Frane berlina '97, Franare ineficienta
![]() ![]() ![]() |
Frane berlina '97, Franare ineficienta
sddragos |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|||
bog_cip |
![]()
Post
#2
|
membru Group: Members Posts: 215 Joined: 16 July 04 From: Brasov ![]() |
Iti dau un raspuns clasic: daca zici ci frina nu tine eu ti recomand sa mergi cu masina la service ( calumea nu dasta care sa iti ia banii si gata ) eventual remorcat.
Si sa stai linga mesteri sa vezi ce iti fac si mai ales CUM ( cit de calumea lucreaza ). Eu am tot mesterit la o pompa de frina multi ani, am schimbat laea garnituri au tinut dar, nu se compara frina pe care o am acuma daca m-am infipt in pedala ma lipesc de volan , parbriz si frina care o aveam inainte. Am mai spus asta si pe alte posturi pompele de frina monate in service sunt mult mai bune decit cele din magazin + ca au si garantie calumea la ele. Acolo pot fi multe cauze: tevi infundate, pompa blocata , pistoane ( etriere fata ), butoiase ( spate ) blocate ruginite, reglaje la saboti aiurea si lista poate continua .. In mod normal cind faci aerisirea ar trebuie sa mearga lin pedala. O posibila cauza este si repartitotul ( daca are ) blocat. Nu ai spus ce sistem de frianrea ari : servo , poma de care cu 3 sau 4 tevi , pompa etc. Acuma cu frina nu e de joaca ca daca patesti ceva mai esti bun si de PIRNAIE. |
--------------------
Toyota
corola sedan
2008
- -----
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
daca ai pompa servo cu 4 conducte aerisirea se face prin cadere libera, nu te atingi de pedala de frana, pentru ca intra pompa in avarie si deaia nu iti prind franele...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sddragos |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
Am pompa de frana cu dublu circuit + servofrana. Daca nu coboara pedala atunci cand desfac aerisitoarele spate si "fac pedala", nu stiu cum ar putea cobori in cedere libera. Aerisirea se face cu motorul oprit sau pornit? Trebuie incarcata puntea spate (doua-trei persoane pe bancheta)?
Am mai intrebat pe cineva care are acelasi tip de frana si a facut aerisirea normal (cu cineva la volan care face pedala), cu motorul oprit si n-are nici o problema. Cam cat costa un limitator de frana? |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
Dyda |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(amc @ 5 Dec 2005, 12:31) Sunt FOARTE scumpe repartitoarele originale de pitesti! si nu merita da l jos si sufla n el ![]() Da sunt scumpe , dar fac banii, fii sigur ca te ajuta sa nu cheltuiesti mai tirziu muuult mai mult cind nu te vei mai putea opri....... Si inca o chestie nu se numesc repartitoare ci limitatoare si nu ai ce sa ungi la el si nici sa speli. Daca pistonasul a ruginit PA functionare normala sau acelasi efect la uzura sau gomflarea garniturii pistonasului - nu mai asigura presiunea de frinare pe spate; 28 - 30 bar. Cu alte cuvinte nu prea ai ce repara la el ci numai inlocuirea si asta te sfatuiesc sa o faci la un service |
-------------------- Kox
|
|
andu911 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(Dreamer @ 5 Dec 2005, 21:25) Cilindrii de la frana NU se curata cu hartie abraziva !!! Se curata cu un lemn ... se freaca de lemn ( preferebil de esenta moale ) pana se obtine luciul. Daca se freaca de hartie abaraziva stratul protector de inox care se afla la suprafata lui se distruge, iar metalul este atacat de lichidul de frana si rugineste. Nu puneti vaselina ca sa usurati mersul cilindrului, putin lichid de frana va face acelasi lucru. AMC ... nu mai invata oamenii la prostii ... cum sa cureti cu hartie abarziva ? ![]() Nu se curata deloc, nu mai va luati dupa manualele alea de acum 30 de ani cand era scump si un litru de lichid de frana. Se arunca si se pune piesa noua. |
--------------------
-
-
-
|
|
Dyda |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Limitatorul si repartitorul nu reprezinta una si aceiasi piesa. Sunt 2 piese diferite atit ca functie cit si locatie.
LIMITATORUL are rolul de a taia presiunea la o anumita valoare data de fiecare constructor in functie de incarcarea punte spate a automobilul si ATENTIE la gol. Mai mult acesta este DESTEPT si stie cind automobilul are o incarcare mai mare pe osia spate si permite marirea presiunii. De ce trebuie sa limiteze presiunea la o anumita valoare pe osia spate? Ptr ca, peste acea valoare ( la berlina break este de 28-30 bar la gol) rotile spate se blocheaza si acest fenomen va conduce la un derapaj necontrolat al vehiculului urmind accidentul. este montat pe caroserie in dreptul osiei. RERPARTITORUL La dacia are rolul de a face legatura intre limitator si cilindri receptori prin 2 furtune flexibile de frina, este o piesa in forma de T ( teu) cu o intrare si 2 iesiri, fiind montat pe osia spate. Spun la dacie , ptr ca numai la aceasta si automobilele din generatia dacia se mai foloseste. La generatia noua de automobile acesta a fost scos, la fel si limitatorul , in schimb acesta din urma fiind inlocuit cu compensator, o piesa ceva mai desteapta decit limitatorul, iar legatura la cei 2 cilindri se face direct din limitator. Cele 2 piese echipeaza automobilele care nu au sistem de frinare ABS. La acest sistem repartizarea si realizarea presiunii la cele 4 roti este cu totul alta. This post has been edited by Ov: 6 Dec 2005, 14:49 |
-------------------- Kox
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
@dyda
Ajuta-ma si pe mine cu problema asta. Mi se blocheaza franele pe spate. Ba "varsa" garniturile de la pistonas in exterior, ba ramane blocat pistonasul. De fiecare data dupa ce au fost deblocate, la o luna iar auzeam zgomot de roata blocata bineinteles cand puneam frana sau dupa ce ridicam piciorul si reluam in a 2-a sau ma rog de auzea cum a ramas blocata in spate. Acum daca schimb pistonasele de pe ambele parti scap de belea sau mai poate fi si din altceva. Mentionez ca nu s-au blocat niciodata simultan pe ambele parti si am pompa cu servo + dublu circuit. Multumesc de pe acum de raspunsuri. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
Dyda |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 6 Dec 2005, 09:21) @dyda Ajuta-ma si pe mine cu problema asta. Mi se blocheaza franele pe spate. Ba "varsa" garniturile de la pistonas in exterior, ba ramane blocat pistonasul. De fiecare data dupa ce au fost deblocate, la o luna iar auzeam zgomot de roata blocata bineinteles cand puneam frana sau dupa ce ridicam piciorul si reluam in a 2-a sau ma rog de auzea cum a ramas blocata in spate. Acum daca schimb pistonasele de pe ambele parti scap de belea sau mai poate fi si din altceva. Mentionez ca nu s-au blocat niciodata simultan pe ambele parti si am pompa cu servo + dublu circuit. Multumesc de pe acum de raspunsuri. Ma iei cam repede si ceva simt ca imi scapa. Deci Blocarea a fost la ambele roti dar nu in acelasi timp ci pe rind Ce ai mesterit la cilindri, am sentimentul ca nu spui chiar tot. Si te rog detaliaza folosind termeni mai de specialitate. |
-------------------- Kox
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai uite ce am facut. Intai am pus-o pe cric pe rand pe fiecare parte, am invartit de roata sa vad care e infranata. Dupa ce am vazut care se invarte mai greu, m-am pucat (ajutat de cineva) sa desfac roata. Ce am facut practic: dupa ce am demontat si garniturile de la pistonas (am dat jos sabotii tot etc) si arcurile dinauntru etc am frecat suprafetele cilindrului cu un smirghel (asa mi-a zis tipul care m-a ajutat). Dupa ce am facut asta, am inlocuit la remontare garniturile (are 2 pe o parte) de la pistonas cu altele noi pe care tocmai le cumparasem. Am facut aerisirea pe toate rotile, inclusiv la pompa si pe urma mergea ceas. La o luna sa zic iar aceeasi problema.
Prima data cand am patit treaba cu roata infranata, am dat jos roata iar tipul asta care ma ajut cu el a luat la ciocan sabotii ca sa se deblocheze pistonasul cica. Si a functionat metoda dar tot pentru o perioada scurta. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
andu911 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Am o rugaminte, cand mai imi stergeti posturi, motivati. O sa pun din nou linkul, ca sa vada lumea cum sta treaba cu limitatorul.
PS: Nu il pun pt mine... http://andu911.3x.ro/frana.jpg This post has been edited by andu911: 6 Dec 2005, 16:52 |
--------------------
-
-
-
|
|
marius1307 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 April 04 ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 6 Dec 2005, 13:16) Pai uite ce am facut. Intai am pus-o pe cric pe rand pe fiecare parte, am invartit de roata sa vad care e infranata. Dupa ce am vazut care se invarte mai greu, m-am pucat (ajutat de cineva) sa desfac roata. Ce am facut practic: dupa ce am demontat si garniturile de la pistonas (am dat jos sabotii tot etc) si arcurile dinauntru etc am frecat suprafetele cilindrului cu un smirghel (asa mi-a zis tipul care m-a ajutat). Dupa ce am facut asta, am inlocuit la remontare garniturile (are 2 pe o parte) de la pistonas cu altele noi pe care tocmai le cumparasem. Am facut aerisirea pe toate rotile, inclusiv la pompa si pe urma mergea ceas. La o luna sa zic iar aceeasi problema. Prima data cand am patit treaba cu roata infranata, am dat jos roata iar tipul asta care ma ajut cu el a luat la ciocan sabotii ca sa se deblocheze pistonasul cica. Si a functionat metoda dar tot pentru o perioada scurta. Am auzit si eu ca cilindrul nu se curata cu smirghel ci cu lemn de brad deoarece se deterioreaza suprafata acestuia si scapa lichid... |
-------------------- |
|
andu911 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
marius1307 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 April 04 ![]() |
|
-------------------- |
|
Dyda |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 6 Dec 2005, 10:16) Pai uite ce am facut. Intai am pus-o pe cric pe rand pe fiecare parte, am invartit de roata sa vad care e infranata. Dupa ce am vazut care se invarte mai greu, m-am pucat (ajutat de cineva) sa desfac roata. Ce am facut practic: dupa ce am demontat si garniturile de la pistonas (am dat jos sabotii tot etc) si arcurile dinauntru etc am frecat suprafetele cilindrului cu un smirghel (asa mi-a zis tipul care m-a ajutat). Dupa ce am facut asta, am inlocuit la remontare garniturile (are 2 pe o parte) de la pistonas cu altele noi pe care tocmai le cumparasem. Am facut aerisirea pe toate rotile, inclusiv la pompa si pe urma mergea ceas. La o luna sa zic iar aceeasi problema. Prima data cand am patit treaba cu roata infranata, am dat jos roata iar tipul asta care ma ajut cu el a luat la ciocan sabotii ca sa se deblocheze pistonasul cica. Si a functionat metoda dar tot pentru o perioada scurta. Pai cam asta vroiam sa aud de la tine. Pistoanele de la cilindru receptor cit si cele de etrier, au un tratament de suprafata tocmai ptr ai asigura o fata cu rugozitate ff mica. Acest tratament este de ordinul micronilor. Daca voi interveniti cu smilgher pe aceasta suprafata acesti microni dispar cu desavirsire raminind un simplu OLC care sub actiunea lichidului de frina corodeaza. Deci FARA SMILGHER PE SUPRAFETELE ELEMENTELOR DE FRINARE AFLATE IN MISCARE. Si acum la oile tale. Tu cureti pistonul cu smilgher ( cred ca si la alezajul cilindrului ai facut asta). Dar, indepartind protectia, depunerile de rugina vor apare f repede , pistonul nu mai aluneca pe suprafata interioara a cilindrului ptr a reveni la poziti initiala cu sabotii indepartati de suprafata tamburului. Sa nu o mai lungim cilindri receptori sunt compromisi de cit smilgher au vazut. la fiecare 30-40 de zile vei pati acelasi lucru, vei demota rotile si tamburi ptr a debloca clindri. Ptr a scapa de acest chin , vei pune unii noi. Alta solutie nu vei avea. Si pe viitor tine cit mai departe smilgherul de sistemul de frinare. Si inca o chestie ptr cei ce nu cred in metoda cu frecatul cu lemn de brad, aceasta metoda da roade si ajuta cu mult mai mult decit smilgherul, este incercata de fff mult timp, pribabil ca multi dintre necredinciosi nu erau nici in 'proiect' in acea vreme This post has been edited by Dyda: 6 Dec 2005, 14:36 |
-------------------- Kox
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Bine, acum inteleg ca mi-am facut-o cu mana mea dar sa stii ca nu prea arata in stare asa buna dar ma rog asta e acum. O sa imi cumpar altele. vreau sa imi iau din inox. Daca nu gasesc iau din alea normale. Mersi mult de raspunsuri.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
andu911 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
ma cica exista niste cilindrii de frana unguresti, pe la magazinele de piese auto...costa vreo 200 si ceva. Stiti ceva de ei ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andu911 @ 6 Dec 2005, 16:58) ma cica exista niste cilindrii de frana unguresti, pe la magazinele de piese auto...costa vreo 200 si ceva. Stiti ceva de ei ? Mai stiu asa. Am intrebat la un magazin de piese auto de pe langa casa si mi-a spus vanzatorul ca are 2 tipuri: alea de uzina care nush pe unde sunt facute si mai avea unele unguresti (straine cica). Faza era ca unele costau 250k ROL si altele 350k ROL. Acum nu mai stiu care cat costa dar oricum pe aici pe undeva. Ala mi-a spus ca sunt mai buna alea straine (unguresti de care or fi fost). Stiu ca sunt unele din inox mai dar costa mult: 500-700k ROL pe o parte complet echipate. Sa ma interesez poate gasesc pe undeva. Din cate am inteles eu nu prea se gasesc, trebuie sa cauti mult dar se merita iti dai seama ca nu mai ai treaba o lunga perioada de timp. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
andu911 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 6 Dec 2005, 17:31) Mai stiu asa. Am intrebat la un magazin de piese auto de pe langa casa si mi-a spus vanzatorul ca are 2 tipuri: alea de uzina care nush pe unde sunt facute si mai avea unele unguresti (straine cica). Faza era ca unele costau 250k ROL si altele 350k ROL. Acum nu mai stiu care cat costa dar oricum pe aici pe undeva. Ala mi-a spus ca sunt mai buna alea straine (unguresti de care or fi fost). Stiu ca sunt unele din inox mai dar costa mult: 500-700k ROL pe o parte complet echipate. Sa ma interesez poate gasesc pe undeva. Din cate am inteles eu nu prea se gasesc, trebuie sa cauti mult dar se merita iti dai seama ca nu mai ai treaba o lunga perioada de timp. Alea de uzina sunt mai scumpe...eu de-alea am luat ca nu stiam de unguresti. Am dat 350/buc |
--------------------
-
-
-
|
|
Dyda |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 6 Dec 2005, 16:31) Mai stiu asa. Am intrebat la un magazin de piese auto de pe langa casa si mi-a spus vanzatorul ca are 2 tipuri: alea de uzina care nush pe unde sunt facute si mai avea unele unguresti (straine cica). Faza era ca unele costau 250k ROL si altele 350k ROL. Acum nu mai stiu care cat costa dar oricum pe aici pe undeva. Ala mi-a spus ca sunt mai buna alea straine (unguresti de care or fi fost). Stiu ca sunt unele din inox mai dar costa mult: 500-700k ROL pe o parte complet echipate. Sa ma interesez poate gasesc pe undeva. Din cate am inteles eu nu prea se gasesc, trebuie sa cauti mult dar se merita iti dai seama ca nu mai ai treaba o lunga perioada de timp. Ala mi-a spus ca sunt mai buna alea straine (unguresti de care or fi fost). (Publicitatea sufletul comertului ) Sunt mai bune ca nu se vind si tipul vrea cu orice pret sa scape de ele. Pai de cind fac unguri componente auto si mai ales de dacie ? Oare cum realizeaza probele pentru omologarea acestora? |
-------------------- Kox
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
....deci....imi spune si mie cineva cum se face aerisirea prin cadere libera...
eu am pompa de aia cu 4 conducte, servo si dupa cum am citit pe aici se aplica in cazul meu...dar nu stiu cum se face.... Dyda ma poti ajuta...ca prin metoda veche nu reusesc niciodatra sa aerisesc calumea franele.... de curand am schimbat pistonasele din pompa si ganiturile pe fata....pe spate inca nici nu am desfacut sa vad cum arata....dar nici nu as vrea sa ma bag, ca am auzit ca e mai complicata treaba.... This post has been edited by SJ-03-WEN: 7 Dec 2005, 14:11 |
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#23
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
QUOTE(SJ-03-WEN @ 7 Dec 2005, 14:08) ....deci....imi spune si mie cineva cum se face aerisirea prin cadere libera... eu am pompa de aia cu 4 conducte, servo si dupa cum am citit pe aici se aplica in cazul meu...dar nu stiu cum se face.... Dyda ma poti ajuta...ca prin metoda veche nu reusesc niciodatra sa aerisesc calumea franele.... de curand am schimbat pistonasele din pompa si ganiturile pe fata....pe spate inca nici nu am desfacut sa vad cum arata....dar nici nu as vrea sa ma bag, ca am auzit ca e mai complicata treaba.... Mai demult am avut niste probleme asemanatoare cu frana si am vorbit cu Dyda. Aerisirea prin cadere libera se face in felul urmator : " Desfaci manocontactul si incepi aerisirea cu partea stg spate ( partea soferului) , lasi sa curga lichid de frina ( il recuperezi sau nu intr-o sticla curata) cca 3-4 min, stringi purja si treci la partea dr. Si tot asa si la fata ( atentie sa verifici nivelul in vas lichid si sa-l cpmpletezi). Dupa ce ai facut aerisirea cu toate purjele strinse, actionezi energic de 3,4 ori pedala de frina si stringi la loc manocontactul." Dyda |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
ok...sa zicem ca m-am prins....dar manocontactul ala ce e si unde se afla....iar dupa ce desfac aerisitoru fac pedala, sau las sa curga asa de capu lui...?
|
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
...gata am descoperit ce e si manocontactul....am mai citit niste posturi de pe aici....ma si duc sa ma apuc de treaba....multam fain
mai revin cu detalii.. |
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
...mha baieti....mare problema s-a ivit....nu pot sa desfac aerisitoru de la roata din dreapta spate de nici o culoare....am pus si lichid de frana pe el, dar nici nu se clinteste....nu stiu ce sa ma mai fac cu el....
ma tem ca daca trag mai tare de el se rupe..... ....vreo idee careva.... |
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#27
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Spray degripant si cheie inelara ... daca nu merge asa ...
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
bog_cip |
![]()
Post
#28
|
membru Group: Members Posts: 215 Joined: 16 July 04 From: Brasov ![]() |
Si rabdare neaparat sa ai gruja sa nu rupi aerisitorul sau sa se duca filetul din butoiasi. Iti spune cinva patit. In cazul asta trebuie sa cumperi alt butoiasi , de pitesti de preferinta...
Bafta |
--------------------
Toyota
corola sedan
2008
- -----
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
...nu-mi miroase a bine...am sa caut maine ceva spray degripant...cheie inelara am...rabdare nu prea....om mai vedea
|
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#30
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Sa ne anunti si pe noi daca ai revolvat problema si ce probleme ai mai intampinat.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 20:49 |