DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

82 Pages « < 46 47 48 49 50 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> CEASURI ALBE, si gri, si negre, si de toate felurile

Siconi
post 9 Apr 2009, 16:51
Post #1411


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Cei de la zexstar sunt de cuvand si produsele sunt de calitate. La masina mea, tot ce inseamna indicatie luminoasa e facuta cu "marfa" de la ei.

tmkrf, intra la ei pe site. Ai acolo o gama larga de produse si ai preturi la orice gamalie prezentata acolo. Comanda o faci online si totul ajunge acasa la tine in 3 zile lucratoare.

NU FAC RECLAMA, RECOMAND DOAR UN LUCRU DE CALITATE !!!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 9 Apr 2009, 23:41
Post #1412


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




salutare am si eu o intrebare: cum as putea sa fac rama de la ceasuri alba (se poate vopsi si daca da trebuie tratat plasticu cu ceva?) sau ma apuc sa caut una alba prin targuri?


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 10 Apr 2009, 00:57
Post #1413


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




QUOTE(hyena @ 9 Apr 2009, 23:41)
salutare am si eu o intrebare: cum as putea sa fac rama de la ceasuri alba (se poate vopsi si daca da trebuie tratat plasticu cu ceva?) sau ma apuc sa caut una alba prin targuri?
*


nu trebe tratat cu nimica ,doar trebe sa smirglui un pic acel plastic ca sa il matuiesti , ai nevoie doar de un smirglu fin, numai e de preferat sa il sufli cu pistolu daca vrei sa iti tina vopseaua pe plastic ,


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 10 Apr 2009, 09:33
Post #1414


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




aha... la asta ma gandisem si eu sa incep cu o granulatie mai mica si dupaia din ce in ce mai mare ms biggrin.gif


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 10 Apr 2009, 12:24
Post #1415


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu as face invers: granulatie mare la inceput ca sa matuiesc bine totul, apoi o granulatie fina ca sa nivelez planul materialului si pentru un aspect mai ingrijit. Matuirea nu se va "degrada" deoaree nu dau cu pasla sa slefuiesc pentru luciu, ci dau tot cu smirghel, dar fin.
Asta e sfatul meu.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 10 Apr 2009, 15:01
Post #1416


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




eu stiam ca, cu cat e mai mare granulatia cu atat e mai fin... poate am fost informat prost


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 10 Apr 2009, 20:20
Post #1417


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




QUOTE(Siconi @ 10 Apr 2009, 12:24)
Eu as face invers: granulatie mare la inceput ca sa matuiesc bine totul, apoi o granulatie fina ca sa nivelez planul materialului si pentru un aspect mai ingrijit. Matuirea nu se va "degrada" deoaree nu dau cu pasla sa slefuiesc pentru luciu, ci dau tot cu smirghel, dar fin.
Asta e sfatul meu.
*



asa isi ingreuneaza munca , cum am zis eu e cel mai bine ca apoi il rascaie prea tare si apoi se chinuie ca sa il scoala ca la carte , ca nu e plasticu asa tare


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 10 Apr 2009, 20:28
Post #1418


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai daca el vrea 2 feluri de smirghel, eu i-am recomandat care sa fie ordinea de folosire. Si mie imi pare ca e destul o granulatie de gen P500 si atat. Freci putin si iese brici. Dar daca el vrea 2 tipuri de granulatie... ce sa-i fac eu?! Macar il ajut cu un sfat.

La plexiglass, de ex., se face matuirea foarte usor. Nu trebuie sa transpiri. Si garantat nici la alte materiale plastice, care prin definitie si constructie sunt mai putin dure ca plexiglass-ul.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 14 Apr 2009, 18:57
Post #1419


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




salut! sa va zic cam ce am facut:
- in primu rand nu am reusit sa dau nenorocirea aia de bord jos asa ca am scos toata rama aia neagra (in care sunt infipte si clemele) ca sa scot ceasurile
-am renuntat la vopsirea ramei deoarece vreau sa imi cumpar niste ceasuri la care sa pot lucra si mesteri pana sunt eu multumit apoi doar sa le schimb ca sa nu fiu nevoit sa merg fara ceasuri sau sa tin masina pe tusa
-am schimbat becurile si gemuletele alea verzi cu niste leduri albe si niste gemulete decupate dintr-o carcasa de CD alb mat (care arata identic cu cele originale in afara de culoare)
poze am sa pun mai tarziu deoarece cardu a suferit un mic accident si s-au sters


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamtzu25
post 14 Apr 2009, 19:31
Post #1420


cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate...


Group: Members
Posts: 175
Joined: 10 March 09




sal
asa cum am postat de ceva vreme ,m-am apucat de upgrade ceasurile dinou,am luat ceasuri de la o nova pe care intentionez sa le adaptez pe carcasa de la berlina;iar aceste ceasuri sunt deja facute ptr iluminare din spate;eu le voi ilumina cu banda de leduri prinse in spatele ceasurilor, in cerc,montajul se face usor dar apare complicatie in a aseza semnalele de la faruri,faza lunga avarie,frana de mana,soc,baterie,dezaburire;inlociurea cadranelor de la martori cu unele cu iluminare din spate ,la fel e cam complicat(taiat,decupat,lipit)dar cu rabdare va iesi ceva...poze o s atasez in cateva zile


--------------------
DACIA 1,4 berlina S 1997 - BR 28 PSM
cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 14 Apr 2009, 19:55
Post #1421


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




poze, nimic special facute mai mult ca sa le vad si mai putin pt aspect

This post has been edited by hyena: 14 Apr 2009, 20:49

Attached thumbnail(s)
SANY0037.jpg ( Size: 58.88k ) Number of downloads: 1244
SANY0039.jpg ( Size: 64.09k ) Number of downloads: 1314
SANY0040.jpg ( Size: 40.24k ) Number of downloads: 1247
SANY0042.jpg ( Size: 49.86k ) Number of downloads: 1205
SANY0048.jpg ( Size: 57.27k ) Number of downloads: 1213
SANY0050.jpg ( Size: 56.02k ) Number of downloads: 450


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 14 Apr 2009, 20:47
Post #1422


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu sunt curios cum va iesi lucrarea neamtului.
Abia astept poze sa vad cum ai terminat adaptarea. La conectarea martorilor nu e nimic complicat. Ai nevoie de un aparat de masura (multimetru banal) si de asemenea, ai nevoie sa intelegi fiecare martor CUM e alimentat ca sa isi implineasca scopul (fata de PLUS sau fata de MASA). In felul acesta vei identifica toate firele, vei sti fiecare ce si cum face si absolut vei deduce fiecare unde si cum trebuie conectat.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maffiaxxl
post 18 Apr 2009, 15:47
Post #1423


Ce nu te ucide te face mai tare!!!


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 February 09
From: Tg-Secuiesc




QUOTE(bgs @ 4 Jun 2004, 21:59)
Ceasuri albe si... negreu pt NOVA GT
Personal imi plac mai mult cele negre cum au iesit.
Cine vrea matrita sa spuna.
p.s Multumesc "uau"
*




salutare sunt inca nou intre voi in primul rand salut pentru toata lumea
As vrea si eu matritele alea pentru bord nova daca se poate

multumesc anticipat


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6Gt - CV-85-SZB
Romania-Tara fara lege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cicisxn
post 24 Apr 2009, 13:33
Post #1424


Dacia 1310 driver & Honda CBR rider


Group: Members
Posts: 91
Joined: 14 December 08
From: Braila




Ajutati-ma ,va rog! Cum scot alea inconjurate cu rosu?

Attached thumbnail(s)
ceasuridilema.JPG ( Size: 116.99k ) Number of downloads: 586


--------------------
Dacia 1310 1994 - BR82CNS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 24 Apr 2009, 14:03
Post #1425


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Tragi de ele ..doar de manerul negru ...


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
killpacient
post 24 Apr 2009, 14:13
Post #1426


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 3 February 07
From: Galati




sau ca sa iti fie mai usor pui ceva sub ele si faci parghie cu 2 surubelnite biggrin.gif (la mine au iesit cu 1 bucata patent si 1 surubelnita


--------------------
Dacia 1310Tx 87 Full option :D - GL 05 ZYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Apr 2009, 15:03
Post #1427


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




La butoanele alea iese DOAR partea neagra de plastic, tija de metal ramane! Deci, cu un pic de indemanare trebuie sa iasa destul de usor.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cicisxn
post 24 Apr 2009, 19:08
Post #1428


Dacia 1310 driver & Honda CBR rider


Group: Members
Posts: 91
Joined: 14 December 08
From: Braila




multumesc frumos de ajutor baieti,a fost neamtu25 pe la mine si mi-a aratat el cum se scot. Mie imi era frica sa nu stric ceva. Acum,mai am o intrebare. Am pus mana pe un vitezometru cu 18000km reali si as vrea sa il dau la zero. Pt a realiza asta trebuie desfacut de tot,inclusiv arcul ala care tine vitezometrul,sau merge si altfel? As putea sa il las si asa,ca eu cred ca am cam tot 18000 cu masina mea si nu ar fi o tragedie,dar mi-ar place si sa il dau de la zero,sa imi fac ceasuri custom smile.gif

Si legat de topic,as incerca sa fac ceasurile din hartie de carti de vizita,mata,un bleo-verde asa...ciudat. Cu lumina din spate disipata egal se vede ca plasma biggrin.gif

Pt cazul in care ma hotarasc sa fac iluminarea ALBA,asezata normal,sus,ce imi recomandati? 3 LED-uri albe de bricheta per locas,taiate(pilite),inseriate+rezistenta de 1 kilo...sau?!??

Eu am pus modelul de ceasuri pe care il voi alege mai in urma,alea vor fi: albe cu scris negru. E realizabil si cu iluminare din spate,dar foarte greu si nu stiu cat de frumos se va vedea noaptea. De aceea voi opta pt iluminat de sus,alb(prin schimbarea gemuletelor verzui)...simplu si frumos. Insa,inca o dilema ...lumina nu va pica pe ceasuri ca in schema urmatoare:

This post has been edited by cicisxn: 24 Apr 2009, 19:22

Attached thumbnail(s)
luminaceasuri.JPG ( Size: 37.55k ) Number of downloads: 700


--------------------
Dacia 1310 1994 - BR82CNS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
killpacient
post 24 Apr 2009, 20:01
Post #1429


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 3 February 07
From: Galati




vezi ca alea de bricheta se alimenteaza la 4.5 nu la 3 volti biggrin.gif

daca vrei te ajut eu cu realizatu iluminarii din spate biggrin.gif ca doar suntem aproape 1 de celalalt.. eu sunt din galati


idu meu de mess e la profil daca vrei sa vbim

This post has been edited by killpacient: 24 Apr 2009, 20:08


--------------------
Dacia 1310Tx 87 Full option :D - GL 05 ZYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djalex_bolidu
post 25 Apr 2009, 19:03
Post #1430


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 16 February 06




pt un prieten.....biggrin.gif

This post has been edited by djalex_bolidu: 25 Apr 2009, 19:04

Attached thumbnail(s)
HPIM0281.JPG ( Size: 764.76k ) Number of downloads: 512
HPIM0283.JPG ( Size: 698.73k ) Number of downloads: 644
HPIM0284.JPG ( Size: 734.13k ) Number of downloads: 359
HPIM0285.JPG ( Size: 747.54k ) Number of downloads: 280
HPIM0286.JPG ( Size: 704.98k ) Number of downloads: 295
HPIM0288.JPG ( Size: 536.84k ) Number of downloads: 353


--------------------
DACIA 1310 '84 - AG 88 PVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rusu`
post 25 Apr 2009, 23:54
Post #1431


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 25 April 09




Buna seara dragi forumisti, navigand prin acest minunat forum, efectiv mi-ati facut pofta sa-mi schimb kilometrajul la fetita mea, saracuta a incasat-o in obrazul stang, dar las ca o duc luni la vopsit si e gata, ca de indreptat am facut-o eu,
Problema de care ma lovesc eu, este ca sunt nedumerit. La ora la care scriu acest post, eu nu am dat josc ceasurile de pe a mea Dacia 1310 Li model 2004 fara turometru fara ceas ulei, apa, baterie, decat un plastic acolo pus pe un bec rosu care se aprinde in caz de avarie. Nu il pot desface pentru scanare din 2 motive, nu detin scanner, dar nu ca ar fi asta o problema, cea generala este ca fetita e folosita in fiecare zi, practic ma cert cu ala batran daca e sa-l las fara kilometraj.
Nu imi dau seama care ar fi kilometrajul pentru ea, deoarece mi se pare ca dreptunghiul acela de sub liniuta de 90 Kmh unde este inregistrat totalul de kilometri parcursi, este ceva mai mare, mai lat adica. Mi-a placut insa, modelul de cadran al lui radumocanu, as dori sa stiu daca se poate adapta la al meu, eventual sa ma ajute cineva cu un cadran scanat, ca ma descurc in photoshop, ideea este ca as face treaba intr-o zi, nu-mi permit in 2.

Multumesc frumos.

P.S. din cate am observat la categoria ceasuri, nu sunt 1310 Li produse in 2005.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - AG 07 CLG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 26 Apr 2009, 07:59
Post #1432


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




killpacient, esti dezinformat. LED-urile de la brichete functioneaza la 3.6V, fiindca o celula de baterie din aia mica (de ceas) nu are 1.5 cum se asteapta toti, ci 1.2V. Masurata, iti arata 1.5 ca e in gol, fara consumator. Cand pui sarcina pe ea, mai raman 1.2V.
Acele leduri se deschid cam de pe la 2.5V si tin pana pe la 4Vmax. fara rezistenta de limitare. Dar la tensiune maxima au durata scurta de viata.
Daca vrei sa pui la 12V, ai nevoie de o rezistenta intre 470 si 820 ohmi.
Eu am pus si 330 la ledurile care imi arata ca e pornita semnalizarea, dar astea se aprind intermitent si au pauza, deci tensiunea nu apuca sa le afecteze, insa le-am crescut gradul de iluminare, ca sa se vada si daca cumva imi bate soarele pe bord.

cicisxn, daca inseriezi ledurile numai ai nevoie de o rezistenta asa mare, cred ca una de vreo 82 ohmi ajunge, eventual pui una de 100 ohmi sa fii sigur. Dar eu nu iti recomand sa le inseriezi. Daca pica unul, nu mai luminieaza nimic niciunul. Eu iti recomand sa le conectezi in paralel si sa pui o rezistenta cum am spus mai sus pe FIECARE. E cel mai sanatos asa. Iluminarea din fundal se vede foarte frumos. Mai arunca un ochi pe paginile din urma si vezi ce a facut Praxis, eu, altii.

djalex_bolidu, unele elemente din ceasul de turometru imi par "cunoscute". Arata bine. Banuiesc ca le vei face si pe celelalte in aceeasi tema, cu martori ovali.

Rusu', toate ceasurile de bord, de orice model ar fi se pot "customiza". Cauta prin dezmembrari un set de ceasuri ca al tau, il faci pe ala si apoi doar faci schimbul intre ele. E cel mai bun sfat pe care il pot da unui utilizator zilnic de vehicul supus operatiei (home made). Eu asa am procedat, intrucat si eu foloseam masina zi de zi la servici si pentru servici. Acum am 2, dar asta e altceva.


This post has been edited by Ov: 1 May 2009, 14:13


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 26 Apr 2009, 11:53
Post #1433


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




am cerut mai demult niste poze cu ceasurile vazute din spate si.... nimic
ca sa ma tin de promisiune postez eu cateva poze cine stie poate o sa aiba cineva nevoie cum am avut si eu atunci


This post has been edited by Ov: 1 May 2009, 14:13

Attached thumbnail(s)
SANY0055.jpg ( Size: 89.52k ) Number of downloads: 438
SANY0057.jpg ( Size: 114.71k ) Number of downloads: 393
SANY0062.jpg ( Size: 88.27k ) Number of downloads: 386
SANY0063.jpg ( Size: 75.79k ) Number of downloads: 317
SANY0064.jpg ( Size: 87.11k ) Number of downloads: 303
SANY0067.jpg ( Size: 62.77k ) Number of downloads: 437
SANY0073.jpg ( Size: 56.48k ) Number of downloads: 455


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
killpacient
post 26 Apr 2009, 13:59
Post #1434


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 3 February 07
From: Galati




siconi da ai dreptate smile.gif imi cer scuze pentru afirmatia gresita... am pus pana pe multimetru si am masurat :">


--------------------
Dacia 1310Tx 87 Full option :D - GL 05 ZYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cicisxn
post 26 Apr 2009, 14:07
Post #1435


Dacia 1310 driver & Honda CBR rider


Group: Members
Posts: 91
Joined: 14 December 08
From: Braila




Dragii mosului,mi-a bufnit capul o alta idee: se gasesc prin targ becuri de plafoniera,cu lumina alba,cu cate 3 LED-uri fiecare,la 12V...am sa pun de-alea cate o bucata per locas,sus,si in paralel cate un led UV ca sa imi "aprinda" acele. Am lasat la servici un asemenea ansamblu alimentat la fix 14,86V cu consum de 29mAh...am sursa de curent. Daca pana maine nu se arde...asta e alegerea perfecta,cred. Voi ce ziceti?


--------------------
Dacia 1310 1994 - BR82CNS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 27 Apr 2009, 09:37
Post #1436


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Vei obtine o super-iluminare, mai ceva ca in Las Vegas. Becurile alea cu LED pentru plafonera imprastie multa lumina fiind cu lentila convexa incorporata. Vei obtine o iluminare prea obositoare. Te vei convinge singurel. Asteptam pareri.
LEDul UV va amplifica culoarea acelor, intr-adevar.

This post has been edited by Siconi: 27 Apr 2009, 09:40


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cicisxn
post 27 Apr 2009, 09:41
Post #1437


Dacia 1310 driver & Honda CBR rider


Group: Members
Posts: 91
Joined: 14 December 08
From: Braila




Confirm,nu s-au ars! biggrin.gif
Siconi,de ce crezi tu ca la 10ron bucata s-au obosit astia sa puna led-uri cu unghi mare? Sunt led-uri ordinare de 3mm



This post has been edited by cicisxn: 27 Apr 2009, 19:20

Attached thumbnail(s)
ceascarbon.jpg ( Size: 198.57k ) Number of downloads: 461


--------------------
Dacia 1310 1994 - BR82CNS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 27 Apr 2009, 13:04
Post #1438


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai nu cred ca s-au obosit, dar ce am cumparat eu foloseau leduri Superflux si Piranha si nu costau 10 lei, ci vreo 24. Daca e cu leduri de 3mm de uz banal, atunci nu cred ca vei obtine acea intensitate de care ziceam eu.
De ars nu se ard asa usor, mai ales daca rezistenta e dimensionata corespunzator ca sa limiteze curentul prin leduri la o valoare mai mica decat cea specificata de producator ca fiind maxima. Nici nu credeam ca se vor arde. Ar trebui sa aibe viata lunga, in general, conectate corespunzator.
Oricum, tu fa un test si vezi pe timp de noapte cum e iluminat bordul, dar la drum, printre masini si alte lumini, nu static in parcare. Apoi prezinta opinia si, poate, si ceva poze, chit ca din poze nu reiese mereu ceea ce vrei sa prezinti.

27 Apr 2009, 13:06:
LE: Ca idee, lampa de plafoniera cu leduri de 3mm iti poti face si singur si te costa jumatate de pret fata de cea cumparata. Eu mi-am si facut deja un set, atat la Dacia cat si la Clio. Am refolosit doar capacele de metal.

This post has been edited by Siconi: 27 Apr 2009, 13:06


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 29 Apr 2009, 11:49
Post #1439


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




Nu am apucat sa citesc tot topicul, dar am sa il citesc. Asa ca am o nelamurire: am vazut pe cineva, ca si-a montat un neon uv. Aceste neoane nu sunt daunatoare? Sau trebuie sa ii dau tot atata importanta cat dau si la incalzirea globala, si la produsele cu e-uri?(adica 0)
De unde se cumpara aceste neon, ce putere are? Si banuiesc ca este la 12 V


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 29 Apr 2009, 13:44
Post #1440


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ai o banuiala nasoala... Neoanele se alimenteaza intre 80 si 120V, deci folosesc un mic invertor care sa ridice tensiunea de la cei 12-14V la cat e necesar pentru amorsarea tuburilor. Neon UV gasesti foarte usor daca dai un search cu google. Eu asa am gasit vreo 3 firme care vindeau componente pentru aparate solare de bronzat. Am comandat 2 bucati (eu le folosesc in cu totul alt scop), cauti si invertor pentru ele sau il comanzi tot la respectivii si gata treaba.
Cat despre daunele provocate, poti sa le aceeasi importanta ca si cu incalzirea globala atata vreme cat nu le privesti in mod DIRECT (poate cauza leziuni retinei).


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
82 Pages « < 46 47 48 49 50 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 04:18
Forum Renault