Stabilitatea Reala a Loganului din experienta, discutii libere nu neaparat tehnice
![]() ![]() ![]() |
Stabilitatea Reala a Loganului din experienta, discutii libere nu neaparat tehnice
adrianpsk |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia /logan
1300/ abs + 1.6 mpi
1972 recarosat 1990/.6.2007
|
|||
babone |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 23 April 05 ![]() |
Instabilitatea loganului este consecinta inevitabila si directa a solutiilor tehnice adoptate de constructor pentru satisfacerea nevoilor celor care se tem de comportamentul pe drumuri proaste (vezi topicul comportare-pe-drumuri-accidentate-logan)! La asta se adauga cerintele de volum pentru habitaclu (inaltimea), anvelopele ieftine si nu in ultimul rand platforma de clasa mini, neadaptata noii distributii a maselor. Aceasta din urma provoaca efectul bine remarcat de punere a rotilor motoare "piezis" la virare brusca cu consecinta derapajului si fereasca, a rasturnarii.
Tendinta de subvirare in curbele abordate cu viteza e provocata tot de distributia anormala a maselor dar si de descarcarile slabute in suspensia si asa prea inaltata si elastica. Pana la urma, e un compromis intre robustete si stabilitate care confirma segmentul de piata caruia i s-a adresat constructorul: familisti de 35 - 50 de ani, fosti soferi de Dacie, de week-end si de tara! |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Estate
2008, 1.5dci 78kw
|
|
StefanT |
![]()
Post
#3
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Ce treaba are inclinatia masinii cu tipul cauciucurilor folosite?
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#4
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
pai daca au aderenta buna se inclina mai tare. daca sunt montane derapeaza mai usor/repede si nu mai are timp sa se incline.
eu unul am schimbat arcurile cu unele mai rigide si mai scurte. am castugat stabilitate pe viraje si cand trec tirurile pe langa mine. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
pastrama |
![]()
Post
#5
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Si nu-ti rupi cocoasa la gropi?
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
router |
![]()
Post
#6
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
stabilitatea masinii in curbe e chiar acceptabila
pentru mine ![]() |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
am 62 000 km pana acum. mult km parcursi extraurban ( cam 40 000 km ).
in comparatie cu o alfa romeo condusa de curand stabilitatea e jalnica.de aici s-a si nascut mitul masinilor logan instabile.insa este vorba despre masini cu destinatii total diferite. ca stabilitate loganul e foarte ok. un minus ar fi cauciucurile kormoran cu care inca se echipeaza loganul la fabrica. am trecut la continental si parca am alata masina.alt minus ar fi ca nu toti soferii stiu sa conduca bine in viraje si franeaza cand nu este cazul in loc sa lase frana de motor si imediat dupa viraj sa accelereze . dar aici e minusul soferilor ![]() atata vreme cat nu se face raliu pe serpentine loganul este o masina foarte buna ca stabilitate. daca vreti raliu se va trece la cauciucuri mai late , suspensii sport si garad la sol mai mica cu vreo 10 cm. deasemenea se va trece si pe la frecventarea unor cursuri de pilotaj. |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
ergo |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 20 July 06 ![]() |
Salut tuturor !
Incep prin a spune ca am masinuta din semnatura de 1 an si un pic, fiind foarte multumit de ea ! Vorbesc serios ! Absolut nici o problema in 16.500 km ! In primavara am fost intr-o plimbare la Cracovia (am scris la sectiunea de calatorii). Ceea ce vreau sa spun, legat de stabilitate: am prins pe autostrada la unguri vant din lateral stanga. Mi-a fost frica de cum facea masina la viteza legala (130), si mai ales la depasiri. Ma tineam de volan ca de bara din autobuz. Nu exagerez cu nimic, si cred ca de vina este suprafata mare a masinii. Dupa cativa km am renuntat si am lasat-o la 100-110, pana s-a mai domolit "uraganul". O zi buna ! |
--------------------
Dacia
Duster 1,5 DCI 4x4
2020
- B32MNZ
|
|
dizzy |
![]()
Post
#9
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
De unde ai luat arcuri mai scurte si mai tari?
Ca ma tenteaza si pe mine. Actuala suspensie la 60000km se comporta multumitor, e un pic prea moale pt abordari in forta dar daca o inveti, te descurci. This post has been edited by dizzy: 27 Aug 2007, 16:05 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
vi_escu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Stabilitatea este (pentru mine) chiar peste asteptari. Combinatia ABS si pneuri Continental s-a dovedit destul de eficace cand am intalnit pe o sosea uda intr-o curba ditamai craterul semnalizat "specific" cu o craca de copac
![]() Altfel sta treaba la vant lateral, o cam simti! Deasemenea nu este o senzatie deosebit de placuta sa fi prins intre doua tiruri, mai ales la 120km/h, te leagana ca-n barca. This post has been edited by vi_escu: 27 Aug 2007, 17:32 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
RIon |
![]()
Post
#11
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
interesant topic....
Cine a fost cu vreun passat mai vechi, stie ca si acesta are comportament de ,,barcuta" - de ce? Tocmai pentru ca ai spatiu foarte mult in habitaclu, nu esti fixat pe scaune si alte plastice ca si in masinile mai mici... mie asa mi se pare.... gresesc? |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
AMW |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti ![]() |
36000 km cu loganu diesel. Am condus si sportiv si calm, stabilitatea este buna pentru o astfel de masina...nu mi-sa intamplat niciodata pana acum sa o scap de sub control, desi am luat curbe in viteze de peste 120...intr-adevar se inclina mult la viteza mare in curbe dar trebuie sa inveti punctul unde nu se mai inclina si incepe sa derapeze. Am din fabrica Michelin pe ea...singura faza mai naspa mi-sa intamplat pe A2 aprope de cernavoda unde este o curba destul de periculoasa la dreapta...bineinteles nesemnalizata in nici un fel...si m-am trezit intrand in curba cu peste 160...si mai eram si pe banda doi...atunci a fost singurul moment in care chiar credeam ca o sa musc din parapet cu ea...dar nu..au scartzait un pic rotile, frana de motor usoara ca sa nu descarc prea mult spatele...si am trecut...dar dupaia m-au injurat pasagerii
![]() ![]() |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
testike |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Mie mi se pare OK stabilitatea, mai putin pe autostrada la viteze mai mari.
Prima oara cand am mers cu el pe autostrada credeam ca face asa urat ca bate vantul, apoi am observat ca se intampla de fiecare data cand depaseam un tir cu viteza mai mare.. Si cu directia e problema la viteza mare, pana te obisnuieti sa o misti usor numai. Am mai mers pe autostrada cu un Ford Mondeo si o Mazda 2, la niciuna nu am avut problema asta. Ce-i drept cu Mazda cand am intrat in RO, imi clantaneau dintii la toate gropile ![]() |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
pedrovl |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Imi permit si eu cateva considerente dupa 55.000 de km cu Loganul ...(si peste 1.000.000 cu diverse alte auto - nu e o lauda dar cred ca are importanta si experienta noastra in timp si km)
1. Cand vorbim despre stabilitatea acestei masini trebuie sa o tratam in functie de posibilitatile ei, de caracteristicile si performantele oferite de constructor si nicidecum prin metoda comparatiei cu masini mai mari, mai sportive, mai puternice, mai aerodinamice...etc 2. Logan Nu este o masina de curse, Nu este o masina de viteza, Nu este o masina de sprint, Nu este o masina de intrat in curbe cu 160kmph. 3. Sotia mea a reusit o intoarcere la 180 de grade in jurul vitezei de 90 de kmph datorita unui "imbecal" neatent care i-a intrat in fata in momentul in care ea depasea. Bineinteles ca s-a speriat si a bruscat volanul, moment in care masina a intrat in derapaj si ulterior in incercarea de a o redresa s-a rotit in jurul axei ...Nu s-a intamplat nimic din fericire pentru ca drumul era liber, "imbecalul" si-a continuat deplasarea, masina s-a comportat exemplar si se pare ca si sotia mea a fost inspirata sa ridice piciorul de pe frana la momentul potrivit. Cauciucurile Kormoran (exagerat de proaste) au ramas pe asfalt intr-un rotocol ca de F1 dar totusi masina nu s-a rasturnat, nu s-a ridicat pe 2 roti, nu s-a dejantat. Daca aveam Michelin Energy, sau Eco Conti 3 probabil ca derapajul ar fi fost mai usor de controlat. 4. Logan este o masina stabila daca Nu i se forteaza limitele, limite dealtfel normale pentru o masina de famile, fara o forma aerodinamica de tip Megane, Laguna, Audi A..., Passat etc, cu garda inalta la sol ceea ce duce la pierderea stabilitatii dar ofera posibilitatea rularii pe suprafete accidentate fara probleme. 5. In mod normal in curbe trebuie intrat fara a forta limitele masinii in asa fel incat sa nu fie necesara utilizarea franei in timpul virajului. In acest fel TOATE masinile sunt stabile. Logan Nu este cu nimic mai instabila decat orice concurent din clasa sa indiferent de dotari sau pret de achizitie. 6. Pe autostrazi. Logan nu este o masina de 160kmph indiferent de motorizare ! Daca unora li se pare sau doresc sa mearga inconstient cu aceste viteze numai pentru ca Logan poate este o mare gresala pe care din pacate unii o platesc .... S-ar putea sa radeti de mine cand va spun ca nici masini mult mai scumpe nu sunt masini de 160kmph chiar daca par ca zboara sau nu se simte viteza. Statisticile demonstreaza ca cele mai multe accidente sunt cu masini performante si nicidecum cu vechituri ca pe timpuri. Foarte multi confunda viteza de siguranta cu viteza maxima ceea ce duce la catastrofele de pe sosele. Avand in vedere ca distanta de franare de la 100kmph la 0 kmph a unei masini este minim 35 de metri (Logan 39 - 41 metri) iar la 130kmph peste 50 - 60 de metri la orice masina indiferent cat de performanta este nu credeti totusi ca 160kmph este o viteza exagerat de mare pentru a testa stabilitatea unui Logan? Concluzii: 1. Logan este o masina stabila in limitele sale, o masina normala, de familie 2. Pe autostrazi se recomanda rularea in limitele impuse de lege nefiind astfel afectate nici performantele nici siguranta pasagerilor si a celorlalti participanti la trafic 3. Testele de stabilitate nu se fac pe drumurile publice ci pe circuite speciale 4. Logan este mai stabila decat Cielo, Aveo, Accent etc....dar asta nu inseamna sa-i fortam limitele pentru demonstratii de inconstienta 5. Elementele esentiale pentru a avea stabilitatea optima garantata de constructor - prezenta la volan a unui sofer constient de posibilitatile masiniijava script:emoticon(':)') smilie - echiparea cu pneuri corespunzatoare si daca se poate de cat mai buna calitate (Michelin, Pirelli, Dunlop, Bridgestone, etc - marci recunoscute) - verificarea in mod constant a trenului de rulare si a preciziei directiei automobilului Nu am dorit sa fac pe desteptul dar am ramas impresionat de inconstienta unora care pana la urma fac ce vor cu viata lor dar nu mi-s dori sa ma intalnesc in trafic cu vreunul cand testeaza stabilitatea Loganului.... |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#15
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.387 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pedrovl, mare dreptate ai.
Am auzit un inginer de la dacia recunoscand ca Loganul e usor instabil la peste 140 km/h. Se stie asta si se accepta, pentru ca masina a fost proiectat pentru tari in care nu exista drumuri care sa permita croazierei la peste 150 km/h. Si am zis instabil, nu nesigur! |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#16
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 28 Aug 2007, 10:15) Ma lasi? ![]() Foarte de acord cu restul, mai putin comparatia de stabilitate Logan - Aveo, Cielo. Nu am mers cu d'astea si habar n-am. Dar sa spui ca Loganul e mai stabil decat Accentul, hmm.... poate te referi strict la accentul nou. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
danutzu_nid |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 27 February 07 From: bucuresti ![]() |
nu se compara stabilitatea la cielo cu cea de la logan ...eu unu zic ca e mai stabil cielo (deoarece am avut)si nu ai probleme in curbe la peste 140 ,pe cand loganu e mai instabil
![]() |
--------------------
dacia logan
logan 1.4
2006 laureate plus
- b-xx-nid
|
|
babone |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 23 April 05 ![]() |
QUOTE(StefanT @ 26 Aug 2007, 23:11) Are, si inca multa! QUOTE(kAndrei @ 27 Aug 2007, 01:46) pai daca au aderenta buna se inclina mai tare. daca sunt montane derapeaza mai usor/repede si nu mai are timp sa se incline. Si nu numai aderenta, ci si inaltimea talonului si latimea anvelopei. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Estate
2008, 1.5dci 78kw
|
|
router |
![]()
Post
#19
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
curbe cu 140 sau 160
![]() fratilor avem Logan nu BMW, toata lumea pe forum circula doar cu 140 si 160 si ia curbe la greu noi romanii avem o problema cu laudatul masinile noastre (Daciile) sunt cele mai tari si mergem numai cu viteze astronomice pana ajunge Loganul de 1.4 la 160 dureaza ceva timp p.s:Binenteles ca si eu am mers cu Loganul meu de 75 de cai pana la 180 si am incercat sa iau o curba dar a fost instabil si am redus viteza pana la 170 ca sa o pot lua ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
Tibi_ |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 26 November 06 ![]() |
Hai ma nu mai critica atat masina ca mergea si la 175
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate 1.4MPI
|
|
prody |
![]()
Post
#21
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Confirm si eu ca este o mare diferenta de la Kormoran la Continental, chiar mi-au dat un plus de incredere; cat despre stabilitate, cred ca e o.k., atat timp cat cunosti limitele masinii nu ai de ce sa ai probleme cu stabilitatea, mie nu mi-a dat nicio emotie pana acum,se poate si mai bine, bineinteles, dar privind partea buna, sunt sanse mai mici de a face accidente cu Loganul decat cu o masina mai scumpa deoarece conducem mai incet.
![]() |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
sa intreb ceva: in ce sens intreaba lumea cat de stabila masina este logan ? in ce conditii ? ca sa spun ca am mers cu 180 simama mama ce tare sunt eu ..hum. cam aberant. legea nu ne permite mai mult de 130-139 km/h si asta pe autostrada. aveti idee ce inseamna o explozie de cauciuc la 180 km/h ? pentru ca multi au cauciucuri kormoran sau montana, nu chiar cele mai bune pneuri de pe piata. apoi ca sa mergi cu viteza ai nevoie de drum fara probleme in asfalt. si lista poate sa continue.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
AMW |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Stabilitate la 80-90kmph zic eu. Aici ar trebui sa masuram...unde eu unul pot sa spun clar ca nu face probleme...poate doar in ace de par
![]() |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
adită |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.161 Joined: 25 June 07 From: BUCURESTI ![]() |
eu am 5000km cu un mpi! am michelin energy!sincer sunt beton!nu am derapat niciodata cu ele desi am luat curbe cu viteza relativ mare!in schimb in linie dreapta daca bate vantul lateral e jale!! sincer se "plimba pe toata soseaua"! se comporta bine cand este incarcata!doar atunci merge cum ar trebuii sa merga o masina !!
|
--------------------
--------------
-------------
-------------
- BUCURESTI -------------------------
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#25
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Oameni buni ! Scria bine cineva aici ca Logan nu e BMW si nu trebuie considerat un bolid.
Credeti ca la vant puternic lateral chiar si un BMW mai e la fel de stabil? Pentru ca o masina sa isi pastreze stabilitatea in limitele de siguranta mai trebuie redusa si viteza fratilor.... Faptul ca Logan este o masina foarte diferita de vechiile Dacii, Oltcituri, Skode...etc , faptul ca pana acum nu s-au semnalat probleme tehnice grave, faptul ca este mult mai stabila decat generatiile anterioare, faptul ca este dotata cu jante mai mari, cauciucuri mai late, ampatament si ecartament de asemnea marite, sunt elemente menite sa ne asigure confort, siguranta, de ce nu si viteze sporite , NU inseamna ca trebuie confundata cu masini de 3000 de cmc , 3 tone greutate si 300kmph viteza maxima..... Ma intreb oare cati de pe forum au mers cu alte marci de masini la 160kmph si pot spune ca se controleaza perfect?Ca sunt perfect stabile? Este vorba doar de senzatia de stabilitate cu care alte masini te cuceresc bineinteles pentru ca sunt mai grele, mai mari, mai scumpe, mai indelung studiate....au toate atuurile daca vreti. Dar pe nici una nu scrie ce se intampla in realitate.....NU EXISTA masina 100% sigura sau stabila la peste 120kmph. Orice neprevazut apare la viteze de peste 120kmph NIMIC nu se mai poate face cu un control 100%. De ce testele EURONCAP recunoscute mondial fac testele de impact la maxim 55 kmph? Pentru ca la 120kmph nu mai ramane nimic din nici o masina de pe lumea asta.... Sper sa nu apara comentarii inconstiente cum ca...cumnatu sau varu au scapat din accident la 200kmph pe nu stiu ce autostrada..... Nu doresc sa supar pe nimeni dar avand ceva experienta imi permit doar sa fac aceste comentarii pentru ca forumul asta e citit si de incepatori si de oameni mai neexperimentati si....ganditi-va ca s-ar putea sa incerce si ei stabilitatea masinilor la 160kmph.... |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
cristi_timidu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 30 April 07 ![]() |
pedrovl ai spus-o bine. pana la urma cei de la dacia au spus ca este o masina de familie echipata pentru drumurile din romania si nevoilor romanilor.
Cum au spus-o si cei de la topgear este doar o masina noua si nimic altceva. |
--------------------
dacia
logan
preferance 2007 diesel
- VL 21 CRI
|
|
adrianpsk |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 29 October 06 ![]() |
intradevar loganul necesita un sofer experimentat ideea e ca incepatorii sa inteleaga ce se intimpla cu masina lor la viteze superioare ,,caci cel mai naspa lucru e faptul ca cel putin motoarele de 1.6 dezvolta 120-130 relativ repede la 3500-4000rpm si pe urma te trezesti in viraj la 120 -130 si nu mai stii cum sa-l iei , un incepator trage de volan, frineaza in curba si gata boroboata ...trebuie sa invete sa adapteze din mers masina la conditiile drumului inainte de intrarea in viraj...deh se aseamana loganul cu motocicleta din pct asta de vedere
|
--------------------
dacia /logan
1300/ abs + 1.6 mpi
1972 recarosat 1990/.6.2007
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
120-130
140-150 175 Astia sunt km/h nu? Fratilor, hai sa nu mai aburim situatia. Depinde in primul rand masina (suspensia, caugumele si alte alea...) si nu in ultimul rand curba fratilor (raza de curbura, panta curbei, calitatea asfaltului). Sunt multi prea multi factori de luat in calcul, eu zic ca nu merita discutia asta, ca iar ne certam: Logan vs. Aveo, Logan vs. Accent, Logan vs. BMW si nu in ultimul rand Logan vs. Mercedes McLaren SLR (sa ma scuze marcile care nu le-am precizat ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
ciprian0813 |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 14 October 06 ![]() |
Eu vad Loganul ca o masina care goala numai cu sofer nu da sigurante in curbe,oricum cind am cumparat-o m-i s-a recomandat sa nu depasesc 120Km/h sa nu i-mi iau zborul,sincer inca nu am incercat asta ,am inca emotii dupa ce cu vechiul VW Passat din 84 am sarit in sant la o sicana ce nu o stiam.
Din experientele altora ce au Logan la firma si fac drumuri non-stop mi-au spus ca se pot lua curbe cu viteza ,dar sa cunosti f. bine masina pt. asta.Ce am vazut eu ca atunci cind e incarcata desi motorul are de lucru ,are mare stabilitate pe spate ,fiind f. usor gol si te mai ajuta la stabilitate,unii au zis in gluma sa pun un sac de nisip in portbagaj ,mai ales iarna. |
--------------------
VW
Golf variant
2010
|
|
motanel pufos |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 14 September 06 ![]() |
Am patit si eu acum cateva saptamani pe drumul dinspre Constanta spre Cernavoda o chestie destul de naspa. In zona aia sunt vreo 2-3 zone in care se lateste drumul de la 2 benzi la 3 si se poate depasi. Si am mers in spatele unei rulote care avea cam 80-90 iar in zona respectiva cand s-a latit soseaua am calcat-o pana pe la 110 sa depasesc. Ceea ce nu am vazut pt ca era mascat de rulota era ca tocmai urma o curba. Si am luat curba respectiva la 110 si ca si cum ghinionul nu era destul am nimerit cu partea stanga pe o bucata de nisip, pietris sau ce naiba cazuse dintr-o basculanta. Cand am vazut pata aia de nisip am zis ca pana aici mi-a fost dar s-a tinut stabila masinuta chiar la 110 si nu a derapat. Ce e drept am luat curba un pic mai larg fiindca nu venea nimic din sensul opus. Cred ca a avut ceva de spus si faptul ca masina era plina ochi cu 5 oameni si vreo 100 kg bagaje. Altfel se cam ducea de fund pe nisipul ala. Ma oftic ca nu are si esp si alte chestii dastea cu controlul stabilitatii Loganul dar ce sa ii faci la 9000 de iepuroi.
|
--------------------
Logan
Laureate
2006 1.5 DCI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:34 |