Garla de probleme
![]() ![]() ![]() |
Garla de probleme
zax |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|||
Lacaru |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 20 August 04 From: Brasov ![]() |
Nu stiu daca am inteles exact ce vrei sa spui dar:
- e normal ca dimineata cand motorul e rece sa trebuiasca sa tragi socul. Asta este si rolul lui, sa suplimenteze cantitatea de benzina, doarece o parte din stropii de benzina din amestec condenseaza pe peretii cilindrului. (De aceea este contraindicat a se circula mult timp cu socul tras). - cand stai la stop mai bine o ti putin accelerata decat sa mergi cu socul tras - socul il tragi dupa cat e nevoie doar cand demarezi si il impingi la loc sa zicem dupa ce ai schimbat a doua. Din cate stiu eu nu este bine sa folosesti benzina fara plumb in motoare pe carburatie, deoarece are alt punct de aprindere si poti in timp sa strici motorul. Acuma depinde de la Dacie la Dacie. In a mea din 87 nu am bagat niciodata benzina fara plumb, iar decand a aparut eco premium nu pot spune ca am observat inrautatiri in functionarea motorului. |
-------------------- |
|
notchman |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 10 November 03 From: calarasi ![]() |
Bobina nu are cum sa te friga ?!?! poate sa fie calduta , dar sa poti lejer sa tii mana pe ia ..
Incarca sa schimbi condensatorul si platina (pe care o reglezi la 0,4mm) si vezi daca mai incinge , ..daca tot faci mici pe bobina , nu ai incotro trebuie sa o schimbi.. Aditiv , te sfatuiesc sa nu bagi bani multi in iel un 2+2 costa 100mii, si nu am auzit pe nimeni sa zica , cum ca ar dauna ....io de asta folosesc si sunt multumit de iel... |
--------------------
Lada
lada 1200 combi
- CL-O1-NGJ
|
|
zax |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Lacaru>
Nu ma deranjeaza ca trebuie sa trag socul la pornire problema e ca pana la 40 de grade (daca asta inseamna a 2-a linie) nu pot regla sub nici o forma ralantiul. Ori se supratureaza ori moare cand iau brusc piciorul din acceleratie. Nu cred ca mai exista benzina cu plumb (cica polueaza). Cel putin Petromul si Lukoilul nu mai au. Ecopremium de la Petrom e benzina fara plumb de 95. Eu inainte bagam de 98 dar nu se mai gaseste. Oricum asta 99+ e mai buna clar... fuge si masina mai bine si nici nu ma duduie asa motorul notchman> Cand am reglat bujiile am schimbat si platinele si condensatorul... O sa mai verific odata deschiderea la platina si daca e buna iau chiar azi alta bobina. Sunt curios ce e si cu funinginea aia pe bujii... Ce nu inteleg e de ce merge prost cand se incalzeste? O fi din cauza bobinei? Sa fi fost stricata mai de mult si sa umblat degeaba la carburator, bujii si restul? Este adevarat ca se incalzeste spre 90 grade (cum nu s-a incalzit ea niciodata) dar asta cred ca e bine nu? Si inca ceva: cateodata (depinde de temp de afara) cand e cald motorul, incepe sa intrerupa la ralanti. Sa fie avansul mare? Dar daca e asa n-ar trebui sa dea rateu in carburator? Si de ce face urat numai la ralanti si daca e turata in gol merge bine? Zic ca depinde de temp de afara pentru ca atunci cand ploua e ok |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
maxiK |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 10 May 05 ![]() |
si eu stiu la fel : la daciile cu carburatie nu pui benzina fara plumb
clar schimbat platina si condensator spalat pompa si filtru de benzina (altfel degeaba ai spalat carburatorul) verifica ca nu cumva plutitorul sa fie spart |
--------------------
dacia
logan laureate1.6
- B 37 KNH
|
|
draku |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
bobina n-ar trebui sa se incalzeasca asa tare...
poate gasesti sa iei una imprumut pt proba... mai verifica si distanta la platina, ca daca ai pus una cu palpatorul de plasti, e posibil sa se fi tocit un pic (materiale de calitate !) si sa se micsorat distanta la contacte |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
Lacaru |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 20 August 04 From: Brasov ![]() |
Vanzatorul de la Petrom mi-a zis ca Eco Premium are in loc de plumb mangan.
La mine indicatorul de temperatura are trecute si valori numerice in dreptul gradatiilor, si iti pot spune ca motorul intra in regim normal de functionare de la 80 de grade in sus. Peste 90 este deja periculos. Nici temperatura prea mare nu face bine functionarii motorului. Cand e incins motorul benzina se evapora usor si de aceea porneste doar daca apesi pe acceleratie. Daca zici ca ai bujii cu funingine (vrei sa spui negre) inseamna ca ele nu dau scanteie buna, si cauzele pot fi mai multe: bobina, capac delco, platine, fise. |
-------------------- |
|
gattoman |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
in primu rand schimba bobina ca nu mai e buna daca frige. apoi verifici capacu de la delco si fisele. ca sa reglezi carbu tre sa fie motoru cald.
cu benzina, din cate stiu eu, nu conteaza de care pui. acuma nu mai are nici una plumb. toate au inlocuitori. daca vrei sa pui aditiv in ulei cauta unu cu bisulfura de molibden. stiu ca sunt de la 2+2. This post has been edited by gattoman: 27 May 2005, 15:43 |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
zax |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Lacaru @ 27 May 2005, 14:55) La mine indicatorul de temperatura are trecute si valori numerice in dreptul gradatiilor, si iti pot spune ca motorul intra in regim normal de functionare de la 80 de grade in sus. Peste 90 este deja periculos. Nici temperatura prea mare nu face bine functionarii motorului. Cand e incins motorul benzina se evapora usor si de aceea porneste doar daca apesi pe acceleratie. Daca ai gradatii zi si mie ce inseamna fiecare (sunt doua linii sub orizonatala si doua peste) Poate daca poti pui si o poza. QUOTE(Lacaru @ 27 May 2005, 14:55) Daca zici ca ai bujii cu funingine (vrei sa spui negre) inseamna ca ele nu dau scanteie buna, si cauzele pot fi mai multe: bobina, capac delco, platine, fise. Cum verific fisele? Am unele noi, siliconate, dar sunt un pic cam scurte. Odata m-am trezit ca mi-a sarit una, dar cred ca acum sunt prinse bine de bujii. QUOTE(gattoman @ 27 May 2005, 17:38) in primu rand schimba bobina ca nu mai e buna daca frige. apoi verifici capacu de la delco si fisele. ca sa reglezi carbu tre sa fie motoru cald. cu benzina, din cate stiu eu, nu conteaza de care pui. acuma nu mai are nici una plumb. toate au inlocuitori. daca vrei sa pui aditiv in ulei cauta unu cu bisulfura de molibden. stiu ca sunt de la 2+2. Carburatorul l-am reglat cu motorul cald si am deschis jiclorul de aer pana aproape ca nu mai are rost arcul ala de pe el. Daca-l strang scade turatia deci eu zic ca e reglat bine dar ma mira faptul ca se desface atat de mult. Stiu ca benzina nu mai are plumb dar de ontat conteaza pentru ca cifra octanica difera. Eu am pe luneta un abtipild care zice sa fol numai benzina de 98 iar ecopremiumul e de 95. Stiu ca tetraetilul (sau asa ceva) de plumb se foloseste pentru ridicarea cifrei octanice, iar de obicei alea cu plumb erau de 98. Sa pun acelasi aditiv si in cutie, sau mai bine schimb uleiul cu speranta ca gasesc unul mai bun? De Duralube cam ce parere ai (de fapt aveti, ca ma intereseaza orice parere argumentata)? |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
zax |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
II DAU FOC!!!!!!(DACA NU IA SINGURA)
Am schimbat aseara bobina, am reglat si platina (0,4 mm) ca era cam inchisa si ce sa vezi?!.... TOT SE INCINGE! Diferenta intre bobina noua si cea veche este ca pe aia veche scrie 8C iar pe cea noua scrie 4k. Sa fie oare asta cauza? Aseara, dupa ce am schimbat bobina si am reglat platina a inceput sa intrerupa tot timpul la ralanti; nu mai conteaza daca e cald sau nu motorul. |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
zax |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Acu' am vazut ca se incinge si condensatorul impreuna cu farfuria avansului vacumatic. Oare n-o avea vr'un scurt pe undeva? Cum as putea sa verific?
|
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
wo_name |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 August 04 From: Timisoara ![]() |
incearca sa schimbi locul bobinei din spatele motorului o poti pune pe aripa interioara stanga, asa vei elimina o buna parte din caldura care vine de la motor.
Firele ar trebui sa fie destul de lungi. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Laureate 1.6 8v
2011
- TM ?? ??? Parerea mea ...
|
|
zax |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca eu intreb, eu raspund! Ce faceti fratilor, chiar asa mare e problema asta cu bobina? Macar incercati cu celelalte, chiar daca au trecut pe locul 2.
Ma rog, eu continui sa va tin la curent cu traba cu bobina ca ma ingrijoreaza rau (si sincer cred ca pana la urma asta este sursa problemelor motorului). Dupa ce mi-a venit ideea cu scurtul am incercat sa verific: am deschis platina si am verificat cu creionul de tensiune firul negru dintre bobina si delcou dupa ce in prealabil l-am deconectat de la bobina - nu e in scurt. La fel am facut si cu firul care se duce in bord - nici asta nu e in scurt. Acum probabil ca cineva se va distra teribil citind aceste randuri (pai daca era in scurt era ca si cand platina ar fi fost tot timpul inchisa si nu ar mai fi pornit in veci). Acum incerc sa analizez la rece simptomele: - bobina se incinge => e pusa in scurt - motorul are intreruperi => ceva fura curent (probabil, caci mai poate fi si altceva la ce nu m-am gandit) Din astea doua rezulta, presupunanad ca au aceeasi cauza, ca undeva intre bobina si platina fixa exista o pierdere de curent prin influenta (arc electric). M-am uitat la motor noaptea si nu am vazut (sper ca nu-s eu chior) nici o scanteie pe langa delcou => daca am rationat corect si am vazut bine, pierderea ar trebui sa fie in interiorul delcoului. Ma duc astazi sa vad daca gasesc pastilele de plastic de la platina si verific si asta. Daca cineva are ceva de comentat la rationamentul asta - nu va jenati! Aaa... si inca ceva: e normal ca firul care alimenteza bobina (cel care vine de la contact) sa fie dat la masa atunci cand cheia e scoasa din contact? |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
zax |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
mickeybirchoff |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 April 05 From: Craiova ![]() |
salutare. inca o problema din aceeasi gama :
PROBLEMA : posesor de dacie 1310 cu gpl ('98), masina cu personalitate puternica de altfel, am o nedumerire : masinuta mea , in vitezele 1, 2 si 3 (mai putin) parca are ceva in neregula : iau piciorul de pe acceleratie (cu ambreiajul sus) si se simte parca as fi pus frana - deranjant de puternic. Asta cand e rece, adica dimineata in general - rece ca temperatura, nu ca motor rece. Si pe gpl face la fel, dar parca mai moale, nu asa de violent. Inca ceva, am schimbat uleiul (Lubrifin si cu aditiv - cred ca 2+2 ) si - nu ca ar avea vreo legatura - dar de atunci face figuri. De asemenea, cand am cumparat-o - martie - pleca la cheie, si pe benzina, si pe gpl. Acum nu mai vrea nici pe una, nici pe cealalta - in conditiile in care atunci erau - 0..5 grade dimineata, acum mult mai multe. Pleaca pana la urma pe benzina, cu soc si dupa 3-4 pedale de acceleratie. SOLUTII POSIBILE : - un mecanic, fara sa vada masina, mi-a zis ca e normal, pentru ca e motorul rece (cade varianta, motorul era rece si in martie) si ca e normal (la ,,frana" din 1,2 si 3) pentru ca e frana de motor (mi se pare cam tras de par, ca e prea violenta, cum am mai zis). - am verificat traseul cablului de acceleratie ( atat am putut si eu pentru ca sunt incepator - prima masina, de 2 luni, eu de profesie soarece de internet) si nu e incordat niciunde. - mi-a zis cineva ca ar putea fi filtrul de aer, ca, intr-adevar, au fost niste dimineti mai umede pe-aici (ploua noaptea, efect de sera ziua), dar si aici am rezerve. RUGAMINTE Daca cineva a mai intalnit simptomele astea, sa-mi zica si mie care e problema, daca nu, merg cu dansa la mecanic - dar poate dau de vreun capatanos ca ala de v-am vorbit mai devreme despre dansul. Multumesc. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- DJ-06-SYO Daca-ti place ceea ce faci, probabil ca nu faci ceea ce trebuie...
|
|
Ov |
![]()
Post
#16
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
incearca un reglaj la aprindere. Poate a fost facut un reglaj mai "de iarna" si d'aia nu-ti porneste bine acum. Prin reglaj inteleg distanta platina si bujii, carburatie (nu prea in cazul tau ca ai si GPL), avans.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
gattoman |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
schimba si condensatorul(nu e mult). apoi verifica bujiile si regleaza-le, regleaza avansul si la urma mai umbli la carburator. daca tot nu merge
![]() |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
raptordivx |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava ![]() |
Tocmai mi-am amintit si eu o faza cu care m-am intalnit la masina .. cand dau a treia chiar daca ridic piciorul de pe acceleratie merge constant, ca si cum ar fi totusi accelerata. Nu stiu de ce si nici din ce cauza.. poate aveti voi o idee. E de rau ?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|
zax |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
mickeybirchoff>
eu zic ca daca abia ai luat-o n-ar fi rau sa-l suni pe meseriasu care ti-a vandut-o (daca mai ai numarul) si sa-l rogi frumos sa-ti dea un sfat. Numa' suna-l inainte sa incepi sa umbli pe la surubele. Dacia e masina cu personalitate; nu gasesti doua la fel. Baiatu care a avut-o o fi invatat-o daca a facut-o el, iar daca nu, macar sa te trimita la ala care a pregatit-o de vanzare ca poate o nimereste mai repede decat cine stie ce neghiob care a schimbat si el doua roti si acum isi zice mecanic si care ti-o da peste cap de nu mai stii nici sa te urci in ea. Oricum, cand afli care-i buba sa-mi spui si mie ca si a mea merge mai bine cand e umezeala afara. |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
zax |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Fratilor, eu o dau dracu de mecanica si de dacie ca asa nu mai merge. Am rezolvat problema cu intreruperile la ralanti si cum anume: mi-am adus aminte ca atunci cand am schimbat platina bujiile erau albe asa ca am pus iar platina aia veche, am mai reglat un pic avansul ca umblasem la el si nu's ce mi-a venit de am umblat iar la amestec... si ce sa vezi: nu mai intrerupe. Sa mor daca mai inteleg ceva! Ma rog, BOBINA TOT SE INCINGE dar mi s-a parut ca s-au curatat un pic bujiile (am scos una si are o zona mica alba pe langa electrozi dar nu bag mana in foc ca nu era dinainte); am curatat una cu carpa si o sa ma mai uit sa vad daca se mai afuma.
Deci problemele curente: 1. Incingerea bobinei 2. Variatia cu aproximativ 200 de ture a ralanti-ului atunci cand temp motorului este cam intre 20 si 40 gr.C 3. Incingerea excesiva si rapida a motorului - cauze posibile: - uleiul foarte prost - se incalzeste destul de repede si scade cam mult presiunea dupa 1/2 ore de mers in oras la orele amiezii (fie vb intre noi mai mult stat ca orasul este Bucuresti) - densitate cam mare a antigelului (inca nu am reusit sa cumpar un densimetru sa verific) 4. Cresterea presiunii la ulei si stingerea becurilor dimineata este tarzie daca nu accelerez (parca ar fi prima pornire dupa schimbarea uleiului) Problema asta o am de cand am cumparat masina adica de aprox 2 ani si apare indiferent daca uleiul este nou sau nu Nu stiu daca sunt legate intre ele dar astea-s problemele cu motorul meu si oricine are o parere il rog sa si-o expuna aici chiar daca pare stupida; nu se stie de unde sare iepurele |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
zax |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mickeybirchoff @ 30 May 2005, 16:18) ... De asemenea, cand am cumparat-o - martie - pleca la cheie, si pe benzina, si pe gpl. Acum nu mai vrea nici pe una, nici pe cealalta - in conditiile in care atunci erau - 0..5 grade dimineata, acum mult mai multe. Pleaca pana la urma pe benzina, cu soc si dupa 3-4 pedale de acceleratie.... Filtrul de aer l-ai verificat? E curat? Nu zic ca asta e cauza dar eu nu am umblat la el de 2 ani de cand am masina si il cam suspectez pentru problemele cu pornirea si mersul prost pe caldura. Dupa ce rezolv problema cu bobina poate ma obosesc sa-l curat sau sa-l schimb si p'asta. |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
zax |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Na ca uitai. Am vazut eu intr-o schema electrica a daciei berlina ca acel condensator de pe delcou ar trebui sa fie de 2,2 microfarazi si pe al meu scrie 0,75 (fara microfarazi) si mai am unul prin porbagaj pe care scrie 0,2-0,25 microfarazi. de 2,2 inca n-am gasit. Nu cumva d'asta s-o incinge bobina? Pe condensatoarele voastre ce scrie? Din pacate pe ala vechi al meu nu scria capacitatea!
|
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
cristidb |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca e prea mic condensatorul, se impusca platina. Rolul lui e sa se incarce in timpul in care platina incepe sa se deschida, pana ajunge la o deschidere suficienta incat sa nu se produca scanteie intre platini.
Daca e prea mare scanteia la bujii va fi mai slaba pentru ca scaderea fluxului magnetic in bobina in momentul deschiderii platinei va fi lenta. Daca e mult mai mare va impusca platina pentru ca el tot prin platina se descarca in momentul in care platina se inchide. In concluzie puneti condensator de 2,2uF, sau mai bine aprindere electronica. Legat de incalzirea bobinei, nu e neaparat un criteriu de a determina daca e bolnava. Daca e montata pe motor sigur se incalzeste. La mine e tot timpul incinsa dar merge fara probleme. Asa s-a incalzit de cand era masina noua. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
zax |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu e montata pe motor. E pe aripa din stanga, langa bidonashul cu lichid pentru spalat parbriz. Oricum, pana la urma cred ca o sa ma duc la un electrician ca vad ca din vorbe nu iese nimic. Nu's ce are da nu-mi place deloc cum face... nici motor, nici cutie, nici articulatii... Cred ca trebuie sa strang bani s-o vand
|
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(zax @ 31 May 2005, 11:24) [...]Am vazut eu intr-o schema electrica a daciei berlina ca acel condensator de pe delcou ar trebui sa fie de 2,2 microfarazi si pe al meu scrie 0,75 (fara microfarazi) si mai am unul prin porbagaj pe care scrie 0,2-0,25 microfarazi. de 2,2 inca n-am gasit. Capacitatea condensatorului de la delco e 0,22 uF. De regula vei gasi 0,25 uF, cel putin asa am vazut in ultima vreme. 2,2 uF e imens, 0,75(daca o fi asa) e mare. Incalzire excesiva motor e si din avans mic. A, pune-l pe cel din portbagaj, ca e de valoarea indicata sau, mai sigur, cumpara unul. This post has been edited by diaconuliviu: 1 Jun 2005, 11:12 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
zax |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
O sa-l pun pe ala din portbagaj ca e nou (l-am cumparat si dup aia am vazut schema asa ca d'aia nu l-am mai pus). O sa mai reglez inca odata avansul dar de data asta o s-o fac static. Am vazut un topic pe aici unde cineva zicea o metota cu pus volantul la semn, si rotit delcoul pana da scanteie fisa centrala. Avand in vdere ca nu am lampa stroboscopica si nici vreo idee despre cum se foloseste o sa incerc metoda asta ca pare exacta
|
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
wo_name |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 August 04 From: Timisoara ![]() |
bobina mea se pare ca si-a dat sfarsitul
![]() are carcasa din ebonita (nu e capsata) se poate repara? merita? daca da ceva sfaturi |
--------------------
Dacia
Logan MCV Laureate 1.6 8v
2011
- TM ?? ??? Parerea mea ...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(wo_name @ 2 Jun 2005, 09:16) bobina mea se pare ca si-a dat sfarsitul ![]() are carcasa din ebonita (nu e capsata) se poate repara? merita? daca da ceva sfaturi Te uiti daca nu a pierdut uleiul. Poti incerca s-o reincarci, dar fara mare speranta-daca a functionat fara ulei, foarte posibil sa se fi strapuns izolatia. Mai bine iei una noua |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
wo_name |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 August 04 From: Timisoara ![]() |
ala este ulei de transformator? sau de care?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Laureate 1.6 8v
2011
- TM ?? ??? Parerea mea ...
|
|
zax |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Uite ca se poate!Azi de dimineata cand a fost destul de racoare a mers bine (exceptand opririle de rigoare ale motorului de dimineata) dar asta pana cand am inceput sa stau la semafoare. Pana la urma temperatura mototrului a inceput sa urce spre 95 dar mai tarziu decat in zilele calduroase iar acul a stat o perioada buna un pic peste orizontala (cam cum statea asta vara). In perioada asta a mers bine si nici bobina nu s-a mai incins asa. Ma tot gandesc daca o fi vreo legatura intre incingerea motorului si incingerea bobinei; iar daca da, care? Se incinnge motorul si din cauza asta si bobina sau invers?
Si inca ceva: toate temp pe care le spun sun cam babaite pentru ca indicatorul meu de temp este din cele fara cifre, asa ca daca are cineva posib sa-mi puna si mie o poza cu un indicator care sa arate si temp langa gradatii, il rog sa-si faca pomana si sa o puna ca sa nu mai vb. aiurea |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 02:26 |