Logan 2 0.9 Tce, Masinuta mea
![]() ![]() |
Logan 2 0.9 Tce, Masinuta mea
cdadan |
![]()
Post
#241
|
||
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
||
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|||
simplyclever |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 18 December 13 ![]() |
da
ma ocup cu d-astea adica am luat si eu o teapa ca doar am second |
--------------------
Skoda
Fabia
2003 combi 1.4 16V
|
|
G I M |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Si telefonul sau de pe ce naiba postezi, tot second l-ai luat?
This post has been edited by G I M: 3 Jan 2014, 17:52 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#244
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 1 Jan 2014, 18:57) Dane, după un fabulos test drive cu 1.2 TSi DSG am decis să mă întorc la vechiul 2.4 cu antica A/T în 5 trepte. Așa e, cilindreea mică ajutată de turbo e viitorul. Doar că pănă în viitor, deocamdată trăim în prezent. Asta e tehnologie testată pe spinarea cobailor ce-și cumpără polizoare d-astea. Mai e mult până departe! |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
argon |
![]()
Post
#245
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Vorba cubanezului..There is no replacement for displacemet.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
simplyclever |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 18 December 13 ![]() |
telefonul este luat
de nou 2007 Sagem myE77 negru,1.3 mega pixels,8xdigital zoom,full motion video,etc nu cred ca pot intra cu el pe net foarte folosit merge ca-n prima zi adica super bine te intereseaza GIM ?? nu este de vanzare ![]() |
--------------------
Skoda
Fabia
2003 combi 1.4 16V
|
|
l@u |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Epurasul |
![]()
Post
#248
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 21 December 13 ![]() |
Sorinele dacă nu ești potent e strict problema ta și nu ne intereseaza pe noi din partea mea poți merge și pe jos, consumul am și filmat ca sa nu mai existe comentarii aiurea așa ca lasă site-ul ăsta și intra pe unul de second hand dacă suferi și nu suporți Daciile chiar nu mă interesează părerea ta sincer eu am postat aici ptr eventuale nelămuriri sau neclaritati
This post has been edited by Epurasul: 3 Jan 2014, 19:08 |
--------------------
Dacia
Logan
2013 Laureat
- CT68EPR
|
|
PaulT |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 3 Jan 2014, 17:51) Dane, după un fabulos test drive cu 1.2 TSi DSG am decis să mă întorc la vechiul 2.4 cu antica A/T în 5 trepte. Așa e, cilindreea mică ajutată de turbo e viitorul. Doar că pănă în viitor, deocamdată trăim în prezent. Asta e tehnologie testată pe spinarea cobailor ce-și cumpără polizoare d-astea. Mai e mult până departe! Un 1.2 turbo este de vis fata de un 0.9 tot turbo... Indiferent de cine este fabricantul... |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#250
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Corect, insă si caroseriile diferă.
Curios la 0.9 by Dacia este entuziasmul posesorilor. Dacă acest motor venea de la vreun constructor de top, utilizănd ultimele cuceriri tehnologice, poate era de înțeles. Dar știind cât și cum se taie de pe aceste modele low cost, e amuzant... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
argon |
![]()
Post
#251
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 3 Jan 2014, 21:08) Nu stiu daca ai condus Smart 'pentrudoi', dar un 0.9 turbo este de vis pe langa un 0.6 turbo. Pe acelasi principiu un 1.2 turbo de de kkt fata un 1.4 turbo...si analogia continua...si ajungem iar la vorba africanului, no hay reemplazo para el desplazamiento. This post has been edited by argon: 3 Jan 2014, 20:19 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu astept cu interes sa inceapa sa treaca de 70-80,000km masinile echipate cu motorizarea asta... Si astept, tot cu interes, sa apara un motor 0.6 Tce cu vreo 75 cp care sa inlocuiasca vechiul 1.4... Lasand gluma la o parte un minim de cilindree pentru prestatii decente si o oarecare rezistenta in timp fara rk-uri mi se pare un 1.2 L. Ok si echilibrat pentru rulaj de zi cu zi urban + extraurban ar fi un 1.4 turbo/benzina.
L.E. @Argon - Corect. Si da, am mers si cu Smart... ![]() This post has been edited by PaulT: 3 Jan 2014, 20:26 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#253
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu astept 0.3 biturbo.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#254
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Noroc cu butonul ECO.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
corbex |
![]()
Post
#255
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Ia-ti scuter.Ii pui doua motoare turbo de 0,05.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
cdadan |
![]()
Post
#256
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Epurasul |
![]()
Post
#257
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 21 December 13 ![]() |
Topicul pe care l am deschis este de a veni in ajutor de sfaturi sau de completari , de acum alte comparatii care se vor face la motoare , masini vor fi sterse de mine puteti sa va creati alt topic in care sa comparati motorul de 0.9 cu ce vreti voi
|
--------------------
Dacia
Logan
2013 Laureat
- CT68EPR
|
|
l@u |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#259
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Epurasul @ 3 Jan 2014, 20:06) Sorinele dacă nu ești potent e strict problema ta și nu ne intereseaza pe noi din partea mea poți merge și pe jos, consumul am și filmat ca sa nu mai existe comentarii aiurea așa ca lasă site-ul ăsta și intra pe unul de second hand dacă suferi și nu suporți Daciile chiar nu mă interesează părerea ta sincer eu am postat aici ptr eventuale nelămuriri sau neclaritati Tocmai aia e ca ai filmat si imaginile sunt contradictorii afirmatiilor tale initiale. Concluzia mea e ca singurul rationament pentru a alege motorul de 0.9 TCe este economisirea diferentei de pret fata de 1.5 dCi (excludem 1.2 TCe care e mai ieftin si mai lenes). Problema e ca dupa un anumit timp consumul de combustibil iti depaseste economia initiala si ajungi sa dai mai mult si sa ai mai putin. In momentul de fata daca ar fi sa imi cumpar un logan nou nu as alege motor pe benzina. Ii aud pe multi pe net ca nu sunt "adeptii" motoarelor diesel pentru ca ar costa reparatiile si reviziile mai mult dar multi vorbesc din auzite. Normal, daca iti iei un ciuruc sehajknou din germania cu 180.000 km e si normal sa te usture cand mai schimbi una-alta dar la o masina noua inafara de diferenta initiala de pret ai mult mai multe avantaje. Fa de curiozitate un calcul cat ai fi economisit daca ai fi luat un 1.5 dCi si ia in calcul si diferentele de performanta. Dar nah, noi astia saracii ne luam motoare diesel pentru ca nu ne permitem sa facem fullu la fiecare 600km... |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
PaulT |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca vroiai sa spui 1.2 16v. 1.2 Tce nu exista inca pe Logan, si este 1,2 turbo, mai scump si mai puternic decat 0.9 Tce.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Epurasul |
![]()
Post
#261
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 21 December 13 ![]() |
Cat costa revizia la un diesel fata de un benzinar la reprezentanta? Mai putin? mai intereseazăte o data și ai tu strict o problema ca am ales eu 0.9? Filmul care e postat am precizat ca e cu 3 persoane și bagaje aferent unui concediu și am mai precizat ca la mers singur în mașină cu 100 km/h când am fost la București am scos 4.8 4.9 pe autostrada. Cat scotea dieselul 3 chiar și așa diferența de 2 litri la suta la un simplu calcul nu se amortizează la cât merg eu cu aceasta mașină în cei 4 5 ani cât am degand sa o țin și cât are și garanția.
This post has been edited by Epurasul: 4 Jan 2014, 05:14 |
--------------------
Dacia
Logan
2013 Laureat
- CT68EPR
|
|
#Dino |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
Mare scandal a ajuns aici... Dupa ce v-ati linistit cu consumul ati dat-o in versus... De consumat 6.1% la 160 km/h am ras vreo 3 zile, insa chiar nu are rost sa stricati topicul omului. A cumparat masina, e multumit de ea, sa fie un minim de respect totusi....
|
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#263
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ne explica si noua initiatorul cum da in nas motorul asta la rece?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#264
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Epurasul @ 4 Jan 2014, 06:12) Cat costa revizia la un diesel fata de un benzinar la reprezentanta? Mai putin? mai intereseazăte o data și ai tu strict o problema ca am ales eu 0.9? Filmul care e postat am precizat ca e cu 3 persoane și bagaje aferent unui concediu și am mai precizat ca la mers singur în mașină cu 100 km/h când am fost la București am scos 4.8 4.9 pe autostrada. Cat scotea dieselul 3 chiar și așa diferența de 2 litri la suta la un simplu calcul nu se amortizează la cât merg eu cu aceasta mașină în cei 4 5 ani cât am degand sa o țin și cât are și garanția. Nu e diferenta mare intre preturile reviziilor. Singura ar fi ca din 30 in 30k km trebuie sa schimbi filtrul de combustibil. Stim ca toate motoarele au un punct in care consumul specific este minim dar noi vorbim aici de conditii normale de exploatare pentru ca nimanui nu-i convine sa faca 3 ore si de la CT la B cu 90-100KM/h unde e consumul ala minim. Asta e exact ca statul cu chirie 20 de ani. La cati bani ajungi sa cheltuiesti constati ca era mai bine sa iti faci rata si sa cumperi casa. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
R E M U S |
![]()
Post
#265
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
Ai ca le zice bine Sorin, bravooo, bravooo.
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
centurion |
![]()
Post
#266
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Cu exceptia faptului ca este mai ieftin in chirie. Succes la platit dobanda la banca.
|
--------------------
-
-
-
|
|
vladbobtm |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 5 May 12 From: Italy ![]() |
SorinCT, in ziua de azi un Diesel nu se mai merita daca faci doar drumuri de oras sau faci putini km din prima(de ex 10 km) foarte des ai numai dezavantaje cu filtrul FAP/DPF, in afara de asta trebuie sa faci minim 15.000 de km anual in conditiile care le-am zis mai sus. Si eu am Diesel, sunt multumit crede-ma dar nu am crezut ca ma va deranja asa mult filtrul DPF, nu mai vorbesc ca schimbul de ulei+filtru se schimba muult mai repede de 30.000 de km daca masina o folosesti la drum scurt sau oras si uleiul + filtrul nu sunt chiar ieftine...in conditiile in care dl. Epure foloseste Loganul sau motorul acesta este mai mult decat suficient!!
This post has been edited by vladbobtm: 4 Jan 2014, 14:44 |
--------------------
Citroen/Suzuki
Grand C4 Picasso/Swift
Exclusive (2014)/2014
- - ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
|
|
simplyclever |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 18 December 13 ![]() |
cata frustrare pot vedea pe aici.
personal,luni m-as duce sa dau comanda pentru un Logan 0,9tce,nivel de echipare Laureate. daca as avea banii necesari Renault face motoare super bune vezi F1 vezi 1,4 mpi vezi 2.0 16v motoare cu istoric de fiabilitate sau superbul 1.6 16v de ce nu ii acordati prezumtia de nevinovatie si acestui micut sf. ?? |
--------------------
Skoda
Fabia
2003 combi 1.4 16V
|
|
corbex |
![]()
Post
#269
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
E prea periculos. Scapi putin pedala si te trezesti in pom. Am citit pe reno.com ca , daca-i dai volanta jos, pe arbore incape perfect un disc de flex.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
0.9 tce e un motor arhisuficient pentru majoritatea clientilor de logan. Nu ii intereseaza dinamica masinii, ii intereseaza portbagajul si consumul. Si la capitolul asta Logan 0.9 nu sta rau. Si restul masinii a progresat destul de mult, ai acum ceva mai multa siguranta, antifonarea e clar mai buna. Daca ai pretentii de dinamica, e clar ca in Logan/Sandero nu gasesti nimic satisfacator.
Problema mare a masinii e insa pretul. Daca urmaresti ofertele pe la dealeri, si nu te limitezi sa te uiti la listele de preturi de pe site-uri, ai sanse sa prinzi masini mult mai interesante la aproximativ aceiasi bani. In ziua de azi, Loganul nu prea mai e best buy...dar daca proprietarul e multumit de masina si de afacerea facuta, restul chiar nu mai conteaza. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 07:33 |