DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cum se distruge un sector de industrie!, Impozitul forfetar omoara service-urile

paboauto
post 13 Sep 2013, 22:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 September 13




Cum se va calcula impozitul forfetar

Impozitul forfetar va fi calculat în funcție de mai multe variabile, nu va fi o sumă fixă, ca până acum. De exemplu, un element luat în calcul este suprafața pe care se desfășoară activitatea.

Astfel, pentru spălătorii auto, vopsitorii, stații de vulcanizare, stații ITP sau tinichigerii auto, se va aplica un coeficient care pleacă de la 6 lei pe metrul pătrat pentru vulcanizare și ajunge la 10 lei pe metrul pătrat, la stațiile ITP și cele de mecanică auto. Suma rezultată se înmulțește cu cele 12 luni din an, potrivit datelor din proiectul de act normativ, așa cum a fost discutat de Maria Grapini, ministrul delegat pentru IMM-uri, mediu de afaceri și turism, cu patronatele din domeniu.

Cât vor plăti anual service-urile auto în contul impozitului forfetar, potrivit formulei de calcul propusă de Guvern:

service auto cu o suprafață de 200 de metri pătrați - 24.000 de lei (circa 5.417 euro)
service auto complet echipat, cu o suprafață de 1.000 de mp - 120.000 de lei (circa 30.000 euro)
service auto care acoperă și operațiunile de mecanică și ITP, cu o suprafață de 500 de mp - 60.000 de lei (circa 14.000 de euro)
vopsitorie cu cu o suprafață de 500 mp - 48.000 de lei (circa 10.835 de euro )
tinichigerie auto - 54.000 de lei (circa12.100 de euro)
spălătorie auto - 18.000 lei (circa 4.000 de euro)
spălătorie auto cu o suprafață de 500 mp - 45.000 de lei (10.100 de euro)
vulcanizare cu o suprafață de 500 mp - 36.000 de lei (de euro)
vulcanizare - 14.400 lei (3.200 de euro)


--------------------
renault megane 1 2001 - bz 07 wra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 13 Sep 2013, 22:37
Post #2


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Cam cu ce frecventa ai primit bon fiscal de la spalatorie, vulcanizare sau serviceul de cartier?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paboauto
post 13 Sep 2013, 23:37
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 September 13




Asta nu e o scuza! Onorabilele organe de control sa-si faca treaba si sa taie in carne vie! Daca vreau sa imi fac service trebuie sa ma asigur inainte de toate ca am sa dau 30 mii de euro/an la stat si pe urma sa ma gandesc la investitii?


--------------------
renault megane 1 2001 - bz 07 wra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 14 Sep 2013, 00:34
Post #4


Forumist


Group: Members
Posts: 3.012
Joined: 23 July 09




Absolut de acord. Pt. stat contribuabilul e doar o vacă de muls, și mereu este tratat ca un evazionist. Pt. el există doar prezumția de vinovăție.


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 14 Sep 2013, 01:13
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




@pabauto, tu glumesti sau care e treaba? Sumele sunt EXTREM de mici. Evident, daca pana acum ai mers la negru si nu ai platit nimic, sumele par mari.

Daca luam cazul unui service auto, 5417 euro pe an inseamna doar 451 euro pe luna. Extrem de putin pentru un sevice de 200mp.

In prezent, la un impozit de 16%, ar trebui sa platesti 451 de euro impozit pentru un profit de 2818 euro pe luna. Sa nu-mi spui ca un service de 200mp nu e in stare sa aibe un profit 2815 euro pe luna.
Bine, in acte toti sunt in pierdere. Si incearca sa convinga ca fac munca voluntara. In realitate profiturile sunt mult mai mari.

Legea e rea pentru cei obisnuiti sa lucreze integral la negru. In rest e o chestie buna. Chiar prea blanda.

This post has been edited by paul_p: 15 Sep 2013, 00:05


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paboauto
post 14 Sep 2013, 09:22
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 September 13




@paul_p "Legea e rea pentru cei obisnuiti sa lucreze integral la negru. In rest e o chestie buna. Chiar prea blanda."
Perfect de acord cu tine pana la un punct. Mi-as dori ca impozitele sa fie "in functie de" si nu "indiferent de". Sa bagi o lege doar pentru faptul ca organul de control e corupt si/sau incapabil sa urmareasca evaziunea imi pare aberant.

This post has been edited by paboauto: 14 Sep 2013, 09:25


--------------------
renault megane 1 2001 - bz 07 wra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Sep 2013, 09:44
Post #7


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Imense impozitele astea. Mai ales pentru ăia mici. Era mult mai eficient daca puneau amenzi foarte mari si pe urma controale pertinente.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cracos
post 14 Sep 2013, 09:53
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 10 April 09




problema e ca aceste impozite se vor "directiona " ca de altfel toate taxele , impozitele , accizele ... s.a. , catre noi , oamenii de rand care ar trebui sa fie protejati de stat .
Sectorul de industrie citat aici de fata e un pic cam neserios si lucreaza cu doua variabile :
Ptr lucrarile facute cu asiguratorii au un pret , iar pentru cei cu bani lichizi alt pret.

This post has been edited by cracos: 14 Sep 2013, 10:00


--------------------
renault clio symbol 2005 fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 14 Sep 2013, 11:18
Post #9


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE
Impozitul forfetar omoara service-urile
service auto cu o suprafață de 200 de metri pătrați - 24.000 de lei (circa 5.417 euro)


pai faci service mobil.... cumperi cu 5000 de euro o dubita sh gen: Doblo, Kangoo, Caddy, etc si o echipezi cu toate sculele necesare

iar pentru celelalte unitati ITP, vulcanizare, service, etc., cu siguranta se va resimiti in pretul pieselor si la manopera taxa respectiva

This post has been edited by P-A-C-O: 14 Sep 2013, 11:20


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cielo99
post 14 Sep 2013, 13:14
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 21 November 10




QUOTE(paboauto @ 13 Sep 2013, 22:15)
Cum se va calcula impozitul forfetar

Impozitul forfetar va fi calculat în funcție de mai multe variabile, nu va fi o sumă fixă, ca până acum. De exemplu, un element luat în calcul este suprafața pe care se desfășoară activitatea.

Astfel, pentru spălătorii auto, vopsitorii, stații de vulcanizare, stații ITP sau tinichigerii auto, se va aplica un coeficient care pleacă de la 6 lei pe metrul pătrat pentru vulcanizare și ajunge la 10 lei pe metrul pătrat, la stațiile ITP și cele de mecanică auto.
*



Cum se calculeaza suprafata pe care isi desfasoara activitatea? Un service de cartier are un garaj de 30-50mp adica 300-500 de lei pe luna ceea ce inseamna un profit de 2000-3500 de lei pe luna daca se merge pe impozit de 16% (profit real nu declarat). Parcarea nu e inclusa in suprafata pe care isi desfasoar aactivitatea. Un service cu hala de 200mp poate lucra la 4-5 masini simultan.
Ca legea e proasta sunt de acord, ca sumele sunt imense nu.


--------------------
Daewoo/Peugeot Cielo/307 1999/gle 2003/break - de cluj
[COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Sep 2013, 13:49
Post #11


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Mie mi se pare absolut imens un profit de 3000 de lei pe luna, pentru un service de cartier.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cielo99
post 14 Sep 2013, 14:01
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 21 November 10




Mie nu. Sa calculam 1 schimb distributie minim 200 manopera poate face cam 2/zi, cheltuieli nu are ca nu declara nimic. Calculam doar 1/zi. 200*20 zile lucratoare =4000.
Distributia e doar una din lucrari, un schimb placute frana 30-50 lei, iar fara cheltuiei, poate faceminim 6-10/zi. Un schimb de elemente directie 30-200 lei in functie de ce schimba schimba, un schimb ambreiaj cam 250/lei, il termina in maxim o zi. Si de obicei nu are angajati, lucreaza patronul.
Ideea e ca scoate minim 200 de lei /zi, dar factureaza maxim 200 de lei/saptamana.
Cand am cerut factura la vulcanizare mi-a replicat ca daca imi da el trebuie sa plateasca impozit pe venit 3% si nu-i convine.
La serviceurile mai mari se mai schimba putin problema ca alea cam dau factura pe tot ce fac.

Multe servisuri mici se vor inchide in acte dar vor continua sa functioneze, cam asta va fi efectul legii.

This post has been edited by cielo99: 14 Sep 2013, 14:04


--------------------
Daewoo/Peugeot Cielo/307 1999/gle 2003/break - de cluj
[COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Sep 2013, 14:41
Post #13


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nu stiu de ce ai tu impresia ca veniturile inseamna automat profit. La un service de cartier ai chirie, utilitati, 2 salarii, impozit, contabilitate, eventual vreo rata ceva. Mai platesti diverse consumabile. Iti cumperi niste scule. Toate astea fac mii bune de lei. Iar capacitatea de servisare maximă nu se transforma automat in venituri. Ai zile și zile.

This post has been edited by ssilviu: 14 Sep 2013, 14:42


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paboauto
post 14 Sep 2013, 14:57
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 September 13




Ok. Am inteles. Tendinta exemplului de calcul va impinge spre service-ul de cartier(garaj 30mp) unde nea Vasile va rezolva problemele. Sa va vad in caz de dauna daca tot la nea Vasile va duceti. Sa vedem daca nea Vasile poate rezolva daunele pe RCA cu plata la 90-120 zile asa cum procedeaza asiguratorii. Banii unui service complet, desi nu e normal, sunt blocati mai mereu in marfa, salarii, chirii, utilitati… etc, iar plata vine cu o intarziere enorma. Cunosc zeci de service-uri care abia supravietuiesc asteptand banii de la asiguratori in conditiile in care orice furnizor de piese iti da marfa cu plata la cel mult 30zile iar cand vine scadenta nu poti spune ca nu ai luat banii de la asigurator. Service-urile abia supravietuiesc tocmai din cauza garajului lui nea Vasile si tot nea Vasile e de vina pentru perceptia pe care o au toti vis a vis de service-uri.


--------------------
renault megane 1 2001 - bz 07 wra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cielo99
post 14 Sep 2013, 15:25
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 21 November 10




De fapt de vina sunt functionarii incompetenti sau corupti care ar trebui sa-l verifice pe Nea Vasile si sa il acuze de evaziune daca nu-si plateste impozitul si ce alte taxe mai decurg dina activitaea lui, sa verifice daca Nea Vasile face factura sau bon de casa la lucrarile pe care le executa.
Am zis de la inceput, sumele nu mi se pare mari dar legea mi se pare proasta pentru ca Nea Vasile va lucra in continuare la negru atata doar ca oficial isi va inchide garajul sa nu plateasca forfetar in schimb service-ul mai marisor e in dezavantaj clar pentru ca el nu-si poate inchide fictiv activitatea, spre deosebire de Nea Vasile care primeste telefonul, baga masina in garaj, inchide usa pe dinauntru si nu-i nimeni acasa.

This post has been edited by cielo99: 14 Sep 2013, 20:27


--------------------
Daewoo/Peugeot Cielo/307 1999/gle 2003/break - de cluj
[COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 14 Sep 2013, 20:05
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Da, dar nea Vasile va lua firimituri, lucrari de 500-1000RON max, pe cand service-ul de firma se arunca la sume cu 4-5 zerouri, de aici diferenta.
In Turcia la chestii de-astea (nea Vasile) Fiscul pune un impozit modic ca sa-l aiba in evidenta (inclusiv politia).
Ideea desteapta este ca astfel statul nu mai plateste somaj unei persoane si ajutor social unei familii. Dar ei nu sunt stat social ca Romania. Si chestia si mai desteapta este ca acolo muncesc in atelier si copiii respectivului, astfel se elimina posibilitatea de golaneala si vagabondaj, plus avantajul ca se invata de mici cu munca si valoarea banului. Si daca mai sapam, mai gasim.

This post has been edited by D-Ice: 14 Sep 2013, 20:08


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 18 Sep 2013, 14:36
Post #17


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Service-ul Mercedes... nu cred ca stie ce inseamna factura care client sub 1000 euro... iar cel VW... sub 500 euro....

Veniturile unor service-uri sunt ENORME, fara justificare in calitatea serviciilor. Doar pentru ca isi trag banii usor de la firme de asigurare...

La service de cartier e mult mai greu sa faci bani. Preturi mai mici, banii vin cate putini. Abia scot si ei salariile si inca cate ceva.

Sa taxezi la fel un service Mercedes si un service de cartier, mi se pare nebunie. E chiar si incorect. Parca ar fi o lege facuta ca sa aiba reprezentanta Mercedes niste profituri si mai mari !!!! (daca impozitul devine mai mic, evident profitul va fi mai mare)


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrescuandrei
post 19 Sep 2013, 20:06
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 16 December 08
From: Curtea de Arges




QUOTE(cielo99 @ 14 Sep 2013, 14:01)
Mie nu. Sa calculam 1 schimb distributie minim 200 manopera poate face cam 2/zi, cheltuieli nu are ca nu declara nimic. Calculam doar 1/zi. 200*20 zile lucratoare =4000.
Distributia e doar una din lucrari, un schimb placute frana 30-50 lei, iar fara cheltuiei, poate faceminim 6-10/zi. Un schimb de elemente directie 30-200 lei in functie de ce schimba schimba, un schimb ambreiaj cam 250/lei, il termina in maxim o zi. Si de obicei nu are angajati, lucreaza patronul.
Ideea e ca scoate minim 200 de lei /zi, dar factureaza maxim 200 de lei/saptamana.
Cand am cerut factura la vulcanizare mi-a replicat ca daca imi da el trebuie sa plateasca impozit pe venit 3% si nu-i convine.
La serviceurile mai mari se mai schimba putin problema ca alea cam dau factura pe tot ce fac.

Multe servisuri mici se vor inchide in acte dar vor continua sa functioneze, cam asta va fi efectul legii.
*





Cat de optimist poti sa fii in privinta incasarilor unui service! Chiar crezi ca pe fiecare zi intr un service mic se lucreaza? Am o curiozitate: Ai firma? Stii ce inseamna sa inregistrezi fiecare leu incasat? Stii cum Statul roman uneori te forteaza sa faci evaziune ca sa poti sa rezisti? Eu nu cred...


--------------------
Renault Fan . .
Muuulte Renouri/Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Sep 2013, 21:03
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




E plina tara de reprezentante care s-au inchis sau se afla in insolventa. Banii unei concesiuni vin din vanzarea de masini noi, nu din service.
Din activitatea de service nu s-a imbogatit nimeni pana acum. Majoritatea incearca sa lucreze la negru ca sa poata sa subziste, iar unii isi inchipuie ca 500 de euro nu e mare lucru. Cu 500 de euro platesti 2 mecanici.

Pentru mine forfetarul e dovada clara a incompetentei celor ce ne conduc acum, care nu mai stiu de unde sa scoata ceva maruntis pentru buget.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 19 Sep 2013, 21:30
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




Daca e sa stam stramb si sa judecam drept, impozitul forfetar pentru service-uri este extrem de convenabil.

Daca de la inceput ti-ai propus sa lucrezi la negru si sa nu platesti nimic la stat, atunci sunt de acord, de forfetar nu poti sa te fofilezi nedeclarand incasarile.
Si un leu impozit este mult mai mult decat zero lei smile.gif

Dar daca pana acum ai lucrat corect, in mod sigur plateai mai mult impozit pe profit decat acest forfetar. Pentru cei ce au lucrat corect este un ajutor acest forfetar.

Sumele sunt destul de mici, adica maxim 10lei/1mp pe luna.
La un service mic, de 70mp, asta inseamna 700 de lei pe luna. Ceea ce nu e o suma uriasa, de natura sa destabilizeze afacerea.

In neregula cu acest forfetar este ca pentru cluburi si restaurante este ridicol de mic. Un restaurant sau un club de peste 300mp din centrul Bucurestiului are de platit doar vreo 1.890 lei luna. Ridicol de putin.

Iar pentru spalatorii este probabil un pic cam mare, fiind doar cu 25% mai mic decat la un service.

19 Sep 2013, 22:33:
QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Sep 2013, 22:03)
Banii unei concesiuni vin din vanzarea de masini noi, nu din service.
Din activitatea de service nu s-a imbogatit nimeni pana acum.
*


Aceasta este o informatie eronata. Era probabil valabila pana prin 2000-2002. Dupa aceasta perioada marjele au tot scazut si activitatea de service a devenit foarte profitabila, depasind in prezent 50% din profitul unei reprezentante.

This post has been edited by paul_p: 19 Sep 2013, 21:33


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 19 Sep 2013, 22:37
Post #21


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




…mai ales la cele ieșite din garanție.


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Sep 2013, 23:08
Post #22


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Sep 2013, 22:03)
Banii unei concesiuni vin din vanzarea de masini noi, nu din service.

De aia nu poti obtine azi reduceri de nici macar 100 de euro la o masina noua. Ca e profitul imens pentru concesiune si nu vrea sa-l imparta cu tine, nu? icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
svclio
post 20 Sep 2013, 08:40
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 5 July 12




O sa ingroape toate firmele mici. Daca voi aveti impresia ca impozitele astea sunt mici, habar nu aveti cu ce se mananca o afacere. Ziceati de service, pai prietenas ai de platit echipamentele (ca la un service nu iti ajunge o trusa de scule de 3 milioane din targ, un cric si 2 caramizi), ai de platit salarii, utilitati, asigurari.

Edit: uitasem chiria.

This post has been edited by stefanvasco: 20 Sep 2013, 08:40


--------------------
renault clio 2 bicorp 2004 / dci 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 20 Sep 2013, 08:41
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




QUOTE(dumitrescuandrei @ 19 Sep 2013, 21:06)
Cat de optimist poti sa fii in privinta incasarilor unui service!
*


Ma lasi?
Am platit vreo 400 RON doar manopera pentru schimbat uleiul la diferentiale+cutii si completat freonul la AC!
Si desi era sambata, program doar jumatate de zi era full!
Daca fiscul ar face controale pe bune puscariile ar fi pline de evazionsti care se plang non-stop cum "ii jupoaie statul"!
Da, forfetarul e o tampenie, ar trebui pastrat impozitul actual dar controlati toti la sange, sa nu vanda nici macar un covrig fara bon!


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 20 Sep 2013, 09:10
Post #25


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Forfetarul nu elimina obligativitatea documentelor fiscale, deci spaga nu dispare.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 Sep 2013, 09:58
Post #26


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Forfetarul asigura un minim care trebuie platit. Tu daca faci profit de 100 de ori mai mult decat minimul, atunci platesti impozitul aferent.

Desi sunt de acord ca aproape toate service-urile mici lucreaza la negru si nu platesc nimic statului, lucru care nu e ok deloc, trebuie sa recunosc ca acest forfetar e dovada incompetentei clasei politice (de orice culoare/fel) si ca e strigator la cer ca in loc sa rezolve cauza se adancesc in rahat.

This post has been edited by Ov: 20 Sep 2013, 09:59


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 20 Sep 2013, 10:22
Post #27


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Lucreaza la negru in special cu PF, la PJ mai scapa acte ca e nevoie.
Cata vreme cheltuielile cu astfel de servicii nu intra pe deductibilitate, forfetarul e singura solutie pt venituri la buget.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 20 Sep 2013, 10:41
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




De la un impozit (discutabil ca orice impozit in lume) s-a ajuns la plangerea de mila a plevustii evazionistilor( mici dar multi)si a pseudomeseriasilor. mad.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 20 Sep 2013, 10:49
Post #29


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Mi-e foarte mila de astia care iau o suta si cit mai incape pe ora. Si normeaza cu 1/2-1 ore lucrari de 5-10 minute. Si-ti vind piese cu 300% adaos.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 20 Sep 2013, 10:53
Post #30


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Sunt curios daca la controale intreaba cineva cum e posibil ca in 8 ore de lucru sa se factureze clientilor 12-13 ore de manopera pe acelasi angajat.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 13:17
Forum Renault