Sfaturi pt incepatori, Proaspeti posesori ai permisului
Sfaturi pt incepatori, Proaspeti posesori ai permisului
AMW |
20 Sep 2006, 15:15
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|||
Watchful snake |
21 Sep 2006, 17:37
Post
#92
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 4 June 03 From: București |
QUOTE(AMW @ 20 Sep 2006, 18:15) Posesor permis de conducere categoria B din 05.05.2005 Imi aduc aminte ca eram iarna trecuta pe cheiul Dambovitei si atat de mult polei era ca nu puteam sa plec de pe loc la stop si daca incercam sa accelerez in timp ce mergem imi patinau rotile si vitezometrul imi arata vreo 70kmp desi eu mai mult de 20 nu aveam Dacă ai fi avut cauciucuri de iarnă, nu ți s-ar fi întîmplat |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003 Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
|
|
AMW |
21 Sep 2006, 19:52
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti |
culmea ca aveam...pe toate 4 rotiile...si mai erau si noi cauciucurile...dar inteligentii de la salubrizare udasera soseaua ca sa o spele cica...dar peste noapte s-a facut foarte frig...si a mai si burnitat...si gata reteta mortala.
Tot atunci a trecut unu pe langa mine cu un jeep...eu cu 20kmp el cu vreo 60-70...si omu pune frana inainte de stop..ca se facuse rosu...oricum cu mult inainte...si il vedeam asa cum se ducea cu masina taras si cu becurile de frana aprinse..a trecut pe rosu...a trecut de intersectie...si abia dupaia s-a oprit...ma rog nu stiu de ce s-a mai oprit, chestia e ca s-a mai dat si jos din masina si era sa alunece...probabil ca vroia sa isi puna lanturile ca deschisese portbagaju. Abia astept sa vina iarna..hihi |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
SiloS |
21 Sep 2006, 20:30
Post
#94
|
Gangester Group: Members Posts: 4.250 Joined: 23 February 04 From: Buzau |
Pacat ca loganul e cu tractiune fata , asa-i ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
sefu_alx |
21 Sep 2006, 20:57
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 |
lasa ca are "reverse"..
|
--------------------
x
y
2009
|
|
AMW |
21 Sep 2006, 21:02
Post
#96
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti |
??? masina in cauza era un breck...
aaaaa voi ziceti ca aveam cauciucuri de iarna pe toate 4 rotiile??? Pai bai nene...daca voi aveti masini care nu fug de cur pe gheata...bravo voua...eu nu imi iau cauciucuri de iarna ca sa nu raman inzapezit...eu le iau ca sa nu mi-se faca cauciucul plastic la -10 grade si sa derapez la 40kmph..si cand circul pe zapada sa stiu ca am cauciucuri adecvate....mai franeaza si spatele sa stiti...la un viraj pe zapada spatele fuge nu fata... Dar am vazut ca asta se poarta pe la romani..cauciucri de iarna doar pe fata...sau daca se tocesc cele de pe fata le schimba cu alea de pe spate...si dupaia se mira de ce au pierdut controlul masinii cand era ud pe jos... |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
cinderella |
10 Nov 2006, 13:34
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 November 06 |
Eu sunt incepatoare (desi am carnet de 3 ani) pentru ca de abia acum am avut resursele financiare pentru a-mi permite sa achizitionez si sa intretin o masina. Inainte de a conduce am mai luat vreo 10 ore de condus, tot cu instructorul vechi al meu (un vecin). Tipul este exceptional si m-a invatat multe lucruri preventive pe care nu le am auzit pe multi oameni cu multa experienta in condus sa le practice:
1. Cand stai la stop tot timpul sa stii piciorul pe frana, mai ales daca esti primul la stop. Se poate ca cineva sa te loveasca in spate iar masina ta sa loveasca pe cel din fata sau mai rau, daca esti primul la stop sa loveasti, Doamne fereste, un pieton 2. Atunci cand treci pe langa trecerile de pietoni (chiar daca vezi ca nu trece nimeni) sa muti piciorul drept pe frana, nu trebuie chiar sa franezi, ci doar sa l pui deasupra franei. In cazul in care cineva va aparea din senin din reflex vei apasa frana. Daca piciorul se afla in dreptul acceleratiei din reflex o puteai apasa... La aceastea se adauga clasicele : nu conduce cu viteza (max 80km/h in afara), asigura te, asigura te, asigura te !, respecta regulile de circulatie si Multa Bafta!!! |
--------------------
Ford
Fiesta
2006 1.4 TDCI
|
|
Sony |
10 Nov 2006, 13:59
Post
#98
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land |
Vad ca esti incepatoare si pe forum! Bafta si multi km fara probleme!
Te asteptam si in alte sectiuni. |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
thunder |
10 Nov 2006, 17:05
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 22 April 04 From: Pitesti |
Eu zic ca daca stai cu piciorul pe frana la semafor si te loveste unul din spate, poate sa-ti turteasca fundul la masina destul de nasol, dar cel putin salvezi un posibil pieton. Eventual daca vine unul din spate apesi 1-2 sec pe frana sa-si dea seama ca totusi esti oprita.
Pana la urma face fiecare cum crede ca e mai bine. |
--------------------
Opel
Astra H
2006
- B-50-WSE Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
|
|
ionutctn |
10 Nov 2006, 18:22
Post
#100
|
Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti |
QUOTE(cinderella @ 10 Nov 2006, 13:34) 1. Cand stai la stop tot timpul sa stii piciorul pe frana, mai ales daca esti primul la stop. Se poate ca cineva sa te loveasca in spate iar masina ta sa loveasca pe cel din fata sau mai rau, daca esti primul la stop sa loveasti, Doamne fereste, un pieton Exista numai dezavantaje la treaba cu statul cu piciorul pe frana: daca te loveste unul din spate in momentul ala iti face mai varza masina si te da si cu capul de parbriz daca intra ceva mai tare decat daca nu ai frana apasata. Asta e treaba de fizica. Asa ca si pentru siguranta mea si a masinii mele mai bine nu stau cu piciorul pe frana din cele 2 motive spuse mai sus. Oricum probabilitatea ca unul venit din spate sa intre in tine si tu la randul tau sa calci un pieton de pe trecere e o poveste foarte rar intalnita pentru ca oricum la semafor nu stai lipit de trecere stai la marcajul acela continuu si pietonii se mai asigura si ei chiar daca traverseaza la culoarea verde a semaforului. Dar despre cazurile in care te loveste unul din spate si dai un cap de parbriz sunt mult mai cunoscute si mai des intalnite. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
mauru007 |
10 Nov 2006, 18:33
Post
#101
|
sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti |
daca ai centura nu ai cu capul in parbriz
|
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|
AMW |
10 Nov 2006, 19:46
Post
#102
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti |
@ionutctn: da tetierele pentru ce sunt? Sa iti rezemi capul pe ele cand conduci ca sa fi mai relaxat? Sau pentru siguranta?? Iti zic eu...pentru siguranta...atunci cand esti lovit din spate tot corpul se duce in spate...chiar daca ai piciorul pe frana...de obicei forta celui care te loveste este mai mare decat ceea cu care franeaza masina...
si btw, asa te invata in scoala, asa este normal si in plus de asta poti sa iti strici doar spatele masinii nu si fata..dar ma rog...fie care le stie pe ale lui @cinderella: foarte bine faci, mai ales cu mutatul piciorului de pe acceleratie pe frana....de obicei soferilor ne-experimentati li se intampla sa apese acceleratia in loc de frana.... cat mai multi km fara incidente. |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
razv_an9 |
14 Nov 2006, 16:42
Post
#103
|
Mandru Posesor de Dacie Group: Members Posts: 103 Joined: 14 February 05 From: Galati |
sunt si eu incepator de-o luna jumate si, din fericire, n-am avut parte de incidente. Singurele chestii care se puteau intampla au fost ca o data mi-a franat in fata un mercedes, caruia la randul lui ii franase frusc in fata un taximetrist ( asta in a 2a zi de condus, cu 2 prieteni cu mine in masina ), dar am reusit sa ma opresc pana in poponeatza mertanului cu frana si putin dreapta, si acum cateva zile, pe la 10 seara, putin ud pe jos, un pieton ametit ( vorbea la telefon de zor, norocul meu ca il urmarisem cu privirea ) a iesit pe sosea la 5 metri inainte de trecere fara sa se asigure fara nimic si la fel, am reusit sa ma opresc, cu scartaiturile de rigoare, dar am reusit. Si dupa, tot el mare si tare, ca de ce nu dau prioritate..
Cat despre masina mea, e o 1410 din `89 .. nu e ea mare opera, dar sunt mandru de ea. Spun a mea pentru ca de cand am permis tata nu a condus decat maxim 20km, iar eu vreo 900, si majoritatea prin oras Sfaturi pentru cei ca mine .. fiti siguri pe voi ! Daca nu va conformati, ceilalti or sa creada ca sunteti niste ametiti care au "juma` de permis " si or sa faca tot felul de minuni bazandu-se ca voi o sa franati si o sa evitati. E aiurea rau mentalitatea asta si poate ca daca incepatorii nu ar fi complexati ( cam 50% sunt, dupa parerea mea ) de lamaia din geam, altfel ar sta lucrurile si poate nu ar exista instinctul ala de.. " asta e incepator, da-l dr*cu, franeaza el " . In rest.. dumuri bune, bani de benzina si ..mare atentie la masina in tot timpul, inclusiv la apa, ulei, pene de cauciuc &co , de asigurat nu mai spun ! |
--------------------
Dacia
Logan
2008, Laureate "Reality is wrong. Dreams are fa real " Tupac Amaru Shakur
|
|
ionutctn |
14 Nov 2006, 17:42
Post
#104
|
Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti |
QUOTE(AMW @ 10 Nov 2006, 19:46) @ionutctn: da tetierele pentru ce sunt? Sa iti rezemi capul pe ele cand conduci ca sa fi mai relaxat? Sau pentru siguranta?? Iti zic eu...pentru siguranta...atunci cand esti lovit din spate tot corpul se duce in spate...chiar daca ai piciorul pe frana...de obicei forta celui care te loveste este mai mare decat ceea cu care franeaza masina... Ai dreptate insa practica ne omoara. De exemplu in oras marea majoritate nu poarta centura de siguranta si nu au nici tetierele reglate asa precis. La un impact din spate fara centura si tu stai pe loc, dai cu capul de parbriz mai tare daca stai cu piciorul pe frana decat fara. Eu vorbeam despre cazul practic. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
bassfreak |
14 Nov 2006, 20:19
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti |
la un impact din spate nu dai cu capul de parbriz, ci de tetiera - daca exista si este reglata corect, daca nu iti poti rupe gatul
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
cosmin_2300 |
14 Nov 2006, 20:49
Post
#106
|
Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București |
Daia nu am dat eu cu capul de bord acum 2 ani cand a intrat unul in spatele masinii . Nu aveam centura
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
rhunder |
14 Nov 2006, 23:18
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 15 August 06 From: Bucuresti |
Si eu am carnetul luat de curand, fac cam 1000 de km pe luna, dar inca stiu ca sunt un pericol pentru altii.
Nu am ce sfaturi sa dau ca inca nu am experienta necesara, mai citesc din sfaturile voastre..mai greu e cu pusul in practica. Ce ma enerveaza cel mai mult sunt cei care vin pe linia de tramvai si vor sa mearga inainte, iar eu care sunt corect pe banda de preselectare pentru stanga primesc claxoane ca nu ii las. |
--------------------
Dacia SuperNova
Clima
2001
- b25wzj Clio II 2005 1.5 DCI 65
Megane Prima 1.6 16V - temporar! :) VW Golf V 1.9 tdi |
|
StefanT |
14 Nov 2006, 23:22
Post
#108
|
STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti |
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
BlaueCorsa |
15 Nov 2006, 10:51
Post
#109
|
Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi |
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
Sony |
15 Nov 2006, 10:59
Post
#110
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
antheus |
15 Nov 2006, 12:06
Post
#111
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 11 November 06 From: Giurgiu,Romania |
Salut..am 21 de ani.eu am permis de 3 ani...km facuti ..nu mai stiu...dar fac intre 300 si 700 de km pe zi(aproape in fiecare zi)....cred ca am destula experietanta ca sa dau cateva sfaturi(DIN EXPERIETANTA PROPRIE)...cine crede ca am gresit cu ceva sa imi zica pls.
PS:Am de 3 ani carnet si am 5 de condus(dap 2 sunt fara)...zeci de mii de km......si inca invatz in fiecare zi ceva nou. ok..sfaturi: 1.Asigurativa...stiu ca mai zis-o lumea dar este cea mai importanta. 2.Cand vb cu un pasager sau la tel nu prelungi discutia..motiv:de multe ori am vorbit cu persoana de langa si am ratat o straduta sau a trebuit sa franez brusc ca nu am vazut ca e rosu. 3.Innainte de a pleca la drum(lung,scurt) verifica franele...100 de m accelereaza si franeaza mai intaii incet ca sa vezi cat mai mergi si pe urma mai tare sa vezi daca blocheaza si daca trage(fa asta in fiecare zi) 4.aranjeaza oglinzie in asa fel(daca sunt gen Dacia 1310) incat sa ai unchiul mort cat mai mic..adika stai in masina si dai oglinda aproape pana vezi clanta din spate si pe urma o mai departezi putin 5.Sa ai mereu in masina sigurante de schimb...nu o data am stat langa masina si nu puteam pleca ca nu aveam lumini. 6.Verifica uleiul...MACAR o data la 2 zile.... 7.Sa ai mereu rezerva umflata putin peste presiunea normala(1,5 bar la dacia 1310)adica nu mult...recomand 1,8 bar sau atm nu mai stiu sigur 8.Roaga pe cineve sa iti arate cum se schimba roata cand ai pana(unii nu stiu) 9.Incetineste chiar si la verde....sunt multi care trec pe rosu... 10.Cand iesi dupa o strada fara prioritate si opresti ca sa te asiguri ai mare grija cat scoti botu' masinii(poti ramane fara bara sau mai rau) 11.Poarta centura ajustata pt tine(daca nu e auto-ajustatabila)..eu de obicei pun centura si imping in ea cu pieptu...si o strang pana cand vad eu ca nu mai dau cu capul in volan(in acest fel nu e prea slaba..nici prea stransa) 12.In situatii in care din cauza drumului esti obligat sa te asiguri uitandute pe geamul dreapta...nu asculta de pasager cand iti spune dreapta liber(verifica tu) 13.Nu depasii viteza legala...exista cu un scop...80 ajunge pentru 95% din drumurile Romaniei 14.Alege pneurile adecvate conditiilor meteo(vara/iarna) 15.Condu mult mult mult de tot.. 16.Cand te duci sau vii de la servici/scoala si ai invatat drumul...incarca sa o iei si pe cai mai ocolite...daca conduci 5000 de km dar acelasi drum nu prea capeti experienta 17.Fii FOARTE atent la semnele de circulatie si respectala mai ales Cedeaza si STOP...sunt diferite cu un scop 18.Nu bea cand stii ca trebui sa conduci...daca bei putin si faci accident si nu e vina ta,politistul tot pe tine te va lua ca esti beat..... 19.Stiu cum este cand esti incepator si esti pe o straduta mica si trebuie sa faci 6800 de manevre..te trec transpiratiile,tremuri...sa nu iti fie frica..condu incet si foloseste mult frana... 20.Cand esti cu tata sau ma rog cu cineva care are carnet si are mai multa experienta....ascultai ce iti spun ...stiu ca foarte este enervant cand iti dau sfaturi...dar asculta ca doar nu iti zis de rau.... 21.Nu ii baga in seama pe cei care te injura in trafic...daca esti in intersectie si iti moare motorul nu te grabi...incearca sa fii calm..porneste motorul si nu pleca in tromba ci cu multa multa multa atentie 22.Condu mult(stiu ca am mai zis dar este important) 23.Cand ai capatat mai multa experienta sa nu crezi ai invatat tot ce se poate invatata despre condus. 24.Invata cum se comporta masina la 20 la 50 si la 80 de km(difera multttttt) 25.Gandeste-te gandeste-te gandeste-te mereu la cei care sunt cu tine in masina(este oribil sa faci accident si din cauza ca aveai 75 in loc de 55 sa iti moara copilul sau prietenul(prietena) Cam atat am avut de spun...daca mai imi vine ceva in minte mai bag.. PS:Cititi si ce au scris ceilalti pe acest topic...aproape toate sunt sfaturi pe care le vet i folosi zi de zi PPS:scuzati daca ce am scris nu este foarte elocvent dar sunt obosit de la servici. This post has been edited by antheus: 15 Nov 2006, 12:07 |
--------------------
Dacia
1310
1997 Berlina
- GR-01-VSU
|
|
antheus |
15 Nov 2006, 19:11
Post
#112
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 11 November 06 From: Giurgiu,Romania |
A da...mai e ceva......cumparati inca un capac de delco.....il tineti in torpedo...cand va duceti la spalatorie si spalati motoru cel care este pus de obicei se uda(condens). solutie...il schimbati cu cel din torpedo..asa veti scapa de probleme....a si tot pt incepatori.....ridicati capota la masina si uitativa atenti la delco si la fise...invatati cum sunt puse.....daca le puneti gresit vezi avea probleme
|
--------------------
Dacia
1310
1997 Berlina
- GR-01-VSU
|
|
pastrama |
15 Nov 2006, 19:16
Post
#113
|
scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct |
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
antheus |
15 Nov 2006, 19:32
Post
#114
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 11 November 06 From: Giurgiu,Romania |
sunt sofer pentru o firma de constructii....firma respectiva are 4 sedii si mai multe subsedii raspandite in tara.....plus ca sunt lucrari peste tot in tara(harta is my best friend).......eu plimb directorii...inginerii...mecanici...etc pe la aceste sedii....pot sa spun ca nu exista judet in care nu am fost(judet nu oras)....si daca te intereseaza...masina de servici este o dacia 1310 din 1975 in 4 viteze foarte bine intretinuta(avem 3 mecanici buni de tot)...eu lucrez la unul dintre subsedii...
de asta in postul anterior am spus ca sunt obosit de la servici(km multi=ore multe pe drum) This post has been edited by antheus: 15 Nov 2006, 19:50 |
--------------------
Dacia
1310
1997 Berlina
- GR-01-VSU
|
|
AMW |
15 Nov 2006, 23:38
Post
#115
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti |
off topic: zgarciti patroni ai
|
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
antheus |
16 Nov 2006, 10:14
Post
#116
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 11 November 06 From: Giurgiu,Romania |
tot off topic:dc ca e dacia...lasa frate ca pe unde trebuie sa merg este cea mai buna masina(santiere,drumuri de tara,noroi,pietris etc)
|
--------------------
Dacia
1310
1997 Berlina
- GR-01-VSU
|
|
tribunul |
16 Nov 2006, 14:04
Post
#117
|
Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris |
OBOSEALA, nu te urca la volan obosit, mai ales in afara localitatii.
Chiar daca zici ca ai numai 20 km. si acum ref. mai sus: "un gipan 4 x 4 = 16 crezi ca nu putea sa mearga pe drumuri mai de tara?" Concluzia, intradevar ai patroni zgarciti. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
AMW |
16 Nov 2006, 20:53
Post
#118
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti |
nu, doar ca e din `75....SN, SLZ, LGN,MCV tot dacii sunt...da parca sunt altceva...
|
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
adrianne |
18 Nov 2006, 07:34
Post
#119
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti |
QUOTE(ionutctn @ 10 Nov 2006, 18:22) Exista numai dezavantaje la treaba cu statul cu piciorul pe frana: daca te loveste unul din spate in momentul ala iti face mai varza masina si te da si cu capul de parbriz daca intra ceva mai tare decat daca nu ai frana apasata. Asta e treaba de fizica. Asa ca si pentru siguranta mea si a masinii mele mai bine nu stau cu piciorul pe frana din cele 2 motive spuse mai sus. Oricum probabilitatea ca unul venit din spate sa intre in tine si tu la randul tau sa calci un pieton de pe trecere e o poveste foarte rar intalnita pentru ca oricum la semafor nu stai lipit de trecere stai la marcajul acela continuu si pietonii se mai asigura si ei chiar daca traverseaza la culoarea verde a semaforului. Dar despre cazurile in care te loveste unul din spate si dai un cap de parbriz sunt mult mai cunoscute si mai des intalnite. cum dai cu capul de parbriz la lovitura din spate?!? am avut lovitura din spate si am avut noroc cu tetierele s-a rupt scaunul sub mine, dar n-am avut treaba cu parbrizul Attached thumbnail(s) Resize_of_HPIM1635.JPG ( Size: 155.33k ) Number of downloads: 549 Resize_of_HPIM1641.JPG ( Size: 166.07k ) Number of downloads: 541 Resize_of_HPIM1685.JPG ( Size: 211.68k ) Number of downloads: 532 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
virtualu |
18 Nov 2006, 11:04
Post
#120
|
om_serios Group: Members Posts: 198 Joined: 6 June 06 |
bine ca sa rupt.. ca altfel dadeai
|
--------------------
dacia
supernova
2001 - clima
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2024 - 20:58 |