DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mi-am luat DIESEL si am facut o boacana

cryo
post 30 Nov 2005, 10:56
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 14 September 05
From: Iasi




QUOTE
Cum sa mergi 120 km cu frana trasa, cand ai un bec care te avertizeaza in bord.


Nu cumva becul ala e pe lista de optionale la Logan? 243.gif

Gata, promit ca nu mai sunt off-topic (azi) 017.gif


--------------------
Honda Accord 2.0i LS 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 30 Nov 2005, 10:56
Post #32


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




mda, e clar. le propun angajatilor Dacia care urmaresc forumul sa instaleze pe toate modelele ulterioare si un sistem de avertizare sonora cand masina se pune in miscare cu frana de mana trasa. un simplu beep sau chiar un mesaj sonor de genu : "fraiere! vezi frana de mana! dupa aia sa nu te prindem ca vii la garantie si te plangi ca ai afumatoare la puntea spate!" icon_mrgreen.gif

PS: o faza de asta "anti-fool" am observat-o la Peugeot 206. masina iti baga un beep cand apesi concomitent pedala de acceleratie si cea de frana. am avut ocazia sa il aud la un moment dat in timpul scolii de soferi cand eu calcam de zor acceleratia sa "degajez o intersectie" si instructorul apasase pe frana spunandu-mi ca "nu se accelereaza in intersectie".


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Scorpio-
post 30 Nov 2005, 11:01
Post #33


membru jucator


Group: Members
Posts: 531
Joined: 8 September 05
From: SV




sistem anti-fool pt frana de mana are, dar se pare ca exista si public exigent.

This post has been edited by -Scorpio-: 30 Nov 2005, 11:02


--------------------
Honda Civic 140HP 2010 - SV-XX-XXX
Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rigor
post 30 Nov 2005, 13:23
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 11 December 03
From: Iasi




QUOTE(bertro @ 30 Nov 2005, 11:56)
PS: o faza de asta "anti-fool" am observat-o la Peugeot 206. masina iti baga un beep cand apesi concomitent pedala de acceleratie si cea de frana. am avut ocazia sa il aud la un moment dat in timpul scolii de soferi cand eu calcam de zor acceleratia sa "degajez o intersectie" si instructorul apasase pe frana spunandu-mi ca "nu se accelereaza in intersectie".
*



Eu pe asta chiar nu o pricep, cum sa apesi concomitent acceleratia si frana? Cu acelasi picior? Ar trebui sa ai 45 la picioare. Da'...daca ai 45 la picioare sigur nu incapi in masinuta aia.
Daca o apesi cu stangul deja esti oprit pana incepe sa bipaie!
Daca apesi cu acelasi picior sigur stii foarte multe despre masina si condus, iar beep-ul iti vine in ajutor cu si mai multa informatie.

Eu nu pricep frate!!!


--------------------
ZKR Preferat - IS-01
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 30 Nov 2005, 13:35
Post #35


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Codrin @ 29 Nov 2005, 12:10)
Cata risipa de hartie pentru (inca un) manual (de Logan). . .save the rainforest  biggrin.gif
*



Subscriu.

Pana acuma legea a incurajat (impus) idea de a se face manuale pentru tot idiotul, sa inteleaga si el ce si cum, dar fac propunere de lege sa se interzica manualele la orice produs, ca oricum proprietarul nu le citeste. Astfel salvam mare parte din paduri. Ca sa nu zic ca o sa interzic si pliantele. De ce? Pai, par ele foarte utile, dar vedeti voi, lumea da 6000-8000E pe o masina si nu stiu ce au cumparat. Deci, si pliantele trebuie interzise. Alti copaci salvati.

Adun semnaturi. Contact pe PM cine sustine idea asta.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 30 Nov 2005, 17:39
Post #36


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




QUOTE(Rigor @ 30 Nov 2005, 13:23)
Eu nu pricep frate!!!
*


pai tocmai, si eu m-am mirat de existenta avertizorului respectiv. cat de ... tre sa fii sa apesi ambele pedale in acelasi timp?


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miker
post 2 Dec 2005, 11:07
Post #37


Pimpin


Group: Members
Posts: 279
Joined: 11 October 05
From: Bucharest




Baieti 1 la mana imi pare rau sa va anunt dar:
1. NU AM MERS CU 120 cu frana trasa
2. Frana era pe primul dintisor si nu am sarit de 40 km / h cand era trasa sutn sigur de asta
3. Stiu f bine ce insemana rodaj mie nu mi s-a facut nici o recomandare de viteza doar sa nu fac supraturari dese peste 3000-3500
4. Ii omor pe cei de la Dacoserv si de la Cora
4.1 Dacoserv pt ca am 3 atm in pneuri in loc de 2
4.2 Cora pt presurile de foarte proaste care mi-au intrat sub pedatel
4.3 <= 4.1+4.2 Adica mi-am bushit un far ca nu am putut sa franez cau mtrebuie suprafata cu aflatul foarte mica idn cauza presiunii si presul tot se stransese sub pedale oricum e ora 2 noaptea si acum am vneit de la politie noroc ca am casco

In rest multumit de ea am facut 200 km consum 6 ce sa mai zic am fost la service sa se uite la saboti si totul e in regula deci smile.gif Multa bafta tuturor

Acum va rog care ma ajuta si pe mine sa-mi vopsesc barele il cinstesc sa-mi dea un PM pliz


--------------------
Laureat 1.5 dCi Dacia Logan 2006 Laureat - B-85-MKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Dec 2005, 13:58
Post #38


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE
Adica mi-am bushit un far ca nu am putut sa franez cau mtrebuie suprafata cu aflatul foarte mica idn cauza presiunii si presul tot se stransese sub pedale oricum



Nu presiunea prea mare e cauza ca ai busit tu un far, pneurile sunt radiale, asica plate pe suprafata de rulare, nu e ca la bicicleta, si presurile nustiu cum ai reusit sa le indesi de sub pedale, ca se simte din timp daca incep sa alunece...macar nu le spune la aia de la asigurai ce ai spus aici ca o sa rada radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 2 Dec 2005, 14:08
Post #39


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 2 Dec 2005, 14:58)
Nu presiunea prea mare e cauza ca ai busit tu un far, pneurile sunt radiale, asica plate pe suprafata de rulare, nu e ca la bicicleta, si presurile nustiu cum ai reusit sa le indesi de sub pedale, ca se simte din timp daca incep sa alunece...macar nu le spune la aia de la asigurai ce ai spus aici ca o sa rada radmasa.gif
*



Nu-i chiar asa cu presurile. Prietena mea s-a plans vreo 2 zile ca la ea merge mai prost frana decat la mine. Am zis ca-i din cauza diferentelor de kilometraj, a stilului de condus (eu folosesc mai mult frana de motor), a anvelopelor. In fine, cand am condus-o si eu... tadaaaa.... nu frana bine. Si era fix exact covorasul care se facuse sul sub pedala.


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miker
post 2 Dec 2005, 15:37
Post #40


Pimpin


Group: Members
Posts: 279
Joined: 11 October 05
From: Bucharest




Si apropo nu avea 3 atm cum credeam eu avea chiar 3.3 asa mi-au zis baietii de la OMV


--------------------
Laureat 1.5 dCi Dacia Logan 2006 Laureat - B-85-MKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 2 Dec 2005, 17:25
Post #41


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




Apropo de afirmatia care s-a repetat de cateva ori cum ca nu poti pleca de pe loc cu frana de mana trasa eu va asigur ca poti pleca si merge cu rotile din spate taras.
Din cate stiu eu, frana de mana se considera eficienta daca nu poti pleca de pe loc cu ea trasa in viteza a 2-a.
Miker, in legatura cu presiunea ai grija sa o masori cu rotile reci, dimineata in parcare, nu la OMV dupa ce ai mers.

This post has been edited by b64chr: 2 Dec 2005, 17:30


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Scorpio-
post 2 Dec 2005, 18:00
Post #42


membru jucator


Group: Members
Posts: 531
Joined: 8 September 05
From: SV




QUOTE(b64chr @ 2 Dec 2005, 17:25)
Miker, in legatura cu presiunea ai grija sa o masori cu rotile reci, dimineata in parcare, nu la OMV dupa ce ai mers.
*


right, asta scrie in manualul masinii, dar pe care tot mai putina lume il citeste.


--------------------
Honda Civic 140HP 2010 - SV-XX-XXX
Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 3 Dec 2005, 01:44
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Bun. Acum ridic si eu o problema. La un moment dat, dupa ce mi-a facut frinele, un mecanic bun, istet si cu experienta - zic eu - mi-a spus in felul urmator: "iti recomand ca atunci cind nu esti incarcat pe spate (pasageri, portbagaj) sa mergi cu frina de mina trasa 2-3 dinti. Cind esti incarcat, mergi cu ea coborita. E ok asa si frinezi mai eficient." Si asa si merg, cind nu uit. Efecte secundare nu vad. Acum intreb si eu - avea dreptate, se baza pe ceva, vorbea aiurea?


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 3 Dec 2005, 10:23
Post #44


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Atunci cand repartitorul de franare fata-spate nu-si face treaba si cand calci frana rotile din spate te mai tradeaza si nu franeaza (atunci cand nu ai portbagaj incarcat sau persoane in spate mai ales). Din cauza asta la care adaugam si presiune incorecta de la dealer in roti si cauciucuri proaste unii colegi de pe forum se plang ca derapeaza foarte usor Loganul.
Masinile dotate cu ABS care include si EBD (Electronic Brake Distribution; adica repartitor franare electronic fata-spate) nu au problema asta.
Totusi... sa mergi cu frana de mana trasa... mi se pare masochism. Frana aia in scurt timp se termina si dupa aia 2 - 3 zimiti e tot una cu zero zimti. Total ineficient sa mergi cu frana de mana trasa. In primul rand consuma mai mult masina, in al 2-lea rand faci varza frana de mana si in al 3-lea rand cand calci pedala de frana ar trebui si rotile din spate sa franeze oricum deci nu are sens decat daca ai probleme cu acel repartitor.
Frana de mana e pentru imobilizare autovehicul (sau pentru dat pe gheata cu masina biggrin.gif ) si cam atat. Am vazut unii care fac pornirea in rampa cu frana de mana... uzeaza probabil mai putin ambreiajul. Eu prefer sa o fac din ambreiaj de exemplu.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 3 Dec 2005, 11:11
Post #45


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(DigitalScribe @ 3 Dec 2005, 11:23)
Am vazut unii care fac pornirea in rampa cu frana de mana... uzeaza probabil mai putin ambreiajul. Eu prefer sa o fac din ambreiaj de exemplu.
*



Și cum faci să nu o iei încet la vale și să nu calezi motorul?
Acționezi și frâna și ambreiajul în același timp? Detalii, ceva?

This post has been edited by DFA: 3 Dec 2005, 11:11


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miker
post 3 Dec 2005, 11:22
Post #46


Pimpin


Group: Members
Posts: 279
Joined: 11 October 05
From: Bucharest




Oricum gata . . . ati ras prea mult pe seama unui inecepator neexperimentat . . . asta e din greseli se invata si chiar nu am avut timp sa citesc amaratul ala de manual oricum . . . . :
1. Care ma ajuta cu detalii si fizic s-ami vopsesc barele fata si spate in culoarea masinii
2. Daca pun o toba finala sport pe diesel se simte diferenta merita ?


--------------------
Laureat 1.5 dCi Dacia Logan 2006 Laureat - B-85-MKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 3 Dec 2005, 11:55
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




QUOTE(DFA @ 3 Dec 2005, 11:11)
Și cum faci să nu o iei încet la vale și să nu calezi motorul?
Acționezi și frâna și ambreiajul în același timp? Detalii, ceva?
*


poti sa o bagi a 1a cu piciorul pe frana si ambreiaj, dupa care muti piciorul pe acceleratie, dand drumul la ambreiaj.

cu ceva dexteritate si experienta ajungi sa pleci foarte frumos cu masina de pe loc, alunecand foarte putin in panta (max. 3-5 cm.)


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 3 Dec 2005, 12:02
Post #48


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(adso @ 3 Dec 2005, 12:55)
poti sa o bagi a 1a cu piciorul pe frana si ambreiaj, dupa care muti piciorul pe acceleratie, dand drumul la ambreiaj.
*


Bănuiam..., eu m-am învățat cu frâna de mână.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Scorpio-
post 3 Dec 2005, 12:23
Post #49


membru jucator


Group: Members
Posts: 531
Joined: 8 September 05
From: SV




QUOTE(workarea @ 3 Dec 2005, 01:44)
Bun. Acum ridic si eu o problema. La un moment dat, dupa ce mi-a facut frinele, un mecanic bun, istet si cu experienta - zic eu - mi-a spus in felul urmator: "iti recomand ca atunci cind nu esti incarcat pe spate (pasageri, portbagaj) sa mergi cu frina de mina trasa 2-3 dinti. Cind esti incarcat, mergi cu ea coborita. E ok asa si frinezi mai eficient." Si asa si merg, cind nu uit. Efecte secundare nu vad. Acum intreb si eu - avea dreptate, se baza pe ceva, vorbea aiurea?
*


aberatie mai mare ca asta rar mi-a fost dat sa aud, mai ales ca dupa cate zici tu a fost lansata de cineva care face din mecanica o meserie. sa incepem cu inceputul: frana de mana mai este denumita si frana de siguranta si dupa cum ii spune si numele este un sistem de siguranta in cazul in care frana de serviciu se defecteaza. din acest motiv sistemul prin care actioneaza sabotii de frana este intotdeauna independent de frana de serviciu. cu distributia fortei de franare fata/spate se ocupa repartitorul de franare. ti-a explicat foarte bine DigitalScribe ce se intampla daca mergi cu frana de mana trasa asa ca eu nu-ti mai zic decat ca practicand ce ti-a recomandat mecanicul ala maresti bine consumul masinii, si freci stabilitatea masinii, mai ales daca ai proasta inspiratie sa atingi frana in curba. este vital ca fortele de franare sa fie distribuite preponderent pe rotile din fata fiindca dealtfel in timpul franarii masina are tendinta sa se intoarca. pt repartizarea fortelor de franare in timpul franarii niste oameni destepti au conceput repartitorul de franare, nu frana de mana.


--------------------
Honda Civic 140HP 2010 - SV-XX-XXX
Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smiley
post 3 Dec 2005, 15:28
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.138
Joined: 12 August 04
From: Bucuresti




QUOTE(Miker @ 3 Dec 2005, 12:22)
.............
2. Daca pun o toba finala sport pe diesel se simte diferenta merita ?
*




da, se simte diferenta: vei avea mai putini bani.

tu ti-ai luat diesel crezand ca asta e motorizarea sport de la Dacia?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miker
post 3 Dec 2005, 15:37
Post #51


Pimpin


Group: Members
Posts: 279
Joined: 11 October 05
From: Bucharest




Nu . . . mi-am luat diesel pt ca e cea mai ieftin masina diesel de pe piata care-mi satisface nevoile:
1. Incap in ea ca am 1.90 si 100 kg
2. E foarte incapator protbagajul
3. E intretinerea ieftina pe langa cele straine
4. Consumul mic
5. Durata de viata a motorului mai mare decat la benzina
6. Vreau si eu sa bag in ea 1500 eur cu tot cu sunet si intrebam si eu


--------------------
Laureat 1.5 dCi Dacia Logan 2006 Laureat - B-85-MKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Dec 2005, 17:07
Post #52


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE
tu ti-ai luat diesel crezand ca asta e motorizarea sport de la Dacia?


QUOTE
1. Incap in ea ca am 1.90 si 100 kg

Si in Logan 1.4 sau 1.6 MPI nu incapeai?

QUOTE
2. E foarte incapator protbagajul

Ca si la Loganurile pe benzina

QUOTE
3. E intretinerea ieftina pe langa cele straine

Intretinerea la Logan pe benzina era mai ieftina

QUOTE
6. Vreau si eu sa bag in ea 1500 eur cu tot cu sunet si intrebam si eu


aia 1500 de euro ii puneai in plus si iti ajungea pentru ceva strain icon_mrgreen.gif


QUOTE
2. Daca pun o toba finala sport pe diesel se simte diferenta merita ?
asta e de bula.....

This post has been edited by argon: 3 Dec 2005, 17:09


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miker
post 3 Dec 2005, 17:10
Post #53


Pimpin


Group: Members
Posts: 279
Joined: 11 October 05
From: Bucharest




consumul doooh si ce nu intelegi ca ce e strain costa si mai mult intretinerea ai postat si tu asa doar ca sa postezi


--------------------
Laureat 1.5 dCi Dacia Logan 2006 Laureat - B-85-MKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Dec 2005, 17:19
Post #54


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Miker @ 3 Dec 2005, 11:22)
ati ras prea mult pe seama unui inecepator neexperimentat . . . 
chiar nu am avut timp sa citesc amaratul ala de manual oricum . . . . :
*




Mai bine ai gasi timp sa citesti "amaratul" ala de manual asa ca sa nu te mai plangi ca esti un incepator neexperimentat...crezi ca degeaba l-ai primit?

This post has been edited by argon: 3 Dec 2005, 17:20


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 3 Dec 2005, 17:39
Post #55


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(argon @ 3 Dec 2005, 18:07)
Intretinerea la Logan pe benzina era mai ieftina
*


Întreținerea unui Logan Diesel nu este mai scumpă decât a unuia pe benzină!
Ai făcut tu calcule și așa ți-a ieșit?
Sau ai spus așa..., ca umblă vorba prin popor...????

I-a citește aici (PDF), și dacă nu crezi că-s calculele corecte, fă-le tu din nou (XLS).

Dacă tot nu te convingi, vino te rog cu argumente solide, nu cu vorbe!


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miker
post 3 Dec 2005, 17:47
Post #56


Pimpin


Group: Members
Posts: 279
Joined: 11 October 05
From: Bucharest




In sfarsit cineva care mai sustine un novice.
Oricum consumul nu se compara cu benzinarii smile.gif si suna mai frumos un motor dCi


--------------------
Laureat 1.5 dCi Dacia Logan 2006 Laureat - B-85-MKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 3 Dec 2005, 17:55
Post #57


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(Miker @ 3 Dec 2005, 18:47)
Oricum consumul nu se compara cu benzinarii smile.gif si suna mai frumos un motor dCi
*


Mitul că un diesel te rupe la buzunar e vechi și fumat de mult, dar ca orice mit care a avut o sămânță de adevăr în el încă dăinuie...

Cu sunetul e chestie de gust și/sau obișnuință...
Benzinarii jură că un motor Otto sună mai bine decât orice Diesel. Iarăși chestie de gusturi, care nu se discută - când se discută de obicei se intră în războiul sfânt...

Tractorașele nu sunt plăcute întotdeauna, dar au mai multe avantaje decât dezavantaje.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Dec 2005, 18:01
Post #58


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Care e sursa tabelului?

Am vazut un stiudiu la Tv la o emisiune de profil, cu un reprezentant Dacia invitat, si reiesea clar ca intretinerea per global(nu-mi veni cu pretul reviziilor care e la fel , e vorba de INTRETINERE in general) e mai mare la Logan diesel.

Cat despre sunet, normal ca cine are diesel e cel mai frumos sunte, nici nu-l mai baga de seama dupa un timp, dar in general cele pe benzina sunt mult mai placute, dieselul e obositor, si eu personal nu mi-as cumpara asa ceva, nu as da confortul pe economie, mai ales pe un Diesel epileptic de 65 de cai ph34r.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 3 Dec 2005, 18:10
Post #59


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(argon @ 3 Dec 2005, 19:01)
Care e sursa tabelului?
*



Toate datele privind consumul motorizărilor și costul reviziilor sunt date de către Dacia, consumurile publicate pe site-ul www.dacia.ro, iar costurile reviziilor obligatorii sunt de la Vocea Clientului. Copii ale mesajelor le găsești aici (TXT).

Restul sunt doar calcule făcute pe baza datelor furnizate de către Dacia.

Așa cum se poate observa, consumul mai mic ar motorului anulează intervalul mai mic între revizii, costul lor fiind aproape identic cu cel pentru MPI-uri. Dacă Dacia ar fi păstrat intervalul între revizii tot la 15.000Km ca la mașinile Renault echipate cu același 1.5dCi atunci Logan-ul Diesel ar fi fost și mai economic!!! (după ce treci de perioada de garanție, nu te obligă nimeni să faci reviziile la 10.000...)

Deci, Logan Diesel nu are cum să fie mai scump la întreținere decât unul pe benzină.

Ca să fie mai scump ar trebui:
1. Să rulezi foarte puțin și rar cu el (dar și MPI-ul devine scump așa...)
2. Prețul motorinei să fie cu 30-40% mai mare decât al benzinei.

Sper că v-am lămurit. Puteți să vă jucați în foaia de calcul să vedeți cum influențează Km prcurși pe an perioada de amortizare a dCi-ului și cum influențează economicitatea generală raportul dintre Km parcurși în oraș, respectiv afară.

This post has been edited by DFA: 3 Dec 2005, 18:19


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 3 Dec 2005, 18:15
Post #60


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(argon @ 3 Dec 2005, 19:01)
dar in general cele pe benzina sunt mult mai placute
*



De acord cu tine, benzinarele sunt de obicei mai silențioase și mai confortabile auditiv. Fiecare își cumpără ce-i convine mai mult, în condițiile fiecăruia.

Ți-am răspuns nu că vreau să-ți "bag diesel-ul pe gât", ci că ai făcut o afirmație cu privire la costul de întreținere care nu este reală. Cine pune mâna pe hârtie și creion realizează repede că afirmația "diesel-ul e scump" e o gogoașă..., povești de adormit copii.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 00:10
Forum Renault