modificare date la computer de bord, split de la resetarea computerului...
![]() ![]() ![]() |
modificare date la computer de bord, split de la resetarea computerului...
carman |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|||
KNIGHT_C |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 4 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca tine minte deloc !
El reverifica la fiecare punere a contactului, nivelul combustibilului, deci nu se pune problema ca se bulverseza. |
--------------------
DACIA
LOGAN Ambition
2004
- B 40 ZZZ Nu judecati oamenii dupa hotararile si faptele lor inainte de a intelege conjuctura in care le-au luat respectiv facut.
|
|
carman |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
|
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
KNIGHT_C |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 4 January 05 From: Bucuresti ![]() |
carman > citeste atent, am spus ca la punerea contactului verifica de fiecare data nivelul combustibilului din rezervor, nu ca s-ar reseta ceva.
|
--------------------
DACIA
LOGAN Ambition
2004
- B 40 ZZZ Nu judecati oamenii dupa hotararile si faptele lor inainte de a intelege conjuctura in care le-au luat respectiv facut.
|
|
carman |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
QUOTE(KNIGHT_C @ 7 Jun 2005, 14:25) am citit foarte atent, am "citat" doar un pic mai mult. acum sper sa fie mai clar. ca sa fiu si mai explicit: sustii ca nu exista memorie ?? asa reiese din postul tau. nivelul e monitorizat si in timpul functionarii. cum adica "reverifica" ? cum s-ar explica tehnic "reverificarea" asta ? This post has been edited by carman: 16 Jun 2005, 17:31 |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
Sony |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
@carman, eu cred ca citezi foarte selectiv. Acel post a fost foarte clar.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
carman |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
nedumerirea mea era simpla: in timp ce mergi, pe baza datelor acumulate (km parcursi, diferenta litri de la ultima resetare
![]() ce se intampla cu datele atunci cand alimentezi ? |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
KNIGHT_C |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 4 January 05 From: Bucuresti ![]() |
carman > singura informatie care depinde de cantitatea de benzina din rezervor este "nr de km pana la realimentare", si aceasta se reactualizeaza la fiecare punere a contactului odata cu reactualizarea nivelului de carburant din rezervor.
|
--------------------
DACIA
LOGAN Ambition
2004
- B 40 ZZZ Nu judecati oamenii dupa hotararile si faptele lor inainte de a intelege conjuctura in care le-au luat respectiv facut.
|
|
carman |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
...si diferenta de litri de la ultima resetare ?
...si consumul mediu ? cum se calculeaza ? |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
KNIGHT_C |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 4 January 05 From: Bucuresti ![]() |
fii mai clar cu ce vrei sa spui cu diferenta de litrii de la ultima resetare, daca te referi la cantitatea de benzina consumata de la ultima resetare, avem de-a face cu benzina DEJA consumata deci nu mai depinde de cat e in rezervor, daca te referi la nr. de km pana la realimentare citeste postul anterior
Consumul mediu = benzina DEJA consumata / nr. de km parcursi (deci iar nu depinde deloc de cat mai ai in rezervor) Crede-ma ca nu vreau sa ma contrez cu tine si m-as bucura sa dam de cap acestei ciudatenii, indiferent cine ar avea dreptate. |
--------------------
DACIA
LOGAN Ambition
2004
- B 40 ZZZ Nu judecati oamenii dupa hotararile si faptele lor inainte de a intelege conjuctura in care le-au luat respectiv facut.
|
|
carman |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
nici vorba de contre, nu am intentionat sa las senzatia asta - incercam sa subliniez niste aspecte, sa inteleg... in lipsa unor informatii oficiale, orice argument care are sens e binevenit. cred ca e important sa ne lamurim cum functioneaza partea de calcul. banuiala mea e ca de aici se trage problema cu resetarea.
sustii in postul tau imediat anterior ca masurarea benzinei deja consumate se face "litru cu litru", la fiecare scadere cu 1L, fara a tine seama de nivelul initial la care a fost facuta resetarea, decat ca punct de reper... ar fi o ipoteza. tot nu vad o 'iesire': cand alimentezi, nu i se schimba punctul de reper ? pe de alta parte insa, calculatorul detine in permanenta informatia asupra cantitatii prezente in rezervor si valoarea la care ai facut resetarea... cred ca fara o informatie oficiala referitoare la problema asta, nu-i dam de cap asa usor. |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
KNIGHT_C |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 4 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Uita-te atent la nivelul indicatorului de benzina cand pui contactul, cel mai bine cand e motorul cald ca sa te convingi ca ceea ce spun e perfect valabil. Ce se intampla ? Pavelele ce indica temperatura se aprind aproape instantaneu in timp ce nivelul carburantului are o latenta de cateva fractiuni bune de secunda, ceea ce ma duce clar cu gandul ca nivelul de carburant din rezervor este permanent reinitilizat la punerea contactului.
In plus tine cont ca realimentarea o faci cu motorul oprit, nimeni dintre cei carora li s-a resetat CB nu au indicat alta metoda de alimentare (plus ca nici nu mai e ca la vechea dacie la care aveai cheie separat pe busonul de benzina). REPET: Sustin ca datele memorate sunt cu privire la fapte DEJA consumate (kilometrii DEJA parcursi, litrii DEJA consumati, consum mediu (care nu este altceva decat raportul dintre primele doua)), iar cantitatea de carburant aflata in rezervor si nr. de km pana la realimentare sunt reactulizate la fiecare punere a contacului chiar daca au fost memorate pe parcursul ciclului pornire - oprire a motorului. (in plus, nr de km pana la realimentare mai depind si de consumul mediu) This post has been edited by KNIGHT_C: 18 Jun 2005, 03:28 |
--------------------
DACIA
LOGAN Ambition
2004
- B 40 ZZZ Nu judecati oamenii dupa hotararile si faptele lor inainte de a intelege conjuctura in care le-au luat respectiv facut.
|
|
Sony |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
QUOTE(carman @ 18 Jun 2005, 03:22) sustii in postul tau imediat anterior ca masurarea benzinei deja consumate se face "litru cu litru", la fiecare scadere cu 1L, fara a tine seama de nivelul initial la care a fost facuta resetarea, decat ca punct de reper... ar fi o ipoteza. tot nu vad o 'iesire': cand alimentezi, nu i se schimba punctul de reper ? Benzina consumata de la resetare este masurata prin cantitatea de benzina injectata. Daca ar compara cantitatea din rezervor cu cea de cand ai alimentat erorile ar fi maricele. |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
carman |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
Sony,
m-am gandit si la ipoteza asta, dar eu cred ca nu e suficient de precisa masurarea prin injectoare. s-ar putea sa fie asa, nu te contrazic ... "din auzite", nu toate sistemele de injectie pot masura cantitatea de benzina permanent. se spune de catre cei care au mai avut de-a face cu motoare MPI, ca lipsa informatiei "consum in ralanti ( litri/h)" la unele computere de bord nu este tocmai intamplatoare... erorile... par maricele oricum pana cand realizezi un anumit numar de km. datele despre consumul mediu devin mai precise odata cu un nr. de km. mai mare. adevarat, asta nu infirma ce ai spus tu. KNIGHT_C, inteleg acum ce vrei sa sugerezi: punctul de reper, ar fi (re)luat in calcul la fiecare punere a contactului. ma gandesc sa fac niste teste personale si eventual sa incerc sa obtin niste informatii despre soft-ul care gestioneaza datele. daca problema nu-i din modulul de calcul, atunci nu ramane decat in genul celei de la martorul de airbag pasager ![]() |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
osirus |
![]()
Post
#15
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
La logan exista informatia consum l/h la ralanti,e drept ca in meniul de diagnosticare,dar exista!La fel cum exista si aceasta resetare,la care noi incercam sa-i gasim cauza!Chiar daca nu o sa ne zica nimeni oficial care este aceasta cauza,mai mult ca sigur ca in viitor(cind,nu se stie)se vor remedia mai multe bube printre care si asta!
This post has been edited by osirus: 18 Jun 2005, 23:44 |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
Sony |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
QUOTE(carman @ 18 Jun 2005, 22:58) erorile... par maricele oricum pana cand realizezi un anumit numar de km. datele despre consumul mediu devin mai precise odata cu un nr. de km. mai mare. adevarat, asta nu infirma ce ai spus tu. Ai vazut cum se fac sondajele? Pe un public cat mai larg si mai diferit! Nu se fac doar pe 3 persoane. La fel este si cu precizia consumului. Pe 3 kilometri nu prea are relevanta. Dar asta nu este din cauza preciziei cu care se masoara cantitatea de benzina arsa, ci pentru ca nu mergem 300 de kilometri in maniera in care am facut cei 3 kilometri. Incearca sa nu incurci notiunile! |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
carman |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
sony,
in context, asta era ideea. nu stiu ce te-a facut sa interpretezi altfel... si nici nu mi se pare ca trebuie sa insistam pe asta. |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
osirus |
![]()
Post
#18
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
meniul 4 e folosit Jo-Jc adica.....Jo,pentru un circuit deschis al jojei de carburant si Jc pentru un scurtcircuit al aceleasi joje!Astea apar in caz de defect!Si L/H apare in timpul functionarii motorului(dupa multe modificari la instalatia electrica nici la mine nu mai arata la ralanti decit daca accelerez)si am observat ca era 1.2-1.3l/h.Cam mult zic eu.......... |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
gvincentiu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 22 April 04 From: Galati ![]() |
Nu sunt posesor de LGN dar am o nelamurire despre computerul de bord: consumul instantaneu de cine este dat?
Parerea mea e ca este dat o functie ce are ca variabile: turatia motorului si viteza. In acest context imi pare ca am citit pe forum undeva ca la vale, scoasa din viteza, la relantiu LGN avea un consum instantaneu de 16l. Atunci inseamna ca ceea ce face calculatorul este un consum dat de aceasta functie, ea neavand debitmetru. Si discutia poate continua... |
--------------------
Dacia
1310 break
1998
- GL
|
|
Sony |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
@gvincentiu, logica ta are o fisura! Daca avem consumul instant functie de viteza si turatie, atunci cu motorul la relanti trebuie sa scada semnificativ consumul si, nicidecum sa creasca!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
asarban |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Consumul e dat de frecventa deschiderii injectorului si timpul cat sta deschis
In teorie se cunoaste debitul unui injector. Daca inmultiti debitul cu numarul de deschideri si timpul cat a stat deschis obtineti consumul instantaneu Monitorizand consumul instantaneu la intervale ergulate (/s) se poate obtine consumul mediu Monitorizand consumul dat de timpul de deschidere al injectoarelor inmultit cu numarul de deschideri se obtine consumul total de la ultima resetare. Scazand din cantitatea de benzina aflata in rezervor (indicata de rezistenta de pe sonda) cantitatea consumata se afiseaza ce a mai ramas in rezervor CE a mai ramas se imparte la v medie si consumul mediu si se obtine autonomia! Ce dracu e atat de greu de priceput? |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Sony |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Nenea, alta metoda mai imprecisa nu ai? Noua ne plac erorile mari ca sa putem sa facem multe presupuneri.
![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
klaus |
![]()
Post
#23
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gvincentiu @ 21 Jun 2005, 11:46) . In acest context imi pare ca am citit pe forum undeva ca la vale, scoasa din viteza, la relantiu LGN avea un consum instantaneu de 16l. Eu personal nu am citit asa ceva... Si citesc forumul de oarece vreme... Iar daca e vorba despre ce am citit prin ziare... am citit si eu la un moment dat de gaina care facea pui vii... Si dadea si o lingura de unt pe zi... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AL |
![]()
Post
#24
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Pentru gvincentiu si altii ca el:
Consumul instantaneu la LGN (la fel ca la DSN si SLZ si altele) este dupa cum urmeaza: - la relanti: cantitate litrii/ora... in jurul valorii de 0,8-1 litri/ora...DAR computerul afiseaza "-,-- l/100km" - in decelerare, cu pedala ridicata si peste un prag al turatiei: 0,00 l/100 km valoare afisata de computer - in mers normal >30 km/h, precum si in decelerare dar sub acel prag de turatie: x,xx l/100km, valoare afisata de computer. - in mers normal sub 30 km/h, cosumul e tot x,xx l/100km dar computerul afiseaza "-,-- l/100km" Consumul instantaneu afisat de computer are o valoare maxima! (nu am retinut-o dar parca era 25 sau 30 l/100 km) |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
"Consumul e dat de frecventa deschiderii injectorului si timpul cat sta deschis
In teorie se cunoaste debitul unui injector. Daca inmultiti debitul cu numarul de deschideri si timpul cat a stat deschis obtineti consumul instantaneu" Corect! "Monitorizand consumul instantaneu la intervale ergulate (/s) se poate obtine consumul mediu Monitorizand consumul dat de timpul de deschidere al injectoarelor inmultit cu numarul de deschideri se obtine consumul total de la ultima resetare." Pentru a numara deschiderile este nevoie de un numarator de vreo 20 de biti! Nu ca ar fi foarte greu de facut, dar nu este ingineresc, si nici precis. Eroarea debitului injectorului se pastreaza si se regaseste in rezultatul final. Consumul mediu se calculeaza pe baza distantelor si consumurilor inregistrate intre o pornire si o oprire. Chiar daca senzorul ce da cantitatea de benzina din rezervor are un decalaj, acel decalaj se anuleaza cind se face diferenta intre cantitatea de la pornire si cea de la oprire (intrucit acest offset are o valoare cit de cit constanta, cel putin pe anumite plaje). Se aduna astfel consumurile pe perioadele cit a fost motorul pornit, se stie distanta parcursa de la ultima resetare si se reactualizeaza consumul mediu. Cei care se tem ca masina sta mai in panta sau pe-o parte cind se face masuratoarea, sa stea linistiti. Se iau in calcul ultimele 256 de masuratori care se fac la un interval ceva de genul 2 s iar sonda este amplasata in asa fel incit sa se anuleze eventualele erori date de inclinarea rezervorului (probabil pe mijlocul lui). "Scazand din cantitatea de benzina aflata in rezervor (indicata de rezistenta de pe sonda) cantitatea consumata se afiseaza ce a mai ramas in rezervor" Ma indoiesc, sincer! "CE a mai ramas se imparte la v medie si consumul mediu si se obtine autonomia!" Corect! "Ce dracu e atat de greu de priceput?" Spune-ne tu. Acum, despre resetari, nu stiu ce sa va zic, nici n-am citit ce se intimpla exact, dar parca am sesizat si eu ca se mai reseteaza unele valori din cind in cind... This post has been edited by mario1980: 21 Jun 2005, 16:30 |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
asarban |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE(mario1980 @ 21 Jun 2005, 17:27) "Monitorizand consumul instantaneu la intervale ergulate (/s) se poate obtine consumul mediu Monitorizand consumul dat de timpul de deschidere al injectoarelor inmultit cu numarul de deschideri se obtine consumul total de la ultima resetare." Pentru a numara deschiderile este nevoie de un numarator de vreo 20 de biti! Nu ca ar fi foarte greu de facut, dar nu este ingineresc, si nici precis. Eroarea debitului injectorului se pastreaza si se regaseste in rezultatul final. Pardon! Compul e cel care comanda deschiderea injectoarelor asa ca STIE de cate ori! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
dydycom |
![]()
Post
#27
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
Am nevoie PT STUDIU SI AJUTORAREA CELOR CE SE LOVESC DE ACEST BUG (resetarea computerului de bord) daca imi poate imprumuta cineva un bord spart !!!! Nu am cum sa ajut aici daca nu sunt ajutat!
[domnu... nu era acolo locul sau poate era si am gresit noi... totusi cred ca astfeld e mesaje se pot pune la bursa... oricum, comentariile din acest mesaj nu-si aveau rostul!] |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
gheghe |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 May 05 From: Campina, PH ![]() |
Poate linkurile astea va folosesc:
http://www.siliconchip.com.au/cms/A_102849/article.html http://www.jag-lovers.org/lumps/faqs/tripcomputer/ @carman Eu nu vad care e problema cu alimentarea. Consider ca singurul parametru indicat de computer care este afectat de benzina din rezervor este autonomia. Un circuit face raportul dintre cantitatea de benzina din rezervor (treaba lui cum o determina) si consumul mediu de la ultima resetare. Probabil, daca in timp ce functioneaza motorul, torn benzina in rezervor, cu o mica intarziere, creste indicatia de autonomie, la fel cum scade pe masura ce consum benzina in mers. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- PH 99 xxx Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
|
|
carman |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 9 May 05 ![]() |
linkurile sunt interesante. ca sa fie limpede: nu neg sub nici o forma ca parametrul de consum instantaneu este obtinut prin informatii direct de la injectoare. mai mult, este extrem de probabil ca ulterior, cu ajutorul acestor date sa se faca un consum mediu. si totusi...
si in link-urile de mai sus se vorbeste de masuratori "assumed to be the same" si "approximately"... mi-e greu sa cred ca pornind de la masuratori aproximative, care dau rezultate edificatoare in cazul consumului instantaneu, unde o eroare de pana la 0,2 l % nu deranjeaza pe nimeni, se fac ulterior pe termen lung (atentie!) o suma intreaga de alte calcule. plutitorul de benzina nu mai este unul clasic. cu mai mult timp in urma, am reparat personal un astfel de plutitor la un renault 25, la solicitarea proprietarului, pentru ca nu mai functiona corect. arata eronat numarul de litri din rezervor pentru ca se defectase una din lamelele care culisau pe variatorul sondei. efectul secundar era exact functionarea eronata a computerului de bord si resetarea lui aleatoare... nu pot afirma cu certitudine daca asta este problema si la logan, pentru ca nu am vazut vreun plutitor desfacut, si cu toate ca nu tin partea uzinei, ar fi prea de tot sa aiba probleme atat de repede. dar... plutitorul are posibilitatea de a masura destul de precis cantitatea de benzina, in mod special pe termen lung. marja de eroare de 1l il face imprecis pe termen scurt, dar pe masura ce nivelul de benzina variaza mult, precizia lui poate sa o depaseasca pe cea derivata din consumul instantaneu. parerea mea. aici s-ar mai putea adauga si faptul ca ar fi extrem de simplu sa faci toate celalalte calcule (exceptie consum instantaneu) bazandu-te pe cei doi parametri care sunt prezenti 'by default': kilometraj si nivel carburant. de ce s-ar complica mai mult ?! exemplu: de la resetare ai parcurs 350km cu 22l. consum mediu=6.28 l/100km. aceeasi resetare a pornit si cronometrul: 350km au fost parcursi in 5h. viteza medie=70km/h. s.a.m.d. pentru ceilalti parametri... singura problema care ar putea aparea din folosirea celor doi parametri, este functionarea si fiabilitatea sondei litrometru. metoda "fail-safe" de reluare in calcul a pozititei plutitorului explicata de KNIGHT_C si mario1980 mai sus anuleaza ideea erorii in timpul alimentarii. sa nu uitam insa ca multi au observat resetarea datelor si in timpul mersului... later edit: multumesc celor care mi-au atras atenita despre indicatia consumului in ralanti, in modul 'test'. nu aveam informatia. intentionez cat de curand sa fac niste teste cu datele calculatorului. la fel si dydycom. a postat o rugaminte mai sus... poate il ajuta cineva... This post has been edited by AL: 22 Jun 2005, 08:25 |
--------------------
◊
◊
- ◊
|
|
dydycom |
![]()
Post
#30
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
carman...mersi de amintirea postului meu....am cateva remarci pe care vreau sa le impartasesc si sa imi spuneti unde gresesc.
pompa de benzina furnizeaza combustibilul la o anumita presiune(cunoscuta), injectoarele au o sectiune bine cunoscuta prin care "curge" benzina, timpii de deschidere a injectoarelor sunt cunoscuti. ATUNCI: nu are nici un rost sa stii cat mai ai in rezervor pentru ca daca ...sa pp ca scoti tu 5 l de benzina...atunci ti-ar arata un consum mai mare ceea ce ar fii un mare dezavantaj. Inca ceva indicatia sondei nu se mai face direct ci prin o medie a valorilor citite in timp...daca intrati in modul test si plecati cu masina o sa observati ca indicatia sondei in litri se modifica dupa cum se misca benzina in rezervor. asadar, zic eu , ceea ce conteaza sunt: timpi deschidere injectoare ,viteza de deplasare, turatia motorului, timpul, distanta parcursa. si ca si mai multi sa se lamureasca de ce zic eu....si ca d-nul inginer si-a terminat facultatea cu pile la secretara.. ![]() |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:33 |