DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> AMERICAN MUSCLE!, Stock, Pro Stock, DRAG...etc

cristidb
post 6 Oct 2006, 23:40
Post #91


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(zack @ 6 Oct 2006, 03:45)
" In primul rand nu stiu cat de hartanita era. In al 2-lea rand la 160 de km\h orice masina consuma spre 10 la suta. In al 3-lea rand [/B] FINISARI MAI INFECTE CA LA LOGAN [B] nu are nici o masina contemporana. Nici macar noile LADA nu au finisarile atat de infecte. REVINO cu picioarele pe pamant, ca ai cumparat o DACIE nimic mai mult.


Masina era practic noua. Fabricata in 2005 si cu 10 000 mile la bord. Plasticele Erau strambe si nu se imbinau bine. Cred ca sunt cu picioarele pe pamant si stiu ce spun (nu am logan si nici nu o sa-mi iau).

This post has been edited by cristidb: 6 Oct 2006, 23:47


Attached thumbnail(s)
malibu1.jpg ( Size: 58.53k ) Number of downloads: 119
malibu2.jpg ( Size: 61.75k ) Number of downloads: 126


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC - . Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMC
post 7 Oct 2006, 12:53
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 September 06




QUOTE(Asi @ 6 Oct 2006, 21:34)
nu comparam un mustang cu cine stie ce motor mopar, care bate spre 700 de cai sau ii depaseste cu toyota supra care parca are vreo 300..
*



Syclone este un SUV, iar supra aia e supertunata (a se citi turbo si cine stie ce-o mai avea prin ea).


--------------------
N/A N/A N/A
eats gas, hauls ass
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei87
post 7 Oct 2006, 19:43
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 August 06




QUOTE(RMC @ 6 Oct 2006, 11:25)



Mi s-a parut mie sau toate cursele erau in linie dreapta? happy.gif . Ok, masinile americane au motoare mari, multi cai putere, si mult cuplu. Sunt bune in linie dreapta, dar pot sa ia curbe?
E un filmulet cu un Skyline, un 350Z, un Boxster, un S2000 si un M3 CLS ... ala e pe circuit si e chiar frumos. Sunt curios cat de bine s-ar descurca Charger-ul, Mustang-ul, Plymouth-ul, etc, luand viraje la 150 km/h ...
So ... in linie dreapta... sunt super. In alte situatii... not-so-super.


--------------------
Dacia 1310 '99 carburator
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zack
post 8 Oct 2006, 01:16
Post #94


Cel' incapatzanat


Group: Members
Posts: 95
Joined: 22 March 05




Asta e masina "nasoala" de zici ca are finisari mai proaste ca loganul ?! radmasa.gif Las la aprecierea colegilor de forum, desi...nu exista termen de comparatie.
http://www.chevrolet.com/malibu/photogallery/
Ontopic : Camaro din 1969 cel cu 372 cp(cam atatia) are acceleratie 0-100 in 4.7 secunde...sau cel mult 5 sec pana la 100 km\h. E firesc sa faca supra turbo.
ps: Americanele au un zgomot specific al motorului... Ati auzit vreodata un chevrolet suburban. accelerand in forta ?! Mi-a mangaiat urechile smile.gif
De la europeni imi plac : bmw, si toyota. Pentru toyota tot respectul. Poate si honda e cat de cat misto. In rest... Nu zic ca porsche, mercedes,etc nu au performante...dar au design uratel rau...(in general)


--------------------
chevrolet 1.4 16v - nu zic :)) 2005, full
[COLOR=blue]!!! Drive Safety !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 9 Oct 2006, 14:00
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Hm-hm, si daca tot suntem la, pardon de expresie, Europeni, putem mentiona si Skyline. Dar sunetul de care vorbesti il obtii de la orice masina cu un esapament liber si un ax cu came cu suprapunere mare. Cel mai bun exemplu este sa asculti insa un Harley-Davidson.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 9 Oct 2006, 20:53
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.107
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Apropos de zgomotul motorului la Chevrolet Suburban, am ascultat si eu unu' mai vechiut (80 si ceva). Sunet de V8 american 100%, relanti-ul ala "galgait", tunetul pe acceleratie, inconfundabil. Trec prin spatele masinii si stupoare "diesel inside". Mai ascult relanti-ul, nimic sa aduca a diesel si totusi inscriptia cu "6.2 diesel" trona pe juma' de usa din spate. Am fost convins ca era la misto pana ce m-am uitat pe net si m-am convins ca exista.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 10 Oct 2006, 05:34
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Exista V8 diesel, am vazut si eu un Ford F nu mai stiu cit. Zgomotul cu pricina e mai adinc insa.

Si nu, masinile mari asa cum intuieste cineva mai sus nu prea se pricep la curbe. Distanta intre roti (fata-spate), greutatea mare, samd, in plus yankeii aveau pina de curind pe spate axa rigida, cea mai proasta idee daca vrei o manevrabilitate cu precizie de chirurg. Suspensia independenta nu le era necunoscuta, dar problema costurilor le-a fost intotdeauna o prioritate. In 1970 de exemplu cind aparea BMW2002 care avea suspensie independenta pe spate costa de doua ori cit un Charger. Cred ca e clar ce masina au cumparat americanii....


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMC
post 10 Oct 2006, 10:07
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 September 06




QUOTE(Gheorghedracu @ 10 Oct 2006, 05:34)
Exista V8 diesel, am vazut si eu un Ford F nu mai stiu cit. Zgomotul cu pricina e mai adinc insa.

Si nu, masinile mari asa cum intuieste cineva mai sus nu prea se pricep la curbe. Distanta intre roti (fata-spate), greutatea mare, samd, in plus yankeii aveau pina de curind pe spate axa rigida, cea mai proasta idee daca vrei o manevrabilitate cu precizie de chirurg. Suspensia independenta nu le era necunoscuta, dar problema costurilor le-a fost intotdeauna o prioritate. In 1970 de exemplu cind aparea BMW2002 care avea suspensie independenta pe spate costa de doua ori cit un Charger. Cred ca e clar ce masina au cumparat americanii....
*



pai e destul de clar ce masina au cumparat americanii, ai dreptate. numai ca gandeste-te ca BMW, din cate stiu eu, nu a produs automobile pt piata nord-americana, acestea fiind incluse la categoria "import cars" sau mai simplu, "imports". deci, in afara de pretul dublu fata de charger, daca mai puneai si taxele ajungeai departe cu pretul... si americanii au luat in calcul si performanta, dar in termenii lor. adica, ei, cu soselele lor cu zeci sau sute de km in linie dreapta, nu dadeau doi bani pe suspensii independente...


--------------------
N/A N/A N/A
eats gas, hauls ass
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 10 Oct 2006, 17:40
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Asa e. Si nu-i asa. Cred ca exista destul de clar ideea ca suspensia independenta e mai buna, si fusese chiar aplicata (de americani). Si de fapt chiar BMW-ul cu pricina pe care nu l-am ales intimplare ca exemplu a devenit masina de cult in America (vezi nesfirsitul numar de cluburi si producatorii de piese de schimb care au asimilat originalele si chiar le-au imbunatatit) probabil mai mult decit in Germania! Ceea ce inseamna ca yankeii intelelgeau foarte bine la ce foloseste suspensia (si nu numai). Pretul initial, chiar daca umflat de tarife (ma intreb daca nemtii nu aveau clauza pe atunci totusi) a fost marele dezavantaj.

Buna observatia cu drumurile lungi si drepte.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMC
post 11 Oct 2006, 21:35
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 September 06




QUOTE(Gheorghedracu @ 10 Oct 2006, 17:40)
[...] Si de fapt chiar BMW-ul cu pricina pe care nu l-am ales intimplare ca exemplu a devenit masina de cult in America (vezi nesfirsitul numar de cluburi si producatorii de piese de schimb care au asimilat originalele si chiar le-au imbunatatit) probabil mai mult decit in Germania! Ceea ce inseamna ca yankeii intelelgeau foarte bine la ce foloseste suspensia (si nu numai). Pretul initial, chiar daca umflat de tarife (ma intreb daca nemtii nu aveau clauza pe atunci totusi) a fost marele dezavantaj.

Buna observatia cu drumurile lungi si drepte.
*



nu chiar masina de cult. adica, poate fi considerata de cult pentru un grup de pasionati de "imports", insa adevaratul "icon" al americanilor poate fi considerat traditionalul lor V8, indiferent de tip (si astia cunosc doua tipuri - hemi sau nu smile.gif ). intr-adevar, au inteles la ce foloseste suspensia. si e foarte bine ca au inteles.
deja incepe sa fie mai palpitant topicul asta tongue.gif


--------------------
N/A N/A N/A
eats gas, hauls ass
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 11 Oct 2006, 23:06
Post #101


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




au inteles.. si n-au inteles.. (oare masiniile lor marite au tot suspensia de camion, direct din fabrica, cica supermasina, si unde inbunatatirile de 30 de ani incoace sunt punctiforme)

se face ca americanu de rand e cam prostut de fel si nu gandeste prea mult.. asta stim cu toti.. asadar la ei exista 2 categori mari si late.. aia care sunt cu adevarat specialisti si asta au facut toata viata si sunt destupati la creier (fara sa li se fi bagat pe gat alte chestii cum se face la noi.. vrei matematica.. ia si roade romana, istorie, geografie, biologie, economie.. si niste matematica+fizica+chimie), si restu' care sunt habarnisti si care sunt mai odihniti la minte si oricat ai incerca sa le arati o masina cu tehnica in ea nu tractoare.. ramane la "iconul americii" prost gandit si invechit moral, pe principii total in contradictoriu cu performanta, sau vre-o inbunatatire adusa de era tehnologiei si a electronicii in care suntem.. nimic. acel american tipic unde liceul se opreste la ecuatia de gradu2. acest tip de om foarte raspandit nu-l intereseaza foarte mult suspensia in conditiile lor de drumuri, totusi habarnistul se crede ca are o supermasina de curse.. si de fapt nu e deloc, dpdv al greutatii, si a suspensiei, +aerodinamica.. puterea de 300-500de cai din motor intre 5L-8L n-o mai comentez daca motorul lor ar fi avut numa vre-o suta de kile.. dar aceasta se multiplica de multe ori la ei.
ceea ce voiam sa subliniez, este ca iconul americii la masini se bazeaza pe marea masa a populatiei habarnista, care voteaza bush, si sunt 100%american junkie.

specialistii americani sunt in minoritate, nu au cuvant prea greu si chiar din ei sunt destui care indragesc un muscle car desi in sinea lor stiu ca nu e the greatest pe pista. dar totusi se uita la muscle cars din alte motive, si anume ca sunt foate la indemana si asta visa de cand era copil, si ramane o minoritate extrem de mica care huleste musclecaru american, dar din astia doar un procent mic se afirma in a aduce argumente si contraargumente in sustinerea faptului ca un muscle car nu e o masina demna sa intre pe pista de raliuri.

eu vazand problema din afara mi-e foarte clar.. nu se compara la performante cu mai nimic european.. (masina de raliuri, wrc, etc.. liniutele sau dyno drag sau alte teste dinaste unde nu testeaza decat 1-2 aspecte ale masinii nu sunt un criteriu.. trebe echilibru intre control, manevrabilitate, acceleratie, viteza, greutate.. etc)


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class - B 79 ASI/Bxxx 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 12 Oct 2006, 09:47
Post #102


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




E adevarat ca masinile americane sunt ciudate cu suspensile lor de carute si motoarele lor cu super cilindree si cai putini. Dar motoare ca alea americane sa tina cat tin ele nu mai face nimeni. Pentru ca au cilindreea mare si putini cai nu sunt fortate deci tin enorm. Sa nu uitam insa masini ca Chevrolet Corvette C6 care cam face treaba pe circuit. Majoritatea sunt insa pentru liniute e adevarat.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 12 Oct 2006, 16:23
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




In mod paradoxal insa, daca si-au dorit sa faca lux, au facut cu orice pret. Cadillac Brougham 1958 (retineti anul!) avea suspensie self-leveling, radio cu scanare automata (cum au facut asta cu lampi samd, e un mister) si memorie, usile se deschideau ca portile de cetate (fata inainte, spatele inapoi, ca la Mazda RX8) si in interior nu exista nimic fara crom, inclusiv tava magnetica pentru pahare (cu pahare cu tot) si masuta de machiaj a pasagerului (hmmm, -ei), amindoua retractabile sub bord. Banca din fata (care era aproape o canapea) se retragea in spate, ca sa te poti urca fara dificultate, si revenea automat la pozitia memorizata, suspensia era pe perna de aer......Cadillac a pierdut se estimeaza in jur de 10.000 de dolari la fiecare exemplar vindut desi se vindeau cu vreo 13000$ care era cam de trei ori mai mult decit o masina normala pe vremea aceea. Nu s-au facut mai mult de 700 pina cineva a stins lumina, dar e o minune ca s-au facut. Si nu mi-ar parea rau sa imi doneze cineva una.

Desigur asta e un exemplu absurd de over-engineering dar exista in aceeasi tara exemplul de la polul opus, si anume masina (Ford Pinto) care a ramas in istorie pentru tristul record ca a ucis cei mai multi oameni in urma impactului din spate care in mod invariabil aprindea benzina din rezervorul plasat stupid, exact acolo. In notita remisa departamentului de design economistul care a evaluat pierderile posibile in viitor in urma proceselor pierdute de Ford fata de costul reproiectarii si utilarii liniei de productie se recomanda sa se ia mai degraba riscul de a mai plati despagubirile celor morti in potentialele viitoare accidente, ca e mai ieftin. A fost nevoie sa intervina senatul american in fata acestui cinism incomprehensibil al viziunii corporatiste asupra lumii si vietii pentru a se retrage din fabricatie modelul respectiv de masina. Si asta se intimpla in anii 70 cind noi ne uitam blazati la strazile pline de dacii.

Personal, cred ca nu noi am avut cea mai proasta soarta din punctul asta de vedere.

This post has been edited by Gheorghedracu: 13 Oct 2006, 03:33


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMC
post 18 Oct 2006, 18:34
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 September 06




QUOTE(Asi @ 11 Oct 2006, 23:06)
eu vazand problema din afara mi-e foarte clar.. nu se compara la performante cu mai nimic european.. (masina de raliuri, wrc, etc.. liniutele sau dyno drag sau alte teste dinaste unde nu testeaza decat 1-2 aspecte ale masinii nu sunt un criteriu.. trebe echilibru intre control, manevrabilitate, acceleratie, viteza, greutate.. etc)
*



nu se compara spui... atunci inseamna ca testul efectuat de revista supercar (in nr din iunie 2006, "intitulat clubul vitezei", nu e relevant. si la acel test Corvette Z06 a iesit in final pe locul 3 din 21 de masini (primele doua fiind exotice), devansand cu succes BMW M6, Lamborghini Gallardo, Lancer EVO, Dodge RAM SRT 10, Roush Mustang si altele... si testul a avut 3 parti, printre care si circuit, care nu a fost oval, el fiind o copie fidela a celui de F1 de la Nurburgring...

si Z06 e masina americana, si e mai ieftina (pret fara taxe) cu vreo 20.000 decat M6... eu prevad o revenire a conceptului "american muscle car", insa adaptat la conditiile actuale (piete deschise, consum mic, tinuta de drum exceptionala, handling nemaipomenit...). pretul nu va conta pt impatimiti tongue.gif

deci, eu zic sa mai reflectam putin...

Cadillac Eldorado Brougham

Brougham a fost o incercare de a stabili o gama de lux pt modelul Eldorado, o limuzina, de acolo si dotarile "monstruoase" pt vremea aceea. apropos, radioul era pe tranzistori tongue.gif
Intr-adevar, e o raritate, deci si pretul e pe masura... cel putin 300.000 USD fara taxe, si trebuie si reconditionat... iar piese canci...


--------------------
N/A N/A N/A
eats gas, hauls ass
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 19 Oct 2006, 22:49
Post #105


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




masina de lux.. e masina de lux unde luxul primeaza iar performanele undeva in plan secundar. adica acel cadillac.. e ok.. e frumos dotat super pentru acea vreme..

si totusi.. c-06 e o masina de generatie noua... au elemente TOTAL schimbate fata de orice muscle car.. si mai mult e gandita... nu facuta pe genunchi de un chip foose "wannabe"

nu incerc sa detractez masinile americane .. au si ei ici colo un varf.. dar sublinierea maxima este fata muscle cars americane.. unde scopul acestor masini nu este definit de curse, wrc raliuri... ci cel mult drag+oval


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class - B 79 ASI/Bxxx 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 20 Oct 2006, 18:12
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.107
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Meserie masina....
Tocmai ce va spuneam. Materiale cum noi nici nu visam acum, folosite unde trebuie si oricat trebuie. Dotarile de lux apar pe masinile americane de foarte timpuriu cand alti producatori nici nu visau. Geamuri electrice, ac, servo hidraulic, suspensii controlate hidraulic etc.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMC
post 20 Oct 2006, 18:44
Post #107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 September 06




QUOTE(Asi @ 19 Oct 2006, 22:49)
masina de lux.. e masina de lux unde luxul primeaza iar performanele undeva in plan secundar. adica acel cadillac.. e ok.. e frumos dotat super pentru acea vreme..

si totusi.. c-06 e o masina de generatie noua... au elemente TOTAL schimbate fata de orice muscle car.. si mai mult e gandita... nu facuta pe genunchi de un chip foose "wannabe"

nu incerc sa detractez masinile americane .. au si ei ici colo un varf.. dar sublinierea maxima este fata muscle cars americane.. unde scopul acestor masini nu este definit de curse, wrc raliuri... ci cel mult drag+oval
*



da, Z06 practic s-a p***t pe europene si japoneze. si e americana, si poate mai mult decat drag si oval, nu?
nu inteleg de ce te limitezi la a compara un muscle car cu o masina de wrc... un muscle car trebuie sa te infiga in scaun pt 400 metri, in care iti spun eu ca-ti cam ajunge stomacul in gat, iar o masina WRC trebuie sa infrunte terenuri accidentate, curbe in ac de par, sa evite copaci si privitori, si in plus trebuie sa faca asta foooaaaarte repede. in fond si la urma urmei, raliul e o competitie in care trebuie sa castige cineva...
deci, hai sa nu mai comparam mere cu pere, ok?

cat despre cadillac, alea sunt dotari la care dacia nici nu viseaza in 2006...


--------------------
N/A N/A N/A
eats gas, hauls ass
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 21 Oct 2006, 13:01
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Bineinteles, Porsche 911GT2 lipsea dintre masinile testate?


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
My Berlina
post 22 Oct 2006, 06:46
Post #109


Membru American


Group: Members
Posts: 509
Joined: 29 November 04
From: Romania/United States




QUOTE(YRX @ 9 Oct 2006, 14:53)
Apropos de zgomotul motorului la Chevrolet Suburban, am ascultat si eu unu' mai vechiut (80 si ceva). Sunet de V8 american 100%
*


La astea noi zgomotul este mult mai "infundat."


--------------------
- - - Sibiu/North Carolina -
Volkswagen Passat GLS V6 2.8L
4x4 Jeep Cherokee 4.0L 6-cylinder
Dacia Berlina L A/C
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zack
post 22 Oct 2006, 15:12
Post #110


Cel' incapatzanat


Group: Members
Posts: 95
Joined: 22 March 05




Aruncati un ochi aici... radmasa.gif Marele porsche..."zdrobit" de un "amarat" de 'vette.
http://autozone.phg.ro/stiri_citeste.php?stire_id=520


--------------------
chevrolet 1.4 16v - nu zic :)) 2005, full
[COLOR=blue]!!! Drive Safety !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 22 Oct 2006, 16:47
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Tocmai de aceea am recomandat un GT2.
Dar chiar si asa, te-ai grabit un pic. Testul nu este decit atit de bun pe cit sunt cei care il fac. Eu mai astept inainte sa ma grabesc sa rid. Daca citesti articolul original, o sa vezi ca sunt citeva lucruri neglijate (uita-te la cauciucuri de exemplu).

http://www.automotorsport.se/biltester/2006/0615/061501.pdf


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 22 Oct 2006, 16:58
Post #112


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Asa... si?

Rog readuceti discutia la subiectul ei original (care era "Muscle Cars").

Eu nu sunt un fan al constructiilor auto de peste ocean (care mi se par... cum sa le spun... cam de neam prost). Dar USA impreuna cu toate ale ei, bune si rele, sunt nu numai o tara ci si - sau poate mai ales - un mit. Muscle cars, ca si hamburgerii si inca altele sunt parti ale acestui mit. Si, ca orice mit, au sarmul (din fr. charme) lor.

Revin asadar cu rugamintea - adresata tuturor celor implicati in discutie - de a renunta la atitudinea de "tatal meu il bate pe tatal tau".


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zack
post 22 Oct 2006, 18:01
Post #113


Cel' incapatzanat


Group: Members
Posts: 95
Joined: 22 March 05




Imi pare rau pentru offtopic. Masinile au cauciucuri stock.(in mod sigur...doar nu se apucau sa schimbe cauciucuri,etc) Asadar si prin urmare, corvette stock face porshe ala stock. radmasa.gif
[moderator: si tata lor il bate pe tata nostru... sau invers?]


--------------------
chevrolet 1.4 16v - nu zic :)) 2005, full
[COLOR=blue]!!! Drive Safety !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMC
post 24 Oct 2006, 20:04
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 September 06




1. oricat ne-am bate noi cu pumnii in piept, oricate tabere am forma, intotdeauna o sa existe pro si contra. deci, da smile.gif

2. apropos de teste, reusite sau nu... eu (si o spun din pozitia de pasionat de tot ce inseamna muscle car), ma bucur ca proiectantii lui Z06 au inteles ca trebuie sa faca un pas inainte, ca nu mai e momentul sa vanda masini bune doar in linie dreapta etc... si eu cred ca au reusit. cel putin asa reiese din teste. iar cei care au facut aceste teste nu sunt aceiasi oameni care organizeaza liniute pe kisselef (desi nu contest autoritatea acestora in materie de automobile, sunt absolut convins ca ale lor cunostinte se limiteaza doar la lucrurile citite sau auzite).

3. tot o sa se gaseasca cineva care o sa compare un muscle-car cu o masina WRC. putem oare sa ne abtinem? sau sa cream un topic nou, separat pt WRC (asta daca nu exista deja)?



--------------------
N/A N/A N/A
eats gas, hauls ass
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 24 Oct 2006, 21:17
Post #115


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




corect.. eu incerc sa fiu impartia.. la z06 recunosc si eu ca au fost aduse imbunatatiri reale,
dar critic solutiile tehnice adoptate in 60-70.. care erau putin deplasate, au stagnat pe scara evolutiei (au imbunatatit un motor mare v8 big chunk of junk, o suspensie poate mai gandita dar TOT de camion, etc.. ), si mai ales critic acel segment custom.. (masini facute "pe genunchi") unde veleitatile sportive sunt nule (in afara de linie dreapta), fiind o masina de show mai mult


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class - B 79 ASI/Bxxx 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AKKA
post 24 Oct 2006, 22:41
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 29 June 06




Urate sau nu,puturoase sau nu,rigide sau 'barci':)..cert e ca daca te afisezi cu un muscle pe la noi..ehee ,cam eclipsezi nemtoaicele si japonezele:)) E acel "je ne sais quoi"(sper sa se scrie asa:))! Eu sunt 'mort' dupa anii apusi..50s,60s,70s..si nu se poa' fara un Charger sau o Cuda!
Si apoi ce tot o dati cu comparatii-ca Muscle-urile sunt decat pt drag etc.?.Dar aici la noi din cate stiu eu e cam 'imbulzeala' la cursele in linie dreapta pe o distanta fixa! Asa ca..un Muscle car nu ar fi chiar..'in plus':)
Mi se pare imposibil sa urasti o astfel de masina..sa zici ca nu-ti place,cand are atata feeling si istorie in spate,zau! Nu sunt fan America dar au si ei multe lucruri bune..si pe mine doar alea ma pasioneaza;)
PS:plus ca si lui Lance Armstrong ii plac 'musculoasele';)


--------------------
Dacia Berlina 1984 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 25 Oct 2006, 00:58
Post #117


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




exact cum ziceam.. tot masina de show este.. e buna de circulat in general.. arata bine.. e aceasi chestie daca ai conduce un VW beatle '60 in starea ei originala.. nu va fi masina de performante deosebite dar este o masina cu istorie. acuma ca un muscle car ARE otusi performate iesite din comun pentru o masina de zi cu zi cum erau pe atunci.. iar acum este masina de cascat gura pe strada, asta nu inseamna ca e Za best.. una exotica(ferrari lamborghini, pagani, bugatti, etc) ar face fata cu brio la aproape orice test contra unui muscle car.. iar daca privim prin prisma performatelor.. sunt niste diferente colosale! chiar pentru aceeasi era in care au fost produse.. (chargher '73 vs 350sl gullwing.. sa faca niste ture de monaco sa vedem ce se intampla... si daca le despicam in 4 aproape toate componentele sunt pe un cu totul alt principiu de functionare (charger-350sl).. iar acela este mult dezvoltat in zilele noastre la F1.. sa amintim de suspensii independente, injectie nu carburatie, turatii cat mai inalte nu cuplu de tractor la 2000rpm, caroserie autoportanta, materiale compozite, fibre, aerodinamica.. toate difera intre ele.. )

si totusi imi place acest cult american de muscle car in aceeasi idee in care-mi place vw broscuta, ford model T, citroen DS, bentley blower, mercedes silver arrow, 550 spyder, chiar si sl gullwing (nu mai e de actualitate la performante.. lasam locul la altele mai performante).



--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class - B 79 ASI/Bxxx 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMC
post 25 Oct 2006, 15:18
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 September 06




QUOTE(Asi @ 25 Oct 2006, 00:58)
exact cum ziceam.. tot masina de show este...

*



ai perfecta dreptate. daca o sa citesti una din paginile anterioare, o sa vezi ca am scris o mica istorie a culturii muscle-car. acolo spuneam ca scopul lor a fost sa aduca in show-room-uri partea tanara a pietei. si cum james dean si ideea de "libertate prin viteza" erau la moda atunci, cum altfel puteai sa ajungi in sufletul clientilor tineri? oferindu-le ceva ce e la moda, la niste preturi modice. de aceea un tanar american care muncea in vacanta la benzinarie isi permitea ca in 3 luni sa-si cumpere cu banii jos un roadrunner, challenger sau charger. de acolo si cultul. e simplu, era "cool" sa conduci un muscle car, si nu electra lu' taticu':P


--------------------
N/A N/A N/A
eats gas, hauls ass
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 25 Oct 2006, 16:06
Post #119


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




foarte corect.. dar am intuit din partea unora (nu e cazul RMC) ca supraestimau un muscle car prin prisma legendei.. masina legendara charger care taie si spinteca printre orice masina de alt gen (chiar si exotice.. ) unde se afla o greseala uriasa! e masina clasica, cu performante "clasice", iar daca ne uitam la performante.. e foarte buna puterea oferita, pretul mai ales, depaseau cu mult masinile de strada de mers la serviciu din acea perioada (citroen 2cv, opel ascona, vw broasca, trabant. si ce se mai fabrica intre 60-70.. si bateau spre masina de sosea sport-supersport.. -dar si europenii aveau masinile lor sport, foarte comparabile.. vezi 350sl gullwing.. -sport european din 60-70) principalul avantaj al musclecar era popularitatea data de un pret foarte scazut, dar s-au facut compromisuri la acele masini muscle car.. si anume un randament scazut la consum, o greutate mai mare, si o lipsa a unei suspensii..
oricum nu se voia o masina sport banuiesc.. ci sa fie ieftina populara, si rapida (linie dreapta.. oricum nu se punea accent pe manevrabilitate cu suspensii complicate pentru un drum drept cum au ei, si e cea mai usor abordabila senzatie de putere/viteza.. linie dreapta cu rotile scartaind pana la urmatorul stop, acceleratie cat mai mare. Au facut ceva bun pana la urma, durabil, rapid, ieftin. tot respectu, da sa ajungem la comparatii cu evo/subaru/lamborghini/porshe/etc.. e putin deplasat..

iar strict legat de performate.. se vede bine cum europenii au facut masini complicate, SCUMPE si au indreptat performantelele tot inspre ce este cu adevarat performant AZI.. de acolo a plecat F1, de la suspensii independente, motoare de turatii inalte, motoare pe injectie, echiibrarea masei, garda la sol cat mai mica,electronica cat pentru un oras intreg.. - performata care este astazi recunoscuta ca fiind de o inalta clasa(F1) a plecat de la europeni.. de la electronica lu taticu' si solutiile adoptate la acea vreme de europeni, nu de americani (nu ca nu au putut.. dar i-au interesat mult mai mult partea economica.. masina simpla cat de cat.. multi cai, mai din topor.. nu cu cine stie ce electronica sa-ti prinzi urechile, si mai ales IEFTIN. nu au pus accent pe perormate maxime absolute indiferent de costuri.. rar de tot si doar in ultima vreme a facut si americanul ceva in genul (saleenS7, lotus-parca american?nu stiu, ford gt, si z06 caruia i-au facut schimbariradicale fata de un muscle car.)
muscle car a fost pentru utilizatori.. pentru tineri.. masina populara (echivalent vw broasca/2cv in europa)toata lumea avea asa ceva, masinile europene cu performante deosebite erau strict pentru raliuri, concursuri, si pentru a iesi in evidenta sa arate proportionalitatea cu starea sociala.. cu un charger in america erai un om obisnuit-toata lumea avea si era ieftina masina, iar cu un porshe in europa esti un cineva anume, e masina scumpa(nu degeaba), si numeri pe degete cati mai au in orasul tau o masina identica., iesi in evidenta.
daca ai un ferrari, lamb, pagani, mclareen,bugatti..etc esti un soi de jay leno. daca ai un mustang.. si ce daca are si bunica.. esti un fan al musclecar in ziua de azi, sau un nimeni daca il aveai atunci 60-70 (toata lumea avea)

This post has been edited by Asi: 25 Oct 2006, 16:09


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class - B 79 ASI/Bxxx 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMC
post 25 Oct 2006, 19:39
Post #120


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 September 06




asi, intr-adevar, porsche si alte asemenea au devenit un semn al apartenentei la o clasa. nu oricine se potriveste cu o supersportiva scumpa, sau cu vreo exotica. si unii soferi chiar se potrivesc cu ale lor masini ca nuca in perete.
si europenii au scris istorie. sa ne amintim ca pe vremea cand ferrari participa la curse, ford producea numai ford T (care apropos, vine de la Tall (inalt), si nu de la truck (camion), cum ar crede unii). a, ca prin grija unora, unele ford T se transforma in adevarate bijuterii, e partea a 2-a. insa hai sa revenim putin la muscle car (asta pentru ca si muscle-car-ul revine incet incet printre noi). mi se pare bestiala combinatia de putere si adaptare al conditiile de drum pe care ti-o ofera Z06. se pare ca americanii aui inteles intr-un final (fericit) care este reteta succesului. s-or pregati oare pt Le Mans? smile.gif
din pacate, e cam scumpa... ma rog, sper sa mi-o permit la un moment-dat. pana atunci ma multumesc sa merg pe la show-uri cu electra-ul meu 225 amarat, din 1958 sad.gif.
si asta din cand in cand, la cat consuma... smile.gif
daca o sa-mi permita buzunarul, o sa particip la SIAB la anul, impreuna cu baietii mei, si o sa prezentam 3 masini. da, americane, si da, muscle... tongue.gif


--------------------
N/A N/A N/A
eats gas, hauls ass
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 16:59
Forum Renault