DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 96 97 98 99 100 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)

Muttley
post 28 Apr 2017, 23:55
Post #2911


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Caseta aia reconditionata, vanduta in cadru oficial, habar n-am ce implica.
Uzurile nasoale apar intre pinion si cremaliera daca apar. Pieselor astora n-ai ce le face altceva decat sa le schimbi sau sa dai caseta la gunoi.
Dar daca ar fi sa cumperi o caseta detruita si s-o dai la "reconditionat" la noi, nu pupi decat niste garnituri noi, un palier antizgomot, oringuri si cam atat.

Mai zic o data si aici, nu ai cum sa verifici o caseta sehash care-ti este pusa-n brate. Jocuri, mers sacadat, p-astea doar pe masina le poti cauta.

Concluzii tragi singurel.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 29 Apr 2017, 06:40
Post #2912


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Asta dacă te ascultă . . . blush.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 30 Apr 2017, 08:47
Post #2913


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(MuciX @ 27 Apr 2017, 11:10)
Ar fi multe de zis, as putea scrie o carte.
*


O sa incerc sa nu o incep chiar acum, dar enumar cateva dintre hopuri:
Initial era ideea sa fie gata la sfarsitul lui decembrie, dupa aia ianuarie.
Sablarea, cei drept era deja refacuta, dar mai gasisera zone cu probleme la care era de lucrat. Mai ales ca dupa sablarea din vara si grunduirea tarzie iesire rugina pe sub primer, a trebuit refacut din nou tot.
Au cumparat acelasi tip de materiale de la 3m pe care le platisem deja si au refacut treaba.
Cum ne pleaca valorile, imi spunea mereu (si il cred) ca nu mai are oameni suficienti si cum service-ul traieste din reparatii pe asigurari, va dati seama cine avea prioritate.
Cand in sfarsit s-au reapucat au gasit si panouri cu probleme.
Aripile fata le-am luat noi, dar aftermarket, capota sehas ca noo si portiera stanga spate. Trist a fost momentul cand mi-a zis ca nu are ce scoate din niciunul dintre cele 2 haioane si cum intr-o saptamana nu am gasit nimic sehas in stare buna (boala comuna) l-am luat nou. Binenteles la 2 saptamani dupa ce a sosit a picat unul sehas. Am ales sa ignor, desi nu am putut sa nu ma gandesc la diferenta de pret - sehas merg la 150 - 200 lei, iar eu am dat 2300 lei pe cel nou. In fine, pana la urmatorul RK nu imi mai fac griji de haion.
A urmat trapa - rugina intre foile de tabla. Am gasit una sehas deja sablata, dar la pret dublu fata de piata si am mai dat si transport de la iashington. Am avut totusi surpriza placuta sa imi repare cat s-a putut si trapa mea + vopsit at no charge. Acum am doo.
Au mai fost probleme cu panoul spate. Din nou boala comuna deci sehas nimic, asa ca m-am orientat catre nou. Pana la urma au reparat ei, ba chiar am avut surpriza sa refaca peticul initial pentru ca nu i-a placut proprietarului service-ului cum a iesit.
Deci Brânză este si arlechin.
Cum ziceam mai sus, pasivizant (un smâcâz negru care se facea mov in contact cu rugina) teroson negru pe dedesubt, ceara de cavitati la greu primer si ce a mai fost de la 3M.

Marti cica o urca pe platforma sa ajunga la asamblat.
Trebuie sa ma gandesc la insonorizare, pentru ca era liniste inauntru si as vrea sa ramana asa. Ea a avut un soi de smoala foarte dura care se inlatura prin distrugere, deci va trebui refacut de la 0. Prima solutie ar fi aluband si/sau fonomin, dar parca nu ma indur sa fac asta dupa ce stiu ca eu am vopsit interiorul.
Am facut rost de aeroterma de a\c si de de pilot automat (singurul reper sehas la care am negociat pretul - nu imi sta in fire, eu nici cu nasul nu am fost in stare sa merg, dar eram ofticat ca sparsesem pusculita pentru haion asa ca m-am transformat laugh.gif)
Mai trebuie refacuti butucii de yale si aici accept sfaturi. Se gaseste kit de reparatie cu catei noi, dar nu stiu unde sa ii duc sa mi-i refaca. Si chei noi.
Mai lipsesc niste capitonaje de stalp distruse la demontare, dar alea se rezolva.

Mai trebuie:
- diverse piese de mecanica, adica alea pe care fostul service fie nu le-au cumparat, fie au luat niste trompete si le-am lasat sa spele cu ele
- cam toate radiatoarele
- toate furtunele (probabil voi merge pe unele din silicon)
- nu am vrut sa mai bag bani in mecanica pana nu am vazut cotetul gata. De aici, cum zicea si 16 ar trebui sa fie mai usor.
- mi-a cam trecut de cadmiat suruburi, oricum nu stiu daca vreau sa mai astept si asta
- oare pompa de frana, daca a stat pe dreapta atat timp, o mai fi buna?

Mai vreau:
- un rezervor nou
- curatat interior la sange si inlocuit bucatile care nu se curata cum vreau eu
- parbriz nou (creca iau AM si il schimb mai des, decat sa iau OEM si sa coste o batista de bani)
- luneta, asta e doar OEM noua, asa ca folosesc ce am mai bun de pe cele 2 haioane.
- sticle oglinzi sa vad daca prind sehas ca a mea are helio si incalzire si pe cea din dreapta si aia e mai greu de gasit.
- lampi spate, dar probabil mai astept sa vad ce scot din ale mele dupa un polish
- bandouri, decid dupa reinspectie
- coaja de bord - facerea de bine, am dat-o pe aia din vara unui prieten si acum eu nu mai gasesc. In caz de forta majora il las pe al meu innobilat cu patina timpului (crapatura in loc greu vizibil) sau apelez la flocking
- prinderi, braduti, etc noi. Din cate am inteles de la cineva care a trecut prin asta, "scap" cu putin peste 700 lei tot ce inseamna prindere pe masina.
- evacuare inox - am deja finala care se aude "glorios" blush.gif si pe care o voi pastra. Ma gandesc si la o galerie refacuta dupa cea Hartge
- consola in singurul spatiu de depozitare pentru ceasuri aditionale + ceasuri de presiune ulei, temperatura ulei si voltmetru.

Pe ultima suta de metri:
- anvelope - toyo t1r m-au convins, dar posibil sa mai caut la momentul respectiv
- acumulator
- autocolante producator (cel de pe montant B cu presiunile in pneuri, cod culoare si avertismente in compartiment motor)
- jante OEM pe 15. Sunt al dracu de greu de gasit in stare buna si cu toate capacele centrale. Capacele duc la vreo 250 lei bucata. Pana atunci raman cu bbs ale mele
- dracu mai stie ce-o mai aparea.

Imi scapa ceva? Ziceti voi astia care mai mergeti pe la evenimente auto ce omisiuni ati vazut la masini retro si v-a calcat pe retina ochiului. biggrin.gif
Stiu ca multe pot fi facute si "dupa", dar as vrea sa rezolv cat mai multe de acum, sa ma simt eu bine cand oi lua-o.

This post has been edited by MuciX: 30 Apr 2017, 09:09


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 30 Apr 2017, 09:04
Post #2914


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Pune piese de calitate unde nu vei mai desface niciodată sau unde se ajunge greu, iar ce e la îndemână pune ce ai acum și mai schimbi pe parcurs. Fă-ți lista de priorități în funcție de asta. E aiurea să dai banii pe roți acum de ex...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 30 Apr 2017, 09:40
Post #2915


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




QUOTE(Muttley @ 28 Apr 2017, 23:55)
Caseta aia reconditionata, vanduta in cadru oficial, habar n-am ce implica.
Uzurile nasoale apar intre pinion si cremaliera daca apar. Pieselor astora n-ai ce le face altceva decat sa le schimbi sau sa dai caseta la gunoi.
Dar daca ar fi sa cumperi o caseta detruita si s-o dai la "reconditionat" la noi, nu pupi decat niste garnituri noi, un palier antizgomot, oringuri si cam atat.

Mai zic o data si aici, nu ai cum sa verifici o caseta sehash care-ti este pusa-n brate. Jocuri, mers sacadat, p-astea doar pe masina le poti cauta.

Concluzii tragi singurel.
*



Cred ca o caseta recondiționată înseamnă una in parametrii, cu simeringuri si bucse noi. La reno nu poți cumpăra una noua, numai recondiționată iti ofera, deci nu poate fi chiar groaznic.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 30 Apr 2017, 13:00
Post #2916


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.856
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Pentru chei iei butuci noi sau shknoi si se pot reface dupa cheia ta, eu asa am facut la 21, e un atelier de chei pe Mihai Bravu, pe partea cu sectia 8, intre sectie si Intermacedonia.


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 30 Apr 2017, 15:21
Post #2917


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Mersi, am mai primit o sugestie mai aproape de mine. M-am liniștit puțin cu asta.
Care a fost procesul, i-ai dus butucii și i-ai luat înapoi întregi? A avut el cățeii?
La mine treaba e că și singura cheie este tocită mult de tot. Pe aia o vreau oem, dar trebuie tăiată cea nouă. Și cum și cheia și butucul și uzură, nu știu dacă mai are referință pentru ce trebuie sa iasă.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 30 Apr 2017, 20:54
Post #2918


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.856
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




La mine a fost urmatoarea situatie la R 21 alb : masina avea doua chei, din fabrica, una pt contact si a doua pentru usi, torpedou si porcbagaj. Cand am luat masina, pe langa cheia care deschidea usa de la sofer, porcbagajul si torpedoul, aveam o a doua cheie pentru usa din dreapta, careia ii fusese schimbat butucul. Cand am inceput restaurarea, am fost la Vitan in targ si am luat un alt butuc, de Logan parca, l-am dus impreuna cu cheia dupa care voiam sa il faca si asta a fost tot. Ce le-a facut si cum, habar nu am, l-am intrebat ce sa ii duc, mi-a zis ca doar butucii si cheia master si gata.
Pentru 21 Turbo, la care am luat din Franta un contact nou cu cheia aferenta, mi-a spus va imi poate reface butucii masinii (cele doua usi si portbagajul) in raport de cheia de contact, urmand sa am o singura cheie.
Faceam si ma ala alb aceeasi chestie daca nu afecta originalitatea ( ala e ph. 1, venit cu doua chei din fabrica, Turbo e Ph.2, cu cheie unica).


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 30 Apr 2017, 22:46
Post #2919


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(MuciX @ 30 Apr 2017, 09:47)

Trebuie sa ma gandesc la insonorizare, pentru ca era liniste inauntru si as vrea sa ramana asa.
*


Dynamat.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 1 May 2017, 00:54
Post #2920


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.605
Joined: 16 September 09
From: .de, ex Cluj




Bre, daca vrei ceva de la Jermaniea si crezi ca te pot ajuta (logistic, ca financiar nu-mi permit, ca nu-s mogul) trage-ma de maneca smile.gif


--------------------
VW Golf Sportsvan 2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline
"Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 1 May 2017, 07:33
Post #2921


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Mersi. S-ar putea sa apelez, daca e ceva ce nu găsesc la noi. biggrin.gif

@bucatzel: găsesc bulk pack cu 9 folii extreme la 725 sau la 920 lei. De unde dracu diferența asta de preț?
Oare or ajunge 9 sa pun pe podea, portiere și porcbagaj macar? Am mari dubii, ar intra 8 foi numai la portiere, cred.
"Muzică" nu vreau sa pun vreodată pe mașină, nu îmi trebuie, dar îmi vreau sa fie comodă la drum.


L.E. Ma uit si pe aici. tocilar.gif
Si aici
Erau toate la nasul meu blush.gif

Nu stiu daca initiatorii citesc pe aici, dar multumesc. imbratisare.gif cheers.gif

QUOTE(klaus @ 26 Dec 2004, 16:44)
Zone de aplicarea insonorizarii
Din punctul de vedere al zonelor de insonorizare, se pare ca cea mai mare reducere a zgomotelor este data de insonorizarea podelei (si a tunelului central si a zonei de trecere a coloanei de esapament), apoi a compartimentului motor fata de habitaclu si a capotei acestuia, a oalelor rotilor, a usilor laterale, a panourilor laterale care nu fac parte din deschideri (adica nu sunt de la usi) si in sfarsit a portbagajului, inclusiv a usii portbagajului. Daca se doreste si mai exista resurse, se poate insonoriza si plafonul habitaclului.
[...]

Produse de insonorizare
Din punctul de vedere al produselor de insonorizare, acestea sunt incadrate in mai multe categorii: folii bituminoase (sau bazate pe cauciuc), antifoane tip vopsea (pentru pensula, pistol de vopsit, sau la spray), spume izolatoare fonice, izolatoare fonice tip pasla, izolatoare fonice tip burete. Rezultate bune sunt obtinute prin combinarea mai multor metode, nu folosirea doar a uneia.

Foliile bituminoase sau bazate pe cauciuc (de tip cauciuc pe baza de Styrene-Butyadine - la dynamat) sunt de tip autoadeziv, cu sau fara folie de aluminiu pe partea neadeziva (pentru rezistenta superioara la caldura fiind astfel posibila utilizarea in compartimentul motor).Principiile mentionate de lucru a acestor folii sunt de absorbtie a vibratiilor din panou si transformarea lor in caldura - mentionate la dynamat - sau pur si simplu prin scaderea frecventei de rezonanta a panoului. Aceste folii bituminoase adauga si greutate panoului, reducand tendinta acestuia de a vibra (lucru folositor mai ales la usi, pe spatele fetelor de usa). Dintre cele specializate gasite prin Romania eu am aflat doar de dynamat si folii insonorizante de la firma Sprint2000. Insa exista si alternative mai ieftine. Astfel, foliile bituminoase folia cu aluminiu Alu-Band (de la DenBraven) (care nu este bazata pe cauciuc Styrene-Butyadine ci pe bitum si asfalt) Aceasta din urma este folosita la izolarea acoperisurilor, insa in esenta aceste folii au cam aceeasi compozitie ca cele specializate, doar ca incorporeaza mai mult asfalt pentru hidroizolatie, si sunt muuult mai ieftine (de cca. 5 ori), insa au o eficienta de cca 2 ori mai redusa decat foliile specializate. Daca se pune mocheta imediat peste aceste folii, este bine a se da foliile cu un praf ceva (talc etc.) astfel incat, daca aceste folii de la cadura mai curg, sa nu se lipeasca de mocheta. Aceste folii se aplica pe tabla in zona care se doreste a se insonoriza, iar pentru o aderenta superioara se pot inclazi in prealabil (la soare, cu lampa cu flacara, cu suflanta cu aer cald). De asemena este utila si inclzirea suprafetei suport (tabla) - fie cu un pistol cu aer cald sau foehn, fie la soare.
[...]
Izolatorii fonici tip pasla, dupa parerea mea cei mai eficienti (si ieftini), mai ales daca sunt folositi impreuna cu folii bituminoase, se pun sub mocheta. In afara de izolarea fonica, au un bun rezultat si ca izolare termica.

Mochetele. Desi nu pare, un rol in izolarea fonica o au si mochetele. Cu ceva timp in urma, pentru o izolare fonica suplimentara, se montau la masini (din fabrica) doua straturi de mocheta. De preferat mochetele pe suport cauciucat (au grad de absorbtie a sunetelor mai mare).
*


Am facut o sinteza a ceea ce ma intereseaza pe mine din postarea initiala a lui klaus.
Din ce imi dau seama cea mai eficienta solutie ar fi combinatia dintre aluband si fonomin + talc intre folia de Al si pasla. Am gasit 100 de plicuri de silicagel cu 2 EUR pe ali, oare ar fi mai bun ala?
Considerente: motorul si evacuarea imi plac, dar daca as lasa neizolate panoul despartitor dintre habitaclu si motor primesc si zgomot de rulaj la pachet, deci mai bine pun si acolo.
Ce are masina in standard:
- in compartimentul motor avem 3 elemente dintr-un material bituminos aplicate pe panoul "de foc" si tunelul cutiei de viteze + ax cardanic. De asemenea acelasi material pe capota. Ilustrari aici.
- in porcbagaj avea cam ce se vede aici, deci tot o banda bituminoasa, peste care vine mocheta. Probabil voi reface din aluband, pentru ca reperele OEM nu se mai livreaza.
- la interior e cu cantec. Pe el mama lui l-a lasat cam asa. Adica niste segmente de bituminos aplicate prin zone cheie. Nu as avea o problema sa incarc tot cu aluband + pasla, dar pe langa asta vine si mocheta care are un burete foarte fin. Teama mea este sa nu se "inalte" prea mult podeaua si sa nu mai incapa mocheta + capitonajele cum trebuie. Ist nebun?
link (nu va speriati, aia e mocheta veche, aruncata de mult. smile.gif
- pe plafon e pasla, sau carton, cum zicea laun moment dat Ironick ca se poarta pe la case mai mari. Poza aici (se vede prima sectiune de izolatie, pe al doilea segment e capacul de trapa. Voi pune pasla noua si atat. Oricum, din ce citesc plafonul nu e o sursa asa mare de zgomot.
- portierele pe sub fetele de usa au acele folii care izoleaza de ploaie. Probabil aici voi folosi doar banda Al, vi se pare just? Aluband vine, lojic, peste folia de plastic a portierei, nu? Si legat de foliile alea, au aproape 30 de ani, unele nu au rezistat prea bine, ma gandeam sa pun o folie groasa din magazinele brico pe care sa o izolez cu un silicon bun si pe care sa o decupez cu un cutit industrial.
- haionul si capitonajele lui arata cam asa. Aici s-ar putea sa fie mai mare daraua decat ocaua. Ar fi partea verticala de izolat si partea dintre stopuri, dar acolo este accesul la motorasul de stergator. Si aici, ideea e sa izolez astfel incat sa permita si montarea capitonajului de plastic.

Aluband pot sa iau din asta de acoperis? link 1 link 2
Fonomin, din considerentele de mai sus, voi lua de 10mm, ar trebui sa fie suficient, mai ales ca e dublat de aluband. Vad ca avem oferte si pe forum, poate gasesc ceva in bucuresti.

Cam atat de la mine legat de asta.

This post has been edited by MuciX: 1 May 2017, 09:09


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 1 May 2017, 10:33
Post #2922


bgd


Group: Members
Posts: 3.520
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Silicagelul nu sunt acele bobite pentru umiditate?
Nu cred ca ai ce face cu ele, pubra e pudra, pentru a nu se lipi mocheta, Daca iei cu aluminiu in exterior cred ca nici pudra nu iti trebuie.


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 1 May 2017, 10:41
Post #2923


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Da, la bilutele alea ma refer.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 1 May 2017, 11:08
Post #2924


bgd


Group: Members
Posts: 3.520
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Banuiesc ca nu ai ce face cu ele. Ele absorb umiditatea si mirosurile puse neacoperit intr-un anumit mediu. Sub mocheta cred ca mai rau fac.
Eu am insonorizat loganul prin 2005 cu folie bituminoasa fara aluminiu. Gasisem o folie bituminoasa cu o folie de plastic, care se desprindea si ramanea partea cu smoala, putin lipicioasa, am croit-o pe dimensiuni si am lasat-o la soare(erau cam 33-34 de grade, nu aveam pistol cu aer cald), si dupa ce s-a muiat putin am aplicat-o pe podeaua pe care anterior o antifonasem la pensula cu ceva Sinto parca.
Am pus doua straturi din acel material si apoi mocheta, efecte surprinzatoare pentru cei de la Dacia service cand au mers cu masina mea.


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 1 May 2017, 12:26
Post #2925


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Din experienta mea cu alubandul cu aluminiu de la DenBraven, e destul de gros si rigid. Trebuie incalzit calumea sa se muleze bine. Nu se preteaza la supeafetele verticale, se rigidizeaza la rece si se desprinde. Eu nu as folosi silicagel intre straturi, pentru ca absoarbe si retine umezeala. Mai degraba un saculet/ recipient cu cateva sute de grame sub un scaun, scos periodic si uscat, mai des in sezonul umed. Ajuta inclusiv la aburirea geamurilor. Adica previne.


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sharkky
post 2 May 2017, 09:13
Post #2926


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




Ia in considerare si insonorizantul de la CTK.
Este superior Alubandului si cu proprietati asemanatoare Dynamat (mai platesti si brand-ul cateodata).


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 2 May 2017, 09:28
Post #2927


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Ni' n-am pomenit bine de dynamat, ca mai vine si asta biggrin.gif

https://www.youtube.com/watch?v=ICMSnedTBQc...=youtu.be&t=791

Si daca asta n-o avut masini pe care sa-l testeze...


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 2 May 2017, 21:30
Post #2928


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Je a văzut 1 Golf 4. TDI făcut cu Alibaba și fonomin și unul doar cu Dynamat, ambele executate de un amic. Diferența mare. Dar am vb la telefon cu Mufix, pana la pragul bosumflarii.

Nu mai zic altceva. Folia bituminoasa face una, Dynamat cu totul altceva.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 2 May 2017, 22:11
Post #2929


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Adică ambele îngroașă peretele pentru a reduce vibrațiile.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sharkky
post 3 May 2017, 08:16
Post #2930


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




Afirmatie corecta, numai ca difera densitatea bitumului folosit.


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 3 May 2017, 08:38
Post #2931


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Care se poate compara cantarind cate o bucata de grosime si suprafata egala.

Nu cred ca rezultatele sunt atat de diferite incat sa merite diferenta enorma de pret.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sharkky
post 3 May 2017, 08:58
Post #2932


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




Vor fi diferenta maricele.
De la grosimea/densitatea bitumului, pana la folia de aluminiu.
Le-am folosit pe ambele in trecut si stiu ce vorbesc.


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 4 May 2017, 08:13
Post #2933


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Referitor la insonorizare: n-ai treaba!!!!
E o masina veche, care exceleaza la alte capitole, printre care as numara insusi zgomotul! Tu vrei s-o faci seria 7, adica sa-i iei din farmec.

Noah, fa-ti o semi-dambla, baga insonorizant in habitaclu pe peretele de foc, pe pasajele rotilor fata si eventual in portierele fata. Doar ca sa-ti satisfaci un fix. Unul perfect infantil, parerea mea!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 4 May 2017, 08:49
Post #2934


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




De ce esti heităr?
Am zis clar ca nu vreau sa o izolez de exterior, dar vreau sa fie macar la fel cum era din fabrica.
Vorbeam ieri cu baiatul care si-a montat bordul meu blush.gif si zicea ca el nu a mai pus nimic la loc din insonorizare si i-au sangerat urechile pana la Mangalia.
Si el are 4 cilindri - 1.8 IS (M42 de 140 cp) si finala de 2.5 stock, dar fara intermediara.

This post has been edited by MuciX: 4 May 2017, 08:51


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 4 May 2017, 08:56
Post #2935


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




S-a pierdut din insonorizantul de fabrica, sau e putrezit? Daca da, e putin diferita situatia.

PS: vasca o evacuare zgomotoasa e cam moartea silentiozitatii.
Cum ziceam, retrag. Baga insonorizant, ca daca nu bagi, o sa-ti para rau.

This post has been edited by Muttley: 4 May 2017, 09:02


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 4 May 2017, 09:04
Post #2936


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Eu nu am o problema cu sunetul evacuarii, numai dioftorul are, dar nu el o conduce. Ideea e sa nu am zgomot de rulare si de vant.
Si greieri, nu sufar greierii. smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 4 May 2017, 09:13
Post #2937


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Samaierti, da' nu-ti permiti luxul de a uri greierii. Daca vrei sa-i urasti activ, pune manuta si-i starpeste singurel, nu mai apela la servicii de deratizare.

Vesca suieratul de aer nu-l rezolvi cu dinamat & co. Il mai pacalesti poate cu chedere noi, da' in linii mai, cum il ai, asa-l savurezi.
Pentru ala de rulare - obligatoriu portierele fata.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 4 May 2017, 09:39
Post #2938


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Dynamat are alta structura, pentru cine a tinut in mana o bucata sa vaza cum arata taiat pe sectiune, nu spun ceva nou dry.gif

Una este sa schimbe frecventele de rezonanta si alta este sa mai si absoarba din ele !

Mufixu nu cred ca va pune mana sa faca ceva cu greierii, personal, ci va apela la tot soiul de specialisti costisitori, fara rezultate efective. Pardon,pentru buzunarul lor foarte efective blush.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 4 May 2017, 10:24
Post #2939


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(dr_mKe @ 4 May 2017, 10:39)
Una este sa schimbe frecventele de rezonanta si alta este sa mai si absoarba din ele !
*



Dioftor netrebnic, cam aceeasi chestie i-am zis-o si eu laugh.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 4 May 2017, 10:45
Post #2940


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Si de ce am impresia ca o sa te ignore chiar si pe tine ? rolleyes.gif

Io i-am zis ca principala sursa de galagie este toba aia de neam prost. Degeaba antifoneaza de zor, chiar si cu Dynamat si restul facut ca la carte, pentru ca-i Touring si are portbagajul deschis spre interiorul habitaclului . . . . . . . . asa ca toba aia urla in voie wacko.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 96 97 98 99 100 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 21:00
Forum Renault