17v la borna bateriei, tensiune mare
![]() ![]() ![]() |
17v la borna bateriei, tensiune mare
fabyo_charlantiny |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 July 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1307
2004
- vs 03 bmf
|
|||
daniel93 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
la mine e 18 cu motorul pornit, 16-17 cu absolut toti consumatorii porniti (incalzire, stergatoare, faruri, muzica) si e din cauza releului,l-a reglat taicamiu sa bage mei mult, la mine e mecanic, la tine cred ca e electronic si nu stiu daca are reglaj, dar numai de acolo poate fi cred eu.
|
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
daca e cu fir de referinta ai vreun contact imperfect sau caderi mari de tensiune...sau s-a stricat releul..sau s-a scurtcircuitat o dioda
cauta "Alternator, releu de incarcare", este un topic numai pe tema asta, sigur gasesti rezolvarea acolo |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Andyno |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
QUOTE(daniel93 @ 16 Aug 2010, 17:19) la mine e 18 cu motorul pornit, 16-17 cu absolut toti consumatorii porniti (incalzire, stergatoare, faruri, muzica) si e din cauza releului,l-a reglat taicamiu sa bage mei mult, la mine e mecanic, la tine cred ca e electronic si nu stiu daca are reglaj, dar numai de acolo poate fi cred eu. pai nu se afecteaza nimic? |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ba da bateria
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
ba da, bateria. "fierbe". mai devreme sau mai tirziu o sa va treziti cu ea sulfatata...sau intrerupta...
reglati releul la 14,4 v asa cum este recomandat ! |
--------------------
...
...
...
|
|
fabyo_charlantiny |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 July 10 ![]() |
eu am pus de pe alta masina un releu si un alternator la care mergea bine 14,4v...si nu a dat nici un rezultat..tensiuneasla bornele bateriei a ramas de 17,2v..alte idei??
|
--------------------
dacia
1307
2004
- vs 03 bmf
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#8
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
curata contactele si vezi p unde ai caderi de tensiune..daca nu...o fi alternatorul
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
deci in cazil in care ai pus un releu bun si pe masina ta iti incarca tot 17V verifica
1 aparatul de masura 2 suruburile de prindere ale releului pe aripa ( sa fie curatate , si sa fie contact ferm intre talpa releului si aripa) 3 tresa de masa intre aripa si alternator daca nu dupa reusesti aste 3 pune un fir intre talpa releului si carcasa alternatorului |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#10
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
da cu spray dala de contacte..pe minusul de la alternator..si ai grija sa fie strans cum trb..ca daca nu e strans daia incarca mai mult...sa fie toate contactele perfecte..daca undeva e slabit...si daca nici as anu mere poate o dioda:-?
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
owy_2010 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.205 Joined: 13 March 10 ![]() |
incearca si refa contactele de la borna minus, in special la masa de la electromotorla baterie.
|
--------------------
dacia
1310
1987
- vs-02-owy
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
@Adyno - eu incerc sa-i explic lui taicamiu, dar asta acasa, ca nu am chef sa-l stresez la volan, ca deja e cam pestrita baba mea
![]() El imi tot spune ca daca aprind farurile scade la 14-15, dar am mers singur cu masina si am pornit stergatoarele si incalzirea si am bagat si faza lunga si sub 16 nu mergea, chiar si la relanti... La iarna dau de carnet si o iau in primire, pana atunci folosesc modulator de 24v ![]() 17 Aug 2010, 17:47: Si cand opresc motorul cade in 13v instant, o las si a doua zi tensiunea e 12 This post has been edited by daniel93: 17 Aug 2010, 17:47 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
driverx |
![]()
Post
#13
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Mare cunoscator e tatal tau....sa mor io. Deci daca vede 14-15 V cand sunt consumatori precum farurile, dupa logica lui o fi bine sa urce el la 17.
....vai de capu' meu.......... Arunca naibii prostia aia mecanica, cumpara unul electronic, ASIGURA-TE ca ai contacte bune dupa montaj si da-i bice. Daca ai caderi MARI (caderi oricum ai cu alternatorul de Dacie) de tensiune, m-as uite mai degraba la alternator decat la reglaje dinastea de cunoscatori in spatele blocului.... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
deci sa caut un releu electronic, sau sa incerc sa-l reglez pe asta si sa-i pilesc capurile suruburilor?
![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
DJ_AndutzuBT |
![]()
Post
#15
|
As vrea sa fiu multumit de Dacie! Group: Members Posts: 73 Joined: 18 September 08 ![]() |
Sfatul meu este sa nu mai reglezi nimic. Pune mana si ia unul elctronic, curata bine suruburile unde vine prins chiar si papucii la care vine conectat (cele 2 fire), si stai fara griji, dar scapa de cel mecaic, sfatul meu.
|
--------------------
Dacia
1310
1994
- BT-02-DZI Vreau sa fiu multumit de Dacie!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#16
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
nu stiu ce aveti voi cu releul mecanic,daca l-ai reglat cum trebuie functioneaza la fel ca cel electronic,la mime am avut electronic si s-a ars,am pus unu mecanic si merge de 3 ani fara probleme,regleazal la 14.5 V si punei capacu inapoi si nai nicio problema cu el.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
DJ_AndutzuBT |
![]()
Post
#17
|
As vrea sa fiu multumit de Dacie! Group: Members Posts: 73 Joined: 18 September 08 ![]() |
Spun din propria experienta, am schimbat 3 mecanice, toate au facut probleme, mai ales ca era accentuat cum incarca (palpaiau farurile sau luminile din bord.) Am electronic de un an si nu se mai vede datorita prafului pt ca nu am umblat la el.
|
--------------------
Dacia
1310
1994
- BT-02-DZI Vreau sa fiu multumit de Dacie!
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
si cel electronic are vreun soi de reglaj in care sa-si bage taicamiu chioamba?
![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
Merced |
![]()
Post
#19
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nu are reglaje, ala cand nu mai incarca cum trebuie il schimbi.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
daca vrea neaparat sa-l regleze la tensiune mai mare leaga firul de referinta pe cursorul unui potentiometru legat intre + si masa
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
nu stie el din astea
![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
Tensiunea este mult prea mare. Surprinzator ca merge bine masina deoarece dauneaza platinilor .Becurile cam cat au durata de exploatare la tine!?
Nu mai spun ce se intampla in acumulator ,ca a scris un coleg mai sus ! ps .ce varsta are tata ? te intreb deoarece ar trebui sa faca parte din generatia care a crescut cu Dacia ,deci ar trebui sa o cunoasca f bine ,dar ... |
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Nu mi s-a ars nici un bec in cei 2 ani de cand e masina la noi... De cand am luat-o am schimbat borcanele normale cu halogene 55/60W.
Surprinzator, dar tata are carnet de cand avea dacia asta 2 ani (78) si a facut scoala in armata, pe buceag ![]() In principiu nu vorbeste prostii, dar stii cum e.. sa faci ce zice popa, nu ce face el. Chiar daca e sofer din vechea generatie, fac niste prostii pe care nici blondele cu logan rosu care au cam invadat marile orase nu cred ca le fac (tine piciorul foarte mult pe ambreiaj si merge cu ea in 1000-1200 rpm cu a 4-a cu 30-40 la ora si nu ii face ungerea) Scuze pt off ![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
daniel93 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
s-a intamplat... am mers aseara 6 km pana la cineva, pornirea calumea, o incalzeste 2 minute, si plecam.. aprinde farurile si clipeau efectiv..
iesim in drumul mare, ii da bice, clipeau mai accentuat, si statea pe 12v, chiar 10... pana am ajuns si-a revenit cat de cat tensiunea (ajungea la faimosul 18v ![]() Buun.. bateria mai mult ca sigur moarta ![]() Curios totusi ca am pornire destul de buna, doar oleaca mai incet invarte, dar daca aprind farurile cu motorul oprit scade pana pe la 5-6 v |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pot fi si contacte proaste, nu te grabi sa schimbi bateria, pune releu cu fir de referinta, verifica alternatorul si contactele
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
inca un drum.. 20 km dus-intors, pornirea nu da semne de lipsa de curent, 13v cu motorul oprit, scade cam la 11.5 cu faza lunga, cand pornesc motorul e problema... bateria nu cred ca are nimic, incarcarea sta pe rosu cu farurile aprinse si pe verde la relanti cu pozitie sau fara...
Am undeva un scurt, sau poate e dus alternatorul... inainte de drum am schimbat sigurantele 2 si 3 (de sus in jos) si am curatat contactele de oxid ca erau albe. Aaa.. si dupa ce am ajuns la destinatie, am aprins farurile si debia se aprindeau, am frecat oleaca maneta pe toate pozitiile si s-au aprins miraculos si luminau bine, cred ca si de acolo e problema... Mi-am pierdut rabdarea, la rabla nu pot sa o dau (si nici nu vreau), o umplu de ulei, o bag in sura la bunica si-mi iau plastic diesel ![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
bygy007 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
oare o fi asa de greu de verificat , curatat legaturile de la baterie la alternator (firul mai subtire de +) , ala daca are papuc pe el eliminat si legat firul la baterie , de la alternator la blocul de lumini , tresa de minus de la alternator la aripa stinga ,
la tine cred ca defectul este de peste 90% de la releul de incarcare , verifica , curata si partea metalica , prinderea , pe acolo isi ia minusul , daca dispui de un aparat de masura te ajuta foarte mult , dupa ureche nu se poate repara ori ce i-ai face citeste urmatoarele posturi 1 2 3 4 5 This post has been edited by bygy007: 19 Sep 2010, 20:00 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
mersi de indrumare, maine daca o sa mai am energie (am ore de la 7 la 2
![]() Vreau sa trec si eu la masina ![]() |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
Andyno |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
alternator facut acum 2 ani...schimbat diode..rulmenti etc..stas
baga aproape de 14 cu farurile stinse si vro 13,2 cu faruile aprinse... daca dau drumul la stergatoare baga 12.8 sau mai putin... acul din bord se duce la inceput de rosu cu faruile aprinse si cu frana calcate. vad ca bateria nu s a dus si iarna porneste la prima cheie... cu caldura pornita+ lumini+ stergatoare baga 12 v...vad ca merge.. sicer nu am ce sa i fac..asa este alternatorul, si relelul este nou cu fir de referinta toate montate la electrician fac pariu ca este din cauza releului ca nu baga mai multi V...am incercat si unul dala in 1800 dar palapaiu luminile...baga putin mai bine.. masina este din 99. ce am zis mai sus este numai la relanti...in mers baga in jur de 13,5 faruri aprinse. This post has been edited by Andyno: 19 Sep 2010, 23:22 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
daca as fi cascat ochii bine...
![]() Attached thumbnail(s) P100920053.jpg ( Size: 358.04k ) Number of downloads: 323 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:10 |