carburator dublu, reglare
![]() ![]() ![]() |
carburator dublu, reglare
scania |
![]()
Post
#1
|
||
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
|
||
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|||
PINGUINUL |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 27 December 07 ![]() |
si pe mine mar interesa , daca ne puteti ajuta. si carburatorul meu consuma mult da nu stiu sa il reglez, la servis am fost si masin merge mai prost ca inainte , miam pierdut incredea in servisurile astea nu am nimerit niki unul serios pana acum, o singura exceptie da e de electrica, asa ca as vrea sa il reglez singur daca ne puteti ajuta
|
--------------------
DACIA
NOVA
1998
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#3
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
mai bine il reglezi pe banc,la carbotest ca ai sanse mici mai ales daca te pricepi sa il reglezi singur calumea
vezi pe www.oltcit.ro la Descriere > Circuitul aer benzina > reglare (siteul merge doar cu IE si nu trebuie dat click pe butoane ci tinut putin cursorul) carburatorul de nova e aproape identic cu cel de oltcit trs (CIC5) |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#4
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(PINGUINUL @ 4 Apr 2008, 14:37) si pe mine mar interesa , daca ne puteti ajuta. si carburatorul meu consuma mult da nu stiu sa il reglez, la servis am fost si masin merge mai prost ca inainte , miam pierdut incredea in servisurile astea nu mai da vina pe servis-uri si repara-l prin inlocuire ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
CARBOTEST in Bucuresti sau in Brasov
in bucuresti il gasesti in pantelimon la AMG , dureaza cam 30 min si costa ~70 sau 100 ron , garantat carburatoul merge si consum in parametrii optimi de consum . eu in am reglat pe al meu acum vre-o 2 ani , dar l-am rugat pe tipul ala sa il sigileze si il tin doar pt itp in rest merg foarte bine cu unul de 1400, care ma multumeste pe deplin si la consum si la performanta . |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Daca scoate un sunet infundat cand o calci mai tare si nu se duce,atunci e de la avans prea mic.Daca amestecul de carburant e prea sarac atunci da in nas(trepideaza la accelerare).Prima data schimba bujiile,pune bosch W7bc sau denso W20FP-U.
Tacanit la accelerare inseamna avans mare iar zgomot infundat si cu tacanit nu prea se pupa. |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#7
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
zi scania ce ai mai facut ? cum se mai comporta?
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
scania |
![]()
Post
#8
|
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
Salut, am incercat si cu avans mai mare am mai umblat si la aer putin macar sa depistez de unde este problema, tot aceleas comportament il are cand bag picioru in ea se infunda si te zgaltaie de zici ca atunci faci scoala de soferi
![]() P.S. buji mi se pare ca am NGK fise de silicon, si acel tacanit mi se pare a fii de la avans, altceva nu vad ce ar putea tacani? AAA.... si vreau sa va mai intreb ceva daca pun carb de 1300 o pot regla sa mearga bine pe gaz si cat de cat acceptabil pe benzina, fara sa fac ajustari de moment gen avans, debit gaz si alte minuni, ci doar sa comut butonul ? This post has been edited by scania: 7 Apr 2008, 09:30 |
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
De la carburatior tacane ca e amestecul sarac si detoneaza. Daca amestecul sarac, va tacani indiferent de cat de mic e avansul. Da-i mai multa benzina!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#10
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
posibil sa fie si de la amestec tacaneala , dar totusi nu suna a detonatie ce spune el ci suna chiar a tacaneala , o am si eu si stiu , indiferent cat ii dai tot tacane ,
recomandatea mea a fost un carburator de 1400 nu 1300 , totusi ai motor de 1600:D sa fim seriosi , si da merge ok si pe benzina si pe Gpl , nu trebuie decat un reglaj bun la inceput si pe urma apesi butonul de comutare. |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
scania |
![]()
Post
#11
|
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
Salut, prin ce se deosebeste cel de 1400, de cel de 1300? ca sa nu fac vreo gafa
![]() |
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|
apollo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
marimile jigloarelor.
eu am 32IRMA adica de 1300 si merge bine. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#13
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
si marimea difuzorului, desi centratorul are aceeasi dimensiune
din cauza asta cu carb de 1,4 pe 1,3 viteza scurgerii aerului va fi mai mica de unde rezulta un raspuns mai slab si o lipsa de cuplu la turatii mici asta teoretic,practic nu stiu cum se intampla This post has been edited by ArtVandelay: 8 Apr 2008, 12:48 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#14
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
32irma am si eu si la carbotest acum ~2 ani mi-a spus ca este de 1400
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Vezi ca are stantat pe el,cam in dreptul ciocului de papagal dar pe exterior(corpul carburatorului,nu pe capac):
-25.5 pt 1300 -27 pt 1400 |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#16
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Stiu unde scrie si scrie Carfil Brasov 32irma sunt 100% convins de ce scrie .
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Tocmai m-am uitat la un carb cu difuzor de 27,scrie pe el carfil 32 IRM 2AM.
Iar in partea opusa intr-un cerculet scrie 27. This post has been edited by gabi1: 8 Apr 2008, 22:04 |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
apollo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
scania |
![]()
Post
#19
|
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
salut a cumparat de curand un prieten de`al meu o nova din `99 si avea carb simplu am mers cu a lui si era foarte puturoasa, si iam cerut carbu sa`l porbez pe a mea, ma apuc de treaba intr-o jumat de ora a fost gata si plec la drum mentionez ca la reglaje nu am umblat nici la carbu lui si nici la debitul meu de gaz si avans, masina mergea foarte frumos nu se opreste imediat dupa ce o pornesc cum face a mea, si merge rotund motoru, dar demaraj nu are, am umblat la debit iam dat mai mult si la avans putin de mers merge frumos dar daca vrei o depasire la mustata nu mas risca cu carb simplu, asa ca inca sunt in dubii sa pun monocorp si vreau sa il reglez pe al meu pe benzina, ca pana la urma eu pt partea de benzina voriam sa pun simplu dar azi am fost dezamagit de carb monocorp la voi cum se comporta? mi sa parut o diferenyta de la cer la pamant
![]() |
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|
apollo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
nu era reglat bine.
eu ma pot baga in depasiri si tu nu.deci al meu cum de merge? apropo, elica daca din 8 palete cate are o faci in 4, face minuni. la mine se simte. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#21
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Diferenta este intradevar ca de la cer la pamant , dar personal nu as pune inapoi pe cel dublu pentru ca masina merge excelent cu asta de 1400, care este reglat bine si pe gpl si pe benzina , si chiar nu simt nevoia de cea de a doua camera
![]() apropo de depasiri , poate ca nu stii sa o calci ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
scania |
![]()
Post
#22
|
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
Salut depasiri stiu sa fac
![]() P.S i-mi pare rau dar nu sunt din bucuresti si cand ajung acolo, ajung numai in timpul serviciului, prin zona vitan de obicei am descarcari ![]() |
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#23
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
o data si o data oi avea si tu treaba pe la iveco
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
mmi&g |
![]()
Post
#24
|
mmi&g Group: Members Posts: 290 Joined: 4 October 07 From: buc ![]() |
Salut.Io am schimbat de 2 ori carb meu dublu cu unu simplu si as mentiona ca principal plus pt cel simplu functionarea motorului la relanti,iar la minusuri lipsa evidenta de putere.(asta la masina mea)
De vreo 2 saptamani la servici merg cu un break din 98 cu motor de 1,6 si carb simplu.Masina are doar 20.000 km si merge de rupe,o face usor pe nova mea care are carb dublu,insa cand i-am facut consumul 14%. A mea ia 13 gpl insa merg 3km dus si 3 intors pe zi pe cand break-ul face cam 50-80 km pe zi in buc.Astea puse in balanta am hotarat sa raman la cel dublu.si ii sfatuiesc pe toti sa se gandeasca bine ce vor de la masina inainte sa faca asa o schimbare si mai ales sa nu schimbe doar de dragul de a schimba. PS Multumesc lui Mihai acum porneste aproape la sfert dimineata,insa nu am scapati de detonarile din esapament in rest numai bine |
--------------------
dacia
nova gt
1999 gt
- b 08 mmj
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#25
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Carburatorul de 1400 este la fel de bun ca si cel de 1600 , trebuie doar reglat bine , reglat la modul curat , relanti corespuzator , pozitia in care clapeta sta deschisa sa nu fie prea mare, si in rest alearga de rupe , la cel de 1600 reglajul este delicat : reglaj separat aer , benzina , relanti , doua camere ...
11 Apr 2008, 21:35: Carburatorul de 1400 este la fel de bun ca si cel de 1600 , trebuie doar reglat bine , reglat la modul curat , relanti corespuzator , pozitia in care clapeta sta deschisa sa nu fie prea mare, si in rest alearga de rupe , la cel de 1600 reglajul este delicat : reglaj separat aer , benzina , relanti , doua camere ... This post has been edited by mihai0070: 11 Apr 2008, 20:35 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
piedone24 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 28 December 07 From: Iasi ![]() |
Saluatre tuturor,am si eu o intrebare:la carb de 1400 pus pe nova trebuie marit nivelul la plutitor sau nu?Se poate scoate un consum urban sub 11-12%cu el?Eu am un carb 1400 nou firma Bourget de origine turceasca cica.Ati auzit ceva de ele?La al meu a fost umblat la amestec si cred ca de asta consuma mult.
P.s:Se poate regla undeva prin zona iasului cel dublu corp? This post has been edited by piedone24: 17 Apr 2008, 21:01 |
--------------------
Dacia Nova Gt
berlina
1998
- IS 05 LJI
|
|
apollo |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
stiu ca trebuie marit putin nivelul.dar 12% mie nu mi-a luat niciodata.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
anick_ka |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 10 April 05 From: Iasi ![]() |
piedone24: este un tip in iasi, care sta pe strada Prof. Cujba Petru, care incepe in laterala sediului e-on Gaz, (str. Uzinei sau Sf. Petru Movila - din strada Garii), urca putin in panta si apoi face la stanga, e a doua- a treia casa pe partea stanga dupa curba, pe portiunea paralela cu str. Uzinei (strada e in forma de potcoava, deoarece se termina tot in str. Uzinei) - nea Vasile......, eu am fost la el de mult cu un prieten si mi-a reglat bine carburatorul dublu corp.
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- IS - 9x - ANG
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#29
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai bun reglaj este un carbotest pe BANK special de reglaj il gasesti in pantelimon la AMG , merita la nova daca vrei sa stai cu carburatorul de 1600
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
scania |
![]()
Post
#30
|
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
Salut baieti,
De vreo cateva luni am pe nova carburator monocorp de 1400, sunt foarte multumit, de el consum bun, demaraj bun, nu as mai pune nicodata carb dublu pe ea. problema sta cam asa, ce ne facem cu RAR-ul de pe strada? Voi cum o dati la intoarsa cu ei? Am adaptat filtru de aer de nova , peste el nu se vede nimic, decat daca bagi capul si te uti cu atentie. Voi ce ma sfatuiti sa fac, sa il tin in continuare pe asta simplu mi-e cam teama cu el, ca i-mi ia astia talonul?, Cand te opreste RAR de obicei cam la ce se uita? P.S. Am fost fraier cand sustineam sus si tare ca nu o sa pun simplu ca nu se merita. |
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:13 |