ABURIRE GEAMURI
![]() ![]() ![]() |
ABURIRE GEAMURI
clr |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|||
jhr |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
bine ca te-ai lamurit, danielle, de fapt in capul tau ideea eronata era doar una:aer conditionat = aer rece, eronata, da?
|
--------------------
AUDI
A6
- bo1xxx
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC www.horiaroman.com
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#63
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Jhr, vrei sa spui ca AC_ul de la Logan da caldura? Sau n-am inteles eu bine, despre ce discutati.
Oare topicul asta nu se poate uni cu asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=11050 This post has been edited by bomicabomic: 22 Jan 2006, 21:12 |
--------------------
x
x
- x
|
|
DFA |
![]()
Post
#64
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 22 Jan 2006, 21:30) Nu, Danielle afirma că sistemul de comandă a climatizării nu permite combinarea aerului cald cu cel rece - adică dacă porneai AC-ul (care doar răcește) aerul nu ar putea fi încălzit de aerotermă din cauză că traseul aerului ar fi fost izolat, pe cald - un traseu, pe rece - alt traseu. Lucru care nu se întâmplă, cel puțin la Logan și la alte mașini cu sisteme simple de climatizare, aerul trecând succesiv prin ambele sisteme, de răcire și apoi de încălzire. This post has been edited by DFA: 22 Jan 2006, 20:50 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
alex275 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Acum am ajuns acasa de la Brasov. Am facut trei ore si ceva...
![]() ![]() ![]() Ce vreau sa va spun. Pe DN1 ajung din urma un Logan. XX 74 SO... Tata, daca te recunosti, tipa si ti se vor ierta pacatele!!! Ce se intamplase. Omul avea toate geamurile, nu aburite, ci inghetate. Da, erau inghetate! D-abia vedea in fata printr-o fanta pe care o intretinea prin "lucru manual" repetat. Daca ti s-a stricat instalatia de climatizare, spune-ne si noua, iar eu imi cer scuze! Mai merg un pic si dau de XX 42 UT... Tot Logan. Absolut toate geamurile aburite. In dreptul Metro-ului, ce face omul meu? Se da jos din masina cu o carpa si sterge geamurile pe exterior!!! ![]() Eu in Loganul meu, -10C afara, cu prietenul si cu cele doua fete (aferente) ![]() Ne uitam buimaci la domniile lor cum se chinuiau. Una din fete spune: bei, Loganul nu se abureste, cum au ajuns amaratii astia in asemenea hal? Eu ii spun: stai un pic, sa-ti arat ceva. Inchid geamul, dau aerul pe reciclare, duc potentiometrul de caldura la 4, dau aeratoarele spre picioare, si-i spun lui Assi, respira javra ca te ia mama dracului! ![]() Deschid (crap) geamul, schimb de pe reciclare, dau aeratoarele pe dezaburire si na minune: s-a dezaburit masina!!! Acest post nu se vrea a fi un afront la persoana. In mod special nu am facut publice numerele de inmatriculare. Cine se regaseste in postul meu, este asteptat cu draga inima pe forum pentru a clarifica anumite angoase! Numerele de inmatriculare mentionate sunt aleatorii si incomplete!!! LE: Cei doi "motatei" se vor recunoaste cu siguranta! Erau singurii care faceau spectacol la ora 21 pe DN1!!! ![]() This post has been edited by alex275: 22 Jan 2006, 22:35 |
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
jhr |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
"Jhr, vrei sa spui ca AC_ul de la Logan da caldura?"
multumesc, DFA , cred ca problema e clara.referitor la postul anterior, singura utilitate a recircularii este ca temporar, sa eviti inhalarea unor gaze oribile de la un camion din fata .daca il tii mult activat, sistemul de recirculare iti permite reinhalarea PROPRIILOR gaze oribile pe care eventual le... lansezi in timpul calatoriei.restul sunt frectii, ca faci mai repede caldura in masina, poate faci, dar te aburesti.situatia inversa este totusi preferabila, vara ti-ai facut frig si, vrand sa-l conservi, dai pe recirculare pentru ca ac-ul sa raceasca un aer gata racit, dar e drept, poluat de acele gaze...proprii...oricum, decat sa transpiri.... |
--------------------
AUDI
A6
- bo1xxx
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC www.horiaroman.com
|
|
ghc |
![]()
Post
#67
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(alex275 @ 22 Jan 2006, 22:28) Omul avea toate geamurile, nu aburite, ci inghetate. Da, erau inghetate! D-abia vedea in fata printr-o fanta pe care o intretinea prin "lucru manual" repetat. Daca ti s-a stricat instalatia de climatizare, spune-ne si noua, iar eu imi cer scuze! Mai merg un pic si dau de XX 42 UT... Tot Logan. Absolut toate geamurile aburite. In dreptul Metro-ului, ce face omul meu? Se da jos din masina cu o carpa si sterge geamurile pe exterior!!! ![]() Omul era aburit? ![]() Nu-i o chestie specifica Loganului... am vazut multe masini noi cu geamurile inghetate. Pentru toti astia: RTFM daca nu va duce mintea cum sa folositi sistemul! |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
- CJ-01-GHC
1907 toamna
|
|
alex275 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
cosmin_m |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(jhr @ 23 Jan 2006, 01:44) situatia inversa este totusi preferabila, vara ti-ai facut frig si, vrand sa-l conservi, dai pe recirculare pentru ca ac-ul sa raceasca un aer gata racit, dar e drept, poluat de acele gaze...proprii...oricum, decat sa transpiri.... Nu stiu altii cum sant, dar eu nu sunt basculanta sa eman gaze asa intr-una... |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#70
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MOTANUL @ Jan 18 2006, 10:22) 1. Parbrizul Un parbriz curat este de o importanță majoră pentru șofatul în siguranță. Iarna, când parbrizul se aburește deseori sau îngheață, este important să il putem dezaburi sau dezgheța cât mai rapid cu putință. Coborâți parasolarul cand porniti instalatia de dezghetare, pentru a scurta circularea aerului, asfel incat parbrizul să se dezghețe mult mai repede. Dacă lăsați parasolarele ridicate, tot aerul care vine de la ventilație va circula către întreg interiorul autovehiculului si nu va avea efectul dorit imediat. Prin această manevra sporiți siguranța la volan, prin dezaburirea rapidă a parbrizului, fapt ce vă înlesnește pornirea la drum. Restul postului se gaseste aici |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ghc |
![]()
Post
#71
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Hai ca asta-i buna cu parasolarul... desi explicatia e buna.
Dar ideea este sa prevenim aburirea / inghetarea in mers prin folosirea corecta a sistemelor de climatizare! Restul e 'abureala' aiurea. ![]() |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
- CJ-01-GHC
1907 toamna
|
|
Danielle |
![]() ![]()
Post
#72
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
QUOTE(jhr @ 22 Jan 2006, 18:45) bine ca te-ai lamurit, danielle, de fapt in capul tau ideea eronata era doar una:aer conditionat = aer rece, eronata, da? DA,de aici provine confuzia creata (in capul meu) si ca sa va dau dreptate am aprofundat putin problema (pe internet) si am gasit o descriere cat de cat pe intelesul meu. Dar,asta asa ca o observatie,eu nu prea as avea curajul sa pornesc AC-ul la temperaturile scazute de afara (care sunt in acest moment -17*C dimineata ![]() |
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|
clr |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Este cunoscut ca nu se recomanda folosirea AC sub o anumita temperatura. Eu cred ca un moderator ar trebui sa faca un mic split aici: sa ramana partea de solutii pentru dezaburire aici, iar 'contrazicerile' pe un topic separat. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
os |
![]()
Post
#74
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
@Danielle, @clr:
Doua motive vorbesc pentru- respectiv contra pornirii instalatiei de A/C la temperaturi negative: Contra: Condensul care se formeaza pe vaporizator este posibil sa inghete. Acest fapt poate duce la avarierea vaporizatorului. La unele automobile, instalatia de A/C nu porneste daca temperatura este sub o anumita limita, de exemplu la Audi sub +2grade. Pentru: Cel putin la unele modele (de exemplu la BMW) compresorul instalatiei de A/C se unge numai in timp ce functioneaza. Se recomanda pornirea instalatiei din cind in cind *chiar pe timp de ger* pentru a asigura ungerea. (sursa: manual BMW). |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
alex275 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Frate, pana la urma la Logan ce-i de facut? Se porneste odata pe luna (chiar cu temp. negative), ori ba?
|
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
Danielle |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
Asta e o intrebare buna,deaorece in manualul multor masini scrie ca (chiar daca nu folosesti AC-ul) este bine sa-l pornesti macar o data pe luna.
"Puneti in functiune instalatia de aer conditionat o data pe luna, pentru 5-10 minute, pentru a asigura o functionare perfecta a acesteia tot timpul anului. Daca se utilizeaza continuu, este necesara verificarea si, daca este cazul, reincarcarea sistemului cu agent refrigerant." Sursa am dat-o mai sus. |
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|
klaus |
![]()
Post
#77
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(alex275 @ 24 Jan 2006, 11:57) Frate, pana la urma la Logan ce-i de facut? Se porneste odata pe luna (chiar cu temp. negative), ori ba? Pai sa citez din manualul de utilizare pag. 3.08 (preferabil sa va uitati si voi in el...) QUOTE(manual de utilizare) Recomandare Iarna, utilizati periodic aerul conditionat pentru a mentine sistemul de climatizare în functiune. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
alex275 |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai sunt cu manualul sub nas. Da' m-a ametit rau topicul asta!
Oricum, indiferent de temperatura, am sa dau drumul cateva minute la AC. Asa scrie, asa am sa fac! Desi ei o dau drept recomandare. Sa inteleg ca nu-i nimic grav, daca din varii motive sar peste recomandarea lor? Sau voi avea probleme la service!? Merci! |
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
DFA |
![]()
Post
#79
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(alex275 @ 24 Jan 2006, 13:58) Nu cred că se va defecta efectiv dacă de exemplu toată iarna va sta oprită, dar e mai bine să-ți aduci aminte de AC și iarna, să mai faci o dezaburire și cu ea, nu numai cu aer proaspăt încălzit. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
alex275 |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Gata! Subscriu! Ma duc la "cazan", mama lui de aristrocrat! Sa vezi ce scandal ii fac!
Mama ei de janghina obosita! (Loganul). Sa vezi ce omor ii dau!!! ![]() LE: Mi s-a urcat sangele-n cap!!! ![]() ![]() ![]() This post has been edited by alex275: 24 Jan 2006, 15:34 |
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
GABY IS BACK ! |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 552 Joined: 15 February 05 From: bucuresti - 4 ![]() |
QUOTE(DFA @ 24 Jan 2006, 16:23) Nu cred că se va defecta efectiv dacă de exemplu toată iarna va sta oprită, dar e mai bine să-ți aduci aminte de AC și iarna, să mai faci o dezaburire și cu ea, nu numai cu aer proaspăt încălzit. Exista la axul compresorului o asa numita "presetupa" ( un fel de varianta a semeringuluii, ce se utilizeaza la presiuni mai mari ) care trebuie unsa periodic pentru a nu se deteriora. Ungerea ei ( la AC ) se face "din interior", odata cu ungerea compresorului, prin functionarea acestuia. Daca ramane uscata, mai mult timp, poate pierde din calitatile de etansare. Exact cum se intampla la capacul de pompa de apa de la dacia 13xx. Daca ramanea pe uscat, sau nu era rotit axul pompei mult timp, curgea apoi pe la presetupa. This post has been edited by GABY IS BACK !: 24 Jan 2006, 15:41 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 2003 CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC! |
|
catb |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 27 April 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
_
_
_ If oranges smell like chicken, why are tomatoes blue? Think about it!
|
|
GABY IS BACK ! |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 552 Joined: 15 February 05 From: bucuresti - 4 ![]() |
QUOTE(catb @ 24 Jan 2006, 17:13) Sa nu exageram... Oricum, in traducere libera, observatia "prea mult vorbit in masina duce la aburirea geamurilor" are o explicatie simpla: La expirarea aerului pe gura ( inclusiv prin vorbire ) vaporii de apa nu mai sunt retinuti de mucoasa nazala, ajungand in cantitate mai mare in aerul inconjurator. Proba, incercati acasa, in fata ferestrei sa stati 15 secunde si sa expirati pe gura si apoi acelasi experiment cu expirare pe nas. In care din situatii se condenseaza mai multi vapori pe geam ? Nu in ultimul rand, din proprie observatie, daca se vorbeste mult in masina, se aburesc mai tare geamurile. This post has been edited by GABY IS BACK !: 24 Jan 2006, 16:27 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 2003 CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC! |
|
albertoturbo |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 31 March 06 ![]() |
QUOTE(clr @ 25 Nov 2005, 10:32) Cum vine sezonul specific, cum apare un topic de genul asta. Probabil ar fi bun un topic cu generalitati de iarna pus sticky. Ce s - a vehiculat pe forum de - a lungul timpului: - solutia cea mai eficienta: AC (daca posezi) - nu tine climatizarea pe recirculare - eventual crapa un geam (adica sa il lasi jos un pic da? ![]() - exista spray - uri specializate pentru asa ceva (sincer eu n - am incercat) De aia am dat 9500 Euro pe Lgn , sa cumpar si spray pt. dezaburire ? Dobitocii astia de la dacia nu au stiut sa copieze si sistemul de climatizare? QUOTE(albertoturbo @ 12 Apr 2006, 22:45) De aia am dat 9500 Euro pe Lgn , sa cumpar si spray pt. dezaburire ? Dobitocii astia de la dacia nu au stiut sa copieze si sistemul de climatizare? Azi am simtit cel mai bine pe o amarata de ploaie conceptul idiot al climatizarii Lgn-ului . Si asta cand incepuse sa-mi placa ca si masina . Dau dezaburire parbriz , se dezabureste 70 % . Colturile raman aburite , deci nu comentez cum trebuie sa te descurci pe aleile dintre blocuri , printre masini , etc... Mut comutatorul pe aeratoare , acestea fiind indreptate spre geamurile laterale . Am uitat sa va spun ca acestea erau "mate" fiindca comutatorul era spre parbriz. Ce se intampla : se dezaburesc lateralele , se abureste la loc parbrizul . Cale de mijloc ? NEMA ! Tot mai bun era vechiul meu CN-u ! Acum , mai nou , mare senzatie cu noul Steppe . Domnilor ingineri cu facultatea la ff , mai faceti-le si functionale , nu doar niste plastice ce tin loc de design..... QUOTE(DFA @ 21 Jan 2006, 16:18) Știai bine! AC-ul de pe Logan este de tip ON/OFF (pornit/oprit), adică fără nici un fel de reglaj de temperatură, comanda de temperatură de pe consola centrală este a aerotermei, și nu are nici un efect asupra AC. Din cauza asta poți "băga" și aer rece și cald în același timp, această combinare servind la dezaburirea geamurilor. AC-ul este influențat în schimb de viteza de ventilație, cu care poți varia oarecum temperatura din habitaclu, oarecum pentru că variezi mai degrabă viteza de răcire a aerului din habitaclu și mai puțin temperatura finală. la Lgn-ul cu Ac , daca treci comutatorul ( cheia) de caldura de la ultima gradatie de albastru la prima gradatie de rosu , aerul conditionat se opreste automat , deci este conditionat de aceasta cheie . Asa ca , tot ce sa discutat referitor la dezaburire cu Ac-ul , e valabil probabil la alte marci auto . |
--------------------
logan
1.5 dci
- B-o92200
|
|
klaus |
![]()
Post
#85
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(albertoturbo @ 12 Apr 2006, 23:43) la Lgn-ul cu Ac , daca treci comutatorul ( cheia) de caldura de la ultima gradatie de albastru la prima gradatie de rosu , aerul conditionat se opreste automat , deci este conditionat de aceasta cheie . Albertoturbo, jura-te ca stii ce vorbesti si ca esti convins ca nu vorbesti in balarii. Hai jura-te... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
angel35 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 2 February 05 ![]() |
QUOTE(albertoturbo @ 12 Apr 2006, 22:45) De aia am dat 9500 Euro pe Lgn , sa cumpar si spray pt. dezaburire ? Dobitocii astia de la dacia nu au stiut sa copieze si sistemul de climatizare? Nu are nici o treaba "astia de la Dacia" Urcate in Nissan terano II sa vezi acolo cum se aburesc geamurile...deci cum spun multi pe aici tyrebuie sa stii sa folosesti sistemul asta care mi se pare foarte simplu...aer de afara si putin AC...in 30 de sec. nu mai e pic de geam aburit...incearca si ai sa vezi |
--------------------
Logan
Ambition
- B-xx-CHE
|
|
Lucian BLK |
![]()
Post
#87
|
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 13 Apr 2006) Albertoturbo, jura-te ca stii ce vorbesti si ca esti convins ca nu vorbesti in barlarii. Hai jura-te... Adica vrei sa zici ca masina e daltonista si nu face distinctia intre albastru si rosu? Cum asa? A, am uitat, vorbim de o dacie! ![]() |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|
DFA |
![]()
Post
#88
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Zău că nu știu cum se reușește aburirea geamurilor - pur și simplu cred că șoferii nu știu să folosească instalația de climatizare a mașinii!
Alaltăieri am văzut un șofer de Opel Vectra cum ștergea de zor parbrizul cu o cârpă sau hârtie în timp ce așteptam cu toții la semafor, pe o ploaie măruntă și rece... La emisiunile astea auto ar trebui să prezinte și niște lecții de bază, cum se folosește mașina, nu numai cum și ce să cumperi, poate mai ridică astfel nivelul de cunoaștere pentru butoanele alea frumos colorate din dreapta șoferului, care pot fi rotite, împinse, trase.... că sunt folosite cam rar... De citit manualul mașinii nu poate fi vorba, cititul e pentru școlari, pentru restul doar TV-ul... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
SilviuB |
![]()
Post
#89
|
Membru de BUKOWINA Group: Members Posts: 281 Joined: 19 August 04 From: Suceava-Bukowina ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
VW
POLO
- 8XSYL
2005
|
|
bulan |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
teoria ca teoria dar practica spune asa:geamurile se aburesc cel mai tare pe timp de ploaie.daca ai un jaf de masina si nu functioneaza nimic(ac ventilator buton apa calda/rece} doar deschizi geamul un pic si cu ventilatia naturala se dezaburesc geamurile in10sec.pe timo de iarna se foloseste aerul cald.si sa nu ma contraziceti pana nu verificati ca emigrez in congo. barul ala din ferentari.
|
--------------------
a
b
c
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 04:00 |