Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
Muttley |
![]()
Post
#14131
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
Victorine |
![]()
Post
#14132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
E același tip de cauciuc? Scrie pe el EPDM? Dacă da, eu zic că merge și unsoarea aia de la Textar. N-aș fi crezut că n-ai în bucătărie ùn spray cu unsoare siliconică...
This post has been edited by Victorine: 27 Jan 2023, 16:15 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14133
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu scrie nimic, doar ca Japonia
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Victorine |
![]()
Post
#14134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Am citit eu acum. E safe. Nu are uleiuri minerale.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14135
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
![]() Myke n-ar fi zis nimic ![]() 27 Jan 2023, 20:33: ______________________ Si se pare ca am ocupatie si pentru uichendul asta. - saibe la 22 lei bucata. Dar da, sunt groase rau. Load axial antidesfacere am vrut, aia primesc. - si... AGRIIIIIIG!!!!! Daca te-as avea la indemana ti-as lua flori! 66 lei bucata, pentru a salva o planetara... la cam acelasi pret vad acum. IMG_20230127_190358.jpg ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 784 Pentru seara asta atat, ca e bine sa stric chestii pe lumina, odihnit. IMG_20230127_190926.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 778 Are rost sa spun ca abia astept sa le presez? N-are. Sau ca nu ma pot hotari daca rup gulerul dupa presare. Sau ca nu stiu daca am teava necesara presarii. Mai mult, maine trece pe aici un jug de cutie de sti. Oduamne! ![]() This post has been edited by Muttley: 27 Jan 2023, 19:33 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
YRX |
![]()
Post
#14136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bre, am glumit, cauciucul e cauciuc, da-l dreaq.
Dar, eu cand vreau sa fac frumoase piese de cauciuc folosesc un "silicone oil" de la Lidl. Asta pentru cauciucul imbatranit, ca uleiurile astea pleaca din el, asa ca daca il tratezi redevine suplu si elastic. Am povestit cu chederele de pe portbagajul de plafon. Vaselina aia, pe de alta parte, e pentru bolturile de frana, adica strici orzul pe gaste, de fapt ea e safe pentru cauciuc, nu ca restaureaza cauciucul. Dressing-ul de plastice e in esenta silicon, care inmoaie cauciucul si-l face mai elastic. Acum, tu ai burduful ala nou, deci nu are nevoie de nimic, pe urmatorii 10 ani. Treci mai departe, vreau sa vad ambreiajul schimbat de tine si folosit cu debreiere dubla cum arata. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14137
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Chiar, am uitat de ambreiaj. Dar desfac maine sau poimaine sper.
Ambreiajul ala, oricat de menajat, a fost absolut ucis cu zile cu nacela pe offroad, cu frana blocata la mers cu spatele, cand se invarteau toate 4 roti in gol. Tot ce vreau sa vad e daca a ramas ceva din el. Da, il desfac neaparat, desi carterul ambreiaj e relativ curat. Burduful ar fi uns doar ca sa-l sigilez/protejez/prelungesc veata. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14138
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Mie imi place cana ta
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
adyshor54 |
![]()
Post
#14139
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 24 August 11 From: Timisoara ![]() |
Foarte tare cana , mi-ar trebui si mie una cand ma bate mandra la cap cand aduce vorba de mers la Jumbo
![]() |
--------------------
Renault
Symbol 1.4 75cp
2007 Fidji
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14140
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Dap, mi-e draga cana aia, mi-a ramas de la un partaj mai vechi de-ale mele
![]() Bun, YRX mi-a amintit de-o treaba relativ simpla, aproximativ rapida, dar foarte obositoare data fiind pozitia mea de lucru. Si am zis s-o bifez, ca inca e relativ devreme, si am chestii mai interesante de facut maine si duminica. Asadar... Volantul in 2019 si volantul astazi, dupa o smirgheluire manuala rapida. Se pare ca discul nou l-a mai uniformizat, mi se pare semnificativ mai putin patat decat inainte. Asta e doar ca fapt divers. Zy3njyK.jpg ( Size: 809.42k ) Number of downloads: 83 IMG_20230127_205039.jpg ( Size: 1.58mb ) Number of downloads: 59 Si ma bucur ca mi-a trecut prin caput sa masor diametrele de frictiune pe volanturi. 230mm la WRX, 240mm la STI. Nu pare mult, dar fiind la periferie, brat marit, conteaza. Se adauga si suprafata crescuta, probabil si arc diafragma mai tare. Dupa faza cu jugul, am zis sa ma asigur ca am o ruginitura de volant insirata prin garaj ce chiar e de STI, ca p-ala am sa-l folosesc data viitoare, dupa ce-l fac neruginit si-l rectific. Tot ca fapt divers, placa. Vad ceva pete de supraincalzire la ora 11-12, dar la ce a indurat pe terenul viran de alaturi, e prea bine. Imi amintesc acum ca dupa putoarea de ambreiaj, stateam 1-2 minute cu ea turata, pe liber, si alternam ambreiere cu debreiere, cu intentia de a raci ansamblul. Eu cred ca-i ok. IMG_20230127_204002.jpg ( Size: 1.46mb ) Number of downloads: 69 Acum discul. - prima poza, de pe net, nou. - a 2-a poza, ce am scos in 2019, ala patina daca imi bateam joc. - poza 3, starea actuala. 17fd749s_960.jpg ( Size: 257.21k ) Number of downloads: 68 MWrUmqa.jpg ( Size: 895.85k ) Number of downloads: 59 IMG_20230127_203850.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 58 Eu zica-i ok, mai duce 50mii km fara abuz prin noroaie sau zapada (exclus aici) lejer. Pareri va rog. Apropo de zapada, dintr-un motiv ciudat, astia nu curata sau dau cu sare, si a nins toata ziua. Strazile-s pustii... Pfuai, ce-as fi scos-o 2 minute in intersectie ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Agrig |
![]()
Post
#14141
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Discul incepe sa patineze cind se propteste in nituri.
La inceput un pic ca daca fortezi se arde aluminiul si mai merge o tura. Deci viata e data de adincimea niturilor. La Speedi sleeve se poate lasa gulerul de presare ca nu deranjeaza deloc in aplicatia de acolo, se taie doar daca impiedica ungerea simeringului. Daca intra prea usor un pic de Loctite si este perfect, vor tine mai mult decit a tinut planetara pe original, simeringurile la fel deoarece materialul este foarte dur, spre 60HRC si prelucrarea fina. This post has been edited by Agrig: 27 Jan 2023, 23:50 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
![]()
Post
#14142
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
A ajuns jugul de STI 2017 de la Ploiesti. Geometric, e absolut la fel ca celelalte doua, pe masurate.
Tot ce am gasit relevant pe net e asta. Ma rog, ce am reusit gasi. Screenshot_20230128_125146_2.png ( Size: 172.86k ) Number of downloads: 1174 Pe partea cealalta, amicul cu STI de track a indoit jugul de STI cand a dat cu el in sant, a pus de WRX, si cica i s-au dus cutia-n sus si motorul in jos. Nu mai inteleg nimic, asa ca-mi bag piciorusele. Pun jugul original al masinii, care e cel mai ranforsat si solid dintre toate 3, si vad ce iese. Macar asta se poate inlocui absolut banal cu masina completa, 6 suruburi si 2 piulite, toate cu acces facil, axe verticale. _________________________ N-am mai postat ieri, c-am zis ca ma culc devreme, m-au ajuns oboseala si nesomnul ceva de speriat. N-am mai zis, dar d-aia si trag sa termin, ca sa scap, ca sa fuga anxietatea si sa-i ia locul hibernarea. Saibe de Nissan. Nu se compara cu cele standard, deloc. Repet, d-aia-s prost. Ma zgarcesc la 90 de lei, apoi tot ajung sa-i dau. IMG_20230128_135716.jpg ( Size: 374.87k ) Number of downloads: 637 Si dupa atatea aventuri, cardanul e gata de pus pe masina. Cel mult, daca vibreaza perceptibil in mers, il desfac de la jumatate si-l rotesc 180*. Altfel, asta e. IMG_20230128_141304.jpg ( Size: 1010.25k ) Number of downloads: 1116 Cu spedisleeve nu m-am grabit deeeeeeeeeeeeloc. Am si intrat sub masina sa masor in interiorul diferentialului, n-am vrut sa fac nicio prostie. Sanse sunt sa fi facut, dar n-am ce-mi reprosa, am masurat de 17 ori. O chestie de notat. Agrig, da-ti cu parerea te rog daca treci pe aici. Simeringul are muchia de etansare la ulei, cea din dreapta cred eu pe poza, si o a 2-a muchie, de protectie la contaminanti a primeia, stanga pe poza. Distanta dintre ele 8mm. Mansonul la fel, 8mm. Cam scurt, eu l-as fi adorat pe la vreo 20, dar doar asa exista pe cota asta. Ca urmare, am localizat axial mansonul pe arbore astfel incat muchia de etansare la ulei sa pice fix la mijlocul mansonului. Asta-nseamna ca muchia antipraf va fi in afara mansonului, pe arborele vechi, pe un diametru mai mic, adica mai "larg". Adica la montaj se va forta pe manson, apoi se va relaxa la loc pe arbore. Sunt mai multe implicatii, personal nu vad nicio problema, nicaieri. Cineva, ceva? IMG_20230128_151154.jpg ( Size: 316.8k ) Number of downloads: 645 Usor de inteles ca gulerul de montaj n-a putut ramane. L-am despicat cu dremelul inainte de presare, apoi l-am rupt cu ce clesti am avut pe aici. "Clopotul" antipietre al planetarei m-a sabotat rau, deci am si zgariat in 3 locuri mansoanele, apoi am lustruit bavurile de pe zgarieturi cu smirghel de 2000. Inevitabil, deci n-am ce-mi reprosa nici aici. Dpmdv, reparatie reusita, si astea-s gata de montajul final ![]() IMG_20230128_152145.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 1113 Notez aici, in caz ca. Manson-capat planetara: 71mm. Iar asta fu cea mai placuta parte a zilei, o bucurie ![]() Bun, timoneria era asa inainte. Intr-a 2-a poza-i si unsa cu hidratec d-ala pe burta. Am uns cu mana, am sters surplusul. IMG_20230128_174650.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 61 IMG_20230128_181012_2.jpg ( Size: 709.54k ) Number of downloads: 524 Mai e de schimbat miezul bucsei de pe maneta, dar ala se poate inlocui si pe masina, e banal. Ca paranteza, aman executia miezului pentru ca-mi mai trebuie semiluni de amortizor spate facute la Pitesti. Semiluni care sa transforme gaurile de reglaj camber, din oval in rotund, ca nu pot folosi ovalitatea aia, am zis in urma de ce. Dar nici nu vreau sa-mi fuga suruburile la vreun damb in giratoriu. Si m-am gandit sa nu-l frec la cap cu 2 curieri, iar cum rotile spate nu le-as scoate din pozitia asta a masinii, mai dureaza putin. Nu m-am abtinut sa-i fac o proba ![]() Acolo-i blocatorul de mers inapoi. Ma fascineaza ca-s 4 directii. 1 cu 2, 3 cu 4, 5 cu 6, iar a 4-a directie e asta, ce se acceseaza doar deblocand-o. Stiu, e o banalitate, dar na. Mai mult, desi ansamblul timonerie in aer si absolut niciunul dintre suruburi nu erau stranse, era mai precisa decat multe tigai pe care le-am volanit. Am mai zis: abia astept! IMG_20230128_175317.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 63 Si de incheiere, ca nu ma dadeam plecat de acolo, o mica aranjare a cablajului. Principalul detaliu - scoaterea ramurii de O2 aval. Mai sunt si 2 coliere cu clips pe gaura (in bridele alea de le tot descopeream eu). Nerupte, dar obosite. Le-as fi putut inlocui, ca am ceva similar pe aici, dar ce am eu e cu colierele muuuuult mai inguste. Asa ca le-am lasat si asigurat suplimentar cu soricei mici, just in case. Si unde e banda albastra, fie era banda originala pe cale de dezlipire, fie am "intarit" zona de fixare pe colier, fie am compensat ca grosime inlaturarea ramurii de O2. IMG_20230128_191813.jpg ( Size: 932.88k ) Number of downloads: 64 Am mai montat tamponul pe cutie, strans la +90Nm, dar n-am poza. Iar cu jugul e cum am zis, il remontez pe cel ranforsat al masinii, apoi masor (cumva) orizontalitatea axei motor-cardan. Pare-se ca axa motor si axa iesire din cardan spre spate e aceeasi, mi-a zis mecanicul de la Cluj. Astazi cred ca ma ocup de rujina tho, si pe cutie, dar am si cateva puncte in tunelul caroseriei. Sinteza: cardan, planetare spate, timonerie. Trei repere problematice, gata de montaj. This post has been edited by Muttley: 29 Jan 2023, 12:22 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
pishky |
![]()
Post
#14143
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
pisica ? abia i se mai vede coada pe la pag 474
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14144
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Agrig |
![]()
Post
#14145
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Mansoanele alea trebuie sa acopere canalul acela taiat in arbore, deci fiind doar un canal e fix cum trebuie, daca insa erau 2 simeringuri de etansare cu 2 canale de uzura trebuiau puse 2 mansoane.
Asa este perfect. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
![]()
Post
#14146
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Sarumana, Agrig! Si pentru idee, si pentru asistenta de pe traseu!!!
![]() Bun, inapoi la juguri, mi-a venit idee de verificare. Ca sa fiu cat de cat coerent, esplic. Explozie.png ( Size: 35.36k ) Number of downloads: 571 Am mazgalit rapid problema. De sus in jos: - cutie de viteze (i se vede burta, dreapta sus pe poza e priza cardan) - tampon - jug. ( c ) este axa cardan. (T) este planul de asezare tampon pe cutie. Introductiv, reamintire, tamponul de WRX este mai inalt decat cel de STI cu 5mm pentru a compensa diferenta de "grosime" a cutiei, unde cea de STI e Sosoaca. Dar, stiam eu, si asa zice si amicul asta cu masina de track, si jugul face burta mai mare la STI. Practic, Sosoaca e compensata combinat, si tampon, dar si jug. Am facut evidentul, am masurat d(c,T) pe ambele cutii. Pentru ca n-am a 3-a mana sa tin telefonul in timp ce tin echerul si ruleta, imaginati-va voi unde sta ruleta. De fapt, arat ce am masurat si gata. IMG_20230129_133707.jpg ( Size: 614.71k ) Number of downloads: 569 IMG_20230129_134229.jpg ( Size: 918.34k ) Number of downloads: 557 Valorile insele nu-s relevante. Diferenta, si semnul diferentei, da. Hai, de dragul interactiunii forumistice, cine ghiceste relatia dintre X si Y? ![]() This post has been edited by Muttley: 29 Jan 2023, 14:39 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Victorine |
![]()
Post
#14147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
X+2Y=d² ? 😁
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14148
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#14149
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
3 mm diferență?
This post has been edited by tatabobu: 29 Jan 2023, 17:44 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14150
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Aia 5mm diferenta la tampon e pe piesele OEM.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14151
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Auzi, ma gandesc ca dai cu ceara pe cutie inainte sa o pui inapoi pe masina ca sa ramana metalul frumos de-a lungul timpului, nu?
Oriunde umblu las chestia asta in urma, e un strat protector destul de bun Attached thumbnail(s) Capture.JPG ( Size: 45.46k ) Number of downloads: 77 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14152
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Diferenta de masuratoare e de 5mm, fix cat diferenta de tampon.
Daca axa cardan ramane, iar caroseria ramane, reise ca jugul e la fel. Cutia e oxidata toata, am curatat-o cat am ajuns, prin vara. Ramane unsa cu WD40 si cam atat. _________________________ QUOTE Dacă jugul e identic, diferența dintre prinderi e dată fix de tampon? X = Y + 5 mm? Raspunsul corect a fost primit pe forumul celalalt. Ironia ma termina insa, fiind tot membru daciaclubreno ![]() ![]() ![]() Am si o veste mare, pe care inca n-am asimilat-o pe deplin, de greu de digerat ce e. Dar o pastrez pentru sfarsit. Asadar... Am scos suruburile de jug si tampon cutie din benzina, le-am curatat cu pistol de impact si carpa, ca sa gasesc un surub mic dinspre spatele jugului cu filetul cam strivit. Numarul ala misterios de pe capul surubului, la fel ca numarul de pe ceva suruburi de caseta de directie, ramase de la conversia directiei, deci am surub de schimb, dar voi inlocui doua, simetric. Fiind fixare direct in piulite sudate din caroserie, am zis sa tarodez. Trei (si doar atat) tarozi am si eu, dintre care unul M10x1, dedicat aerisitoarelor de Brembo, ala nu mai merge nicaieri altundeva. Mai aveam un tarod cumparat in 2016, cand mi-am montat lockout bolts pe cadrul spate si un tarod cumparat zilele trecute, ca sa curat gaura aia din cutie. Va inchipuiti unde bat... ![]() IMG_20230129_152731.jpg ( Size: 466.85k ) Number of downloads: 67 Asta e rugina din tunel. IMG_20230129_152905_2.jpg ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 57 M-am apucat s-o curat cu surubelnita electrica si o perie mica, si s-a terminat imediat bateria. Asa c-am zis sa termin odata cu jugul, implicit cu cutia. Doar ca jugul asupra caruia ma hotarasem, adica cel al masinii, are puuuutina rugina 'ici si 'colo. IMG_20230129_162332.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 54 Afara prea sub zero grade ca sa curat si mai ales sa vopsesc. Puteam sa-l pun asa, cum repet, toata lupta cu rugina din ultimul an a fost ca sa nu pun pe masina rugina altuia. Gen rugina mea e ok. Dar... IMG_20230129_164403.jpg ( Size: 998.07k ) Number of downloads: 60 Aveam, totusi, un jug fara fir de rugina, la care muncisem enorm ca sa-l aduc in starea aia. De acord, nedublat, deschis, mai slab. Dar nici eu n-am 450 cai la roti. So fluff it! Macar sa-mi iasa si mie ceva din munca aia, sa pot spune ca n-a fost de pomana. Ideea-i ca la vara, dupa ce revopsesc etrierele, sa ma ocup si de cel de WRX, il fac nou, il montez. Planul perfect. Tampoanele mici de pe jug, SuperPro montate in 2016, in stare perfecta, ca noi. (Si) d-aia-i misto poliuretanul, unde nu e compromisul de rigidizare prea mare. IMG_20230129_164410.jpg ( Size: 1020.39k ) Number of downloads: 65 Si astfel, mai am o piesa gata de montat pe masina. O piesa mai mare, ce-i drept... ![]() IMG_20230129_171630.jpg ( Size: 878.59k ) Number of downloads: 428 Mi-am anuntat cei 2 (fosti) colegi ca pot incepe sa se hotarasca cand trec pe aici. Primul a zis "uichendul viitor", dar l-am injurat in privat. Al 2-lea n-a citit inca. Cu Marty mi-e frica ca-si rupe vreo unghie sau ii chica cutia peste degete, dar daca trebuie un al 3-lea sa stea cu pisica, il chem. Si am incheiat dand cu Nigrin simplu unde am curatat rugina prin tunel. Maine dau cu Nigrin cu grund. Sau cu Hammerite gri. Sau cu ceara. Habar n-am cu ce, dar voi adormi gandindu-ma la asta probabil. ______________________ Ok, vestea mare e dupa cum urmeaza. Masurasem dimineata cota aia pe cutia de WRX, care e afara, langa Dacie. Dacia are prelata, dar cutia si restul pieselor nu, fiind acum cu un strat timid de zapada viscolita pe ele. Si am zis sa fac ceva pana nu le prinde rugina. Ii scriu vanzatorului transmisiei de STI de la Ploiesti, ii spun ca am o mecanica completa de WRX de dat, poate-l intereseaza un buy-back. Imi cere detalii si fac lista... - semipunti cu frane, totul complet. - suspensie completa - amortizoare, arcuri lowering, flanse, toate cumparate noi in 2016. - transmisie - cutie de viteze cu span pe buson, timonerie, planetare, cardan (stiu, rulmentul, dar decat sa adun gunoaie, mai bine duca-se), diferential spate. - roti OEM pe 17. Ca chestie, cele mai vandabile repere de acolo sunt franele/semipuntile. Upgrade pe Impreza aspirat si pe Forester, inclusiv XT. Eu le vedeam la 700e. Ar mai fi suspensia, ca nah, e suspensie, e oarecum consumabil. Arcurile au fost 200e, hai ceva si pe amortizoare si flanse, un 300 am zis. Rotile, fast sale la 200e. Cutia de viteze s-ar vinde binisor daca n-ar fi avut dressing pe buson. Planetare, cardan, diferential... cine sa le ia? Si, mai ales, cine sa se impiedice-n ele pana se vand? Si-i zic... Bai, eu as prefera sa scap de toate o data, n-am chef sa incerc sa le dau cu taraita. 1500e e ok, pachet complet? Si-mi spune ca intreaba. Ceva mai tarziu, imi scrie iar, "Vezi ca te va cauta Cristi de la Cluj pentru piese", adica mecanicul de Subaru de acolo. Pe care il sunasem ieri. Cu care vorbisem si azi, pe ciat. Si imediat ma cauta Cristi de la Cluj. Ce ai, cat vrei? Ii zic ce am, ii zic ca nu i le dau, ca el le vrea ieftin. Dar ii zic ca vreau 1500e. El... "pe tot ce ai enumerat?". Confirm. "Le iau, da-mi un cont". ![]() ![]() ![]() Evident ca nu i-am dat niciun cont, nu mi se pare corect sa plateasca in avans. Insa a insistat sa i le tin, ca trece dupa ele cat de curand. Practic as scapa la gramada de ce mi-a ramas. De tot! Si la pretul cerut de mine. No, acum intelegeti de ce e atat de neverosimil? ![]() This post has been edited by Muttley: 29 Jan 2023, 21:52 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14153
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
De fapt te.ai atasat de ele si nu vrei sa le vezi ca pleaca.
Hoarder in devenire ![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14154
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
M-as bucura in cel mai mare hal sa le vad plecate. Daca e pe bune faza pana la capat, imi iau o bere cu alcool si dansez cu matza.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14155
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Ca informatie, bere nu exista decat cu alcool. Restul e ori ceai ori suc.
Fain arata vopseaua pe traverse. Ca sa ramana faina nu ii dai nici o ceara de protectie? Vrei sa te apuci de electorliza iar peate 10 ani? |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14156
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
N-ai citit. Traversele alea-s provizorii.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14157
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Am citit, dar experienta zice ca orice provizoriu devine definitiv.
Bine, in cazul de fata nu definitiv, dar cand vei vedea ca e absolut perfect cu traversele alea nu o sa mai fie prioritar sa le schimbi asa repede |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14158
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Si experienta mea zice la fel, dar 10 ani sigur nu prind pe masina
![]() Nu de alta, dar in mult mai putin de 10 ani, daca toate bune, n-o sa mai aiba 250ish cai, si vor trebui alea tapene. Priceless! ![]() Screenshot_20230130_192015.png ( Size: 285.24k ) Number of downloads: 99 Asta-i un tip cu un magazin online cu preturi bune din Colorado, am luat si eu de la ei pe la inceputuri. Cand mi-a venit furtunul Samco cu defect, ala de 350 dolari, mi-au trimis altul la "schimb", de m-am ales cu doua. M-a si sunat, interurban ![]() Iar cei de jos sunt aia carora o sa le dau 800 dolari, imediat ce-mi raspund la mail. Ca i-am cerut maica-mii cu imprumut ![]() Comunitate faina asta cu Subaru turbo. This post has been edited by Muttley: 30 Jan 2023, 19:37 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Agrig |
![]()
Post
#14159
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
E o masina de nisa, din pacate prin Tm tot mai putine am vazut in ultimi ani...
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
![]()
Post
#14160
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
I-o fi casapit RAR-ul, ca n-au intermediara OEM.
_____________________ Pai m-am gandit ca deja e prea tarziu pentru "sa vad cum merge, apoi comand controllerul". Adica daca nu merge, repar, schimb sincroane, cutii, uatevar. Asta ramane configuratia masinii. Deci... IWIRE800.png ( Size: 62.1k ) Number of downloads: 100 Suma rotunda ![]() Excel actualizat. Nu zic inca totalul swapului, ca lipsesc un furtunas de ventilatie cutie, un transport controller in Romania (nu stiu cat cantareste, sper sa nu depasesc 2kg), o vanzare mecanica de WRX si ce-o mai fi la final, uleiuri, garnituri de busoane, habar n-am. Zic doar ca-mi luam masina relativ noua de suma asta ![]() ![]() _____________________ Dau cu reply, sa apara, si sa va dati cu parerea. Eu le-am scris ca vreau sa am bara cu leduri a DCCD-ului pe consola centrala, si nu in stanga volanului. Asta conditioneaza "geamul" ledurilor, o chestie printata 3D, neagra. Dar nu mai sunt atat de sigur... IMG_20230130_214539.jpg ( Size: 677.77k ) Number of downloads: 90 IMG_20221128_201548.jpg ( Size: 641.53k ) Number of downloads: 76 Prima poza le-am trimis-o pe mail. A 2-a-i din urma, ca sa vedeti unde ar fi locul de pe consola. Deci bara de leduri e asta si functioneaza ca aici. Are rol de confirmare vizuala a setarilor si pare a se si aprinde in timp real in functionare. Gen pe franare se duce cuplul nu stiu unde, pe accelerare violenta blocheaza. Ma vad folosind-o la inceput, pana ma dumiresc cum se comporta, dup-aia uit de ea. Voi unde ati pune ledurile alea, pe consola centrala, sau in stanga volan? This post has been edited by Muttley: 31 Jan 2023, 00:02 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:38 |