Logan 2 0.9 Tce, Masinuta mea
![]() ![]() |
Logan 2 0.9 Tce, Masinuta mea
AndreiMR |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|||
cdadan |
![]()
Post
#362
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Synyster @ 7 Jan 2014, 20:14) Cat sa compenseze? Exemplu clar la masina mea, in varf de transalpina, la 2000 de m, se simtea clar ca trage mult mai greu decat ar fi facut-o pe o rampa similara la o altitudine mai mica. Concret, in Pitesti se urca pe niste strazi cu inclinatii la fel de mari ca pe drumul ala de munte, dar fiind la o altitudine de 300 de m, masina are suficiente rezerve. Acolo, in varf de munte...oha putere, desi eram 2 persoane, fara bagaje, si nu suntem practicanti de sumo. Asa ca mi-e greu sa cred ca turbina aia face minuni la altitudine mare. Mergand pe logica asta, un benzinar, fie el si turbo, cu mai putin cuplu, foarte probabil se va simti rau de la altitudini mai mici Mai omule. Transalpina, intre Ranca si Obarsia Lotrului, este un traseu greu, cu inclinatii foarte mari pe anumite portiuni. Comparatia cu nus' ce strazi din Pitesti e cam trasa de par. Pe bune. Daca vrei sa faci comparatii credibile, ia un aparat de masurat inclinatia si foloseste-l. Asa, la ochi, te fura panta. ![]() Ia de studiaza functionarea motorului turbo si vorbim pe urma. Am mers si eu pe Transalpina (cu turbo) si nu am simtit lipsa de putere. Nu zic, o fi, dar in orice caz e mai mica decat la un aspirat. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Ampt |
![]()
Post
#363
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(cdadan @ 7 Jan 2014, 22:25) Mai omule. Transalpina, intre Ranca si Obarsia Lotrului, este un traseu greu, cu inclinatii foarte mari pe anumite portiuni. Comparatia cu nus' ce strazi din Pitesti e cam trasa de par. Pe bune. Daca vrei sa faci comparatii credibile, ia un aparat de masurat inclinatia si foloseste-l. Asa, la ochi, te fura panta. ![]() Ia de studiaza functionarea motorului turbo si vorbim pe urma. Am mers si eu pe Transalpina (cu turbo) si nu am simtit lipsa de putere. Nu zic, o fi, dar in orice caz e mai mica decat la un aspirat. Cati cai avea masina aia cu care ai mers? Ca daca pierzi vreo 10 din 140, nu simti. Daca pierzi 10 din 90, se simte. Pune asta impreuna cu moliciunea lui 0.9 tce la turatii sub 3000 rpm, si ajungi la ce zicea colegul mai devreme, si anume daca urci la altitudini mari gafaie. S-a exprimat si omul mai plastic ![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
cdadan |
![]()
Post
#365
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Si cu 1.4 mpi crezi ca-i mai bine? Ala pierde 15 din 75, la doo mii de metri. Daca tce-ul pierde doar 10 din 90, tot e bine.
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#366
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Nu-i bine, normal. Dar de la ala n-ai ce pretentii sa ai. E un motor antic, care in afara de fiabilitate n-are cine stie ce calitati. La fel si 1.6 MPI, care de fapt e echivalentul lui 0.9. Insa aici se vorbea de o minunatie de motor, varf al tehnologiei
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
cdadan |
![]()
Post
#367
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Acu' ce faci, le dai la gioale fanilor mpi?
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Markos |
![]()
Post
#368
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Adică ce, corbex nu știe c-are motor antic, ca el?
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#369
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Nu dau la gioale nimanui. Dar, in momentul de fata, singurul motor decent pentru Logan e 1.5 dci, si ala costa destul de mult. Pentru benzinari, nu ai decat motorul asta subunitar si supraevaluat. Un 1.2 Tce intr-o varianta mai slaba de putere, pe modelul VW, cred ca ar fi facut o figura mai buna. Cilindrul ala in plus conta si pentru rafinamentul masinii, si pentru prestatii. Dar vad ca posesorii sunt multumiti. Probabil ca in viitorul apropiat o sa dispara si 1.2.16V si va ramane un 0.9 fara turbo, ca la Ford, pierzand vreo 20 de cp. Sa vezi atunci consumuri si performante
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
kum |
![]()
Post
#370
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(Synyster @ 7 Jan 2014, 23:01) Cati cai avea masina aia cu care ai mers? Ca daca pierzi vreo 10 din 140, nu simti. Daca pierzi 10 din 90, se simte. Pune asta impreuna cu moliciunea lui 0.9 tce la turatii sub 3000 rpm, si ajungi la ce zicea colegul mai devreme, si anume daca urci la altitudini mari gafaie. S-a exprimat si omul mai plastic ![]() QUOTE(cdadan @ 7 Jan 2014, 23:05) Si cu 1.4 mpi crezi ca-i mai bine? Ala pierde 15 din 75, la doo mii de metri. Daca tce-ul pierde doar 10 din 90, tot e bine. ![]() Io cred asa: va murdariti pe voi degeaba. Cati CP aveau Daciile? Ca stiu sigur ca se faceau concedii pe transfagarasan pe vremea lu' nea Nicu. Si cad vorbesc de concedii, ma refer la toata famila, bagaje, cort... Nu stiu de Transalpina cu cat e mai dificila decat transfagarasanul, da' as avea curaj sa pun pariu ca orice Dacie in mintile ei (vorbesc de Dacia 1300) face si Transalpina fara greturi. |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
pishky |
![]()
Post
#371
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(cdadan @ 7 Jan 2014, 22:25) aprob pozitiv, transaplina, transfagarasan...trans dobrogea, trans olt (transpraz), trans campie - n-am stat sa miros fumul altora, zeronoo rezista!! lasand mistourili la o parte - motorul(de zeronoo) ca performante pentru utilizatorul normal de logan e foarte ok, conducand-le pe ambele(1.6 aspirat, zeronoo tce), cred ca zeronoo il cam bate la posteriorul gol pe 1.6, iar 1.6 - sincer......cand il calci creste in ture, in zgomot, dar pe vitezometru....mai nimic. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
cdadan |
![]()
Post
#372
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#373
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(kum @ 7 Jan 2014, 23:42) Nu stiu de Transalpina cu cat e mai dificila decat transfagarasanul, da' as avea curaj sa pun pariu ca orice Dacie in mintile ei (vorbesc de Dacia 1300) face si Transalpina fara greturi. E mai abrupta Transalpina. De facut o face si Dacia, o face si Matizu, o fac si biciclistii mai antrenati pana la urma. Dar mai conteaza si cum o faci, una e sa urci cu motorul in tr.1 la 5000 rpm non stop si alta e sa ai suficenta rezerva de putere incat drumul ala sa ramana o placere si nu un motiv de stres. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
cdadan |
![]()
Post
#374
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#375
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(kum @ 8 Jan 2014, 00:42) Io cred asa: va murdariti pe voi degeaba. Cati CP aveau Daciile? Ca stiu sigur ca se faceau concedii pe transfagarasan pe vremea lu' nea Nicu. Si cad vorbesc de concedii, ma refer la toata famila, bagaje, cort... Nu stiu de Transalpina cu cat e mai dificila decat transfagarasanul, da' as avea curaj sa pun pariu ca orice Dacie in mintile ei (vorbesc de Dacia 1300) face si Transalpina fara greturi. De facut face dar in ce conditii? Asa fac si eu transalpina cu adidasii din dotare... Comparatia e total nepotrivita This post has been edited by SorinCT: 7 Jan 2014, 23:58 |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
kum |
![]()
Post
#376
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Ei lasati, ca nu toti ne-am nascut in epoca motoarelor de 150 CP... Nu tin minte ca parintii nostri sa se fi plans sau sa fie stresati cand mergem in concedii ca n-au CP destui la masini. E adevarat ca e mai confortabil sa fie, dar nu e tragic daca-s mai putini. Daca vrei sa te simti bine, depinde in primul rand de tine. Eu as privi partea plina a paharului la o astfel de iesire: opriri mai dese ca sa se raceasca motorul = ocazii mai dese sa admiri peisajul. Eventual mai bei o cafea, mai mananci o para...
Noi sa fim sanatosi! |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#377
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Markos |
![]()
Post
#378
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Mangalia adică.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#379
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
M-am distrat grozav cu Solenza de 1.4 pe Transfagarasan, de mai multe ori, iar cu Laguna I de 1.6 am admirat transalpina de 3X pana acum, o data cu masina incarcata la refuz. Niciun fel de problema, de-aia exista treptele de viteza.
Am vazut Dacia 13000 in varful Translapinei urcand voios, dar si Ford Fiesta cu o singura blonda la bord, care la o curba a inceput sa mearga inapoi, asa ca e pueril sa spunem cun motor turbo, fie el si de 0,9 nu se descurca la munte... Pun pariu ca e mai voios decat 1.6 mpi la inaltime. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#380
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(Synyster @ 8 Jan 2014, 00:46) E mai abrupta Transalpina. De facut o face si Dacia, o face si Matizu, o fac si biciclistii mai antrenati pana la urma. Dar mai conteaza si cum o faci, una e sa urci cu motorul in tr.1 la 5000 rpm non stop si alta e sa ai suficenta rezerva de putere incat drumul ala sa ramana o placere si nu un motiv de stres. Crezi ca meganul meu de 1.6 e prea breaz pe transalpina? N-are cuplu deloc in turatii mici. Asta chiar trebuie turat pana la 5000rpm unde mai pui si cutia scurta imediat trebuie sa schimbi si pierzi avantul. Acum daca ai o masina mai usoara care sa aiba cuplul maxim disponibil in turatii mici eu zic ca se descurca ceva mai bine. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#381
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Tocmai, daca e cutia scurta, te ajuta sa accelerezi mai repede, si daca trebuie sa schimbi viteza, nu pierzi ture multe
![]() ![]() ![]() This post has been edited by ssilviu: 8 Jan 2014, 07:55 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
argon |
![]()
Post
#382
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
corbex |
![]()
Post
#383
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Absolut! La ambele miscarea de rotatie se transforma in miscare de translatie.
Ups! Trebuia sa fie pe alt topic. ![]() This post has been edited by corbex: 8 Jan 2014, 10:23 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
e vina soferului, argoane. tribunu si victoras pot sa confirme.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
corbex |
![]()
Post
#385
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
S-a descoperit turbina stationara care reduce si mai mult consumul monstrului 0.9 tecee si adauga 13.5 cai linga catirii din oferta standard.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
yhattori |
![]()
Post
#386
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
|
--------------------
*
*
*
|
|
gabize |
![]()
Post
#387
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
QUOTE(corbex @ 8 Jan 2014, 10:58) S-a descoperit turbina stationara care reduce si mai mult consumul monstrului 0.9 tecee si adauga 13.5 cai linga catirii din oferta standard. QUOTE Tornado va lucra intr- un motor de combustibil injectat electronic. El aducand si un supliment de putere motorului . Modelul care il am in stoc se potriveste pe motarele de 1. 9 TDI VW SKODA AUDI RENAULT Se pare că iar a dat norocul numa' peste L@u... și bineînțeles peste dacioții cu motoare TDI This post has been edited by gabizegrean: 8 Jan 2014, 12:59 |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
yoncv |
![]()
Post
#388
|
![]() Membru ochelarist Group: Members Posts: 439 Joined: 28 September 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(andri1940 @ 8 Jan 2014, 00:50) Am vazut Dacia 13000 Vrem poze! ![]() |
--------------------
VW
Jetta
2017
- dj-17-???
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#389
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#390
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu cu 1.6-le din dotare m-am distrat foarte bine pe Transalpina. Nu zic ca nu mi-ar fi placut un motor mai mare, dar si pe asta l-am fugarit foarte bine. Bine, la mine acul turometrului merge pana la 6000 de ture, nu ma zgarcesc la calcat acceleratia in trepte mici. Iar daca motorul se incinge din atata lucru, inseamna ca are o problema iar prima oprire va fi la service.
Cu Matizul, intr-adevar, a fost mai greu, trebuia sa-l tin intr-a 2-a la 60 la ora pe urcare, incarcat cu 3 persoane si bagaje, dar am ajuns binemersi la Ranca. De aici am lasat-o mai usor, pentru ca nu era asfaltat pe atunci si imi rupeam masina. QUOTE(yhattori @ 8 Jan 2014, 12:34) A mea ia 7, 7 si un pic la 120 la ora, cu rotile de vara pe 16. De asta ma mira sa vad un motor generatie 2013 pus pe o masina mai usoara cum consuma mai mult, e contrar legilor evolutiei. Mai degraba puneau motorul 1.2 tce, cu puterea micsorata la 90 cp, consumul probabil ar fi fost mai mic. This post has been edited by Laurentziu83: 8 Jan 2014, 17:56 |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:29 |