Pornire greoaie dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
Pornire greoaie dacia 1310
pcostica |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|||
daniel93 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Ca tot veni vorba de retur: verificati cu motorul pornit presiunea ce se formeaza pe furtunul ce merge la carburator; dupa ce am schimbat pompa de benzina, un mecanic mi-a marit gaura de pe stutul de retur, pentru ca facea presiune prea mare si impingea cuiul ponto in jos, oricat de bine ar fi fost reglat.
A largit-o pas cu pas si abia pe la al 3-lea burghiu a zis ca e bine, si mi-a ramas debit suficient, n-am probleme. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
ilie.claudiu90 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 ![]() |
dar se poate sa consume mult din cauza supapelor de la chiulasa?
|
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
rosebowl |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 13 From: Brasov ![]() |
Poate cineva sa imi spuna daca iau un set motor nou, ce anume trebuie sa contina acesta, si daca trebuie sa fie o cota anume sau mai intai desfaci motorul si dupa aceea cumperi setul? Am vazut ca acuma sunt destule de vanzare pe net la toate preturile, care de care mai laudate. Dacia mea e o 1310 din 1988 si a inceput sa consume ulei de cand am luato, de 2 luni.
|
--------------------
dacia
1310
1988
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Camasi, pistoane, segmenti, bolturi, inele etansare (cauciuc sau cupru).
Daca nu au aparut alte "facaturi" setul ar trebui sa fie la cota nominala alezaj 76 mm. Componentele trebuie sa fie imperecheate pe clase de precizie ajustaje si clase de greutate (marcate cu un cod al culorilor mentionat in documentatii - camasi, pistoane, bolturi). Trebuie sa cunosti neaparat tipul de etansare la motorul tau (tipul inelelor). |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#36
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(rosebowl @ 23 Nov 2013, 18:59) Poate cineva sa imi spuna daca iau un set motor nou, ce anume trebuie sa contina acesta, si daca trebuie sa fie o cota anume sau mai intai desfaci motorul si dupa aceea cumperi setul? Am vazut ca acuma sunt destule de vanzare pe net la toate preturile, care de care mai laudate. Dacia mea e o 1310 din 1988 si a inceput sa consume ulei de cand am luato, de 2 luni. vezi mai intai ce cod de motor ai,pentru ca poate fi 1.3 sau 1.4,asta deduci din codul de motor,iar daca e 1.4,mai mult ca probabil are etansare de cauciuc... ![]() |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dupa formulare, e 1300 (cod 810), si are inele de hartie, alezaj de 73 (diametru la piston). Deci set motor de 1300, la care nu ai variante de dimensiuni. Daca e de 1400 (cu cod 102), ai varianta de etansare a camasilor, cu inele de cauciuc sau cupru. In rest, s-a spus mai sus. La setul motor, nu prea se strofoaca cineva sa le imperecheze cum trebuie, asa ca in pachet, vei gasi coduri de culori pe piese, dar nu inseamna ca sunt si cele mai bune perechi. Pentru asta, trebuie sa sti ce vrei, sa-ti faci un tabel cu perechi de cote, apoi sa pleci la cumparat. Si asa, vanzatorul nu-ti va desface tie, tot ce are, ca sa faca ceva bun. Asa ca se poate sa mergi la nimereala, si e una cam proasta. Se poate ca in pachet sa gasesti camasi cu alezaj maxim, si pistoane cu diametru minim (exemplu). Segmentii ar fi potrivit sa-i gasesti in asa fel, incat sa-i ajustezi la montaj, pe dimensiunea optima, ceea ce nu s-a mai gasit in ultimii ani. Am luat segmenti, mult mai "cascati", decat cei uzati din motor, cu care , va imaginati ce a iesit in urma.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
rosebowl |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 October 13 From: Brasov ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 24 Nov 2013, 09:42) Dupa formulare, e 1300 (cod 810), si are inele de hartie, alezaj de 73 (diametru la piston). Deci set motor de 1300, la care nu ai variante de dimensiuni. Daca e de 1400 (cu cod 102), ai varianta de etansare a camasilor, cu inele de cauciuc sau cupru. In rest, s-a spus mai sus. La setul motor, nu prea se strofoaca cineva sa le imperecheze cum trebuie, asa ca in pachet, vei gasi coduri de culori pe piese, dar nu inseamna ca sunt si cele mai bune perechi. Pentru asta, trebuie sa sti ce vrei, sa-ti faci un tabel cu perechi de cote, apoi sa pleci la cumparat. Si asa, vanzatorul nu-ti va desface tie, tot ce are, ca sa faca ceva bun. Asa ca se poate sa mergi la nimereala, si e una cam proasta. Se poate ca in pachet sa gasesti camasi cu alezaj maxim, si pistoane cu diametru minim (exemplu). Segmentii ar fi potrivit sa-i gasesti in asa fel, incat sa-i ajustezi la montaj, pe dimensiunea optima, ceea ce nu s-a mai gasit in ultimii ani. Am luat segmenti, mult mai "cascati", decat cei uzati din motor, cu care , va imaginati ce a iesit in urma. Deci, dacia mea este 1310 MLS din 1988, 1289 cc, motor tipul Dacia 810-99*; daca pun pistoanele in camasi la fata locului se observa cu ochiul liber daca se potrivesc cotele? si cu alejazul de 73 mm unde trebuie sa masor, in interiorul camasii, in afara? ca am gasit la cineva care si-a casat dacia set motor si sa am si eu ceva habar sa nu dau banii degeaba, multumesc. |
--------------------
dacia
1310
1988
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Alezajul = diametrul interior al cilindrului (in cazul motorului 810, 73mm).
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:16 |