Noul Megane IV, pe care il vom vedea la Frankfurt pe 15 septembrie
![]() ![]() ![]() |
Noul Megane IV, pe care il vom vedea la Frankfurt pe 15 septembrie
ssilviu |
![]()
Post
#511
|
||
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|||
mircea_aq |
![]()
Post
#512
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Bani pentru motoare nu au fost si nu sunt.
Tu nu vezi ca nu vor sa dezvolte un motor nou nici macar pentru megane rs. Iau dig-t-ul si-i cresc cilindreea de la 1618 la 179x, alta carpeala. Care ultimii ani ? dig-t-ul, a aparut pe juke de vreo 5-6 ani. Ulterior cand au dezvoltat CMF-ul C-D au inclus si motorizarea asta (oricum alta nu aveau) si asa a ajuns in curtea renault. Prin taiere de costuri. Chiar cilindreea de 1618 te contrazice flagrant, daca reno avea vreun cuvant de spus in specificatiile initiale ale motorului il faceau de 159x. This post has been edited by mircea_aq: 7 Sep 2016, 21:50 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#513
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Bai nene, ai scos porumbelul pe gura prin care ziceai ca Renault a investit mult mai mult in diesel si ti-am aratat ca aberezi, nu mai incera sa o dregi acum. Hai sa o reiau putin, mai detaliat, poate pricepi.
Motoare pe benzina noi: - 1.2 turbo de 100 de cai or smth - Motor nou - 1.2 tce - Motor nou - 0.9 tce - Motor nou - 1.0 SCE de pe twingo si smart - Motor nou - 1.4 tce Motor nou Hai fie ca voi, sa nu luam in considerar 1.6 turbo desi e un motor aparut la 11 ani de la Alianta Renault Nissan, cam greu de crezut ca se apuca Nissan de capul lui sa faca motoare. Deci vorbim de 5 motoare noi. Dar stai, ca daca tot ne place sa luam in considerare upgrade-urile de motor, sa le luam in calcul si pe cele de la Megane 3 rs. Avem 3 upgradeuri doar acolo pe motorul de 2.0 turbo. Sa vedem la diesel: - 1.5 dci de 110 cai e cam acelasi de 10 ani. Doua upgrade-uri de la 70 la 76 si la 85 la 90 de cai, niste evolutii incrementale, cost minim de dezvoltare. Nici nu se aproie macar de realizarea unui motor nou. Peste 50% din parti comune cu vechile versiuni. Daca nu mai bine - 1.9 dci nu a avut nicio evolutie in ultimii 10 ani, ultima varianta a debutat pe faceliftul lui Megane 2 in 2005 - 2.0 dci a aparut si e de peste 10 ani, evolutii minime, cateva upgrade-uri incrementale, investitii din nou, in specificul reno, foarte mici. - 1. 6 dci care este un singur motor, dezvoltat in doua variante, 90% din piese sunt comune. Singurul motor nou. Deci vorbim de 5 motoare de benzina plus 3 upgrade-uri noi versus unul diesel nou plus 3 upgrade-uri. Da, clar, Renault a investit mult mai mult in diesel in ultimii 10 ani. PS. Upgrade-urile la 1.5 dci si 2.0 sunt mai mult de norma de poluare, si daca ar fi sa fac asta, ar trebui sa iau in considerare si upgrade-urile de la 1.6 mpi, 1.2 mpi pentru trecerea la euro 5. Dar hai treaca de la mine, nu le iau in considerare. This post has been edited by ssilviu: 7 Sep 2016, 22:02 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#514
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Asa am zis, iar tu continui sa-mi aduci acelasi argument, ca au scos mai multe motoare otto decat diesel. Bun, care e dimensiunea financiara a argumentului ? 5 + 3 > 2 + 3, serios ? Am banuit ca ai niste informatii in sensul asta, dar esti in aceeasi zona de banuiala ca si mine. Sa le luam pe rand
Motoare pe benzina noi: - 1.2 turbo de 100 de cai or smth - Motor nou - D4Ft 2008-2011, dezvoltat din blocul anticului D4F de 1149 cmc caruia i s-a pus turbina si s-au revizuit internele. Injectie multiport, costuri de dezvoltare ? Minime. S-a pus pe Clio III, apoi a disparut in ceata. - 1.2 tce - Motor nou - asa e - singurul de altfel - 0.9 tce - Motor nou - asa e - 3/4 cilindri din 1.2 tce - 1.0 SCE de pe twingo si smart - Motor nou - este, nu-l pusesem la socoteala. - 1.4 tce Motor nou - H4Jt - dezvoltat folosind blocul motor 1.6 de nissan, reteta similara cu 1.2t, durata de viata 2010-2012. 1.2t si 1.4t, putem sa le parcam, au fost solutii de tranzitie, unde se vede ca sinergiile si planificarea aliantei au scartait. Ce suma de bani a investit in motoarele astea, probabil nu o sa aflu, dar mi-e limpede ca in afara de 1.2tce/zero noua, restul au fost niste solutii modeste si invechite care s-au implementat pe putini bani. De ce am impresia ca reno a investit mai mult in diesel ? In primul rand pentru ca la capitolul diesel reno a fost in acesti ani cel putin la nivelul concurentei ca tehnologie, ceea ce implica costuri pe masura. Tehnologie pe care motoarele otto listate de tine (cu exceptia 1.2-ului) nici macar nu o viseaza. Management termo si electric, pompa de ulei cu capacitate variabila, start-stop. Conceptul de combustie in sine - nu poti sa compari un banal multiport + turbo single flow cu un CR cu injectoare piezo alimentat de o turbina cu geometrie variabila. Costurile pentru a "upgrada" un astfel de agregat mi se par incomparabil mai mari pentru diesel fata de benzina. Chiar in privinta 1.5-ului dci, costurile minime de dezvoltare s-au tot adunat odata cu trecerea de la euro 3 la euro 4, apoi la euro 5 si euro 6. Sistemul de injectie a fost revizuit de fiecare data, egr-ul la fel, a aparut dpf-ul in schema de la euro 5 in sus, au integrat energy smart management. Au incercat si au reusit sa-l tina pe piata si azi la un nivel competitiv de performanta si consum. Asta in timp ce motoarele mai noi pe benzina: 1.2t si 1.4t au beneficiat doar de o pensionare rapida. Daca aduni numarul de agregate, aritmetica iti da dreptate. Intrebarea e daca esti sigur ca reno a investit mai multe $M in benzina in ultimii 10 ani ? Eu cred ca au bagat semnificativ mai mult in diesel. Au si vandut mai mult diesel decat otto in perioada asta. This post has been edited by mircea_aq: 7 Sep 2016, 22:58 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#515
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Tu confuzi input-ul cu output-ul. Ce vrei de fapt sa spui este ca au avut o eficienta mai mare cu investitiile in motoarele diesel. Adica rezultatul, raportat la cheltuieli, la diesel, a fost mai bun. Da, aici iti dau dreptate. Dar nu asta ai afirmat. Ai spus ca s-a investit mai mult in diesel. Nu s-a investit mai mult, ci doar mai eficient. Asta si pentru ca la benzine au dat doua chixuri cu primul 1.2 turbo si 1.4 turbo pe care il ai si tu. Si au trebuit sa o ia de la capat. Iar 0.9 tce nu e chiar 1.2 cu un cilindru lipsa. Diferentele intre motoare sunt mult mai mari: injectia este diferita: directa/indirecta, alta turbina, alta electronica, plus ca atunci cand treci de la 4 la 3 cilindri deja ai alte armonici, alte vibratii de amortizat, e mult de lucru la motor, nu e asa simplu ca si cum ai diferentele intre variantele de 1.5 dciuri.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#516
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Nu-l confund, e limpede ca return-ul a fost mai bun la diesel.
Ceea ce zic e ca suma bruta in M$ investita in dezvoltarea de motoare diesel > suma bruta in M$ investita in dezvoltarea de benzina in ultimii 10 ani. Asta e banuiala mea, argumentele am incercat sa le expun, cifre nu am. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#517
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Cuvintele tale folosite au fost ”aproape exclusiv” Prin asta inteleg ca 90% diesel si 10% benzina. Gen. Nu 51 vs 49 cum vrei acum sa nuantezi.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#518
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Diesel-ul a avut o strategie clara si un buget care i-a permis sa tina cat de cat pasul cu concurenta. La benzina nu am vazut nimic coerent.
Nu eu am mizat aproape exclusiv pe diesel, reno a facut-o, iar rezultatele le-a cules si continua sa le culeaga. Cum se prezenta gama de motorizari otto pe Megane in 2000-2005 fata de concurenta si unde am ajuns azi ... cu tce-ul de 130 cai mai slab ca tsi-ul de 110 si cu dig-t-ul luat gratis dintr-un hangar nissan. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
klaus |
![]()
Post
#519
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sau concurenta nu a mai dezvoltat dieseluri.
Sau dieselurile Renault au fost ani lumina de la inceput si cu greu concurenta le-a ajuns din urma. E complicat sa spui ca doar o singura varianta e, indiscutabil, cea corecta. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#520
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
klaus |
![]()
Post
#521
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai in cap ca cel mai dificil lucru de conceput la un motor e blocul motor, atunci poti sustine si asta.
Cand intrii in detalii de proiectare constati ca de fapt treaba sta altfel. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
argon |
![]()
Post
#522
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 7 Sep 2016, 22:15) @pishky o fi fost lansat acum 10 ani, dar in afara de blocul motor, nu stiu daca au ramas multe repere comune intre motorul argonian si versiunea revizuita in 2009 si apoi energy 2012. Au fost nevoiti sa investeasca ca sa poata sa tina pasul cu concurenta. In benzina n-au investit un leu in dezvoltarea ulterioara a motoarelor lansate. Nu faci diferenta dintre un motor nou, si unul carpit ulterior. Aici se vorbea despre conceptia unor motoare noi. Nu schimbarea softului si maruntisuri la alea vechi, ce sa zic , investiții .. This post has been edited by argon: 9 Sep 2016, 12:15 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#523
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Lumea uita ca la benzen sa schimbat modelul de injecție, în ultima perioadă a apărut downsizing turbo pt reducere codoi.
La diesel au apărut 2,3,4 turbine. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#524
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
QUOTE(neumann @ 7 Sep 2016, 14:33) <span class='edit'>7 Sep 2016, 14:36:</span> cucvintele tale, nu-s toate lansate la ani de zile dupa focus 3? Daca tot vorbim.. <span class='edit'>7 Sep 2016, 14:39:</span> Focusul din discutie a fost lansat in 2010. Uita-te, te rog, la usa primei generatii de Kia Ceed, lansata in 2006. 244849l_475x303_b_eb76f28a.jpg ( Size: 33.71k ) Number of downloads: 560 Asa cum a zis si Aphophis, Ford a vandut Aston Martin in 2007, dar a pus masca pe Fiesta in 2013 si pe Focus in 2014. Dar sa zicem ca fiind fosti proprietari isi permiteau. Oricum, vad ca m-am trezit eu din nou cu usile, pe cand discutia este acum despre motoare, desi nu are legatura strict cu Megane 4. ![]() This post has been edited by Highwayman: 12 Sep 2016, 09:29 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
Bacu |
![]()
Post
#525
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
poze reale, ne-cosmetizate.
IMG_1453.JPG ( Size: 247.62k ) Number of downloads: 468 IMG_1452.JPG ( Size: 205.25k ) Number of downloads: 504 |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
MuciX |
![]()
Post
#526
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Poate e "acquired taste".
Momentan spun ca nu imi place. Pacat, megane 2 sedan inca imi mai place. O sa le fie greu, cred eu, sa repete succesul. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#527
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
In pozele de prezentare, pe alb, arata chiar ok. Din pozele astea, reale si nearanjate, se vede cat de urata e partea din spate. Inca o adaptare nereusita a designului de hatch pe sedan in clasa compacta...
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
speedman |
![]()
Post
#528
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
Depinde de gusturi, mie unul imi place...
![]() |
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
Macione |
![]()
Post
#529
|
Membru cu RS Group: Members Posts: 820 Joined: 17 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Gura prea mica, trebuia sa fie ca la prima generatie de Octavia, sa se ridice si haionul.
|
--------------------
Nissan
Renault CLIO/RS
Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016
- B 169 RRS
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#530
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Gura ca gura, dar portiunea aia de deasupra rotii din spate, unde sunt 2 linii care merg in directie diferita, si unde roata pare o rotita de carucior, mi se pare mie aiurea. "Umarul" aripii merge in jos, geamul urca spre spate, iar intre ele e o bucata mare de metal. Se vede ca fata si prima jumatate, pana la montantul B, sunt de la un tip de masina, iar continuarea e o adaptare...
This post has been edited by AndreiMR: 23 Sep 2016, 13:10 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
MuciX |
![]()
Post
#531
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Si asta pare o echipare mai de soi, sunt curios cum va arata echiparea de baza.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#532
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
În prima poza a lui Bacu zici ca e generația anterioară de chevy Malibu.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
aqua |
![]()
Post
#533
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Bacu, unde era masina? Din poza 2 si mie imi pare nasol spatele,se termina deodata, prea din scurt, spatiul ala liber intre roata si aripa imi aduce aminte de pdg
|
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
Bacu |
![]()
Post
#534
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
|
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#535
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Si din nou ajungem la bani...daca masina asta pleaca de la 12500-13000 de euro, va fi un hit, daca pleaca de la 15500-16000...cred ca vom vedea mai multe Talismane pe drum decat M4sedan.
Design-ul nu e asa rau, va fi o masina dupa care se va intoarce capul...dar M2 rules! |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#536
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu am Megane 2 si nu imi e rusine sa recunosc ca Megane 4 Sedan arata mult mai bine decat el. Mai ales in zona din spate.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Avani |
![]()
Post
#537
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Pentru 2002, adica pentru un model vechi de 14 ani arata foarte bine, si acum si atunci. Secretul lui a fost ca a luat-o inaintea multora, cel putin pe partea de design.
M4 Sedan e banal, prima oara cand am deschis poza cu spatele, am crezut ca e focus sedan. This post has been edited by Avani: 23 Sep 2016, 15:04 |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
argon |
![]()
Post
#538
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Da' totusi un motor pe benzina nu-i pune la sedan? Zic si eu, poate lumea s-a saturat dupa 18 ani de 1.6 16v si vor ceva din mileniul asta...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#539
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
La cultura auto de la noi .... nu ai oameni suficienti care sa aprecieze un motor pe benzina fin.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#540
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Noul 1,6 16v care e pus is la Duster trage binisor si e o versiune modificata a vechiului K4M.
probabil ca va primi un 1,2 tce ,motor care e si pe jetta si pe la altii |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 23:25 |