DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

516 Pages « < 470 471 472 473 474 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004

Muttley
post 27 Jan 2023, 16:12
Post #14131


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Gizas!
Stric burduful cu asta de frane, sau ii fac un bine?
De ce nu vreti sa vedeti pe poza ca e DITAI tubul, si ca n-am ce face cu el? Si ca-n mod expres n-am sa merg veci la magazin sa mai iau un jprei pe care-l folosesc o data, apoi ocupa spatiu...


This post has been edited by Muttley: 27 Jan 2023, 16:13


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 27 Jan 2023, 16:14
Post #14132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




E același tip de cauciuc? Scrie pe el EPDM? Dacă da, eu zic că merge și unsoarea aia de la Textar. N-aș fi crezut că n-ai în bucătărie ùn spray cu unsoare siliconică...

This post has been edited by Victorine: 27 Jan 2023, 16:15


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 Jan 2023, 16:16
Post #14133


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu scrie nimic, doar ca Japonia sleep.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 27 Jan 2023, 16:19
Post #14134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Am citit eu acum. E safe. Nu are uleiuri minerale.


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 Jan 2023, 16:20
Post #14135


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




imbratisare.gif

Myke n-ar fi zis nimic dry.gif

27 Jan 2023, 20:33:
______________________

Si se pare ca am ocupatie si pentru uichendul asta.
- saibe la 22 lei bucata. Dar da, sunt groase rau. Load axial antidesfacere am vrut, aia primesc.
- si... AGRIIIIIIG!!!!! Daca te-as avea la indemana ti-as lua flori! 66 lei bucata, pentru a salva o planetara... la cam acelasi pret vad acum.

IMG_20230127_190358.jpg ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 784


Pentru seara asta atat, ca e bine sa stric chestii pe lumina, odihnit.

IMG_20230127_190926.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 778


Are rost sa spun ca abia astept sa le presez? N-are. Sau ca nu ma pot hotari daca rup gulerul dupa presare. Sau ca nu stiu daca am teava necesara presarii.
Mai mult, maine trece pe aici un jug de cutie de sti.
Oduamne! icon_mrgreen.gif

This post has been edited by Muttley: 27 Jan 2023, 19:33


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 27 Jan 2023, 19:46
Post #14136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Bre, am glumit, cauciucul e cauciuc, da-l dreaq.
Dar, eu cand vreau sa fac frumoase piese de cauciuc folosesc un "silicone oil" de la Lidl. Asta pentru cauciucul imbatranit, ca uleiurile astea pleaca din el, asa ca daca il tratezi redevine suplu si elastic. Am povestit cu chederele de pe portbagajul de plafon.
Vaselina aia, pe de alta parte, e pentru bolturile de frana, adica strici orzul pe gaste, de fapt ea e safe pentru cauciuc, nu ca restaureaza cauciucul.
Dressing-ul de plastice e in esenta silicon, care inmoaie cauciucul si-l face mai elastic.
Acum, tu ai burduful ala nou, deci nu are nevoie de nimic, pe urmatorii 10 ani.
Treci mai departe, vreau sa vad ambreiajul schimbat de tine si folosit cu debreiere dubla cum arata.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 Jan 2023, 19:53
Post #14137


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Chiar, am uitat de ambreiaj. Dar desfac maine sau poimaine sper.
Ambreiajul ala, oricat de menajat, a fost absolut ucis cu zile cu nacela pe offroad, cu frana blocata la mers cu spatele, cand se invarteau toate 4 roti in gol. Tot ce vreau sa vad e daca a ramas ceva din el. Da, il desfac neaparat, desi carterul ambreiaj e relativ curat.

Burduful ar fi uns doar ca sa-l sigilez/protejez/prelungesc veata.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 27 Jan 2023, 20:26
Post #14138


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Mie imi place cana ta


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyshor54
post 27 Jan 2023, 21:22
Post #14139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 24 August 11
From: Timisoara




Foarte tare cana , mi-ar trebui si mie una cand ma bate mandra la cap cand aduce vorba de mers la Jumbo radmasa.gif


--------------------
Renault Symbol 1.4 75cp 2007 Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 Jan 2023, 21:44
Post #14140


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Dap, mi-e draga cana aia, mi-a ramas de la un partaj mai vechi de-ale mele happy.gif

Bun, YRX mi-a amintit de-o treaba relativ simpla, aproximativ rapida, dar foarte obositoare data fiind pozitia mea de lucru. Si am zis s-o bifez, ca inca e relativ devreme, si am chestii mai interesante de facut maine si duminica.
Asadar...

Volantul in 2019 si volantul astazi, dupa o smirgheluire manuala rapida. Se pare ca discul nou l-a mai uniformizat, mi se pare semnificativ mai putin patat decat inainte.
Asta e doar ca fapt divers.

Zy3njyK.jpg ( Size: 809.42k ) Number of downloads: 83
IMG_20230127_205039.jpg ( Size: 1.58mb ) Number of downloads: 59


Si ma bucur ca mi-a trecut prin caput sa masor diametrele de frictiune pe volanturi. 230mm la WRX, 240mm la STI. Nu pare mult, dar fiind la periferie, brat marit, conteaza. Se adauga si suprafata crescuta, probabil si arc diafragma mai tare.
Dupa faza cu jugul, am zis sa ma asigur ca am o ruginitura de volant insirata prin garaj ce chiar e de STI, ca p-ala am sa-l folosesc data viitoare, dupa ce-l fac neruginit si-l rectific.

Tot ca fapt divers, placa. Vad ceva pete de supraincalzire la ora 11-12, dar la ce a indurat pe terenul viran de alaturi, e prea bine. Imi amintesc acum ca dupa putoarea de ambreiaj, stateam 1-2 minute cu ea turata, pe liber, si alternam ambreiere cu debreiere, cu intentia de a raci ansamblul. Eu cred ca-i ok.

IMG_20230127_204002.jpg ( Size: 1.46mb ) Number of downloads: 69


Acum discul.
- prima poza, de pe net, nou.
- a 2-a poza, ce am scos in 2019, ala patina daca imi bateam joc.
- poza 3, starea actuala.

17fd749s_960.jpg ( Size: 257.21k ) Number of downloads: 68
MWrUmqa.jpg ( Size: 895.85k ) Number of downloads: 59
IMG_20230127_203850.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 58


Eu zica-i ok, mai duce 50mii km fara abuz prin noroaie sau zapada (exclus aici) lejer.
Pareri va rog.

Apropo de zapada, dintr-un motiv ciudat, astia nu curata sau dau cu sare, si a nins toata ziua. Strazile-s pustii... Pfuai, ce-as fi scos-o 2 minute in intersectie icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 27 Jan 2023, 23:47
Post #14141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.067
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Discul incepe sa patineze cind se propteste in nituri.
La inceput un pic ca daca fortezi se arde aluminiul si mai merge o tura.
Deci viata e data de adincimea niturilor.
La Speedi sleeve se poate lasa gulerul de presare ca nu deranjeaza deloc in aplicatia de acolo, se taie doar daca impiedica ungerea simeringului.
Daca intra prea usor un pic de Loctite si este perfect, vor tine mai mult decit a tinut planetara pe original, simeringurile la fel deoarece materialul este foarte dur, spre 60HRC si prelucrarea fina.

This post has been edited by Agrig: 27 Jan 2023, 23:50


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 28 Jan 2023, 13:22
Post #14142


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




A ajuns jugul de STI 2017 de la Ploiesti. Geometric, e absolut la fel ca celelalte doua, pe masurate.
Tot ce am gasit relevant pe net e asta. Ma rog, ce am reusit gasi.

Screenshot_20230128_125146_2.png ( Size: 172.86k ) Number of downloads: 1174


Pe partea cealalta, amicul cu STI de track a indoit jugul de STI cand a dat cu el in sant, a pus de WRX, si cica i s-au dus cutia-n sus si motorul in jos.

Nu mai inteleg nimic, asa ca-mi bag piciorusele. Pun jugul original al masinii, care e cel mai ranforsat si solid dintre toate 3, si vad ce iese. Macar asta se poate inlocui absolut banal cu masina completa, 6 suruburi si 2 piulite, toate cu acces facil, axe verticale.

_________________________

N-am mai postat ieri, c-am zis ca ma culc devreme, m-au ajuns oboseala si nesomnul ceva de speriat. N-am mai zis, dar d-aia si trag sa termin, ca sa scap, ca sa fuga anxietatea si sa-i ia locul hibernarea.

Saibe de Nissan. Nu se compara cu cele standard, deloc.
Repet, d-aia-s prost. Ma zgarcesc la 90 de lei, apoi tot ajung sa-i dau.

IMG_20230128_135716.jpg ( Size: 374.87k ) Number of downloads: 637


Si dupa atatea aventuri, cardanul e gata de pus pe masina. Cel mult, daca vibreaza perceptibil in mers, il desfac de la jumatate si-l rotesc 180*. Altfel, asta e.

IMG_20230128_141304.jpg ( Size: 1010.25k ) Number of downloads: 1116


Cu spedisleeve nu m-am grabit deeeeeeeeeeeeloc. Am si intrat sub masina sa masor in interiorul diferentialului, n-am vrut sa fac nicio prostie. Sanse sunt sa fi facut, dar n-am ce-mi reprosa, am masurat de 17 ori.

O chestie de notat. Agrig, da-ti cu parerea te rog daca treci pe aici.
Simeringul are muchia de etansare la ulei, cea din dreapta cred eu pe poza, si o a 2-a muchie, de protectie la contaminanti a primeia, stanga pe poza. Distanta dintre ele 8mm.
Mansonul la fel, 8mm. Cam scurt, eu l-as fi adorat pe la vreo 20, dar doar asa exista pe cota asta.
Ca urmare, am localizat axial mansonul pe arbore astfel incat muchia de etansare la ulei sa pice fix la mijlocul mansonului. Asta-nseamna ca muchia antipraf va fi in afara mansonului, pe arborele vechi, pe un diametru mai mic, adica mai "larg". Adica la montaj se va forta pe manson, apoi se va relaxa la loc pe arbore. Sunt mai multe implicatii, personal nu vad nicio problema, nicaieri. Cineva, ceva?

IMG_20230128_151154.jpg ( Size: 316.8k ) Number of downloads: 645


Usor de inteles ca gulerul de montaj n-a putut ramane. L-am despicat cu dremelul inainte de presare, apoi l-am rupt cu ce clesti am avut pe aici. "Clopotul" antipietre al planetarei m-a sabotat rau, deci am si zgariat in 3 locuri mansoanele, apoi am lustruit bavurile de pe zgarieturi cu smirghel de 2000. Inevitabil, deci n-am ce-mi reprosa nici aici.

Dpmdv, reparatie reusita, si astea-s gata de montajul final huh.gif

IMG_20230128_152145.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 1113


Notez aici, in caz ca. Manson-capat planetara: 71mm.

Iar asta fu cea mai placuta parte a zilei, o bucurie happy.gif
Bun, timoneria era asa inainte.
Intr-a 2-a poza-i si unsa cu hidratec d-ala pe burta. Am uns cu mana, am sters surplusul.

IMG_20230128_174650.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 61
IMG_20230128_181012_2.jpg ( Size: 709.54k ) Number of downloads: 524


Mai e de schimbat miezul bucsei de pe maneta, dar ala se poate inlocui si pe masina, e banal.
Ca paranteza, aman executia miezului pentru ca-mi mai trebuie semiluni de amortizor spate facute la Pitesti. Semiluni care sa transforme gaurile de reglaj camber, din oval in rotund, ca nu pot folosi ovalitatea aia, am zis in urma de ce. Dar nici nu vreau sa-mi fuga suruburile la vreun damb in giratoriu. Si m-am gandit sa nu-l frec la cap cu 2 curieri, iar cum rotile spate nu le-as scoate din pozitia asta a masinii, mai dureaza putin.

Nu m-am abtinut sa-i fac o proba icon_mrgreen.gif
Acolo-i blocatorul de mers inapoi. Ma fascineaza ca-s 4 directii. 1 cu 2, 3 cu 4, 5 cu 6, iar a 4-a directie e asta, ce se acceseaza doar deblocand-o.
Stiu, e o banalitate, dar na.
Mai mult, desi ansamblul timonerie in aer si absolut niciunul dintre suruburi nu erau stranse, era mai precisa decat multe tigai pe care le-am volanit. Am mai zis: abia astept!

IMG_20230128_175317.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 63


Si de incheiere, ca nu ma dadeam plecat de acolo, o mica aranjare a cablajului. Principalul detaliu - scoaterea ramurii de O2 aval.
Mai sunt si 2 coliere cu clips pe gaura (in bridele alea de le tot descopeream eu). Nerupte, dar obosite. Le-as fi putut inlocui, ca am ceva similar pe aici, dar ce am eu e cu colierele muuuuult mai inguste. Asa ca le-am lasat si asigurat suplimentar cu soricei mici, just in case.
Si unde e banda albastra, fie era banda originala pe cale de dezlipire, fie am "intarit" zona de fixare pe colier, fie am compensat ca grosime inlaturarea ramurii de O2.

IMG_20230128_191813.jpg ( Size: 932.88k ) Number of downloads: 64


Am mai montat tamponul pe cutie, strans la +90Nm, dar n-am poza.

Iar cu jugul e cum am zis, il remontez pe cel ranforsat al masinii, apoi masor (cumva) orizontalitatea axei motor-cardan. Pare-se ca axa motor si axa iesire din cardan spre spate e aceeasi, mi-a zis mecanicul de la Cluj.
Astazi cred ca ma ocup de rujina tho, si pe cutie, dar am si cateva puncte in tunelul caroseriei.

Sinteza: cardan, planetare spate, timonerie. Trei repere problematice, gata de montaj.

This post has been edited by Muttley: 29 Jan 2023, 12:22


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 29 Jan 2023, 13:23
Post #14143


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




pisica ? abia i se mai vede coada pe la pag 474


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jan 2023, 13:26
Post #14144


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




No, fie. Zdreanta live.

IMG_20230129_WA0004_2.jpeg ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 89


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 29 Jan 2023, 13:31
Post #14145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.067
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Mansoanele alea trebuie sa acopere canalul acela taiat in arbore, deci fiind doar un canal e fix cum trebuie, daca insa erau 2 simeringuri de etansare cu 2 canale de uzura trebuiau puse 2 mansoane.
Asa este perfect.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jan 2023, 14:38
Post #14146


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Sarumana, Agrig! Si pentru idee, si pentru asistenta de pe traseu!!! imbratisare.gif

Bun, inapoi la juguri, mi-a venit idee de verificare.
Ca sa fiu cat de cat coerent, esplic.

Explozie.png ( Size: 35.36k ) Number of downloads: 571


Am mazgalit rapid problema. De sus in jos:
- cutie de viteze (i se vede burta, dreapta sus pe poza e priza cardan)
- tampon
- jug.
( c ) este axa cardan.
(T) este planul de asezare tampon pe cutie.

Introductiv, reamintire, tamponul de WRX este mai inalt decat cel de STI cu 5mm pentru a compensa diferenta de "grosime" a cutiei, unde cea de STI e Sosoaca.
Dar, stiam eu, si asa zice si amicul asta cu masina de track, si jugul face burta mai mare la STI. Practic, Sosoaca e compensata combinat, si tampon, dar si jug.

Am facut evidentul, am masurat d(c,T) pe ambele cutii.
Pentru ca n-am a 3-a mana sa tin telefonul in timp ce tin echerul si ruleta, imaginati-va voi unde sta ruleta. De fapt, arat ce am masurat si gata.

IMG_20230129_133707.jpg ( Size: 614.71k ) Number of downloads: 569
IMG_20230129_134229.jpg ( Size: 918.34k ) Number of downloads: 557


Valorile insele nu-s relevante. Diferenta, si semnul diferentei, da.
Hai, de dragul interactiunii forumistice, cine ghiceste relatia dintre X si Y? happy.gif

This post has been edited by Muttley: 29 Jan 2023, 14:39


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 29 Jan 2023, 17:02
Post #14147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




X+2Y=d² ? 😁


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jan 2023, 17:11
Post #14148


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




mad.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 29 Jan 2023, 17:43
Post #14149


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




3 mm diferență?

This post has been edited by tatabobu: 29 Jan 2023, 17:44


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jan 2023, 17:50
Post #14150


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Aia 5mm diferenta la tampon e pe piesele OEM.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 29 Jan 2023, 18:09
Post #14151


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Auzi, ma gandesc ca dai cu ceara pe cutie inainte sa o pui inapoi pe masina ca sa ramana metalul frumos de-a lungul timpului, nu?
Oriunde umblu las chestia asta in urma, e un strat protector destul de bun

Attached thumbnail(s)
Capture.JPG ( Size: 45.46k ) Number of downloads: 77


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jan 2023, 18:19
Post #14152


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Diferenta de masuratoare e de 5mm, fix cat diferenta de tampon.
Daca axa cardan ramane, iar caroseria ramane, reise ca jugul e la fel.

Cutia e oxidata toata, am curatat-o cat am ajuns, prin vara. Ramane unsa cu WD40 si cam atat.
_________________________


QUOTE
Dacă jugul e identic, diferența dintre prinderi e dată fix de tampon? X = Y + 5 mm?

Raspunsul corect a fost primit pe forumul celalalt. Ironia ma termina insa, fiind tot membru daciaclubreno radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Am si o veste mare, pe care inca n-am asimilat-o pe deplin, de greu de digerat ce e. Dar o pastrez pentru sfarsit.

Asadar...
Am scos suruburile de jug si tampon cutie din benzina, le-am curatat cu pistol de impact si carpa, ca sa gasesc un surub mic dinspre spatele jugului cu filetul cam strivit. Numarul ala misterios de pe capul surubului, la fel ca numarul de pe ceva suruburi de caseta de directie, ramase de la conversia directiei, deci am surub de schimb, dar voi inlocui doua, simetric.
Fiind fixare direct in piulite sudate din caroserie, am zis sa tarodez.
Trei (si doar atat) tarozi am si eu, dintre care unul M10x1, dedicat aerisitoarelor de Brembo, ala nu mai merge nicaieri altundeva. Mai aveam un tarod cumparat in 2016, cand mi-am montat lockout bolts pe cadrul spate si un tarod cumparat zilele trecute, ca sa curat gaura aia din cutie.
Va inchipuiti unde bat... icon_mrgreen.gif

IMG_20230129_152731.jpg ( Size: 466.85k ) Number of downloads: 67


Asta e rugina din tunel.

IMG_20230129_152905_2.jpg ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 57


M-am apucat s-o curat cu surubelnita electrica si o perie mica, si s-a terminat imediat bateria. Asa c-am zis sa termin odata cu jugul, implicit cu cutia.
Doar ca jugul asupra caruia ma hotarasem, adica cel al masinii, are puuuutina rugina 'ici si 'colo.

IMG_20230129_162332.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 54


Afara prea sub zero grade ca sa curat si mai ales sa vopsesc. Puteam sa-l pun asa, cum repet, toata lupta cu rugina din ultimul an a fost ca sa nu pun pe masina rugina altuia. Gen rugina mea e ok.
Dar...

IMG_20230129_164403.jpg ( Size: 998.07k ) Number of downloads: 60


Aveam, totusi, un jug fara fir de rugina, la care muncisem enorm ca sa-l aduc in starea aia. De acord, nedublat, deschis, mai slab. Dar nici eu n-am 450 cai la roti. So fluff it! Macar sa-mi iasa si mie ceva din munca aia, sa pot spune ca n-a fost de pomana.
Ideea-i ca la vara, dupa ce revopsesc etrierele, sa ma ocup si de cel de WRX, il fac nou, il montez. Planul perfect.

Tampoanele mici de pe jug, SuperPro montate in 2016, in stare perfecta, ca noi. (Si) d-aia-i misto poliuretanul, unde nu e compromisul de rigidizare prea mare.

IMG_20230129_164410.jpg ( Size: 1020.39k ) Number of downloads: 65


Si astfel, mai am o piesa gata de montat pe masina. O piesa mai mare, ce-i drept... mellow.gif

IMG_20230129_171630.jpg ( Size: 878.59k ) Number of downloads: 428


Mi-am anuntat cei 2 (fosti) colegi ca pot incepe sa se hotarasca cand trec pe aici. Primul a zis "uichendul viitor", dar l-am injurat in privat. Al 2-lea n-a citit inca.
Cu Marty mi-e frica ca-si rupe vreo unghie sau ii chica cutia peste degete, dar daca trebuie un al 3-lea sa stea cu pisica, il chem.

Si am incheiat dand cu Nigrin simplu unde am curatat rugina prin tunel. Maine dau cu Nigrin cu grund. Sau cu Hammerite gri. Sau cu ceara. Habar n-am cu ce, dar voi adormi gandindu-ma la asta probabil.
______________________

Ok, vestea mare e dupa cum urmeaza.
Masurasem dimineata cota aia pe cutia de WRX, care e afara, langa Dacie. Dacia are prelata, dar cutia si restul pieselor nu, fiind acum cu un strat timid de zapada viscolita pe ele. Si am zis sa fac ceva pana nu le prinde rugina.
Ii scriu vanzatorului transmisiei de STI de la Ploiesti, ii spun ca am o mecanica completa de WRX de dat, poate-l intereseaza un buy-back.

Imi cere detalii si fac lista...
- semipunti cu frane, totul complet.
- suspensie completa - amortizoare, arcuri lowering, flanse, toate cumparate noi in 2016.
- transmisie - cutie de viteze cu span pe buson, timonerie, planetare, cardan (stiu, rulmentul, dar decat sa adun gunoaie, mai bine duca-se), diferential spate.
- roti OEM pe 17.

Ca chestie, cele mai vandabile repere de acolo sunt franele/semipuntile. Upgrade pe Impreza aspirat si pe Forester, inclusiv XT. Eu le vedeam la 700e.
Ar mai fi suspensia, ca nah, e suspensie, e oarecum consumabil. Arcurile au fost 200e, hai ceva si pe amortizoare si flanse, un 300 am zis.
Rotile, fast sale la 200e.
Cutia de viteze s-ar vinde binisor daca n-ar fi avut dressing pe buson.
Planetare, cardan, diferential... cine sa le ia? Si, mai ales, cine sa se impiedice-n ele pana se vand?

Si-i zic... Bai, eu as prefera sa scap de toate o data, n-am chef sa incerc sa le dau cu taraita. 1500e e ok, pachet complet? Si-mi spune ca intreaba.
Ceva mai tarziu, imi scrie iar, "Vezi ca te va cauta Cristi de la Cluj pentru piese", adica mecanicul de Subaru de acolo. Pe care il sunasem ieri. Cu care vorbisem si azi, pe ciat.
Si imediat ma cauta Cristi de la Cluj. Ce ai, cat vrei? Ii zic ce am, ii zic ca nu i le dau, ca el le vrea ieftin. Dar ii zic ca vreau 1500e. El... "pe tot ce ai enumerat?". Confirm. "Le iau, da-mi un cont".

wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Evident ca nu i-am dat niciun cont, nu mi se pare corect sa plateasca in avans. Insa a insistat sa i le tin, ca trece dupa ele cat de curand.
Practic as scapa la gramada de ce mi-a ramas. De tot! Si la pretul cerut de mine.
No, acum intelegeti de ce e atat de neverosimil? mellow.gif

This post has been edited by Muttley: 29 Jan 2023, 21:52


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 29 Jan 2023, 22:14
Post #14153


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




De fapt te.ai atasat de ele si nu vrei sa le vezi ca pleaca.
Hoarder in devenire icon_mrgreen.gif


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jan 2023, 22:17
Post #14154


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




M-as bucura in cel mai mare hal sa le vad plecate. Daca e pe bune faza pana la capat, imi iau o bere cu alcool si dansez cu matza.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 29 Jan 2023, 22:49
Post #14155


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Ca informatie, bere nu exista decat cu alcool. Restul e ori ceai ori suc.
Fain arata vopseaua pe traverse. Ca sa ramana faina nu ii dai nici o ceara de protectie? Vrei sa te apuci de electorliza iar peate 10 ani?


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jan 2023, 22:55
Post #14156


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




N-ai citit. Traversele alea-s provizorii.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 29 Jan 2023, 23:07
Post #14157


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Am citit, dar experienta zice ca orice provizoriu devine definitiv.
Bine, in cazul de fata nu definitiv, dar cand vei vedea ca e absolut perfect cu traversele alea nu o sa mai fie prioritar sa le schimbi asa repede


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jan 2023, 23:20
Post #14158


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Si experienta mea zice la fel, dar 10 ani sigur nu prind pe masina icon_mrgreen.gif
Nu de alta, dar in mult mai putin de 10 ani, daca toate bune, n-o sa mai aiba 250ish cai, si vor trebui alea tapene.


Priceless! wub.gif

Screenshot_20230130_192015.png ( Size: 285.24k ) Number of downloads: 99


Asta-i un tip cu un magazin online cu preturi bune din Colorado, am luat si eu de la ei pe la inceputuri. Cand mi-a venit furtunul Samco cu defect, ala de 350 dolari, mi-au trimis altul la "schimb", de m-am ales cu doua. M-a si sunat, interurban radmasa.gif

Iar cei de jos sunt aia carora o sa le dau 800 dolari, imediat ce-mi raspund la mail. Ca i-am cerut maica-mii cu imprumut blush.gif

Comunitate faina asta cu Subaru turbo.

This post has been edited by Muttley: 30 Jan 2023, 19:37


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 30 Jan 2023, 19:56
Post #14159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.067
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




E o masina de nisa, din pacate prin Tm tot mai putine am vazut in ultimi ani...


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 30 Jan 2023, 20:12
Post #14160


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




I-o fi casapit RAR-ul, ca n-au intermediara OEM.

_____________________

Pai m-am gandit ca deja e prea tarziu pentru "sa vad cum merge, apoi comand controllerul".
Adica daca nu merge, repar, schimb sincroane, cutii, uatevar. Asta ramane configuratia masinii.
Deci...

IWIRE800.png ( Size: 62.1k ) Number of downloads: 100


Suma rotunda huh.gif

Excel actualizat. Nu zic inca totalul swapului, ca lipsesc un furtunas de ventilatie cutie, un transport controller in Romania (nu stiu cat cantareste, sper sa nu depasesc 2kg), o vanzare mecanica de WRX si ce-o mai fi la final, uleiuri, garnituri de busoane, habar n-am.
Zic doar ca-mi luam masina relativ noua de suma asta wacko.gif wacko.gif

_____________________


Dau cu reply, sa apara, si sa va dati cu parerea.

Eu le-am scris ca vreau sa am bara cu leduri a DCCD-ului pe consola centrala, si nu in stanga volanului. Asta conditioneaza "geamul" ledurilor, o chestie printata 3D, neagra.
Dar nu mai sunt atat de sigur...

IMG_20230130_214539.jpg ( Size: 677.77k ) Number of downloads: 90
IMG_20221128_201548.jpg ( Size: 641.53k ) Number of downloads: 76


Prima poza le-am trimis-o pe mail. A 2-a-i din urma, ca sa vedeti unde ar fi locul de pe consola.

Deci bara de leduri e asta si functioneaza ca aici. Are rol de confirmare vizuala a setarilor si pare a se si aprinde in timp real in functionare. Gen pe franare se duce cuplul nu stiu unde, pe accelerare violenta blocheaza. Ma vad folosind-o la inceput, pana ma dumiresc cum se comporta, dup-aia uit de ea.

Voi unde ati pune ledurile alea, pe consola centrala, sau in stanga volan?

This post has been edited by Muttley: 31 Jan 2023, 00:02


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
516 Pages « < 470 471 472 473 474 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 02:38
Forum Renault