Indicatorul de benzina nu mai functioneza !
![]() ![]() ![]() |
Indicatorul de benzina nu mai functioneza !
![]()
Post
#1
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
ashu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Tot ce pot sa-ti zic e ca e bine sa fasaie cand deschizi bushonu de la benzina. Chiar asta e ideea, benzina e tinuta sub presiune in rezervor. Cat despre indicator, s-o fi stricat sonda aia, parerea mea e sa te duci la un service sa ti-o schimbe.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
ashu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Personal, eu prefer macacii de preerie sau gibonii de stanca
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
LProdan |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 7 January 03 From: Timisoara ![]() |
Intr-adevar, cred ca e mai bine sa-ti fisiie busonul dar sa ai un indicator functional!
Toate masinile dotate cu pompa electrica de benzina ar avea problema acestei presiuni in rezervor daca nu ar avea si o supapa al carei rol este chiar aerisirea lui. Nu stiu cum e facut sistemul la DSN dar la masinile straine aceasta supapa exista si totul e perfect pina cind isi face datoria. Probabil a fost descoperita inca o problema prea mare pentru cei de la Pitesti. Iar acolo unde 'maimuta' a dat cu polizorul vor fi mereu infiltratii/scurgeri de benzina iar asta fara plumb are darul de a se imprastia de la sine peste tot. Garnitura aia nu era pusa degeaba 8) |
-------------------- |
|
![]()
Post
#5
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
FTATZILOR..
DA VOI CHIAR VA DATZI ASA CU PAREREA CHIAR DACA E INCOMPETENTA? PRESIUNEA IN REZERVOR SE CREEAZA DIN CAUZA VAPORILOR DE BENZINA , PANA AICI TOTUL NORMAL , INSEAMNA CA AVETI ETANSARE BUNA . PRESIUNEA DE CARE MAI SPUNETI UNII DINTRE VOI CA E BENEFICA NU ARE NICI O LEGATURA CU BUSONUL , IN REZERVOR SE AFLA POMPA DE BENZINA , CARE FUNCTIONEAZA SUB PRESIUNE , ADICA ATUNCI CAND BAGI CHEIA IN CONTACT EA PRESURIZEAZA CU BENZINA CIRCUITUL DE BENZINA REZERVOR - MOTOR , IN NICI UN CAZ NU PRESURIZEAZA REZERVORUL , CE DRACU MAI COPII ..... |
-------------------- |
|
DSops |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Draga Competentule. Aici e forum de posesori de DSN, nu de Competenti. Pe de alta parte eu nu am prea cunoscut oameni competenti la DSN, nici macar la Service. Este o mare bucurie daca este si cineva Competent in acest forum, poate mai rezolvam din probleme.
|
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Dragilor, presiunea din rezervor nu are nimic de a face cu indicatoru' de benzina, care este legat la un senzor aflat in rezervor ce modifica tensiunea in circuit (pe principiul potentiometrului) ca la mai batranele dacii berlina.
In cazul dat exista o problema ori pe circuitul pana la sonda din rezervor, sau e defecta sonda din rezervor. Presiunea in rezervorse creeaza pentru este etans si cand pompa de benzina "scoate" benzina din rezervor nu are pe unde sa intrea aerul sa inlocuiasca volumul de lichid consumat de motor. De principiu, ar trebui sa existe o supapa la buson care sa nu lase sa se creeze o presiune prea mare si din cand in cand sa bage niste aer in rezervor. Cunosc un caz absolut autentic de pe un daewoo care avand aceasta probleme (era prea etans busonul) a condus la deformarea rezervorului. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Nu ca m-as pricepe dar am observat asta clar: vara(deci cand este cald) exista acea presiune/depresiune in rezervor pentru ca "fasaie" cand deschizi busonul. Iarna insa nu am auzit deloc vre-un zgomot cand l-am desfacut. Asa ca, plecand de la aceste constatari pot trage concluzia ca zgomotul este produs de o depresurizare, se elimina deci vaporii de benzina din rezervor creati datorita evaorarii la temperaturi ridicate.
|
-------------------- |
|
ashu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Mie mi-a fasait si iarna. In decembrie, la -10 grade, mi-a fasait vioniceste cand m-am dus sa alimentez. E?
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
DSops |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Nemernicii pun fasole in benzina.
|
-------------------- |
|
ashu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Nu, ca atunci trebuia sa paraie. Io zic ca pun varza murata. |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Nu e ma nici varza ca mirosea urat . E o combinatie de mazare cu spanac
|
-------------------- |
|
ciobanu petre |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 52 Joined: 8 November 02 From: Ploiesti ![]() |
Inainte de a deschide acest subiect m-am uitat peste tot si nu am gasit ceva care sa ma lamureasca. Azi am pus niste benzina in masina.Acul indicatorului era cam in dreptul beculetului galben.Dupa alimentare nu vrea sa mai indice nimic de parca nu ar mai avea curent.M-am uitat la sigurante,nu este arsa niciuna.Ce poate sa aiba :?:
|
--------------------
Dacia
Logan Laureat1,4
- -
|
|
Maro |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 19 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Verifica si conexiunile electrice de deasupra rezervorului de benzina (se scoate mocheta si desfaci capacul de deasupta cu o cheie de 10). Vei gasi niste papuci (electrici
![]() Spor la treaba. |
-------------------- Toate bune!
|
|
ciobanu petre |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 52 Joined: 8 November 02 From: Ploiesti ![]() |
Multam,asa voi face,numai sa nu fie vreun sigiliu pe acolo ca nu pot umbla.Inca mai e in garantie.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureat1,4
- -
|
|
ashu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Multam,asa voi face,numai sa nu fie vreun sigiliu pe acolo ca nu pot umbla.Inca mai e in garantie. Pai atunci du-te in servis. Io-s de parere ca daca e in garantie sa ii freci pe ei sa rezolve problemele, mai ales ca servisurile isi iau banii de manopera si piese de la Dacia, asa ca mai bine sa scoata ei bani din buzunar decat sa isi rezolve omu problema singur, ca asa poate incep sa creada ca sunt f. bune masinile produse de ei, in loc sa se sesizeze de problemele care apar. Asa ca insist, mergi in servis pt. orice problema cat e in garantie, de ce sa ii scutesti pe ei de cheltuiala?! |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
Busonul n-are nici o supapa. In rezervor se creaza depresiune (nu presiune) datorita faptului ca benzina + vaporii se consuma, dar aerul nu intra.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
ciobanu petre |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 52 Joined: 8 November 02 From: Ploiesti ![]() |
Multam pentru sfaturi,dar ieri cand am plecat de la serviciu si-a revenit.Acum indica.S-ar putea sa fie vreun contact imperfect pe undeva.Am umblat(asa cum ati zis voi) si nu am gasit nimic.Oricum daca se repeta..... directia service.Ce sunt eu multumit la indicator, e ca imi indica bine.De regula eu pun cam aceiasi cantitate de benzina si acul se duce mereu in acelasi loc.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureat1,4
- -
|
|
DRE |
![]()
Post
#19
|
![]() Pimp inside Group: Members Posts: 141 Joined: 12 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Klaus are MARE dreptate! Fratzilor, mai multe persoane (prieteni) mi-au spus ca daca se creaza acea renumita presiune in rezervor, acesta se deformeaza in timp!!! Eu mi-am scos de mult garniturile de la bushon, shi nu ma fassssaie...
![]() |
--------------------
Audi
A4
2010 Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
|
|
BBC |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
Avand in vedere ca busonul este frantuzesc, esti "un adevarat inginer Dacia".
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
-
|
|
AlexV |
![]()
Post
#21
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
de ce face fas si la cielo si la scenic???? de astea bag mana in foc, de altele nu stiu????
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
cristimm |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
De la un timp nici la mine nu mai functiona corect indicatorul. Am desfacut capacul din portbagaj si am gasit problema: papucii murdari si "nestransi".
Curiozitatea m-a impins sa desfac mai departe capacul de la rezervor si am fost placut impresionat de curatenia exemplara dinauntru (masina e din '98 ) . Am mai observat ca rezervorul este din aluminiu (sper sa nu ma fi inselat). |
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
ashu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
EM, daca e cum zici tu, atunci ar fi trebuit sa se intample chestia asta si la Dacia 1310, Lastun, Aro, Oltcit, Lada, Volga, etc. Si din cate stiu io nu prea se intampla asta la masinile mai vechi, desi si ele au un rezervor din care pleaca benzina spre motor. Asa ca io cred ca e o presiune, nu un vid.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
ashu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Pt. klaus si EM: M-am uitat in cartea masinii (instructiuni de utilizare) si la pagina 81 spune: "Sistemul de alimentare cu combustibil functioneaza sub presiune, deci necesita etanseitatea perfecta a sistemului." Asa ca numai depreseurizare din cauza consumului de combustibil nu e...
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
Liviu_x |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 19 February 03 ![]() |
Ce ai citit este perfect adevarat, circuitul de alimentare e sub presiune. Asta include tevaria pana la motor de la rezervor, deci dupa pompa.
In rezervor e depresiune, datorita asa cum s-a mai spus consumului din rezervor, iar vaporii sunt absorbiti de canistra, ca de aceea e cu carbon(acesta are capacitatea de a absorbi vapori). Daca e presiune, asa cum sustineti, de ce mi s-a intamplat de mai multe ori sa nu pot scoate busonul usor, dupa ce l-am deblocat :?: "normal" era sa-mi sara singur in brate, NU???? ![]() |
-------------------- |
|
ashu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Ma indoiesc puternic ca e cum spui tu. Si nu-s siguru. Ti s-o fi lipit bushonu ala, cine stie, chiar sa nu se deschida din cauza ca e supt inauntru nu prea cred. Pe bune. De altfel putem afla usor. Fa plinul, mergi vreo 2 km si desfa-l. Daca e cum zici tu ar trebui sa nu se auda nici un fasait.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
aviasol |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Ce ai citit este perfect adevarat, circuitul de alimentare e sub presiune. Asta include tevaria pana la motor de la rezervor, deci dupa pompa.
In rezervor e depresiune, datorita asa cum s-a mai spus consumului din rezervor, iar vaporii sunt absorbiti de canistra, ca de aceea e cu carbon(acesta are capacitatea de a absorbi vapori). Daca e presiune, asa cum sustineti, de ce mi s-a intamplat de mai multe ori sa nu pot scoate busonul usor, dupa ce l-am deblocat :?: \"normal\" era sa-mi sara singur in brate, NU???? ![]() Stati sa va lamuresc! In sistemul de alimentare exista presiune numai dupa pompa de benzina! in rezervor in mod normal nu este nici presiune nici depresiune! In rezervor este presiune atmosferica! Rezervorul are cateva aerisiri care-l fac sa nu se creeze depresiune. (daca va uitati pe sub aripa puteti vedea pe teava care intra in rezervor 2 sau trei furtune de aerisire care duc spre bushon. Daca in rezervor s-ar forma depresiune s-ar distruge pompa de benzina. Incercati sa va dati seama daca ai rezervorul plin si extragi jumate cat de greu ar trage pompa ex: incercati sa trageti apa in gura dintr-o sticla din sticla si veti vedea ca depresiunea formata nu va lasa sa extrageti decat 5% din continut. Totusi la masinile f vechi care au acele aerisiri obturate se creeaza o mica depresiune in rezervor, lucru ce trebuie evitat deoarece distruge pompa de benzina. Daca in rezervor ar fi presiune pozitiva (mai mare decat presiunea atmosferica acesta ar deveni greu de utilizat iar bushonul de benzina ar necesita o supapa speciala cum este la GPL. |
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX
|
|
ashu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai si atunci de ce fasaie? Ceva, ceva tre sa fie acolo, altfel ar fi liniste cand scoti busonu.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
aviasol |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Pai si atunci de ce fasaie? Ceva, ceva tre sa fie acolo, altfel ar fi liniste cand scoti busonu. pai poate sa fasaie daca se creeaza o mica depresiune sau daca exista vapori care ies! nu se poate determina sensul fasaitului poate sa fe din interio in exterio datorita vaporilor sau din exterior catre interior datorita unei mici depresiuni. Valoarea nominala a acestei variatii de presiune insa nu depaseste cu mult valoarea presunii atmosferice. |
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX
|
|
AlexV |
![]()
Post
#30
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
tocmai m-a venit o idee cum putem afla daca in rezervor e depresiune sau presiune. introducem cheia in buson, o rotim spre pozitia deschis, aprindem o bricheta si tinem flacara la buza busonului si scoatem busonul uitandu-ne la flacara. daca se duce in interior e depresiune, daca se duce in exterior e presiune.
![]() ![]() ![]() [size=18]Atentie!. Sa nu incerce cineva asta. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 15:36 |