Scurta analiza - clasa compacta, by AND (thanks to SIAB)
![]() ![]() ![]() |
Scurta analiza - clasa compacta, by AND (thanks to SIAB)
AND |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|||
Lexy |
![]()
Post
#2
|
![]() Just ME Group: Members Posts: 531 Joined: 9 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cum am mai spus si'n alta parte tre sa fii dus cu pluta rau de tot sa dai 16mii pe un Lacetti.Firma lu peste'..dar ma rog gusturile nu se discuta.
Multumim ptr sintetizare AND. |
--------------------
Toyota
Corolla
1,6 VVTI / SOL
- B-01-LEXY Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want. |
|
MariusI |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Am parcurs si eu acelasi traseu la salon si cu aceleasi interese. Insa concluziile la mine sunt total diferite. In primul pe C4 l-am sarit, nu ma intereseaza sa il cumpar din cauza de depreciere masiva. Almera o stiu, nu ma intereseaza pentru ca e model prea vechi, nu are optionale interesante si are motoare slabe.
M-am suit in schimb in Astra, Octavia2 si 307, toate break. De departe 'in my book' Astra conduce. Feeling ok inauntru, scaune profilate, materiale bune, toate comenzile la indemana. La 307 nu mi-a placut volanul ca de camion si materialele, mai ales textilele. Plus un feeling groaznic de ieftin. Octavia are acelasi volan de camion, plus dotari saracacioase, plus bordul care mie mi se pare respingator. Plus nici un sistem de amarare a chestiilor in portbagaj (sau poate mi-a scapat mie). Oricum, Octavia era scoasa de pe lista pentru ca nu au un motor diesel decent. Mai mentionez in treacat: Leon, design super, feeling super inauntru, pret super...exagerat. Golf: banal, pret excesiv. La ambele, aceeasi mentiune cu motorizarile diesel 'perimate'. Altea: iarasi design super, pret de Mercedes clasa B la dotari comparative. Multumesc, nu. In schimb mi-a placut un Kia (Rio cred), 8200Eur cip, care la prima vedere era ok pentru banii astia. |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
AND |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Lexy , Lacetti e in jur de 13.000 DDP cu dotari mai mult decat satisfacatoare
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Smudo |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
QUOTE(AND @ 14 Oct 2005, 16:19) ![]() In schimb sa revin la ce voiam sa spun. Pai eu nu am vazut la nici o masina pe care am condus-o capota de la motor, inafara de un SR-DAC vechi. Nici macar la berline. La nici una. Daca o vad ma apuca frica, am impresia ca as conduce chiar de acolo, de pe capota de la motor. E o senzatie ciudata, dar asa e. Toti care se urca la mine in masina ma intreaba daca vad ceva in fata, sau daca nu adorm la volan. De atipit la volan e adevarat, ca mi s-a intimplat de vreo citeva ori dupa ce condusesem vreo mie de km doar cu pauza de alimentare, dar de vazut in fata vad bine chiar daca stau in masina ca in fotoliu. ![]() |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
Cornel001 |
![]()
Post
#6
|
![]() membru belit Group: Members Posts: 282 Joined: 27 June 04 From: Bucuresti ![]() |
N-ati fost (nimeni) si la parcul Tiriac, sa le comparati si cu Focus, Mazda 3, Elantra ?
![]() |
--------------------
Lodgy
6.0 MPI
2035 It's now safe to turn off Romania
|
|
AND |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Focus as fi vrut sa-l vad si eu
![]() @Smudo : ma refer la orice parte a capotei! La C4 de la volan , pur si simplu nu vezi decat parbrizul care este la mai mult de 1 metru de capul soferului. In poza cu interiorul , am schitat fata unei persoane ( neartistic ![]() In poza cu exteriorul este iarasi suficient de clar ca masina asta o conduci ca pe o nava spatiala. Distanta intre capul soferului si botul masinii ..care mai este si curbat in jos! ..este IMENSA! Insa nu spun ca nu e ceva cu care nu te poti obisnuii ; tocmai d'aia am zis ca feeling-ul dintr-un C4 este mai deosebit decat in orice alta masina din clasa compacta. Attached thumbnail(s) C4int.jpg ( Size: 115.5k ) Number of downloads: 198 C4out.jpg ( Size: 88.64k ) Number of downloads: 145 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Cornel001 |
![]()
Post
#8
|
![]() membru belit Group: Members Posts: 282 Joined: 27 June 04 From: Bucuresti ![]() |
AND , poate cine stie, o sa ai vreun drum pe langa un dealer Ford sa arunci o privire
![]() legat de bordul C4 din imagine... mie nu-mi place "chestia" aia de pe bord din dreapta, parca arata ca o cusatura , murdara cu maro ? Sau e din cauza pozei...? |
--------------------
Lodgy
6.0 MPI
2035 It's now safe to turn off Romania
|
|
Smudo |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
AND, acum m-am uitat si eu mai atent la C4. Sincer sa fiu mi s-a parut interesant atunci cind am vazut reclama la tv, dar cind l-am vazut pe strada... nu prea mi-a placut.
Sa revin, ciudat rau designul, vad ca pina si usile din fata le-au "indoit" putin ca sa "ocoleasca" roata. Numa' ghilimele pe-aci, dar cred ca intelegi ce vreau sa spun. Pe urma, intr-adevar e mare distanta aia de care spui, de la tetiera si pina la baza parbrizului, ai dreptate. Nu m-am uitat asa atent pentru ca nu m-a interesat pina acum modelul. Am vazut vreo citeva si pe aici, dar maxim 10 bucati, ma refer la cele inmatriculate. Am mai vazut ceva abia acum, din ce ai scris prima data: <<<Am apucat sa ma invart prin toate BMW-urile in care m-au lasat , si mi-am dat seama de ce aceste masini sunt "a driver's car". Pozitia la volan sportiva este nemaipomenita intr-un BMW. Cand m-am urcat in seria 1 , ...urcat nu e cuvantul potrivit , ci am coborat in el ; mi-am dat seama imediat ca aceste masini sunt facute TO GO FAST.>>> Hihihi, bmw... Alea-s masini in care conteaza doar locurile din fata. (Nu ma refer la seria 7). In E36, cu scaunul dat la maxim in spate, si lasat la maxim, nu mai intra nimeni in spatele meu... ![]() ![]() |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
RIon |
![]()
Post
#10
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
eu sunt curios care ,,e" aia care au subtilizat butoane si brichete
![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
dizzy |
![]()
Post
#11
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.108 Joined: 11 February 04 ![]() |
Am fost si eu la SIAB ieri.
In plus fata de ce a spus AND asa adauga: - Octavia 2 are o finisare de mare clasa dar acolo a fost expus modelul de lux cu tapiterie din piele. Intr-adevar e peste Megane. S-ar putea ca versiunile mai slab echipate sa nu mai fie asa frumoase. In ceea ce priveste motoarele perimate, as lua pricand 1,9 TDI-ul 105 cp perimat in fata unui 1,5DCI /65 CP sau 80CP - Seatul LEON arata bine dar numai vazut de afara, inauntru e mic si cu vizibilitate proasta. - BMW 1 e mic rau inautru dar modelul expus era bine finisat. Un mare + pt fetele de la BMW, marca premium se respecta. - Mi s-a parut interesant Peugeot 307 1,6 HDI/110 CP, mi se pare o alegere excelenta, si intotdeauna mi-a placut masina asta. - Golful e scump, in rest nu prea ai ce sa-i reprosezi. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Smudo |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
QUOTE(RIon @ 15 Oct 2005, 06:23) Aha, deci inca se mai poarta vandalisme din astea. Cind am fost eu ultima data, (era SAB-ul pe vremea aia) prin '95-'96 (nu sint prea sigur, dar cam prin anii aia am fost), nu te puteai urca in prea multe masini, si era in mare voga marca Daewoo pe vremea aia in Romania. Ce voiam sa spun, intr-un Cielo se putea urca lumea, si am gasit SCAIETI pusi pe scaunul de la sofer si pe spatar. Cum au ajuns scaietii aia acolo, nu imi pot imagina. Cineva s-a chinuit sa ii culeaga de afara, sa intre cu ei si sa ii planteze acolo??? Ciudat rau de tot, dar si primitiv... In schimb chestia e adevarata, din pacate. ![]() |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
AND |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@MariusI ...
![]() @dizzy : Ai dreptate. Toate modelele de acolo aveau cel putin volan si schimbator de piele , tot felul de gadget-uri la interior , si costau cu cel putin 2000 euro mai mult decat varianta de baza. @Smudo : Asta-mi mai lipseste! Sa ma plimb cu unul din BMW-urile alea! Pe urma imi pierd mintile , dau foc la logan dezgustat , vand apartamentul si-mi iau un Seria 5 ![]() Sunt destul de hotarat ca in cel mult 2 ani , sa dau Laureate-ul ca avans 50% la leasing pt un C4 (5 usi) 1.4 16v cu optionalele : A/C , manere cromate , volan si schimbator piele. Estimez pretul final pe la 14.000 euro DDP. Nu as vrea sa fac un efort la fel de mare pt o alta compacta in care m-as simtii la fel ca in oricare alta din clasa ei ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
wolfyman |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 9 November 04 ![]() |
mie mi-a placut Kia Creato-sedan!e perfect chiar si pt unu de 1.95m, nu e foarte scum si are si porbagaj mare! stie cineva daca kia se fabrica si in europa?
|
--------------------
DACIA
Coupe
- b-22-hgz
|
|
Smudo |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
QUOTE(AND @ 15 Oct 2005, 15:51) @Smudo : Asta-mi mai lipseste! Sa ma plimb cu unul din BMW-urile alea! Pe urma imi pierd mintile , dau foc la logan dezgustat , vand apartamentul si-mi iau un Seria 5 ![]() Dada, stai tu linistit ca nu e chiar asa. Daca esti ceva mai pretentios gasesti "chichite" care nu iti plac chiar si la masini de 100.000 €. Referitor la 5, ala nou e frumos si pe dinafara, si e la fel de frumos si pe dinauntru, pozitie la volan la fel ireprosabila. In schimb penultimul model de la 5, E39, imi placea mult intr-o vreme si am fost la reprezentanta sa-l vad, sa ma urc in el, sa-l studiez putin. Si am ramas socat de scaune, ori eu am un fizic mai defect ori scaunul de la sofer pe mine ma "vărsa" in parti... adica aveam senzatia ca stau cu fundul pe o mare minge de cauciuc, ceva gimnastica pentru femei gravide, sau cam asa ceva... cred ca stii mingile alea mari. Singurul bmw si de fapt singura masina in care am avut senzatia aia. Si am incercat mai multe modelul ala... si noi si folosite, toate la fel. Am gasit ceva in care sa imi placa cum stau in scaun, dar ala era deja in piele, si costa cit nu facea. Ex. 2: Am vazut la fel si bmw 650i, ultimul model ala. Era un cabrio, costa aproape 100.000 €. M-am urcat in el, studiat, pipait, ca de obicei. Super masina... in schimb, cind am dat scaunul soferului in spate de tot, se vedea o prostie de plastic, mi se pare ca era aia de care tragi ca sa misti scaunul pe orizontala, arata ca un țăruș de plastic iesit de sub scaun... Adica nu stiu cum sa spun, dar daca sint atit de dement sa dau 100.000 € pe o masina, atunci sint la fel de dement sa nu mai vad plastice care ies de sub scaun si ma musca de picioare. La banii aia puteau gasi alta solutie pentru chestia aia, am fost cam dezamagit. Nu ca as fi si avut banii aia ca sa cumpar masina, dar totusi... Si la fel, ce mai gasesc prost la bmw, reglarea scaunului pe verticala... daca nu e electric atunci trebuie sa tragi de maneta aia si sa te impingi cu picioarele in podea ca sa se lase cu tine, puteau sa faca ceva cum are audi, e mult mai misto. Daca esti femeie si mai esti si mai usurica asa, nu prea dovedesti scaunul ala sa il lasi in jos. Cre'ca numa' off-topic am postat... |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#16
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
RIon, Smudo: aia care au subtilizat butoanele si brichetele sunt expozantii, sa nu plece vzitatorul cu bricheta-n buzunar
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Smudo |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
@tatabobu, si aia care "a" plantat scaietii in Cielo cind am fost eu ultima data la SAB (pe vremea aia)... aia cine mai "e"?
![]() |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
Kramer |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(dizzy @ 15 Oct 2005, 09:01) ... In ceea ce priveste motoarele perimate, as lua pricand 1,9 TDI-ul 105 cp perimat in fata unui 1,5DCI /65 CP sau 80CP ... Cred si eu! Problema e cine ti-l da? ![]() Dar ceva motoare noi expuse de Renault au fost? |
-------------------- |
|
MariusI |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
E dreptul fiecaruia sa prefere ce motor vrea, perimat sau nu. Cu toate astea, cuvantul cheie din fraza de mai sus e 'a fost'. Cred ca VW e singurul fabricant care nu are inca motoare common-rail, in timp ce Renault a ajuns la generatia a 3-a deja. Ca sa nu mai spun ca actualul TDI necesita un ulei scump, din care mai si mananca, ceea ce n-am auzit sa se spuna despre un motor Renault.
Iar dpdv performante, uite comparatie: 1.9 TDI: 77KW, 250Nm, consum pe Octavia 7.7/4.7/5.8, 100 in 12.2 1.5 dCi: 78KW, 240Nm, consum pe Megane 5.8/4.1/4.7, 100 in 11.2 Prin ce e mai evoluat TDI-ul ? Ca sa nu mai amestecam in ciorba alti fabricanti (Fiat, Honda, etc) |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
AND |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Normal ca dCi-ul este mai economic decat TDi! La fel e si HDi , TDDi , JTD etc ..pentru ca sunt COMMON-RAIL! Partea cu performanta depinde si de greutatea masinii .
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Kramer |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(MariusI @ 17 Oct 2005, 21:33) ... Cred ca VW e singurul fabricant care nu are inca motoare common-rail, in timp ce Renault a ajuns la generatia a 3-a deja... Iesim putin din topic, dar VW are motoare common rail acum. Si nu cred ca incapacitatea tehnica i-a facut sa nu le produca mai repede, ci cred mai degraba ca n-au fost convinsi de avantajele tehnologice. Fiabilitatea motoarelor common rail inca e subiect de discutie, pe cand TDI e proven technology. |
-------------------- |
|
MariusI |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
E posibil sa aiba, dar cele de 1.9 si 2.0 nu sunt.
N-am nimic impotriva vw, dar am impotriva celor care sunt partizanii firmei orbeste, fara alte argumente decat 'ca e tdi, frate'. Dupa parerea mea, in prezent diferentele de fiabilitate intre marci nu mai sunt semnificative, exceptie facand japonezele. Si in cazul asta, cheia o constituie pretul si dotarile. Asa ca prefer sa-mi iau un opel de exemplu cu o gramada de optiuni si cu un motor diesel respectabil in loc de un vw pseudo-chel si cu motor fsi. Apropos, mai exista vreun producator de masini din clasa compacta la care 5 usi sa fie dotare optionala si sa coste 700E ??? |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
laur |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 8 July 02 From: Iasi ![]() |
Am si eu o dilema: VW nu mai face Golf Combi?? Ca la Passat au lansat Combi acum, in masura in care Passat-ul e lansat dupa Golful V.
|
--------------------
Peugeot
206 1,4 HDI
- . "parerea mea"
|
|
Smudo |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
QUOTE(laur @ 18 Oct 2005, 14:49) Am si eu o dilema: VW nu mai face Golf Combi?? Ca la Passat au lansat Combi acum, in masura in care Passat-ul e lansat dupa Golful V. Nu imi amintesc sa fi auzit ceva de Golf Combi, dar VW-ul vrea sa aduca altceva pe platforma de Golf, si anume Marrakesch, sau Golf Marrakesch. Se vrea a fi un SUV mai micut, urmasul lui Golf Country (pe platforma de Golf 2) si probabil si un concurent pentru BMW X3. P.S.: Au mai scos si rucksackGolf, adica Jetta, dar asta cred ca se stie deja. |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
urduban |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 21 April 03 From: Bucuresti-Sebastian ![]() |
|
--------------------
Dacia
Supernova ,Matiz
- B-28-xxx
|
|
MariusI |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Deocamdata nu exista Golf break, ci numai Golf plus. S-ar putea sa fie inlocuit de Jetta break..
|
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
QUOTE(Kramer @ 18 Oct 2005, 07:53) Iesim putin din topic, dar VW are motoare common rail acum. Si nu cred ca incapacitatea tehnica i-a facut sa nu le produca mai repede, ci cred mai degraba ca n-au fost convinsi de avantajele tehnologice. Fiabilitatea motoarelor common rail inca e subiect de discutie, pe cand TDI e proven technology. VW inca nu are common rail, insa au facut un anunt oficial prin care spun ca vor renunta la PD-uri si vor trece la common rail. Motivele sunt altele decat faptul ca tehnologia PD este perimata, cum sustine MariusI, ci sunt legate de aspectele financiare. Se stie, VAG este singurul constructor din lume care a dezvoltat PD, toti ceilalti trecand la common rail, de aici si costurile mai mici pt. CR. Motoarele PD, datorita raportului de compresie superior si al presiunii de injectie mult mai mare, au cel mai mare randament dintre motoarele diesel actuale (ma refer la masini, nu la vapoare). De aici avantajele consumului si al cuplului superior, dezavantajele sunt cele legate de vibratii si zgomot (care au aceeasi cauza). Motorul de 1,9 si 105 CP exista doar datorita marketingului si pe Octavia si Golf reprezinta entry-level. Generatia anterioare ajungea si la 150 CP. Acum l-au scos si au introdus 2.0 care ajunge la 170 CP In rest ai dreptate, nu absenta tehnologiei i-a determinat sa faca schimbarea. Mai ales ca Audi are motoare common rail din 2000, iar tot ei au primul motor common rail de generatie 3 din lume. renault, dupa cate stiu, abia anul urmator au anuntat un CR 3. Inca un aspect: asa perimate cum sunt, VAG este cel mai mare producator diesel din Europa Golf V Variant inca nu se fabrica, exista G IV Variant. |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
QUOTE(MariusI @ 17 Oct 2005, 19:33) 1.9 TDI: 77KW, 250Nm, consum pe Octavia 7.7/4.7/5.8, 100 in 12.2 1.5 dCi: 78KW, 240Nm, consum pe Megane 5.8/4.1/4.7, 100 in 11.2 Prin ce e mai evoluat TDI-ul ? Ca sa nu mai amestecam in ciorba alti fabricanti (Fiat, Honda, etc) Pentru ca mi sa parut cam ciudat ceea ce ai scris, mi-am spus ca nu e rau sa verific. Iata ce am gasit eu pe siturile celor 3 producatori: Nota: Culoarea verde reprezinta plusurile, maro reprezinta minusurile. Dupa cum vedeti TDI-uri castiga aproape peste tot desi Octavia si Golful sunt ambele mai grele decat Megane... later edit: observati cuplul superior disponibil la turatii inferioare, caracteristic TDI-urilor comparativ_Megane_Golf_Octavia_.JPG ( Size: 28.9k ) Number of downloads: 83 This post has been edited by GolfIII: 1 Nov 2005, 21:16 |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
MariusI |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce spui tu e corect, dar te referi la vechea generatie de motoare Renault.
Pentru noua generatie, vezi www.renault.fr sau http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=24257 Astept cu nerabdare tabelul comparativ dupa aceea ![]() |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#30
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
si trebuie sa observati si consumul de ulei specific TDI urilor.
am 2l/10 000 km ![]() ![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 15:13 |