DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> bujie...de care?

mihai1677
post 20 Oct 2008, 10:47
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Cu toate ca multi le blameaza, pt motorul de 1300cmc cele mai bune dupa parerea mea Sinterom, la mine au mers foarte bine, exceptie au existat cazuri cand din 4 doar 3 au mers perfect, dar din doua seturi faci unul bun, si le schimbam la doua schimburi de ulei.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 20 Oct 2008, 13:39
Post #122


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




nu se curata NICIODATA, cu peria de sarma. se busesc electrozii, apar rizuri in metal si da aiurea scanteia. sau mai rau, se poate strica izolatorul central.

am folosit la un moment dat o metoda cam neortodoxa de a le curata, in lipsa de alcool izopropilic, benzina, aragaz...

am avut doar detartrant de buda. am avut amestec de 5:1 pt curatat sistemul de racire. am bagat bujiile in solutia respectiva. doar capul cu electrozii. dupa 10 min, erau ca noi. s-au curatat toate depunerile, prin atac chimic, avand in vedere ca detartrantul ala e un amestec de acizi.


nu recomand la nimeni asa ceva, decat daca dupa o incercare e multumit. repet, eu am recurs la metoda asta din lipsa de altele.

si a functionat.

This post has been edited by tzepesch: 20 Oct 2008, 13:40


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 20 Oct 2008, 19:02
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




salut! am promis ca revin cu detaii despre bujiile brisk. da le-am pus pe masina si sunt f incantat de ele merg excelent ,pornirea dimineta este f buna(sfert de cheie cu aprindere clasica) poti pleca de pe loc imediat cum ai pornit motorul nu da in nas nu se opreste, ramane de vazut cat vor merge asa tongue.gif
ca un off topic vrea sa va spun ca am dat de o mare problema dupa ce am bagat anyigel in sistemul de racire am constata ca mi sa fisurat caloriferul si cea mai mare problema este ca am bord cn sad.gif


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kobra_bc
post 21 Oct 2008, 10:22
Post #124


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 7 April 08
From: perpetuum mobile




QUOTE(yon @ 20 Oct 2008, 19:02)
salut! am promis ca revin cu detaii despre bujiile brisk. da le-am pus pe masina si sunt f incantat de ele merg excelent ,pornirea dimineta este f buna(sfert de cheie cu aprindere clasica) poti pleca de pe loc imediat cum  ai pornit motorul nu da in nas nu se opreste, ramane de vazut cat vor merge asa tongue.gif
ca un off topic vrea sa va spun ca am dat de o mare problema dupa ce am bagat anyigel in sistemul de racire am constata ca mi sa fisurat caloriferul si cea mai mare problema este ca am bord cn sad.gif
*


treaba cu caloriferul e nasoala, trebuie sa dai tot bordul jos ca sa ajungi la aeroterma iar la bordul cn ai niste suruburi langa parbriz care il sustine, o pozitie imposibila.aceeasi problema am avuto si eu si pana la urma am dat parbrizul jos ca nu am mai putut strange bordul.un calorifer de cn ajunge cam 1500 ron nou si cam 50 ron la dezmembrari.si ai grija cu furtunasele de la capsulele de vacuum sa nu le incurci ca te ia durerile de cap cu ele pana le nimeresti pozitiile. spor la munca si inarmeazate cu multa rabdare si calm. wink.gif


--------------------
dacia 1400 break 1998
stop accidentelor rutiere!nu viteza ucide, oprirea brusca o face!
~Dacia break 1.4 fab95~
~DRacia break 1.4 fab98~
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Oct 2008, 10:26
Post #125


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(yon @ 20 Oct 2008, 20:02)
si sunt f incantat de ele merg excelent ,pornirea dimineta este f buna(sfert de cheie cu aprindere clasica) poti pleca de pe loc imediat cum  ai pornit motorul nu da in nas nu se opreste, ramane de vazut cat vor merge asa tongue.gif
*




nu e meritul bujiilor, iti demonstrez ca merge macar la fel de bine cu multe alte marci.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 21 Oct 2008, 11:27
Post #126


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(kobra_bc @ 21 Oct 2008, 11:22)
si ai grija cu furtunasele de la capsulele de vacuum sa nu le incurci ca te ia durerile de cap cu ele pana le nimeresti pozitiile.
*



Este postata schema furtunelor cu vin ele montate , chiar eu am postat-o ,aici ai link-ul , smile.gif

http://www.daciaclub.ro/BORD-CN-t89986-s0-...ml#entry1393284


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 21 Oct 2008, 13:55
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




ba cred ca da este meritul lor pt ca inainte la rece intrerupea acum nu
referitor la calorifer am intrebat la piese auto si am gasit la 40 de ron doar radiatorul acela. acum nu stiu ce sa fac daca sa iau tot grupul de la dezmembrari sau decat caloriferul acela. voi ce ma sfatuiti?. referitor la furtunele am sa schimb si comanda acea cu una noua caci ce veche nu mergea(baga cald decat pe la parbriz si prin fata pe la bord) am gasit un topic cu schema furtunlelor si nu imi pare f greu de pus la loc. chestia e ca tre schimbat caloriferu treaba unde nu ma bag las electricianul. mia zis cineva ca nu da tot bordul jos decat o parte, o fi no fi asa am sa vad. sad.gif

This post has been edited by yon: 21 Oct 2008, 14:05


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Oct 2008, 06:56
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu e MERITUL acelor bujii ca-si fac treaba pentru care au fost proiectate ci e VINA alora vechi ca erau uzate sau proaste.
Sau VINA TA ca nu le-ai inlocuit la vreme.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kobra_bc
post 22 Oct 2008, 07:09
Post #129


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 7 April 08
From: perpetuum mobile




QUOTE(yon @ 21 Oct 2008, 13:55)
ba cred ca da este meritul lor pt ca inainte la rece intrerupea acum nu
referitor la calorifer am intrebat la piese auto si am gasit la 40 de ron doar radiatorul acela. acum nu stiu ce sa fac daca sa iau tot grupul de la dezmembrari sau decat  caloriferul acela. voi ce ma sfatuiti?. referitor la furtunele am sa schimb si comanda acea cu una noua caci ce veche nu mergea(baga cald decat pe la parbriz si prin fata pe la bord) am gasit un topic cu schema furtunlelor si nu imi pare f greu de pus la loc. chestia e ca tre schimbat caloriferu treaba unde nu ma bag las  electricianul. mia zis cineva ca nu da tot bordul jos decat o parte, o fi no fi asa am sa vad. sad.gif
*


dupa parerea mea ar fi sa iei numai caloriferul.e bun ca ai gasit la 40 de ron, eu am dat mai mult.cand schimbi caloriferul daca ai posibilitatea spala tot ansamblul aerotermei ca sa ai caldura garantat.eu lam schimbat acu 2 saptamani si ce am gasit in aeroterma ma ingrozit.acum dupa vreo 3 minute dupa ce pornesc motorul deja incepe sami bage caldura iar dupa cam o ora de mers cu masina deja dau ventilatorul la prima treapta ca se face sauna inauntru blush.gif se poate si fara sa dai bordul jos dar e mult mai greu, mai ales la montat.eu am dat bordu jos complet si a fost mult mai usor.operatiunea am facuto singur in spatele blocului in 2 dupaamiezi. daca trebuie sa dai parbrizul jos ai grija sa nu aiba nici cea mai mica fisura ca altfel trebuie sal schimbi cai se intinde fisiura cand il scoti, aici mai degraba chemi pe cineva care se pricepe la asa ceva, in rest multa rabdare si mare grija la maini mai ales la montatul inapoi. rolleyes.gif


--------------------
dacia 1400 break 1998
stop accidentelor rutiere!nu viteza ucide, oprirea brusca o face!
~Dacia break 1.4 fab95~
~DRacia break 1.4 fab98~
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 22 Oct 2008, 15:10
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




mersi de sfaturi cobra! am sa iau nou , de schimbat nu am curaj sa ma apuc eu o sa merg la un electrician (cunostinta de-a lui tata) e treaba lui cum il schimba eu ii dau bani daca merge perfect. referitor la manopera mi-a cerut 150 de ron, cam mult dar asta e v-am zis nu vede bani decat dupa proba. cred ca luna viitoare caci acum nu am bani, oricum vreau sa o fac ca la carte adica sa schimb si comanda climatizari si capsula aia mare si caloriferul bineinteles ca si curatat grup climatizare. in mare din primul calcul ma va costa vreo 300 de ron dar vreau sa am caldura ca si tine cobra (sauna) scuze de off topic blush.gif


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 08:36
Forum Renault