DOAR 145km/h?
![]() ![]() ![]() |
DOAR 145km/h?
B 45 GAO |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 2 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA Logan 1,4/
SEAT Leon 1,6 16V/
TOYOTA Aygo 68CP
- B 45 GAO Te tin franele sa ne tragem?
|
|||
SfNeo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 4 September 05 ![]() |
Dar cand ajungeai la 145 nu te avertiza nici un beculet ceva?era in rodaj si nu te lasa sa fugi cat vrei tu...un vecin are renault megan estate si nul lasa mai mult de 160 sa fuga...
|
--------------------
Dacia Logan
Logan Laureat 1.6MPI
- BcxxNEO Cei mai mari hoti din orice tara sunt in guverne!
|
|
simon |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Esti sigur ca te streseaza asa tare ca nu poti merge cu 175 km/h?
![]() |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
Victorine |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Nu stiu... eu stau ceva mai linistit ca el nu poate sa mearga cu Loganelu' lui 175 km/h, si pentru el, dar si pentru noi ceilalti... chiar si pe autostrada noastra impecabila.
This post has been edited by Victorine: 12 Sep 2005, 09:19 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
dras |
![]()
Post
#5
|
![]() Driver Group: Members Posts: 163 Joined: 21 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SfNeo @ 12 Sep 2005, 06:53) Dar cand ajungeai la 145 nu te avertiza nici un beculet ceva?era in rodaj si nu te lasa sa fugi cat vrei tu...un vecin are renault megan estate si nul lasa mai mult de 160 sa fuga... Nu exista asa ceva la Logan. Daca intradevar se intimpla asta ma gindesc ca poate e ceva la injectoare si astea nu dau benzina cit trebuie (or fi infundate). Baga un service si un test pe calculator. |
--------------------
Honda
Accord Executive
2007 / 2.0 A/T 155CP
- B-74-***
|
|
M.C. |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Nu cumva ai ceva care iti limiteaza cursa pedalei de acceleratie ?
Verifica daca nu cumva covorasul de cauciuc a intrat sub acceleratie. |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu intreb pentru relevanta statistica (vad ca lumea nu prea are notiuni din astea pe aici...):
Era acelasi drum? Erau aceleasi conditii (vant, directie etc)? Erau aceleasi conditii de inclinare? (de ex. pentru cei care nu inteleg aceasta intrebare, nu este acelasi lucru sa faci autostrada bucuresti-pitesti cu sa faci pitesti - bucuresti.... Si stiti de ce? din cauza diferentei de nivel. Si nu este banc. Se consuma mai putin intr-o directie decat in alta...) Era aceeasi benzina? Era acelasi reglaj la pedala de acceleratie? Era vreun blocaj la pedala de acceleratie? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
lar |
![]()
Post
#8
|
![]() Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Poti incerca urmatoarea verificare, dar mai ai nevoie de o persoana sa te ajute. Verifici covorasul sa nu-ti obstructioneze cursa maxima a pedalei de acceleratie. Daca e in regula pui pe cineva sa tina apasata pedala la maxim si tu controlezi in compartimentul motor daca deschiderea clapetei de acceleratie este completa. Daca mai poti misca de ea inseamna ca nu este pozitionata corect siguranta de la cablul de acceleratie. Mai exact vezi ca la capatul camasii cablului de acceleratie este un fel de bucsa de cauciuc inelata. Intr-una din fante este siguranta metalica de care-ti spuneam. Scoti siguranta, impingi camasa cablului si repui siguranta in alta fanta a bucsei de cauciuc. In felul acesta vei mari cursa pedalei de acceleratie asigurand deschiderea completa a clapetei. Eu asa am avut la SLZ. Poti observa daca se impune operatiunea asta si daca pedala de acceleratie sta mult mai jos decat frana si ambreiajul, sau compari cu alte Loganuri.
|
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
driver |
![]()
Post
#9
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
daca ai depasit un anume numar de km (de ex 10.000), mai pune cate un aditiv de benzina din cand in cand, la al 2-lea sau al 3-lea plin, si ai sa vezi ca te ajuta putin. Si aditivul ar trebui pus in mod constant...
|
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
Como |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
145 km/h inainte de prima mie de km? Cred ca mi se face rau... Eu imi fac procese de constiinta ca am ajuns la 4000 ture imediat dupa ce am ridicat masina, pentru ca m-am aruncat intr-o depasire ca bezmeticul si n-am avut timp sa schimb viteza pana n-am revenit pe banda mea.
|
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
powerx |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 2 March 04 From: Iasi sau Vaslui ![]() |
din cate am vazut pe alt topic, ai ambiance.
Cum ai mers tu cu 175 cu ambiance? cand viteza maxima constructiva e 162 km/h? |
--------------------
Logan Ambition
Verde cameleon
2005
- VS-23-XYZ Mic si rau, mai mult mic decat rau.
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#12
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
eroarea vitezometrului , intre 10 si 20%
![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Smudo |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
QUOTE(klaus @ 12 Sep 2005, 09:41) Intreb si eu ceva, este voie? Se deregleaza chiar asa de rau pedala de acceleratie la LGN incit treaba asta sa fie un impediment in afisarea pe bord a aceleiasi viteze la perioade scurte (banuiesc eu) de timp? Din cite am inteles eu, omul spune ca prima data a atins cu LGN-ul (sau a vazut pe bord) 175, si dupa ceva timp a vrut sa vada iar ce poate si i-a aratat doar 145. Sa-si fi montat singur vreun blocaj la pedala de acceleratie dupa ce a atins cu ea 175 si a uitat, din cauza asta nemaiputind sa atinga decit 145? Sint curios daca reuseste sa gaseasca din ce cauza nu mai atinge 175 cu LGN-ul. P.S.: As mai fi curios sa stiu cam din citi in citi km se verifica (si eventual corecteaza) reglajul pedalei de acceleratie la LGN. |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei care se pricep mai putin la motoare:
Pedala de acceleratie se regleza, pentru a se gasi pozitia optima. Insa daca ea se regleaza prea "jos", nu-si mai face cursa completa. Cum lumea de pe aici a mai reglat pedale de acceleratie, nici o ipoteza nu trebuie eliminata (asta daca vrei sa obtii niste raspunsuri apropiate de adevar...) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Smudo |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Merci, un raspuns clar (ironia putea fi lasata totusi la o parte... "pentru cei care nu se pricep la motoare"). Nu am reglat niciodata pedala de acceleratie la vreo masina de-a mea si nici nu mai auzisem ca se face si chestia asta. Noroc mare cu Dacia, omul cit traieste invata (si tot prost moare... vorba unui mare clasic in viata).
|
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
klaus |
![]()
Post
#16
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
La toate motoarele cu acceleratie pe cablu se poate regla pedala de acceleratie (pozitia ei) din pozitionarea mansonului in suportul de langa clapeta.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
i96nds |
![]()
Post
#17
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Totusi cati kilometri ai la bord ? Ma gandesc daca nu cumva incepe si la LGN problema cu catalizatoarele infundate.... Cand se infunda catalizatorul viteza maxima scade sensibil. Poate merita verificata si chestia asta, in cazul in care in diverse ocazii tot nu mai trece de 150....
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
mromantan |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 12 January 05 From: Cluj ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition rosu
|
|
klaus |
![]()
Post
#19
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
drs007 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 18 July 05 ![]() |
Scap si eu o intrebare care s-a pus mai sus : cum i-ai dat tu 175 cand eu cu Ambiance-ul meu, 2 pers in masina n-am putut sai dau mai mult de 160-163???...curios! Prietenul meu i-a dat 175 dar el are motor de 1,6.
|
--------------------
Logan abs plus 1,4
Logan abs plus+ AC 1,4 (fosta Ambiance vanduta)
2007 abs plus + AC
|
|
SfNeo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 4 September 05 ![]() |
A ta e de 1.4! drs007
Am sa ma interez despre chestia asta....o colega de la mama de la servici a zis ca nu mere mai mult de 135 km/h cand ajunge la viteza asta i se aprinde un beculet....acu ca o fii mintind.... |
--------------------
Dacia Logan
Logan Laureat 1.6MPI
- BcxxNEO Cei mai mari hoti din orice tara sunt in guverne!
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#22
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Trebuie sa mearga . Personal 170 si cu DSN si Loganul . Daca nu trece in nici un fel de 145 are o problema masina , deci GO SERVICE !
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
lar |
![]()
Post
#23
|
![]() Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Mah, dupa cum am spus mai sus si am vazut ca a spus si Klaus poate fi vorba de o dereglare a cursei pedalei de acceleratie. Daca siguranta (agrafa) de pe bucsa din capatul camasii cablului de acceleratie e slaba atunci se poate produce aceasta dereglare. Remedierea consta, repet, in repozitionarea bucsei in suportul metalic si inserarea sigurantei dupa ce a mai fost stransa putin in prealabil (cu un patent). Nu-i mare lucru, ce naiba !
|
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
mromantan |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 12 January 05 From: Cluj ![]() |
QUOTE(lar @ 12 Sep 2005, 21:25) Mah, dupa cum am spus mai sus si am vazut ca a spus si Klaus poate fi vorba de o dereglare a cursei pedalei de acceleratie. Daca siguranta (agrafa) de pe bucsa din capatul camasii cablului de acceleratie e slaba atunci se poate produce aceasta dereglare. Remedierea consta, repet, in repozitionarea bucsei in suportul metalic si inserarea sigurantei dupa ce a mai fost stransa putin in prealabil (cu un patent). Nu-i mare lucru, ce naiba ! La mine nu exista agrafa aia, si m-am uitat astazi destula vreme. Ce am facut a fost sa ridic acceleratia cam cu 1 cm prin folosirea unui colier de plastic intre bucsa de cauciuc si capatul mansonului. This post has been edited by mromantan: 12 Sep 2005, 22:01 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition rosu
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#25
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Dute si mai incearca o data . Poate a treia oara e cu noroc . Oricum ai luao , TREBUIE SA MEARGA !
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
lar |
![]()
Post
#26
|
![]() Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mromantan @ 12 Sep 2005, 22:58) La mine nu exista agrafa aia, si m-am uitat astazi destula vreme. Ce am facut a fost sa ridic acceleratia cam cu 1 cm prin folosirea unui colier de plastic intre bucsa de cauciuc si capatul mansonului. Nu exista ? Hmm, poate a fost prea slabita si ai pierdut-o. Dar acum dupa ce ai reglat cum ti se pare ? Are sprint mai bun ? |
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
poate si din discul de ambreiaj...incepe sa patineze...doar la viteze mari(unde-i fortat) apoi si la viteze medii(90-100) si apoi patineaza asa de tare incat nu mai poti trece de 50...
|
--------------------
*
*
*
- *
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#28
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Va rog sa va abtineti de la a scrie despre viteze la Dacii mai mari de 175 km/h.
Multumesc. PS. TOATE posturile care pomeneau despre asa ceva au fost sterse. Si vor fi sterse in continuare... |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
B 45 GAO |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 2 September 05 ![]() |
deci sa mai explic odata masina are 4300 de km.De la injectoare nu vad cu ar putea sa fie odata ca" nu imi da in nas" sau moare motorul,etc.De mers cu 175 nu e asa mare chestie.Masina fiind mai grea are aderenta mai buna si deci poate atinge viteze mai mari dacat cu doar o 1/2ua pers in ea.Cursa pedalei pare sa fie aceeasi si cu conditiile de drum...(ma indoiesc).Voua (cei cu motoare de 1,4) la 145 mai poate?
|
--------------------
DACIA Logan 1,4/
SEAT Leon 1,6 16V/
TOYOTA Aygo 68CP
- B 45 GAO Te tin franele sa ne tragem?
|
|
Codrin |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Las-o balta cu greutate mai mare si viteza mai mare.
Nu te mai indoi de conditiile de drum. Deci: QUOTE(klaus @ 12 Sep 2005, 10:41) Era acelasi drum? Erau aceleasi conditii (vant, directie etc)? Erau aceleasi conditii de inclinare? (de ex. pentru cei care nu inteleg aceasta intrebare, nu este acelasi lucru sa faci autostrada bucuresti-pitesti cu sa faci pitesti - bucuresti.... Si stiti de ce? din cauza diferentei de nivel. Si nu este banc. Se consuma mai putin intr-o directie decat in alta...) Era aceeasi benzina? Era acelasi reglaj la pedala de acceleratie? Era vreun blocaj la pedala de acceleratie? |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:07 |