cum se curata injectoarele?
![]() ![]() ![]() |
cum se curata injectoarele?
bogdanescu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 21 August 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp
2006
|
|||
dandulos |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 25 August 03 From: Bucuresti - Iancului ![]() |
mai omule iti zic doar atit: nu te baga tu
dute la un service, e o operatiune destul de delicata |
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#3
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
se rezolvain service
sau bagi 2 sticle de curatat injectoarele in reyervor si ii dai talpa pe autostrada |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
fion98 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 9 September 03 From: Bucuresti ![]() |
de fapt conteaza doar turatia motorului, nu-i asa?
ca poti sa mergi si cu 80 in treapta aIII-a, si atunci nu se mai numeste talpa :?: |
--------------------
Dacia
LOGAN
- IL-xx-DIO --
|
|
cata |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
Nu e nevoie de doua sticlute de curatat injectoarele una isi face treaba satisfacator.Apoi mai ramane treaba cu mersul in forta
![]() |
-------------------- ex-dsn 2001
|
|
Marty |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Pentru o curatare fara greseala si fara dubii, recomand Service-ul Dandon! Acolo iti dau rampa jos, scot injectoarele si ti le curata cu ultrasunete. Costa 250 mii/injector.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
jhr |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
de ce trebuie sa-i dai talpa? adica trebuie s-o turezi? in instructiunile de la sticlutele cu solutie de curatat nu scrie nimic de turat motorul...
|
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|
cata |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
Mersul pe autostrada sau chiar pe dn dar mai in forta are ca rezultat,constatabil usor in oras,un raspuns mai prompt al motorului chiar fara utilizarea vreunei sol de curatat injectoarele.E o constatare personala,nu am vazut pe undeva ca ar recomanda asta dar eu asa am simtit masina dupa un astfel de tratament.
|
-------------------- ex-dsn 2001
|
|
Tudor B |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am auzit ca montarea unui al 2-lea filtru de benzina ar elimina ar elimina infundarea injectoarelor. Inclin sa nu cred treaba asta, voi ce ziceti?
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
Wolfmark |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
QUOTE Pentru o curatare fara greseala si fara dubii, recomand Service-ul Dandon! Acolo iti dau rampa jos, scot injectoarele si ti le curata cu ultrasunete. Costa 250 mii/injector. Din ce am inteles, nu-i prea bine sa cureti injectoarele folosind metoda cu ultrasunete. Mai bine-i cu lichid. |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
Marty |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Si, ma rog, din ce ai inteles tu, de ce nu-i bine sa-ti cureti injectoarele cu ultrasunete ???? Crezi ca daca era asa de naspa si periculos, se mai folosea in aviatie curatarea injectoarelor cu ultrasunete ?
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Wolfmark |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
Cred ca trebuie sa-ti raspunda cineva care se pricepe cu adevarat. Eu stiu ca Liviu cand si-a facut revizia de 60K a cerut expres sa i se curete injectoarele cu lichid si nu cu ultrasunete. Mai era un link vehiculat pe forumul vechi in care se aduceau si argumente impotriva folosirii cu ultrasunete ... dar nu mai merge
![]() |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
AL |
![]()
Post
#13
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Si, ma rog, din ce ai inteles tu, de ce nu-i bine sa-ti cureti injectoarele cu ultrasunete ???? Crezi ca daca era asa de naspa si periculos, se mai folosea in aviatie curatarea injectoarelor cu ultrasunete ? pai injectoarele sunt de muuulte feluri... pentru unele producatorul nu recomanda curatire cu ultrasunete.... asa se intampla cu astea pe care le avem noi insa nici varianta cu injectoarele pe masina nu prea e buna pentru catalizator, daca este facuta prea des.... recomandarea (neoficiala) este ca la 20-30 k km sa se curete... asta aici la noi... la altii mai rar.... mi se pare ca la SLZ scrie ceva in tabelul de revizii...parca la revizia de 60 k km insa varianta cu ele scoase si puse pe bancul de ultrasunete poate fi facuta ...fara ultrasunete... adica doar cu lichidul respectiv circulat prin injectoare... mia este insa po buba.... teoretic la fiecare domontare de injectoare trebuie schimbate inelele de etansare.... costa cam 300-400 k lei setul pentur un injector.... ![]() |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
GoGu |
![]()
Post
#14
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Am curatat injectoarele sapatamna asta... M-am dus (inarmat cu cunostiinte de pe forum) ca "vreau sa mi le curatati cu lichid ca asa stiu eu ca-i bine !".
Mentionez din start ca m-am dus la un service destul de bazat din Iasi..nu la vreo "bacanie". Se uita aia la mine (inginerii de la receptie, nu maimutele).."Nu se merita dom'leee, e scump." Eu zic ca nu-i nimic, platesc. Ei zic ca nu-i bine pentru motor. Eu ca nu se poate, vreau cu lichid ca se strica o-ringurile bla bla bla. Ei zic bine..vino miercuri. Cand ies ma intalnesc cu un mecanic de acolo pe care-l stiu..ii zic ca uite asa, asa, poti sa ma ajuti? El ca nu, ca el se ocupa de motoare, de curatat injectoare se ocupa electricianul, mi-l prezinta pe electrician. Asta-mi zice..ti le fac eu cu aer comprimat si cu spray..eu nuuuuu..o-ringurile. Ala se uita blazat la mine si-mi zice ca daca se strica pe el il doare-n... ca mai are o punga de o-ringuri de alea si ca in plus masina nu are multi km (30k) si ca nu-s imbatranite si ca toata distractia ma costa 200k..pe loc. Am fost de acord dupa ce m-a mai asigurat odata ca totul va fi ok. M-am uitat si eu..o-ringurile alea sunt destul de trainice..niste "covrigei" de cauciuc ce nu mi-au parut atat de fragili..plus ca injectorul asta nu se infileteaza in motor sa zici ca se taseaza puternic..intra ca un dop...amazing. Le-a curatat..a uns o-ringurile alea cu putin maglavais "special" ce-l avea el intr-o cutiutza, le-a pus la loc si gataaa..merge mashinutza. M-am uitat sa monteze ca lumea filtrul de aer inapoi sa nu-mi traga aer fals si go home bucuros PS pentru inca 100k mi-a pus si tester-ul (computerul ala in valiza ![]() PS2 e prima data in viata mea, intr-un service din Iasi, RSR cand cineva umbla cu manusi (la propriu) cand lucreaza... Ca sa nu-mi unga dupa aia volanul, sa nu-si unga sculele..am fost :shock: PS3 in garantie trebuie sa faci totul oficial..nu merge cu vrajeli dintr-astea balcanice..ca-ti iei adio de la garantie. Metoda de curatare recomandata? Habar n-am..nu mai stiu ce sa zic. PS4 alea de pus in rezervor sunt preventive...se poate incerca cu doza mai mare si dat "talpa"..dar in cazul meu n-a tinut (ca am incercat si asta intai...)...Sau poate merge dar consumi benzina de un milion jumate hehehe |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#15
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
deci , pe garantie, mi-au curatat injectoarele cu lichid , a mers cam 15-20 minute pe o canistra... turul a fost legat la retur, deci benzina se ducea de unde a venit , iar masina a mers pe solutia din canistra aia a lor.
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
GoGu |
![]()
Post
#16
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Mie mi-au spus ca trebuie sa mearga pe "butelie" doua reprize a cate 15 min. fiecare.
|
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
Nicu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 10 July 03 From: Bucuresti ![]() |
La service-uri dacia autorizate se practica ambele metode de curatzare a inj, cobalcescu - ultrasunete, latin efe - lichid. Diferentza intre cele doua metode e ca la a doua nu se dau jos injectoarele de pe masina, deci nu trebuie schimbate garnituri si nu-ti va trage aer fals, iar unele injectoare sint "electronice" si nu pot fi comandate decit de calculator (nu-i cazul dacia). Curatirea consta in dizolvarea depunerilor de pe canalele injectoarelor. Metoda cu ultrasunete are avantajul ca-ti si desfunda inj de particulele dure (mama ei de benzina murdara).
Prin urmare, daca motorul trage greu dar nu merge in mai putini de patru cilindri, ![]() |
-------------------- :) Cool messing the settings!:)
|
|
asarban |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Toate metode au dezavantajele lor!
Pentru curatarea injectoarelor se folosesc 3 metode: 1. Adaugarea unor solutii in rezervor 2. Curatarea cu un lichid special (motorul este alimentat cu o combinatie intre benzina si lichidul asta, amestcate intr.o butelie) 3 Curatarea pe banc cu ultrasunete! Metoda 1 Presupune introducerea unor dizolvanti puternici in rezervor, dizolvani cu rolul de a curata depunerile de pe injectoare Dezavantaje: la rezervoarele de metal curata si depunerile de pe peretii rezervoarelor, ducand la infundarea filtrelor si injectoarelor! De asemenea curata si depunerile de pe conducte, cu acelasi rezultat. Solutie: folosirea permanenta de la ziua 0, pentru a nu permite acumularea de depuneri. Metoda 2 Are ca dezavantaj "infundarea" catalizatorului mai precis anihilarea elementelor active. Solutia? Mai rarut e mai dragut! Metoda 3 Daca imbecilul nu iti monteaza garniturile noi, o sa ai la ce sa injuri cand vezi ca masina merge prost si trage aer fals. Avantajul major este ca se poate vizualiza evolutia curatarii si se poate insista Dezavantajul major: decalibrarea injectoarelor! Solutia? Ca si la metoda 2 mai rarut e mai dragut si trageti de idiot sa va schimbe garniturile! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
asarban |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE Le-a curatat..a uns o-ringurile alea cu putin maglavais \"special\" ce-l avea el intr-o cutiutza, le-a pus la loc si gataaa..merge mashinutza Ai facut cea mai mare tampenie! Oringurile se inlocuiesc in mod obligatoriu odata cu demontarea injectoarelor! Crezi ca daca scrie asta in cartea tehnica a masinii e doar pentru amorul artei? Va mirati ca va merg masinile prost, ca va consuma mult! DAr nu sunteti in stare sa va tineti tari pe pozitie si sa va aparati dreptul vostru de a fi tratati corect! ---- Conform punctului 7c din regulament am editat partiile care contravin cu punctul 2d Andrei, ma asteptam de la mai multa diplomatie din partea ta! alex |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
GoGu |
![]()
Post
#20
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
In primul rand: multumesc pentru apelativ.
In al doilea rand: nu scrie asa ceva in carte (poate in manualul de service). In al treilea rand - m-am documentat pe forum si m-am dus informat. Omul stia ce zice si ce face. Mi-a zis ca daca e cazul mi le schimba (o-ringurile). In al partrulea rand: a fost "la mica intelegere" ... n-aveam ce pozitie sa apar. Stiam perfect la ce ma bag. In al cincilea rand: am istorisit si eu ceva..fara pretentia ca am gasit piatra filosofala...am zis ca experienta mea poate foloseste cuiva. In al saselea rand: nu cred ca te priveste problema timpului si banilor mei..cat despre durere in popou...nici pomeneala. Simt in schimb o durere in partea opusa cand sunt tratat cu condescendenta. PUNCT. |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#21
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
.............................Eu am curatzat cu solutzie...shi cu aparat la service!
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Liviu |
![]()
Post
#22
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Off topic .. nu continuati ca nu are sens ...
Andrei ... daca as avea drept de moderare ti-as sterge ceea ce ai scis putin mai sus ... daca tu si avut o zi proasta te rog sa nu te iei de oamenii de pe forum ... si .. VORBESTE FRUMOS .... Gata .... |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
silver |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 3 April 04 From: Iasi ![]() |
GOGU, care e service-ul in care ai executat operatiunea de curatare...???
|
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#24
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
ESilver, eu pana acum am bagat solutie de curatat injectoarele din aia care se gaseste prin mai toate magazinele. Am bagat un flacon din ala in rezervor si am rezolvat problema. Singura conditie este sa margi putin mai turat dupa aia sa se curete bine. Am facut chestia asta pe la 2000 si ceva de km, o s-o fac iar cat de curand si asa am de gand s-o tin. E un fel de cura preventiva. Nu prea as face curatarea care implica scosul injectoarelor ca e distractie mare (o-ring-urile, risc de decalibrare etc).
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
GoGu |
![]()
Post
#25
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
La Open Service...
Intreaba de Popa, el e electricianul (sper ca mai e pe acolo). |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
LucescuC |
![]()
Post
#26
|
![]() Calaret Group: Members Posts: 1.300 Joined: 1 August 03 From: Iasi ![]() |
Daca trage aer fals motorul merge la fel de bine,nu face ca la masinile pe carburatie.Am avut un oring din acela taiat si se auzea un fasait la inj.4 si totusi motorul mergea rotund si tragea la fel de bine.Singura problema e ca intra aer nefiltrat in motor.
|
--------------------
Renault , Honda
Clio symbol 1.5 dci, Transalp 600 V
2003, 1998
- GL-05-XLN, IS-80-LCG Ganditi-va de doua ori inainte de a rani pe cei apropiati!
|
|
Nicu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 10 July 03 From: Bucuresti ![]() |
nu "e doar singura problema"!
e marea problema. Sar peste faptul ca intra mai mult aer, creste consumul alte alea, si ma leg de mizeria din aer, adica de praf, care are prostul obicei sa se puna pe tijele supapelor si la un moment dat (daca problema nu se remediaza) ti se blocheaza supapa si niciodata nu o sa se blocheze inchisa, ca o impinge culbutorul, asa ca ramine deschisa si ce face pistonu? Ii f*t* una supapei de-i ia gaia pe amindoi! Iteleegiiiiii? |
-------------------- :) Cool messing the settings!:)
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Cel mai important dezavantaj e ca se pierde compresie pe acolo.
|
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
Nicu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 10 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Scuza-ma evilone dar compresia nu se pierde pe acolo. Compresia se realizeaza in cilindru, e una din fazele ciclului in 4 timpi.
In galeria de admisie exista depresiune creata pistoane, depresiune care are rolul de a trage aerul din exterior prin filtrul de aer, acesta din urma punind o rezistenta destul de mare. In momentul in care un O-ring nu etanseaza, aerul este absorbit pe acolo si, daca "gaura" e suficient de mare, este absorbit intr-o cantitate mai mare decit trebuie. Asta implica ca sonda lambda va remarca un exces de oxigen si calculatorul va creste debitul de benzina pt a realiza ardea stoechiometrica. Adica creste consumul (si puterea :twisted: ). Si dupa cum ziceam asta-i cea mai mica problema. Filtrul de aer nu e pus doar ca sa pape putere, el e pus ca sa nu intre praf in motor si alte chestii mai mult sau mai putin solide. |
-------------------- :) Cool messing the settings!:)
|
|
Valentine |
![]()
Post
#30
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
cateva intrebari (de novice tongue.gif )
1) ce solutie este mai buna pentru curatat vreau sa incep si eu sa folosesc 2) cu ce frecventa si cat (ml, g) sa pun 3) cum imi dau seama daca am un injector infundat (niste idei eventual, nu numai ca nu mai trage masina) 4) daca sunt intr-adevar injectoarele infundate, operatia de desfundare se face pe garantie, sau se plateste la revizie? |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 19:30 |