DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ABURIRE GEAMURI

clr
post 22 Jan 2006, 18:35
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Danielle, nu te supara, nu are nimeni nimic cu tine. Este un forum unde fiecare isi spune parerea, fara sa aiba pretentia ca detine adevarul.

Citeste acest topic de la inceput si vei vedea un lucru: exista mai multi useri care au facut afirmatia ca la ei efectul este vizibil imediat atunci cand apeleaza la AC. Deci nu vorbesc din auzite, ci au testat - o personal.
Mai mult, un amic de-al meu care are Megane, cand l-am intrebat de ce a pornit AC mi - a spus ca exista recomandare explicita in cartea masinii pentru folosirea lui in vederea eficientizarii functiei de dezaburire.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jhr
post 22 Jan 2006, 18:45
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 23 March 03
From: Bucuresti




bine ca te-ai lamurit, danielle, de fapt in capul tau ideea eronata era doar una:aer conditionat = aer rece, eronata, da?


--------------------
AUDI A6 - bo1xxx 2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
www.horiaroman.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 22 Jan 2006, 20:30
Post #63


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Jhr, vrei sa spui ca AC_ul de la Logan da caldura? Sau n-am inteles eu bine, despre ce discutati.

Oare topicul asta nu se poate uni cu asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=11050

This post has been edited by bomicabomic: 22 Jan 2006, 21:12


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 22 Jan 2006, 20:49
Post #64


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(bomicabomic @ 22 Jan 2006, 21:30)
Jhr, vrei sa spui ca AC_ul de la Logan da caldura?
*


Nu, Danielle afirma că sistemul de comandă a climatizării nu permite combinarea aerului cald cu cel rece - adică dacă porneai AC-ul (care doar răcește) aerul nu ar putea fi încălzit de aerotermă din cauză că traseul aerului ar fi fost izolat, pe cald - un traseu, pe rece - alt traseu.
Lucru care nu se întâmplă, cel puțin la Logan și la alte mașini cu sisteme simple de climatizare, aerul trecând succesiv prin ambele sisteme, de răcire și apoi de încălzire.

This post has been edited by DFA: 22 Jan 2006, 20:50


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex275
post 22 Jan 2006, 22:28
Post #65


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 313
Joined: 5 May 05
From: Bucuresti




Salut. Acum am ajuns acasa de la Brasov. Am facut trei ore si ceva... smile.gif Mers lejer, dupa toate normele. Ce o fi cu mine? wacko.gif smile.gif

Ce vreau sa va spun. Pe DN1 ajung din urma un Logan. XX 74 SO... Tata, daca te recunosti, tipa si ti se vor ierta pacatele!!!
Ce se intamplase. Omul avea toate geamurile, nu aburite, ci inghetate. Da, erau inghetate! D-abia vedea in fata printr-o fanta pe care o intretinea prin "lucru manual" repetat.
Daca ti s-a stricat instalatia de climatizare, spune-ne si noua, iar eu imi cer scuze!


Mai merg un pic si dau de XX 42 UT... Tot Logan. Absolut toate geamurile aburite. In dreptul Metro-ului, ce face omul meu? Se da jos din masina cu o carpa si sterge geamurile pe exterior!!! laugh.gif

Eu in Loganul meu, -10C afara, cu prietenul si cu cele doua fete (aferente) smile.gif + catelul Rottweiler(2 ani)

Ne uitam buimaci la domniile lor cum se chinuiau. Una din fete spune: bei, Loganul nu se abureste, cum au ajuns amaratii astia in asemenea hal?
Eu ii spun: stai un pic, sa-ti arat ceva. Inchid geamul, dau aerul pe reciclare, duc potentiometrul de caldura la 4, dau aeratoarele spre picioare, si-i spun lui Assi, respira javra ca te ia mama dracului! smile.gif In patru minute, nu mai vedeai afara pe geamurile masinii!!!
Deschid (crap) geamul, schimb de pe reciclare, dau aeratoarele pe dezaburire si na minune: s-a dezaburit masina!!!

Acest post nu se vrea a fi un afront la persoana. In mod special nu am facut publice numerele de inmatriculare. Cine se regaseste in postul meu, este asteptat cu draga inima pe forum pentru a clarifica anumite angoase!
Numerele de inmatriculare mentionate sunt aleatorii si incomplete!!!

LE: Cei doi "motatei" se vor recunoaste cu siguranta! Erau singurii care faceau spectacol la ora 21 pe DN1!!! tongue.gif

This post has been edited by alex275: 22 Jan 2006, 22:35


--------------------
dacia logan 1,6 laureate - B 46 W S T
[i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jhr
post 23 Jan 2006, 01:44
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 23 March 03
From: Bucuresti




"Jhr, vrei sa spui ca AC_ul de la Logan da caldura?"
multumesc, DFA , cred ca problema e clara.referitor la postul anterior, singura utilitate a recircularii este ca temporar, sa eviti inhalarea unor gaze oribile de la un camion din fata .daca il tii mult activat, sistemul de recirculare iti permite reinhalarea PROPRIILOR gaze oribile pe care eventual le... lansezi in timpul calatoriei.restul sunt frectii, ca faci mai repede caldura in masina, poate faci, dar te aburesti.situatia inversa este totusi preferabila, vara ti-ai facut frig si, vrand sa-l conservi, dai pe recirculare pentru ca ac-ul sa raceasca un aer gata racit, dar e drept, poluat de acele gaze...proprii...oricum, decat sa transpiri....


--------------------
AUDI A6 - bo1xxx 2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
www.horiaroman.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghc
post 23 Jan 2006, 09:59
Post #67


..:::Cautatorul:::..


Group: Members
Posts: 411
Joined: 9 December 03
From: Cluj-Napoca




QUOTE(alex275 @ 22 Jan 2006, 22:28)
Omul avea toate geamurile, nu aburite, ci inghetate. Da, erau inghetate! D-abia vedea in fata printr-o fanta pe care o intretinea prin "lucru manual" repetat.
Daca ti s-a stricat instalatia de climatizare, spune-ne si noua, iar eu imi cer scuze!
Mai merg un pic si dau de XX 42 UT... Tot Logan. Absolut toate geamurile aburite. In dreptul Metro-ului, ce face omul meu? Se da jos din masina cu o carpa si sterge geamurile pe exterior!!!  laugh.gif
*


Omul era aburit? radmasa.gif
Nu-i o chestie specifica Loganului... am vazut multe masini noi cu geamurile inghetate. Pentru toti astia: RTFM daca nu va duce mintea cum sa folositi sistemul!



--------------------
ZKR (Logan by Dacia) BaLaureate 3.14 - CJ-01-GHC 1907 toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex275
post 23 Jan 2006, 10:09
Post #68


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 313
Joined: 5 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(ghc @ 23 Jan 2006, 09:59)
Nu-i o chestie specifica Loganului...
*



Am mai vazut in aceeasi situatie un ford si un vw. Amandoua erau conduse de niste mosulici.


--------------------
dacia logan 1,6 laureate - B 46 W S T
[i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 23 Jan 2006, 10:15
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(jhr @ 23 Jan 2006, 01:44)
situatia inversa este totusi preferabila, vara ti-ai facut frig si, vrand sa-l conservi, dai pe recirculare pentru ca ac-ul sa raceasca un aer gata racit, dar e drept, poluat de acele gaze...proprii...oricum, decat sa transpiri....
*



Nu stiu altii cum sant, dar eu nu sunt basculanta sa eman gaze asa intr-una...


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 23 Jan 2006, 10:27
Post #70


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(MOTANUL @ Jan 18 2006, 10:22)
1. Parbrizul
Un parbriz curat este de o importanță majoră pentru șofatul în siguranță. Iarna, când parbrizul se aburește deseori sau îngheață, este important să il putem dezaburi sau dezgheța cât mai rapid cu putință.

Coborâți parasolarul cand porniti instalatia de dezghetare, pentru a scurta circularea aerului, asfel incat parbrizul să se dezghețe mult mai repede.

Dacă lăsați parasolarele ridicate, tot aerul care vine de la ventilație va circula către întreg interiorul autovehiculului si nu va avea efectul dorit imediat. Prin această manevra sporiți siguranța la volan, prin dezaburirea rapidă a parbrizului, fapt ce vă înlesnește pornirea la drum.


Restul postului se gaseste aici


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghc
post 23 Jan 2006, 10:42
Post #71


..:::Cautatorul:::..


Group: Members
Posts: 411
Joined: 9 December 03
From: Cluj-Napoca




Hai ca asta-i buna cu parasolarul... desi explicatia e buna.
Dar ideea este sa prevenim aburirea / inghetarea in mers prin folosirea corecta a sistemelor de climatizare! Restul e 'abureala' aiurea. smile.gif


--------------------
ZKR (Logan by Dacia) BaLaureate 3.14 - CJ-01-GHC 1907 toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 24 Jan 2006, 09:30
Post #72


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




QUOTE(jhr @ 22 Jan 2006, 18:45)
bine ca te-ai lamurit, danielle, de fapt in capul tau ideea eronata era doar una:aer conditionat = aer rece, eronata, da?
*


DA,de aici provine confuzia creata (in capul meu) si ca sa va dau dreptate am aprofundat putin problema (pe internet) si am gasit o descriere cat de cat pe intelesul meu.
Dar,asta asa ca o observatie,eu nu prea as avea curajul sa pornesc AC-ul la temperaturile scazute de afara (care sunt in acest moment -17*C dimineata biggrin.gif ) pentru ca nu stiu cam ce s-ar putea intampla cu el (in plus de asta,v-am mai spus ca eu nu prea am nevoie de dezaburirea parbrizului,masina fiind dotata cu sistemul Quick-Clear).


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 24 Jan 2006, 11:06
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti





Este cunoscut ca nu se recomanda folosirea AC sub o anumita temperatura.

Eu cred ca un moderator ar trebui sa faca un mic split aici: sa ramana partea de solutii pentru dezaburire aici, iar 'contrazicerile' pe un topic separat.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 24 Jan 2006, 11:13
Post #74


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@Danielle, @clr:

Doua motive vorbesc pentru- respectiv contra pornirii instalatiei de A/C la temperaturi negative:

Contra: Condensul care se formeaza pe vaporizator este posibil sa inghete. Acest fapt poate duce la avarierea vaporizatorului. La unele automobile, instalatia de A/C nu porneste daca temperatura este sub o anumita limita, de exemplu la Audi sub +2grade.

Pentru: Cel putin la unele modele (de exemplu la BMW) compresorul instalatiei de A/C se unge numai in timp ce functioneaza. Se recomanda pornirea instalatiei din cind in cind *chiar pe timp de ger* pentru a asigura ungerea. (sursa: manual BMW).



--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex275
post 24 Jan 2006, 11:57
Post #75


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 313
Joined: 5 May 05
From: Bucuresti




Frate, pana la urma la Logan ce-i de facut? Se porneste odata pe luna (chiar cu temp. negative), ori ba?


--------------------
dacia logan 1,6 laureate - B 46 W S T
[i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 24 Jan 2006, 12:08
Post #76


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




Asta e o intrebare buna,deaorece in manualul multor masini scrie ca (chiar daca nu folosesti AC-ul) este bine sa-l pornesti macar o data pe luna.

"Puneti in functiune instalatia de aer conditionat o data pe luna, pentru 5-10 minute, pentru a asigura o functionare perfecta a acesteia tot timpul anului. Daca se utilizeaza continuu, este necesara verificarea si, daca este cazul, reincarcarea sistemului cu agent refrigerant."
Sursa am dat-o mai sus.


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Jan 2006, 12:14
Post #77


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(alex275 @ 24 Jan 2006, 11:57)
Frate, pana la urma la Logan ce-i de facut? Se porneste odata pe luna (chiar cu temp. negative), ori ba?
*


Pai sa citez din manualul de utilizare pag. 3.08 (preferabil sa va uitati si voi in el...)
QUOTE(manual de utilizare)
Recomandare
Iarna, utilizati periodic aerul conditionat pentru a mentine sistemul de climatizare în functiune.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex275
post 24 Jan 2006, 12:58
Post #78


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 313
Joined: 5 May 05
From: Bucuresti




Pai sunt cu manualul sub nas. Da' m-a ametit rau topicul asta!

Oricum, indiferent de temperatura, am sa dau drumul cateva minute la AC. Asa scrie, asa am sa fac!

Desi ei o dau drept recomandare. Sa inteleg ca nu-i nimic grav, daca din varii motive sar peste recomandarea lor? Sau voi avea probleme la service!?

Merci!


--------------------
dacia logan 1,6 laureate - B 46 W S T
[i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 24 Jan 2006, 15:23
Post #79


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(alex275 @ 24 Jan 2006, 13:58)
Sa inteleg ca nu-i nimic grav, daca din varii motive sar peste recomandarea lor?
*


Nu cred că se va defecta efectiv dacă de exemplu toată iarna va sta oprită, dar e mai bine să-ți aduci aminte de AC și iarna, să mai faci o dezaburire și cu ea, nu numai cu aer proaspăt încălzit.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex275
post 24 Jan 2006, 15:31
Post #80


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 313
Joined: 5 May 05
From: Bucuresti




Gata! Subscriu! Ma duc la "cazan", mama lui de aristrocrat! Sa vezi ce scandal ii fac!
Mama ei de janghina obosita! (Loganul). Sa vezi ce omor ii dau!!! laugh.gif

LE: Mi s-a urcat sangele-n cap!!! wub.gif Las' ca vede el pe dracu' mad.gif Sa te tii omor ce-si ia! laugh.gif

This post has been edited by alex275: 24 Jan 2006, 15:34


--------------------
dacia logan 1,6 laureate - B 46 W S T
[i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABY IS BACK !
post 24 Jan 2006, 15:32
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 15 February 05
From: bucuresti - 4




QUOTE(DFA @ 24 Jan 2006, 16:23)
Nu cred că se va defecta efectiv dacă de exemplu toată iarna va sta oprită, dar e mai bine să-ți aduci aminte de AC și iarna, să mai faci o dezaburire și cu ea, nu numai cu aer proaspăt încălzit.
*



Exista la axul compresorului o asa numita "presetupa" ( un fel de varianta a semeringuluii, ce se utilizeaza la presiuni mai mari ) care trebuie unsa periodic pentru a nu se deteriora. Ungerea ei ( la AC ) se face "din interior", odata cu ungerea compresorului, prin functionarea acestuia. Daca ramane uscata, mai mult timp, poate pierde din calitatile de etansare.
Exact cum se intampla la capacul de pompa de apa de la dacia 13xx. Daca ramanea pe uscat, sau nu era rotit axul pompei mult timp, curgea apoi pe la presetupa.

This post has been edited by GABY IS BACK !: 24 Jan 2006, 15:41


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 2003
CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catb
post 24 Jan 2006, 16:13
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 27 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(anamana @ 2 Jan 2006, 21:33)
Da, si daca sunteti mai multi in masina, incercati sa stati in liniste. radmasa.gif
Prea mult vorbit in masina, duce la aburirea geamurilor.

Suna a caterinca ... dar are un miez de avdevar smile.gif
*



In curand o sa se ajunga la un sfat de genul: "Nu mai respirati".


--------------------
_ _ _
If oranges smell like chicken, why are tomatoes blue? Think about it!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABY IS BACK !
post 24 Jan 2006, 16:22
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 15 February 05
From: bucuresti - 4




QUOTE(catb @ 24 Jan 2006, 17:13)
In curand o sa se ajunga la un sfat de genul: "Nu mai respirati".
*


Sa nu exageram...
Oricum, in traducere libera, observatia "prea mult vorbit in masina duce la aburirea geamurilor" are o explicatie simpla:
La expirarea aerului pe gura ( inclusiv prin vorbire ) vaporii de apa nu mai sunt retinuti de mucoasa nazala, ajungand in cantitate mai mare in aerul inconjurator.
Proba, incercati acasa, in fata ferestrei sa stati 15 secunde si sa expirati pe gura si apoi acelasi experiment cu expirare pe nas. In care din situatii se condenseaza mai multi vapori pe geam ?
Nu in ultimul rand, din proprie observatie, daca se vorbeste mult in masina, se aburesc mai tare geamurile.

This post has been edited by GABY IS BACK !: 24 Jan 2006, 16:27


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 2003
CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
albertoturbo
post 12 Apr 2006, 22:45
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 31 March 06




QUOTE(clr @ 25 Nov 2005, 10:32)
Cum vine sezonul specific, cum apare un topic de genul asta. Probabil ar fi bun un topic cu generalitati de iarna pus sticky.

Ce s - a vehiculat pe forum de - a lungul timpului:
- solutia cea mai eficienta: AC (daca posezi)
- nu tine climatizarea pe recirculare
- eventual crapa un geam (adica sa il lasi jos un pic da? biggrin.gif )
- exista spray - uri specializate pentru asa ceva (sincer eu n - am incercat)
*


De aia am dat 9500 Euro pe Lgn , sa cumpar si spray pt. dezaburire ? Dobitocii astia de la dacia nu au stiut sa copieze si sistemul de climatizare?

QUOTE(albertoturbo @ 12 Apr 2006, 22:45)
De aia am dat 9500 Euro pe Lgn , sa cumpar si spray pt. dezaburire ? Dobitocii astia de la dacia nu au stiut sa copieze si sistemul de climatizare?
*


Azi am simtit cel mai bine pe o amarata de ploaie conceptul idiot al climatizarii Lgn-ului . Si asta cand incepuse sa-mi placa ca si masina . Dau dezaburire parbriz , se dezabureste 70 % . Colturile raman aburite , deci nu comentez cum trebuie sa te descurci pe aleile dintre blocuri , printre masini , etc... Mut comutatorul pe aeratoare , acestea fiind indreptate spre geamurile laterale . Am uitat sa va spun ca acestea erau "mate" fiindca comutatorul era spre parbriz. Ce se intampla : se dezaburesc lateralele , se abureste la loc parbrizul . Cale de mijloc ? NEMA ! Tot mai bun era vechiul meu CN-u ! Acum , mai nou , mare senzatie cu noul Steppe . Domnilor ingineri cu facultatea la ff , mai faceti-le si functionale , nu doar niste plastice ce tin loc de design.....

QUOTE(DFA @ 21 Jan 2006, 16:18)
Știai bine!

AC-ul de pe Logan este de tip ON/OFF (pornit/oprit), adică fără nici un fel de reglaj de temperatură, comanda de temperatură de pe consola centrală este a aerotermei, și nu are nici un efect asupra AC. Din cauza asta poți "băga" și aer rece și cald în același timp, această combinare servind la dezaburirea geamurilor.
AC-ul este influențat în schimb de viteza de ventilație, cu care poți varia oarecum temperatura din habitaclu, oarecum pentru că variezi mai degrabă viteza de răcire a aerului din habitaclu și mai puțin temperatura finală.
*


la Lgn-ul cu Ac , daca treci comutatorul ( cheia) de caldura de la ultima gradatie de albastru la prima gradatie de rosu , aerul conditionat se opreste automat , deci este conditionat de aceasta cheie . Asa ca , tot ce sa discutat referitor la dezaburire cu Ac-ul , e valabil probabil la alte marci auto .


--------------------
logan 1.5 dci - B-o92200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Apr 2006, 09:07
Post #85


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(albertoturbo @ 12 Apr 2006, 23:43)
la Lgn-ul cu Ac , daca treci comutatorul ( cheia) de caldura de la ultima gradatie de albastru la prima gradatie de rosu , aerul conditionat se opreste automat , deci este conditionat de aceasta cheie .
Albertoturbo, jura-te ca stii ce vorbesti si ca esti convins ca nu vorbesti in balarii. Hai jura-te...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
angel35
post 13 Apr 2006, 14:33
Post #86


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 2 February 05




QUOTE(albertoturbo @ 12 Apr 2006, 22:45)
De aia am dat 9500 Euro pe Lgn , sa cumpar si spray pt. dezaburire ? Dobitocii astia de la dacia nu au stiut sa copieze si sistemul de climatizare?
*


Nu are nici o treaba "astia de la Dacia"
Urcate in Nissan terano II sa vezi acolo cum se aburesc geamurile...deci cum spun multi pe aici tyrebuie sa stii sa folosesti sistemul asta care mi se pare foarte simplu...aer de afara si putin AC...in 30 de sec. nu mai e pic de geam aburit...incearca si ai sa vezi


--------------------
Logan Ambition - B-xx-CHE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian BLK
post 13 Apr 2006, 20:11
Post #87


membru blue extreme


Group: Members
Posts: 621
Joined: 20 April 04
From: Pitesti - Bucuresti




QUOTE(klaus @ 13 Apr 2006)
Albertoturbo, jura-te ca stii ce vorbesti si ca esti convins ca nu vorbesti in barlarii. Hai jura-te...

Adica vrei sa zici ca masina e daltonista si nu face distinctia intre albastru si rosu? Cum asa? A, am uitat, vorbim de o dacie! wink.gif


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16V 2007
Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 14 Apr 2006, 09:13
Post #88


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Zău că nu știu cum se reușește aburirea geamurilor - pur și simplu cred că șoferii nu știu să folosească instalația de climatizare a mașinii!
Alaltăieri am văzut un șofer de Opel Vectra cum ștergea de zor parbrizul cu o cârpă sau hârtie în timp ce așteptam cu toții la semafor, pe o ploaie măruntă și rece...
La emisiunile astea auto ar trebui să prezinte și niște lecții de bază, cum se folosește mașina, nu numai cum și ce să cumperi, poate mai ridică astfel nivelul de cunoaștere pentru butoanele alea frumos colorate din dreapta șoferului, care pot fi rotite, împinse, trase.... că sunt folosite cam rar...
De citit manualul mașinii nu poate fi vorba, cititul e pentru școlari, pentru restul doar TV-ul...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SilviuB
post 14 Apr 2006, 09:48
Post #89


Membru de BUKOWINA


Group: Members
Posts: 281
Joined: 19 August 04
From: Suceava-Bukowina




icon_mrgreen.gif Problema cu dezaburirea e ca multi, foarte multi au trecut de la 1300 sau 1310 la logan si e prea complicat sa foloseasca echipamentele de pe masina (reciclare aer, ac, si toate butoanele alea de pe acolo). Am vazut multi cu logan, si nu numai , care dau de zor cu carpa pe geamuri. Eu sper ca vor invata toti sa foloseasca toate acele butonele care pe multi ii cam incurca si sunt cam colorate pt ei. icon_mrgreen.gif


--------------------
VW POLO - 8XSYL 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 15 Apr 2006, 15:10
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




teoria ca teoria dar practica spune asa:geamurile se aburesc cel mai tare pe timp de ploaie.daca ai un jaf de masina si nu functioneaza nimic(ac ventilator buton apa calda/rece} doar deschizi geamul un pic si cu ventilatia naturala se dezaburesc geamurile in10sec.pe timo de iarna se foloseste aerul cald.si sa nu ma contraziceti pana nu verificati ca emigrez in congo. barul ala din ferentari.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 04:00
Forum Renault