: 1990 P1010160.JPG ( Size: 4.38mb ) Number of downloads: 1977 P1010162.JPG ( Size: 3.8mb ) Number of downloads: 1915 P1010171.JPG ( Size: 4.57mb ) Number of downloads: 1909 P1010178.JPG ( Size: 4.42mb ) Number of downloads: 555 P1010199.JPG ( Size: 4.65mb ) Number of downloads: 642 |
--------------------
dacia
1300
1976
- AB 02 BTL
|
|
Ov |
![]()
Post
#66
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
eu nu am zis ca nu "respira"
![]() Am zis ca-i mai rezistenta vopseaua mata decat aia lucioasa si ca aia lucioasa la temperatura inalta se poate matui. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#67
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BTL gordini @ 10 Apr 2013, 06:55) Referitor la tablita cu seria poti sa faci in felul urmator : iei un burghiu de 2 sau de 3 si dai gaura exact in mijlocul nitulul (aluminiu) lasand din inertie ca masina de gaurit sa merga ca sa iti dai seama cand ajungi la blocul motor( sa nu-l gauresti)apoi cu un burgiu mai mare frezezi si capatul nitului,operatiune care dureaza max.5 min. Si ca sa pui placuta inapoi de unde iei alte nituri la fel? Ce fel de capuitor folosesti ca sa nu deteriorezi capul nitului? De desfacut ii lesne, dar cu facutul la loc ii problema... ![]() QUOTE(Ov @ 10 Apr 2013, 08:53) eu nu am zis ca nu "respira" ![]() Am zis ca-i mai rezistenta vopseaua mata decat aia lucioasa si ca aia lucioasa la temperatura inalta se poate matui. Ov, un alt coleg a zis-o... Pe de alta parte nici afirmatia cu matuirea vopselei la temperaturi inalte nu este general valabila. Gandeste-te ca temperatura blocului motor nu poate atinge decat accidental, temperatura de 100 grd C. Cate motoare fierbinti in conditii normale pe al caror bloc motor sa sfaraie apa, ai vazut pana acum? O vopsea de calorifer de calitate, poate face fata cu brio la temperaturi pana in 100 grd.C... matuirea si patarea vopselei este cauzata de vaporii de ulei, benzina si/sau motorina care afecteaza in timp aspectul vopselei. This post has been edited by tunderbird: 10 Apr 2013, 10:28 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
roby_1300_rap |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 ![]() |
QUOTE(BTL gordini @ 10 Apr 2013, 07:55) Se pare ca au raspuns colegii mei si le multumesc. ![]() Eu mai vin cu mici adaugari : - daca ai posibilitatea sableaza blocul motor si ai mult de castigat,iti pun eu poze cu motorul care il reconditionez acuma si vezi cum arata un bloc motor sablat. Referitor la tablita cu seria poti sa faci in felul urmator : iei un burghiu de 2 sau de 3 si dai gaura exact in mijlocul nitulul (aluminiu) lasand din inertie ca masina de gaurit sa merga ca sa iti dai seama cand ajungi la blocul motor( sa nu-l gauresti)apoi cu un burgiu mai mare frezezi si capatul nitului,operatiune care dureaza max.5 min. <span class='edit'>10 Apr 2013, 07:57:</span> poze.. <span class='edit'>10 Apr 2013, 08:00:</span> s,d <span class='edit'>10 Apr 2013, 08:02:</span> ult.. multumesc tuturor ca m-ati ajutat , posibilitate de sablat nu am din pacate numai peria de sarma si panza abraziva , astazi am spalat blocul cu benzina si am curatat semicuzinetii lagarului palier ( dupa ce mi-am strambat T de la tubulara sa desfac suruburile) , de vopsit il vopsesc mai incolo acum important este sa scot o data masina din service ![]() ![]() mai am o intrebare , suruburile de la biele , volanta , si de la lagarele paliere trebuie stranse cu cheie dinamometrica sau merge si fara ????? ![]() |
--------------------
dacia
1300
1970
- HD 70 UAP/1-HD 4533 dacia #1 in romania :D
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#69
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Musai cu cheia dinamometrica!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
BTL gordini |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 355 Joined: 11 November 10 ![]() |
Reconditionare delcou Ducellier..
This post has been edited by BTL gordini: 19 Apr 2013, 16:38 Attached thumbnail(s) P1010315.JPG ( Size: 3.82mb ) Number of downloads: 582 P1010316.JPG ( Size: 4.77mb ) Number of downloads: 340 P1010317.JPG ( Size: 4.73mb ) Number of downloads: 275 P1010319.JPG ( Size: 4.45mb ) Number of downloads: 239 P1010320.JPG ( Size: 4.67mb ) Number of downloads: 254 P1010324.JPG ( Size: 4.08mb ) Number of downloads: 266 P1010325.JPG ( Size: 3.32mb ) Number of downloads: 329 P1010328.JPG ( Size: 3.42mb ) Number of downloads: 336 P1010329.JPG ( Size: 3.92mb ) Number of downloads: 306 P1010330.JPG ( Size: 3.21mb ) Number of downloads: 287 P1010344.JPG ( Size: 3.27mb ) Number of downloads: 280 P1010345.JPG ( Size: 3.36mb ) Number of downloads: 344 P1010349.JPG ( Size: 2.66mb ) Number of downloads: 316 P1010351.JPG ( Size: 3.83mb ) Number of downloads: 320 |
--------------------
dacia
1300
1976
- AB 02 BTL
|
|
BTL gordini |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 355 Joined: 11 November 10 ![]() |
Reconditionari stema UAP...
23 Apr 2013, 12:37: poze... 23 Apr 2013, 12:44: ... This post has been edited by BTL gordini: 23 Apr 2013, 11:44 Attached thumbnail(s) DSCF1123.JPG ( Size: 2.35mb ) Number of downloads: 437 P1010231.JPG ( Size: 4.76mb ) Number of downloads: 420 P1010234.JPG ( Size: 4.77mb ) Number of downloads: 402 P1030804.JPG ( Size: 3.26mb ) Number of downloads: 412 P1010235.JPG ( Size: 3.74mb ) Number of downloads: 455 |
--------------------
dacia
1300
1976
- AB 02 BTL
|
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
Tu ori te plictisesti in casa ori n-ai serviciu. Au iesit incredibil!
Ce vopsea ai turnat pe fundal? 23 Apr 2013, 19:43: Tu ori te plictisesti in casa ori n-ai serviciu. Au iesit incredibil! Ce vopsea ai turnat pe fundal? This post has been edited by UNHLeaSHD: 23 Apr 2013, 19:43 |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
BTL gordini |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 355 Joined: 11 November 10 ![]() |
Nu sunt pers. care sa stea in casa, acesta e felul meu iar varianta cu serviciul depinde de situatii ,dar si cu sau fara servici nu schimba cu nimic datele problemei.
Vopsea pe baza de diluant, uscare rapida. |
--------------------
dacia
1300
1976
- AB 02 BTL
|
|
razvan_89 |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 636 Joined: 22 April 12 From: Focsani ![]() |
Ce super au iesit si astea
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1971/1974
- VN 71/74 UAP skoda octavia
daewoo matiz 2003 |
|
BTL gordini |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 355 Joined: 11 November 10 ![]() |
Inca un motor reconditionat .....
This post has been edited by BTL gordini: 1 Jun 2013, 09:36 Attached thumbnail(s) P1010434.JPG ( Size: 4.11mb ) Number of downloads: 462 P1010432.JPG ( Size: 4.5mb ) Number of downloads: 426 |
--------------------
dacia
1300
1976
- AB 02 BTL
|
|
daseky30 |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru Group: Members Posts: 71 Joined: 30 July 12 From: Bacau ![]() |
omule, esti tare, ai depus ceva munca presupun, dar a iesit super
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004/ Scala Dacia solenza 1.4 Scala
|
|
alin_bmx |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 7 May 11 ![]() |
BTL gordini-felicitari pentru lucrari,vroiam sa te intreb de unde fac si eu rost de un capac de culbutori ca in ultimul tau post?
|
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- TR-10-YVN
|
|
BTL gordini |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 355 Joined: 11 November 10 ![]() |
Multumesc.
This post has been edited by BTL gordini: 1 Jun 2013, 09:36 |
--------------------
dacia
1300
1976
- AB 02 BTL
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
BTL gordini |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 355 Joined: 11 November 10 ![]() |
Delcoul este de R12 respectiv dacia 1300, spune-mi exact ce scrie pe el cap-coada si atunci iti spun de care este exact.
|
--------------------
dacia
1300
1976
- AB 02 BTL
|
|
Tommi. |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 19 February 12 From: Turda ![]() |
Vad ca ai depus ceva munca la moatoarele astea. Am si eu o intrebare , ce faci cu motoarele aste , le vinzi sa le pui la pstrat?
|
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
- CJ 89 KGT
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#82
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Cam cat costa o reconditionare d-asta?
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
BTL gordini |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 355 Joined: 11 November 10 ![]() |
Doar ultimul motor postat este a unui prieten , iar celelalte sunt la mine(in garaj,pe 2 masini puse,etc.)Referitor la manopera incepe de la 500 lei restaurare complecta si in functie de piese anexe putem discuta.
|
--------------------
dacia
1300
1976
- AB 02 BTL
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#84
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Hmmm... ma gandeam la mai mult de 500 de lei (sincer, m-as fi gandit la +1000 de lei)
![]() This post has been edited by Iulikk: 27 May 2013, 11:54 |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#85
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
500 lei manopera + materiale (gen vopsea, suruburi, piulite, papuci electrici...)?
|
--------------------
---------
----------
------------
|
|
BTL gordini |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 355 Joined: 11 November 10 ![]() |
Multumesc de aprecieri, referitor la materiale (gen vopsea, suruburi, piulite, papuci electrici...) valoarea este mica in jur de cativa zeci de lei referitor la toate materialele pe care le folosesc ca motorul sa fie echipat complect, vopsit,cosmetizat,etc.La toate aceste lucruri reconditioneaza inclusiv toate filetele din blocul motor ,chiuloasa,etc. , nu pun suruburi noi doar de aspect.
Va mai prezint cateva piese de Dacia 1100 pe care le-am reconditionat acuma. This post has been edited by BTL gordini: 28 May 2013, 18:35 Attached thumbnail(s) P1010504.JPG ( Size: 4.65mb ) Number of downloads: 488 P1010507.JPG ( Size: 4.52mb ) Number of downloads: 467 P1010508.JPG ( Size: 4.66mb ) Number of downloads: 320 P1010509.JPG ( Size: 4.23mb ) Number of downloads: 286 P1010510.JPG ( Size: 3.71mb ) Number of downloads: 297 P1010514.JPG ( Size: 3.87mb ) Number of downloads: 330 P1010516.JPG ( Size: 3.98mb ) Number of downloads: 301 P1010518.JPG ( Size: 4.07mb ) Number of downloads: 281 P1010529.JPG ( Size: 4.61mb ) Number of downloads: 273 P1010531.JPG ( Size: 4.81mb ) Number of downloads: 214 P1010532.JPG ( Size: 4.72mb ) Number of downloads: 203 P1010534.JPG ( Size: 4.45mb ) Number of downloads: 231 P1010552.JPG ( Size: 4.67mb ) Number of downloads: 257 P1010553.JPG ( Size: 4.62mb ) Number of downloads: 266 |
--------------------
dacia
1300
1976
- AB 02 BTL
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#87
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Colegu',
Te rog sa nu "indoctrinezi lumea cu nepriceperea ta" ![]() Acolo mai ai piese de R8 prima varianta si de R10. Si-un concubinaj intre Stop Transpar si UAMT... Nu toate sunt de sutica, dar se potrivesc la ea! This post has been edited by tunderbird: 27 May 2013, 18:18 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
roby_1300_rap |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 ![]() |
imi poti spune si mie daca te rog cuplurile de strangere la motor de 1.3 la urmatoarele : la palier( lagarele paliere) , la volanta ,la chiulasa ,si la biele ( la capacele de la biele )
![]() ![]() This post has been edited by roby_1300_rap: 30 May 2013, 21:26 |
--------------------
dacia
1300
1970
- HD 70 UAP/1-HD 4533 dacia #1 in romania :D
|
|
BTL gordini |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 355 Joined: 11 November 10 ![]() |
Cuplu de strangere cheie dinamometrica:
- chiuloasa - la rece 55-65 Nm -la cald 65 Nm -capace palier - 55-65 Nm - capace biela - 40-45 Nm -volanta -50 Nm This post has been edited by BTL gordini: 1 Jun 2013, 19:33 |
--------------------
dacia
1300
1976
- AB 02 BTL
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#90
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
Am si eu o mica intrebare:din fericire,si totodata din pacate mi-a trecut prin mana un motor reconditionat de mult,avea rombul pe bloc,si alte "inscriptii' sub pompa de alimentare,dar pe dreapta am gasit VL ce inseamna ?dar nu am gasit anul care de obicei era scris pe dreapta...Oricum nu ati dori sa stiti ce face motorul...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Daciotul_98: 3 Sep 2013, 11:57 |
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:54 |