DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> corp clapeta

danutmarchis
post 30 Jun 2008, 10:24
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 3 August 06




salutare supernovistilor am si eu o intrebare legat de corpul clapeta. Am dat jos corrpu l-am curatat si din lipsa de ecupatie am desfacut si chestia aia cu cap metalic ce are si un arc (scuze nu stiu cum i zice) si l-am tot insurubat si desurubat. Problema e in felul urmator ca nu stiu care e pozitia corecta ca de e prea desurubat nu porneste numa acelerata si de e prea insurubat se tureaza de o ia naiba. Aveti cumva o masuratoare la pozitia corecta a acestui senzor?
va multumesc mult


--------------------
dacia super nova 2002 benzina - sj-02-liz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kat
post 30 Jun 2008, 17:33
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 30 March 07
From: Ploiesti PH




Acela este motorasul pas cu pas. Da un "search" ca exista un topic despre calibrarea motorasului. Bafta.

30 Jun 2008, 17:37:
Am cautat eu ceva pentru tine
http://www.daciaclub.ro/motoras-pas-cu-pas-t103330.html

This post has been edited by kat: 30 Jun 2008, 17:37


--------------------
Renault Megane IV 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 2 Jul 2008, 00:12
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




nu te speria daca porneste turata tare sau daca da sa se opreasca. E normal, trebuie sa faci proba de drum si o sa revina ralantiul la normal. Oricum citeste posturile din link. Mie mi-au fost de mare ajutor rolleyes.gif


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJMaxx
post 20 Oct 2008, 18:18
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 21 June 08
From: BUCURESTI




aveti idee de problema mea? in timpu mersului daca o scot din viteza ramane accelerata pana pe la 2000 de ture ... dar nu mereu de la un timp incoa cam la fiecare drum patesc asta dupa care isi revine daca o accelerez putin ........


--------------------
Dacia SuperNova Clima august 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Oct 2008, 18:51
Post #5


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pai de ce o scoti din viteza? laso in viteza si ruleaza cu frana de motor faci si economie la benzina fiindca se taie injectia plus se raceste mai bine motorul . Verifica motorasul pas cu pas s-ar putea sa fie axul plin de ulei si mizerie .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_florin2002
post 20 Oct 2008, 19:01
Post #6


Administrator


Group: Members
Posts: 279
Joined: 4 April 08




djasu , tu zici ca atunci cand mergi cu frana de motor (decelerare-iei piciorul de pe acceleratie) faci economie la benzina si ai si racire mai buna ?? La tipurile celelalte vechi era tocmai invers. Pai asa merg si eu de cand ma stiu: o turez pana pe la 3.000 de ture apoi rulez dand-o pe liber , nu bcu frana de motor - se aude cam naspa.Tu ce zici ca e bine ??


--------------------
Renault Symbol 2008 - 1,4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Oct 2008, 19:19
Post #7


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




o lasi in viteza masina nu o scoti din viteza si iei de tot piciorul de pe acceleratie si injectia se taie automat deoarce se citeste pedala cu ajutorul potentiometrului de pe clapeta de acceleratie asa a fost facut si asa se manifesta. Multi au boala de o scoate din viteza si motorul ruleaza pe 750 -800 de ture deci consumand combustibil. Obicei prost fiindca multi au avut dacie pe carburatie iar la dacie pe carburatie era invers daca nu aveai talpica preincalzitoare cu un circuit eletronic EBIO.
Vedeti in cartile de service super nova apare un releu care se afla in cutia de relee si acela taie automat injectia cand s-a loat piciorul de pe acceleratie cand motorul e turat si e cuplat la cutia de viteza. Daca e decuplat nu taie injectia.
Eu prima data am crezut ca nu are acest sistem implementat m-am documentat si chiar asa e ma miram de ce am un consum mic de benzina prin bucuresti fiindca am obiceiul sa rulez cu frana de motor de la 20 de mentru pana la stop sau printre blocuri la fel cand se negociaza o curba.
Poze cu corp clapeta motoras pas cu pas potentiometru.

This post has been edited by djasu82: 20 Oct 2008, 19:31

Attached thumbnail(s)
Graphic1_res.jpg ( Size: 42.16k ) Number of downloads: 2672
Graphic2_res.jpg ( Size: 49.49k ) Number of downloads: 2943
DSC00746.JPG ( Size: 304.65k ) Number of downloads: 2916
DSC00744.JPG ( Size: 276.79k ) Number of downloads: 2913
DSC00745.JPG ( Size: 350.97k ) Number of downloads: 2841
IMG_2282_crop_resize.jpg ( Size: 28.33k ) Number of downloads: 1036


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NiNiU
post 22 Oct 2008, 13:35
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 4 November 07
From: Suceava




Am si eu o intrebare: daca se "taie injectia", motorul cu ce mai functioneaza? blink.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003
Daca mi-o trebuit dacie...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 Oct 2008, 14:05
Post #9


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai invata ce insemna trasmisie si afli raspunsul si dupa aceea revi si ne spui si noua. Ia gandestete asa putin masina se deplaseaza rotile se invart datorita planetarelor ,planetarele sunti legate de trasmisia din cutia de viteza iar cutia e cuplata de motor prin ambreaj. E in frana de motor injectia s-a interupt atunci cand tu iei piciorul de pe acceleratie si lasi cutia de viteza cuplata la motor , daca o decuplezi de motor cutia de viteza nu mai ai frana de motor plus injectia nu se mai taie iar turatia motorului cade spre 800 de ture isi intra in regim de relantii.
Peste 6500 de ture la fel se manifesta adica se taie injectia , daca nu e decuplata taierea din resoftare la acest regim de turatie nu se mai taie injectia ...si poate urca mai mult in ture.
Cand injectia e taiata motorul se invarte datorita cuplajului dintre motor cutie si trasmisie la roti evident daca masina se deplaseaza . Prin motor circula doar aer care intra pe la clapeta de acceleratie si pe la orificiul de la motorul pas cu pas.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NiNiU
post 22 Oct 2008, 14:23
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 4 November 07
From: Suceava




Eu am intrebat fiindca nu stiu...Nici acu nu m-am lamurit calumea. Deh, cat traieste omul, invata.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003
Daca mi-o trebuit dacie...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ph07lnh
post 13 Apr 2013, 23:35
Post #11


bobo


Group: Members
Posts: 6
Joined: 13 April 13
From: brazi




salut .... am o mare problema .... i-am scos capacul de la filtru de aer ...si am pus filtru de aer ..sport direct pe corpul clapeta ... doar ca am realizat ceva mai rau ..corpul clapeta ...se misca haotic .... ce dracu ii fac sa o prind ... pentru ca nu are nici un sistem de prindere ....


--------------------
dacia supernova 2002 1.4mpi - PH07LNH
[COLOR=blue]bobo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 14 Apr 2013, 05:45
Post #12


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Exista niste chestii de metal care actioneaza ca prindere pentru corpul clapeta.Daca nu, improvizeaza tu o prindere.

This post has been edited by Maskatu: 14 Apr 2013, 12:36


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uscatu83
post 14 Apr 2013, 06:26
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 20 November 07
From: Turnu Magurele - Bucuresti




Cred ca l ai tot insurubat si dezsurubat pana l ai stricat. Eu stiu ca ala este un mecanism de finete si nu se umbla la el. Probabil ca trebuie altul daca nu se mai calibreaza singur. trebuia doar sa il scoti si sa il cureti si il pune ai la loc fara sa umbli la el


--------------------
Dacia Super Nova cu Ac. 2001
Detinator de Super Nova cu Ac si rugina.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 14 Apr 2013, 12:17
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




uscatu83 raspunsul tau nu are nici un inteles....altfel are prinderea corpul clapeta, care original este presat pe motor de carcasa filtrului de aer, dar daca ph07lnh a desfacut carcasa filtrului de aer si a pus filtru sport corpul clapeta trebuie fixat altfel pe admisie.....oricum daca cauta o sa gaseasca poze cum si-au facut altii, oricum nu-i mare inginerie doar putin habar sa ai.....daca gasesc vreo poza o pun.


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ph07lnh
post 14 Apr 2013, 13:22
Post #15


bobo


Group: Members
Posts: 6
Joined: 13 April 13
From: brazi




ms baieti de ajutor ...intradevar toate componentele corp clapeta senzori ...sunt originale din 2002 biggrin.gif am scos doar capacul filtrului ...si cand am vrut sa pun colierul de prindere al filtrului ...tanana ...ce sa vezi ...se misca ... haotic ... era iesit din locul lui ...

problema a fost ..ca de la inceput cand am pus filtrul de aer ..direct pe capacul filtrului ...am observat ca nu se aude cand trage aer ... si m-am gandit ca ceva nu e in regula si pe undeva este desprins ...

am observat ca e o pasta ... portocalie ... aia cumva ajuta si la prindere sau doar la etansare ? teoretic ... nu as vrea sa-l lipesc ..doar daca alta solitie nu am ... apelez la lipire biggrin.gif




--------------------
dacia supernova 2002 1.4mpi - PH07LNH
[COLOR=blue]bobo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_78
post 10 Aug 2013, 14:31
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 10 November 12




Astazi am facut ceva reparatii la supernova mea si din neatentie am scapat o cheie pe scut.Uitandu-ma cu lanterna dupa ea sa vad exact unde a ramas, am observat sub filtrul de aer mai exact la clapeta de acceleratie toata zona inclusiv corpul clapetei de aceleratie plin de ulei. Inca nu am avut timp sa desfac acolo sa vad exact despre ce este vorba dar inainte sa ma apuc ma gandeam sa cer ceva sfaturi aici daca a mai patit cineva asa ceva. Va multumesc anticipat!


--------------------
dacia supernova 2003 - db100von
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsepower
post 26 Aug 2013, 21:39
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 7 August 12




QUOTE(djasu82 @ 22 Oct 2008, 14:05)
pai invata ce insemna trasmisie si afli raspunsul si dupa aceea revi si ne spui si noua. Ia gandestete asa putin masina se deplaseaza rotile se invart datorita planetarelor ,planetarele sunti legate de trasmisia din cutia de viteza iar cutia e cuplata de motor prin ambreaj. E in frana de motor injectia s-a interupt atunci cand tu iei piciorul de pe acceleratie si lasi cutia de viteza cuplata la motor , daca o decuplezi de motor cutia de viteza nu mai ai frana de motor plus injectia nu se mai taie iar turatia motorului cade spre 800 de ture isi intra in regim de relantii.
Peste 6500 de ture la fel se manifesta adica se taie injectia , daca nu e decuplata taierea din resoftare la acest regim de turatie nu se mai taie injectia ...si poate urca mai mult in ture.
Cand injectia e taiata motorul se invarte datorita cuplajului dintre motor cutie si trasmisie la roti evident daca masina se deplaseaza . Prin motor circula doar aer care intra pe la clapeta de acceleratie si pe la orificiul de la motorul pas cu pas.
*




Din nou aceeasi intrebare pentru ca nu are nici o logica ceea ce zici tu...Daca injectia se taie cu ce mai functioneaza motorul???decat cu aer???atunci de ce nu porneste motorul decat cu aer fara benzina?...mai gandeste-te

This post has been edited by horsepower: 26 Aug 2013, 21:43


--------------------
Dacia SUPER NOVA CLIMA 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 27 Aug 2013, 00:01
Post #18


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Ia porneste motorul impins... E acelasi principiu. Eu cred ca djasu are dreptate.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 27 Aug 2013, 07:27
Post #19


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Ia si citeste aici. Poate intelegi principiul. smile.gif


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsepower
post 27 Aug 2013, 10:50
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 7 August 12




si atunci de ce nu este indicata pornirea masinii impinsa pentru ca se risca sa sara de la punct sau chiar sa se rupa cureaua???nu e acelasi lucru??bun si altceva....

mai sus s-a precizat ca injectia se taie cand este acceleratie eliberata complet datorita potentiometrului de pe clapeta atunci de ce sta motorul pornit la relanti fara sa il accelerezi, nu se mai taie injectia???


--------------------
Dacia SUPER NOVA CLIMA 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 27 Aug 2013, 11:00
Post #21


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Genius.jpg

Pentru unii si carburatia e prea buna.

Unul din avantajele injectiei e eliminarea consumului inutil de combustibil in regim de decelerare. Cand intri in frana de motor, nu ai nevoie sa arzi combustibil pentru a invarti vibrochenul.

Capish?

This post has been edited by 4x4: 27 Aug 2013, 11:09


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_DSN
post 27 Aug 2013, 11:47
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 19 April 12




QUOTE(horsepower @ 27 Aug 2013, 10:50)
si atunci de ce nu este indicata pornirea masinii impinsa pentru ca se risca sa sara de la punct sau chiar sa se rupa cureaua???nu e acelasi lucru??bun si altceva....

mai sus s-a precizat ca injectia se taie cand este acceleratie eliberata complet datorita potentiometrului de pe clapeta atunci de ce sta motorul pornit la relanti fara sa il accelerezi, nu se mai taie injectia???
*





Buna intrebare! Tare curios sunt care ar fi raspunsul...


--------------------
Dacia Super Nova Super Nova 2001 1,4 cmc motor E7J
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 27 Aug 2013, 12:03
Post #23


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.067
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Pentru ca in mers, cuplat intr-o treapta de viteza, motorul se invarte fara benzina datorita miscarii rotilor. Scoate-l din viteza sau apasa ambreiajul si va cobori la turatia de relanti, pe care si-o mentine prin consum de benzina.


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdandsn
post 27 Aug 2013, 20:04
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 19 January 12
From: Bucuresti




Eu dupa ce am luat masina avea fiultru de aer deja slabit si am mai mers si eu ceva fara sa ma uit pana am patit sa se ridice corpu clapeta la o pornire iarna. Abea am mai ajuns acasa nu mai statea deloc la relanti de la 500 sarea direct la 3000 am si inpiso ultima bucata din drum ca se incinsese ambreiaju rau. Dupa 2 zile mam apucat de desfacut si am vazut corpu iesit jumate si tragea aer pe acolo si pentru ca nu stiam ca ala sta doar tinut de carcasa am crezut ca s-a rupt prinderea....Deci lam fixat cu silicon pentru garnituri rezistent la temperaturi mari de la 2+2. Si am strans si carcasa calumea si am facut asa 20000 km fara sa mai am nici cea mai mica problema.


--------------------
Dacia Super Nova / Solenza / Logan 2001 Confort / 2004 Confort / 2007 Logan 1.6 16v - B-10-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Killik
post 27 Aug 2013, 22:39
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 3 June 13
From: Zavoaia-Braila




QUOTE(djasu82 @ 20 Oct 2008, 19:19)
o lasi in viteza masina nu o scoti din viteza si iei de tot piciorul de pe acceleratie si injectia se taie automat deoarce se citeste pedala cu ajutorul potentiometrului de pe clapeta de acceleratie asa a fost facut si asa se manifesta. Multi au boala de o scoate din viteza si motorul ruleaza pe 750 -800 de ture deci consumand combustibil. Obicei prost fiindca multi au avut dacie pe carburatie iar la dacie pe carburatie era invers daca nu aveai talpica preincalzitoare cu un circuit eletronic EBIO.
Vedeti in cartile de service super nova apare un releu care se afla in cutia de relee si acela taie automat injectia cand s-a loat piciorul de pe acceleratie cand motorul e turat si e cuplat la cutia de viteza. Daca e decuplat nu taie injectia.
Eu prima data am crezut ca nu are acest sistem implementat m-am documentat si chiar asa e ma miram de ce am un consum mic de benzina prin bucuresti fiindca am obiceiul sa rulez cu frana de motor de la 20 de mentru pana la stop sau printre blocuri la fel cand se negociaza o curba.
Poze cu corp clapeta motoras pas cu pas potentiometru.
*






QUOTE(horsepower @ 27 Aug 2013, 10:50)
si atunci de ce nu este indicata pornirea masinii impinsa pentru ca se risca sa sara de la punct sau chiar sa se rupa cureaua???nu e acelasi lucru??bun si altceva....

mai sus s-a precizat ca injectia se taie cand este acceleratie eliberata complet datorita potentiometrului de pe clapeta atunci de ce sta motorul pornit la relanti fara sa il accelerezi, nu se mai taie injectia???
*


Mai citeste cu atentie ce a zis djasu82 si ai sa intelegi.


--------------------
Dacia Supernova 2002 Rapsodie - BR 58 ALY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdandsn
post 28 Aug 2013, 06:03
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 19 January 12
From: Bucuresti




La pornirea inpinsa socu este mai mare si atunci exixta riscu sa se rupa cureaua sau sa sara de la punct, iar daca iei picioru de tot de pe acceleratie turatia scate usor fara nici un soc deci nu este nici o problema.


--------------------
Dacia Super Nova / Solenza / Logan 2001 Confort / 2004 Confort / 2007 Logan 1.6 16v - B-10-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsepower
post 28 Aug 2013, 10:32
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 7 August 12




Azi am facut test cu o dacia 1310 pe injectie.I-am dat capota jos,am desfcaut capacul care vine peste corpul clapeta astfel incat sa se vada injectorul.Am pus pe cineva la volan si am stat sus pe masina si m-am uitat la injector in timp ce cobora la vale in frana de motor si curgea benzina garla la injector si ca sa fiu sigur am pus degetul in capul injecorului sa nu mai intre benzina in admisie si s-a oprit motorul instantaneu....Frate daca nu are benzina nu merge e logic.

Teorema voastra pica...Eu raman la parerea mea...Un motor functioneaza cu aer si COMBUSTIBIL

djasu82 a zis: Vedeti in cartile de service super nova apare un releu care se afla in cutia de relee si acela taie automat injectia cand s-a loat piciorul de pe acceleratie cand motorul e turat si e cuplat la cutia de viteza. Daca e decuplat nu taie injectia.

Acel releu despre care vorbeste el este pentru injectoare,rezistenta incalzire sonda oxigen,supapa purjare canistra,calculator injectie,pompa benzina,bobina aprindere.

Daca acest releu taie injectoarele ar trebuie sa taie tot ce am enumerat mai sus si fara toate astea mama ei de masina daca mai merge...

This post has been edited by horsepower: 28 Aug 2013, 10:39


--------------------
Dacia SUPER NOVA CLIMA 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 28 Aug 2013, 11:35
Post #28


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.067
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Omule, crezi ce vrei. Coboara cu Dacia pe o panta de minim 7%, in treapta III si de la minim 3000 rpm intra in frana de motor.

Ce ai vazut tu se datoreaza probabil faptului ca motorul avea sub 1500 rpm si isi incepea corectiile de injectie, scuipand benzina fiindca se apropia de turatia de relanti (daca nu era chiar la relanti).


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 28 Aug 2013, 12:02
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




Nu mai stiu pe unde,dar am citit ca peste 2000 de ture,in frana de motor,consumul este 0.Lucru verificat si de un amic care are CBU si de mine cu un Symbol.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 28 Aug 2013, 13:40
Post #30


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




QUOTE(horsepower @ 28 Aug 2013, 10:32)
... I-am dat capota jos,am desfcaut capacul care vine peste corpul clapeta astfel incat sa se vada injectorul.Am pus pe cineva la volan si am stat sus pe masina si m-am uitat la injector in timp ce cobora la vale in frana de motor ...
*




nu crede.gif coffee_spitsk.gif radmasa.gif radmasa.gif

Am inteles eu bine?

Deci tu te uitai la injector in timp ce te tineai de masina fara capota care cobora la vale. Bine ca era cineva la volan, altfel putea fi periculos.



--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 15:05
Forum Renault