Unghiuri
![]() ![]() ![]() |
Unghiuri
Cristinika |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 22 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300(1400) din '76
- B - 13 -USF
|
|||
fstoica |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 25 February 05 ![]() |
si eu am aceasi problema dar pe dreapta.
de vina este unghiul de cadete al roti. eu trebuie sa iau o bascula cu +3 pe parte stanga. si la tine este aceasi problema dar trebuie sa te duci la mecani si sati spuna ce fel de bascula sa iei. adica + cat sau - cat |
--------------------
dacia
1310
- B-51-CSA
|
|
Cristinika |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 22 February 05 ![]() |
si gasesc oriunde bascula d-asta cu + si - ?
macar sa fie asta problema...dak stii si un pretz esti tare.. merci frumos |
--------------------
Dacia
1300(1400) din '76
- B - 13 -USF
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(Cristinika @ 23 Sep 2005, 18:13) si gasesc oriunde bascula d-asta cu + si - ? macar sa fie asta problema...dak stii si un pretz esti tare.. merci frumos Cristinika,mai poti demonta pivotul inferior de pe partea respectiva si ii ovalizezi cele 4 gauri de fixare de pe brat cu o pila rotunda astfel incat pivotul strans sa vina cu vreo 3-4 mm spre fuzeta.Adica,cu alte cuvinte lungesti bratul.Este bine sa verifici temeinic si bucsile tirant.Daca ai parcat masina si te uiti la masina de la15-20 m observi ca roata respectiva nu calca perpendicular pe sol?Inca ceva:trebuie sa fi atent ca operatia de ovalizare a gaurilor sa fie egalala toate cele 4 gauri.Daca nu ai inteles ceva,posteaza!Succese. ![]() This post has been edited by ROBY 06-TFA: 23 Sep 2005, 19:57 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#5
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
se gasec bascule de la -4 pana la +4 la orice magazin dacia. daca ai schimbat lonjeroanele sa fi sigur ca niciodata nu o sa mai fie masina "dreapta" pt ca cei care inlocuiesc lonjeronul nu mai au cum sa il puna la loc cum era inainte . ca sa afli ce tip de bascula iti trb , trb sa te duci la uni care stiu sa faca unghiurile cum trb ( de preferat la uni cu experienta adica batrani) care sa iti spun ce bascula iti trb pe + sau pe - si ce dimensiune dupa computer . la mine de ex miam luat bascule pe +4 ca sa imi scot roata inafara si am mai scos roata inafara si din reglajul de la capul de bara dc am facut asta ca sa "stea" masina mai bine pe viraje. si nu te apuca sa faci ceva de genul sa dai alte gauri la pivot sa scoti pivotul mai inafara sau alte prosti ca nu o sa ai nici un rezultat de durata .
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
RIon |
![]()
Post
#6
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Baiatule, 2 sfaturi:
- pune mana si editeaza-ti postul sa nu iti dau warn pentru limbaj mirc - la un service dacia autorizat or sa iti faca unghiurile |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
hecbv |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 6 May 05 ![]() |
eu am adoptat varianta lui roby si sunt multumit mi-a fost frica un pic ca se va plimba pivotul in gaurile alea ovale dar sa stii ca nu sa mutat deloc e ok ,bafta in orice solutie ai alege
|
--------------------
dacia
1310 Lux
- hec_bv schimb iluminare bord
0723735110 hecaru |
|
Cristinika |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 22 February 05 ![]() |
solutia cu bascule + si - mi se pare cea mai simpla...o sa ma interesez ce tip de bascula imi trebuie...si sa vad si cat costa...poate reusesc sa rezolv beleaua asta ca am probleme cu directia...cu franarea...e nasol ce sa zic...si in plus imi distruge si cauciucurile...merci frumos
|
--------------------
Dacia
1300(1400) din '76
- B - 13 -USF
|
|
Cristinika |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 22 February 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300(1400) din '76
- B - 13 -USF
|
|
RIon |
![]()
Post
#10
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Acum stii.
Se pare ca nu ai citit regulamentul forumului, sau ca nu iti pasa? |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
bonzai |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 710 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Explicati-mi si mie cand e musai sa faci geometria, ca am auzit 2 variante. Tocmai mi-am schimbat anvelopele pe fata. Unii zic ca e obligatoriu la anvelope noi, altii ca nu e obligatoriu daca nu s-a umblat la directie si eventual facut unghiurile cand se mai tocesc cauciucurile.
|
--------------------
Renault
Megane 4 GT
2017
|
|
hec-bv |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 28 September 05 ![]() |
faza cu dak si pretz inseamna limbaj mirc iti zic eu ca am luat warn pt asta ci ce dak
![]() |
--------------------
dacia
1310
- bv o3 hec
|
|
ABG |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ROBY 06-TFA @ 23 Sep 2005, 21:56) Cristinika,mai poti demonta pivotul inferior de pe partea respectiva si ii ovalizezi cele 4 gauri de fixare de pe brat cu o pila rotunda astfel incat pivotul strans sa vina cu vreo 3-4 mm spre fuzeta.Adica,cu alte cuvinte lungesti bratul. Eu zic sa le dai jos de tot - basculele inferioare. Te mai chinui sa muti pivotul ? Am gasit! Fii atent, ia la pila un traseu serpuit ca sa faci un labirint unde sa se poata joaca pivotul ascunsa cu bascula. This post has been edited by ABG: 28 Sep 2005, 11:06 |
-------------------- |
|
hec-bv |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 28 September 05 ![]() |
nu stiu ce ai vrut sa zici dar eu nu am inteles cred ca ai vrut sa zici aceelasi lucru dar daca faci trasul serpui sar putea sa muti pivotul mai in fata masini sau mai in spate si nu prea trebuie
|
--------------------
dacia
1310
- bv o3 hec
|
|
tuner |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
abg ca de obicei ma uimesti cu raspunsurile tale eu zic sa desenezi data viitoare !!!!!!
|
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
ABG |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 11 May 04 From: Constanta ![]() |
|
-------------------- |
|
Cristinika |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 22 February 05 ![]() |
Am gasit bascule d-alea cu + si -...e 500.000 una...acum sa vad daca pacalesc pe cineva sa mi le monteze....si sa le regleze calumea
|
--------------------
Dacia
1300(1400) din '76
- B - 13 -USF
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(ABG @ 28 Sep 2005, 21:36) Mai ABG mai, tu pe toate le stii.Dar,ar fi bine sa ne vedem fiecare gunoiul din fata garajului si dupa aceea sa facem misto.Inainte de aparitia bratelor bascula cu plus si cu minus cum crezi ca se regla unghiul de cadere?Suflau in lonjeroane sa se umfle? ![]() |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
BLK |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
vreau si eu un service bun pentru geometrie si unghiuri, si cand zic bun, vreau de la superlativ in sus, ca o fi cu o suta doua mai sus decat in alte parti nu-i bai dar macar sa iasa treaba ca la carte. am si eu un lonjeron schimbat si cauciucul actual e mancat pe exterior parca, acum vreau sa cumpar cauciucuri noi si nu vreau sa le manance si pe astea.
alte lucruri nasoale care se pot intampla de la lonjeron schimbat? planetare sau alte alea? in conditiile actuale in care geometria desi a fost facuta, nu cred ca s-a schimbat bascula si roata calca stramb de aproximatim 10-15k de km, poate mai mult. |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
Cristinika |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 22 February 05 ![]() |
E un service care face unghiuri prin Aparatori...Auto Nesti...io am facut unghiuri la ei si au facut treba calumea....dar la mine e alta buba...incearca la ei...am dat vreo 350.000 lei ...aaa...si inca o intrebare....ce stiti de consum in cazul in care pun anvelope pe 185 pe fata?
|
--------------------
Dacia
1300(1400) din '76
- B - 13 -USF
|
|
BLK |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
care e buba la tine? povesteste...
la anvelope conteaza si celelalte dimensiuni... da pune si tu intrebarea intr-un topic legat de anvelope sau de consum. ce aiurea pare forumul asta ca mereu se deviaza de la subiect si se ajunge sa se discute despre orice... si nu face nimeni ordine, sa imparta avertismente... |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
Muttley |
![]()
Post
#22
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am o-ntrebare...
De ce la Dacie constructorul recomanda unghi de cadere pozitiv (\-----/) pe fata? Nul sau usor negativ in ce fel dauneaza? Am citit undeva demult c-ar avea legatura cu rulmentii, lamuriti-ma va rog... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
andutzu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Eu am fost la service cu un prieten si i-a indreptat lonjeroanele la dacie cu o macara cu lant si cu o bucata de teava.Pe o parte le avea cu + iar pe cealalta cu -. Acum sunt amandoua in limitele normale.Deci nu e obligatoriu sa schimbi bascula cu una cu + sau -. Metoda pe care am vazut-o eu e "Heavy duty"
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
imi poate recomanda si mie unde se poate face un reglaj al directiei in cluj napoca. problema mea este ca masina trage stanga dar am o presimtire ca si cauciucul are o vina o sa vad inainte sa le schimb intre ele.
|
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
BLK |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
eu zic sa urcati masina undeva sus, o legati bine cu un lant si ii dati drumu la vale, o indreptati pe toata.
andutzule, daca era vorba de o aripa mai ziceam, dar lonjeroanele care sunt baza securitatii masinii mi se pare cel putin inconstient sa tragi de ele cu lanturi sa le indrepti. de ce s-au inventat basculele mai lungi/scurte? la urmatorul schimb de bucse o sa il pun pe mecanic sa sudeze toate articulatiile ca sa nu mai trebuiasca sa schimb nimic niciodata, si nici nu mai troncane ![]() |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
andutzu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
QUOTE(BLK @ 24 Oct 2005, 07:53) eu zic sa urcati masina undeva sus, o legati bine cu un lant si ii dati drumu la vale, o indreptati pe toata. andutzule, daca era vorba de o aripa mai ziceam, dar lonjeroanele care sunt baza securitatii masinii mi se pare cel putin inconstient sa tragi de ele cu lanturi sa le indrepti. de ce s-au inventat basculele mai lungi/scurte? la urmatorul schimb de bucse o sa il pun pe mecanic sa sudeze toate articulatiile ca sa nu mai trebuiasca sa schimb nimic niciodata, si nici nu mai troncane ![]() Eu nu te contrazic... am povestit si eu ce am vazut la service-ul respectiv. Dar totusi cum de s-au strambat? avand in vedere ca nu au fost schimbate si nici masina nu a avut nici un accident. |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
BLK |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
se poate sa fi fost sudate stramb in fabrica, la dacia orice e posibil
oricum ma gandesc ca se putea rezolva si altfel... |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#28
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
deci prin militari un service de geometrie exista>?si cat costa?eu am fost asa la unu sa intreb si :800.000 rol!!!!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
zetu2004 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 24 September 05 ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 27 Oct 2005, 16:14) deci prin militari un service de geometrie exista>?si cat costa?eu am fost asa la unu sa intreb si :800.000 rol!!!! in militari iti recomand pe virtutii vis a vis de benzinarie (fostul shell).fac treaba buna si nu e scump, acum cateva luni era 300 000 rol, totul computerizat ![]() |
--------------------
Dacia
break 1410
- b56mbc
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#30
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
vis a vis adica la spalatorie?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 21:47 |