logan 1.5 dci 65hp nu accelereaza, logan 1.5 dci 65hp nu accelereaza
![]() ![]() ![]() |
logan 1.5 dci 65hp nu accelereaza, logan 1.5 dci 65hp nu accelereaza
contLord |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
adită |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.161 Joined: 25 June 07 From: BUCURESTI ![]() |
nu prea ma pricep eu la surubareala dar asta nu am mai auzit-o!
![]() |
--------------------
--------------
-------------
-------------
- BUCURESTI -------------------------
|
|
contLord |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 ![]() |
Catalin poti sa dai mai multe detalii, eu nu prea ma pricep dar asta am inteles ca s-a facut adica sa blocat valva de la EGR ca sa nu mai bage fum negru in motor
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pai nu pot sa iti dau prea multe detalii pentru ca nu stiu cine ce a facut acolo...
Nu prea exista o varianta de a evita acel fum, indiferent ce faci la motor. Acel fum se datoreaza condusului prost, cu motor subturat si accelerari bruste in trepte de viteze nepotrivite. Indiferent ce faci acelei valve EGR, fumul nu dispare. Ceea ce cred ca a facut "inteligentul" care ti-a umblat la masina a fost sa decupleze mufa de la solenoidul ce actioneaza valva EGR... Parerea mea e ca undeva pe admisie ai o pierdere mare de presiune momentan, pentru ca fie n-a etansat carcasa EGR-ului dupa curatare, fie EGR-ul e complet deschis acum... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
cupleaza din nou valva altfel calculatorul citeste eroare si din acesta cauza nu-ti urca in ture si ramane limitata.
Ce chestie auzi sa iti scoata din functiune valva halal de mecanici de aceea va zic sa nu lasati masina pe mana mecanicilor cel putin la partea cu motorul si senzori ... Sa auzim numai de bine. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
PaulT |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 1 Oct 2010, 19:41) Pai nu pot sa iti dau prea multe detalii pentru ca nu stiu cine ce a facut acolo... Nu prea exista o varianta de a evita acel fum, indiferent ce faci la motor. Acel fum se datoreaza condusului prost, cu motor subturat si accelerari bruste in trepte de viteze nepotrivite. Indiferent ce faci acelei valve EGR, fumul nu dispare. Ceea ce cred ca a facut "inteligentul" care ti-a umblat la masina a fost sa decupleze mufa de la solenoidul ce actioneaza valva EGR... Parerea mea e ca undeva pe admisie ai o pierdere mare de presiune momentan, pentru ca fie n-a etansat carcasa EGR-ului dupa curatare, fie EGR-ul e complet deschis acum... Perfect adevarat, dupa cum se demonstreaza in postul initial.. Plecare in depasire cu treapta 4 si accelerare brusca. EGR trebuie readus la starea initiala, si cu masina trebuie mers corect, fara subturare. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 1 Oct 2010, 18:23) Decuplarea EGR e o practica comuna la diesel..ca dupa sa vina unii inteligenti de pe forum sa zica ca dci e un motor exceptional care nu scoate pic de fum. This post has been edited by argon: 1 Oct 2010, 19:56 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Intretinut si exploatat corect nu scoate fum, dar daca il mutilezi asa...
This post has been edited by einstein1984: 1 Oct 2010, 20:08 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
slider2 |
![]()
Post
#10
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
eu conduc de ceva vreme o symboala cu acelasi motor si in afara situatiei in care initiatorul depasea cu a 4a la 60km/h un alt vehicul care se deplasa cu 40km/h si nu avea nevoie de o repriza ceva mai rapida, nu ar fi trebuit sa se afle in acea treapta pentru o depasire (la acea viteza de deplasare).
motorasul asta sufera grav de lipsa de putere, iar celebrul cuplu de diesel se simte mai mult nu. ca sa simti ca trage trebuie sa apesi serios pe acceleratie si sa pleci de la cel putin 2500rpm. dar nici asa nu rezolvi mare lucru ca pe la 3500rpm se plafoneaza grav datorita pierderii de cuplu si numarului redus de ponei. au fost destule situatii in care m-as fi descurcat mai bine cu symboala 1.4 8v care am avut-o inainte... |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
contLord |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 ![]() |
Hai sa fim seriosi, cati dintre voi nu merg la 60 in a 4-a?
Sau alt exemplu in a-5a la 80 pe distante lungi ma refer de exemplu cum e DN1 o gramada de localitati cu restrictie la 70 deci pe bord esti in grafic cu 80. In aceste trepte la aceasta viteza ai circa 1900 2000 turatii. Totusi sa nu deviem de la subiect legat de stilul de mers. Aici problema e alta, masina a mers ok pana la aceasta revizie si umblatul la acel EGR. M-am uitat si eu peacolo, cel putin era o conducta mai mare ca un cot care era plina de funingine (chiar bucati mari de negreala). Nu zic ca manevra cu decuplarea valvei de la EGR e ok, dar am vorbit cu mai multi mecanici care au zis ca ei au decuplat-o de cand au cumparat autoturismul si nu au fost probleme. Legat de investigarea problemei ce sfaturi mai aveti? Pe computer nu sunt erori, am facut o diagnosticare. Inca un mic amanunt undeva pe la 2100 - 2400 turatii in functie de treapta de viteza, se aude un tacanit metalic ceva finut si foarte rapid . Cineva mi-a spus ca asa se aude de la injectoare dar nu ar fi problema, totusi sunetul e suspect. Acest sunet se auzea dinainte. Acel tacanit se aude numai in mers, daca accelerez pe liber si mentin nu se aude. Am gasit mai jos o descriere mai adecvata este chiar situatia mea, sper sa nu cedeze vreun injector ca m-am dus de rapa pe prafurile asta ![]() " 2. acel zgomot mai poate aparea cand motorul (desi este incalzit - minim 2 liniute) este in sarcina (accelerezi). In acest caz ai o problema la unul dintre injectoare - in general injectorul 4 - iar in curand acesta nu va mai functiona corect si ti se va aprinde pe bord acel simbol de la pompa de injectie (arata ca un arc). Am un dci de 2 ani; am avut aceasta problema (descrisa la pct 2) si am fost la service cu masina. Dupa vreo 3 incercari din partea lor: ba ca e din cauza motorinei, ba ca asa e normal sa faca motorul, ba ca el nu aude nimic .... si cu putin scandal din partea mea .... mi-au schimbat injectoarele. Asta se intampla la 18.000 km. Acum am 46k si totul este ok. Atentie la motorina pe care o folosesti. " This post has been edited by contLord: 2 Oct 2010, 00:03 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Nu inteleg de ce se practica tot felul de "inginerii" de 2 bani... Du-te la eminenta cenusie care a venit cu initiativa asta si pune-l sa-ti readuca masina la starea initiala.
A mea a sarit de 100k si nu scoate pic de fum si n-a stat nimeni s-o pupe in esapament si sa-i curete de 185 de ori EGR-ul. Nu zic ca-i motorul anului dar nici n-are nevoie de doctori in mecanica de spatele blocului care sa inventeze metode alternative de reducere a poluarii. |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
4x4 |
![]()
Post
#13
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Conectează mufa la loc!
EGR se dezactivează așa: IMG_0935.JPG ( Size: 626.61k ) Number of downloads: 4138 Desfaci tubul acela care pleacă din galeria de evacuare, ai acolo o garnitură. Folosindu-te de ea, decupezi din tabla conturul ei și dai doua găuri pentru șuruburi. Nu găurești și centrul (DUUH!). O montezi la loc, astfel indiferent dacă valva EGR este comandată să fie deschisă sau închisă, aerul murdar de la eșapament nu v-a ajunge la ea. (btw tu ai alt motor dar merge același principiu) Și tot la fel de important este să dezactivezi sistemul de reabsorbție a vaporilor de ulei. Vaporii din carter au să treacă printr-un borcan de condensare ce îl vei goli periodic (vezi Oltcit). |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#14
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
DMP |
![]()
Post
#15
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
La 60 kmh la dieselul de 65 cp ai:
- 2000 rpm in treapta 4; - 2500 rpm in treapta 3. Cuplul maxim e la 2000 rpm. Sa mergi constant cu 60 in treapta 4 e OK insa daca ai nevoie de o depasire in scurt e nevoie sa retrogradezi a treia. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
vet |
![]()
Post
#16
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 464 Joined: 9 December 07 ![]() |
Nu prea e ok sa mergi cu 2000rpm pe distante mari. Eu merg mereu peste 2500 rpm si in 130.000km nu am avut nici un fel e problema cu motorul.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / KissFM 1.5 dCi .
|
|
PaulT |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(contLord @ 2 Oct 2010, 00:47) Hai sa fim seriosi, cati dintre voi nu merg la 60 in a 4-a? Sau alt exemplu in a-5a la 80 pe distante lungi ma refer de exemplu cum e DN1 o " Suntem foarte seriosi si nu cred ca vreunul din noi s-a referit la MERS CONSTANT. E vorba de plecat in depasire cu pedala la fund la 60km/h in treapta a 4-a cand probabil ai vreo 1800-1900rpm. Daca a mers ok pana la umblatul la EGR fa ce am spus toti, si anume, du-te la meseriasul care in loc sa iti spuna cum trebuie exploatat corect motorul pentru a nu scoate fum si a nu avea depuneri se apuca sa umble unde nu trebuie si sa aduca modificari masinii... |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
contLord |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 ![]() |
Cand considerati ca motorul e subturat si cum se manifesta?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#19
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu conteaza.
--------------- Auzi, mergi la mecanicul ala (am o banuiala ca acel mecanic inchipuit esti chiar tu), si spune-i ca daca vrea sa rezolve problema fumului, poate sa taie direct alimentarea cu carburant. Garantat nu mai scoate fum decat daca ii dai foc. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
contLord |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 ![]() |
![]() Catalin ai o intuitie remarcabila dar tin sa te dazamagesc nu sunt eu acel mecanic inchipuit. Va rog sa nu luati topicul deradere, cel putin nu pana rezolv problema care e arzatoare de 2 zile. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|
PaulT |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai solutia ai primit-o deja. Trebuie mers si vazut ce a facut mecanicul acolo. Si readus la starea initiala. Sa subturezi un motor inseamna(simplist explicat) sa ii ceri mai mult decat el iti poate da intr-un anumit regim. De exemplu ce ai facut tu cu plecare in depasire in treapta 4 la 60km/h(pe ceas ca in realitate sun 50-52km/h) cu pedala la fund. Sarcina mare, regim necorespunzator(mai ales la un motor mic si cu performante destul de subtiri) => consum mare, randament... lipsa, fum la greu(combustibil nears)(in timp funingine si depuneri si in turbina care va crapa cu mult inainte de termenul normal).. Daca faci depasirea in treapta 3(ma refer la cazul tau) ai turatia corespunzatoare, motorul raspunde cu totul altfel, urca repede in ture, ardere buna, lipsa fum si funingine, motor sanatos, curat, fara artificii tampite gen anulat egr... Tureaza motorul cu incredere. E facut pentru asta. Si el si turbina vor fi mai mult decat satisfacute daca se folosesc turatii si trepte corespunzatoare sarcinii.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#22
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(contLord @ 2 Oct 2010, 13:43) ![]() Catalin ai o intuitie remarcabila dar tin sa te dazamagesc nu sunt eu acel mecanic inchipuit. Va rog sa nu luati topicul deradere, cel putin nu pana rezolv problema care e arzatoare de 2 zile. Bai esti penal ![]() Mai bine activezi egr-ul sa functioneze normal si inveti sa conduci un dci . Schimbi la 2600 de ture si nu lasi sa scada sub 2000 de ture turatia . Esti in depasire cu orice rabla retrogradezi din 5 in 3 si ai dai sub coada gaz asa precum si la vechea dacie pe carburator din 4 in 3 si faceai rabele. Vezi tu de aceea mecanici fac misto de unii si le ia bani cu nemiluita nici ei nu stiu cine stie ce nici tu nu sti ce vrei. Colegul nostru 4x4 ti-a explicat cum s-ar face o mica modificare si in care egr-ul functioneaza calculatorul nu vede eroarea si ai putere dar cand te apropi de facut itp-ul trebuie refacut asa cum e scos din fabrica pentru ati scoate noxele initiale. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
contLord |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 ![]() |
Bai nene djasu82 eu am 180.000 km cu dizelu' asta, iar ca masina de servici am un kango cu care fac zilnic 3 4 sute de km asa ca numi da tu lectii de condus ca nu tine. Din 5 3 la 120 la ora sa ii dai tu sa vezi ce iese si ia ridica si picioru repede de pe ambreiaj daca tot e.
Cred ca esti mai priceput sa te bagi in seama -> vezi numaru de posturi Adica sa vorbesti mult fara sa spui nimic. Nu iti mai da cu presupusu ca ce s-a facut ca scotea fum |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#24
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu cred ca tu esti arogan te dai mare si te plangi in acelasi timp plus te lauzi ca ai si nustiu ce iar cand colo nu sti sa conduci o masina !
Vai de masinile pe care l-ai condus .... Mi se pare sau tu nu supoerti adevarul stim cu toti ca te doare ca te-a facut ala in service dar asta e mai ai de invatat. Daca intri pe forum sa ne arunci gogosi mai bine nu intra taci si sufera ! |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
slider2 |
![]()
Post
#25
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(contLord @ 1 Oct 2010, 23:47) Hai sa fim seriosi, cati dintre voi nu merg la 60 in a 4-a? Sau alt exemplu in a-5a la 80 pe distante lungi ma refer de exemplu cum e DN1 o gramada de localitati cu restrictie la 70 deci pe bord esti in grafic cu 80. In aceste trepte la aceasta viteza ai circa 1900 2000 turatii. toti mergem, dar tu ziceai de depasiri nu de mers constant... QUOTE(contLord @ 2 Oct 2010, 12:11) pai mergi cu 1500rpm intr-o treapta mai mare de a 2a si accelereaza mai vertiginos. o sa auzi si simti cum tremura aproape toata masina. atunci este subturat grav motorul. subturarea ti-a explicat pault foarte bine, tine de sarcina, adica de ceea ce vrei tu in acel moment de la motor. in principiu cum ti-a recomandat si djasu tine motorul in zona optima a turbinei (cel putin pe partea inferioara de turatii). aceasta in general este 1700 - 3500 rpm. QUOTE(contLord @ 2 Oct 2010, 22:30) Bai nene djasu82 eu am 180.000 km cu dizelu' asta, iar ca masina de servici am un kango cu care fac zilnic 3 4 sute de km asa ca numi da tu lectii de condus ca nu tine. Din 5 3 la 120 la ora sa ii dai tu sa vezi ce iese si ia ridica si picioru repede de pe ambreiaj daca tot e. atunci ia tu lectii de logica si constanta. ori vorbim de depasit intr-a 4a la 60km/h ori intr-a 5a la 120km/h, ca situatia este total diferita. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
contLord |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 ![]() |
Nu mi se pare deloc gresit sa depasesc in a 4a la 60 daca e vorba de o depasire lenta cu suficient timp de revenire pe banda mea.
In cazul descris de mine in deschiderea topicului in treapta a 4a la 60 la ora nidecum nu era nevoie sa accelerez violent ca sa fac o depasire, dar observand ca masina nu accelereaza am ramas surprins si am apasat pedala la maxim sa vad ce se intampla. Totusi tin sa ii multumesc lu dj asu pentru primu sfat pe care il gasesc util, nu m-ar mira ca sa aibe ca numar de inmatriculare la masina B-82-ASU. Omu stie nene e cam AS, ca o fi de tip 'hole' nu stiu nu il cunosc personal. No offence dj asu. La 28 de ani ar trebui sa fi mai matur nu sa te bucuri de necazu altuia. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|
DMP |
![]()
Post
#27
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DMP @ 2 Oct 2010, 07:11) M-am uitat astazi cu atentie la turometru. La 60 kmh in treapta a 4 ai cam 1810 - 1820 rpm (acul turometrului sta cam la jumatate intre linia de 1750 rpm si 1875 rpm). La 2000 rpm in treapta a patra ai 65 kmh. Intr-o depasire lenta (pe distanta mare) mai merge insa in scurt eu retrogradez in treapta a treia. Deocamdata nu da fum si trage bine insa are doar 52.000 km, nu 180.000 km. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
saddan |
![]()
Post
#28
|
![]() .......... Group: Members Posts: 225 Joined: 15 August 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Prieteni,
nu mai bateti campii cu stil de condus, subturat, supraturat, proceduri de depasire corecte.... ajutati omul daca stiti cum, daca nu ii recomandam cu totii sa mearga in service si gata. Iar dam in offtopic si nu e cazul. Cu bine |
--------------------
Dacia
Logan Preferance/Duster Laureat 4X4
2005/2010
- cj yz msd/cj zy dsm Nu Duster-ul e low-cost.... celelalte SUV-uri sunt exagerat de scumpe;)
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 1 Oct 2010, 19:50) QUOTE(PaulT @ 1 Oct 2010, 20:02) QUOTE(Danny_bb @ 2 Oct 2010, 02:25) Du-te la eminenta cenusie care a venit cu initiativa asta si pune-l sa-ti readuca masina la starea initiala. QUOTE(4x4 @ 2 Oct 2010, 03:03) QUOTE(PaulT @ 2 Oct 2010, 13:52) Pai solutia ai primit-o deja. Trebuie mers si vazut ce a facut mecanicul acolo. Si readus la starea initiala. Sa Eu zic ca raspunsurile sunt cat se poate de on-topic si o eventuala solutie a fost recomandata in unanimitate. Ca mai sunt ingineri inchipuiti care recomanda solutii romanesti... e adevarat, dar cine are ochi sa vada, intelege. Motivul pentru care initiatorul ocoleste nejusticat cea mai normala rezolvare ramane totusi o necunoscuta pentru mine. This post has been edited by Danny_bb: 3 Oct 2010, 23:53 |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
contLord |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 ![]() |
Tocmai ce am avut o discutie cu mecanicu care a umblat la EGR.
I-am cerut sa aduca masina la starea initiala dar cica nu mai poate pentru ca a polizat nustu ce la EGR si mi-a recomandat sa cumpar altu de la dezmembrari sau sa imprumut unul pentru a face un test, el asigurandu-ma ca nu are cum sa fie de acolo. Plec sa caut EGR va tin la curent. Pe la dezmembrari nu am gasit EGR, unul nou costa 6 milioane Am mai facut un drive test cu alt mecanic care mi-a zis ca e turbina, nu are legatura cu acel EGR, omul fiind foarte amabil ![]() ![]() Momentan sunt in expectativa. O alta intrebare e cum se comporta masina in momentul in care pica turbina? Adica chiar in acel moment e vreun semn sau vezi ulterior ca nu mai trage? La cam cate mii de km pica o turbina? 4 Oct 2010, 16:16: Alt test: Am decuplat mufa de la EGR masina merge perfect dar apare o eroare pe bord. This post has been edited by contLord: 4 Oct 2010, 15:16 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:04 |