Stabilitatea Reala a Loganului din experienta, discutii libere nu neaparat tehnice
![]() ![]() ![]() |
Stabilitatea Reala a Loganului din experienta, discutii libere nu neaparat tehnice
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|||
cristi_xp |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 500 Joined: 8 July 04 From: Timisoara ![]() |
bravo tie ca nu te`ai speriat si n`ai calcat frana, ca nici tata ABSului nu te mai scotea
![]() |
--------------------
Dacia Logan Ambition
1,6 MPI
2005
- Neinmatriculata Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
|
|
motanel pufos |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 14 September 06 ![]() |
Pai nu are abs, e laureate, pur si simplu am luat piciorul de pe pedala si am incercat sa pastrez o traiectorie cat mai normala sa nu ies nici prea mult pe contrasens si nici sa trag prea strans. Mi-a fost frica ca se rastoarna daca luam strans. Oricum mi-a placut ca nici macar nu a derapat sau sa se duca de fund catusi de putin pe bucata aia cu nisip. Si curba era destul de stransa. Ceva ce luai in siguranta la 80 sa zicem nu 110.
|
--------------------
Logan
Laureate
2006 1.5 DCI
|
|
1.6 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 2 May 05 ![]() |
Eu imi permit sa spun ca este o masina cu o stabilitate in viraje mai mult decat decenta. (a se vedea si cealalta masina din semnatura ca sa nu se creada ca vorbesc balarii). Senzatia de instabilitate este accentuata de ruliul mai pronuntat al masinii dar si de scaunele cu o foarte proasta sustinere! Ca o completare eu o singura data am reusit sa "scartai" masina pe serpentine si credeti-ma ca merg chiar f tare. Si mai am si montane pe ea. Desigur, nu fac greseli de genul": intrat cu viteze chiar neadecvate sau frana in curba. Bineinteles, conteaza mult si treapta de viteza selectata inainte de abordarea virajului.
Despre stabilitatea in linie dreapta..hmmm...mi se pare cam nasoala la viteze maricele(peste 140)... This post has been edited by 1.6: 31 Aug 2007, 12:22 |
--------------------
Dacia Seat
Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI
2004 - 2007
- PH 08- GPK
|
|
Sony |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Si mie mi se pare ca e stabila in viraje. O simti mai bine cand ai scaunul coborat. Dar e sensibila la vant lateral.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
dbk |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 19 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Loganul din semnatura are in prezent 95.000 km, km efectuati intr-un an si ceva. Cauciucurile si amortizoarele sunt cele originale. Urmeaza in aceasta toamna sa i se aduca un set nou de "incaltari".
Ceea ce vreau sa spun este ca vara asta am fost cu el pana la Atena si inapoi , plus alte plimbari p-acolo, in total aprox. 3000 km. A fost primul drum atat de lung cu ea (majoritatea kilometrilor i-am facut in Bucuresti).Sincer masina mi se pare super-stabila. Cei care cunosc drumurile din Bulgaria stiu ca se intalnesc destul de multe viraje stranse insa calitatea soselelor iti permite sa atingi viteze destul de mari, in destul de multe zone. Astfel, mergea loganelul meu cu 3 persoane in el plus bagaje foarte lejer cu 130-140 si aborda viraje medii ca dificultate cu 100-110 km/h fara sa dea nici un semn de nesiguranta. Si toate astea in conditiile in care cauciucurile trebuiesc schimbate destul de urgent. Nu sunt maniac al vitezei, dar chiar nu mi s-a parut o problema pentru aceasta masina sa abordeze un viraj mediu ca dificultate cu 100 km/h. De o saptaman si ceva am achizitionat si un passat 1.9 tdi din 2001. Poate momentan nu sunt eu obisnuit cu el dar nu mi se pare mai stabil decat loganul. Nu stiu...repet poate nu m-am obisnuit... This post has been edited by dbk: 31 Aug 2007, 14:45 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci ambiance
05.2006 VW Passat 1.9 tdi 131 cp, 6 trepte, highline 2001
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
din experienta cu passat din acea generatie de care vorbesti , pot spune ca passat era mai stabil. e adevarat avea pneuri late de 255 si continental. era un break.
dar daca vrei sa compari cu vw pot spune cu mana pe inima ca polo mi s-a parut mai slab ca stabilitate in viraje decat logan, care face fata lejer in acele conditii la care a fost supus polo. |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
dbk |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 19 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am condus de curand un polo 1.2 htp si mi s-a parut foarte instabil in comparatie cu loganul, chiar si pe viraje destul de largi (DN1 Bucuresti-Ploiesti). Ce-i drept, cauciucurile sunt ceva mai inguste in varianta standard de la polo.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci ambiance
05.2006 VW Passat 1.9 tdi 131 cp, 6 trepte, highline 2001
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
eh...polo e alta clasa.adica mai mic decat logan.faptul ca e mai scump vine din finisaje de calitate mai mare. mai degraba l-as compara cu matiz.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
dbk |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 19 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Cel putin teoretic sunt ambele incadrate in clasa sub-compacta, din care mai fac parte skoda fabia, renault clio, opel corsa, ford fiesta,nissan micra etc.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci ambiance
05.2006 VW Passat 1.9 tdi 131 cp, 6 trepte, highline 2001
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
si practic logan e mai stabil. deci sa fim fericiti
![]() ps: am condus si un logan cu garda la sol micsorata si arcuri mai tari. avea si niste pneuri mai late. a fost incredibil de stabil in viraje.dar aici vb de o masina modificata. intrebare: cat de mult m-ar ajuta pentru o stabilitate mai buna pneuri mai late doar pe spate. adica 255 ? si ar fi o problema faptul ca le-as pune doar pe spate mai late ? am vazut la smart treaba asta . This post has been edited by han_1.6 mpi: 31 Aug 2007, 15:08 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#42
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, ar fi o problema pentru ca ar supravira ingrozitor masina (asta face si acum, dar mai putin). Smartul are propulsie, deci rotile alea late sunt motoare, in plus SMARTUL supravireaza extrem de rau (datorita si amapatamentului minuscul). In rest, daca te-ai saturat de viata, pune-ti 225-uri pe spate.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#43
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
eu in mod normal merg cu loganul meu cu 180km/h cu spatele, pe serpentine, in timp ce vb la telefeon, imi aprind o tigara si sunt legat la ochi...
revenind la lucruri mai serioase....nu stiu ce masina (care nu e de curse) e stabila la 160km/h. am pneuri michelin pe ea si pana acum mi se pare destul de stabila masina. nu am avut probleme. cred ca cel mai important este sa mentii o viteza care sa iti permita sa virezi in siguranta, in functie de curba sau manevrea pe care vrei sa o faci. |
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
marksman |
![]()
Post
#44
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Dragii mei, acu' jumate de ora i-am facut fara sa vreau Loganului "testul elanului". Aveam cam 70km/h (atata e limita de viteza la iesirea din oras) si din dreapta, de pe o strada laterala a aparut unul cu o Dacia 1300 care a stat o secunda, m-a vazut ca vin (aveam si farurile aprinse, plecam la drum lung) si mi-a iesit in cale. Instinctiv am calcat frana apoi am lasat-o (simteam ca derapez) si in fractiunea de secunda urmatoare am tras stanga ca sa-l evit, intrand pe contrasens (tocmai ce trecuse o masina iar celelalte erau departe). Se pare ca am fost cu o roata in aer (dreapta spate probabil) caci cei ce veneau de pe contrasens si au incetinit isi faceau cruce. Am reusit sa redresez cam in 15-20 m si am tras pe dreapta, in afara soselei. Bineinteles ca ala cu berlina a intins-o. N-am vazut ce numar are. Masina nu are nici o zgarietura (mai mult ca sigur ca a franat si dobitocul) dar eu tremur si acum de groaza si am renuntat sa mai plec azi (e si maine o zi) insa masina s-a comportat bine (cred eu) avand in vedere echiparea cu pneurile Montana (destul de bune pe zapada, dar "varza" pe asfalt umed si mai ales vara).
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
PaulT |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrianpsk @ 29 Aug 2007, 11:25) intradevar loganul necesita un sofer experimentat ideea e ca incepatorii sa inteleaga ce se intimpla cu masina lor la viteze superioare ,,caci cel mai naspa lucru e faptul ca cel putin motoarele de 1.6 dezvolta 120-130 relativ repede la 3500-4000rpm si pe urma te trezesti in viraj la 120 -130 si nu mai stii cum sa-l iei , un incepator trage de volan, frineaza in curba si gata boroboata ...trebuie sa invete sa adapteze din mers masina la conditiile drumului inainte de intrarea in viraj...deh se aseamana loganul cu motocicleta din pct asta de vedere Orice masina necesita un sofer experimentat in cazul in care se conduce "la limita".Nu doar Loganul.In cazul in care intri prea tare intr-un viraj si faci ceea ce spuneai tu,cu ORICE masina(indiferent de echipare) ajungi tot in decor.Am mers mult cu accent,cu kia rio(accent cu al nume ![]() Deci,conduceti normal,cu viteza in concordanta cu starea si specificul drumului si nu veti avea nici o surpriza neplacuta din partea masinii. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
La modul general sunt multumit de suspensii Ce ma deranjeaja e faptul ca la o viteza mai mare (100-120 km/h) in viraje relativ usoare daca e o denivelare are tendinta sa sara de spate in lateral. In rest e OK Stie cineva daca difera amortizoarele de pe prestige?
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#47
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
1.6 |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 2 May 05 ![]() |
Loganul este mai sensibil la vant lateral decat alte masini mai joase si cu garda la sol mai mica! E fizica pura!
|
--------------------
Dacia Seat
Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI
2004 - 2007
- PH 08- GPK
|
|
RIon |
![]()
Post
#49
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
QUOTE(1.6 @ 2 Sep 2007, 13:35) Loganul este mai sensibil la vant lateral decat alte masini mai joase si cu garda la sol mai mica! E fizica pura! Demonstreaza, e vorba si de implicarea vitezei cu care mergi, de greutatea masinii. O masina incarcata, cu presiune pe amortizoare si arcuri cu garda de 15 cm, comparata cu o masina goala cu garda de 13 cm (cam atat au pejo, skoda etc.). Nu intra in discutie alea sport de 10-12 cm. Mai trebuie luat si coeficientul aerodinamic in calcul. Poate am mai scapat ceva, insa asa ar trebui facuta comparatia. Ca, TEORETIC asa ar trebui sa fie daca iei in calcul doar inaltimea pana in podea, e una... Eu am facut vreo 7500km cu Matizul, 80% drumuri nationale, tir-uri etc. si nu am simtit asa ceva... e mai nasol cand intri din depasire in fata unui tir, te cam aspira... si cu pejo-ul am simtit asta. Hai sa ne spuna cineva care se pricepe la fizica, luand in calcul toate lucrurile insirate mai sus, demonstrand prin calcul, cum e... sincer si pe mine ma intereseaza, pentru ca vreau sa iau un Prestige in cateva luni, daca nu apare ceva mai bun de luat in calcul pana atunci...desi nu prea are cum. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
1.6 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 2 May 05 ![]() |
Cand am zis joasa am vrut sa zic mai mica de inaltime! Vantul bate intr-o suprafata mai mare deci intampina o rezistenta mai mare deci impinge in masina cu o forta mai mare! Pe mine asa ma duce capul. Apoi ..daca este mai ridicata cred ca , cantitatea de aer care trece pe sub masina este mai mare si deci ridica mai mult masina (s-ar putea sa spun balarii..sper sa nu ajung la bula daciotului
![]() This post has been edited by 1.6: 2 Sep 2007, 14:05 |
--------------------
Dacia Seat
Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI
2004 - 2007
- PH 08- GPK
|
|
RIon |
![]()
Post
#51
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Sigur, ai dreptate cu ceea ce zici, eu nu neg, ci doar caut pe cineva cu studii/experienta in domeniu, pentru a da un verdict, deoarece, asa cum spuneam, vreau sa iau un Prestige...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
1.6 |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 2 May 05 ![]() |
Pai iti dau eu verdictul meu: nu e chiar o tragedie si masina sta destul de bine totusi pe sosea. Dar aici este un cumul de factori care duc la o stabilitate buna sau proasta printre care, f imp. este suspensia(setarea ei si solutia constructiva). Nu poti sa ai pretentia sa stea, de exemplu, ca si golful tau variant pe sosea!
Ar fi bine sa faci un drive test atat in afara cat si in oras desi nu te vei lamuri prea mult in aceasta privinta. This post has been edited by 1.6: 2 Sep 2007, 14:45 |
--------------------
Dacia Seat
Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI
2004 - 2007
- PH 08- GPK
|
|
RIon |
![]()
Post
#53
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Eu zic, ca dupa cateva mii de km ar trebui sa se rodeze si sa stea bine...
Oricum, la Logan inaltimea (garda sol) e grozava pentru ...offroad, merge cel mai ok dintre masinile de pe piata din aceeasi clasa pe drumuri de munte, la tara etc. Ca la 160kmh nu e la fel de stabila ca si VW-ul, e clar, insa la o viteza legala nu se prea pune problema nici la curbe. Chiar daca titlul topicului e fara detalii tehnice, cred ca ar ajuta mult parerea unui fizician... cine se baga? ![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#54
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
QUOTE(Illusi0n @ 1 Sep 2007, 18:24) Dragii mei, acu' jumate de ora i-am facut fara sa vreau Loganului "testul elanului". Aveam cam 70km/h (atata e limita de viteza la iesirea din oras) si din dreapta, de pe o strada laterala a aparut unul cu o Dacia 1300 care a stat o secunda, m-a vazut ca vin (aveam si farurile aprinse, plecam la drum lung) si mi-a iesit in cale. Instinctiv am calcat frana apoi am lasat-o (simteam ca derapez) si in fractiunea de secunda urmatoare am tras stanga ca sa-l evit, intrand pe contrasens (tocmai ce trecuse o masina iar celelalte erau departe). Se pare ca am fost cu o roata in aer (dreapta spate probabil) caci cei ce veneau de pe contrasens si au incetinit isi faceau cruce. Am reusit sa redresez cam in 15-20 m si am tras pe dreapta, in afara soselei. Bineinteles ca ala cu berlina a intins-o. N-am vazut ce numar are. Masina nu are nici o zgarietura (mai mult ca sigur ca a franat si dobitocul) dar eu tremur si acum de groaza si am renuntat sa mai plec azi (e si maine o zi) insa masina s-a comportat bine (cred eu) avand in vedere echiparea cu pneurile Montana (destul de bune pe zapada, dar "varza" pe asfalt umed si mai ales vara). Asta e ghinion Illusi0n ![]() ![]() |
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
Braveheart |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 12 May 07 From: BT ![]() |
big...eu zic ca a fost un noroc pur sange..acu depinde din ce unghi privesti.. !
Illusi0n , norocosule, ai ce povesti la nepoti..bine ca nu ai patit nimic.. ![]() ![]() This post has been edited by Braveheart: 2 Sep 2007, 19:41 |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 MPI
2006 Laureat The answer my friend is blowing in the wind
|
|
tonicelli |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 26 March 06 From: Valea Jiului ![]() |
Mda ...
Deja mi-am schimbat avatarul de rusine ca eu nici nu am ajuns la peste 140, nici nu am incercat curbe mai mult sau mai putin stranse cu viteze demne de ... orice vreti dar: mi se pare ca masina se comporta normal, are o stabilitate bună, tendinte sub (supra)viratorii nu am observat - repet la viteze in limta bunului simt - insa sunt de aceeasi parere cu cei care au scris mai sus ca la un vant lateral se cam "balangane" masina ![]() This post has been edited by tonicelli: 2 Sep 2007, 20:15 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate plus
- HD-XX-XXX România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
|
|
mephistone |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 11 January 05 From: Timisoara ![]() |
Eu sunt multumit de masina,ma duce din A in B confortabil (chiar foarte de cand am si cotiera),a mea e echipata cu montana asa ca atat timp cat pastrez aderenta e ok ca de nu e jale,in curbe simt masina cand vrea sa se duca,spatele incepe sa alunece si am timp sa corectez masina,sunt mandru ca am logan si e produs in romania,prin germania imi crestea inima cu ea.Merg de obicei cu 120 iar cand ma grabesc 130-140 consumul e pe la 6.7-6.8l,conduc foarte preventiv ,nu fac depasiri idioate sau sa ma las influentat de idiotii din trafic. Am 50000km si masina e in perfecta stare,am avut o singura rezistenta arsa de la treapta I a ventilatorului. Viitoarea masina va fi un logan Crossover benzinar cu 100cp chiar daca imi permit o masina pana in 20000-25000 prefer sa imi traiesc viata si sa-i ofer familiei mai mult decat sa bag banii intr-un fier care rugineste.
|
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate 1.4
- cameleon don't worry,be happy,feel good
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#58
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(mephistone @ 27 Jan 2008, 01:27) Mie nu mi se pare ca este foarte preventiv. On-Topic oricum, pentru o masina de 6400E, Logan este foarte stabil. Si daca te gandesti ca 19% din acea suma e TVA, Logan este chiar Low-Cost. |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
adipo |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 88 Joined: 20 September 05 From: Pitesti ![]() |
Ma bag si eu in vorba:
Am ceva experienta ca timp (15 ani de condus), mai putin la km (200.000) si incercat mai multe tipuri de masini. Cea mai stabila masina este cea cu care te-ai obisnuit! Si asta pentru ca atunci cand cunosti bine masina de sub fundul tau stii si pana unde poti merge cu ea... Dacia berlina, chiar daca motorul putea, nu era recomandat sa mergi cu mai mult de 130km/h pentru a putea avea timp sa reactionezi (frane proaste) Dacia Logan este deasemenea recomandat sa nu mergi cu mai mult de 140 km/h chiar daca poate. Ca o particularitate la Logan, fata de altele, distributia fortei de franare este cam prea mare spre fata si de aceea da senzatia de derapaj (fuge spatele) si o alta particularitate ar fi servodirectia prea sensibila pentru un mers in siguranta la viteze astronomice pe autostrada. Un Pasat combi este cu mult mai stabil la drum lung, dar vorbim de alta masa, alt ampatament, etc ...si bineinteles ALTI BANI. Si daca ar fi sa spun si de cea mai noua de acasa (P206 sedan): nu am decat 5000 km cu ea si pot spune ca sta bine pe autostrada pana la 150-155 km/h, nu are servo asa sensibila, da si ea semne ca s-ar duce de fund in viraje (de ex sunt viraje pe Pitesti-Valcea in care intram cu 90 cu berlina si acum cu 70 cu Peugeotul)... etc. In concluzie, chiar daca ma repet: Cea mai stabila masina este cea pe care o cunosti! |
--------------------
Dacia
1410
1996 / 1600cmc
- AG-XX-XXX + Peugeot 206 Sedan Plus (2007)
|
|
adrianpsk |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 29 October 06 ![]() |
Uitati-va si voi ce inseamna pierderea aderentei la o masina ieftina .In accident au murit 2 colegi , oameni linistiti nicidecum vitezomani sau descreierati,soferul care a condus avea peste 10 ani experienta si nu a putut struni tigaia dupa ce a pierdut directia la o depasire pe un drum cu 4 benzi,la 3 amiaza,peste 5 grade afara. din pacate pentru unii din noi dupa 15 ani de munca asta ne permitem sa luam si sa circulam .... sa nu vorbim de viteza ca, dupa cum arata fiatul forta de impact nu depaseste 80 la ora in schimb cei din fiat au avut zgirieturi, la super masina aveo nici airbagurile nu s-au deschis .concluzia e clara : la orice masina ieftina o sa ai probleme de stabilitate chiar si la viteze de sub 100.
Attached thumbnail(s) 5855.jpg ( Size: 17.44k ) Number of downloads: 289 |
--------------------
dacia /logan
1300/ abs + 1.6 mpi
1972 recarosat 1990/.6.2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 15:54 |