REX - Un Coupe sportiv
![]() ![]() |
REX - Un Coupe sportiv
Coach |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 5 June 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Attached thumbnail(s) IMG_20130801_175927.jpg ( Size: 2.62mb ) Number of downloads: 900 IMG_20130801_180917.jpg ( Size: 2.57mb ) Number of downloads: 965 |
||
--------------------
Renault
Megane
1999/1.6 16v Coupé
|
|||
Dsign |
![]()
Post
#32
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Felicitari pentru participare. Ai mers bine, daca luam in calcul problemele. Succes mai departe.
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Coach |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 5 June 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mersi Dani.
Intr-adevar mai am probleme de rezolvat la masina pana sa fie cum trebuie. Cu toate astea eu sunt multumit de rezultat: 6/13 in grupa, 13/36 la Open si locul 3 la echipe. Ma bucur ca ne-am reintalnit. ![]() Cateva poze pana apar cele oficiale. ![]() Attached thumbnail(s) IMG_20130803_163331__Custom_.jpg ( Size: 109.25k ) Number of downloads: 787 IMG_20130804_095802__Custom_.jpg ( Size: 127.08k ) Number of downloads: 776 IMG_20130804_094822__Custom_.jpg ( Size: 136.79k ) Number of downloads: 792 IMG_20130804_094848__Custom_.jpg ( Size: 128.84k ) Number of downloads: 251 IMG_20130803_181854__Custom_.jpg ( Size: 172.71k ) Number of downloads: 238 IMG_20130803_201928__Custom_.jpg ( Size: 83.08k ) Number of downloads: 215 |
--------------------
Renault
Megane
1999/1.6 16v Coupé
|
|
Dsign |
![]()
Post
#34
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Da-o jos de c*ur cand mergi la curse si revizuieste bine tamburii si sabotii. O sa vezi diferenta.
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
cdadan |
![]()
Post
#35
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Dsign @ 6 Aug 2013, 14:37) Nu inteleg de ce, aproape indiferent de rezultat, apare aceeasi scuza: problemele. Eu vad lucrurile mai simplu: daca participarea e doar asa, de fun, rezultatul nu prea conteaza. Daca mergi musai sa castigi, atunci daca masina nu-i in mintile ei, mai bine stai acasa. Zic si eu. Cazul asta e destul de tipic, masina pare in regula. Probleme sunt vreo pana pe proba sau chestii similare. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#36
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Nu am reusit sa ajung la "cursa". Ce facut Dodo, cu clio RS argintiu (CT xx DDO)?
This post has been edited by Iulikk: 6 Aug 2013, 19:57 |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#37
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
A mers bine, daca iei in calcul problemele.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#38
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Stiu, ambreiaju
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Markos |
![]()
Post
#39
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Ce-i cu ambreiaju'?
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#40
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Nimic special... are tendința sa pice in Bulgaria
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Coach |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 5 June 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
@Dsign
Dupa ce rezolv cele doua probleme majore o sa fac si asta. Mersi de sfat. ![]() @cdadan Nu inteleg de ce te-ai turat asa de la o simpla afirmatie. Eu nu am invocat nicio scuza si nu am detaliat problemele avute. Poate de aceea "masina pare in regula". Oricum sper sa te vad si pe tine participant in acest campionat. In septembrie va fi etapa la Cluj. Astept scuzele pentru neparticipare de pe-acum! ![]() @Iulikk Clio RS a venit doar sambata la antrenamente. Nu am apucat sa discut cu proprietarul lui pentru ca tocmai plecam de-acolo. Duminica nu a mai venit. Mi-ar fi placut sa stau putin de vorba cu el si sa-i admir bijuteria. ![]() Am gasit acum si reportajul de la un post TV local legat de aceasta etapa. Si REX-ul apare in cateva secvente. ![]() |
--------------------
Renault
Megane
1999/1.6 16v Coupé
|
|
cdadan |
![]()
Post
#42
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Coach @ 6 Aug 2013, 22:36) @cdadan Nu inteleg de ce te-ai turat asa de la o simpla afirmatie. Eu nu am invocat nicio scuza si nu am detaliat problemele avute. Poate de aceea "masina pare in regula". Oricum sper sa te vad si pe tine participant in acest campionat. In septembrie va fi etapa la Cluj. Astept scuzele pentru neparticipare de pe-acum! ![]() Nu m-am turat deloc, doar am intrebat. Stiu ca nu tu ai fost cel care a invocat problemele. Dar asta cu problemele pare un typo. Daca aveam mai multi cai, daca aveam masina mai usoara, daca aveam suspensii nus' de care, daca aveam gume de competitie ... astea nu sunt probleme. Eu cred ca mergi la cursele astea doar de fun, asa cum merg eu uneori la tenis. Pui un pic de pasiune, pui un pic de ambitie, dar pe primul plan e placearea de a participa si de a ajunge, onorabil, la final. N-ai vreo sansa sa ma vezi la vreo etapa, eventual pe margine, intre spectatori. ![]() ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Coach |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 5 June 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dupa rationamentul tau: DACA Marisca, Porcisteanu sau Vettel nu castiga fiecare etapa ATUNCI au mers sa se dea de "fun"!
Interesanta conceptie... not! "N-am masina de asa ceva si sincer nu cred ca sunt suficient de indemanatic" Nu sunt impuse restrictii pentru masini in campionatul asta, in afara celor de bun simt bineinteles. Daca ai urmarit reportajul ai vazut ca sunt oameni si cu Trabant, Matiz, Dacia 1100, Dacia Break, Renault Twingo, etc. Dar eu cred ca tu comentezi indemanarea cum comentez si eu tenisul. ![]() Asa ca pana pe la finalul lui septembrie ai timp sa ti pregatesti masina si nu scuzele pentru concurs. ![]() Iar in privinta indemanarii... n-ai de unde sa stii pana nu incerci. |
--------------------
Renault
Megane
1999/1.6 16v Coupé
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#44
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Disciplina asta se numește "autotest" în țara unde a fost inventată. Tot acolo s-a dovedit faptul că într-o asemenea întrecere, au succes mașinile cu ampatament scurt, gen Mini vechi.
Ăștia, care participați cu altceva, sunteți masochiști. Un banal Mini sau similar, e mult mai ieftin și mult mai bun pentru așa ceva, decât ce văd eu în clipul ăla. Bine, asta e țara suv-urilor 4x2, așa că nu e de mirare. This post has been edited by C a t a l i n: 7 Aug 2013, 13:54 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
corbex |
![]()
Post
#45
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Si stergatori de posturi. Nu sufera sa sugerezi ca ar putea sa se insele in vreo privinta.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
kum |
![]()
Post
#46
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
Coach |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 5 June 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
@C a t a l i n
Tocmai de aceea sunt categorii diferite in acest concurs. Nu sunt pusi toti in aceeasi oala iar traseele sunt gandite ca sa poata incapea toti. @corbex La ce anume te referi? |
--------------------
Renault
Megane
1999/1.6 16v Coupé
|
|
corbex |
![]()
Post
#48
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
La niste posturi recente, disparute.
Solenze primiti la competitia asta? As umili citiva loganari. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Coach |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 5 June 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
corbex atata timp cat imi moderez singur topicul consider ca pot decide daca un post este util sau nu.
Te asigur ca posturile fara noima sau scrise doar de dragul de a posta sa creasca numarul de postari la profil nu au ce cauta aici. Sunt primiti toti concurentii care se incadreaza in cerintele prevazute de regulament. Regulamentul este intocmit impreuna si sub egida FRAS si ACR. Fiind o competitie sportiva accentul se pune pe fair-play mai mult decat pe rivalitati puerile intre marci si/sau posesori. 8 Aug 2013, 09:24: Au aparut si pozele oficiale. ![]() Pentru cei curiosi atasez si schita traseului. ![]() This post has been edited by Coach: 8 Aug 2013, 08:24 Attached thumbnail(s) 300.jpg ( Size: 118.92k ) Number of downloads: 110 310.jpg ( Size: 113.92k ) Number of downloads: 103 320.jpg ( Size: 113.75k ) Number of downloads: 93 330.jpg ( Size: 113.04k ) Number of downloads: 99 013.jpg ( Size: 1.68mb ) Number of downloads: 97 051.jpg ( Size: 595.03k ) Number of downloads: 83 077.jpg ( Size: 552.02k ) Number of downloads: 83 063.jpg ( Size: 832.9k ) Number of downloads: 89 090.jpg ( Size: 196.64k ) Number of downloads: 88 130.jpg ( Size: 122.11k ) Number of downloads: 93 150.jpg ( Size: 141.95k ) Number of downloads: 83 230.jpg ( Size: 130.14k ) Number of downloads: 81 440.jpg ( Size: 145.96k ) Number of downloads: 100 460.jpg ( Size: 119.06k ) Number of downloads: 100 550.jpg ( Size: 132.71k ) Number of downloads: 76 640.jpg ( Size: 183.55k ) Number of downloads: 77 760.jpg ( Size: 125.38k ) Number of downloads: 76 800.jpg ( Size: 125.33k ) Number of downloads: 74 950.jpg ( Size: 214.58k ) Number of downloads: 79 990.jpg ( Size: 127.41k ) Number of downloads: 86 1050.jpg ( Size: 170.23k ) Number of downloads: 75 1070.jpg ( Size: 119.22k ) Number of downloads: 72 1160.jpg ( Size: 179.97k ) Number of downloads: 90 1210.jpg ( Size: 206.94k ) Number of downloads: 92 1320.jpg ( Size: 194.3k ) Number of downloads: 85 1450.jpg ( Size: 203.74k ) Number of downloads: 88 1500.jpg ( Size: 137.71k ) Number of downloads: 91 1560.jpg ( Size: 177.26k ) Number of downloads: 88 1580.jpg ( Size: 98.83k ) Number of downloads: 76 1580.jpg ( Size: 98.83k ) Number of downloads: 74 1920.jpg ( Size: 118.45k ) Number of downloads: 76 2440.jpg ( Size: 114.24k ) Number of downloads: 83 2500.jpg ( Size: 149.88k ) Number of downloads: 85 2590.jpg ( Size: 149.8k ) Number of downloads: 86 2760.jpg ( Size: 187.92k ) Number of downloads: 97 Traseu_et._4.jpg ( Size: 111.13k ) Number of downloads: 119 |
--------------------
Renault
Megane
1999/1.6 16v Coupé
|
|
cdadan |
![]()
Post
#50
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Coach @ 7 Aug 2013, 12:06) Foarte posibil. Dar Vettel, chiar si Porcisteanu, sunt din cu totul alta categorie. Astia sunt sportivi veritabili, asta fac, din asta traiesc. Normal ca la acel nivel exista ambitii si presiuni mari, dar au in spate echipe, bugete, material de concurs si sponsori foarte sensibili la rezultat. Indemanarea e un concurs de amatori, tot respectul pentru idee si organizatori, dar participantii castiga cel mult o diploma. Traseul evident ca avantajaza masinutele mici. Ce sa caut eu cu balena brec de o tona jumate? Sa mi-o fur de la baietii indemanatici cu Matiz, usor preparat? Pana dau eu cu spatele o data, aia dau de doua ori. Eu m-as da cateva ture pe un circuit, asa, sa vad limitele de aderenta in conditii de siguranta. Pe sosele nu poti face asa ceva, risti in orice moment o dauna totala. Dar cum n-avem circuite de viteza in Ro, raman cu tenisul de sambata dimineata. This post has been edited by cdadan: 8 Aug 2013, 08:53 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Coach |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 5 June 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sunt de acord cu tine dar ideea mea era cu totul alta legat de ce ai zis tu cu datul doar de fun. Nu inseamna ca te-ai dus sa te dai doar de fun daca nu ai iesit pe podium, intelegi?
![]() Noua ne este mult mai greu, financiar vorbind, decat unora ca ei pentru ca absolut toate cheltuielile(deplasari, reparatii, piese, etc.) le suportam din banii nostri... Iar daca e vorba de a castiga ceva te asigur ca un loc pe podium la competitia asta nu inseamna doar o diploma si-o cupa spre deosebire de altele la care participa mai multi concurenti, la care sunt taxe mai mari si participa oameni cu masini mult mai scumpe. Nu vreau sa detaliez acest aspect pentru ca nu e frumos aici. Si "balenele" pot fi conduse sportiv si pot face fata pe un astfel de traseu. Ia exemplul Daciei Break. N-a avut servo, n-a avut cine stie ce putere, a avut si instalatia GPL in portbagaj si cu toate astea s-a miscat bine, n-a terminat pe ultimul loc. E o competitie in care conteaza mai mult talentul pilotului decat masina. Imi aduc aminte de inca 2 balene de la editiile anterioare: Honda Accord si un VW Caddy(1.9 tdi). Da, da CADDY! Nu gasesc acum poza dar daca dau de ea o s-o postez. ![]() Si DA. Iti dau o foarte mare dreptate in privinta lipsei circuitelor sau a locurilor amenajate pentru a te antrena. Cel mai apropiat de Cluj pe care il stiu este cel de la Arad, VIK Power. Dar stii tu... nu e cu fotbal, nu e cu bani... ![]() This post has been edited by Coach: 8 Aug 2013, 09:31 |
--------------------
Renault
Megane
1999/1.6 16v Coupé
|
|
hepea |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 841 Joined: 8 June 10 From: Bucuresti ![]() |
Da, ala cu break-ul, cu pragurile ruginite, cauciucuri tocite, face toti banii
![]() Categoria cazan, no offence. This post has been edited by hepea: 8 Aug 2013, 09:16 |
--------------------
ex Dacia
Spring
2021
- .
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#53
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(Coach @ 8 Aug 2013, 10:03) Sper că nu crezi ceea ce scrii... În motorsport în general, poți să fii cel mai talentat pilot, dacă mecanica nu te ajută, performanța tinde spre zero. Exemple sunt zeci. Vezi de exemplu ultimele sezoane ale lui Schumacher în F1. Afirmația ta e valabilă în competițiile monomarcă... This post has been edited by C a t a l i n: 8 Aug 2013, 09:16 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Coach |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 5 June 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
@hepea
Nu e un concurs de tuning. Sunt si masini care sunt goale la interior pana la tabla. cand am pomenit de conditiile din regulament m-am referit la chestii majore gen: motor care curge, planetara defecta, baie fisurata, brate indoite, etc.. Adica chestii majore care pot pune in pericol siguranta pilotului si/sau a parcului. De aceea inainte de orice etapa cei de la ACR fac verificarile tehnice(acum sa nu exagerezi iar ca nu o fac ca la RAR ![]() Centura nu este obligatorie pentru ca nu se ating viteze mari. Rar ajungi sa schimbi a 2-a pe circuitele astea. Roata de rezerva subtire te ajuta si este permisa pentru ca sunt multe viraje de 180 si 360 de grade. Ca nu toti o folosesc asta e alta discutie. @C a t a l i n Ai ajuns sa-mi dai dreptate asa repede? ![]() Eu n-am zis ca nu conteaza deloc starea masinii. ![]() This post has been edited by Coach: 8 Aug 2013, 09:45 |
--------------------
Renault
Megane
1999/1.6 16v Coupé
|
|
cdadan |
![]()
Post
#55
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Eu ziceam de un circuit de viteza omologat si potrivit pentru mai multe tipuri de competitii, nu doar karting. Cel mai apropiat e H-ringul.
Ma roade o curiozitate: voi unde va antrenati? |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Coach |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 5 June 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Unde putem... din pacate.
Cei din Bucuresti sunt mai norocosi. |
--------------------
Renault
Megane
1999/1.6 16v Coupé
|
|
Dsign |
![]()
Post
#57
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cdadan @ 6 Aug 2013, 17:41) Nu inteleg de ce, aproape indiferent de rezultat, apare aceeasi scuza: problemele. Eu vad lucrurile mai simplu: daca participarea e doar asa, de fun, rezultatul nu prea conteaza. Daca mergi musai sa castigi, atunci daca masina nu-i in mintile ei, mai bine stai acasa. Zic si eu. Cazul asta e destul de tipic, masina pare in regula. Probleme sunt vreo pana pe proba sau chestii similare. Sunt multe aspecte de discutat aici : 1. Am fost la cursa, am discutat cu Cezar, a fost totul bine pana a cedat ambreiajul 2. Degeaba merg toate treburile perfect in antrenamente, daca la cronometrate ramai fara ambreiaj, fara o planetara, fara cutie viteze (cum a fost cazul unora), fara servodirectie, etc 3. Pentru unii ambitiosi, o participare trebuie sa fie egala cu un rezultat bun, minim podium. 4. Campionatul de Indemanare este una dintre cele mai accesibile competitii auto, asadar poti veni si pleca cu masina de competitie pe roti. Cezar a venit tocmai de la Cluj si un ambreiaj complet nefunctional l-ar fi imobilizat la Constanta pentru cateva zile. 5. Anul trecut m-am apropiat la 3 zecimi de secunda de Locul 1, un pilot cu sustinere materiala si tehnica, cu o masina special pregatita pt asa ceva (Lupo GTI), in conditiile in care eu participam cu batranul meu Logan. Nu ma dau mare cu maiestria mea, ci cred ca omul a avut o zi mai proasta. Deci exista si cazuri in care e totul perfect insa pur si simplu nu se poate mai mult. 6. Dupa scurta ta interventie, inteleg ca daca nu merge un bec de pozitie, sa stau naibii acasa, sa pierd etapa, iar dupa ce schimb becul sa merg de nebun pe strazi, ca sa-mi consum pofta de turat motorul in blana. Nu e chiar corect. Esti un coleg calculat, stiu despre tine ca poti mai mult. Ai scris prea repede ![]() |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
corbex |
![]()
Post
#58
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
cdadan |
![]()
Post
#59
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Dsign @ 8 Aug 2013, 12:10) Dupa scurta ta interventie, inteleg ca daca nu merge un bec de pozitie, sa stau naibii acasa, sa pierd etapa, iar dupa ce schimb becul sa merg de nebun pe strazi, ca sa-mi consum pofta de turat motorul in blana. Neh. Pui mana si schimbi becul, nu-ti va lua mai mult de 3 minute. Sa mergi de nebun pe strazi? Asta de unde ai scos-o? Ca eu, cu siguranta, nu recomand. ![]() 8 Aug 2013, 23:10: QUOTE(corbex @ 8 Aug 2013, 12:26) Aia o ard pagubos in figuri si cam atat ... Apropo de scartaieli, mi-am amintit de o etapa de indemanare, de acu' 3-4 ani, la Iulius Mall in parcare, la 3 minute de blocul unde stau. Am pierdut cateva ore acolo, pe margine. O mare parte din participanti, aveau sau n-aveau cu ce, dar se rupeau in figuri: scartait de roti cat cuprinde, fum, tobe sparte, aruncat masina cu frana de mana fara s-o prinda unde trebuie etc. Cu cat scartaiau mai mult, cu atat scoteau timp mai prost. Mai pe la urma a aprut un baiat cu-n civic mai vechi, primul model. Dupa cum se auzea motorul, zic c-avea turbina, da' se auzea absolut decent, fara suieraturi, rateuri si tobe sparte. Baiatul ala n-a scartait rotile, n-a sarit cu derapaje, nu s-a spart in figuri. Dar la final, a pus intre el si locul 2 vreo 3 secunde. I-a zapacit pe toti fara drept de apel. This post has been edited by cdadan: 8 Aug 2013, 22:10 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Coach |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 5 June 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Intr-adevar, cu cat folosesti mai mult frana de mana cu atat creste timpul final. O trasa mai larga poate fi mai rapida decat una spectaculoasa.
La Iulius am fost si eu. Eram la inceputuri pe-atunci. ![]() |
--------------------
Renault
Megane
1999/1.6 16v Coupé
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 20:28 |