DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cursa ac ceas kilometraj incompleta, Am nevoie de un raspuns rapid va rog

bassfreak
post 1 Feb 2005, 14:14
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




In meniul de diagnosticare bord (cel in care se intra tinand apasat butonul de jurnalier in timp ce se pune contactul), cursa pe care o descrie acul de kilometraj este doar pana la viteza de ~160km/h, iar cand revine in 0 se vede cum incearca sa o ia mai in jos decat 0 dar fara a se misca mai mult de 1mm in plus in jos.
Mentionez ca turometrul descrie o cursa completa a acului indicator.

Este asta o problema sau asa fac toate?
Se poate ca din aceasta cauza sa nu imi indice peste o anumita viteza masina?
Mai mult de 140km/h nu am mers cu masina. O singura data am incercat dar eram 5 persoane in masina si nu am reusit..

Am nevoie de un raspuns rapid deoarece vreau sa ma duc sa imi montez alarma astazi si daca este o problema banuiesc ca va trebui schimbat bordul..


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Feb 2005, 14:33
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




In diagnosticare, vitezometrul baleiaza intra vitezele: 10, 50, 90, 130, 170 km/h,
iar in tura baleiaza pentru 1000, 2000, 3000, 4000, 5000, 6000, 7000 rot/min.
Baleiajul are loc prin salturi la secunda, in sens crescator si apoi descrescator.

Bordul nu se inlocuieste. Daca nu corespund vitezele, se trage pur si simplu de acul vitezometrului pana corespund (am facut-o cu manutza mea...)

"ar cand revine in 0 se vede cum incearca sa o ia mai in jos decat " - ??? care...0?
Vitezometru sta in mod normal mai jos de ultima liniuta. Iar penultima (ma rog, a doua) este de ...20km/h. Asa ca este normal.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 1 Feb 2005, 16:29
Post #3


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Toate Loganele au asa ceva? Adica diagnosticare sau numai cele cu computer de bord?


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanescu
post 1 Feb 2005, 16:58
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 January 05




Al meu care e un Preference are. Deci e posibil sa ibe toate...


--------------------
Logan Preference 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-Balcanic
post 1 Feb 2005, 17:25
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 9 July 03
From: Iasi




Ce diagnostic face ??? blink.gif


--------------------
Dacia Logan Preference 1,4 MPI - B-39-NRZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanescu
post 1 Feb 2005, 17:41
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 January 05




E, poate e cam mult spus diagnostic. E un info despre cata benzina ai in rezervor in litri (afisat in cifre). Inainte sa invarti cheia in contact pana in pozitia in care ti se aprinde afisajul bordului, tii apasat pe butonul de la kilometraj pana apare un numar care poate fi 6001 sau 6002 si apoi ii dai drumu si prin apasari succesive o sa iti apara cateva cifre care nu stiu ce inseamna si cati litri mai ai in rezervor. In acest timp ti se misca acele de la kilometraj si turometru...


--------------------
Logan Preference 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m-power
post 1 Feb 2005, 17:55
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 9 December 04
From: Iasiington




Pai daca Bassfreak cu ambiance are asa ceva inseamna ca toate au, nu?


Hiiii....si ce-am sa mai joc cu treaba asta.... biggrin.gif

This post has been edited by m-power: 1 Feb 2005, 17:55


--------------------
Dacia Logan Ambiance - IS xx DAM
Daca nu aici...cand??
Daca nu acum....unde ???!?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 1 Feb 2005, 19:39
Post #8


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




problema cu acele vine din mecanismul cu rotite de plastic, si actionare electromagnetica... incearca sa treaca de 0, fiindca el in prealabil inregistreaza ca ar fi trecut de 160, deci vrea sa coboare atit cit a urcat... daca el n-a urcat fizic atit, atunci incearca sa treaca de 0... acele sunt autoreglabile, nu trebuie sa tragi de ele, atunci cind bordul se alimenteaza (cind pui contactul) acele se reseteaza....

problema vine cu siguranta din sistemul cu rotite de plastic...


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 1 Feb 2005, 21:08
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




QUOTE(Dsign @ 1 Feb 2005, 19:39)
acele sunt autoreglabile, nu trebuie sa tragi de ele, atunci cind bordul se alimenteaza (cind pui contactul) acele se reseteaza....
*


Ma cam indoiesc ca acele sunt actionate de un motor pas-cu-pas. Cred ca mr. Klaus are dreptate, daca sunt defazate trebuiesc reglate manual.
P.S. e doar o supozitie, nu am LGN. wacko.gif


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucVer
post 2 Feb 2005, 09:01
Post #10


Membru foarte autentic! ;-)


Group: Members
Posts: 240
Joined: 9 October 03
From: Brasov




Nu bag mana in foc dar dupa cum se misca in timpul testului, as tinde sa cred ca acele sunt actionate de motorase pas-cu-pas. Totusi sunt sigur ca Klaus o sa ne lamureasca si in privinta asta!


--------------------
Renault Fluence Expression Plus 1.6 16v 2011 - BV xx XXX
ex-Logan Laureate 1.4

Fortza fie cu tine! - Star Wars
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Feb 2005, 09:55
Post #11


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ia bagati un ochi pe aici...
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=10952&hl=

Si treaba aia de o arata 6001 sau 6002 este ... varianta de soft a bordului.
Intrebare, intrebatoare acum (cred ca o sa fac un topic nou), care or fi variantele de soft care apar la initializarea secventei de diagnostic? Pana acum am aflat de 6001 si 6002...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cr3ativ3
post 2 Feb 2005, 10:13
Post #12


Ma-nvart pe-aici...fac cercuri


Group: Members
Posts: 264
Joined: 19 December 04
From: PITESTI




Acum 5 min am fost si am facut chestia aia cu diagnosticarea dar acele indicatoare au inceput sa se miste unul in sus unul injos dupa ce au azuns sus( la 6000rpm si 160 167 km/h) acul de la turometru a cazut si de aici au inceput sa se miste fiecare cum il taie capul(acele)M-am speriat tare RAU DE TOT


Nene Klaus e vreo problema ceva. Poti sa mi spui ce s-a intamplat?


PS calculatorul de bord s-a resetat si dupa ce am citit 6002 mi-au aparut km facuti si inca niste cifre care nu stiu ce inseamna.

Astept un raspuns va rog frumoosss

ohmy.gif sad.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 2004
Nu stiu sa ma semnez :P !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Feb 2005, 10:24
Post #13


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai ia sa vedem:
Vitezometrul face 5 pasi
Turometru face 7 pasi
Deci cand vitezometrul o ia inapoi, turometru mai face inca 2 pasi "inainte"
Se vor intani din nou la "numitorul comun" (adica dupa ce vitezometru face de 7 ori o cursa dus-intors, su turometru face de 5 ori o cursa dus-intors - in speta 70 de pasi la unul si 70 de pasi la altul).
Sau, si mai complicat, se "intorc inapoi" impreuna dupa 35 de pasi (adica dupa 35 de pasi ambele ace sunt la capat de cursa si incep sa se intoarca inapoi impreuna).
Intre cele doua pozitii enuntate, e normal sa para o miscare browniana cu entropie mare.

rolleyes.gif blink.gif 053.gif Ceata cat cuprinde...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cr3ativ3
post 2 Feb 2005, 10:35
Post #14


Ma-nvart pe-aici...fac cercuri


Group: Members
Posts: 264
Joined: 19 December 04
From: PITESTI




Multani mai nene Klaus deci trebuia sa las acele sa isi faca danblaua nu (eu asa am inteles ca ele treb sa se miste o leaca mai mult nu o sg tura deaia adica 160 respectiv 6000 si inapoi)

Da matale ce ai vrut sa spui prin " Ceata cat cuprinde..."

This post has been edited by Cr3ativ3: 2 Feb 2005, 10:36


--------------------
Dacia Logan Ambition 2004
Nu stiu sa ma semnez :P !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 2 Feb 2005, 11:55
Post #15


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




nu stiu ce inseamna motoras pas cu pas, dar stiu ce zic din vazute pe viu... am desfacut motorasul de turometru la a mea, si normal ca n-am reusit sa le pun la loc cas lumea... si se bloca turometrul... cind puneam contactul, incerca sa revina la 0, citeodata putea, citeodata nu putea. si-a revenit de la sine, s-au asezat rotitele cum trebuie in motoras. in alta ordine de idei, prin amabilitatea domnului Klaus, am facut rost de cablajul unui bord, cu tot cu motorase. cind il alimentez, se aud motorasele bazaind, clar ca se initializeaza la pornire.

va multumesc stimabile Klaus pentru oferirea spre studiu a bordului de Logan.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian2retec
post 2 Feb 2005, 12:01
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 17 December 04
From: Romania




La indicatoare nu sunt motorase pas cu pas. Cele pas cu pas au un numar mare de poli, constructie complicata si comanda complicata (cost mai mare).


--------------------
Renault M II Sedan 2005/Influence - RO-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 2 Feb 2005, 19:51
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Am incercat si eu sa intru in meniul asta ...dar nu am reusit sad.gif cat trebuie sa tin apasat ? si cheia in ce pozitie trebuie sa fie ? (acolo unde porneste radio?) Daca e cineva amabil sa-mi explice ...pas cu pas cum se procedeaza. Sunt si eu cruios cum arata meniu ala smile.gif


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 2 Feb 2005, 21:39
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




In timp ce tii apasat butonul de reset care este pe bord, rotesti cheia pe pozitia M (se aprind toate beculetele, apoi ramai cu 2(3) aprinse). Nu ridici degetul de pe butonasul ala pana cand nu apare 6002 sau 6001 pe display. Cand te-ai saturat, intorci la loc cheita, si totul revine la normal!


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 2 Feb 2005, 21:54
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Saru'mana smile.gif


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 2 Feb 2005, 23:31
Post #20


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 501
Joined: 17 November 04
From: Salajan





Defectul il afiseaza si fara initializarea acestui meniu!Dar nu stiu sigur daca la toate modele sau numai la versiunile cu comp. de bord!Si bine inteles numai unele defecte......restul la tester!Si inca o chestie care am observat-o la mine........dupa ce am scos acele am incercat sa le pun in alta pozitie......cind am pus contactul,nu mai retin exact cum sa intimplat dar au revenit la pozitia initiala,am facut numai o data chestia asta,sper ca i-mi aduc bine aminte si nu ma insel!


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 2 Feb 2005, 23:57
Post #21


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




iti aduci bine aminte, se initializeaza la alimentarea bordului... deci ele stiu sa revina la 0 chiar daca le desfaci si le pui in alta pozitie


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KNIGHT_C
post 3 Feb 2005, 10:29
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 4 January 05
From: Bucuresti




Am facut si eu testul cu pricina si turometrul a mers pana la cap iar vitezometrul s-a oprit undeva in jur de 170 - 175 km/h de fiecare data.


--------------------
DACIA LOGAN Ambition 2004 - B 40 ZZZ
Nu judecati oamenii dupa hotararile si faptele lor inainte de a intelege conjuctura in care le-au luat respectiv facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisstian
post 4 Feb 2005, 08:23
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 25 January 05
From: Bistrita




Salutare.
Citesc forumul de mult timp (octombrie) si pot sa spun ca am invatat multe lucruri.
Detin un un Logan Ambition, ridicat la sfarsitul lunii noiembrie.
Pana acum sunt multumit. Nu fac parte din lotul cu rechemari la service.
Consum mixt aprox. 7,2l -8,2 depinde cum conduc. Eu nu am facut un test la ,,sânge" asa cum au facut altii, dar niciodata de cand am masina (aprox 3000 km parcursi) nu am avut un consum mediu mai mare de 10l/100km.
Si acum sa trec la subiect.
Am facut si eu testul de diagnostigare. Am tinut apasat butonul reset, invartit cheia si am observat aceleasi chestii ca si ceilati de de pe forum. Pentu cei interesati versiunea softului 6002.
Dupa ce am facut testul am adus cheia in punctul mort, dupa care am pornit motorul aveam de mers vreo 25 de km.
Cu motorul porni am resetat computerul si porini la drum. EI AM CONSTATAT că (,) computerul a luat-o razna. M-am speriat rau de tot. Deja ma si vedeam la service cu softul schimbat. Ce s-e intâmplase:
-dupa 2-3 km parcursi REALI computerul imi arata vreo 15Km precu si alte valori
-cosumul instantaneu arata 10-15 chiar 20l/100km la un moment dat desi din experienta stiam aprox ca la viteza respectiva trebuia sa-mi arate aprox. in jur de 8l-12l/100km
-imi arata ca mai puteam parcurge cu bezina din rezervor 800 km,600km-varia instantaneu valoarea afisata, desi real mai mult de 200 km nu puteam sa fac.
-la fel si restul datelor erau compromise imi aratau valori eronate ele schimbându-se instantaneu
-cea mai tare faza stateam cu motorul pornit la relanti, eram pe consum mediu l/100km si valorea afisată se schimba instantaneu in valori crescătoare 9,1-9,2-9,3-9,4 samd.
Asa ca am tras pe dreapta am facut testul din nou cu diferite variante de iesire din meniul respectiv cred ca am incercat de vreo 10 ori si de fiecare data aceleasi problemă.
In fine pana la urma cred ca descoperisem problema intamplator desi nu stiu daca si a doaua oara ar merge pentru ca eu nu am mai incercat.
In meniul de diagnosticare in momentul cand pe ecran era afisata valoarea 6002 am tinut apasat butonul reset pana s-a resetat. Am rotit cheia in punctul mort, dupa care am pornit motorul..... si problema se rezolvase.
Vreu sa stiu daca din cei care au incercat au patit asa ceva sau numai eu ma fost ,,norocosul'
Mersi.



--------------------
Logan Ambition 1.6l noiembrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 4 Feb 2005, 11:53
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Uite sa-ti spun ceva ...eu am patit asa ceva inainte sa intru in meniu acesta, inainte sa aflu despre el si cred ca alta este cauza. S-ar pute sa fie din cauza temperaturii scazute, ca mie mi s-a intamplat dupa ce nu am folosit masina o zi (atunci cand a nins in bucuresti rau de tot) si dupaia luni cand am plecat cu ea coputeru de bord o luase razna cuim ai zis si tu ( valorile urcau si coborau asa aiurea smile.gif ) deci nu cred ca este pentru ca ai intrat acolo ci ...pentru ca ingheata ceva. Zic si eu ...


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisstian
post 4 Feb 2005, 12:16
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 25 January 05
From: Bistrita




Nu stiu ce sa cred dar pana acum niciodata nu mi-a facut figura asta . Am circulat pe frig, nisoare , umezeala. Eu cel putin la mine sunt convins ca problema e cum utilizezi meniul ala. E prima data cand am intrat in meniul respectiv. O sa mai incerc mai spre seara sa repet pasii descrisii anterior.


--------------------
Logan Ambition 1.6l noiembrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisstian
post 4 Feb 2005, 12:19
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 25 January 05
From: Bistrita




QUOTE(crisstian @ 4 Feb 2005, 12:16)
Nu stiu ce sa cred dar pana acum niciodata nu mi-a facut figura asta . Am circulat pe frig, nisoare , umezeala. Eu cel putin la mine sunt convins ca problema e cum utilizezi meniul ala. E prima data cand am intrat in meniul respectiv. O sa mai incerc mai spre seara sa repet pasii descrisii anterior.
*


Singura lucru care se potriveste cu ce ai spus e ca nici eu nu am circulat vreo 2 zile inante sa testes meniul respectiv.


--------------------
Logan Ambition 1.6l noiembrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucVer
post 4 Feb 2005, 12:42
Post #27


Membru foarte autentic! ;-)


Group: Members
Posts: 240
Joined: 9 October 03
From: Brasov




Parerea mea este ca nu se intampla nimic anormal ci pur si simplu se reseteaza (dupa test) cantitatea de benzina consumata de la ultima alimentare (implicit si consumul mediu, viteza medie si km parcursi de la ultima alimentare).

Ca sa va convingenti, resetati voi valorile astea si reproduceti conditiile in care sau petrecut "anomaliile" (adica verificat consmul mediu la ralanti, parcurs o distanta oarecare, etc.) si veti constata ca se intampla aceleasi fenomene ca cele care le-ati observat voi!

Sper ca am fost destul de clar! 04.gif


--------------------
Renault Fluence Expression Plus 1.6 16v 2011 - BV xx XXX
ex-Logan Laureate 1.4

Fortza fie cu tine! - Star Wars
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisstian
post 4 Feb 2005, 13:03
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 25 January 05
From: Bistrita




LucVer vrei sa spui sa resetez comp. inainte de a intra in meniu sau dupa.
Inainte nu l-am resetat, dar dupa ce am intrat in meniu si am iesit l-am resetat de m-am săturat -de revenit si-a revenit doar daca am facut ce-am scris mai sus. Mai incerc eu astăzi sa văd cum stă treaba.


--------------------
Logan Ambition 1.6l noiembrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucVer
post 4 Feb 2005, 14:12
Post #29


Membru foarte autentic! ;-)


Group: Members
Posts: 240
Joined: 9 October 03
From: Brasov




crisstian,

cand ai facut testul ai resetat compu de bord. OK. Dupa ce ai terminat testul (ai adus cheia la zero) degeaba mai resetezi compu pentru ca nu va mai reveni la valorile dinainte de test! Asta am incercat sa iti spun.
Este normal ca daca resetezi compu' si stai pe loc cu motorul pornit, consumul mediu creste "vazand cu ochii" pentru ca el indica l/100 km ori tu consumi benzina stand pe loc.


--------------------
Renault Fluence Expression Plus 1.6 16v 2011 - BV xx XXX
ex-Logan Laureate 1.4

Fortza fie cu tine! - Star Wars
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisstian
post 4 Feb 2005, 14:47
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 25 January 05
From: Bistrita




LucVer am resetat comp. dupa ce am iesit din meniu(adus cheia in pct. mort după care am rotit-o din nou pe alimentare accesorii și atunci l-am resetat). Dupa aceea am pornit motorul am inceput sa ma deplasezi. Faza cu motorul pornit la relanti ce am descris-o mai sus era una din situații, insă in timp ce ma deplasam datele erau eronate și repet inainte de a mă pune în mișcare l-am resetat tocmai ca să văd dacă indică bine. Păi în timp ce mergeam îmi arata că mai pot să merg 600 km când eu eu stiam foarte bine că la câte benzina aveam în rezervor mai mult de 200 km n-aveam cum să fac.
La meniul acela încă nu m-am prins cuma stă treba.
Ce pot să-ți spun e că am citit manual LOGANULUI,și stiu foarte bine ce înseamnă ce semnifică fiecare valoare afișată si cum depinde una de cealaltă. Ceea ce ai spus tu mai sus, cum că în timp ce staționezi cu motorul la relanti îți crește consumul mediu la 100 de km ,sunt de acord cu tine dar crede-mă eu ma aflam într-o altă situație.
Asa cum am mai zis comp. o luase razna. E cineva mai sus care a pățit accelași lucru. Zicea ca i s-a intâmplat dupa ce nu a folosit masina mai mult timp insă nu intrase in meniu. La mine și respectivul singura chestie care se ptrivește e că nici eu nu folosisem masina de ceva timp atuci când m-am hotărât să intru în ,,meniul secret".


--------------------
Logan Ambition 1.6l noiembrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2025 - 12:31
Forum Renault