DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages « < 11 12 13 14 15 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 2 0.9 Tce, Masinuta mea

AndreiMR
post 7 Jan 2014, 20:14
Post #361


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




QUOTE(cdadan @ 7 Jan 2014, 20:00)
Corbex: Asa e, dar astea turbo pot compensa.
Aspiratul la 1000 de metri pierde 10% din putere (rotunjim), la 2000 pierde 20% si tot asa. Ok pana aici?
In schimb motorul cu turbina isi regleaza debitul prin wastegate, daca-i benzinar, si poate compensa. Inchide mai mult valva.  rolleyes.gif


*



Cat sa compenseze? Exemplu clar la masina mea, in varf de transalpina, la 2000 de m, se simtea clar ca trage mult mai greu decat ar fi facut-o pe o rampa similara la o altitudine mai mica. Concret, in Pitesti se urca pe niste strazi cu inclinatii la fel de mari ca pe drumul ala de munte, dar fiind la o altitudine de 300 de m, masina are suficiente rezerve. Acolo, in varf de munte...oha putere, desi eram 2 persoane, fara bagaje, si nu suntem practicanti de sumo. Asa ca mi-e greu sa cred ca turbina aia face minuni la altitudine mare. Mergand pe logica asta, un benzinar, fie el si turbo, cu mai putin cuplu, foarte probabil se va simti rau de la altitudini mai mici

This post has been edited by Synyster: 7 Jan 2014, 20:16


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Jan 2014, 22:25
Post #362


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Synyster @ 7 Jan 2014, 20:14)
Cat sa compenseze? Exemplu clar la masina mea, in varf de transalpina, la 2000 de m, se simtea clar ca trage mult mai greu decat ar fi facut-o pe o rampa similara la o altitudine mai mica. Concret, in Pitesti se urca pe niste strazi cu inclinatii la fel de mari ca pe drumul ala de munte, dar fiind la o altitudine de 300 de m, masina are suficiente rezerve. Acolo, in varf de munte...oha putere, desi eram 2 persoane, fara bagaje, si nu suntem practicanti de sumo. Asa ca mi-e greu sa cred ca turbina aia face minuni la altitudine mare. Mergand pe logica asta, un benzinar, fie el si turbo, cu mai putin cuplu, foarte probabil se va simti rau de la altitudini mai mici
*


Mai omule. Transalpina, intre Ranca si Obarsia Lotrului, este un traseu greu, cu inclinatii foarte mari pe anumite portiuni. Comparatia cu nus' ce strazi din Pitesti e cam trasa de par. Pe bune. Daca vrei sa faci comparatii credibile, ia un aparat de masurat inclinatia si foloseste-l. Asa, la ochi, te fura panta. tongue.gif
Ia de studiaza functionarea motorului turbo si vorbim pe urma.
Am mers si eu pe Transalpina (cu turbo) si nu am simtit lipsa de putere. Nu zic, o fi, dar in orice caz e mai mica decat la un aspirat.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 7 Jan 2014, 22:42
Post #363


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(cdadan @ 7 Jan 2014, 22:25)
Asa, la ochi, te fura panta.  tongue.gif
*


Rampa e una, panta e alta! tongue.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 7 Jan 2014, 23:01
Post #364


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




QUOTE(cdadan @ 7 Jan 2014, 22:25)
Mai omule. Transalpina, intre Ranca si Obarsia Lotrului, este un traseu greu, cu inclinatii foarte mari pe anumite portiuni. Comparatia cu nus' ce strazi din Pitesti e cam trasa de par. Pe bune. Daca vrei sa faci comparatii credibile, ia un aparat de masurat inclinatia si foloseste-l. Asa, la ochi, te fura panta.  tongue.gif
Ia de studiaza functionarea motorului turbo si vorbim pe urma.
Am mers si eu pe Transalpina (cu turbo) si nu am simtit lipsa de putere. Nu zic, o fi, dar in orice caz e mai mica decat la un aspirat.
*



Cati cai avea masina aia cu care ai mers? Ca daca pierzi vreo 10 din 140, nu simti. Daca pierzi 10 din 90, se simte. Pune asta impreuna cu moliciunea lui 0.9 tce la turatii sub 3000 rpm, si ajungi la ce zicea colegul mai devreme, si anume daca urci la altitudini mari gafaie. S-a exprimat si omul mai plastic smile.gif E clar ca asta e un motor destul de mic pentru un Logan, daca il mai si incarci, mai ai si rampe de urcat, si mai ai si altitudine serioasa nu mai dai doi bani pe turbina aia a lui


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Jan 2014, 23:05
Post #365


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Si cu 1.4 mpi crezi ca-i mai bine? Ala pierde 15 din 75, la doo mii de metri. Daca tce-ul pierde doar 10 din 90, tot e bine. tongue.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 7 Jan 2014, 23:13
Post #366


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Nu-i bine, normal. Dar de la ala n-ai ce pretentii sa ai. E un motor antic, care in afara de fiabilitate n-are cine stie ce calitati. La fel si 1.6 MPI, care de fapt e echivalentul lui 0.9. Insa aici se vorbea de o minunatie de motor, varf al tehnologiei smile.gif


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Jan 2014, 23:16
Post #367


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Acu' ce faci, le dai la gioale fanilor mpi? unsure.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 7 Jan 2014, 23:19
Post #368


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Adică ce, corbex nu știe c-are motor antic, ca el?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 7 Jan 2014, 23:27
Post #369


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Nu dau la gioale nimanui. Dar, in momentul de fata, singurul motor decent pentru Logan e 1.5 dci, si ala costa destul de mult. Pentru benzinari, nu ai decat motorul asta subunitar si supraevaluat. Un 1.2 Tce intr-o varianta mai slaba de putere, pe modelul VW, cred ca ar fi facut o figura mai buna. Cilindrul ala in plus conta si pentru rafinamentul masinii, si pentru prestatii. Dar vad ca posesorii sunt multumiti. Probabil ca in viitorul apropiat o sa dispara si 1.2.16V si va ramane un 0.9 fara turbo, ca la Ford, pierzand vreo 20 de cp. Sa vezi atunci consumuri si performante smile.gif


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 7 Jan 2014, 23:42
Post #370


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




QUOTE(Synyster @ 7 Jan 2014, 23:01)
Cati cai avea masina aia cu care ai mers? Ca daca pierzi vreo 10 din 140, nu simti. Daca pierzi 10 din 90, se simte. Pune asta impreuna cu moliciunea lui 0.9 tce la turatii sub 3000 rpm, si ajungi la ce zicea colegul mai devreme, si anume daca urci la altitudini mari gafaie. S-a exprimat si omul mai plastic  smile.gif E clar ca asta e un motor destul de mic pentru un Logan, daca il mai si incarci, mai ai si rampe de urcat, si mai ai si altitudine serioasa nu mai dai doi bani pe turbina aia a lui
*




QUOTE(cdadan @ 7 Jan 2014, 23:05)
Si cu 1.4 mpi crezi ca-i mai bine? Ala pierde 15 din 75, la doo mii de metri. Daca tce-ul pierde doar 10 din 90, tot e bine.  tongue.gif
*



Io cred asa: va murdariti pe voi degeaba. Cati CP aveau Daciile? Ca stiu sigur ca se faceau concedii pe transfagarasan pe vremea lu' nea Nicu. Si cad vorbesc de concedii, ma refer la toata famila, bagaje, cort...
Nu stiu de Transalpina cu cat e mai dificila decat transfagarasanul, da' as avea curaj sa pun pariu ca orice Dacie in mintile ei (vorbesc de Dacia 1300) face si Transalpina fara greturi.


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 7 Jan 2014, 23:43
Post #371


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




QUOTE(cdadan @ 7 Jan 2014, 22:25)
Am mers si eu pe Transalpina (cu turbo) si nu am simtit lipsa de putere.
*



aprob pozitiv, transaplina, transfagarasan...trans dobrogea, trans olt (transpraz), trans campie - n-am stat sa miros fumul altora, zeronoo rezista!!

lasand mistourili la o parte - motorul(de zeronoo) ca performante pentru utilizatorul normal de logan e foarte ok, conducand-le pe ambele(1.6 aspirat, zeronoo tce), cred ca zeronoo il cam bate la posteriorul gol pe 1.6, iar 1.6 - sincer......cand il calci creste in ture, in zgomot, dar pe vitezometru....mai nimic.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Jan 2014, 23:45
Post #372


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(kum @ 7 Jan 2014, 23:42)
Nu stiu de Transalpina cu cat e mai dificila decat transfagarasanul
*


Mult mai ... dupa parerea mea.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 7 Jan 2014, 23:46
Post #373


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




QUOTE(kum @ 7 Jan 2014, 23:42)
Nu stiu de Transalpina cu cat e mai dificila decat transfagarasanul, da' as avea curaj sa pun pariu ca orice Dacie in mintile ei (vorbesc de Dacia 1300) face si Transalpina fara greturi.
*



E mai abrupta Transalpina. De facut o face si Dacia, o face si Matizu, o fac si biciclistii mai antrenati pana la urma. Dar mai conteaza si cum o faci, una e sa urci cu motorul in tr.1 la 5000 rpm non stop si alta e sa ai suficenta rezerva de putere incat drumul ala sa ramana o placere si nu un motiv de stres.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Jan 2014, 23:46
Post #374


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(pishky @ 7 Jan 2014, 23:43)
cred ca zeronoo il cam bate la posteriorul gol pe 1.6
*


Le-ai bagat mortu-n casa. mellow.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 7 Jan 2014, 23:58
Post #375


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




QUOTE(kum @ 8 Jan 2014, 00:42)
Io cred asa: va murdariti pe voi degeaba. Cati CP aveau Daciile? Ca stiu sigur ca se faceau concedii pe transfagarasan pe vremea lu' nea Nicu. Si cad vorbesc de concedii, ma refer la toata famila, bagaje, cort...
Nu stiu de Transalpina cu cat e mai dificila decat transfagarasanul, da' as avea curaj sa pun pariu ca orice Dacie in mintile ei (vorbesc de Dacia 1300) face si Transalpina fara greturi.
*


De facut face dar in ce conditii? Asa fac si eu transalpina cu adidasii din dotare...
Comparatia e total nepotrivita

This post has been edited by SorinCT: 7 Jan 2014, 23:58


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 8 Jan 2014, 00:07
Post #376


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




Ei lasati, ca nu toti ne-am nascut in epoca motoarelor de 150 CP... Nu tin minte ca parintii nostri sa se fi plans sau sa fie stresati cand mergem in concedii ca n-au CP destui la masini. E adevarat ca e mai confortabil sa fie, dar nu e tragic daca-s mai putini. Daca vrei sa te simti bine, depinde in primul rand de tine. Eu as privi partea plina a paharului la o astfel de iesire: opriri mai dese ca sa se raceasca motorul = ocazii mai dese sa admiri peisajul. Eventual mai bei o cafea, mai mananci o para...
Noi sa fim sanatosi!


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 8 Jan 2014, 00:13
Post #377


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




QUOTE(pishky @ 7 Jan 2014, 23:43)
trans dobrogea
*



Trans... ce? unde? unsure.gif


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 8 Jan 2014, 00:14
Post #378


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Mangalia adică.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 8 Jan 2014, 00:50
Post #379


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




M-am distrat grozav cu Solenza de 1.4 pe Transfagarasan, de mai multe ori, iar cu Laguna I de 1.6 am admirat transalpina de 3X pana acum, o data cu masina incarcata la refuz. Niciun fel de problema, de-aia exista treptele de viteza.

Am vazut Dacia 13000 in varful Translapinei urcand voios, dar si Ford Fiesta cu o singura blonda la bord, care la o curba a inceput sa mearga inapoi, asa ca e pueril sa spunem cun motor turbo, fie el si de 0,9 nu se descurca la munte... Pun pariu ca e mai voios decat 1.6 mpi la inaltime.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 8 Jan 2014, 06:30
Post #380


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(Synyster @ 8 Jan 2014, 00:46)
E mai abrupta Transalpina. De facut o face si Dacia, o face si Matizu, o fac si biciclistii mai antrenati pana la urma. Dar mai conteaza si cum o faci, una e sa urci cu motorul in tr.1 la 5000 rpm non stop si alta e sa ai suficenta rezerva de putere incat drumul ala sa ramana o placere si nu un motiv de stres.
*


Crezi ca meganul meu de 1.6 e prea breaz pe transalpina? N-are cuplu deloc in turatii mici. Asta chiar trebuie turat pana la 5000rpm unde mai pui si cutia scurta imediat trebuie sa schimbi si pierzi avantul. Acum daca ai o masina mai usoara care sa aiba cuplul maxim disponibil in turatii mici eu zic ca se descurca ceva mai bine.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 8 Jan 2014, 07:52
Post #381


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Tocmai, daca e cutia scurta, te ajuta sa accelerezi mai repede, si daca trebuie sa schimbi viteza, nu pierzi ture multe wink.gif Oricum pe asemenea trasee primele 3 trepte de viteză conteaza. smile.gif Insa urcarea la Ranca e mai dificila decat Transfagarasan. A fost prima oara cand am simtit ca ma chinui efectiv cu Megane-ul. Sus pe platou erau unii cu un Pejo, au deschis capota, le lause efectiv foc motorul icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ssilviu: 8 Jan 2014, 07:55


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Jan 2014, 08:26
Post #382


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(corbex @ 7 Jan 2014, 20:50)
De ce? Orice motor pierde putere la altitudine. Alea mai mari macar au de unde pierde.
*




Solnitza nu pierde..din ce am vazut eu personal la altitudini mari frustrat.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 8 Jan 2014, 09:06
Post #383


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Absolut! La ambele miscarea de rotatie se transforma in miscare de translatie.

Ups! Trebuia sa fie pe alt topic. sleep.gif

This post has been edited by corbex: 8 Jan 2014, 10:23


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 8 Jan 2014, 10:19
Post #384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




e vina soferului, argoane. tribunu si victoras pot sa confirme.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 8 Jan 2014, 10:58
Post #385


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




S-a descoperit turbina stationara care reduce si mai mult consumul monstrului 0.9 tecee si adauga 13.5 cai linga catirii din oferta standard.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 8 Jan 2014, 11:34
Post #386


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




QUOTE(SorinCT @ 28 Dec 2013, 12:19)
Automarket a facut un test de consum pentru 0.9 TCe si la 3000 RPM, 120 la ora avea in jur de 8% consum. Probabil stii ca 1.6 16v la 120 la ora iti ia cam 6.5-7, nu?
*



cu vintul din spate, masina goala si in usoara coborire, un sapte la suta e cifra corecta, da.



--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 8 Jan 2014, 12:58
Post #387


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




QUOTE(corbex @ 8 Jan 2014, 10:58)
S-a descoperit turbina stationara care reduce si mai mult consumul monstrului 0.9 tecee si adauga 13.5 cai linga catirii din oferta standard.
*



QUOTE
Tornado va lucra intr- un motor de combustibil injectat electronic. El aducand si un supliment de putere motorului . Modelul care il am in stoc se potriveste pe motarele de 1. 9 TDI VW SKODA AUDI RENAULT


Se pare că iar a dat norocul numa' peste L@u... și bineînțeles peste dacioții cu motoare TDI

This post has been edited by gabizegrean: 8 Jan 2014, 12:59


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 8 Jan 2014, 13:38
Post #388


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 439
Joined: 28 September 06
From: Craiova




QUOTE(andri1940 @ 8 Jan 2014, 00:50)
Am vazut Dacia 13000

Vrem poze! wub.gif


--------------------
VW Jetta 2017 - dj-17-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 8 Jan 2014, 13:45
Post #389


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




QUOTE(gabizegrean @ 8 Jan 2014, 13:58)
Se pare că iar a dat norocul numa' peste L@u... și bineînțeles peste dacioții cu motoare TDI
*



yupy.gif

jelly?


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 8 Jan 2014, 17:53
Post #390


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu cu 1.6-le din dotare m-am distrat foarte bine pe Transalpina. Nu zic ca nu mi-ar fi placut un motor mai mare, dar si pe asta l-am fugarit foarte bine. Bine, la mine acul turometrului merge pana la 6000 de ture, nu ma zgarcesc la calcat acceleratia in trepte mici. Iar daca motorul se incinge din atata lucru, inseamna ca are o problema iar prima oprire va fi la service.
Cu Matizul, intr-adevar, a fost mai greu, trebuia sa-l tin intr-a 2-a la 60 la ora pe urcare, incarcat cu 3 persoane si bagaje, dar am ajuns binemersi la Ranca. De aici am lasat-o mai usor, pentru ca nu era asfaltat pe atunci si imi rupeam masina.

QUOTE(yhattori @ 8 Jan 2014, 12:34)
cu vintul din spate, masina goala si in usoara coborire, un sapte la suta e cifra corecta, da.
*


A mea ia 7, 7 si un pic la 120 la ora, cu rotile de vara pe 16. De asta ma mira sa vad un motor generatie 2013 pus pe o masina mai usoara cum consuma mai mult, e contrar legilor evolutiei.
Mai degraba puneau motorul 1.2 tce, cu puterea micsorata la 90 cp, consumul probabil ar fi fost mai mic.

This post has been edited by Laurentziu83: 8 Jan 2014, 17:56


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
15 Pages « < 11 12 13 14 15 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 22:29
Forum Renault