resetare ceas bord din senin, proble de electrica?
![]() ![]() ![]() |
resetare ceas bord din senin, proble de electrica?
chriss80 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 25 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / Rapsodie
- GL
|
|||
cristi.r |
![]()
Post
#2
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
In cel mai bun caz, este vorba de baterie, care este pe duca !!!
Mie mi s-a intamplat la fel. Am fost la Nalba si mi s-a pus diagnosticul. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
razvanalexa |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 17 October 06 ![]() |
Dupa cum zici masina e din 2003, cam mult pentru o baterie din fabrica (in cazul in care nu a fost schimbata)
|
--------------------
dacia
solenza
2004 Scala
- NT 06 KDL
|
|
BoomPunk |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
Asa cum au zis si cei care au mai scris aici,90% sunt sanse sa fie bateria,dar mai poate fi vorba si de ceva probleme pe partea electrica.Mai poate fi vorba de firul de la electromotor,care din cauza ``materialelor de calitate si a drumurilor de aceeasi calitate`` poate sa se fi slabit in timp.Recomandat daca ai de unde sa iei o baterie BUNA pentru ceva timp,sa faci cateva drumuri cu ea sa vezi daca se mai intampla.Daca o mai patesti,uitate pe forum,am mai zis chiar eu unde gasesti firul de la electromotor ca sa-l infigi bine la locul lui.Succes!
|
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu am inteles ce treaba ar avea acel fir de la alternator cu bordul , ci doar in legatura cu bateria .
DAR o baterie slaba inseamna ca masina nu mai porneste si n ca se reseteaza kilometrajul zilnic . Pentru resetarea acelui kilometraj in principiu trebuie sa scoti borna , sau anumite sigurate sau relee de pe traseul de alimentare a bordului si cicuitului electric de pornire sau sa actionezi butonasul de la bord si sa-l mentii vre-o 3 sec apasat . Acum este posibil ca borna/bornele sa fie oxidate si sa nu faca un contact ferm . Mai este posibil sa existe un contact de masa deficient ( se poate reseta si de la absenta sau insuficienta masei ! ) sau oxidarea unor contacte la bord ( la mufele de conectare , cele 4 ) ... pot fi multe cauze ... verifica pe rand ... |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
BoomPunk |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
marius80_eugen,mie mi s-a intamplat exact asa cum am zis,din cauza firului de laa alternator care nu facea bine legatura,imi reseta bordul cand dadeam cheie si dadea rateuri...poate nu crezi pana nu se intampla...dar asta e,sunt dacii,deci orice e posibil,inclusiv imposibilul!
![]() |
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
toto |
![]()
Post
#7
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
verifica si nivelul electrolitului din baterie (daca nu ai facut-o si bateria e cea originala) si completeaza dupa caz cu apa distilata...un deget deasupra elementilor...
mie mi s-a resetat cand am ramas fara apa in baterie si cand incercam sa pornesc. e drept ca nici nu pornea, dar poate e un inceput... am invatat "de-a lungul vietii" ca bateriile astea au un "comportament" destul de bizar...la prima vedere... ![]() |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#8
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Daca n-a verificat nivelul pana acum, este prea tarziu. Bateriile au un comportament ciudat pentru ca, de obicei nu "cad" toti elementii deodata. Si este de ajuns unul sa nu se mai incarce si gata. Te duci intr-un service si-ti faci o diagnoza cu un aparat care masoara incarcarea dar si viteza de descarcare, lucru care se face printr-o rezistenta calibrata de nu stiu ce valoare. Nu trebuie sa-ti bati capul prea mult, ci doar sa le ceri alora sa-ti verifice starea bateriei. La Nalba (ca acolo m-am dus eu) m-a costat 14 lei diagnoza asta. Cu factura ! Fara, te descurci tu ...
@marius: iti spun eu ca daca e baterie de fabrica, adica cyclon, asa face, si asta e primul semn al decesului bateriei. La mine exact asa a facut. Probabil ca atunci cand dai la demaror nu mai ajunge curent destul la bord si se reseteaza ceasul, nu stiu ... cert e ca la mine asta s-a intamplat, si n-am umblat nici la electromotor, iar cand am scos bateria veche, bornele erau perfect curate, pentru ca o mai desfacusem si ii completasem apa, o curatasem, etc ... asa se comporta astea daca au parte de drumuri prin oras si porniri dese ... This post has been edited by cristi.r: 26 Mar 2007, 14:57 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
chriss80 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 25 March 07 ![]() |
Va multumesc pentru sfaturi,aveti putina dreptate in legatura cu bateria dar daca era ea de vina nu arata in bord martorul de baterie ca sunt probleme? Am verificat-o astazi si intr-adevar trebuie sa mai completez cu apa distilata.Am curatat si bornele pentru orice eventualitatecu toate ca erau curate,le-am strans mai ferm la pozitie,in fine o sa completez maine si nivelul din baterie si altceva n-as mai putea face decat o diagnoza la baterie la un service cum am fost sfatuit...Am inlocuit si o rezistenta de 25A din tabloul de sigurante din interior(nu ca ar fi fost stricata ca banuiesc ca altfel n-ar fi mers deloc) responsabil de tabloul de bord(m-am uitat si eu prin cartea tehnica a masinii).
Problema cu resetarea ceasului am avut-o inainte de o zi cand am schimbat bujiile(aveam deja 32000km si intr-adevar trebuiau schimbate) asa ca exclud faptul ca ar putea sa fie probleme de la schimbatul bujiilor si aprindere.Dar daca astazi am verificat-o la motor,am scos si fisele si in interiorul acestora am observat o pasta alba sau ceva asemanator...Aveti idee ce ar putea fi? Bujiile au fost stranse bine la montare dar poate ca nu suficient de bine si scapa gaze care contribuie la formarea pastei acesteia albe? Motorul merge bine sper sa rezolv problema cu bateria sau aprinderea sau ce o fi...M-ar interesa parerea voastra de ce se formeaza substanta asta alba? Bujiile sunt de fabrica sau de origine Eyquiem RFC 52 LZ. O chestie ciudata e ca in manualul tehnic se recomanda bujii siliconate Eyquiem RFC 52 LS,deci cu terminatia LS. Pe masina erau montate tot LZ,din fabrica si oricum nu am gasit LS-uri,toti comerciantii zicandu-mi ca ei nu cunosc altceva pentru motoarele de Solenza...(ma refer la codul piesei) Va multumesc anticipat... |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / Rapsodie
- GL
|
|
seba3621 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 11 October 05 From: Timisoara ![]() |
Substanta aceea alba e ceva pasta siliconica si e pusa acolo din fabrica. Am cautat denumirea exacta in carte dar nu gasesc acum. Ideea e ca trebuie sa fie acolo substanta aia alba.
Chestia cu resetatul ceasului o pateam frecvent inainte sa schimb bateria. (In fiecare dimineata) Probabil scadea tensiunea destul de mult cand dadeam la cheie. Si ultimul punct: se pare ca nu se gasesc bujii Eyquiem RFC 52 LS, doar LZ. Incearca sa cauti Sagem RFC 52 LZ care sunt recomandate in manualul de reparatii, dar merge f bine si cu alea de origine. |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4mpi
Clima 2004
- TM 36 xxx
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Salutare!
Am si eu o problema legata de resetare ceasului si a kilometrajului zilnic. Saptamana trecuta dupa ce am pornit masina si am plecat, la 2-3 minute s-a resetat ceasul de bord si zilierul.. am zis eu ca ceva nu e in ordine ca nu mi s-a mai intamplat pana acum. asta seara am patit aceiasi chestie, la 2 minute dupa plecare s-a resetat ceasul si zilierul si mi s-a aprins si becul de la benzina pret de 2-3 secunde (rezervorul mai bine de jumate plin). precizez ca la cd-player nu s-a resetat nimic. e pe duca UCH-ul, bateria sau e vreo masa? bateria are 4 ani, dar mai tine cd-playerul o ora cu muzica destul de tare fara sa o pornesc. best regards! |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#12
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(alex_axn @ 6 Jul 2009, 00:42) Salutare! Am si eu o problema legata de resetare ceasului si a kilometrajului zilnic. Saptamana trecuta dupa ce am pornit masina si am plecat, la 2-3 minute s-a resetat ceasul de bord si zilierul.. am zis eu ca ceva nu e in ordine ca nu mi s-a mai intamplat pana acum. asta seara am patit aceiasi chestie, la 2 minute dupa plecare s-a resetat ceasul si zilierul si mi s-a aprins si becul de la benzina pret de 2-3 secunde (rezervorul mai bine de jumate plin). precizez ca la cd-player nu s-a resetat nimic. e pe duca UCH-ul, bateria sau e vreo masa? bateria are 4 ani, dar mai tine cd-playerul o ora cu muzica destul de tare fara sa o pornesc. best regards! problema asta am patit-o eu la logan... la mine la logan era de la siguranta de la Plafoniera care era arsa (am atins eu 2 fire) si orice siguranta bagam le ardea, bordul se reseta in prostie si nu mai memora nimic, iata cum am procedat.... am scos borna la baterie, am scos siguranta la plafoniera (cea arsa) am montat siguranta noua am pus borna si problem solved totul merge ok, asta este cazul meu, la logan, dar mai stii ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
eu n-am umblat la nimic. bordul merge ok.. adica s-a resetat de 2 ori dar nu e chiar asa haotic cum spui ca era la tine.
ma gandesc la vreo masa slabita... cred ca cea de la electromotor nu are vreo legatura, dar oricumn masina porneste bine, nu sunt probleme. poate masa principala? parca am mai citit pe undeva ca mai e o masa pe undeva prin zona pedalelor? stiti ceva? nu a mai avut nimeni probleme cu resatatul ceasului la solenza? |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
stx |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 10 June 09 From: Bucuresti ![]() |
salutare , am si eu o problema asemanatoare, cand inchid usile ,cand dau flashuri ,cand pornesc cu cdplayeru pornit sau cand apas frana sa imi reseteze CB sau sa scada in intensitate luminiile (renumitele ceasuri+CB logan), am ferificat bornele, bateria are 4 ani sa fie de la vro siguranta?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004,clima
- b56lrt baiatu' cu intrebari
|
|
blanos |
![]()
Post
#15
|
![]() VITEZOMAN Group: Members Posts: 34 Joined: 6 July 08 ![]() |
sal .vezi daca ai masa pe caroserie .eu am patito in mers sa oprit de tot.
am dus-o la stanga acasa m-am uitat pe forum si am gasit firul de la masa era agatat de caroserie si de la apa aruginit, l-am inlocuit cu unul cu papuc si totul e ok .bafta |
--------------------
DACIA
SOLENZA SCALA,LOGAN
VERSIUNE 1,4 ............BLN-urile mele blanos VITEZOMAN
|
|
veryvalentinno |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 3 June 08 ![]() |
bateria prea slaba,am patito si eu si am chemat mecanicul si mia zis ca e bateria
|
--------------------
solentza
solentza
2004 1.4
- b70wal
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
se pare ca resetarea ceasului era un semn...
in cele din urma masa principala a cedat. cablu rupt, ramas cu masina in drum. daca aveti probleme de genul asta, recomand calduros verificarea cu atentie a masei principale. sa auzim de bine! |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
manugothic |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 23 July 09 ![]() |
fratilor eu am avut o gramada de probleme la inchidere,pornire,etc(cam tot ce tine de electrica)si pt asta am un sfat:curatati toate contactele posibile,din bord,de sub bord si de sub capota in special cutia decodoare si releele
|
--------------------
dacia
solenza
2003
|
|
m_iulian2000 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 22 March 07 ![]() |
confirm si eu cele spuse de cristi68 in postul 12 ... la fel mi re reseta ceasul la fiecare pornire a masinii si aveam siguranta de la plafoniera arsa. Am SLZ.
|
--------------------
dacia
solenza
europa / 2005
- **-**-MAN
|
|
catalin_p6 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 20 January 09 From: Constanta ![]() |
Spuneti-mi si mie va rog care este siguranta de la plafoniera ca la fel patesc si eu de 1 saptamana si sunt disperat.Nu se intampla de fiecare data dar din cand in cand la pornire nu se invarte nimic si se reseteaza ceasul.Si daca ar fi bateria pe duca de ce uneori invarte si alteori nu?
Si masa principala unde se afla ? This post has been edited by catalin_p6: 14 Sep 2009, 23:16 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Clima
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Nu mai stiu exact care este siguranta, dar afli daca te uiti pe dosul capacului. Sa-l intorci invers fata de pozitia de montaj.
Uneori invarte si alte ori nu pentru ca este dus un element. Azi am schimbat si eu bateria originala care a fost pe masina din fabrica si simptomele din ultimele zile erau urmatoarele: pornit dupa o zi si jumatate de stationare la sfert, mers vreo 10 km prin oras, oprit motor cam 5 minute, cand sa pornesc - pauza. Nu invartea nici juma' de tura. Pornita cu cabluri si lasata in parcare de sambata dimineata pana azi la 11 a pornit iar la sfert. Cand a fost verificata azi inainte de schimbare cu un aparat, am vazut exact ce element era dus deoarece a inceput sa fiarba instantaneu, motorul fiind oprit. Prima impresie dupa schimbare: porneste cum ii arat cheia. Inainte invartea de 2-3 ori pana sa porneasca + ca se reseta bordul si imi cerea codul CD-ului. Masa pleaca de la borna minus a bateriei pana pe carcasa cutiei de viteza si de acolo pe caroserie. This post has been edited by cristio_79: 14 Sep 2009, 23:33 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
catalin_p6 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 20 January 09 From: Constanta ![]() |
Multumesc baieti mi-au fost de ajutor sfaturile voastre.S-a remediat problema si a costat 5 lei verificatul bateriei la electrician(foarte bun mosul ala de pe sos.Mangaliei aproape de gara) cu densiometrul ,avea 2 elementi cazuti,si 130 lei baterie noua Cyclon asemanatoare cu cea din fabrica numai ca are si ochi magic.In total 135 lei.
Primii bani pe care ii cere masinuta asta intr-un an si 3 luni. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Clima
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
Am si eu o mica prob cam la fel cum aveti sau ati avut si voi. Am o solenza din 2004 si de la un timp imi face urmatoarele figuri. Cand pun contactul se reseteaza ceasurile(mentionez faptul ca atunci pe langa zgomotul pompei de benzina mai face un zgomot ciudat dar parca nu e de scurt) sau cand am oprit motorul mi s-a aprins si s-a stins becul de la plafoniera.,,intr-o fractiune de secunda..sau tot asa la oprirea motorului mi s-a oprit si pornit casetofonul si oprit iar..tot asa intr-o fractiune de secunda.
Maine ma duc la adras in militari sa mi-o puna pe tester..ei au spus ca sunt sanse sa fie uch-ul..dar mai repede ma gandesc la o siguranta (sau cel putin asa sper). Bateria nu cred ca e..ca a stat masina si 3-4 zile pe bara cu frigurile astea si a pornit apoi la prima cheie This post has been edited by micutu82: 14 Dec 2010, 11:40 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
ramsen |
![]()
Post
#24
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
ce ceas ai pe slz...se poate sa fie si o siguranta care nu face contact ...dar de obicei la resetare ceas este vinovata bateria...am patit-o eu acum 2 luni
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
E acu masina la un prieten, ca are de facut niste drumuri, si m-a sunat sa-mi spuna ca de fiecare data cand a oprit motorul ii s-au resetat si ceasurile..d-asta nu prea vad legatura bateriei.
Ceasurile sunt cele clasice de solenza...le-am mai schimbat o data ca indica prost benzina This post has been edited by micutu82: 14 Dec 2010, 15:46 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
Daca ar fi din cauza bateriei, ceasurile se reseteaza exact in momentul in care dai la demaror, si nu la oprirea motorului.Cum ai dat la demaror si cand a pornit ceasurile sunt deja resetate.Am patit o si nu odata si sunt constient ca a fost bateria de vina.La baterie noua nu mai face,deci la tine nu cred ca asta e problema.
This post has been edited by ovidiu87: 14 Dec 2010, 19:40 |
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
S-a intamplat de cateva ori si cand pun contactul sa se reseteze..si am uitat sa mentionez ca intr-una din zile mi s-au resetat in mers:D am intrat in pasaj la obor..si cand am aprins farurile..ceasurile s-au resetat..si masina a dat in nas..dar doar pt o fractiune de secunda..si apoi a mers perfect iar cand am ajuns la destinatie si am oprit motorul iar s-au resetat ceasurile. Mai mentionez faptul ca atunci in mers farurile n-au fluctuat ca si cum ar fi fost o cadere de tensiune
This post has been edited by micutu82: 14 Dec 2010, 19:58 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
ramsen |
![]()
Post
#28
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
minusul de pe caroserie cum se prezinta???la tine este ceva imperfect la un contact...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
Daca m-as pricepe ti-as zice
![]() 15 Dec 2010, 12:42: Am terminat la adras si din verificarile si spusele lor este bateria. Cica era scurt pe baterie. Mi-am schimbat bateria la ei..ca daca tot mai face..sa ma pot duce sa le dau foc ![]() This post has been edited by micutu82: 15 Dec 2010, 12:42 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
GabrielD |
![]() ![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 May 09 From: Pitesti ![]() |
![]() Am citit ce scrie in acest topic si nu stiu daca problema pe care o are masina mea Logan 1,4 MPI este bateria. ***** In urma cu 2 luni, cand sa plec, am dat la demaror, s-a auzit un clic, s-a stins bordul, s-a resetat ceasul la 0:00, a scos singura CDul din CDplayer (fatada nu era pusa!) si nu a pornit. Am incercat de mai multe ori degeaba, martorii de bord erau tot mai slabi. Am pornit-o impinsa, am dus-o la service, au schimbat bateria (veche de 3 ani), a mers normal apoi. ***** In urma cu 1 luna am folosit putin radioul (de obicei nu-l folosesc), am pus CDul invers (cu fata in jos) de cateva ori si mi-a dat"CD ERROR" bineinteles, apoi pe radio a mers de cateva ori. Apoi la o noua incercare nu a mai mers deloc, nu se mai aprindea ecranul, parca nu mai intra curent in el. Am verificat siguranta, era buna. Am pus fatada in alt CDplayer identic pe alt Logan, si mergea. Am pus alta fatada pe CD playerul meu si nu mergea. Am crezut ca s-a stricat de tot si ma gandeam sa merg la service intr-o zi sa il schimbe eventual, dar nu m-am grabit pentru ca nu il folosesc prea des. ***** Acum, problema recenta. Azi, dupa ce nu am pornit masina 3 zile, cand am dat la demarou, s-a stins bordul, s-a reaprins, s-a resetat ceasul la 0:00, CDplayerul a vrut sa ejecteze un CD, dar nu era nici un CD in el, s-a auzit doar zgomotul de ejectare (fatada nu era pusa), acele vitezometrului si turometrului au miscat putin in sus, cateva unitati, s-au mai auzit cateva pacanituri ritmice in zona bordului sau a capotei, nu stiu sigur, motorul nu s-a invartit deloc si nu pornit, s-a mai auzit ceva ca un motoras electric, poate pompa de benzina, dar parca era din bord. Am incercat de cateva ori, la fel. Nu a pornit. Am pus fatada la radio, pe care il credeam mort de tot si, surpriza, merge. M-am gandit ca poate e vreo legatura intre problema de pornire si reinvierea radioului si am decis sa il elimin din circuit scotindu-i siguranta respectiva. A doua surpriza, merge si cu siguranta scoasa. Bateria are doua luni. Bujiile au 48.000 km. In ultima vreme pornea la rece dupa cateva rotiri sau la a doua cheie si chiar cu sprit, uneori. Ce sa fie?! This post has been edited by GabrielD: 3 Nov 2015, 00:49 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 LaureatePlus(ABS) 1.4 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:26 |