Logan 2 0.9 Tce, Masinuta mea
![]() ![]() |
Logan 2 0.9 Tce, Masinuta mea
Epurasul |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 21 December 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2013 Laureat
- CT68EPR
|
|||
argon |
![]()
Post
#92
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(SorinCT @ 29 Dec 2013, 12:28) Daca omul e vrajit de cei 135 NM cumplu ce-i are orice benzinar de 1.4, nici nu vreau sa ma gandesc cum era cu 220 NM la dci, de conssum ce sa zic...4.4 vs 7.7 urban...ar schimba religia urgent daca nu ar fi aia 2000 de euro diferenta la pret...daca nu ar fi diferenta asta nu ar mai lua nimeni 0.9 tce. This post has been edited by argon: 29 Dec 2013, 11:35 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Epurasul |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 21 December 13 ![]() |
acei 135 poate sunt cuplu ca văd ca vreți sa facem gramatica pe aici mai mă repet o data poate sa aibă și 300 nu sunt adeptul dieselului e mai costisitor la întreținere și motorina e mai scumpa la pompa chiar dacă consuma mai puțin și dacă ăla Îți mănâncă 4.4 în oraș afară mergi cu 3 la suta? nu te contrazic ca nu știu . Becurile le am găsit de la Samsung . de ce or mai scoate astia motoare pe benzina dacă dieselul e atât de bun? trebuie sa îi mulțumești pe toți . Fiecare cu ce își dorește de aceea sunt diferite motoare la diferite puteri și câteva opționale ptr care poți opta. în plus eu merg 10000km pe an deci iar nu s ar justifica
This post has been edited by Epurasul: 29 Dec 2013, 11:42 |
--------------------
Dacia
Logan
2013 Laureat
- CT68EPR
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#94
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Cuplul (forta*brat) se masoara in Nm (SI).
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
Epurasul |
![]()
Post
#95
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 21 December 13 ![]() |
Mulțumim ptr lămuriri Sorine
|
--------------------
Dacia
Logan
2013 Laureat
- CT68EPR
|
|
PaulT |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Epurasul @ 28 Dec 2013, 10:27) Eu cred ca depinde de oraș pe eco în Constanța îmi ia în jur de 6.5 și normal vreo 7 viteza de deplasare media fiind de 40km/H afară la 100 pe pilot cu eco pus 4.8 ECO activat in regim de mers constant nu te ajuta cu absolut nimic... Cu un 1.6 8v se obtin consumuri mai mici in regim extraurban. Mai jos un link din alt topic, cu consumuri obtinute cu fostul meu Logan 1.6 8v (actualmente e la parinti si il mai conduc si eu destul de des) dupa schimbarea pinioanelor treptei 5 ( adica in acelasi regim de turatie cu 0.9Tce ). Am condus Logan 2 0.9 Tce si dpdv dinamica as prefera la orice ora un 1.6 8v. De un 16v nu mai zic... In momentul actual, daca ar fi sa cumpar un Logan, desi prefer de departe benzinarele in general, as lua un 1.5 dci fara discutie. Nu as avea ce alege din "oferta" actuala Dacia la capitolul motoare pe benzina. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1100753 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Epurasul |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 21 December 13 ![]() |
mâine după amiaza voi pleca înspre Craiova o sa pun consumurile instant la diferite viteze și veți vedea cât consuma asta e mașină ca e mai economica sau nu asta e mașină și cu asta merg vom vedea mâine seara ce consumuri vom avea Ce prosti și astia de la Dacia sa scoată mașini euro 5 cu un amarat buton de eco pus degeaba care Cum spune colegul de mai sus nu ajuta la nimic din contra sa consume și mai mult ca motoarele euro 4:))))
This post has been edited by Epurasul: 29 Dec 2013, 15:01 |
--------------------
Dacia
Logan
2013 Laureat
- CT68EPR
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#98
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(PaulT @ 29 Dec 2013, 12:54) Imi aduce aminte de nestiinta consumului instant. Evident ca butonul ala are treaba doar cu acceleratiaîn afară de accelerație crezi ca nu are treaba cu nimic ? mai interesează te odată și poate o sa mai afli ce mai face butonul ăla activat în afară de faptul ca reduce din accelerație This post has been edited by Epurasul: 29 Dec 2013, 15:03 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pai si de ce nu ne spui tu?
|
--------------------
.
.
.
|
|
Ma3x |
![]()
Post
#100
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
QUOTE(www.caradvice.com @ 29 Dec 2013, 15:35) For owners looking to save fuel wherever possible, Clio models come with an Eco button that, when depressed, helps by reducing engine torque slightly, modifying the mapping of the throttle pedal and offers a little gearshift symbol to prompt shifts at the appropriate time. Deci oarecum "limiteaza" puterea din ECU ? Btw, loganul are si el martor in bord (sau ceva grafica specifica) sa te anunte cand sa schimbi treapta, ca la clio ? Din alte articole se vehiculeaza o economie de pana la 10% fata de modul "normal", parerea mea ca tot talpa e factorul decisiv ![]() |
--------------------
-
-
-
- - ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
l@u |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
pai tocmai ti-a spus dar nu pe limba ta de lemn !
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#102
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Epurasul @ 29 Dec 2013, 15:58) mâine după amiaza voi pleca înspre Craiova o sa pun consumurile instant la diferite viteze și veți vedea cât consuma asta e mașină ca e mai economica sau nu asta e mașină și cu asta merg vom vedea mâine seara ce consumuri vom avea Ce prosti și astia de la Dacia sa scoată mașini euro 5 cu un amarat buton de eco pus degeaba care Cum spune colegul de mai sus nu ajuta la nimic din contra sa consume și mai mult ca motoarele euro 4:)))) Asteptam cu mare interes dar eventual sa nu fie la vale cum il ai pe cel de pe youtube ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#103
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
La 100 la ora pe cruise in ultimul raport, este vreo diferenta de consum intre modul eco si modul normal?
|
--------------------
.
.
.
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#104
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Din ce scrie mai sus butonul ECO impune doar un program de accelerare optimizat pe consum specific minim. Mai pe romaneste... daca ai calcat pe pedala ca melteanu' motorul o ia incet incet ca sa nu te usture buzunarul.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
Markos |
![]()
Post
#105
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
De fapt pe buton scrie PECO, da' s-a șters o literă.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Epurasul |
![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 21 December 13 ![]() |
Intre modul eco și cel normal este o economie de aproximativ 1.5 litri la suta de km aveți putina răbdare pana mâine seara și o sa filmez și cu eco și fără și veți trage singur concluziile o sa fac pe porțiunea dintre Cernavodă și Fetești ca acolo e drum drept
|
--------------------
Dacia
Logan
2013 Laureat
- CT68EPR
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Fa 2 poze la 100 la ora constant pe drum plat, cu modul eco activat si cu el dezactivat, ca sunt curios cum e cu diferenta de 1.5 litri.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Epurasul |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 21 December 13 ![]() |
Ok așteaptă pana mâine seara când le voi posta sau poimâine dimineață dacă voi ajunge târziu la Craiova ca nu știu când plec din CT
This post has been edited by Epurasul: 29 Dec 2013, 18:15 |
--------------------
Dacia
Logan
2013 Laureat
- CT68EPR
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#109
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(Epurasul @ 29 Dec 2013, 19:06) Intre modul eco și cel normal este o economie de aproximativ 1.5 litri la suta de km aveți putina răbdare pana mâine seara și o sa filmez și cu eco și fără și veți trage singur concluziile o sa fac pe porțiunea dintre Cernavodă și Fetești ca acolo e drum drept Hai sa nu exageram. La mers constant ai nevoie de aceeasi cantitate de benzina ca sa mentii viteza indiferent de modul ales. Ca sa fie relevant mergi pe acelasi drum dus intors constant si vezi media calculata. Diferenta adevarata se simte in acceleratii. Daca aveai si clima, modul asta iti modifica si felul in care se comporta. Ventilatorul sta la viteza mai mica pe auto, rezistentele de incalzire au alte temperaturi de activare si ACul la fel. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 29 Dec 2013, 18:22 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#110
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
La mers constant normal ca nu e nicio diferenta de consum. Daca ar fi, cum ar fi putea fi justificata? Ba mai mult, de ce nu ar fi integrata oricum si la stare de non-eco. Că doar mergi constant, ce diferenta sa observi la comportamentul dinamic?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Asa ma gandeam si eu. Am condus odata un Fiat 500 cu functia asta ECO si singura diferenta era ca tragea mai greu motorul. Asa ca am dezactivat-o, preferam sa ajung mai repede la viteza dorita decat sa stau juma' de minut cu piciorul proptit in acceleratie.
|
--------------------
.
.
.
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#112
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Epurasul @ 29 Dec 2013, 12:31) Și a injectoarele care au tot căzut la vechile modele era si este o cauza a acestei "defectiuni" - filtrul de motorina contrafacut QUOTE(Epurasul @ 29 Dec 2013, 12:31) și sa nu am probleme în viitor cu ea așa pe benzina nu prea am auzit fiind probleme, nimic grav la noile motoare turbo Renault, daca ai noroc si nu-ti pica turbo, tre' sa-ti pui cateva cruciulite prin masina in speranta ca motorul apuca 100k km fara RK |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
centurion |
![]()
Post
#113
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(P-A-C-O @ 29 Dec 2013, 19:38) Eu ma risc si nu o sa pun la a mea nici o cruciulita si nici pe la biserica nu voi da. ![]() Asta ca spuneai despre noile motoare turbo....... This post has been edited by centurion: 29 Dec 2013, 18:58 |
--------------------
-
-
-
|
|
PaulT |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Epurasul @ 29 Dec 2013, 14:58) mâine după amiaza voi pleca înspre Craiova o sa pun consumurile instant la diferite viteze și veți vedea cât consuma asta e mașină ca e mai economica sau nu asta e mașină și cu asta merg vom vedea mâine seara ce consumuri vom avea Ce prosti și astia de la Dacia sa scoată mașini euro 5 cu un amarat buton de eco pus degeaba care Cum spune colegul de mai sus nu ajuta la nimic din contra sa consume și mai mult ca motoarele euro 4:)))) Repet, in regim de croaziera nu are nici o influenta. Singurele momente in care "te ajuta" sa faci "economie" sunt regimurile tranzitorii. Pe romaneste iti reduce performantele pentru a avea un consum de combustibil ceva mai mic. Daca ai conduce cu ECO dezactivat dar nu ai pune motorul in sarcini mari ( demaraje mai puternice/violente) si ai schimba treptele devreme ai obtine acelasi lucru ca si la rulajul cu ECO activat. Si mai pe romaneste, daca mergi cu ECO dezactivat dar nu ceri tot ce poate da motorul e ca si cum ai merge cu ECO "on" si ai calca pedala fara sa iti faci griji. De fapt, singurul domeniu unde aceasta "gaselnita" isi are efecte reale este marketing-ul, care se pare ca isi face bine treaba. ![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Markos |
![]()
Post
#115
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#116
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Interesanta treaba. Din pacate foarte multi soferi nu conduc cu economia in gand... chiar daca si-ar dori sa consume mai putin. In conditiile in care vedem accelerari brutale cu 20m inainte de stop e de apreciat limitarea fortata a consumului prin programe de incarcare prestabilite.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
PaulT |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Intr-un fel asa e, dar ideea este ca nu face nimic in plus fata de ce ar putea face soferul... Berbecii care accelereaza aiurea inainte de un semafor vor continua sa consume aiurea in plus oricum..
![]() @Markos - Corect! ![]() This post has been edited by PaulT: 29 Dec 2013, 20:28 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Markos |
![]()
Post
#118
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
În concluzie, e un must-have gadget pentru berbeci
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
PaulT |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Indubitabil.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Ampt |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:27 |