Dacia 1410 Sport '85, Reconditionare/restaurare
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1410 Sport '85, Reconditionare/restaurare
sobolan |
![]()
Post
#211
|
||
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
||
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|||
BLUE R 19 |
![]()
Post
#212
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 21 Apr 2016, 23:29) trebuia prin usi sa bagi....o lasai la soare apoi si intra minunat prin toate dublurile/falturile tablei.........eu asa am facut,m-a invatat un mos..... ![]() ![]() Incalzita pe foc intr-un vas metalic si se face ca uleiul (mai groasa sau fluida, dupa necesitate), apoi se poate turna, injecta. Atentie la posibile accidentari (ochi, piele) daca o faci fierbinte). Chiar era scumpa o platina la 47 lei, imi aduc aminte ca pe la sfarsitul anilor '80 era 5 lei un Brifcor de o litra (si era si asta bun, cu mult suc natural in el). Dar sunt foarte bune dupa cum aflu, e bine de stiut; deci, aliajul pastilelor este cel care trebuie. Cooperativa avea competenta. This post has been edited by BLUE R 19: 22 Apr 2016, 00:24 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(johnybic @ 21 Apr 2016, 21:52) De uns ai unso nimic de zis dar ai băgat și pe unde nu trebuie,defapt în zonele vizibile părerea mea nu trebuia sa dai ca o sa se imbacseasca cu praf și o sa arate ca dracu mai ales dacă este vaselina care se curata greu o sa ai numai probleme tot timpul o sa fie mâzgălit de praf îmbâcsit cu vaselina Ai dreptate cu zonele vizibile,au fost sterse imediat cu o cârpă.. Toata treaba constă ca acele zone intra apa si pământul si retine umezeala,cu timpul se formeaza rugina si vezi înflorită vopseaua si zici "cum naiba a ruginit pe aici,ca am dat grund mastic,terosonat".. Un batran m-a invatat si are treptate,majoritatea aripilor de dacie ruginesc la prinderi si mai ales la stâlp.. Cu un jet puternic de apa se poate îndepărta orice,dar mai bine murdară de vaselina decat ruginită. QUOTE(sobolan @ 21 Apr 2016, 23:29) trebuia prin usi sa bagi....o lasai la soare apoi si intra minunat prin toate dublurile/falturile tablei.........eu asa am facut,m-a invatat un mos..... ![]() ![]() Am băgat in praguri,in usi am facut pozele.. In lonjeroane o sa bag la vara cu o "sculă" care injecteaza vaselina la nu stiu câți bari,ca pe ceara,fara sa fie pusa pe foc si topită QUOTE(BLUE R 19 @ 22 Apr 2016, 01:13) Incalzita pe foc intr-un vas metalic si se face ca uleiul (mai groasa sau fluida, dupa necesitate), apoi se poate turna, injecta. Atentie la posibile accidentari (ochi, piele) daca o faci fierbinte). Chiar era scumpa o platina la 47 lei, imi aduc aminte ca pe la sfarsitul anilor '80 era 5 lei un Brifcor de o litra (si era si asta bun, cu mult suc natural in el). Dar sunt foarte bune dupa cum aflu, e bine de stiut; deci, aliajul pastilelor este cel care trebuie. Cooperativa avea competenta. Eu zic ca încălzită vaselina isi pierde din proprietatii si va curge,eu am folosit vaselina din cea mai buna calitate (găsită in Pitesti)probabil se gaseste si mai buna.. Chiar daca va curge nu va curge ca una normală,vad la vara ce sa intampla,am un 1300 băgat vaselina normala si a curs cand a stat in garaj pe praguri,peste tot.. După mult timp au ajuns si placajele de la tâmplar pentru fetele de usi,tapiterul s-a apucat de ele..sper pana diseară sa fie gata.. This post has been edited by sorin105: 22 Apr 2016, 10:29 Attached thumbnail(s) 20160422_090746.jpg ( Size: 1.75mb ) Number of downloads: 1083 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
johnybic |
![]()
Post
#214
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
eu am dat cu vaselina la axul unui stergator la opel ca se gripase,nu stiu ce vaselina este dar IONUT alias sobolan stie ca i-am povestit ,am dat prin toamna iarna si nici in momentul de fata dupa atata timp nu sa curatat surplusul care sa manjit pe haion ,daca nu uit am sa ii fac si ceva poze
la tub sa ne lamurim cu totii ,iar daca si tu ai dat cu un tip de vaselina de genul la a mea ai sa blestemi in fiecare zi, dacia oricat ai antifonao si protejao cu timpul tot se strecoara dracul de rugina ,cea mai buna solutie este decapare acida in baie si apoi galvanizare(zincare) totala in baie electrolitica dar nici nu vreau sa ma gandesc ce costuri implica 22 Apr 2016, 21:07: apropo super frumoasa sportiva,felicitari This post has been edited by johnybic: 22 Apr 2016, 21:07 |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
sobolan |
![]()
Post
#215
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(sorin105 @ 22 Apr 2016, 11:27) Toata treaba constă ca acele zone intra apa si pământul si retine umezeala,cu timpul se formeaza rugina si vezi înflorită vopseaua si zici "cum naiba a ruginit pe aici,ca am dat grund mastic,terosonat".. Un batran m-a invatat si are treptate,majoritatea aripilor de dacie ruginesc la prinderi si mai ales la stâlp.. stii cand discutam la mine acasa de aripile fata si chederele alea sau ce or fi dintre ochelar si buza aripii....ti-am spus ca le am dar nu le pun,prefer sa dau puternic cu apa la jet acolo si s-o stiu fara pamant acolo....se vede urat poate distanta aia si locul gol dar e mai sanatos asa....la dacie sunt unele repere care nu mai trebuiesc puse....deflectoarele alea de pe intaritura stalpului(de sub aripa) trebuie rupte de acolo,eu le-am lasat si imi pare rau,e vorba de aripioarele alea metalice in forma de L ,la 1300 sub grila stergatoarelor ,scurgerea la jgheab se face printr-un furtun situat sub aripa,pe unde vine cablul antenei la 1310,mai sus,ala e un rahat de doi lei gandit de un betiv ordinar probabil,pai se infunda des si sta apa acolo sau o baga in masina pe la grila caloriferului....ala se da jos cu tot cu tabla aia ambutisata......la aripi se punde mastic doar unde trebuie ,multi pun si unde nu trebuie....sub chederul lunetei scurgerile is gandite prost,eu le-am dat mai jos prin adancire la cald,unii le muta pe colt si e mult mai sanatos asa......is multe de zis.... This post has been edited by sobolan: 22 Apr 2016, 21:19 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(johnybic @ 22 Apr 2016, 22:04) eu am dat cu vaselina la axul unui stergator la opel ca se gripase,nu stiu ce vaselina este dar IONUT alias sobolan stie ca i-am povestit ,am dat prin toamna iarna si nici in momentul de fata dupa atata timp nu sa curatat surplusul care sa manjit pe haion ,daca nu uit am sa ii fac si ceva poze la tub sa ne lamurim cu totii ,iar daca si tu ai dat cu un tip de vaselina de genul la a mea ai sa blestemi in fiecare zi, dacia oricat ai antifonao si protejao cu timpul tot se strecoara dracul de rugina ,cea mai buna solutie este decapare acida in baie si apoi galvanizare(zincare) totala in baie electrolitica dar nici nu vreau sa ma gandesc ce costuri implica <span class='edit'>22 Apr 2016, 21:07:</span> apropo super frumoasa sportiva,felicitari Rugină apare..eu i-am dat pentru linistea mea..voi vedea daca vor ramane urme,am curatat ieri foarte bine,posibil sa rămână in unele zone interioare... Mersi,masina a iesit 90% cum mi-am dorit eu..mai sunt mici defecte pe care le voi face in viitor,fiind facuta din ciocan nu are cum sa iasa "perfectă" QUOTE(sobolan @ 22 Apr 2016, 22:17) stii cand discutam la mine acasa de aripile fata si chederele alea sau ce or fi dintre ochelar si buza aripii....ti-am spus ca le am dar nu le pun,prefer sa dau puternic cu apa la jet acolo si s-o stiu fara pamant acolo....se vede urat poate distanta aia si locul gol dar e mai sanatos asa....la dacie sunt unele repere care nu mai trebuiesc puse....deflectoarele alea de pe intaritura stalpului(de sub aripa) trebuie rupte de acolo,eu le-am lasat si imi pare rau,e vorba de aripioarele alea metalice in forma de L ,la 1300 sub grila stergatoarelor ,scurgerea la jgheab se face printr-un furtun situat sub aripa,pe unde vine cablul antenei la 1310,mai sus,ala e un rahat de doi lei gandit de un betiv ordinar probabil,pai se infunda des si sta apa acolo sau o baga in masina pe la grila caloriferului....ala se da jos cu tot cu tabla aia ambutisata......la aripi se punde mastic doar unde trebuie ,multi pun si unde nu trebuie....sub chederul lunetei scurgerile is gandite prost,eu le-am dat mai jos prin adancire la cald,unii le muta pe colt si e mult mai sanatos asa......is multe de zis.... Stiu ca am vorbit cand am fost la tine,eu zic sa le pui,dar fiecare face cum vrea, gandeste-te ca nu mergi zilnic pe drumuri cu nămol..deci greu va ajunge acolo pământul.. La spălătorie cu jetul puternic pe sub aripi vei arunca orice pământ. Poate te mai duci la mos porumbel..vorbim la telefon ![]() 23 Apr 2016, 18:05: La 1300 am scurgeri pe la cutie..se merita sa bag aditiv pentru scurgeri? This post has been edited by sorin105: 23 Apr 2016, 17:05 Attached thumbnail(s) Screenshot_2016_04_23_13_03_09.png ( Size: 89.14k ) Number of downloads: 983 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
maho |
![]()
Post
#217
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Vezi intai pe unde curge, daca pe la simeringuri (de obicei pe acolo mai picura), le schimbi, dar daca planetarele sunt mai uzate, nu tine mult. Preferabil cand schimbi planetarele schimbi si simeringurile. Depinde si in ce ritm pierzi uleiul, baga o tava, ceva, dedesubt, cateva zile in care n-o misti, sa-ti faci o idee.
Aditivi de-astia n-am incercat niciodata, ce fac, ingroasa uleiul?. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#218
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(sorin105 @ 23 Apr 2016, 13:10) man,ala cam ingroasa uleiul,la rece nu-ti intra ok in viteze.... cum a zis si maho,cauta cauza si repar-o,daca inlaturi efectul nu faci nimic....si a mea lasa cam 1cm2 de ulei pe jos din cutie....are simeringuri noi fartec,degeaba daca am joc usor in rulmenti,s-au olarit si astea.....alea cu pasla is bune dar nu dau de ele inca.... mosu' a pus ochii pe-amea...cica mai baga 500 de europeni si baba alba...l-am trimis la plimbare fara sa-l injur.... QUOTE(maho @ 23 Apr 2016, 18:30) Vezi intai pe unde curge, daca pe la simeringuri (de obicei pe acolo mai picura), le schimbi, dar daca planetarele sunt mai uzate, nu tine mult. Preferabil cand schimbi planetarele schimbi si simeringurile. Depinde si in ce ritm pierzi uleiul, baga o tava, ceva, dedesubt, cateva zile in care n-o misti, sa-ti faci o idee. Aditivi de-astia n-am incercat niciodata, ce fac, ingroasa uleiul?. de regula cedeaza simeringul primul...sistemul asta de etansare e de kkt....adica una : ai joc intre planetara si axul planetar-joc exercitat pe simering,doi: ai joc in rulmenti,trei:ai uzura la planetara adio.....la alea in 5 calca simeringul pe axul planetar,se mai elimina din cauze(elimin 1.3).... This post has been edited by sobolan: 23 Apr 2016, 20:24 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#219
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(maho @ 23 Apr 2016, 18:30) Vezi intai pe unde curge, daca pe la simeringuri (de obicei pe acolo mai picura), le schimbi, dar daca planetarele sunt mai uzate, nu tine mult. Preferabil cand schimbi planetarele schimbi si simeringurile. Depinde si in ce ritm pierzi uleiul, baga o tava, ceva, dedesubt, cateva zile in care n-o misti, sa-ti faci o idee. Aditivi de-astia n-am incercat niciodata, ce fac, ingroasa uleiul?. Probabil ingroasa uleiul si astupă orificile pe unde "plânge"..Mi-a fost recomandat de un mecanic,cicaeste folosit pentru dube..l-am comandat,acum vad daca este bun.. Pe la semeringuri pica.. QUOTE(sobolan @ 23 Apr 2016, 21:19) man,ala cam ingroasa uleiul,la rece nu-ti intra ok in viteze.... cum a zis si maho,cauta cauza si repar-o,daca inlaturi efectul nu faci nimic....si a mea lasa cam 1cm2 de ulei pe jos din cutie....are simeringuri noi fartec,degeaba daca am joc usor in rulmenti,s-au olarit si astea.....alea cu pasla is bune dar nu dau de ele inca.... mosu' a pus ochii pe-amea...cica mai baga 500 de europeni si baba alba...l-am trimis la plimbare fara sa-l injur.... de regula cedeaza simeringul primul...sistemul asta de etansare e de kkt....adica una : ai joc intre planetara si axul planetar-joc exercitat pe simering,doi: ai joc in rulmenti,trei:ai uzura la planetara adio.....la alea in 5 calca simeringul pe axul planetar,se mai elimina din cauze(elimin 1.3).... Lasa-l ca este cu porumbel lui..la câți anii are normal ca este uzura..probabil o voi desface pe viitor sa vad ce este pe acolo. Am rezolvat cu pneurile pe fata..urmează saptamana viitoare sa iau si pentru spate. This post has been edited by sorin105: 24 Apr 2016, 12:17 Attached thumbnail(s) 20160424_110205.jpg ( Size: 2.27mb ) Number of downloads: 912 20160424_110209.jpg ( Size: 1.86mb ) Number of downloads: 892 20160424_110218.jpg ( Size: 2.22mb ) Number of downloads: 848 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
sobolan |
![]()
Post
#220
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
ai gresit....155/80 trebuia
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 24 Apr 2016, 14:33) Nu am gresit,eu am vrut 155/70 ca le voi pune pe spate,urmează sa schimb arcurile cu unele originale si masina va fi mai joasă,nu vreau sa imi atingă în aripi.. Conform cartii de identitate este specificat:155sr13 fara alte specificații,70 sau 80,chiar doresc sa comenteze vreun inginer de la RAR ca ii fac cartea de identitate pălărie..Totul este legal ! Am mai facut mici nimicuri,am recentrat inima de cheder pe centru,prima data nu o pusesem pe centru si se vedea ca naiba.. Am schimbat esapamentul de inox care nu venea deloc,aveam pierderi si se auzea ca un tractor..Am cumparat unul nou,facut pe comanda de o firma de la cluj,tot de inox,care este ce trebuie. Attached thumbnail(s) 20160426_002245.jpg ( Size: 834.96k ) Number of downloads: 161 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
Clasic..
Attached thumbnail(s) 20160501_115916.jpg ( Size: 1.72mb ) Number of downloads: 231 20160501_115941.jpg ( Size: 1.75mb ) Number of downloads: 245 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
sobolan |
![]()
Post
#223
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
or fi tubeless ? oricum asta da smecherie !
![]() This post has been edited by sobolan: 1 May 2016, 21:54 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#224
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
Acu scuze ca mă bag dar un sport nu trebuie sa fie cu suspensie sport ? Mașină e prea înaltă.
|
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
sobolan |
![]()
Post
#225
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
din fabrica a iesit cu suspensii ca la orice alta dacie berlina parca.....
This post has been edited by sobolan: 1 May 2016, 22:36 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ov |
![]()
Post
#226
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 1 May 2016, 22:35) FALS! si arcurile sunt mai comprimate si amortizoarele sunt mai scurte. QUOTE(Daciotul_98 @ 1 May 2016, 22:34) e ok pt un sport, am vazut si mai "cocotate" |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#227
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 1 May 2016, 22:53) Tubles..trebuie sa le pun un manson de cauciuc pe interior deoacere camera freaca pe prezoane,cu timpul rămâi pe pana.. QUOTE(Daciotul_98 @ 1 May 2016, 23:34) Poti sa spui ca nu este supărare,pe fata suspensia este originala,am desfacut-o,sa stiu ca este ceea ce trebuie.. Pe spate zic ca sunt arcurile schimbate,deoarece sta prea inalta,nu am desfăcut partea de suspensie pe spate sa verific daca sunt cele originale,urmează sa dau totul jos,verificat si daca este schimbată voi pune telescoape noi si arcuri scurtate. QUOTE(sobolan @ 1 May 2016, 23:35) Nu,partea de arcuri,telescoape erau făcute/modificare la Câmpulung,deoarece pe unele telescoape era stantat ARO. QUOTE(Ov @ 1 May 2016, 23:54) FALS! si arcurile sunt mai comprimate si amortizoarele sunt mai scurte. e ok pt un sport, am vazut si mai "cocotate" Ai dreptate.Multumesc pentru completare. Pe viitor vreau sa fac o suspesie reglabila,cum erau pe daciile de raliu,am vazut 2 telescoape făcute,sper sa tina. |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#228
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
Frumoasa foc ! Nitel mai jos cu ea si o sa fie ce trebuie !
![]() |
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
sobolan |
![]()
Post
#229
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
eu as fi taiat vreun centimetru din tija filetata de la telescoapele fata(jos,unde intra T-ul) si o spira la arc apoi refacute capetele la autogen...asta pe fata...pe spate n-am idei
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#230
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
eu am suspensie originala noua de sport, daca ai nevoie de masuratori
|
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
sorin105 |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 2 May 2016, 13:55) Mersi,mai sunt defecte,dar asta este..momentan ramane asa,probabil la toamnă vreau sa mai fac unele modificari sa fie impecabilă. QUOTE(sobolan @ 2 May 2016, 20:11) eu as fi taiat vreun centimetru din tija filetata de la telescoapele fata(jos,unde intra T-ul) si o spira la arc apoi refacute capetele la autogen...asta pe fata...pe spate n-am idei ![]() Nu tăi din T-ul de la amortizor,mi-au spus multi..unii au lăsat doar o piulita..nu vreau sa am vreo surpriza in curba..merg pe siguranta. QUOTE(Daciotul_98 @ 2 May 2016, 22:55) Mersi,rămân dator cu o bere! |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
eye88full |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 3 April 15 ![]() |
cand venim la tine, sa pitesti masina ca daca o vad baietii asa inalta, astia au o " pasarica" pe creier si vad in fata ochilor doar flexul
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH-05-CMO
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#233
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(eye88full @ 5 May 2016, 10:08) cand venim la tine, sa pitesti masina ca daca o vad baietii asa inalta, astia au o " pasarica" pe creier si vad in fata ochilor doar flexul ![]() Oricum e demontata din nou..va astept sa va băgați la arcuri,am luat măsurătorile pe un sport la Brasov.. Credeam ca am terminat masina dar nu..intra din nou la o restilizare..pe care nu am facut-o prima data si acum îmi pare rău,nu mai ma grăbesc deoarece vreau sa iasa o masina 100% originală cu mici modificari exterioare. This post has been edited by sorin105: 11 May 2016, 09:27 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
Pe la masina nu s-a mai facut nimic in ultima perioada,am mai achiziționat câteva piese pentru o restilizare,am gasit elice cromata,pe care o voi monta alaturi de capacul de culbutori tot cromat,4 jante fergat in stare ok..
Am o mica problema cu încărcarea,datorită locasurilor de pe aripi..Eu le am legate pe pozitie,din fabrica asa veneau? Attached thumbnail(s) 20160522_121105.jpg ( Size: 1.96mb ) Number of downloads: 157 20160522_120741.jpg ( Size: 1.34mb ) Number of downloads: 138 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
sobolan |
![]()
Post
#235
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
alea-s lampi de stationare,nu pozitii,aveau un intrerupator la bord cu un simbol aparte,mai rar,cei care-s mai "batrani" in domeniu pot sa-ti confirme....
Daca ai probleme pe incarcare din cauza lor ori pui un alternator de 50A cum am facut si eu(e identic ca format) ori pui bec cu led in ele si adio consum mare..... Ai mare grija la arcurile fata,iti trebuie presa ok,rezistenta,exista risc de moarte acolo daca aluneca din presa arcul,iti ia capul pe loc.....chiar ieri am reasezat un arc fata pe cupela si m-au trecut toate apele de emotii,urata treaba cu arcurile fata la dacie....trebuie sa-mi caut o presa rezistenta,am o bagabonteala de aia cu gheare universala,e cam firava.... Elica aia de fier iti va face praf rulmentii de la pompa de apa....de fapt nici nu prea are ce cauta pe sportiva,alea se puneau pe 1300.... Jantele is faine,is pe 14 ? This post has been edited by sobolan: 26 May 2016, 20:44 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
nelutzu' |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 20 November 06 From: cluj-napoca ![]() |
Toate 4 lucasurile erau legate pe pozitie de fabrica,problema cu incarcarea este sigur din alta parte.Lampile de stationare la buton erau doar la 69-71.In legatura cu elicea,toate sportivele au avut GMV.
|
--------------------
dacia
sport
1988
- CJ xx AVE
|
|
sobolan |
![]()
Post
#237
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
pai is 8 becuri la pozitie atunci in loc de 4,asta chiar n-afecteaza cu nimic oare ? pai ia un multimetru si masoara,tre' sa ai intre13,6 si 13,9V cu faza scurta aprinsa la maxim 2500rpm.....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sorin105 |
![]()
Post
#239
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 26 May 2016, 21:41) alea-s lampi de stationare,nu pozitii,aveau un intrerupator la bord cu un simbol aparte,mai rar,cei care-s mai "batrani" in domeniu pot sa-ti confirme.... Daca ai probleme pe incarcare din cauza lor ori pui un alternator de 50A cum am facut si eu(e identic ca format) ori pui bec cu led in ele si adio consum mare..... Ai mare grija la arcurile fata,iti trebuie presa ok,rezistenta,exista risc de moarte acolo daca aluneca din presa arcul,iti ia capul pe loc.....chiar ieri am reasezat un arc fata pe cupela si m-au trecut toate apele de emotii,urata treaba cu arcurile fata la dacie....trebuie sa-mi caut o presa rezistenta,am o bagabonteala de aia cu gheare universala,e cam firava.... Elica aia de fier iti va face praf rulmentii de la pompa de apa....de fapt nici nu prea are ce cauta pe sportiva,alea se puneau pe 1300.... Jantele is faine,is pe 14 ? Jantele sunt pe 13,fergat de pe renault'urile 12 ts. Despre elice,pot zice ca este ceea ce trebuie,deoarece completează masina,nu termina pompa de apa,la câți km fac..Este grea dar rezista,cum ai rezistat pe 1300 si nu rezista la mine. La arcuri nu ma bag,cand nu ma pricep nu îmi bag nasul,o sa chem băieții de la Ploiesti si in câteva ore se rezolva. QUOTE(nelutzu' @ 27 May 2016, 00:08) Toate 4 lucasurile erau legate pe pozitie de fabrica,problema cu incarcarea este sigur din alta parte.Lampile de stationare la buton erau doar la 69-71.In legatura cu elicea,toate sportivele au avut GMV. Multumesc,m-am gandit sa montez gmv,momentan nu am radiator corespunzator cu sonde si instatia a fost modificată de fostul proprietar. QUOTE(sobolan @ 27 May 2016, 00:26) pai is 8 becuri la pozitie atunci in loc de 4,asta chiar n-afecteaza cu nimic oare ? pai ia un multimetru si masoara,tre' sa ai intre13,6 si 13,9V cu faza scurta aprinsa la maxim 2500rpm..... Problema era bateria,am schimbat-o cu una de 56 de amperi si nu mai sunt probleme,inainte aveam una de 40-si ceva de amperi,deabia pornea. QUOTE(maho @ 27 May 2016, 11:25) Cam putin, ideal ar fi intre 14-14.4 in orice conditii, iar turata cu atat mai mult sa fie peste 14. Am măsurat,este peste 14 încărcarea. A sosit atestatul de la retromobil,credeam ca va fi respinsă masina,am avut o mica "frica,dar a fost bine. Astazi am intrat in posesia unei noi sportive pe care o voi pregatiti 100% ca o replică de raliu.Daca aveti poze cu sportive de raliu,care nu sunt si pe "goagle"va rog sa postati. Masina este din '89 serie sasiu 399x. This post has been edited by sorin105: 29 May 2016, 13:19 Attached thumbnail(s) 20160526_123300.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 123 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#240
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
Pregătită pentru RAR,cu jante de 4,5 j si capace țestoasă,arata binisor..
Maine facut plinul cu benzina 98 sa dea bine la gaze,ca sigur cu 95 vor iesi mult peste. Attached thumbnail(s) 20160531_212228.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 92 20160531_212240.jpg ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 107 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 16:01 |