Propuneri viitor model Dacia mai mic decat Logan, Puneti-va imaginatia la incercare!
![]() ![]() ![]() |
Propuneri viitor model Dacia mai mic decat Logan, Puneti-va imaginatia la incercare!
SiloS |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|||
Smudo |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
@dizzy, cred ca m-ai inteles gresit sau nu ai citit tot ce am scris eu. Eu vorbeam despre "ceva gratis" dat la o firma, si nu la persoane private. Am si eu o idee pentru ce sint facute forumurile in general, si forumurile de masini in special. Printre altele, ca oamenii sa gaseasca solutii cit mai ieftine in rezolvarea unor probleme.
Am deschis si eu acum vreo luna un topic asemanator cu al tau, si care la fel se referea la o alternativa ceva mai ieftina la LGN. Eu spuneam despre Golf I, care inca se mai fabrica in Africa de Sud... http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=26611&hl= Daca nu am voie sa postez aici linkul de la alt topic imi cer scuze. Pentru o "fîșneață" de oras (si nu doar), la preturi intre 4000-6000 € cred ca ar fi interesant in Romania pentru oameni care nu isi pot permite LGN dar vor totusi masina mai maricica decit Matiz. QUOTE(Ciombe @ 20 Oct 2005, 13:08) Mai oameni buni, smartul se vinde ca painea calda prin germania, tocmai pt ca e foarte foarte practica in viata de zi cu zi prin oras, te strecori usor, consuma foarte foarte putin, ai spatiu interior pt cele 2 persoane arhisuficient, design atractiv etc. Ciombe te rog frumos explica-mi si mie de unde stii tu ca Smartul se vinde ca painea calda in Germania. Vreau linkuri si date oficiale, nu parerea ta dupa ce ai vazut in citeva saptamini de stat in Germania. Am mai avut o discutie exact pe tema Smart aici, unde la fel se spunea ca "are vinzari rezonabile" (ca sa citez), si unde am demonstrat ca Smartul e una din idioteniile facute de Daimler. Si e idiotenie deloc ieftina, inregistrind pina in prezent pierderi de aproape un miliard de euro. QUOTE(driverx @ 20 Oct 2005, 13:15) Pentru simplul fapt ca romanul vrea loc, vrea loc de cartofi, vrea masina cat mai mare, sa nu se mai simta inferior avand scula mica. De aia merge passatu si alte masini de genu care dau bine la prosti. De acord, dar la fel am observat ca nu ar fi prea indragite combi-urile in Romania. Si asta e ceva ciudat. Pentru ca si in Germania sint apreciate masinile spatioase, iar atunci cind spatiul sta pe primul loc in alegerea unei masini... se alege combi sau hatchback, si nicidecum limo. Cam 80% din Passaturi si Mondeo vindute in Germania sint combi. In schimb in Romania se alege limuzina, chiar daca oamenii vor loc cit mai mult. Eu asta nu inteleg deloc. Iar postai aci o gramada. |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
BGV |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Marius @ 20 Oct 2005, 14:27) Sa nu omitem un aspect. La noi inca se vinde Matiz, deci exista cerere si pentru astfel de masini. Sunt convins ca daca ar fi mai scump nu s-ar mai inghesui multi sa-l cumpere dar la 4500-5000 de euro este o optiune. Si eu sunt de parere ca Dacia ar trebui sa treaca mai repede peste faza asta in care pune la dispozitie doar o varianta de caroserie. Imi place cum arata as cumpara-o. ![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
2012,laureate
- GVB RENAULT GRAND SCENIC,2005,AUTOMAT
|
|
steph |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
atizu e super de oras din cauza atsa l-am si cumparat dar are un pret exagerat pt. ce ofera. mai ales un se care ajunge la 7900 eu.
o masina de mariema unui matiz la 5-6000 euro ar sparge piata la noi. sunt o gramada studenti/elevi/tineri care vor o masina practica si ieftina. normal si eu vreau lux si sportivitate... dar la varsta asta functionalitatea economia si pretul sunt pe primul loc. |
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
Ciombe |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 9 January 04 From: Arad ![]() |
QUOTE Ciombe te rog frumos explica-mi si mie de unde stii tu ca Smartul se vinde ca painea calda in Germania. Vreau linkuri si date oficiale, nu parerea ta dupa ce ai vazut in citeva saptamini de stat in Germania. Am mai avut o discutie exact pe tema Smart aici, unde la fel se spunea ca "are vinzari rezonabile" (ca sa citez), si unde am demonstrat ca Smartul e una din idioteniile facute de Daimler Man, nu am linkuri, in schimb lucrez in industria auto... iar unul dintre clientii importanti e chiar Daimler. Iar pt Smart livram covrigul (volanul - care nu e deloc ieftin!!!) - sunt trei tipuri de volane pe care le facem numai pt "idiotenia" aia de masina. Doua cu piele si unul fara, numai Pt Smart vindem intre 600 si 800 de volane pe zi. De la concurenta (TRW) nemtii mai cumpara in plus intre 500 si 700 de volane pe zi. Deci ei folosesc intre 1100 si 1500 de volane de smart pe zi. Banuiesc ca le monteaza pe masinile pe care le vand, nu le pun pe tavane prin fabrica... Iar pt ca cererea e cat de cat constanta in timp cu tendinte de crestere intre 5 -7 % pe luna... si adaugand ca producem de cativa ani buni pt Smart - cred ca masinile se vand! La astea mai adaugam vanzarile de la Roadster - masina si mai scumpa decat Smartul obisnuit... Daca nu s-ar vinde, nu ar mai comanda volane! Asa s-a intamplat cu A-Klasse anul trecut.. Au avut ceva probleme organizatorice, si de la 700 de volane pe zi, brusc au redus drastic comenzile pana le pa 50 -100 de bucati... deci ei nu se incurca cu stocuri... Asa ca repet, sunt convins ca Smartul se vinde ca painea calda, e o parere personala bazata pe presupuneri, deci nu trebuie neaparat sa ma crezi. Numai bine! |
--------------------
Oltena 12 TRS,
Dacia 1304 Papuc
- B-83-JJJ, AR-30-JJJ
|
|
IsNa |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Smartul e exagerat pe piata noastra. Exagerat de scump, adica.
Matizul se vinde bine, si Renault/Dacia ar putea face ceva pe aceeasi idee (monovolum mic, 4 locuri, 3/5 usi, porbagaj mic). Un motor de 1.0 in 3 cilindri (generatie mai noua deacat cel de pe Matiz) l-ar face destul de sprinten. Daca ar oferi si varianta pe GPL ar merge bine. Cu tehnologiile lui Renault, ar iesi mai ieftina ca si Matizul, si cel putin la fel de fiabila. Iar cu Designerii Renault, mult mai aratoasa. Inca ceva: o varianta "furgon", adica fara bancheta in spate si cu perete despartitor in spatele soferului, cu usa glisanta pe o latura, l-ar face preferatul distribuitorilor de farmaceutica, cosmetice, tutun, la pizza delivery, etc... This post has been edited by IsNa: 21 Oct 2005, 12:40 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
driverx |
![]()
Post
#37
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
JORJ |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
Un C4 mai spartan, autohton (ca tot plecaram de la Oltcit sau OldShit, ca nu mai stiu bine cum ii zicea, da parca imi aduc aminte ca facea si el treaba, sau soferul lui trebaluia, nu mai stiu).
C3-ul parca e prea de dama, dar o forma de C4 la o scara ceva mai mica, poate cu botul si mai scurt, nu ar suna rau deloc. Si chiar daca i-ar pune scaun de Lastun de plastic sau de metrou, lasa ca ne luam noi pernite dupa aia, dar sa fie la pretul pentru student, cum zicea cineva mai sus, sau ca a doua masina de oras, sau din astea. Si motorul sa fie de curent continuu ![]() P.S. Mi-a mai venit o idee: Poate ceva cum era Clio-ul vechi vechi, rotunjor asa si micut, era dragalas, cu ceva mici ajustari ca sa nu fie chiar modelul ala si cu ... bobine langa diferential sau integrate in diferential, ca nus' cum se face.. . Eu sunt ca in bancul ala cu Bula: "poa' sa-mi falfaie si tot trenu ca eu tot la "fofo" ma gandesc", asa fac si eu cu motorul electric ![]() P.P.S. Deh, de la o varsta te gandesti mai mult la motoare. ![]() This post has been edited by JORJ: 21 Oct 2005, 13:07 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
bertro |
![]()
Post
#39
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
e adevarat ca Smart-ul e scump, dar...
QUOTE Analiza motorului. smart roadster 74 kW BRABUS. Capacitate cilindrică: 698 cc Putere maximă: 74 kW ( 99.24CP) la 5250 rpm Moment maxim: 130 Nm la 2500-4500 rpm 0-100 km/h 9.8 s Viteză maximă: 190 km/h (limitată electronic) Consum conform cu directiva 1999/100/EC în l/100 km urban: 6.6 extraurban: 4.6 mixt: 5.3 conserva mea are motor de 1600, haleste 10-11% in urban si nu dezvolta nici pe departe cei 100 de caluti ai smart-ului. |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
DRE |
![]()
Post
#40
|
![]() Pimp inside Group: Members Posts: 141 Joined: 12 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Smartul este Mercedes... Asta spune totul. Eu am mers cu un Smart, la volan fiind. Este o masina dementiala. Am 1,93 m si va asigur ca in el este mai mult loc decat in foarte multe masini in care eu de-abia incap. Iar motorul, aflat in spate, este o bijuterie. Sa va mai zic ca aerul conditionat face racoare instantaneu in masina, ca are un super demaraj, e stabil, ca te simti mai bine ca intr-un fotoliu etc.? Cand va scoate Dacia o masina pe jumatate (ca valoare, dpdv tehnic) cat Smartul, probabil vor umbla cainii cu covrigi in coada prin Piata Universitatii!
![]() Ca sa nu fiu complet off-topic, fac si eu o propunere referitoare la subiect: am auzit ca Dacia 500 era proiectata foarte bine, din materiale de calitate, gandita altfel, dar Ceausescu, din considerente materiale, a "taiat" o gramada din planurile inginerilor si a iesit caterinca de masina pe care o stim cu totii. Eu zic ca n-ar fi rau sa scoata o noua Dacia 500, ma rog, o varianta care sa se poata numi masina, ceva gen Tico. Cred ca s-ar vinde foarte bine. |
--------------------
Audi
A4
2010 Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
|
|
skija |
![]()
Post
#41
|
![]() proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau ![]() |
uite, eu propun ceva de genu:
Attached thumbnail(s) BMW_Isetta_250_yellow_front_quarter.jpg ( Size: 44.96k ) Number of downloads: 80 |
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
2007
- BZ 80 SKJ decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
Smudo |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
QUOTE(Ciombe @ 21 Oct 2005, 07:55) Asa ca repet, sunt convins ca Smartul se vinde ca painea calda, e o parere personala bazata pe presupuneri, deci nu trebuie neaparat sa ma crezi. Ciombe, te rog sa nu te superi pe mine, dar mi-e mai usor sa cred declaratii ale lui Cordes prin Financial Times, in care chiar el spune ca Smartul a adus pierderi de aproape un miliard de euro. Daca aveti contracte cu Daimler trebuie sa stii cine e Cordes si ce a invirtit pe la Daimler. Ai aici un link in care am mai purtat inca o data discutia despre Smart. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=25868&st=30 Citeste acolo, sint si linkuri de unde am luat declaratiile ca sa nu se creada ca le-am inventat eu. Si daca tot nu ma crezi atunci cauta cu google si vezi ce gasesti despre Smart si vinzarile lui ca painea calda. Inca ceva. Daca ai fost in Germania, nu pot sa cred ca nu ai vazut nici un autohaus in care erau masini noi. Se produce pe stoc intr-o veselie peste tot, pentru ca piata e supra-saturata, si e greu sa vinzi o masina in Germania asa cum se vinde LGN-ul in Romania, pentru ca aici functioneaza foarte bine regulile economiei de piata. Iar despre Daimler, doar in Baden-Württemberg trebuie sa dispara vreo 10.000 joburi. De ce? Pentru ca in ultima vreme fac masini de tot rahatul, traiesc doar din imaginea pe care si-au format de-a lungul timpului. Cind toata lumea se plinge in Germania de Daimler, in Romania toata lumea e incintata de el. Ciudat, nu? |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
dizzy |
![]()
Post
#43
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.127 Joined: 11 February 04 ![]() |
Dragilor, ati cam luat-o pe aratura, nu credeti?
Pot sa va rog sa revenim la oita noastra ratacita? Cred ca Smart e reincarcarea Isettei. (Isetta e numele masinii propuse de Skija si e facuta de BMW) Smart e o masina super dar... are doar 2 locuri. Nu prea e buna pt sufletul nostru de romani. Mai lucram la el si punem inca 2 locuri? Inca un exemplu de masina care imi place: Hyundai Getz. E mica si frumusica. Merge bine oare? |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
DRE |
![]()
Post
#44
|
![]() Pimp inside Group: Members Posts: 141 Joined: 12 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Au lucrat deja nemtii la el si i-au mai pus doua locuri: Smart Forfour
![]() |
--------------------
Audi
A4
2010 Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
|
|
raduboy |
![]()
Post
#45
|
Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 22 July 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ca o masina sa sparga piata in Romania ,ar trebui sa fie,in primul rand,ieftina.Eu as avea doua optiuni: ori as construi o masina de genul Renault clio,modelul acela mai vechi cu spatele scurt,ori as face un Oltcit cu face-lift:un motor pe injectie,racire pe aer,modificari de ordin estetic in interior si exterior,etc.In rest,mecanica as lasa-o asa cum e,e o masinuta destul de bine conceputa.Faptul ca la exemplarul meu,in 15 ani de zile nu am umblat la suspensii spune multe despre calitatea masinii.Daca s-ar face asa ceva,eu as cumpara-o cu placere.
|
--------------------
Fiat Stilo
-
1.8 16V Dynamic
- CJ07APZ,
|
|
IsNa |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(raduboy @ 22 Oct 2005, 19:25) Faptul ca la exemplarul meu,in 15 ani de zile nu am umblat la suspensii spune multe despre calitatea masinii. Asta spune ca tu ai umblat cu ea din fundu garajului pana la usa si inapoi... ![]() Sa fim seriosi, tatal meu a avut Oltcit 14 ani, apoi eu am avut alt Oltcit alti 4ani. Am cumparat mai multe seturi de bucse in timpul asta decat sosete, si ceva vesnic troncanea. Altfel sunt de acord ca a fost o masina bine conceputa, dar produsa in Ro, a fost greu de trait cu ea. Era f. pretentioasa la calitatea pieselor, si asta nu s-a putut asigura niciodata in Ro. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
Kunzite |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 February 05 ![]() |
Ei, oricat mi-ar place un Oltcit v2.0 trebuie sa realizam ca ar fi nevoie de modificari majore. Motorul... nu stiu daca poate fi "convins" sa respecte normele (macar) Euro3, in plus ceva stelute-n cap tot ar trebui sa obtina (airbag-uri, deformare controlata, alea-alea).
In rest... nici n-as avea prea multe pretentii, aer conditionat sa aiba si o versiune de macar 100CP. Farmecul acestei masinute intr-un nou "ambalaj"... sunt dispus sa dau banii pe asa ceva. |
--------------------
Oltena
12TRS
|
|
Marius |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce-mi plac mie posesorii de Oltcit, fosti sau actuali... sunt atat de melancolici cand vine vorba de aceasta marca. Sa nu se inteleaga gresit, n-am nimic cu Oltcitul sau cu posesorii acestuia, dar cred c-ar fi timpul sa lasam anii '80-'90, cu masinile lor, acolo unde le este locul. Suntem in 2005 si cred ca toti ar trebui sa gandim ca in 2005.
Revin la ce spuneam mai sus. Cat o sa le mai ia astora de la Dacia sa faca mai multe variante de caroserie? Inca atatia ani cat le-a luat pana au scos Loganul? ![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
Dyda |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(Marius @ 24 Oct 2005, 11:01) Ce-mi plac mie posesorii de Oltcit, fosti sau actuali... sunt atat de melancolici cand vine vorba de aceasta marca. Sa nu se inteleaga gresit, n-am nimic cu Oltcitul sau cu posesorii acestuia, dar cred c-ar fi timpul sa lasam anii '80-'90, cu masinile lor, acolo unde le este locul. Suntem in 2005 si cred ca toti ar trebui sa gandim ca in 2005. Revin la ce spuneam mai sus. Cat o sa le mai ia astora de la Dacia sa faca mai multe variante de caroserie? Inca atatia ani cat le-a luat pana au scos Loganul? ![]() Am avut Oltcit. Imi place si as avea nevoie de camioneta tip oltcit dar cu alta motorizare. In legatura cu o noua caroserie Dacia ( bag seama ca vazusi preamulte limuzine la SIAB...). Pai ia gindeste, daca matale ai avea succes la vinzari cu un produs ai mai investii in altul? Poti sa spui DA dar stategic, adica iti pregatesti o alta investitie sa o ai gata de vinzare in momentul cind prima intra in declin. Pe mine cam asa ma duce mintea |
-------------------- Kox
|
|
Ciombe |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 9 January 04 From: Arad ![]() |
QUOTE Ei, oricat mi-ar place un Oltcit v2.0 trebuie sa realizam ca ar fi nevoie de modificari majore. Motorul... nu stiu daca poate fi "convins" sa respecte normele (macar) Euro3, in plus ceva stelute-n cap tot ar trebui sa obtina (airbag-uri, deformare controlata, alea-alea). In rest... nici n-as avea prea multe pretentii, aer conditionat sa aiba si o versiune de macar 100CP. Farmecul acestei masinute intr-un nou "ambalaj"... sunt dispus sa dau banii pe asa ceva. Firma MAHLE face set motor de 1,6 pt Oltcit. E nitel cam scump, tot kit-ul trece de 1400 de euro. Impreuna cu axele modificate cred ca se apropie de 80 de CP. Pe bune, si mie mi-ar place masinuta asta intr-un "ambalaj" mai nou. Pt incepatorii tineri mai ales cei care nu au copii - pai ai doua locuri spatioase, 2 usi, etc. Ii lipseste aerul conditionat, e adevarat - iar motorul polueaza cam tare... da ca si concept, mi se pare OK. Chiar si conceptul de motor boxer racit cu aer- sunt avioane ultra-usoare, ce folosesc motoare de 4 cilindrii boxer pana in 1000 cmc si care dezvolta in jur de 100 de cai - deci nu vad de ce nu s-ar putea dezvolta un motor mai puternic boxer racit cu aer... Numai bine! |
--------------------
Oltena 12 TRS,
Dacia 1304 Papuc
- B-83-JJJ, AR-30-JJJ
|
|
JORJ |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
QUOTE(Marius @ 24 Oct 2005, 12:01) Ce-mi plac mie posesorii de Oltcit, fosti sau actuali... sunt atat de melancolici cand vine vorba de aceasta marca. Sa nu se inteleaga gresit, n-am nimic cu Oltcitul sau cu posesorii acestuia, dar cred c-ar fi timpul sa lasam anii '80-'90, cu masinile lor, acolo unde le este locul. Suntem in 2005 si cred ca toti ar trebui sa gandim ca in 2005. ... ![]() Nu era vorba de Oltcit ci de o masina noua. Genul de caroserie insa s-a dovedit a fi foarte practic. Cat despre atasamentul fata de vechile rable, uita-te prin posturile de la ordonanta cu 30 de milioane sa vezi cum le dadeau lacrimile la posesori dupa rablitele lor, indiferent de marca. Apropos de asta, imi amintesc un mare mester mare prin publicitate care ironiza una din reclamele la Dacia, cu tipul atasat de Oltcitul lui. El spunea ca nu exista asa ceva. Ei bine uite ca exista fara tagada si la scara mare. Barbatii tind sa se ataseze de femei si de masini. Eu unul de masina veche m-am rupt... si ma mai gandesc... Legat de deformare controlata, se pare ca chiar si Oldshitu stia ceva de genul asta. Blocul motor se ridica cumva sa nu intre peste nenea din cabina. Acum, controlata o fi fost ea, deformarea, cat de cat, dar era mare de tot, cam jale la impact. Cel putin loviturile din spate intrau in ea ca in branza. In fata nu statea foarte rau la imapct comparativ cu competitoarea ei la vremea aia (berlina, normal). Sa revenim deci la balanta dintre o masina noua si ideea de Oltcit. Nu ar trebui exagerat, pentru ca daca cei ce spun ceea ce spun pe aici ar vrea pur si simplu Oltcit, atunci s-ar duce in targ cu doua trei sute de euro si nu ar mai visa la modele noi. Totusi, o masina in doua volume si micuta mi se pare mie destul de tentanta si parca nu numai mie (mai ziceam eu si inca cineva pe aici de primul model de Clio, poate ceva gen 206, sau chiar mai micuta, cu eficienta cat mai mare la folosirea spatiului). Ideea de Oltcit nu trebie luata mot a mot, sa zicem doar ca gen de masina, si ca pret cat mai de buzunar romanesc . Nu cred ca ar deranja pe nimeni un C3 la 3000 de Euro, de pilda, desi eu unul prefer rotunjimile in alte domenii decat la habitaclul masinii. Normal ca la o masina noua astepti tehnologie noua si nu cea din 80. Deh, ne dam si noi cu parerea, parca asta ar fi spiritul topicului. P.S. Cat despre motorul Oltcitului, ideea de boxter nu e rea, pentru ca are axele mai scurte, suporta turatiile mai bine si ce o mai face el acolo. Racirea cu aer insa ... o fi ea potrivita la avioane unde sigur nu faci doar curse urbane si ventilatie ai din belsug. La Oltcit insa, cred ca asta era unul din motivele pentru care consuma mult in oras iarna, chiar daca la drumuri lungi consumul era foarte bun si dinamica la fel. Eu cred ca acel motor racit cu aer avea o temperatura de regim mai inalta (temperatura la care functionarea era optima inclusiv sub aspectul randamentului) decat la motoarele normale cu racire cu lichid. Ca atare, intrarea in regim in caz de drumuri urbane, pe timp de iarna nu prea mai apuca sa se produca. Excluzand situatia nedorita in care carburatorul era reglat de "meseriasul" de la scara vecina, totusi pentru capacitatea si puterea lui, motorul de Oltcit in conditii urbane si de iarna se apropia de BMW la consum. Mai bine un motor racit cu apa. Boxter sa fie daca asta nu ii creste pretul, ca sa stie turatii, dar cu racirea cu aer ..... This post has been edited by JORJ: 24 Oct 2005, 13:28 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
IsNa |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
E semi-offtopic, dar permiteti-mi: in fata Oltcit-ul era un tanc. Eu am intrat intr-un Renault 25 o data frontal, colt in colt. La ala i-am scos motorul prin capota. Lonjeroane mutate, motorul ridicat, roata impinsa in spate ... a costat 2000 DM din banii Asiromului. La mine s-a rezolvat inlocuind aripa contra-aripa , bara si farul. Am si umblat cu masina vreo 2 luni dupa ce un mecanic a demontat de pe ea fiarele controsionate. A ramas cu lonjeronul mutat cca 2 mm.
Cat despre racirea cu aer: sunt de acord, nu e prea buna la o masina. Cu Oltcitul era jale la urcarile la munte. Pe cat de agila era caroseria si suspensia, motorul obosea dupa 20 minute in viteza a 2-a. Nu-nu... apa e de baza la racire. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
Kunzite |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 February 05 ![]() |
JORJ: ma vad fortat sa trec peste apelativul "Oldshit", nu de alta dar ma aflu pe daciaclub.ro - si nu vreau sa starnesc un razboi. Adu-ti aminte doar ca Oltcit-ul a fost un proiect mai nou (si superior) berlinei, insultandu-l insulti si masinile dragi atatora dintre voi.
Acum, ca sa-ti raspund la intrebare: eu ma refeream la Oltcit ca si concept, nu la masina in sine. Dupa cum am spus si-n postul anterior, vechea masina n-ar avea nici o sansa (dar o re-proiectare pastrand aceleasi principii de baza, posibil inclusiv racirea cu aer - tot ce trebuie e un sistem inteligent de control al fluxului - m-ar face sa duc mana la buzunar). Cu alte cuvinte, o masina moderna. IsNa: nu prea cred ca poate obtine - adaugand doar ceva airbag-uri si unele ranforsari - macar 3 stele-n cap. So... Cat despre obosit... mira-m-as. This post has been edited by Kunzite: 24 Oct 2005, 16:00 |
--------------------
Oltena
12TRS
|
|
JORJ |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
QUOTE(Kunzite @ 24 Oct 2005, 15:55) JORJ: ma vad fortat sa trec peste apelativul "Oldshit", nu de alta dar ma aflu pe daciaclub.ro - si nu vreau sa starnesc un razboi. Adu-ti aminte doar ca Oltcit-ul a fost un proiect mai nou (si superior) berlinei, insultandu-l insulti si masinile dragi atatora dintre voi. Treci Kunzite, este doar un exercitiu de simt al umorului. Si eu am avut Oltcit si sunt unul din cei ce se ataseaza de rugina lor cu roti. Am bagat si ceva bani pe prostii pentru el si in ansamblu mi-a placut de el si imi placea si mie sa il consider mai viteaz decat berlinele, asta pana au inceput sa le faca injectii. Dupa aia le-a mai scos gripa din pistoane. Voiam si eu sa disimulez, pentru ca in apelativul ala era oarecum un fel de autoironie daca vrei, si mi-a zis mie cineva ca autoironia ar fi semn de inteligenta, deh. Stai linistit ca am avut Oltcit si stiu ca isi merita banii la vremea lui. Iar daca citesti si mai jos in topicul asta in care ai postat o sa vezi ca ceea ce imi spui tu mie cu o masina gen Oltcit mai npoua am tot spus eu mai sus celor ce citesc pe aici. Rugati-va sa cumpere Citroen fabrica din Craiova si poate fac un C0,5 pentru noi ![]() P.S. Eu Oldshit ii ziceam si cand il aveam, da' cu drag ma (eh, acu' am disimulat mai bine?) This post has been edited by JORJ: 24 Oct 2005, 16:14 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
dizzy |
![]()
Post
#55
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.127 Joined: 11 February 04 ![]() |
Racirea cu aer e buna pt simplitate si costuri reduse.
Nu exista pompa de apa, deci nu are ce sa se strice; la fel si radiator, conducte etc. In schimb consuma mult motoarele racite cu aer si au noxe multe, deci adio solutiei de racire cu aer. Motoare boxer bune exista la ora asta pe SUBARU de exemplu, si nimeni nu zice nimic rau de ele. Vechile motoare Alfa Romeo erau boxer pe Alfa 33 de exemplu si fuuuug. Cred ca un grup moto-propulsor cu 3 cilindrii in linie cam 1l , racire cu apa si injectie multipunct, ar putea fi derivat din actualul 1,4l de pe Dacie, ar scoate cam 55 CP si ar fi suficient in oras. Cutie de viteze de pe Logan ar fi numa' buna Ce solutii propuneti pt suspensii? Spate: punte H ca la Nova, SuperNova si SLZ? Mi se pare suficient si e si ieftina Fata: Cred ca McPherson e o alegere excelenta. This post has been edited by dizzy: 24 Oct 2005, 16:15 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
RIon |
![]()
Post
#56
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
brainstorming!!...in favoarea cui fratilor?
Sa il citez pe Stefan cel Mare? |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
JORJ |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
QUOTE(dizzy @ 24 Oct 2005, 16:14) Dar suspensie independenta pe spate cu bare de torsiune nu ar merge ? Nu mai zic cine avea asa, ca incepe sa bata la ochi. Dar daca solutia o fi si buna la pret, de ce nu? La fiabilitate chiar erau ok. QUOTE(dizzy @ 24 Oct 2005, 16:14) ... Motoare boxer bune exista la ora asta pe SUBARU de exemplu, si nimeni nu zice nimic rau de ele. Vechile motoare Alfa Romeo erau boxer pe Alfa 33 de exemplu si fuuuug. .... Sa nu mai zicem de Porsche boxter ce pe urma incep Oltciturile sa accelereze cand vrei sa le depasesti. Ei si cu aia de la Porsche ce mai au motoare d'astea rele, numa ca aia stau mai slab la capitolul portbagagaj. ![]() (stiu Kunzite ca se ducea frumos rau intre 2500 si 4500 - eu mai sunt inca la capitolul exercitii si disimulari ![]() Fereasca domnu sa se apuce Dacia sa faca vreun Oltcit reloaded ... ce ne-am face fara traditionalele conflicte ? Viata ar fi mai searbada fara razboaie ![]() This post has been edited by JORJ: 24 Oct 2005, 17:00 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
Lucian BLK |
![]()
Post
#58
|
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dyda) In legatura cu o noua caroserie Dacia ( bag seama ca vazusi preamulte limuzine la SIAB...). Pai ia gindeste, daca matale ai avea succes la vinzari cu un produs ai mai investii in altul? Poti sa spui DA dar stategic, adica iti pregatesti o alta investitie sa o ai gata de vinzare in momentul cind prima intra in declin. Pe mine cam asa ma duce mintea Pai si daca ai avea cu doua, sau poate cu trei, n-ar fi si mai bine!? |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|
raduboy |
![]()
Post
#59
|
Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 22 July 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(JORJ @ 24 Oct 2005, 16:37) Dar suspensie independenta pe spate cu bare de torsiune nu ar merge ? Nu mai zic cine avea asa, ca incepe sa bata la ochi. Dar daca solutia o fi si buna la pret, de ce nu? La fiabilitate chiar erau ok. Sunt total de acord cu tine.Cu putine adaptari,se poate pune asa ceva si pe un model viitor.Nu de alta dar astia de la Dacia au fost specialisti in a copia anumite elemente de la o anume masina,nu dau numele.Motorul :ideal ar fiunul de pana la 1,2L mic,compact,sa consume putin,CV de la Logan ar fi exclusa.poate o CV de Clio ar merge mai bine. Acuma visam noi si ne dam cu presupusa dar puterea de decizie o au cei de la Pitesti,nu cred ca se gandesc ei acuma la asa ceva,mai ales ca logan-ul se vinde in draci.Poate peste cativa ani... |
--------------------
Fiat Stilo
-
1.8 16V Dynamic
- CJ07APZ,
|
|
Lucian BLK |
![]()
Post
#60
|
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
QUOTE(raduboy) nu cred ca se gandesc ei acuma la asa ceva,mai ales ca logan-ul se vinde in draci Se gandesc, se gandesc! Tu chiar crezi ca francezu' doarme? |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 23:45 |