Golf. Das Auto., mk5 ne-TDI
![]() ![]() |
Golf. Das Auto., mk5 ne-TDI
StefanT |
![]()
Post
#1
|
||
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|||
MuciX |
![]()
Post
#2
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
S-o porti cu placere, multi kmp, fara probleme. O sa imi fie dor de culoarea asta pe masina.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
StefanT |
![]()
Post
#4
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
MuciX, mersi!
Culoarea...m-a ajutat Dumnezeu sa scap de gri inchis/negru si mi-a dat ce era mai suferitor! ![]() Argon, Laguna ramane masina mea preferata, ca sa fie clar. Sper sa ajunga si asta sa imi placa la fel de mult sau chiar mai mult. Insa m-am saturat de greierasi, zgomote specifice Renault, etc. Golful are 5 ani, Laguna 10. Sta mai bine pe curbe, altfel insonorizata (in fine, compar benzina cu motorina). E feelingul altul. La frantuzesti e altceva, la nemtesti altceva. Laguna acum are cam 240.000 km, insa sunt convins ca mai duce mult. Doar ca 3 ani in ea mi-au ajuns, era timpul ptr schimbare. This post has been edited by StefanT: 30 Nov 2013, 21:36 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cum crezi tu, pare o masina cinstita, dar ce nu inteleg, de ce s-au limitat la 80 de cai, cand cu multi ani inainte au avut 1.4 cu 101 cai pe Fabia, ca exemplu, raportat la greutate, are performante cam de Logan 1.4, cu 101 cai era ceva mai bine.
This post has been edited by argon: 30 Nov 2013, 21:39 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
StefanT |
![]()
Post
#6
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Asa este. Are 5 cai in plus insa e si putin mai grea. Are circa 1200 kg. aceasta motorizare a fost inainte de 75 cp, a fost si 1.4 fsi de 90 cp, mai multe.
BTW: Laguna nu se vinde...ramane de drumuri ptr exterior. This post has been edited by StefanT: 30 Nov 2013, 21:44 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
cdadan |
![]()
Post
#7
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
1.4 mpi? Volan fara butoane?
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#8
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Daca nu deranjez, cat ai dat pe golf?
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
maho |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pff... nu stiam ca-i asa mare, de nu-ncape p-un loc de parcare
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
l@u |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
MuciX |
![]()
Post
#11
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(StefanT @ 30 Nov 2013, 21:32) As fi imbecil sa ma laud in fata atator oameni mai experimentati decat mine, cati sunt aici, pe forum, dar am invatat un lucru: cea mai buna masina e aia pe care o ai. ![]() Am mers o gramada cu un Matiz cu GPL, pe el am invatat sa conduc si mi se parea fierul perfect. Am trecut pe reno si mi se parea culmea spatiului si al luxului, iar tractorul era un munte de putere. Toate la vremea lor au fost cele mai bune si e valabil pentru orice sofer, parerea mea. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
ipiq |
![]()
Post
#12
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
QUOTE(StefanT @ 30 Nov 2013, 21:19) Cand depasesti, trebuie sa estimezi cat mai corect, pentru ca motorul nu iti ofera niciun surplus de energie, ca sa te poti scoate dintr-o situatie limita accelerand puternic. Este o masina ce necesita un sofer cu experienta peste medie, ca sa nu fie considerata submotorizata. Eu personal asa am concluzionat. Laguna inca o am, venind de pe 1.9 diesel, tranzitia este brutala, insa tot ce ofera Golful, compenseaza in egala masura. -si eu sunt curios cati bani ai dat pe ea pt caseamana foarte mult cu povestea golfului meu. la fel luat la 135.000km, tot 1,4 (dar FSI), tot cu istoric la VW, tot cu parbriz schimbat si 2 elemente vopsite pe casco, cam aceleasi dotari (ai in plus tempomat, mp3 si 4 boxe, ai in minus senzori de ploaie, lumina si o cotiera ![]() -comparatia cu laguna nu are sens. in afara de silentiozitate si stabilitate in curbe nu are absolut nimic in plus. poate fiabilitate. ramane de vazut... la confort fata de laguna e la ani lumina in spate... -poti sa fi Titi Aur altoit cu Shumacher oricum ai face masina e submotorizata. Am facut 2 drumuri afara cu ea: un Arad - Budapesta pe autostrada in care m-am enervat tare si un Arad - Cluj pe Piatra Craiului in care am turbat si cand am ajuns acasa i-am pasato la sor'mea... Io la drum lung nu mai merg cu asa ceva. Nu poti depasi nimic in afar de carute si biciclisti si asta incepand cu doua cruci si terminand transpirat. Multi kmp cu ea si sa ai probleme cate am avut io cu ea pana acuma! (o bucsa de 16lei si un bec ars intr-un an si ceva) ![]() ![]() |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
Ov |
![]()
Post
#13
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca la rcd300 se poate pune simplu aux in
![]() Îți dau detalii dacă vrei |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
StefanT |
![]()
Post
#14
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Ov, danke! Am studiat mult forumul vw si am vazut asta, insa vreau pt touch si reader de card sd + partea de telefonie bluetooth ulterior. Asta e 300-le cu mp3 macar.
Referitor la halat, putin peste 4000. |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#15
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
QUOTE(ipiq @ 30 Nov 2013, 23:14) Nu poti depasi nimic in afar de carute si biciclisti si asta incepand cu doua cruci si terminand transpirat. Câcat. Daca stii ce sa ceri de masina nu faci nicio cruce si nici nu transpiri. Io cum draci' merg cu Solenza, care are 75 de cai (cica), si nici nu transpir... si depasesc pe cativa ![]() This post has been edited by Iulikk: 30 Nov 2013, 23:50 |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
StefanT |
![]()
Post
#16
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Iulik, tind sa cred ca solenta are performante superioare golfului de 80cp. Asta nu inseamna ca toti dintre cei care isi dau cu parerea au si condus asa ceva. Eu o vad cape o masina decenta de oras . Pt asta a si fost luata.
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#17
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Performantele sunt egale cu 0 daca dupa un drum de 400 km (Mangalia - Mioveni) nu mai simti picoarele si te doare spatele de la scaun.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
StefanT |
![]()
Post
#18
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Adevarat!
@Ov: Apropo de activari& stuff, vreau sa ii activez functia de cornering pe proiectoare, care stiu 99% ca ar trebui sa mearga, si DRL-ul, aici am ceva dubii. Stii ceva legat de asta? Daca nu pot activa drl din vagcom, am varianta sa ii montez modul ca pe Laguna, luat de pe forum, insa masina (cred) ca "vede" becurile arse si ma indoiesc ca s-ar impaca cu asa ceva. This post has been edited by StefanT: 1 Dec 2013, 01:01 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
cdadan |
![]()
Post
#19
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(StefanT @ 30 Nov 2013, 21:19) A dracu' masina ti-ai luat, consuma (mult) mai putin decat au mintit nemtii in specificatii. Doar la Deva am mai vazut asa ceva. QUOTE(StefanT @ 1 Dec 2013, 00:57) Nu doar le vede, iti zice care bec s-a ars (semnalizare drepta spate, faza scurta stanga fata etc) pe afisajul cb-ului, la fiecare pornire. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
StefanT |
![]()
Post
#20
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Dan, si eu am ramas placut surprins de faptul ca masina consuma urban mai putin decat e in carte.
Stiu ca face asta, pt ca are computer plus. Am becul de la scrumiera ars, dar nu zice nimic de el. Unii baieti de pe vwforum ziceau ca I-ar fi atentionat si la acest bec... ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#21
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Multi kmp fericiti, cat fu distractia? As zice ca pacat ca nu-i tdi dar pe frigul asta apreciez mai bine "randamentul scazut" al motoarelor otto
![]() ah si http://www.my-gti.com/224/ have fun, la tine e AC+aer sus |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
StefanT |
![]()
Post
#22
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Hitman, mersi de info. Pana acum gasisem doar metoda de resetare: ac/econ+ recirculare
![]() Cat despre cat fu, am zis putin mai sus. 4000 si cateva cico ![]() GPL: Deja am vorbit cu tipul unde am montat la Megane. Ma ajunge 2200 ron cu toroidala. Urmeaza prin primavera cred... |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
argon |
![]()
Post
#23
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca tot cunsuma asa putin, de ce-ti bati joc de ea cu GPL? Plus ca o sa fie lesinata rau, desi astia cu secventiale sustin contrariul, dar ca sa traga ca pe benzina, va consuma 14 in oras, si extraurban minim 7-8. Nu renteaza.
This post has been edited by argon: 1 Dec 2013, 12:08 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#24
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatosi si clasicul cat mai mult kmp fara probleme. Pentru oras pare o alegere destul de buna avand in vedere cheltuielile de exploatare, dimensiunile, etc.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
clr |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#26
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
QUOTE(Ov @ 1 Dec 2013, 00:23) da-mi mie ca atunci cand am luat-o madam s-a zgarcit la 10E cat era optiunea ![]() ![]() ![]() arguane cu gpl-ul nu mai e cum era, mergi cu una si te vei convinge, eu unul nu mai gasesc rostul benzinei la mersul in oras, mai putin la motoarele cu muschi, care au alt scop |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
ipiq |
![]()
Post
#27
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
|
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
StefanT |
![]()
Post
#28
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru urari!
Taxa a fost achitata, nu a fost scutita. In 2009 parca s-au acordat scutiri. @argon: am avut Megane-ul pe GPL, si am fost extrem de multumit. Fata de benzina, consuma un litru in plus extra-urban si maxim 2 urban, iar diferente de putere nu existau, sau cel putin nu erau sesizabile. |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Ov |
![]()
Post
#29
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(StefanT @ 1 Dec 2013, 00:57) @Ov: Apropo de activari& stuff, vreau sa ii activez functia de cornering pe proiectoare, care stiu 99% ca ar trebui sa mearga, si DRL-ul, aici am ceva dubii. Stii ceva legat de asta? la cornering o sa-ti raporteze becurile de proiector ca arse DRL poti activa (vezi ca sunt 2 setari, north america si scandinavia, una nu merge, dar nu mai stiu exact care). Poti activa si coming home/leaving home, doar ca o sa mearga tot timpul (temporizat) pt ca n-ai senzor de lumina QUOTE(hitman1234 @ 1 Dec 2013, 12:55) QUOTE(ipiq @ 1 Dec 2013, 13:50) Maine caut schema si v-o dau. Defapt trebuie conectati 3 pini (L,R, Gnd) pe iesirea de magazie de cd si evident in cealalta parte o mufa jack mama. Stiu ca am avut probleme cu GND-ul ca nu era unde ziceau ei, dar l-am gasit (prin incercari ![]() ![]() EDIT: io-te aici: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?...=1#post82529335 deci pinu' 8, 9 si ground-ul zice ca e 2 (daca nu merge atunci legati ground-ul la un surub de masa de pe langa cd si o sa fie ok ![]() This post has been edited by Ov: 1 Dec 2013, 18:11 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
StefanT |
![]()
Post
#30
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc, Ov!
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:25 |