DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Presiune mica ulei si martori aprinsi, Nu creste presiune la ulei

kata999
post 16 Mar 2013, 10:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 February 13
From: Tg Mures




Buna ziua. Am si eu o problema la o dacie 1310 din 1996. Mi s-a rupt axul de la delcou si dupa ce a fost schimbat delcoul si pinionul de antrenare al delcoului, dupa aproximativ 5 km a scazut presiunea la ulei sta putin peste linia rosie si s-au aprins martorii de la ulei, apa si (!). Presiunea nu urca nici cu motorul rece si nici cald, este aceiasi la orice turatie. Am verificat nivelul la ulei, este ok, uleiul este proaspat schimbat... are aprox 500 km. Pinionul de antrenare delcou este nou. O parere cum pot remedia aceste defectiuni sau cum pot sa aflu cauza? Inca un lucru ciudat dupa schimbarea delcoului este ca nu are putere peste 3000 rpm, sub 3000 trage ca un cal fara splina, dar peste 3000 rpm nu mai are nici un efect.


Attached thumbnail(s)
bord.jpg ( Size: 111.56k ) Number of downloads: 697


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - MS xx SAF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 16 Mar 2013, 10:37
Post #2


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




1. Ulei foarte prost, se remediaza prin schimbarea lui.
2. Pompa de ulei defecte, se remediaza prin schimbarea ei.
3. Cuzineti uzati, remediere prin schimbare.
4. Ai luat delco cu acelasi cod ca cel schimbat?


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 16 Mar 2013, 10:40
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Nu e pus bine pinionul. Pinionul principal care este antrenat de axa cu came antreneaza la randul lui atat pinionul de la delco (mare atentie cum il pui) cat si pompa de ulei.
Mie mi s-a rupt in mers la o acceleratie mai brusca, si mi s-au aprins becurile. Am avut noroc ca nu eram departe de casa.

Cred ca nu mai este nevoie sa iti spun ca nu mai trebuie sa mergi cu masina pana nu remediezi problema biggrin.gif

This post has been edited by DJ-55-AMC: 16 Mar 2013, 10:42


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata999
post 16 Mar 2013, 10:45
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 February 13
From: Tg Mures




Ok. Multumesc pentru raspunsuri. O sa desfac dupa masa delcoul si verific pinionul... "mecanicul" care l-a montat era intr-o stare destul de avansata de ebrietate wacko.gif . Este posibil sa fie si din cauza unor contacte proaste?


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - MS xx SAF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 16 Mar 2013, 11:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Contacte proaste?La ce te referi?Legatura electrica a delcoului cu bobina?


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 16 Mar 2013, 12:46
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Nu m-as mira sa fi uitat sa puna pinionul de la pompa de ulei laugh.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata999
post 16 Mar 2013, 14:54
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 February 13
From: Tg Mures




La contacte proaste ma refer la contactele de la senzorul de presiune... ploua cu galeata si am trecut prin niste balti mai mari...


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - MS xx SAF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Mar 2013, 15:14
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




becu si masurarea presiunii sint facute de 2 senzori diferiti , daca amindoi iti zic ca ai probleme atunci sigur ai
daca indica unu prost atunci nu era o prblema


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata999
post 16 Mar 2013, 15:27
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 February 13
From: Tg Mures




Aaa... Ok, nu am stiut. O sa verific pinionul si revin.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - MS xx SAF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Mar 2013, 14:44
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Si , cum ai sa-l verifici?
E posibil ca coada pompei sa fie asa de uzata la dantura, incat pinionul (extraordinar de bine facut), sa patineze pe pompa. Scoate delcoul, uita-te prin gaura pinionului cand cineva da la cheie, sa vezi daca se invarte si pompa. Pe alta pompa, probeaza daca pinionul sta bine intepenit, sa nu aiba joc.
Ar trebui, ca la turarea motorului, presiunea slaba sa produca bataie in lagare, sa se auda rapaiala de jocuri la cuzineti. Lipsa presiunii mai poate fi si de la rampa de culbutori slaba in suruburi, care coiencide cu schimbarea delcoului.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giovanigigi
post 24 Mar 2013, 20:28
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 3 May 11




Salut,dupa cum zice si PH-06-BOA, la dacia lu tata am patit ceva asemanator a murit deodata presiunea si am schimbat vreo 3 pompe(avute pe acasa)...in fine cauza a fost uzura canelurilor. Sfatul meu e sa scoti pinionul(aici ai grija la pozitia lui) si daca poti sa-i pui un adaos sa intre un pic fortat pe ax de la pompa, asta asa ca sa vezi cauza in schimb cred ca tot va trebui sa dai pompa jos pentru ca de obicei se duc canelurile de pe axul pompei.

This post has been edited by giovanigigi: 24 Mar 2013, 20:30


--------------------
Dacia 1310 1999 CN4 / 1400 cm - IS 07 THJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata999
post 24 Mar 2013, 20:51
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 February 13
From: Tg Mures




Multumesc pentru sfaturi... Momentan nu am reusit verific nimic pentru ca am fost pelcat din oras. Am incercat azi dimineata sa pornesc motorul, a pornit foarte greu si dupa cateva secunde s-a oprit. Presiunea la ulei, dupa manometru a scazut sub linia rosie. Nu am mai incercat sa pornesc motorul dupa aceia. O sa demontez delcoul si verific pinionul. Nu se aud zgomote ciudate la motor ( de genul: batai sau pocnituri)

This post has been edited by kata999: 24 Mar 2013, 20:52


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - MS xx SAF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata999
post 30 Mar 2013, 19:12
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 February 13
From: Tg Mures




Am revenit... din pacate motorul este gripat... Am gasit un motor de 1300 in stare foarte buna, este vreo problema daca pun motor de 1.3 in locul celui de 1.4?


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - MS xx SAF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuli
post 30 Mar 2013, 20:00
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 271
Joined: 15 November 08




Motorul de 13 e car slabut are 54 cp,cel de 14 are 65 cp e mai bun ,parerea mea e sa cauti de 16 are 72cp


--------------------
dacia dacia 88/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 8 Apr 2013, 23:16
Post #15


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.466
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Da' ce facem aici, incepem cu probleme de presiune ulei la un motor, si trecem la probleme de ambreiaj la altul?

Aici se inchide, restul discutiei a fost mutata aici.

This post has been edited by bucatzel: 8 Apr 2013, 23:19


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 08:28
Forum Renault