Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
Muttley |
![]()
Post
#841
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
Macione |
![]()
Post
#842
|
Membru cu RS Group: Members Posts: 820 Joined: 17 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca la Stift ai nevoie de o volanta usurata, pentru frana de motor, ieseai mai ieftin.
![]() |
--------------------
Nissan
Renault CLIO/RS
- B 169 RRS
Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016
|
|
Muttley |
![]()
Post
#843
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nici cea mai mica legatura nu are rev-hangul de swift cu volanta, nu e o intarziere mecanica, ci una electronica, urmare a inchiderii extrem de lente a clapetei fly-by-wire in anumite conditii. Nu reiau explicatiile, sunt cu cateva pagini in urma.
Dimpotriva, Impreza are o volanta extrem de grea, se tureaza foarte lent. Doftorake, am alimentat o singura data de la Mol, iar Stiftul, peste 4000 de ture intra in avarie, nu se hotara ce sa faca, sa accelereze, sa rateze injectii... Eu mai calc in Mol doar dupa apa plata. OMV 100 sau Petrom 99. Powerslide pe uscat in 2 sa faci tu, cu ce masina vrei. Eu nu cresc lalele de planetara in dosu' casei. hitman, da' ce masina ai? Cu bujiile-i problematic, tre' desfacuta juma' de masina. Da' nu comentez, e o bagatela pe langa scosu' motorului pentru garnituri, se rezolva cat de curand. La diferential, colegu' cu bugeye din Bucuresti a schimbat nu stiu ce rulmenti, si prezinta rezultatele ca fiind senzationale. Cica cedeaza pe la 100k km, cam cat am eu. El a schimbat pe la 190 mii. Nu vad cum ar fi diferentialul insusi pe duca, da' nu e exclus. Mai sap. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#844
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#845
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
E39 520i. Difu e consumabil ma la voi? La bmw dau astia ca surdu'-n clopot in ele si nu pica dif, planetare nimic...la sti auzisem ca ii picase unuia ca ex-ul proprietar pusese gume dimensiuni diferite de carte pe spate..
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Muttley |
![]()
Post
#846
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Doftorake, e aspirat ala, blobeye sau hawkeye. Aparent, pentru WRX din 2002, break, nu exista fisa de omologare pana sa ajung eu la RAR.
Pai are 3 difuri. Centralul cred ca-l aud eu, si d-acolo-s si rulmentii cu probleme. Cred... De spate n-am citit sa cada pe wrx-uri. Eu dau in masini bland (doftore, TACI, atunci coborasem de pe Logan de serviciu), la mine n-o sa se strice nicio transmisie vreodata. Ce a fost inainte, ce coordonare avea mosu', 'mnesau sa-l ierte... aia nu mai stiu. Si din motivul de care zici voi lua cauciucuri noi, si le voi permuta periodic si cu grija. Mosu' se pare c-a avut grija la aspectul asta, are pe ea P-Zero nush de care (Nero parca) noi. Sa nu uit, imi notez aici, o geometrie roti (toate patru) tre' sa-i fac. La ochi, convergenta fata nu mi se pare ok. This post has been edited by Muttley: 18 Nov 2015, 16:46 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#847
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mattli, vom vedea !
La 150 k Bufnitoiul nu are nimic in suspensie. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#848
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Bimaru' tau nu-i din 2002, ba mai mult, nu vad rostul comparatiei.
150km deja, fataiala prin oras. Nu ma satur, imi place de mor. Nici macar n-am mers tare, imi place si atat. O observatie insa: ca mers, ca user-friendlyness, se aseamana mai mult cu Dacia, asta dupa modificari. Adica trebuie turata la plecari de pe loc, si mai ales patinata mult, daca nu nimeresti turatia scutura, daca ridici prea repede, scutura. Din cauza cutiei lungi, patinatul in 2 s-a terminat, incep sa bag 1 din mers, ceea ce eu nu faceam niciodata, comenzile extrem de grele se simt, se simte masina per total mai greoaie, mai stangace decat Swiftul. La plecarile de pe loc o iau usor, creca-mi iau oaresice injuraturi din spate. Si manevrele din scurt, gen crosetarea traficului ocupat d-aia de dorm conducand, aia s-a terminat. Inainte de a tasni, trebuie sa se umfle. Asta-n ideea ca-s in treapta buna, pe la 3000 de ture. Ca altfel nu face nimic. Swiftul e la polul opus, apesi, s-a dus. Tot imi place de mor. Am uitat un detaliu - semnalizarea. N-are impuls, si vreau! ![]() Am fost sunat pentru cauciucuri. Vin spre mine saptamana viitoare. Am intrebat de ce-s atat de ieftine, si mi-a raspuns ce banuiam - dot vechi, probabil in jur de 2012. Nu ma deranjeaza cu nimic. Best fluffin' buy! This post has been edited by Muttley: 18 Nov 2015, 18:59 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#849
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#850
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Stiftu' are si avantajul distributiei si admisiei variabile. Are cuplu excelent la ture joase, si e usor rau.
Fiecare are avantaje si dezavantaje. Faptu' ca ma tempereaza in trafic Impreza nu-l vad decat ca pe un lucru bun. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#851
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ce bine ca n-am teve cu plasma, ca daca se strica nu mai pot sa il repar.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#852
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.413 Joined: 15 January 06 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 18 Nov 2015, 18:56) Am fost sunat pentru cauciucuri. Vin spre mine saptamana viitoare. Am intrebat de ce-s atat de ieftine, si mi-a raspuns ce banuiam - dot vechi, probabil in jur de 2012. Nu ma deranjeaza cu nimic. Best fluffin' buy! daca au fost depozitate cum trebuie n-ar trebui sa ai probleme, dar sa te uiti bine la ele pe toate partile ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-06-xxx
2005 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
Muttley |
![]()
Post
#853
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mucics, ce teveu cu plasma?
andrei, ce urmaresc cand le inspectez? This post has been edited by Muttley: 18 Nov 2015, 19:58 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#854
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai ai dat-o cu bine ca e lenesa, abia nu merge repede.
![]() Adica o fi ea urata, dar macar e batrana. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#855
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Noah, caut si eu partea buna a lucrurilor
![]() Nu prea e masina de oras, sa te grabesti. Poate in linie dreapta mai merge s-o calci, da' se lasa cu viteza prea mare. Nu ne oprim niciodata asa cred. E alta categorie de masina, mare, grea, cu transmisie multa, cu motor turbo cam rudimentar. Nu se compara, dar ai tendinta sa compari. Ia, sa ma duc sa vad ce-i cu proiectoarele alea, sa le bajbai mufele prin bezna. De ce? Ca mi-e atat de draga de nu pot sta departe de ea. Am mai zis si am s-o tooooooot spun! (poppin hearts) |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#856
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.413 Joined: 15 January 06 ![]() |
Daca au fost depozitate in soare, de obicei se vede ca partea respectiva e mai maronie de la aditivii care se evapora.
Tot din cauza asta pot sa apara crapaturi fine din loc in loc. Si sa nu uitam de importantul test cu unghia. chestii d-astea ![]() Daca au fost depozitate pe o parte s-ar putea sa te injure la vulcanizare cand vor incerca sa monteze. Acum niste ani la mine s-au chinuit cu tunul de aer sa le taloneze ![]() This post has been edited by andreig1982: 18 Nov 2015, 20:36 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-06-xxx
2005 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
Muttley |
![]()
Post
#857
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Perfect, mersi pentru informatii.
Erau proiectoarele inversate, si cum asta se poate face doar montandu-le rotite cu 90 de grade, na insprava. Le-am reinversat, e bine acum. Pfiu! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#858
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mattli, vezi ca-i foarte posibil sa ai ambreiajul otzara glazurat. Simptomele sunt de tipice
![]() ![]() Mattli, eu cu OMV 100 intru in avarie in mers normal si usor. Cu Petrom sau Luk nu pot merge normal, tot corectii aiurea de avans, tacaneli, check engineuri. Mai incearca o data Evo, alta statie, rezervol gol, bagi si tu 15 litri doar. Motor mai f$&#t in cur ca N43B20 nu cred ca exista in galaxie. Just sayin' ![]() Revmatch iese si in Stiftache daca nu vrei sa se adapteze masina la tine. Facem pariu ? Daca nu imi iese te las 100km cu Bufnitoiu ![]() PS> nush de ce te asteptai sa fie lesinata la ture mici, doar nu-i 0.9 tCe sau alta ascutitoare d-asta sublitrica. PS2> eu as incepe sa ma gandesc la un tratament bun pt.chedere ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#859
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Explica cu ambreiajul. Ala trepideaza la plecare de pe loc si pedala-i tare. E original cred.
Ce torn pe chedere? I-am dat 2 varfuri de 180 si iar mi s-a aprins checkengine, P0171. Numa' doftoru-i de vina! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#860
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.413 Joined: 15 January 06 ![]() |
Legat de pb cu apa, un prieten a patit ceva similar cu un outback. La el intra pe undeva prin zona oglinzii se scurgea pe fata usii si ajungea pe mocheta. La momentul respectiv gasise niste sfaturi despre ce ar trebui verificat pe un forum strain.
Opening and closing the doors and the weather stripping settling causes them to fit a little sloppier than when the car left the factory. 1. Identify where the wind noise is coming from (front or rear door, right, left). Spraying a hose directly at the window seal can also itentify an inproper seal. 2. Make sure that the doors do NOT stick out farther than the fenders on your car. If they do it acts as a scoop and pressurizes the doorjam. If this may be the case, adjust the fenders to fit properly. 3. Take an ordinary dollar bill and shut the door with the window up, to see if the window grabs the dollar. Work your way around the window and identify where the loose seal is. 4. Remove your interior door panel. A few screws and it should pop off with a tug. Plasic clips hold it in, they may break in this process, they're cheap, so don't freak out. Unhook the wiring at the harness clips and set aside the panel. 5. Frameless windows like a GC body suby will have several 10mm bolts that you can access to adjust the way the window seats. Remove the plastic sheild that is dum-dummed to the door to get to them. 6. There should be a vertical adjustment, a horizontal adjustment, and felt covered stoppers that the window slides against to stabilize it. Grab a flashlight and inspect the door guts to figure it out. They're all 10mm I'll bet. 7. Adjust the horizontal bolt a small amount, and then shut the door. Be careful not to over adjust and then slam the door, you may **** something up. So go slow an steady. It's a trial and error adjustment. Make sure the window doesn't have too much pressure on it when it's closed. This may cause some unforseen problems too, cutting the weather stripping, breaking the glass). Just make it snug, and sealed. 8. After adjusting shut the door and re-test with the dollar bill. Once it sits properly and grabs the dollar all the way around, you're done. Just re-hook the wiring, put the plastic weather sheild back on and pop the panel back on. http://www.rs25.com/forums/f105/t36507-diy...-gap-seals.html This post has been edited by andreig1982: 19 Nov 2015, 08:07 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-06-xxx
2005 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#861
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Varianta ieftina (la chedere ca ferodourile nu cred sa reactioneze la tratament): niste glicerina de la marmacie. Simpla. Cauciucul reactioneaza bine la ea, dar rămâne putin uleios asa ca trebuie sters "surplusul" dupa cateva ore. Exista si variante profi, da' pe alea nu le stiu.
|
--------------------
-
-
- -
-
|
|
St |
![]()
Post
#862
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.469 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Si cum ajuta mai exact glicerina?
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#863
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu folosesc periodic un balsam siliconic Prevent de la Mol, scump nu-i, chederele nu raman unsuroase, doar moi si catifelate ca o ploaie calda de vara.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#864
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Andrei, nu-mi ploua in ea, nu e nimic ud la propriu, e doar umezeala.
"Ploua" la jet sub presiune, ceea ce mi se pare normal. M-as mira sa fi fost diferit cand era noua. Si umezeala intre cheder si geam cand ploua. Aici da, nu-i prea ok. QUOTE(andreig1982 @ 19 Nov 2015, 09:06) ...Take an ordinary dollar bill and shut the door with the window up, to see if the window grabs the dollar. Work your way around the window Asta suna bine, cred c-am sa-ncerc. Si realizez acum ce noroc am cu caroseria, de a nu fi fost lovita, toate aliniate. Am citit in pasajul tau de reglaje ale geamurilor. Nu trebuie, se aseaza perfect geamurile. __________ Glicerina "lubrifiaza" cauciucul. O folosesc de foarte mult timp la Dacie, am o sticluta-n portbagaj de cand lumea. Ungeam candva cauciucurile si chederele cu ea. Deci cum e cu ambreiajul ala? This post has been edited by Muttley: 19 Nov 2015, 09:09 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#865
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 18 Nov 2015, 15:00) QUOTE(dr_mKe @ 18 Nov 2015, 22:08) QUOTE(dr_mKe @ 19 Nov 2015, 08:39) Doftor sinistru, tu esti ungur sau ai actiuni la ei? Mai da-i pacatelor ca e doar o benzinarie. P.S. Apelativul de mai sus e pus de matli This post has been edited by MuciX: 19 Nov 2015, 09:11 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#866
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Plashe la mine, apelativ sinistru
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#867
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#868
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.413 Joined: 15 January 06 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 19 Nov 2015, 09:08) baga un d-asta in masina eu asa fac de cand incep ploile si pana vine primavara si iarna nu mai gasesc parbrizul inghetat pe interior ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-06-xxx
2005 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
MuciX |
![]()
Post
#869
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Am pus eu in Mazdoi ceva de genul, dupa ce am tot vazut ce poate face umiditatea din podeaua masinii. Tineti cont ca volumul este considerabil mai mic in asta decat in sugarul impresia.
Ca feedback, dupa 3 saptamani, intr-adevar nu mai gasesc aceeasi umiditate in masina dimineata pe racoare. Totusi nu face minuni, am fost nevoit sa stau pe recirculare vreo 20 de minute (accident pe centura in zona Glina ![]() Asadar o fi util, nu zic, dar nu este bullet proof. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#870
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am matza. In consecinta, am granule-n care se c@ca si peeja matza. Am sa-i cer cu imprumut, iar 2 sosete gasesc eu.
Iar filtrul de habitaclu Mahle zace prin casa de 2 saptamani. N-o sa mai zaca. http://www.wrxtuners.com/forums/f97/ixizco...p-review-19081/ Si dintr-un topic conex, "Engine noise was immediately more noticeable at all RPMs". YAY! ^^ Bine, eu am sa pun de STI sau de grupa N, care par mult mai moi decat improvizatia aia. https://www.youtube.com/watch?v=5W61Ak6ltas |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 18:10 |