DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scurta analiza - clasa compacta, by AND (thanks to SIAB)

AND
post 14 Oct 2005, 16:19
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




tongue.gif

Am vrut sa ma uit cu atentie la absolut toate modelele (la care am putut) pe care si le poate permite un bugetar , prin imprumuturi , rate dureroase si asa mai departe. Asta inseamna bine cunoscuta clasa compacta.

Imi pare rau ca n-am putut vedea noul Focus , iar din analiza mea , am lasat la o parte Golf-ul deoarece pur si simplu nu-mi place si este prea scump.

Cele mai frumoase , din exterior mi s-au parut Leon , C4 si Astra H. Cat despre interior , cel mai bine m-am simtit pe departe in C4 si Octavia II. Ergonomia si aspectul bord-ului mi-au placut cel mai mult la C4 , Octavia II , Leon si Almera ( in ordinea asta ) ; iar pozitia la volan , dintre toate , mi-a placut cel mai mult la Almera. Finisajele si materialele folosite la interior , mi-au placut cel mai mult la Octavia II ! Trebuie sa recunosc !

As vrea sa mentionez ca aproximativ toate masinile din clasa compacta nu-mi inspira mare branza una fata de cealalta. Mi se par in mare parte toate LA FEL! Aceleasi materiale , acelasi feeling cand te dai jos din una si te sui in alta , chiar daca este cu totul si cu totul alta marca! Singurele care-ti inspira o senzatie cat de cat diferita fata de celelalte au fost C4 , Octavia II si Almera (surprinzator). Acum sa explic si in ce fel :
In Citroen C4 te simti ca intr-o masina desenata pt un alt an , poate 2010 . Cred ca mi-ar trebuii cateva luni in masina aia sa ma obisnuiesc cum sa opresc la semafor! Pur si simplu parbrizul este la un metru in fata (poate mai mult!) iar botul NU-L VEZI! Aceeasi senzatie o ai si in Xsara Picasso , doar ca acolo mai vezi botul fiindca e MPV , iar C4 este mult mai jos (garda la sol). Volanul cu butuc fix , ergonomia interiorului si alte chestii mici adauga la acest feeling care mi-a placut la nebunie .
Skoda Octavia II este ceva intre clasa compacta si medie. Interiorul este superb realizat , luxos si da clasa practic megane-ului , 307-lui , Astra-ului etc.
Marea surpriza am avut-o la Nissan Almera! O masina conceputa cam acum 5 ani ; nu s-a restilizat mare lucru decat un facelift si un bord nou acum 3 ani! Surpriza a fost urmatoarea. Am apucat sa ma invart prin toate BMW-urile in care m-au lasat , si mi-am dat seama de ce aceste masini sunt "a driver's car". Pozitia la volan sportiva este nemaipomenita intr-un BMW. Cand m-am urcat in seria 1 , ...urcat nu e cuvantul potrivit , ci am coborat in el ; mi-am dat seama imediat ca aceste masini sunt facute TO GO FAST. Eh , dintre toate compactele , am avut cam acelasi sentiment in acest Nissan Almera. Interiorul este sportiv , negru (inchis la culoare) , si un pic pragmatic in stil nemtesc - mi-a placut ce sa mai!

Cat despre restul modelelor ( Astra , 307 , Megane , Leon , Corolla , Stilo si Lacetti ) .. pot spune ca daca mi-ar zice cineva ca-mi face cadou una din ele , si sa-mi aleg eu care ; i-as zice sa-mi dea Leon-ul pentru aspectul exterior de nota 10 , iar in rest imi este pur si simplu INDIFERENT. Fiecare e aceeasi mancare de peste . Astra mai exceleaza la capitolul exterior , insa odata inauntru , e acelasi sentiment ca in oricare alta masina din clasa compacta. Chiar nu stiu de ce , dar mi-a placut mai mult interiorul lui Lacetti decat cel al Astrei H. In Corolla ma ia somnul , si Stilo cu toate ca e dragut , ramane clar in urma datorita finisajelor mai slabe.

As putea sa vb un pic si despre clasa mica , unde am fost DEZGUSTAT de Fiat Albea! N-as da Logan-ul pe asa o bataie de joc pe 4 roti nici daca ma platesti nene! Finisaje mai bune ca in logan? Poate pe hartie ca au costat mai mult , dar sunt facute in asa fel incat sa arate de tot rahatul!..scuzati expresia. Pana si Clio Symbol cu bordul ala de jucarie bicolor arata mai bine decat Albea! De asemenea Citroen C3 .. jucarie! Nissan Micra si Toyota Yaris ..jucarii pt fete. Corsa .. deja s-a invechit , in rest micut micut! Dati-mi un Kalos oricand peste Micra , Yaris , Corsa , C3 , 206. Sincer , si fara mistouri , n-as da Logan-ul pe nici o alta masina din clasa mica , nici daca n-ar trebuii sa platesc diferenta ..DECAT PENTRU : Noul Renault Clio , Fiat Grande Punto , Chevrolet Aveo si Mitsubishi Colt. In rest cam aceeasi mancare de peste si aici.

Pe final , daca vine vorba si de bani ..normal , si daca as avea posibilitatea in mom de fata sa dau Logan-ul ca avans pt ceva din clasa compacta ..m-as gandii taaare bine daca , CHIAR am nevoie de o alta masina nu cu mult mai mare! Fiindca sunt un om cu principii , nu cred ca as lua de ex un Astra H , cand as putea sa iau un Lacetti cu aceleasi dotari la un pret mult mai ieftin (Chiar se aseamana mult cele doua masini , nu stiu de ce). Nu cred ca as lua un 307 sau un Megane cand as putea lua un Nissan Almera la un pret mai mic , aceleasi dotari , feeling mai bun la volan . Octavia II , i love it dar pretul e cam mare doar pt o impresie in plux de lux . Din punctul meu de vedere , un adevarat upgrade , nu numai calitativ ci si "sentimental" priviind clasa compacta , il reprezinta Citroen C4 si Seat Leon daca ai banul 15-16.000 euro. Pentru ceva cu o mie ,doua , trei euro mai putin , recomand Nissan Almera si bineinteles Chevrolet Lacetti.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lexy
post 14 Oct 2005, 18:32
Post #2


Just ME


Group: Members
Posts: 531
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




Dupa cum am mai spus si'n alta parte tre sa fii dus cu pluta rau de tot sa dai 16mii pe un Lacetti.Firma lu peste'..dar ma rog gusturile nu se discuta.

Multumim ptr sintetizare AND.


--------------------
Toyota Corolla 1,6 VVTI / SOL - B-01-LEXY
Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 14 Oct 2005, 18:54
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Am parcurs si eu acelasi traseu la salon si cu aceleasi interese. Insa concluziile la mine sunt total diferite. In primul pe C4 l-am sarit, nu ma intereseaza sa il cumpar din cauza de depreciere masiva. Almera o stiu, nu ma intereseaza pentru ca e model prea vechi, nu are optionale interesante si are motoare slabe.
M-am suit in schimb in Astra, Octavia2 si 307, toate break. De departe 'in my book' Astra conduce. Feeling ok inauntru, scaune profilate, materiale bune, toate comenzile la indemana. La 307 nu mi-a placut volanul ca de camion si materialele, mai ales textilele. Plus un feeling groaznic de ieftin.
Octavia are acelasi volan de camion, plus dotari saracacioase, plus bordul care mie mi se pare respingator. Plus nici un sistem de amarare a chestiilor in portbagaj (sau poate mi-a scapat mie). Oricum, Octavia era scoasa de pe lista pentru ca nu au un motor diesel decent.

Mai mentionez in treacat:
Leon, design super, feeling super inauntru, pret super...exagerat.
Golf: banal, pret excesiv. La ambele, aceeasi mentiune cu motorizarile diesel 'perimate'.
Altea: iarasi design super, pret de Mercedes clasa B la dotari comparative. Multumesc, nu.
In schimb mi-a placut un Kia (Rio cred), 8200Eur cip, care la prima vedere era ok pentru banii astia.


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 14 Oct 2005, 19:34
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Lexy , Lacetti e in jur de 13.000 DDP cu dotari mai mult decat satisfacatoare happy.gif ..pacat ca nu exista si varianta diesel!


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 14 Oct 2005, 20:21
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




QUOTE(AND @ 14 Oct 2005, 16:19)
iar botul NU-L VEZI!
*


blink.gif . Trebuie? Te referi precis la capota de la motor, sper sa nu se gindeasca vreunul ca e vorba de masca de la radiator, si sa gaseasca toata chestia ca fiind de postat la bula.
In schimb sa revin la ce voiam sa spun. Pai eu nu am vazut la nici o masina pe care am condus-o capota de la motor, inafara de un SR-DAC vechi. Nici macar la berline. La nici una. Daca o vad ma apuca frica, am impresia ca as conduce chiar de acolo, de pe capota de la motor. E o senzatie ciudata, dar asa e. Toti care se urca la mine in masina ma intreaba daca vad ceva in fata, sau daca nu adorm la volan. De atipit la volan e adevarat, ca mi s-a intimplat de vreo citeva ori dupa ce condusesem vreo mie de km doar cu pauza de alimentare, dar de vazut in fata vad bine chiar daca stau in masina ca in fotoliu. 052.gif Daca iti cunosti masina si stii sa apreciezi cit de lung e botul, nu vad nici o problema. Plus ca nu suport sa stau "cocotat" pe scaun, sau sa ating volanul cu coatele.


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cornel001
post 14 Oct 2005, 20:44
Post #6


membru belit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 27 June 04
From: Bucuresti




N-ati fost (nimeni) si la parcul Tiriac, sa le comparati si cu Focus, Mazda 3, Elantra ? rolleyes.gif


--------------------
Lodgy 6.0 MPI 2035
It's now safe to turn off Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 14 Oct 2005, 21:43
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Focus as fi vrut sa-l vad si eu sad.gif

@Smudo : ma refer la orice parte a capotei! La C4 de la volan , pur si simplu nu vezi decat parbrizul care este la mai mult de 1 metru de capul soferului.

In poza cu interiorul , am schitat fata unei persoane ( neartistic tongue.gif ) dar asa va puteti da seama ce distanta exista intre ochi si orice perceptie unde ar putea sa se termine botul masinii. Si daca va uitati cu atentie , scaunul soferului in poza , este tras destul de inainte!

In poza cu exteriorul este iarasi suficient de clar ca masina asta o conduci ca pe o nava spatiala. Distanta intre capul soferului si botul masinii ..care mai este si curbat in jos! ..este IMENSA! Insa nu spun ca nu e ceva cu care nu te poti obisnuii ; tocmai d'aia am zis ca feeling-ul dintr-un C4 este mai deosebit decat in orice alta masina din clasa compacta.

Attached thumbnail(s)
C4int.jpg ( Size: 115.5k ) Number of downloads: 198
C4out.jpg ( Size: 88.64k ) Number of downloads: 145


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cornel001
post 14 Oct 2005, 21:54
Post #8


membru belit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 27 June 04
From: Bucuresti




AND , poate cine stie, o sa ai vreun drum pe langa un dealer Ford sa arunci o privire smile.gif
legat de bordul C4 din imagine... mie nu-mi place "chestia" aia de pe bord din dreapta, parca arata ca o cusatura , murdara cu maro ? Sau e din cauza pozei...?


--------------------
Lodgy 6.0 MPI 2035
It's now safe to turn off Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 14 Oct 2005, 22:52
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




AND, acum m-am uitat si eu mai atent la C4. Sincer sa fiu mi s-a parut interesant atunci cind am vazut reclama la tv, dar cind l-am vazut pe strada... nu prea mi-a placut.
Sa revin, ciudat rau designul, vad ca pina si usile din fata le-au "indoit" putin ca sa "ocoleasca" roata. Numa' ghilimele pe-aci, dar cred ca intelegi ce vreau sa spun. Pe urma, intr-adevar e mare distanta aia de care spui, de la tetiera si pina la baza parbrizului, ai dreptate. Nu m-am uitat asa atent pentru ca nu m-a interesat pina acum modelul. Am vazut vreo citeva si pe aici, dar maxim 10 bucati, ma refer la cele inmatriculate.
Am mai vazut ceva abia acum, din ce ai scris prima data:

<<<Am apucat sa ma invart prin toate BMW-urile in care m-au lasat , si mi-am dat seama de ce aceste masini sunt "a driver's car". Pozitia la volan sportiva este nemaipomenita intr-un BMW. Cand m-am urcat in seria 1 , ...urcat nu e cuvantul potrivit , ci am coborat in el ; mi-am dat seama imediat ca aceste masini sunt facute TO GO FAST.>>>

Hihihi, bmw... Alea-s masini in care conteaza doar locurile din fata. (Nu ma refer la seria 7). In E36, cu scaunul dat la maxim in spate, si lasat la maxim, nu mai intra nimeni in spatele meu...smile.gif, era chin pentru ala care trebuia sa stea acolo, ca nu-mi miscam scaunul nici de-al dracu'. In serie 1, la fel am incercat cind am fost sa vad masina la reprezentanta, locurile din spate sint pentru ai pedepsiti. Dar in fataaaaa nu-ti vine sa "te ridici" de-acolo de buna voie. Nasol la bmw 1 am gasit prostia aia de bord, plasticul ala pus peste ceasuri (ma refer la plasticul ala curbat care face parte din bord) arata cam nasol pentru un bmw, zici ca e lipit acolo, eu zic ca au ales o solutie cam proasta pentru chestia aia. Si in varianta cheala, seria 1 iti lasa impresia de masina facuta cam in repezeala, mi se pare ca audi A3 e facut ceva mai ingrijit. Dar na, asta e parerea mea. In schimb ma bucur ca iti place pozitia de la volan din bmw, si faptul ca te cobori in masina atunci cind te pui la volan. Incearca un drive-test. Te indragostesti....smile.gif


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 15 Oct 2005, 06:23
Post #10


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




eu sunt curios care ,,e" aia care au subtilizat butoane si brichete wink.gif


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 15 Oct 2005, 07:01
Post #11


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.108
Joined: 11 February 04




Am fost si eu la SIAB ieri.
In plus fata de ce a spus AND asa adauga:
- Octavia 2 are o finisare de mare clasa dar acolo a fost expus modelul de lux cu tapiterie din piele. Intr-adevar e peste Megane. S-ar putea ca versiunile mai slab echipate sa nu mai fie asa frumoase. In ceea ce priveste motoarele perimate, as lua pricand 1,9 TDI-ul 105 cp perimat in fata unui 1,5DCI /65 CP sau 80CP
- Seatul LEON arata bine dar numai vazut de afara, inauntru e mic si cu vizibilitate proasta.
- BMW 1 e mic rau inautru dar modelul expus era bine finisat. Un mare + pt fetele de la BMW, marca premium se respecta.
- Mi s-a parut interesant Peugeot 307 1,6 HDI/110 CP, mi se pare o alegere excelenta, si intotdeauna mi-a placut masina asta.
- Golful e scump, in rest nu prea ai ce sa-i reprosezi.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 15 Oct 2005, 11:30
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




QUOTE(RIon @ 15 Oct 2005, 06:23)
eu sunt curios care ,,e" aia care au subtilizat butoane si brichete wink.gif
*


Aha, deci inca se mai poarta vandalisme din astea. Cind am fost eu ultima data, (era SAB-ul pe vremea aia) prin '95-'96 (nu sint prea sigur, dar cam prin anii aia am fost), nu te puteai urca in prea multe masini, si era in mare voga marca Daewoo pe vremea aia in Romania. Ce voiam sa spun, intr-un Cielo se putea urca lumea, si am gasit SCAIETI pusi pe scaunul de la sofer si pe spatar. Cum au ajuns scaietii aia acolo, nu imi pot imagina. Cineva s-a chinuit sa ii culeaga de afara, sa intre cu ei si sa ii planteze acolo??? Ciudat rau de tot, dar si primitiv... In schimb chestia e adevarata, din pacate. mad.gif


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 15 Oct 2005, 15:51
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




@MariusI ... radmasa.gif

@dizzy : Ai dreptate. Toate modelele de acolo aveau cel putin volan si schimbator de piele , tot felul de gadget-uri la interior , si costau cu cel putin 2000 euro mai mult decat varianta de baza.

@Smudo : Asta-mi mai lipseste! Sa ma plimb cu unul din BMW-urile alea! Pe urma imi pierd mintile , dau foc la logan dezgustat , vand apartamentul si-mi iau un Seria 5 icon_mrgreen.gif

Sunt destul de hotarat ca in cel mult 2 ani , sa dau Laureate-ul ca avans 50% la leasing pt un C4 (5 usi) 1.4 16v cu optionalele : A/C , manere cromate , volan si schimbator piele. Estimez pretul final pe la 14.000 euro DDP. Nu as vrea sa fac un efort la fel de mare pt o alta compacta in care m-as simtii la fel ca in oricare alta din clasa ei wink.gif . C4 , dupa parerea mea , merita pastrat 5 ani (durata leasing-ului).


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfyman
post 15 Oct 2005, 17:57
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 9 November 04




mie mi-a placut Kia Creato-sedan!e perfect chiar si pt unu de 1.95m, nu e foarte scum si are si porbagaj mare! stie cineva daca kia se fabrica si in europa?


--------------------
DACIA Coupe - b-22-hgz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 15 Oct 2005, 21:26
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




QUOTE(AND @ 15 Oct 2005, 15:51)
@Smudo : Asta-mi mai lipseste! Sa ma plimb cu unul din BMW-urile alea! Pe urma imi pierd mintile , dau foc la logan dezgustat , vand apartamentul si-mi iau un Seria 5  icon_mrgreen.gif
*



Dada, stai tu linistit ca nu e chiar asa. Daca esti ceva mai pretentios gasesti "chichite" care nu iti plac chiar si la masini de 100.000 €.
Referitor la 5, ala nou e frumos si pe dinafara, si e la fel de frumos si pe dinauntru, pozitie la volan la fel ireprosabila. In schimb penultimul model de la 5, E39, imi placea mult intr-o vreme si am fost la reprezentanta sa-l vad, sa ma urc in el, sa-l studiez putin. Si am ramas socat de scaune, ori eu am un fizic mai defect ori scaunul de la sofer pe mine ma "vărsa" in parti... adica aveam senzatia ca stau cu fundul pe o mare minge de cauciuc, ceva gimnastica pentru femei gravide, sau cam asa ceva... cred ca stii mingile alea mari. Singurul bmw si de fapt singura masina in care am avut senzatia aia. Si am incercat mai multe modelul ala... si noi si folosite, toate la fel. Am gasit ceva in care sa imi placa cum stau in scaun, dar ala era deja in piele, si costa cit nu facea.

Ex. 2: Am vazut la fel si bmw 650i, ultimul model ala. Era un cabrio, costa aproape 100.000 €. M-am urcat in el, studiat, pipait, ca de obicei. Super masina... in schimb, cind am dat scaunul soferului in spate de tot, se vedea o prostie de plastic, mi se pare ca era aia de care tragi ca sa misti scaunul pe orizontala, arata ca un țăruș de plastic iesit de sub scaun... Adica nu stiu cum sa spun, dar daca sint atit de dement sa dau 100.000 € pe o masina, atunci sint la fel de dement sa nu mai vad plastice care ies de sub scaun si ma musca de picioare. La banii aia puteau gasi alta solutie pentru chestia aia, am fost cam dezamagit. Nu ca as fi si avut banii aia ca sa cumpar masina, dar totusi... Si la fel, ce mai gasesc prost la bmw, reglarea scaunului pe verticala... daca nu e electric atunci trebuie sa tragi de maneta aia si sa te impingi cu picioarele in podea ca sa se lase cu tine, puteau sa faca ceva cum are audi, e mult mai misto. Daca esti femeie si mai esti si mai usurica asa, nu prea dovedesti scaunul ala sa il lasi in jos.

Cre'ca numa' off-topic am postat...


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 17 Oct 2005, 10:31
Post #16


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




RIon, Smudo: aia care au subtilizat butoanele si brichetele sunt expozantii, sa nu plece vzitatorul cu bricheta-n buzunar wink.gif.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 17 Oct 2005, 17:48
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




@tatabobu, si aia care "a" plantat scaietii in Cielo cind am fost eu ultima data la SAB (pe vremea aia)... aia cine mai "e"? huh.gif


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 17 Oct 2005, 19:18
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




QUOTE(dizzy @ 15 Oct 2005, 09:01)
...
In ceea ce priveste motoarele perimate, as lua pricand 1,9 TDI-ul 105 cp perimat in fata unui 1,5DCI /65 CP sau 80CP
...
*



Cred si eu! Problema e cine ti-l da? smile.gif Serios vorbind, motorul VW de 1.9 TDI a fost un masterpiece si nu se compara cu 1.5dCi de la Renault, sunt alta clasa.

Dar ceva motoare noi expuse de Renault au fost?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 17 Oct 2005, 19:33
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




E dreptul fiecaruia sa prefere ce motor vrea, perimat sau nu. Cu toate astea, cuvantul cheie din fraza de mai sus e 'a fost'. Cred ca VW e singurul fabricant care nu are inca motoare common-rail, in timp ce Renault a ajuns la generatia a 3-a deja. Ca sa nu mai spun ca actualul TDI necesita un ulei scump, din care mai si mananca, ceea ce n-am auzit sa se spuna despre un motor Renault.
Iar dpdv performante, uite comparatie:
1.9 TDI: 77KW, 250Nm, consum pe Octavia 7.7/4.7/5.8, 100 in 12.2
1.5 dCi: 78KW, 240Nm, consum pe Megane 5.8/4.1/4.7, 100 in 11.2

Prin ce e mai evoluat TDI-ul ? Ca sa nu mai amestecam in ciorba alti fabricanti (Fiat, Honda, etc)


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 18 Oct 2005, 00:36
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Normal ca dCi-ul este mai economic decat TDi! La fel e si HDi , TDDi , JTD etc ..pentru ca sunt COMMON-RAIL! Partea cu performanta depinde si de greutatea masinii .


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 18 Oct 2005, 07:53
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




QUOTE(MariusI @ 17 Oct 2005, 21:33)
... Cred ca VW e singurul fabricant care nu are inca motoare common-rail, in timp ce Renault a ajuns la generatia a 3-a deja...
*



Iesim putin din topic, dar VW are motoare common rail acum. Si nu cred ca incapacitatea tehnica i-a facut sa nu le produca mai repede, ci cred mai degraba ca n-au fost convinsi de avantajele tehnologice. Fiabilitatea motoarelor common rail inca e subiect de discutie, pe cand TDI e proven technology.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 18 Oct 2005, 13:15
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




E posibil sa aiba, dar cele de 1.9 si 2.0 nu sunt.
N-am nimic impotriva vw, dar am impotriva celor care sunt partizanii firmei orbeste, fara alte argumente decat 'ca e tdi, frate'.
Dupa parerea mea, in prezent diferentele de fiabilitate intre marci nu mai sunt semnificative, exceptie facand japonezele. Si in cazul asta, cheia o constituie pretul si dotarile. Asa ca prefer sa-mi iau un opel de exemplu cu o gramada de optiuni si cu un motor diesel respectabil in loc de un vw pseudo-chel si cu motor fsi.
Apropos, mai exista vreun producator de masini din clasa compacta la care 5 usi sa fie dotare optionala si sa coste 700E ???


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 18 Oct 2005, 14:49
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




Am si eu o dilema: VW nu mai face Golf Combi?? Ca la Passat au lansat Combi acum, in masura in care Passat-ul e lansat dupa Golful V.


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 18 Oct 2005, 19:18
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




QUOTE(laur @ 18 Oct 2005, 14:49)
Am si eu o dilema: VW nu mai face Golf Combi?? Ca la Passat au lansat Combi acum, in masura in care Passat-ul e lansat dupa Golful V.
*



Nu imi amintesc sa fi auzit ceva de Golf Combi, dar VW-ul vrea sa aduca altceva pe platforma de Golf, si anume Marrakesch, sau Golf Marrakesch. Se vrea a fi un SUV mai micut, urmasul lui Golf Country (pe platforma de Golf 2) si probabil si un concurent pentru BMW X3.
P.S.: Au mai scos si rucksackGolf, adica Jetta, dar asta cred ca se stie deja.


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urduban
post 19 Oct 2005, 14:56
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 21 April 03
From: Bucuresti-Sebastian




QUOTE(RIon @ 15 Oct 2005, 08:23)
eu sunt curios care ,,e" aia care au subtilizat butoane si brichete wink.gif
*




cred ca ei care au subtilizat butoane si brichete si scrumiere sunt chiar angajatii de la fiecare stand, asta ca o masura de prevenire a furtului...


--------------------
Dacia Supernova ,Matiz - B-28-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 19 Oct 2005, 17:03
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Deocamdata nu exista Golf break, ci numai Golf plus. S-ar putea sa fie inlocuit de Jetta break..


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 1 Nov 2005, 10:52
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




QUOTE(Kramer @ 18 Oct 2005, 07:53)
Iesim putin din topic, dar VW are motoare common rail acum. Si nu cred ca incapacitatea tehnica i-a facut sa nu le produca mai repede, ci cred mai degraba ca n-au fost convinsi de avantajele tehnologice. Fiabilitatea motoarelor common rail inca e subiect de discutie, pe cand TDI e proven technology.
*


VW inca nu are common rail, insa au facut un anunt oficial prin care spun ca vor renunta la PD-uri si vor trece la common rail. Motivele sunt altele decat faptul ca tehnologia PD este perimata, cum sustine MariusI, ci sunt legate de aspectele financiare. Se stie, VAG este singurul constructor din lume care a dezvoltat PD, toti ceilalti trecand la common rail, de aici si costurile mai mici pt. CR. Motoarele PD, datorita raportului de compresie superior si al presiunii de injectie mult mai mare, au cel mai mare randament dintre motoarele diesel actuale (ma refer la masini, nu la vapoare). De aici avantajele consumului si al cuplului superior, dezavantajele sunt cele legate de vibratii si zgomot (care au aceeasi cauza).
Motorul de 1,9 si 105 CP exista doar datorita marketingului si pe Octavia si Golf reprezinta entry-level. Generatia anterioare ajungea si la 150 CP. Acum l-au scos si au introdus 2.0 care ajunge la 170 CP

In rest ai dreptate, nu absenta tehnologiei i-a determinat sa faca schimbarea. Mai ales ca Audi are motoare common rail din 2000, iar tot ei au primul motor common rail de generatie 3 din lume. renault, dupa cate stiu, abia anul urmator au anuntat un CR 3.

Inca un aspect: asa perimate cum sunt, VAG este cel mai mare producator diesel din Europa

Golf V Variant inca nu se fabrica, exista G IV Variant.


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 1 Nov 2005, 21:15
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




QUOTE(MariusI @ 17 Oct 2005, 19:33)
1.9 TDI: 77KW, 250Nm, consum pe Octavia 7.7/4.7/5.8, 100 in 12.2
1.5 dCi: 78KW, 240Nm, consum pe Megane 5.8/4.1/4.7, 100 in 11.2

Prin ce e mai evoluat TDI-ul ? Ca sa nu mai amestecam in ciorba alti fabricanti (Fiat, Honda, etc)
*


Pentru ca mi sa parut cam ciudat ceea ce ai scris, mi-am spus ca nu e rau sa verific. Iata ce am gasit eu pe siturile celor 3 producatori:

Nota:
Culoarea verde reprezinta plusurile, maro reprezinta minusurile.
Dupa cum vedeti TDI-uri castiga aproape peste tot desi Octavia si Golful sunt ambele mai grele decat Megane...

later edit: observati cuplul superior disponibil la turatii inferioare, caracteristic TDI-urilor
comparativ_Megane_Golf_Octavia_.JPG ( Size: 28.9k ) Number of downloads: 83


This post has been edited by GolfIII: 1 Nov 2005, 21:16


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 2 Nov 2005, 10:33
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Ce spui tu e corect, dar te referi la vechea generatie de motoare Renault.
Pentru noua generatie, vezi www.renault.fr sau http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=24257
Astept cu nerabdare tabelul comparativ dupa aceea biggrin.gif Si daca s-ar putea, sa includa si puterea litrica..


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 2 Nov 2005, 10:45
Post #30


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




si trebuie sa observati si consumul de ulei specific TDI urilor.

am 2l/10 000 km wink.gif record : 2.8l / 12500km wink.gif



--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 15:13
Forum Renault