salutare fratilor, turatie instabila (900r/min- 3000 r/min)
![]() ![]() ![]() |
salutare fratilor, turatie instabila (900r/min- 3000 r/min)
crision |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 23 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia berlina
1310 Li
- ag 28 cda
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
citeste pe topicul sticky !
ti-a zburat un dop de la un vacuum de pe "carburator" ! http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=9010 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
crision |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 23 October 05 ![]() |
QUOTE(Ov @ 23 Oct 2005, 20:32) citeste pe topicul sticky ! ti-a zburat un dop de la un vacuum de pe "carburator" ! http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=9010 Multumesc frumos ,dar va rog pe unde sunt dispuse acele doape ? |
--------------------
dacia berlina
1310 Li
- ag 28 cda
|
|
crision |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 23 October 05 ![]() |
QUOTE(crision @ 24 Oct 2005, 05:32) Cum s-a luminat direct la doape m-am dus,daca este vorba de cele 3 de sub capacul de admisie a aerului atunci situatia sta cam asa cel din stg. are un furtun ce duce la o butelie,cel din mijloc are un furtunel care da in cel gros care se opreste in capacul de la culbutori si al 3-lea ,cel din dr. are un dop de plastic. Si repet, desi am schimbat ieri calculatorul si '' carburatorul'' problema persista si s-a repetat si in dimineata asta (creste turatia si in mers si pe loc pina aproape de 4000 ture fara ca nimeni sa o accelereze si nu-si revine decit o accelerezi brusc )! |
--------------------
dacia berlina
1310 Li
- ag 28 cda
|
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
alea sunt, dar din pacate nu stiu la tine ce poate sa aiba !
un spray de contacte ai incercat pe toate mufele ? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
nelu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Verifica si senzoul de turatie (este in partea stanga a motorului in dreptul volantei; este fixat cu un surub). S-a putea sa aiba pilitura pe el sau sa fie slabit surubul de fixare. Faptul ca nu ai mai putut porni s-ar putea sa fi fost din cauza acestui senzor (detecteaza si PMS la cilindrul 1).
Turatia de relanti este mentinuta de calculator prin intermediul unui motoras ce actioneaza un ansamblu ax melcat-roata melcata care cu timpul datorita uzurii sau lipsei ungerii se mai blocheaza ducand la o turatie instabila. Acest ansamblu actioneaza prin intermediul unui pistonas asupra rotii pe care este infasurat cablul de acceleratie. Mecanismul poate fi verificat daca este scos de pe ansamblul corp injector si este alimentat separat. Trebuie sa actioneze fara poticneli. Vezi ca pe conector ai si 2 pini de legatura cu un comutator intern care informeaza calculatorul cand clapeta de acceleratie este in pozitia de relanti (piston retras aproape de minim). |
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
crision |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 23 October 05 ![]() |
Va multumesc ,am sa incerc maine faza cu senzorul de turatie,astazi am dat cu spray pe la toate contactele, am resetat calculiciul ,am schimbat filtrul de aer si de bzn. si nu mi-a mai facut chiar ca pina acum a devenit mai umana , sa vad maine dupa ce-i bibilesc si senzorul !
|
--------------------
dacia berlina
1310 Li
- ag 28 cda
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:26 |