DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

516 Pages « < 27 28 29 30 31 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004

Muttley
post 18 Nov 2015, 16:01
Post #841


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Tot despre suspensie... Italia, tara cu strazi ok. Incredibila pe parte de articulatii, sa ma bata uimirea, niciun joc, nicio bataie, dupa 113.000km. Si discutam despre un Subaru, care se zvoneste c-ar fi terci pe articulatii. F-le mm lor de drumuri si drumari de Romania!!!!(injur in minte acum, in ciuda bucuriei de mi-o da starea masinii).
Si am mai uitat ceva pe suspensie. E confortabila, mai confortabila decat Swiftul, mai rigida decat o masina obisnuita. Si o chestie tare de tot... O masina normala, cu tractiune, pe incetinitoare de exemplu, va avea fata mai moale decat spatele, pe motiv de punte spate rigida, fund usor. Asta in schimb, ca e grea si la dos, ca e break si are mecanica si acolo, in plus din cauza tendoanelor longitudinale extrem de lungi ale puntii spate din ce am vazut pe sub ea... e mai moale de fund. Deci daca ai dat cu fata in conditii bune, spatele nu va fi problema, ala trece fara sa scuture. Imi place mult asta.

Si mai are o chestie pe mecanica, un zgomot. La inceput facea la schimbare in usoara forta din 2 in 3, in jur de 3500-4000rpm, un sunet ca de blow-off, d-ala de imita veveritele. De fapt e un zdranganit ca de tabla, dar nu reusesc sa-l localizez, daca e sub masina, la motor, sau sub bord. Momentan n-am ce-i face, am sa misc toate alea pe sub ea cand prind un elevator. Daca suna cunoscut cuiva, sa spuna.

Si constat cu uimire c-am omis cea mai importanta chestie, insusi motivul pentru care am cumparat-o. Da, are frana de motor, lua-le-ar naiba de masini noi si moderne si cu feature-uri de prosti. Si da, mi-a iesit varf-calcai din prima. Si orice rev-match iese la fix, cat potrivesc din gaz, atat face. Nu ma ajuta vocabularul sa explic cat e de bine...
________________________________

Sa trec la chestiile domestice.
Mai intai, partea haioasa. Am zis, masina a fost lovita superficial in fata, i-a fost scoasa bara pentru reparatii, probabil si proiectoarele, data fiind zona in care s-a chituit. Eu am scos-o la randu-mi, si am scos proiectoarele. Le-am pus la loc FIX cum erau, am scris pe ele, pe spate, stanga si dreapta, ca-s bou si prefer sa-mi usurez viata.
Comparatie intre o poza de pe net si un proiector de la mine. Incercuite sunt inscriptiile "Subaru".

1878_2_DSC_8593.jpg ( Size: 268.47k ) Number of downloads: 1088


Iata si rezultatul. In poza sunt aprinse pozitiile si proiectoarele. Nu se vad varfurile brazilor. Dar credeti-ma, se vad perfect, luminate de proiectoarele mele fiind. Adica proiectoarele bat 2 fascicule late, puternice, joase. Dar le bate rotite la 90 de grade. Italieni prosti si roman batut in cap. Rezolv diseara.

lumina.jpg ( Size: 12.3k ) Number of downloads: 1111


Farurile-s chioare pe faza scurta, Swiftul, cu xenoanele vietii, face din noapte zi, la ala n-am folosit faza lunga aproape niciodata. Aici frec maneta continuu, chiar daca le-am setat pe inaltime maxima. Va urma polish, ca-s matuite, dar nu m-astept la minuni. Si probabil becuri d-alea scumpe, cu denumiri atragatoare.
La fel ca la Swift, NU am martor in bord pentru faza scurta, la interior n-am nicio informatie ca ar fi aprinsa faza scurta sau doar pozitia. Daca la Swift se explica prin prezenta pozitiei "auto" de pe maneta si a senzorului de lumina, aici nu se explica, punct. Trag de maneta, sau ma uit la ea, si aia e.
Maneta de stergatoare e ciudata, spalatorul e pe buton in capat, iar cand tragi e o cursa. Diferit de orice altceva am condus.
Clima manuala e ok, da' tre' frecata continuu, ca se abureste ca la balamuc. Detaliez mai incolo.
Pedala de acceleratie e articulata nu doar in perete, ci si sub pedala. E funny.
SCAUNELE... oribile. Erau oribile la Swift, aici sunt o clasa de oribilitate peste. Pentru anatomia mea (am coloana putin stramba) e NASPA! Vreau suport lombar. Mai vad eu. Nu ma leg de sprijinul lateral, e clar ca acolo stam bine de tot. Mai am pana sa fac uz de sprijinul ala, repet, n-am fortat.
Geamurile fata scartaie ingrozitor la coborare, centura soferului scartaie de-mi tiuie urechea stanga. Imi plac de mor prostiile astea, ca rade lumea de mine si ma distreaza asta. Creca nici nu le repar.
Volanul e imens.
Capota e lunga rau (motor longitudinal), iar la primele manevre nu vedeam decat priza de intercooler, insa mi-a trecut. Luneta e la mama dracu'. Am sa ma readaptez repede, am condus o Laguna 3 un an, doar ca de atunci am mers doar cu Twingo si Swift.
Greieri - nimic, absolut nimic!

Legat de zgomotul la interior, o adaugire: pasajele rotilor spate nu au carenaje, se aude orice pietricica sau firicel de praf. Am sa caut sa fac ceva, sa improvizez ceva. In plus, am traume de la Dacia 1310. Am zis cumva ca masina asta RAMANE? Ei, va trebui sa ramana si neruginita.

Alta parte haioasa, ce-i da personalitate: e leoarca la interior.
Cand am ajuns ieri la ea, era ud afara, probabil plouase de curand. Geamurile, c-asa-i Subaru, nu au rame. Intre geamuri si chederele de sprijin era ud. De la ploaie! In spate aveam niste foi ramase de la RAR. Umede. Ieri seara am frecat ventilatia, AC-ul si degivrarea constant, ca sa vad p-unde merg, desi NU ploua!
Si ciresica de pe tort... La final, dupa ce am adunat +100km pe nesimtite, am oprit la spalatorie ca sa fac ultime retusuri pe unde n-am demontat inca, si probabil n-am sa desfac prea curand (zona buson rezervor, sine bare longitudinale, stergatoare geamuri laterale). In masina ploua. Mai putin decat la Dacie in conditii similare de turbojet, da' nah... Personalitate, me like.

Daca-mi amintesc, completez.

This post has been edited by Muttley: 18 Nov 2015, 16:39


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Macione
post 18 Nov 2015, 16:21
Post #842


Membru cu RS


Group: Members
Posts: 820
Joined: 17 June 09
From: Bucuresti




Cred ca la Stift ai nevoie de o volanta usurata, pentru frana de motor, ieseai mai ieftin. smile.gif


--------------------
Nissan Renault CLIO/RS - B 169 RRS Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Nov 2015, 16:32
Post #843


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nici cea mai mica legatura nu are rev-hangul de swift cu volanta, nu e o intarziere mecanica, ci una electronica, urmare a inchiderii extrem de lente a clapetei fly-by-wire in anumite conditii. Nu reiau explicatiile, sunt cu cateva pagini in urma.
Dimpotriva, Impreza are o volanta extrem de grea, se tureaza foarte lent.

Doftorake, am alimentat o singura data de la Mol, iar Stiftul, peste 4000 de ture intra in avarie, nu se hotara ce sa faca, sa accelereze, sa rateze injectii... Eu mai calc in Mol doar dupa apa plata. OMV 100 sau Petrom 99.
Powerslide pe uscat in 2 sa faci tu, cu ce masina vrei. Eu nu cresc lalele de planetara in dosu' casei.

hitman, da' ce masina ai?
Cu bujiile-i problematic, tre' desfacuta juma' de masina. Da' nu comentez, e o bagatela pe langa scosu' motorului pentru garnituri, se rezolva cat de curand.
La diferential, colegu' cu bugeye din Bucuresti a schimbat nu stiu ce rulmenti, si prezinta rezultatele ca fiind senzationale. Cica cedeaza pe la 100k km, cam cat am eu. El a schimbat pe la 190 mii. Nu vad cum ar fi diferentialul insusi pe duca, da' nu e exclus. Mai sap.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 18 Nov 2015, 16:33
Post #844


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Mattiiiiiiii20151118_163220.jpg ( Size: 1.67mb ) Number of downloads: 350


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 18 Nov 2015, 16:38
Post #845


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




E39 520i. Difu e consumabil ma la voi? La bmw dau astia ca surdu'-n clopot in ele si nu pica dif, planetare nimic...la sti auzisem ca ii picase unuia ca ex-ul proprietar pusese gume dimensiuni diferite de carte pe spate..


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Nov 2015, 16:45
Post #846


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Doftorake, e aspirat ala, blobeye sau hawkeye. Aparent, pentru WRX din 2002, break, nu exista fisa de omologare pana sa ajung eu la RAR.

Pai are 3 difuri. Centralul cred ca-l aud eu, si d-acolo-s si rulmentii cu probleme. Cred... De spate n-am citit sa cada pe wrx-uri.
Eu dau in masini bland (doftore, TACI, atunci coborasem de pe Logan de serviciu), la mine n-o sa se strice nicio transmisie vreodata. Ce a fost inainte, ce coordonare avea mosu', 'mnesau sa-l ierte... aia nu mai stiu.
Si din motivul de care zici voi lua cauciucuri noi, si le voi permuta periodic si cu grija. Mosu' se pare c-a avut grija la aspectul asta, are pe ea P-Zero nush de care (Nero parca) noi.
Sa nu uit, imi notez aici, o geometrie roti (toate patru) tre' sa-i fac. La ochi, convergenta fata nu mi se pare ok.

This post has been edited by Muttley: 18 Nov 2015, 16:46


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 18 Nov 2015, 17:04
Post #847


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Mattli, vom vedea !

La 150 k Bufnitoiul nu are nimic in suspensie.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Nov 2015, 18:56
Post #848


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Bimaru' tau nu-i din 2002, ba mai mult, nu vad rostul comparatiei.
150km deja, fataiala prin oras. Nu ma satur, imi place de mor. Nici macar n-am mers tare, imi place si atat.
O observatie insa: ca mers, ca user-friendlyness, se aseamana mai mult cu Dacia, asta dupa modificari. Adica trebuie turata la plecari de pe loc, si mai ales patinata mult, daca nu nimeresti turatia scutura, daca ridici prea repede, scutura. Din cauza cutiei lungi, patinatul in 2 s-a terminat, incep sa bag 1 din mers, ceea ce eu nu faceam niciodata, comenzile extrem de grele se simt, se simte masina per total mai greoaie, mai stangace decat Swiftul. La plecarile de pe loc o iau usor, creca-mi iau oaresice injuraturi din spate. Si manevrele din scurt, gen crosetarea traficului ocupat d-aia de dorm conducand, aia s-a terminat. Inainte de a tasni, trebuie sa se umfle. Asta-n ideea ca-s in treapta buna, pe la 3000 de ture. Ca altfel nu face nimic. Swiftul e la polul opus, apesi, s-a dus.
Tot imi place de mor.

Am uitat un detaliu - semnalizarea. N-are impuls, si vreau! icon_mrgreen.gif

Am fost sunat pentru cauciucuri. Vin spre mine saptamana viitoare.
Am intrebat de ce-s atat de ieftine, si mi-a raspuns ce banuiam - dot vechi, probabil in jur de 2012. Nu ma deranjeaza cu nimic. Best fluffin' buy!

This post has been edited by Muttley: 18 Nov 2015, 18:59


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 Nov 2015, 19:26
Post #849


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Treaba cu anvelopele era de asteptat, cum zici. Probabil le-a ramas stocul vechi la pretul vechi.

QUOTE(Muttley @ 18 Nov 2015, 18:56)
Asta-n ideea ca-s in treapta buna, pe la 3000 de ture. Ca altfel nu face nimic. Swiftul e la polul opus, apesi, s-a dus.
*


Aspirat vs turbo. Sa fie rau vs sa fie bine.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Nov 2015, 19:32
Post #850


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Stiftu' are si avantajul distributiei si admisiei variabile. Are cuplu excelent la ture joase, si e usor rau.
Fiecare are avantaje si dezavantaje. Faptu' ca ma tempereaza in trafic Impreza nu-l vad decat ca pe un lucru bun.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 Nov 2015, 19:34
Post #851


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ce bine ca n-am teve cu plasma, ca daca se strica nu mai pot sa il repar.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 18 Nov 2015, 19:43
Post #852


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.413
Joined: 15 January 06




QUOTE(Muttley @ 18 Nov 2015, 18:56)
Am fost sunat pentru cauciucuri. Vin spre mine saptamana viitoare.
Am intrebat de ce-s atat de ieftine, si mi-a raspuns ce banuiam - dot vechi, probabil in jur de 2012. Nu ma deranjeaza cu nimic. Best fluffin' buy!
*



daca au fost depozitate cum trebuie n-ar trebui sa ai probleme, dar sa te uiti bine la ele pe toate partile smile.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-06-xxx 2005
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Nov 2015, 19:55
Post #853


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Mucics, ce teveu cu plasma?
andrei, ce urmaresc cand le inspectez?

This post has been edited by Muttley: 18 Nov 2015, 19:58


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 Nov 2015, 19:59
Post #854


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Pai ai dat-o cu bine ca e lenesa, abia nu merge repede. tongue.gif
Adica o fi ea urata, dar macar e batrana.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Nov 2015, 20:06
Post #855


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Noah, caut si eu partea buna a lucrurilor icon_mrgreen.gif
Nu prea e masina de oras, sa te grabesti. Poate in linie dreapta mai merge s-o calci, da' se lasa cu viteza prea mare.

Nu ne oprim niciodata asa cred. E alta categorie de masina, mare, grea, cu transmisie multa, cu motor turbo cam rudimentar. Nu se compara, dar ai tendinta sa compari.
Ia, sa ma duc sa vad ce-i cu proiectoarele alea, sa le bajbai mufele prin bezna. De ce? Ca mi-e atat de draga de nu pot sta departe de ea. Am mai zis si am s-o tooooooot spun! (poppin hearts)


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 18 Nov 2015, 20:28
Post #856


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.413
Joined: 15 January 06




Daca au fost depozitate in soare, de obicei se vede ca partea respectiva e mai maronie de la aditivii care se evapora.
Tot din cauza asta pot sa apara crapaturi fine din loc in loc.
Si sa nu uitam de importantul test cu unghia.
chestii d-astea smile.gif
Daca au fost depozitate pe o parte s-ar putea sa te injure la vulcanizare cand vor incerca sa monteze.
Acum niste ani la mine s-au chinuit cu tunul de aer sa le taloneze icon_mrgreen.gif

This post has been edited by andreig1982: 18 Nov 2015, 20:36


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-06-xxx 2005
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Nov 2015, 21:05
Post #857


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Perfect, mersi pentru informatii.

Erau proiectoarele inversate, si cum asta se poate face doar montandu-le rotite cu 90 de grade, na insprava. Le-am reinversat, e bine acum. Pfiu!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 18 Nov 2015, 22:08
Post #858


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Mattli, vezi ca-i foarte posibil sa ai ambreiajul otzara glazurat. Simptomele sunt de tipice rolleyes.gif iar tratamentul DIY clasic. Bufnitoiul s-a lecuit in 2 minute. Just ask Dănuț happy.gif

Mattli, eu cu OMV 100 intru in avarie in mers normal si usor. Cu Petrom sau Luk nu pot merge normal, tot corectii aiurea de avans, tacaneli, check engineuri. Mai incearca o data Evo, alta statie, rezervol gol, bagi si tu 15 litri doar. Motor mai f$&#t in cur ca N43B20 nu cred ca exista in galaxie. Just sayin' blush.gif

Revmatch iese si in Stiftache daca nu vrei sa se adapteze masina la tine. Facem pariu ? Daca nu imi iese te las 100km cu Bufnitoiu tongue.gif

PS> nush de ce te asteptai sa fie lesinata la ture mici, doar nu-i 0.9 tCe sau alta ascutitoare d-asta sublitrica.

PS2> eu as incepe sa ma gandesc la un tratament bun pt.chedere smile.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 19 Nov 2015, 07:50
Post #859


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Explica cu ambreiajul. Ala trepideaza la plecare de pe loc si pedala-i tare. E original cred.
Ce torn pe chedere?

I-am dat 2 varfuri de 180 si iar mi s-a aprins checkengine, P0171. Numa' doftoru-i de vina!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 19 Nov 2015, 08:06
Post #860


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.413
Joined: 15 January 06




Legat de pb cu apa, un prieten a patit ceva similar cu un outback. La el intra pe undeva prin zona oglinzii se scurgea pe fata usii si ajungea pe mocheta. La momentul respectiv gasise niste sfaturi despre ce ar trebui verificat pe un forum strain.

Opening and closing the doors and the weather stripping settling causes them to fit a little sloppier than when the car left the factory.

1. Identify where the wind noise is coming from (front or rear door, right, left).
Spraying a hose directly at the window seal can also itentify an inproper seal.

2. Make sure that the doors do NOT stick out farther than the fenders on your car. If they do it acts as a scoop and pressurizes the doorjam. If this may be the case, adjust the fenders to fit properly.

3. Take an ordinary dollar bill and shut the door with the window up, to see if the window grabs the dollar. Work your way around the window and identify where the loose seal is.

4. Remove your interior door panel. A few screws and it should pop off with a tug. Plasic clips hold it in, they may break in this process, they're cheap, so don't freak out. Unhook the wiring at the harness clips and set aside the panel.

5. Frameless windows like a GC body suby will have several 10mm bolts that you can access to adjust the way the window seats. Remove the plastic sheild that is dum-dummed to the door to get to them.

6. There should be a vertical adjustment, a horizontal adjustment, and felt covered stoppers that the window slides against to stabilize it. Grab a flashlight and inspect the door guts to figure it out. They're all 10mm I'll bet.

7. Adjust the horizontal bolt a small amount, and then shut the door. Be careful not to over adjust and then slam the door, you may **** something up. So go slow an steady. It's a trial and error adjustment. Make sure the window doesn't have too much pressure on it when it's closed. This may cause some unforseen problems too, cutting the weather stripping, breaking the glass). Just make it snug, and sealed.

8. After adjusting shut the door and re-test with the dollar bill. Once it sits properly and grabs the dollar all the way around, you're done. Just re-hook the wiring, put the plastic weather sheild back on and pop the panel back on.


http://www.rs25.com/forums/f105/t36507-diy...-gap-seals.html

This post has been edited by andreig1982: 19 Nov 2015, 08:07


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-06-xxx 2005
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 19 Nov 2015, 08:11
Post #861


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




Varianta ieftina (la chedere ca ferodourile nu cred sa reactioneze la tratament): niste glicerina de la marmacie. Simpla. Cauciucul reactioneaza bine la ea, dar rămâne putin uleios asa ca trebuie sters "surplusul" dupa cateva ore. Exista si variante profi, da' pe alea nu le stiu.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 19 Nov 2015, 08:33
Post #862


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Si cum ajuta mai exact glicerina?


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 19 Nov 2015, 08:39
Post #863


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Eu folosesc periodic un balsam siliconic Prevent de la Mol, scump nu-i, chederele nu raman unsuroase, doar moi si catifelate ca o ploaie calda de vara.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 19 Nov 2015, 09:08
Post #864


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Andrei, nu-mi ploua in ea, nu e nimic ud la propriu, e doar umezeala.
"Ploua" la jet sub presiune, ceea ce mi se pare normal. M-as mira sa fi fost diferit cand era noua. Si umezeala intre cheder si geam cand ploua. Aici da, nu-i prea ok.

QUOTE(andreig1982 @ 19 Nov 2015, 09:06)
...Take an ordinary dollar bill and shut the door with the window up, to see if the window grabs the dollar. Work your way around the window
*


Asta suna bine, cred c-am sa-ncerc.
Si realizez acum ce noroc am cu caroseria, de a nu fi fost lovita, toate aliniate.
Am citit in pasajul tau de reglaje ale geamurilor. Nu trebuie, se aseaza perfect geamurile.
__________

Glicerina "lubrifiaza" cauciucul. O folosesc de foarte mult timp la Dacie, am o sticluta-n portbagaj de cand lumea. Ungeam candva cauciucurile si chederele cu ea.

Deci cum e cu ambreiajul ala?

This post has been edited by Muttley: 19 Nov 2015, 09:09


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 19 Nov 2015, 09:08
Post #865


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(dr_mKe @ 18 Nov 2015, 15:00)
Mol Evo
*




QUOTE(dr_mKe @ 18 Nov 2015, 22:08)
Mai incearca o data (mol) Evo
*




QUOTE(dr_mKe @ 19 Nov 2015, 08:39)
Mol
*



Doftor sinistru, tu esti ungur sau ai actiuni la ei? Mai da-i pacatelor ca e doar o benzinarie.

P.S. Apelativul de mai sus e pus de matli

This post has been edited by MuciX: 19 Nov 2015, 09:11


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 19 Nov 2015, 09:18
Post #866


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Plashe la mine, apelativ sinistru wub.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 19 Nov 2015, 09:19
Post #867


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(MuciX @ 19 Nov 2015, 10:08)
P.S. Apelativul de mai sus e pus de matli
*



Am incercat sa fiu de ajutor huh.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 19 Nov 2015, 09:21
Post #868


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.413
Joined: 15 January 06




QUOTE(Muttley @ 19 Nov 2015, 09:08)
Andrei, nu-mi ploua in ea, nu e nimic ud la propriu, e doar umezeala.
*



baga un d-asta in masina
eu asa fac de cand incep ploile si pana vine primavara si iarna nu mai gasesc parbrizul inghetat pe interior smile.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-06-xxx 2005
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 19 Nov 2015, 09:26
Post #869


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Am pus eu in Mazdoi ceva de genul, dupa ce am tot vazut ce poate face umiditatea din podeaua masinii. Tineti cont ca volumul este considerabil mai mic in asta decat in sugarul impresia.
Ca feedback, dupa 3 saptamani, intr-adevar nu mai gasesc aceeasi umiditate in masina dimineata pe racoare. Totusi nu face minuni, am fost nevoit sa stau pe recirculare vreo 20 de minute (accident pe centura in zona Glina dry.gif) si a inceput sa apara condens, desi afara nu era foarte frig si nici umiditate. Practic nu a putut face fata pentru mai mult timp vaporilor din respiratia a doua persoane. Am pornit si a\c si s-a linistit treaba.
Asadar o fi util, nu zic, dar nu este bullet proof.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 19 Nov 2015, 09:36
Post #870


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Am matza. In consecinta, am granule-n care se c@ca si peeja matza. Am sa-i cer cu imprumut, iar 2 sosete gasesc eu.
Iar filtrul de habitaclu Mahle zace prin casa de 2 saptamani. N-o sa mai zaca.

http://www.wrxtuners.com/forums/f97/ixizco...p-review-19081/

Si dintr-un topic conex, "Engine noise was immediately more noticeable at all RPMs".
YAY! ^^
Bine, eu am sa pun de STI sau de grupa N, care par mult mai moi decat improvizatia aia.
https://www.youtube.com/watch?v=5W61Ak6ltas


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
516 Pages « < 27 28 29 30 31 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 18:10
Forum Renault